Παιδαγωγική Επάρκεια

User avatar
melen
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 999
Joined: Sun Apr 22, 2007 7:10 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Re: Παιδαγωγική Επάρκεια

Postby melen » Wed Nov 02, 2011 11:42 pm

Μα αυτό είναι το θέμα!Ότι η εργασία δεν ηταν ευκολη!Και οι περισσότεροι έλεγαν έλα μωρε εύκολη ήταν!
Προσπαθώ να είμαι αντικειμενική και προς τις δύο πλευρές! Και να βρω τα δίκαια σημεία της κάθε μιας..
Μάλλον όμως δεν ήμασταν έτοιμοι για ένα τέτοιο πρόγραμμα..Το αποδείξαμε!
edit
evridiki wrote:Και αύτη ουσιαστικά δεν είπε ότι περασαν οι καλυτερες 88 αλλα οτι 300 άτομα είναι αχρηστα και δεν μπορουν σε μια απλη εργασια να πιασουν το 5 .
Έπρεπε να περάσουν δηλαδή και οι 300; Όπως και να είχε κάποιοι θα ήταν οι ¨άχρηστοι" όπως λες! Γιατί δεν υπηρχε διαμαρτυρία πριν μάθουμε τα αποτελέσματα σχετικά με το ότι δεν θα ανακοινωνε βαθμολογίες; Τότε δεν μας έννοιαζε; Ή αν ξέραμε ότι οι θέσεις ήταν 88 θα προσπαθούσαμε περσισσότερο για την εργασία;Θα υπήρχε διαφορά αν το ξέραμε;
Αυτό που έιναι το περίεργο της υπόθεσης ειναι οτι οι επιτυχόντες ήταν 88.. Άρα για να το πετύχει αυτό παίχτηκε κάποιου είδους σύγκριση μεταξύ των οριακών εργασιών..
Last edited by melen on Wed Nov 02, 2011 11:51 pm, edited 3 times in total.
Image Seek the roses along the way , just beware of the thorns Image
User avatar
evridiki
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 218
Joined: Tue Jun 02, 2009 2:45 pm
Academic status: N>4
Gender:

Re: Παιδαγωγική Επάρκεια

Postby evridiki » Wed Nov 02, 2011 11:48 pm

melen wrote:Μα αυτό είναι το θέμα!Ότι η εργασία δεν ηταν ευκολη!Και οι περισσότεροι έλεγαν έλα μωρε εύκολη ήταν!
Προσπαθώ να είμαι αντικειμενική και προς τις δύο πλευρές! Και να βρω τα δίκαια σημεία της κάθε μιας..
Μάλλον όμως δεν ήμασταν έτοιμοι για ένα τέτοιο πρόγραμμα..Το αποδείξαμε!



συγνώμη μαλλον δεν έπρεπε να την χαρακτηρίσω εύκολη :oops: (ειδικά αφότου έκανα μια εβδομάδα να την βγάλω :roll: )
EDIT
melen wrote: Έπρεπε να περάσουν δηλαδή και οι 300; Όπως και να είχε κάποιοι θα ήταν οι ¨άχρηστοι" όπως λες! Γιατί δεν υπηρχε διαμαρτυρία πριν μάθουμε τα αποτελέσματα σχετικά με το ότι δεν θα ανακοινωνε βαθμολογίες; Τότε δεν μας έννοιαζε; Ή αν ξέραμε ότι οι θέσεις ήταν 88 θα προσπαθούσαμε περσισσότερο για την εργασία;Θα υπήρχε διαφορά αν το ξέραμε;
Αυτό που έιναι το περίεργο της υπόθεσης ειναι οτι οι επιτυχόντες ήταν 88.. Άρα για να το πετύχει αυτό παίχτηκε κάποιου είδους σύγκριση μεταξύ των οριακών εργασιών..


εννοούσα απλώς ότι από 381 άτομα τα οποία έχουν παραδώσει τόσες εργασίες στην φοιτητικη τους πορεία είναι ικανά μόνο τα 88 τα πιάσουν το 5(σάφως και δεν παρέδωσαν και οι 381 κάτι αξιόλογο) ;
και εντελώς τυχαία να είναι και 88 οι θέσείς; Αύτη έλεγε ότι οποίος έχει πάνω απο 5 περνάει αλλά εφόσον υπήρχαν ουσιαστικα μόνο 88 θέσεις και άλλοι έπιασαν το 5 άλλα τους έβαλε 3 .Επίσης ρώτησα παιδια που ήταν στο μάθημα της 8 το πρωι και είπανε ότι η ίδια είπε ότι οι υπόλοιποι 300 δεν καταφεραν να πίασουν το 5 όχι ότι πέρασε τις 88 καλυτερεσ.

Ας έλεγε ότι καλώς ή κακώς οι θέσεις είναι 88 και αναγκαστικά θα πέσει τσεκούρι και θα περάσουν οι 88 καλυτέρες ασχέτως βαθμολογίας πανω ή κατω από το 5 ,και 3 να αξιζε μια εργασια αν ήταν η καλύτερη θα πέρναγε πρώτη .Αλλά όχι να μας συμπεριφέρεται λες και είμαστε χαζά παιδάκια 10 χρονών (τλχ έμενα αύτο με πείραξε πιο πολύ )
Last edited by evridiki on Thu Nov 03, 2011 12:24 am, edited 2 times in total.
User avatar
supergirl
byte level
byte level
Posts: 84
Joined: Sun Jan 31, 2010 1:21 pm
Academic status: N>4
Gender:

Re: Παιδαγωγική Επάρκεια

Postby supergirl » Thu Nov 03, 2011 12:19 am

melen wrote:Μα αυτό είναι το θέμα!Ότι η εργασία δεν ηταν ευκολη!Και οι περισσότεροι έλεγαν έλα μωρε εύκολη ήταν!
Προσπαθώ να είμαι αντικειμενική και προς τις δύο πλευρές! Και να βρω τα δίκαια σημεία της κάθε μιας..
Μάλλον όμως δεν ήμασταν έτοιμοι για ένα τέτοιο πρόγραμμα..Το αποδείξαμε!
edit
evridiki wrote:Και αύτη ουσιαστικά δεν είπε ότι περασαν οι καλυτερες 88 αλλα οτι 300 άτομα είναι αχρηστα και δεν μπορουν σε μια απλη εργασια να πιασουν το 5 .
Έπρεπε να περάσουν δηλαδή και οι 300; Όπως και να είχε κάποιοι θα ήταν οι ¨άχρηστοι" όπως λες! Γιατί δεν υπηρχε διαμαρτυρία πριν μάθουμε τα αποτελέσματα σχετικά με το ότι δεν θα ανακοινωνε βαθμολογίες; Τότε δεν μας έννοιαζε; Ή αν ξέραμε ότι οι θέσεις ήταν 88 θα προσπαθούσαμε περσισσότερο για την εργασία;Θα υπήρχε διαφορά αν το ξέραμε;
Αυτό που έιναι το περίεργο της υπόθεσης ειναι οτι οι επιτυχόντες ήταν 88.. Άρα για να το πετύχει αυτό παίχτηκε κάποιου είδους σύγκριση μεταξύ των οριακών εργασιών..



