MpoMp wrote:Ακριβώς. Επιπρόσθετα, να ξεκινήσει άμεσα αξιολόγηση όλων των καθηγητών. Είναι άδικο πολλοί μαθητές να αναγκάζονται να τρέχουν στα φροντιστήρια από την 1η λυκείου (πλέον και γυμνάσιο απ' όσα ακούω) επειδή πολλοί καθηγητές είναι ανίκανοι ή αφήνουν την τάξη να 'ναι τσίρκο.michalis wrote:MpoMp, οκ παρανόηση! Πάντως όσο καλή κι αν είναι η τράπεζα θεμάτων για λόγους προετοιμασίας, διαφωνώ με το βαθμολογικό βάρος στα μόρια. Δε μπορεί η πορεία κάποιου στην Α' Λυκείου να προδικάζει πως θα γράψει στις Πανελλήνιες...Ας μείνει η τράπεζα θεμάτων ως μια ποιοτικότερη προετοιμασία, αλλά χωρίς να μετράνε οι προηγούμενες τάξεις στα μόρια εισαγωγής.
Από την άλλη θα μου πεις είναι και οι γονείς χαζοί πολλές φορές... Εγώ δευτέρα λυκείου θυμάμαι που είχαμε ενισχυτική διδασκαλία στο σχολείο και ήμουν εγώ με άλλα δύο άτομα μόνο. Στην οποία ενισχυτική πήγαινες δωρεάν και οι καθηγητές που είχαμε ήταν καθηγητές που δίδασκαν σε φροντιστήρια (αν εξαιρέσεις μια κοπελίτσα που είχαμε στα μαθηματικά, που κι αυτή καλή ήταν). Δωρεάν φροντιστήριο στο σχολείο και από τα 400 παιδιά, ήμαστε 4-5! Να σημειώσω εδώ πως με τον καθηγητή που μας έκανε φυσική, έκανα ιδιαίτερα στην 3η λυκείου. Γιατί προφανώς λόγω έλλειψης ενδιαφέροντος καταργήθηκε τον επόμενο χρόνο η ενισχυτική...
Γιατί αν δεν σκάσεις 2 χιλιάρικα στα φροντιστήρια, το παιδί δεν είναι έτοιμο!
Να σου πω την αλήθεια, με αυτή τη λογική των γονέων, προτιμώ το βαθμολογικό βάρος όπως πήγαν να το κάνουν. Οι καλοί και ικανοί μαθητές θα ξεχωρίσουν όπως και να 'χει.
Να μην ανοίξω κουβέντα για την αξιολόγηση των πανεπιστημιακών καθηγητών, ε?
Ναι είναι πολύ σωστό αυτό που λες για την ενισχυτική. Δεν ξέρω, βέβαια, αν συγκρίνεται σε όγκο η δουλειά που γίνεται εκεί με ένα τυπικό φροντιστήριο. Δε νομίζω, δηλαδή, να κάνει κανένα σχολείο 15 ώρες τη βδομάδα ενισχυτική σε κάθε τάξη, όπως έκανα εγώ στο φροντιστήριο. Δε νομίζω, βασικά, να εγκρίνονταν ποτέ πληρωμές για να γίνει αυτό. Θα έπρεπε να υπολογίσουμε στον εθελοντισμό. Καλώς ή κακώς όταν πληρώνεις, ο άλλος θα έρθει για μάθημα και με 41 πυρετό. Άρα είναι κυρίως οργανωτικοί οι λόγοι που κάποιος δεν εμπιστεύεται άμεσα την ενισχυτική, όχι ποιοτικοί.
Θα συνεχίσω, πάντως, να διαφωνώ με το βαθμολογικό βάρος. Η Α' Λυκείου είναι μια αρκετά εισαγωγική τάξη. Εγώ προσωπικά, λόγω ανεπαρκέστατου καθηγητή στο Γυμνάσιο μπήκα στο Λύκειο χωρίς να ξέρω να λύνω ούτε ανίσωση στα Μαθηματικά. Στις Πανελλήνιες τελικά έγραψα 20. Γιατί στην πορεία κατάλαβα πως όχι μόνο δεν είμαι για Θεωρητική, όπως πίστευα, αλλά τελικά μάλλον ήμουν καλύτερος στα θετικά. Δε μπορεί ο άλλος στα 15 να ξέρει σε τι είναι καλός, πολλές φορές δεν εξαρτάται καν από τον ίδιο, όπως στη δική μου περίπτωση. Ούτε πιστεύω ότι έχει τη σοβαρότητα, ακόμη κι αν έχει κατασταλάξει, να κάνει αξιόλογη δουλειά για να πάρει όλο το βαθμό. Ενδεχομένως να είχε λίγο περισσότερο νόημα στη Β'. Αλλά και πάλι εγώ θα προτιμούσα το σχολείο να μείνει ανεξάρτητο από τις εισαγωγικές εξετάσεις. Έχουμε φτάσει στο σημείο μετά τα 15, αντί να μιλάμε για σχολείο, να μιλάμε μόνο για το που και πως θα περάσουμε.
Τα πανεπιστήμια είναι μια άλλη ιστορία. Η αξιολόγηση των πανεπιστημιακών δεν είναι ίδια με την αξιολόγηση των καθηγητών του σχολείου.