Page 1 of 1

Τεχνολογία Λογισμικού

Posted: Tue Feb 20, 2018 12:10 pm
by leecher
Το παρόν thread προορίζεται για το μάθημα "Τεχνολογία Λογισμικού". Εδώ μπορείτε να συζητάτε για ό,τι σχετίζεται με το συγκεκριμένο μάθημα. Υπενθυμίζουμε ότι με βάση τους κανονισμούς λειτουργίας του forum απαγορεύονται τα greeklish, double posts και τα κεφαλαία. Για προηγούμενες συζητήσεις μπορείτε να ανατρέξετε εδώ.

Καλή αρχή! :D

Re: Τεχνολογία Λογισμικού

Posted: Wed Feb 21, 2018 1:21 pm
by Agelos123
Καλησπέρα, ψάχνω ομάδα για σοβαρή ενασχόληση με την εργασία.

Re: Τεχνολογία Λογισμικού

Posted: Wed Feb 21, 2018 3:33 pm
by yolaroume
Agelos123 wrote:Καλησπέρα, ψάχνω ομάδα για σοβαρή ενασχόληση με την εργασία.


Σου έστειλα μήνυμα αν ενδιαφέρεσαι. Σε κάθε περίπτωση ψάχνω και εγώ ομάδα για σοβαρή ενασχόληση με την εργασία.

Re: Τεχνολογία Λογισμικού

Posted: Sun May 20, 2018 2:52 pm
by Ennostiel
Καλησπέρα!

Ήθελα να ρωτήσω, αν γνωρίζει κανείς, στην εξέταση παίρνουμε μαζί κόλλα Α4 ή όχι πλέον;

Ευχαριστώ!

Re: Τεχνολογία Λογισμικού

Posted: Mon May 21, 2018 10:44 pm
by efev2014
Νομίζω ότι δεν έχει Α4.

Re: Τεχνολογία Λογισμικού

Posted: Tue Jun 05, 2018 2:11 pm
by insertusername
Τα θεματα που εβαλε σημερα

Α) Ηθελε να φτιαξεις διαγραμμα περιπτωσεων χρησης για μια εφαρμογη που σου περιεγραφε σε κειμενακι. Ηθελε και διαγραμμα δραστηριοτητας (activity diagram) για μια συγκεκριμενη απο αυτες.

Β) Εδινε παλι κειμενακι που περιεγραφε τι επρεπε να κανει μια εφαρμογη και ζητουσε να φτιαξεις domain model.

Γ) Εδινε κωδικα με 4 κλασεις. Η μια χρησιμοποιουσε μεθοδο abstract κλασης, η οποια ηταν υλοποιημενη σε αλλες 2 κλασεις που προφανως κληρονομουσαν την abstract κλαση. Ζητουσε να φτιαξεις το διαγραμμα κλασεων (uml class diagram) και το sequence της μεθοδου που χρησιμοποιουσε τη μεθοδο της abstract

Δ) Ειχε κειμενακι που περιεγραφε εφαρμογη και ζητουσε να φτιαξεις το class diagram. Ζητουσε να του εξηγησεις όπου χρειαζοταν το διαγραμμα και να του πεις ποιο προτυπο σχεδιασης πιστευεις οτι μπορει να ακολουθουσε. Επρεπε να του γραψεις (λογικα), για συνεκτικοτητα, συζευξη του διαγραμματος σου, να δικαιολογησεις τι interface, abstract κλπ εχεις βαλει και να του πεις σε ποιο προτυπο ταιριαζει περισσοτερο αν ταιριαζει με κατι.

Ε)
α) Γιατι ειναι σημαντικο το να εχουμε χαμηλη συζευξη
β) Ποια ειναι τα πλεονεκτηματα του επαναληπτικου μοντελου εναντι του μοντελου του καταρρακτη
γ) κωδικας μεθοδου και κωδικας ελεγχου της. Να πεις αν καλυπτει επαρκως ο κωδικας ελεγχου τη μεθοδο (καπως ετσι) (you get the idea)

Αν θυμαμαι καλα οι βαθμοι πρεπει να ηταν Α)25% Β)20% Γ)15% Δ)25% Ε)15%

Re: Τεχνολογία Λογισμικού

Posted: Sun Sep 09, 2018 4:07 pm
by blabla
Έχει κανείς λύσεις για τις ασκήσεις?

Re: Τεχνολογία Λογισμικού

Posted: Sat Sep 15, 2018 7:25 pm
by gsgfdf
Θέματα Σεπτεμβρίου 2018

Α. (15%) Κειμενάκι και ζητούσε να φτιάξεις το use case diagram.

Β. (20%) Κειμενάκι και ζητούσε να φτιάξεις το domain model.

Γ. (20%) Έδινε 4 κλάσεις σε Java με τη μία abstract και τις δύο να τη κάνουν extend. Ζητούσε να φτιάξεις το class diagram, να φτιάξεις διάγραμμα ακολουθίας για μία από τις μεθόδους και να πεις σε ποιο πρότυπο σχεδίασης αντιστοιχεί η υλοποίηση.

Δ. (25%) Έδινε ένα class diagram με class Employee που περιελάμβανε στοιχεία και για ωρομίσθιους και μισθωτούς υπαλλήλους και άλλη μία που είχε τις ώρες των ωρομίσθιων. Ζητούσε να τροποποιήσεις τη σχεδίαση ώστε να βελτιωθεί η επεκτασιμότητα του λογισμικού, π.χ. να υπάρχει κι επιλογή για ημερομίσθιους υπαλλήλους.

Ε. (20%)

Αν θυμάται κανείς το τελευταίο θέμα ας το συμπληρώσει.

Re: Τεχνολογία Λογισμικού

Posted: Sat Sep 15, 2018 8:27 pm
by kras
gsgfdf wrote:Θέματα Σεπτεμβρίου 2018


Ε. (20%)



Έλεγχοι. Έδινε ένα διάγραμμα UML για το σύστημα ταυτοποίησης μιας τράπεζας. Ο προγραμματιστής έπρεπε να υλοποιήσει την λειτουργία login αλλά δεν γνώριζε πως γίνεται η επαλήθευση των χρηστών. Ζητούσε να τροποποιηθεί η σχεδίαση έτσι ώστε ο προγραμματιστής να μπορεί να ελέγξει τον κώδικα που έχει υλοποιήσει παρ' όλο που το υπόλοιπο σύστημα δεν έχει προβλέψιμη συμπεριφορά.