Όπως ακριβώς το λες είναι, δεν είμασταν έτοιμοι για ένα τέτοιο πρόγραμμα. Αλλά όπως είπε πιλοτικό ήταν, δοκιμαστικό, όλο και κάπου θα έπασχε, δεν γίνεται να ήταν με την πρώτη τέλειο. Το ανέλαβε και μόνη της, και όπως αποδείχτηκε εκ των υστέρων δεν είχε την στήριξη ούτε της πρυτανείας, που ήταν πραγματικά περίεργο, ίσως και άδικο ακόμη για εκείνη. Όμως πρέπει να καταλάβουμε πως είμαστε το πρώτο πανεπιστήμιο (σίγουρο αυτό, με ελάχιστες εξαιρέσεις τμημάτων, όχι ιδρυμάτων) που ξεκίνησε ένα τέτοιο πρόγραμμα, που δίνει την επάρκεια σε ένα μόνο χρόνο και χωρίς δίδακτρα. Όταν αύριο μεθαύριο όμως πάμε στην ΑΣΠΑΙΤΕ και δώσουμε αυτές τις κατατακτήριες που έχουν για να πάρουν άτομα και εν τέλει μας κόψουν (εννοείται πως λόγω των πολλών αιτήσεων παίρνουν και πολύ μικρό ποσοστό, μικρότερο από αυτό που προέκυψε σε μας), θα έχουμε τη δυνατότητα να διαμαρτυρηθούμε όπως κάναμε τώρα για ενδεχόμενα μη αντικειμενικά κριτήρια, ίσως και για ενδεχόμενο 'μέσον'? Ή αν δώσουμε κάποια στιγμή ΑΣΕΠ, και κοπούμε, θα μπορέσουμε να απαιτήσουμε αναβαθμολόγηση? Δεν θα υπάρχει πάντα κάποια πρυτανεία να πηγαίνουμε όλοι οι κομμένοι να γκρινιάζουμε για την αδικία και εκείνη να 'καθαρίζει' για πάρτη μας, να αλλάζει όλο το πρόγραμμα και να μας δίνει μια δεύτερη ευκαιρία, γιατί πολύ απλά στη ζωή έξω από το πανεπιστήμιο δε θα συναντήσουμε και πολλές δεύτερες ευκαιρίες, και ναι, όπως και τώρα θα μας φαντάζουν όλα μα όλα άδικα, μόνο που τότε δεν θα μπορούμε να κάνουμε απολύτως τίποτα γιατί κανένας δε θα μας ακούει. Σκεφτείτε το αυτό λίγο....
helen_181
bit level
bit level
Posts: 15
Joined: Mon Sep 12, 2011 7:32 pm

Re: Παιδαγωγική Επάρκεια

Postby helen_181 » Thu Nov 03, 2011 12:30 am

melen wrote:Ή αν ξέραμε ότι οι θέσεις ήταν 88 θα προσπαθούσαμε περσισσότερο για την εργασία;Θα υπήρχε διαφορά αν το ξέραμε;


Για κάποιους φυσικά. Άλλο να ξέρεις ότι πρέπει να κάνεις μία εργασία που να περνάει τη βάση κι άλλο να ξέρεις ότι πρέπει να κάνεις μία εργασία από τις καλύτερες που να προσεγγίζει το 10. Ειδικά εν μέσω εξεταστικής και μαθημάτων που πρέπει να μοιράσεις αναλόγως τον χρόνο σου. Πάντα πορευόμαστε σύμφωνα με κάποια δεδομένα που έχουμε μπροστά μας.

Και τέλοσπαντων, σίγουρα δεν θα περνούσαν κάμποσοι, αλλά είναι αδυνατό να πιστέψω ότι 300 ολόκληρα άτομα δεν κατόρθωσαν να πιάσουν το 5. Εγώ δεν θα πω ότι επέλεξε τυχαία ή οτιδήποτε. Προσωπική μου εκτίμηση και μόνο, απλώς μου φαίνεται ως πιο πιθανό το ότι προκειμένου να μην δείξει ότι αξιολόγησε συγκριτικά τις εργασίες και όχι σύμφωνα με τη βάση του 5 που είχε πει εξαρχής, στις 88 καλύτερες εργασίες έβαλε πάνω από 5 και όλες τις υπόλοιπες τις έριξε κάτω από τη βάση. Αυτό φυσικά σημαίνει ότι κάποια εργασία που μπορεί να άξιζε για 6 να βαθμολογήθηκε ως 3. Κι αυτό αν μη τι άλλο είναι κατάφωρη αδικία για τη δουλειά του άλλου, ανεξαρτήτως αν εγκρινόταν για το μάθημα τελικά ή όχι.
elareee
bit level
bit level
Posts: 19
Joined: Sun Feb 21, 2010 8:51 pm
Academic status: 4th year
Gender:

Re: Παιδαγωγική Επάρκεια

Postby elareee » Thu Nov 03, 2011 12:38 am

Καλησπέρα παιδιά,
το θέμα δεν είναι αν οι εργασίες ήταν εύκολες η δύσκολες. Αυτό είναι υποκειμενικό και εξαρτάται απο τις δυνατότητες του καθενός μας. Αυτό που δεν ήταν σωστό εξαρχής ήταν ότι δεν υπήρχε η κατάλληλη ενημέρωση από την πλευρά της κ. Μπρίνια.
1) Εξαρχής θα έπρεπε να γνωρίζουμε ότι στο πρόγραμμα δεν είναι δυνατό να συμμετέχουμε όλοι και επομένως θα πρέπει να περάσουμε απο διαδικασία αξιολόγησης. Αν γινόταν αυτό τα παιδιά που είναι επί πτυχίο θα φρόντιζαν να κάνουν και κάτι άλλο (πχ αιτήσεις σε μεταπτυχιακά). Με αυτό το τρόπο πηγαίνουν ουσιαστικά ένα χρόνο πίσω, + το ότι όσοι είναι απο επαρχία συνεχίζουν να πληρώνουν ενοίκια. Αν γινόταν η κατάλληλα ενημέρωση δεν θα μπορούσε κανείς να πει τίποτα.
2) όσον αφορά τις εργασίες ουσιαστικά αξιολογηθήκαμε σε κάτι που δεν έχουμε διδαχθεί, υπήρχαν πολλές απορίες μέχρι και την τελευταία μέρα και δυστυχώς δεν υπήρχε κανείς να μας τις λύσει.
3) Προυπόθεση ήταν να γράψουμε 5 και όχι ότι θα επιλεγούν οι 88 καλύτεροι. Αν το γνωρίζαμε αυτό ο καθένας μας θα έκανε διαφορετική προσπάθεια για την εργασία . Συνεπώς ακόμα και επαναξιολόγηση να γίνει πάλι δεν θα είναι αντικειμενικό και δίκαιο.
4)Ακόμα ένα τεράστιο λάθος ήταν ότι πέρασαν παιδιά τα οποία θα είναι τουλάχιστον άλλα 2 χρόνια στην σχολή λόγω υποχρεωτικών μαθημάτων. Καταρχάς σύμφωνα με τα λεγόμενα της κ. Μπρίνια πως αυτά τα παιδιά θα μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις του προγράμματος απο άποψη χρόνου; Και επίσης έχουν την δυνατότητα να το κάνουν την επόμενη χρονιά και να δοθεί προτεραιότητα σε αυτούς που δεν έχουν πάρει πτυχίο για αυτό το λόγο.
5)Καλώς η κακώς έχουν επιλεγεί αυτά τα 88 άτομα. Οι φοιτητές δεν φταίνε σε τπτ αλλά δυστυχώς πρέπει να κατανοήσουμε όλοι ότι πρέπει να βρεθεί μια αντικειμενική λύση. Δεν ξέρω αν με το νέο τρόπο αξιολόγησης θα ανήκω στους επιτυχόντες ή μη , αλλά αν κοπώ τουλάχιστον θα ξέρω ότι αυτό έγινε δικαίως.

Σε καμία περίπτωση δεν είμαι κατά των παιδιών που πέρασαν και μερικοί όντως να το άξιζαν και να προσπάθησαν πολύ για αυτή την εργασία και συγχαρητήρια! Το λάθος ήταν της υπεύθυνης του προγράμματος που δεν το σχεδίασε σωστά εξαρχής. Σκοπός είναι όλοι μαζί να βρούμε το πιο δίκαιο τρόπο και να μην κοιτάει ο καθένας το συμφέρον του.
Αν δεν ήταν έτοιμο το πανεπιστήμιο να υποστηρίξει ένα τέτοιο πρόγραμμα και να το φέρει εις πέρας δίκαια και αξιοκρατικά δεν έπρεπε να το ξεκινήσει καν.
Καλή συνέχεια και .....υπομονή σε όλους!!
User avatar
evridiki
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 218
Joined: Tue Jun 02, 2009 2:45 pm
Academic status: N>4
Gender:

Re: Παιδαγωγική Επάρκεια

Postby evridiki » Thu Nov 03, 2011 12:41 am

elareee wrote:Σε καμία περίπτωση δεν είμαι κατά των παιδιών που πέρασαν και μερικοί όντως να το άξιζαν και να προσπάθησαν πολύ για αυτή την εργασία και συγχαρητήρια! Το λάθος ήταν της υπεύθυνης του προγράμματος που δεν το σχεδίασε σωστά εξαρχής. Σκοπός είναι όλοι μαζί να βρούμε το πιο δίκαιο τρόπο και να μην κοιτάει ο καθένας το συμφέρον του.
Αν δεν ήταν έτοιμο το πανεπιστήμιο να υποστηρίξει ένα τέτοιο πρόγραμμα και να το φέρει εις πέρας δίκαια και αξιοκρατικά δεν έπρεπε να το ξεκινήσει καν.
Καλή συνέχεια και .....υπομονή σε όλους!!


+++ :smt023
User avatar
supergirl
byte level
byte level
Posts: 84
Joined: Sun Jan 31, 2010 1:21 pm
Academic status: N>4
Gender:

Re: Παιδαγωγική Επάρκεια

Postby supergirl » Thu Nov 03, 2011 12:47 am

elareee wrote:Καλησπέρα παιδιά,
το θέμα δεν είναι αν οι εργασίες ήταν εύκολες η δύσκολες. Αυτό είναι υποκειμενικό και εξαρτάται απο τις δυνατότητες του καθενός μας. Αυτό που δεν ήταν σωστό εξαρχής ήταν ότι δεν υπήρχε η κατάλληλη ενημέρωση από την πλευρά της κ. Μπρίνια.
1) Εξαρχής θα έπρεπε να γνωρίζουμε ότι στο πρόγραμμα δεν είναι δυνατό να συμμετέχουμε όλοι και επομένως θα πρέπει να περάσουμε απο διαδικασία αξιολόγησης. Αν γινόταν αυτό τα παιδιά που είναι επί πτυχίο θα φρόντιζαν να κάνουν και κάτι άλλο (πχ αιτήσεις σε μεταπτυχιακά). Με αυτό το τρόπο πηγαίνουν ουσιαστικά ένα χρόνο πίσω, + το ότι όσοι είναι απο επαρχία συνεχίζουν να πληρώνουν ενοίκια. Αν γινόταν η κατάλληλα ενημέρωση δεν θα μπορούσε κανείς να πει τίποτα.
2) όσον αφορά τις εργασίες ουσιαστικά αξιολογηθήκαμε σε κάτι που δεν έχουμε διδαχθεί, υπήρχαν πολλές απορίες μέχρι και την τελευταία μέρα και δυστυχώς δεν υπήρχε κανείς να μας τις λύσει.
3) Προυπόθεση ήταν να γράψουμε 5 και όχι ότι θα επιλεγούν οι 88 καλύτεροι. Αν το γνωρίζαμε αυτό ο καθένας μας θα έκανε διαφορετική προσπάθεια για την εργασία . Συνεπώς ακόμα και επαναξιολόγηση να γίνει πάλι δεν θα είναι αντικειμενικό και δίκαιο.
4)Ακόμα ένα τεράστιο λάθος ήταν ότι πέρασαν παιδιά τα οποία θα είναι τουλάχιστον άλλα 2 χρόνια στην σχολή λόγω υποχρεωτικών μαθημάτων. Καταρχάς σύμφωνα με τα λεγόμενα της κ. Μπρίνια πως αυτά τα παιδιά θα μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις του προγράμματος απο άποψη χρόνου; Και επίσης έχουν την δυνατότητα να το κάνουν την επόμενη χρονιά και να δοθεί προτεραιότητα σε αυτούς που δεν έχουν πάρει πτυχίο για αυτό το λόγο.
5)Καλώς η κακώς έχουν επιλεγεί αυτά τα 88 άτομα. Οι φοιτητές δεν φταίνε σε τπτ αλλά δυστυχώς πρέπει να κατανοήσουμε όλοι ότι πρέπει να βρεθεί μια αντικειμενική λύση. Δεν ξέρω αν με το νέο τρόπο αξιολόγησης θα ανήκω στους επιτυχόντες ή μη , αλλά αν κοπώ τουλάχιστον θα ξέρω ότι αυτό έγινε δικαίως.


Σε καμία περίπτωση δεν είμαι κατά των παιδιών που πέρασαν και μερικοί όντως να το άξιζαν και να προσπάθησαν πολύ για αυτή την εργασία και συγχαρητήρια! Το λάθος ήταν της υπεύθυνης του προγράμματος που δεν το σχεδίασε σωστά εξαρχής. Σκοπός είναι όλοι μαζί να βρούμε το πιο δίκαιο τρόπο και να μην κοιτάει ο καθένας το συμφέρον του.
Αν δεν ήταν έτοιμο το πανεπιστήμιο να υποστηρίξει ένα τέτοιο πρόγραμμα και να το φέρει εις πέρας δίκαια και αξιοκρατικά δεν έπρεπε να το ξεκινήσει καν.
Καλή συνέχεια και .....υπομονή σε όλους!!




Ποιος μπορεί να πει ποιος είναι ο πιο δίκαιος τρόπος και να συμφωνήσουν όλοι? Ποιος μπορεί να πει τι είναι δίκαιο και αξιοκρατικό και να είναι όλοι ευτυχισμένοι??? Και επίσης, πως γίνεται να ζητάς να μην κοιτάει ο καθένας το συμφέρον του?????? Αν δεν το ξέρεις ακόμα, αυτό που ισχύει και πάντα ίσχυε είναι: ο θανατός σου η ζωή μου..
eliza
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 191
Joined: Wed Mar 18, 2009 10:42 am
Academic status: 4th year
Gender:

Re: Παιδαγωγική Επάρκεια

Postby eliza » Thu Nov 03, 2011 8:43 am

WoLfeN Ilic wrote:
eliza wrote:
WoLfeN Ilic wrote:
αντικειμενικο για ποιο πραγμα ειναι ο βαθμος πτυχιου? Για να δωσει προτεραιοτητα σε καποιον ο οποιος ουτως η αλλως με ψηλο βαθμο πτυχιου εχει περισσοτερες ελπιδες να βρει δουλεια απο καποιον αλλο με χαμηλοτερο? Δηλαδη ενισχυουμε τις πιθανοτητες για αυτους που εχουν ηδη καποια ελπιδα για να βρουν δουλεια και μηδενιζουμε τις πιθανοτητες για αυτους που εχουν ελαχιστες? Αντικειμενικοτατο. Να μην πω ταξικοτατο

Δεν συμφωνώ οτι ο υψηλός βαθμός πτυχίου βοηθάει τόσο πολύ όσο λες το να βρει κάποιος δουλεία.Και αν προσέχεις λέω "αν θεωρείται αντικειμενικό ο βαθμός πτυχίου".

τις ιδιες πιθανοτητες εχει να προσληφθει καποιος σε μια εταιρια με 8 και τις ιδιες με 5?
εκτος και αν μιλαμε για δουλειες τυπου πωλητη οπου εκει καλυτερο ειναι να εχεις πτυχιο τει

και κατι αλλο. αυτη η συμφωνια πως επετευχθη? γιατι εγω που ημουν χθες η "αντιπροσωπεια" δεν το εβαλε αυτο σαν θεμα. κατι ξερανε μερικοι φαινεται που λεγανε πως πρεπει να μπουμε ολοι μεσα και οχι 5 εκλεκτοι...γιατι εγω θυμαμαι πως μια κοπελα(δεν ξερω αν ησουν εσυ) απο τους "αντιπροσωπους" ηθελε να το βαλει σαν θεμα αυτο να γινει αλλα ο κοσμος διαφωνουσε..

Οχί δεν ήμουν στην αντιπροσωπεία έγω.
eliza
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 191
Joined: Wed Mar 18, 2009 10:42 am
Academic status: 4th year
Gender:

Re: Παιδαγωγική Επάρκεια

Postby eliza » Thu Nov 03, 2011 8:44 am

evridiki wrote:
elareee wrote:Σε καμία περίπτωση δεν είμαι κατά των παιδιών που πέρασαν και μερικοί όντως να το άξιζαν και να προσπάθησαν πολύ για αυτή την εργασία και συγχαρητήρια! Το λάθος ήταν της υπεύθυνης του προγράμματος που δεν το σχεδίασε σωστά εξαρχής. Σκοπός είναι όλοι μαζί να βρούμε το πιο δίκαιο τρόπο και να μην κοιτάει ο καθένας το συμφέρον του.
Αν δεν ήταν έτοιμο το πανεπιστήμιο να υποστηρίξει ένα τέτοιο πρόγραμμα και να το φέρει εις πέρας δίκαια και αξιοκρατικά δεν έπρεπε να το ξεκινήσει καν.
Καλή συνέχεια και .....υπομονή σε όλους!!


+++ :smt023

Μια χαρά τα λες!
elareee
bit level
bit level
Posts: 19
Joined: Sun Feb 21, 2010 8:51 pm
Academic status: 4th year
Gender:

Re: Παιδαγωγική Επάρκεια

Postby elareee » Thu Nov 03, 2011 9:15 am

supergirl wrote:
elareee wrote:Καλησπέρα παιδιά,
το θέμα δεν είναι αν οι εργασίες ήταν εύκολες η δύσκολες. Αυτό είναι υποκειμενικό και εξαρτάται απο τις δυνατότητες του καθενός μας. Αυτό που δεν ήταν σωστό εξαρχής ήταν ότι δεν υπήρχε η κατάλληλη ενημέρωση από την πλευρά της κ. Μπρίνια.
1) Εξαρχής θα έπρεπε να γνωρίζουμε ότι στο πρόγραμμα δεν είναι δυνατό να συμμετέχουμε όλοι και επομένως θα πρέπει να περάσουμε απο διαδικασία αξιολόγησης. Αν γινόταν αυτό τα παιδιά που είναι επί πτυχίο θα φρόντιζαν να κάνουν και κάτι άλλο (πχ αιτήσεις σε μεταπτυχιακά). Με αυτό το τρόπο πηγαίνουν ουσιαστικά ένα χρόνο πίσω, + το ότι όσοι είναι απο επαρχία συνεχίζουν να πληρώνουν ενοίκια. Αν γινόταν η κατάλληλα ενημέρωση δεν θα μπορούσε κανείς να πει τίποτα.
2) όσον αφορά τις εργασίες ουσιαστικά αξιολογηθήκαμε σε κάτι που δεν έχουμε διδαχθεί, υπήρχαν πολλές απορίες μέχρι και την τελευταία μέρα και δυστυχώς δεν υπήρχε κανείς να μας τις λύσει.
3) Προυπόθεση ήταν να γράψουμε 5 και όχι ότι θα επιλεγούν οι 88 καλύτεροι. Αν το γνωρίζαμε αυτό ο καθένας μας θα έκανε διαφορετική προσπάθεια για την εργασία . Συνεπώς ακόμα και επαναξιολόγηση να γίνει πάλι δεν θα είναι αντικειμενικό και δίκαιο.
4)Ακόμα ένα τεράστιο λάθος ήταν ότι πέρασαν παιδιά τα οποία θα είναι τουλάχιστον άλλα 2 χρόνια στην σχολή λόγω υποχρεωτικών μαθημάτων. Καταρχάς σύμφωνα με τα λεγόμενα της κ. Μπρίνια πως αυτά τα παιδιά θα μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις του προγράμματος απο άποψη χρόνου; Και επίσης έχουν την δυνατότητα να το κάνουν την επόμενη χρονιά και να δοθεί προτεραιότητα σε αυτούς που δεν έχουν πάρει πτυχίο για αυτό το λόγο.
5)Καλώς η κακώς έχουν επιλεγεί αυτά τα 88 άτομα. Οι φοιτητές δεν φταίνε σε τπτ αλλά δυστυχώς πρέπει να κατανοήσουμε όλοι ότι πρέπει να βρεθεί μια αντικειμενική λύση. Δεν ξέρω αν με το νέο τρόπο αξιολόγησης θα ανήκω στους επιτυχόντες ή μη , αλλά αν κοπώ τουλάχιστον θα ξέρω ότι αυτό έγινε δικαίως.


Σε καμία περίπτωση δεν είμαι κατά των παιδιών που πέρασαν και μερικοί όντως να το άξιζαν και να προσπάθησαν πολύ για αυτή την εργασία και συγχαρητήρια! Το λάθος ήταν της υπεύθυνης του προγράμματος που δεν το σχεδίασε σωστά εξαρχής. Σκοπός είναι όλοι μαζί να βρούμε το πιο δίκαιο τρόπο και να μην κοιτάει ο καθένας το συμφέρον του.
Αν δεν ήταν έτοιμο το πανεπιστήμιο να υποστηρίξει ένα τέτοιο πρόγραμμα και να το φέρει εις πέρας δίκαια και αξιοκρατικά δεν έπρεπε να το ξεκινήσει καν.
Καλή συνέχεια και .....υπομονή σε όλους!!




Ποιος μπορεί να πει ποιος είναι ο πιο δίκαιος τρόπος και να συμφωνήσουν όλοι? Ποιος μπορεί να πει τι είναι δίκαιο και αξιοκρατικό και να είναι όλοι ευτυχισμένοι??? Και επίσης, πως γίνεται να ζητάς να μην κοιτάει ο καθένας το συμφέρον του?????? Αν δεν το ξέρεις ακόμα, αυτό που ισχύει και πάντα ίσχυε είναι: ο θανατός σου η ζωή μου..


Δεν ξέρω ποιος θα είναι αυτός ο τρόπος και δεν είμαι εγώ η αρμόδια για αυτό. Το μόνο που μπορώ να σου πώ ειναι πως σίγουρα υπάρχει κάτι καλύτερο απο αυτό που εφαρμόστηκε.
Όσο για το θάνατος σου η ζωή μου ναι συμφωνώ ότι ίσχυε και θα ισχύει σύμφωνα με τα λεγόμενα σου αφού η χώρα μας δυστυχώς συνεχίζει να βγάζει ανθρώπους με αυτή την νοοτροπία. Κρίμα για την εκπαίδευση που προσπαθούν με τόσο κόπο να μας προσφέρουν οι γονείς μας. Γεννιούνται άτομα με γνώσεις αλλα χωρίς ανθρωπιά. Γι αυτό βέβαια αυτή η χώρα δεν πρόκειται να αλλάξει ποτέ. :smt010
User avatar
mxsar.opa
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 630
Joined: Tue Sep 07, 2010 9:27 pm
Academic status: N>4
Gender:
Location: Μαρούσι, Αθήνα

Re: Παιδαγωγική Επάρκεια

Postby mxsar.opa » Thu Nov 03, 2011 8:39 pm

Μιας και ανήκω στους 88 διαπλεκόμενους φοιτητές που πέρασα "τυχαία" από αυτή τη διαδικασία της εργασίας να σας πω τι μας είπε σήμερα ο κ.Γιακουμάκης που πήγαμε να ρωτήσουμε τι θα γίνει με εμάς.

Μάλλον αύριο θα βγουν τα κριτήρια. Προτεραιότητα θα έχουν οι φοιτητές που παίρνουν πτυχίο, μετά όσοι χρωστούν 1 μάθημα κλπ μέχρι να συμπληρωθεί ο απαιτούμενος αριθμός θέσεων. Επόμενο κριτήριο μάλλον θα είναι ο μέσος όρος. Πιέζουν οι θέσεις να γίνουν πάνω από 120 (δε μας είπε ποιους πιέζουν) αλλά δεν ξέρουν αν θα τα καταφέρουν.

Η εργασία θα θεωρεί ως συμμετοχή στην ΠΑΔ Ι και ως τίποτα άλλο. Δηλαδή δικαούχοι να συμπληρώσουν τις θέσεις με τα κριτήρια που θα ανακοινωθούν αύριο είναι ΟΛΟΙ όσοι παρέδωσαν.

Δυστυχώς επειδή μάλλον εγώ είμαι βλάκας υποστήριξα και υποστηρίζω ότι σημασία έχει να γίνει το πρόγραμμα ανεξαρτήτως του αν εγώ θα είμαι μέσα ή όχι (και για να προλβω μερικούς, χρωστάω μαθήματα και είχα σκοπό να πάρω πτυχίο φέτος οπότε με τα νέα κριτήρια είμαι εκτός διότι είναι αρκετά). Ήταν και παιδια από το venus, αν δεν έγινε έτσι και υποστήριξα το δικό μου κέρδος μπορούν να το πουν. Από τη στιγμή που κάποιοι άφησαν μεταπτυχιακά, νοίκιασαν σπίτια κλπ επαναλαμβάνω ότι είμαι βλάκας και θεωρώ ότι το δίκαιο είναι να έχουν προτεραιότητα. Του χρόνου θα κάνω κι εγώ την ίδια "θυσία" και θα παλέψω να μπω στο πρόγραμμα.

Νιώθω πολύ ηλίθια που παιδιά από τους κομμένους μου είπαν ότι πέρασα τυχαία στο πρόγραμμα με την εργασία μου και ότι χθες στη συνάντηση όταν η Πρυτανεία είπε: "Πώς θα το πούμε στους 88?" η απάντησή τους ήταν: "Θα βρείτε τρόπο."

Παύω να ασχολούμαι με το πρόγραμμα και θα επικεντρωθώ στα μαθήματα μου. Εξάλλου παιδαγωγική επάρκεια χωρίς πτυχίο δε νομίζω ότι λέει και πολλά.
Πραγματικά καλή επιτυχία σε όλους όσους τελικά τα καταφέρουν να περάσουν διότι θα εξακολουθήσει να είναι απαιτητικό. Θέστε τις βάσεις να γίνει κάτι αξιόλογο ώστε όσοι από εμάς μείνουμε του χρόνου και σας ακολουθήσουμε (ή τεσπα προσπαθήσουμε να μπούμε!) να έχουν μπει γερά πρότυπα και να έχει γίνει σωστή δουλειά. :smt023
Laugh as much as you breathe and love as long as you live.
*estrngd
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 612
Joined: Thu Dec 16, 2004 1:45 pm
Academic status: N>4
Gender:
Contact:

Re: Παιδαγωγική Επάρκεια

Postby *estrngd » Thu Nov 03, 2011 9:01 pm

mxsar.opa wrote:Νιώθω πολύ ηλίθια που παιδιά από τους κομμένους μου είπαν ότι πέρασα τυχαία στο πρόγραμμα με την εργασία μου και ότι χθες στη συνάντηση όταν η Πρυτανεία είπε: "Πώς θα το πούμε στους 88?" η απάντησή τους ήταν: "Θα βρείτε τρόπο."


Να που βρέθηκε :)

Ας μην σχολιάσω τίποτε άλλο, αν ισχύουν τα όσα λέει ο mxsar.opa, πρόκειται για αγωνιστικό epic fail... Νάστε καλά ρε παιδιά που νοιάζεστε για τα παιδαγωγικά (και την διαφάνεια!)
User avatar
supergirl
byte level
byte level
Posts: 84
Joined: Sun Jan 31, 2010 1:21 pm
Academic status: N>4
Gender:

Re: Παιδαγωγική Επάρκεια

Postby supergirl » Thu Nov 03, 2011 11:34 pm

Ωραία.. Τώρα από 88 θα συμμετέχουν 120, θα μπουν 32 άτομα επιπλέον, φοβερό. Να δούμε τι θα αλλάξει λοιπόν...
User avatar
vasilaros69
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1299
Joined: Wed Feb 17, 2010 6:07 pm
Academic status: N>4
Gender:

Re: Παιδαγωγική Επάρκεια

Postby vasilaros69 » Thu Nov 03, 2011 11:48 pm

Και του χρονου μια απο τα ιδια και χειροτερα θα ειναι...λιγα ατομα παλι θα ζητανε.Κι εδω προκυπτει και το ερωτημα που ειπωθηκε παραπανω δλδ τι θα γινει και με τα αλλα πανεπιστημια αν μπουν κι αυτα απο του χρονου??Εκτος αν δλδ το πανε με χρονιες, φετος οπα,του χρονου παπει,του παραχρονου εκπα κτλ κτλ...
και δωστου τρεξιμο με εργασιες και απογοητευση στο τελος..τι αλλο θα δουν τα ματια μας??
"Sometimes questions are more powerful than answers,..."
User avatar
supergirl
byte level
byte level
Posts: 84
Joined: Sun Jan 31, 2010 1:21 pm
Academic status: N>4
Gender:

Re: Παιδαγωγική Επάρκεια

Postby supergirl » Fri Nov 04, 2011 12:03 am

Έτσι όπως θα γίνει θα προηγούνται μονίμως τα μεγάλα έτη δλδ 5ο, 6ο και πάει λέγοντας και αυτοί που θα είναι στο τέταρτο και θέλουν να τελειώσουν στην ώρα τους θα μένουν μονίμως στην απέξω οπότε δεν είμαι ακόμα σίγουρη αν είναι προς όφελος των φοιτητών το καινούριο σύστημα. Ας περιμένουμε την ανακοίνωση λοιπόν και βλέπουμε. Πάντως κρίμα, πολύ κρίμα.
eliza
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 191
Joined: Wed Mar 18, 2009 10:42 am
Academic status: 4th year
Gender:

Re: Παιδαγωγική Επάρκεια

Postby eliza » Fri Nov 04, 2011 8:07 am

supergirl wrote:Έτσι όπως θα γίνει θα προηγούνται μονίμως τα μεγάλα έτη δλδ 5ο, 6ο και πάει λέγοντας και αυτοί που θα είναι στο τέταρτο και θέλουν να τελειώσουν στην ώρα τους θα μένουν μονίμως στην απέξω οπότε δεν είμαι ακόμα σίγουρη αν είναι προς όφελος των φοιτητών το καινούριο σύστημα. Ας περιμένουμε την ανακοίνωση λοιπόν και βλέπουμε. Πάντως κρίμα, πολύ κρίμα.

Συμφωνώ, θα προηγούνται πάντα τα μεγάλα έτη και αυτοί του 4ου θα πρέπει να τελειώσουν στην ώρα τους και άμα θέλουν να περιμένουν για το πρόγραμμα.
lottie_gr
bit level
bit level
Posts: 7
Joined: Sun Jan 30, 2011 6:22 pm
Academic status: N>4
Gender:

Re: Παιδαγωγική Επάρκεια

Postby lottie_gr » Fri Nov 04, 2011 10:51 am

+1 στην mxsar.opa

Είμαι κ εγώ μια από τους "διαπλεκόμενους" που πήραν μια από τις 88 θέσεις για την ΠΑΔ 1, χωρίς να έχω περάσει ούτε διδακτική ούτε παιδαγωγική και χωρίς να έχω δει τη κ.Μπρίνια ποτέ πριν την πρώτη ενημέρωση για το πρόγραμμα στο Δεριγνύ. Πώς έγινε και με δέχτηκε; Δεν ξέρω. Έκανα μια εργασία όπως όλοι με βάση τα παραδείγματα στο eclass. Με τα νέα κριτήρια μάλλον δε θα είμαι μέσα. Και κάποια άλλα παιδιά με τα οποία συζήτησα το ίδιο.

Δε λέω ότι είναι σωστό να κοπούν 300 άτομα. Ούτε ότι συμφωνώ με την όλη διαδικασία express όπως έγινε. Απλά λυπάμαι που κάτι που το θέλαμε πολύ αρκετοί φοιτητές απ'ότι φαίνεται δεν είχε οργανωθεί σωστά από την αρχή, ώστε να ξέρουμε όλοι που πατάμε για να κάνουμε τον ανάλογο προγραμματισμό στις ζωές μας. Πχ αν μου έλεγε εξ αρχής ότι προϋπόθεση για να κάνεις αίτηση είναι να χρωστάς το πολύ 2 μαθήματα, δε θα ασχολιόμουν καν. Πραγματικά δεν ξέρω τι σκεφτόταν η κ.Μπρίνια όταν έλεγε ότι μπορούμε όλοι να συμμετέχουμε.

Ακόμα και αυτό που είχε πει για ομάδες 15 ατόμων για μικροδιδασκαλία είναι παράλογο. Το κάθε άτομο για να κάνει μικροδιδασκαλία και να αξιολογηθεί θέλει κάπου 25 λεπτά (φαντάζομαι). Αν κάνετε έναν απλό πολλαπλασιασμό 15 άτομα επί 25 λεπτά = 6 ώρες περίπου χωρίς διάλειμμα. Χρειάζονται αίθουσες, επόπτες και πολλές αντοχές για να γίνει έτσι. Εγώ δε νομίζω ότι θα το άντεχα εύκολα. Στο εαρινό εξάμηνο που οι προσομοίωση στη σχολή θα πρέπει να έχει διάρκεια 30 λεπτά για κάθε φοιτητή πώς θα γίνει; Αμφιβάλλω αν έχει σκεφτεί τα πρακτικά προβλήματα που θα προκύψουν τότε. Ή αν τα έχει σκεφτεί δε μας τα λέει για να μην τρομάξουμε και φύγουμε. (όπως δεν είπε για τις 88 θέσεις)

Δεν έχω κάτι άλλο να προσθέσω, να με συγχωρείτε για το σεντόνι.

Καλή συνέχεια και καλή δύναμη σε όσους συνεχίσουν! Πιστεύω ότι θα τη χρειαστούν.
ουπς! δεν σπουδάζω πληροφορική... αλλά έχετε πολύ φιλόξενο φόρουμ! ;)
User avatar
evridiki
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 218
Joined: Tue Jun 02, 2009 2:45 pm
Academic status: N>4
Gender:

Re: Παιδαγωγική Επάρκεια

Postby evridiki » Fri Nov 04, 2011 10:56 am

eliza wrote:
supergirl wrote:Έτσι όπως θα γίνει θα προηγούνται μονίμως τα μεγάλα έτη δλδ 5ο, 6ο και πάει λέγοντας και αυτοί που θα είναι στο τέταρτο και θέλουν να τελειώσουν στην ώρα τους θα μένουν μονίμως στην απέξω οπότε δεν είμαι ακόμα σίγουρη αν είναι προς όφελος των φοιτητών το καινούριο σύστημα. Ας περιμένουμε την ανακοίνωση λοιπόν και βλέπουμε. Πάντως κρίμα, πολύ κρίμα.

Συμφωνώ, θα προηγούνται πάντα τα μεγάλα έτη και αυτοί του 4ου θα πρέπει να τελειώσουν στην ώρα τους και άμα θέλουν να περιμένουν για το πρόγραμμα.



++ :smt022 από το ένα λάθος στο άλλο ....

lottie_gr wrote:Δε λέω ότι είναι σωστό να κοπούν 300 άτομα. Ούτε ότι συμφωνώ με την όλη διαδικασία express όπως έγινε. Απλά λυπάμαι που κάτι που το θέλαμε πολύ αρκετοί φοιτητές απ'ότι φαίνεται δεν είχε οργανωθεί σωστά από την αρχή, ώστε να ξέρουμε όλοι που πατάμε για να κάνουμε τον ανάλογο προγραμματισμό στις ζωές μας. Πχ αν μου έλεγε εξ αρχής ότι προϋπόθεση για να κάνεις αίτηση είναι να χρωστάς το πολύ 2 μαθήματα, δε θα ασχολιόμουν καν. Πραγματικά δεν ξέρω τι σκεφτόταν η κ.Μπρίνια όταν έλεγε ότι μπορούμε όλοι να συμμετέχουμε.

Ακόμα και αυτό που είχε πει για ομάδες 15 ατόμων για μικροδιδασκαλία είναι παράλογο. Το κάθε άτομο για να κάνει μικροδιδασκαλία και να αξιολογηθεί θέλει κάπου 25 λεπτά (φαντάζομαι). Αν κάνετε έναν απλό πολλαπλασιασμό 15 άτομα επί 25 λεπτά = 6 ώρες περίπου χωρίς διάλειμμα. Χρειάζονται αίθουσες, επόπτες και πολλές αντοχές για να γίνει έτσι. Εγώ δε νομίζω ότι θα το άντεχα εύκολα. Στο εαρινό εξάμηνο που οι προσομοίωση στη σχολή θα πρέπει να έχει διάρκεια 30 λεπτά για κάθε φοιτητή πώς θα γίνει; Αμφιβάλλω αν έχει σκεφτεί τα πρακτικά προβλήματα που θα προκύψουν τότε. Ή αν τα έχει σκεφτεί δε μας τα λέει για να μην τρομάξουμε και φύγουμε. (όπως δεν είπε για τις 88 θέσεις)

Δεν έχω κάτι άλλο να προσθέσω, να με συγχωρείτε για το σεντόνι.

Καλή συνέχεια και καλή δύναμη σε όσους συνεχίσουν! Πιστεύω ότι θα τη χρειαστούν.

+++

lottie_gr wrote:+1 στην mxsar.opa

Είμαι κ εγώ μια από τους "διαπλεκόμενους" που πήραν μια από τις 88 θέσεις για την ΠΑΔ 1, χωρίς να έχω περάσει ούτε διδακτική ούτε παιδαγωγική και χωρίς να έχω δει τη κ.Μπρίνια ποτέ πριν την πρώτη ενημέρωση για το πρόγραμμα στο Δεριγνύ. Πώς έγινε και με δέχτηκε; Δεν ξέρω. Έκανα μια εργασία όπως όλοι με βάση τα παραδείγματα στο eclass. Με τα νέα κριτήρια μάλλον δε θα είμαι μέσα. Και κάποια άλλα παιδιά με τα οποία συζήτησα το ίδιο.


αύτο όντως δεν έχει βάση γιατι και εγώ ξέρω παιδια που και την ήξεραν την Μπρινια και μαθημα παρακολουθούσαν και εργασίες παρέδωσαν και δεν τους πέρασε
eliza
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 191
Joined: Wed Mar 18, 2009 10:42 am
Academic status: 4th year
Gender:

Re: Παιδαγωγική Επάρκεια

Postby eliza » Fri Nov 04, 2011 11:01 pm

lottie_gr wrote:+1 στην mxsar.opa

Είμαι κ εγώ μια από τους "διαπλεκόμενους" που πήραν μια από τις 88 θέσεις για την ΠΑΔ 1, χωρίς να έχω περάσει ούτε διδακτική ούτε παιδαγωγική και χωρίς να έχω δει τη κ.Μπρίνια ποτέ πριν την πρώτη ενημέρωση για το πρόγραμμα στο Δεριγνύ. Πώς έγινε και με δέχτηκε; Δεν ξέρω. Έκανα μια εργασία όπως όλοι με βάση τα παραδείγματα στο eclass. Με τα νέα κριτήρια μάλλον δε θα είμαι μέσα. Και κάποια άλλα παιδιά με τα οποία συζήτησα το ίδιο.

Δε λέω ότι είναι σωστό να κοπούν 300 άτομα. Ούτε ότι συμφωνώ με την όλη διαδικασία express όπως έγινε. Απλά λυπάμαι που κάτι που το θέλαμε πολύ αρκετοί φοιτητές απ'ότι φαίνεται δεν είχε οργανωθεί σωστά από την αρχή, ώστε να ξέρουμε όλοι που πατάμε για να κάνουμε τον ανάλογο προγραμματισμό στις ζωές μας. Πχ αν μου έλεγε εξ αρχής ότι προϋπόθεση για να κάνεις αίτηση είναι να χρωστάς το πολύ 2 μαθήματα, δε θα ασχολιόμουν καν. Πραγματικά δεν ξέρω τι σκεφτόταν η κ.Μπρίνια όταν έλεγε ότι μπορούμε όλοι να συμμετέχουμε.

Ακόμα και αυτό που είχε πει για ομάδες 15 ατόμων για μικροδιδασκαλία είναι παράλογο. Το κάθε άτομο για να κάνει μικροδιδασκαλία και να αξιολογηθεί θέλει κάπου 25 λεπτά (φαντάζομαι). Αν κάνετε έναν απλό πολλαπλασιασμό 15 άτομα επί 25 λεπτά = 6 ώρες περίπου χωρίς διάλειμμα. Χρειάζονται αίθουσες, επόπτες και πολλές αντοχές για να γίνει έτσι. Εγώ δε νομίζω ότι θα το άντεχα εύκολα. Στο εαρινό εξάμηνο που οι προσομοίωση στη σχολή θα πρέπει να έχει διάρκεια 30 λεπτά για κάθε φοιτητή πώς θα γίνει; Αμφιβάλλω αν έχει σκεφτεί τα πρακτικά προβλήματα που θα προκύψουν τότε. Ή αν τα έχει σκεφτεί δε μας τα λέει για να μην τρομάξουμε και φύγουμε. (όπως δεν είπε για τις 88 θέσεις)

Δεν έχω κάτι άλλο να προσθέσω, να με συγχωρείτε για το σεντόνι.

Καλή συνέχεια και καλή δύναμη σε όσους συνεχίσουν! Πιστεύω ότι θα τη χρειαστούν.


Και εγώ πιστεύω οτι το πρόβλημα ηταν απο την αρχή η "ανοργανωσιά" της κ.Μπρίνια αλλά πιστεύω οτι ήταν λάθος το οτι την αφήσαν να το διαχειριστεί και να αποφασίσει εντελώς μόνη της.Πηραν τα μυαλά της αέρα και δεν ήξερε τι έλεγε στις δύο πρώτες διαλέξεις.Δεν χρειαζόταν να γίνει όλο αυτό για να σκεφτεί οτι θα υπάρχουν αντιδράσεις που κόβει 300 και παιδίι και μόνο 88 έπιασαν αυτή την πολυσυζητημένη βάση, και χαζός να είσαι πρέπει να περιμένεις αντιδράσεις όχι να εκτίθεσε τελίκα απο τον πρύτανη και τον αντιπρύτανη.Ελπίζω όσο παιδία περάσουν γιατί ούτε και έγω είμαι μέσα σε αυτά να έχετε μια κάλυτερη επικοινώνια με την καθηγήτρια και να έχουν πέσει λίγο τα φτερά της και το μυαλό της μέτα απο το ρεζίλικι -αποψή μου.
User avatar
melen
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 999
Joined: Sun Apr 22, 2007 7:10 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Re: Παιδαγωγική Επάρκεια

Postby melen » Sun Nov 06, 2011 5:57 pm

Βγήκαν ανακοινώσεις ότι τα μαθηματα ξεκινάνε ξανα και την Δευτερα θα ακανοικωθουν οι ομάδες των φοιτητών. Ούτε λόγος για τον τρόπο επιλογής όμως!!! :smt011
Image Seek the roses along the way , just beware of the thorns Image
eliza
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 191
Joined: Wed Mar 18, 2009 10:42 am
Academic status: 4th year
Gender:

Re: Παιδαγωγική Επάρκεια

Postby eliza » Sun Nov 06, 2011 9:23 pm

melen wrote:Βγήκαν ανακοινώσεις ότι τα μαθηματα ξεκινάνε ξανα και την Δευτερα θα ακανοικωθουν οι ομάδες των φοιτητών. Ούτε λόγος για τον τρόπο επιλογής όμως!!! :smt011

Και εγω αυτο είδα αλλα δεν κατάλαβα αυτοί που πέρασαν ισχυουν;
User avatar
vasilaros69
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1299
Joined: Wed Feb 17, 2010 6:07 pm
Academic status: N>4
Gender:

Re: Παιδαγωγική Επάρκεια

Postby vasilaros69 » Sun Nov 06, 2011 11:05 pm

Τα κριτηρια επιλογης των επιτυχοντων δεν εχουν γινει γνωστα ακομα???
"Sometimes questions are more powerful than answers,..."

Return to “Παιδαγωγικά Μαθήματα”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest