Page 1 of 3

Αυτοκίνηση

Posted: Tue May 15, 2007 7:47 pm
by zweistein
ε δεν έλεγε να μείνει απ'έξω το θέμα :P
και για τους fun των 4 τροχών :-D

το λοιπόν επι την ευκαιρία ενημερώνω ότι αυτή την βδομάδα έχουμε κ την φετινή έκθεση στο ανατολικό αεροδρόμειο!!

http://www.athensmotorshow.gr/motorshow ... 20&lang=el

Posted: Tue May 15, 2007 11:27 pm
by P3
Μόλις γύρισα από εκεί και είμαι υπέρ ευχαριστημένος από την ποσότητα και την ποιότητα των εκθεμάτων. Υπερ-πλούσια η έκθεση! Προσωπικά εντυπωσιάστηκα από το περίπτερο της Audi που είχε παρουσίαση του νέου R8, του νέου Α5 και των RS4 και S8!!! Έπος!!!

φυσικά οι αιθέριες υπάρξεις έκλεβαν την παράσταση συνέχεια!! Την συστείνω ανεπιφύλακτα!

Α και στα εισιτήρια ζητήστε φοιτητικό. Έχει και είναι 5 euro παρόλο που δεν το λέει!

Posted: Tue May 15, 2007 11:38 pm
by zweistein
κανε Upload τπτ φωτό!!! :-D

θέλω να παω κ εγω αλλα δε ξερω ποτε θα βρω το χρόνο.... κ μένω ακριβώς δίπλα.... lol...

Posted: Wed May 16, 2007 8:52 am
by P3
Φίλε δεν παίζει dsl ακόμα και οι φωτό είναι μεγάλες οπότε θα σε στενοχωρήσω!
Πάντως μιας και άνοιξε αντίστοιχο thread για μηχανές και δηλώνουμε προτιμήσεις, θέλω να δήλώσω τυφλός FAN του Γιαπωνέζου, και όταν λέω Γιαπωνέζο, εννοώ φυσικά την TOYOTA!!!! Οδηγώ εδώ και 5 χρόνια μια Corrola του '92 1.6 με 105 ίππους και σε επιδόσεις ήταν (και είναι) πολύ μπροστά από πολλά αμάξια της κατηγορίας του! Γενικά έχω οδηγήσει πολλά TOYOTA (άλλες 2 Corrola, ένα Avensis, για λίγο, και 1 CarinaE) και πιστεύω πως η εταιρία είναι πολύ μπροστά! Προσφάτως ερωτεύτηκα το AURIS και εχθές είδα στην έκθεση που είχαν την Premium έκδοση στα 1.6 με 124 ίππους, και είχαν βάλει και ένα Sport Package με τις 17άρες ζάντες, 2πλό μπουρί πίσω, spoiler, χαμηλωμένο bumper και αυτόματο κιβώτιο που ανεβοκατέβαζες ταχύτητες από το τιμόνι!
Έπαθα ΣΟΚ!!! Το θέλω...το θέλω.... το 'χω ανάγκη πολύ!!!!!!!!!

Posted: Wed May 16, 2007 10:13 am
by zweistein
η toyota εχει πολύ καλά αμάξια, με ισοροποία σε τιμή ~ ποιοτητα. πάντα έχουν δυνατούς κινητήρες με χαμηλές καταναλώσεις. Οι γιάπωνες δίνουν σημασία στην κατασκευή του κινητήρα για χαμηλή κατανάλωση κποιότητα απόδωσης σε ίππους. Βέβαια το κακό είναι ότι πολλές φορές βάζουν πολλά γκατζετς κ έτσι ανεβάζουν την τιμή.
Το prius πάντως σαν παράδειγμα είναι ένα απόλητα πλήρες αμάξι ασφάλτου!

Βεβαια στην ασφάλεια έρχονται 1οι οι Γερμανοί πάντα, και στο design οι Ιταλοί. Αν μπορούσαμε να τα ενώσουμε αυτά τα 3 θα είχαμε ενα dream car!


Εγώ τώρα προσωπικά είναι λάτρης των offroad οχημάτων :-D δλδ jeep, wrangler, land rover και τέτοια :)
θέλω χωμα και λάσπη κ πολλές λακούβες για να ευχαριστηθώ :P

Posted: Wed May 16, 2007 1:16 pm
by Ganther
Βεβαια στην ασφάλεια έρχονται 1οι οι Γερμανοί πάντα, και στο design οι Ιταλοί.
Δεν μπορω τις υπεραπλουστευσεις τρωω μεγαλο σκαλωμα! :-D (Εισαι τυχερος που δεν εγραψες οτι τα ιταλικα χαλανε γιατι θα ετρωγα μεγαλυτερο σκαλωμα ιταλοφιλος γαρ :-D )H renault πχ νομιζω ειναι η πρωτη που επιασε 5 αστερια σε crash test και ειναι σιγουρα η πρωτη που ολα της τα αυτοκινητα ειναι 5αστερα ανεξαρτητα κατηγοριας. Και δεν ειναι γερμανικη. Aρα πιο λογικο ακουγεται να πεις οτι τα γαλλικα ειναι τα top στην ασφαλεια αλλα και παλι υπεραπλουστευση θα ειναι ;-)

Οσο για το design των Ιταλων, τελευταια δεν νομιζω οτι εχουν να επιδειξουν κατι ιδιαιτερο εκτος απο 8C και alfa GT (ολα τ'αλλα μετριοτητες κατ' εμε)

Σε ονειρο εφικτο εγω τελευταια εχω φαει τρελο σκαλωμα με το Golf GT/TSI με DSG. Απλα δειτε στο youtube βιντεο να δειτε τι παει να πει αυτοματο κιβωτιο DSG ( http://youtube.com/watch?v=w2Negkqh98w (δειτε και ρεπριζ απο τον ιδιο χρηστη ) )και φυσικα τι παει να πει kompressor/turbo στον ιδιο κινητηρα. Απλα απιστευτο. Δυστηχως μονο ως συνεπιβατης σε χειροκουνητο. :-(

Posted: Wed May 16, 2007 4:42 pm
by zweistein
ok τα renault εχουν τα 5 αστεράκια τους δε λέω. αλλά δε μπορείς να πεις για μάρκες όπως bmw και audi ή mercedes. στο κάτω κάτω οι τιμές τους είναι ψηλές πιο πολύ για την ασφάλια παρά για την χλήδα που προσφέρουν. Ειναι γεγονός οτι οι Γερμανοί είναι πάντα καινοτόμοι στα συστήματα ασφαλίας κ οι περισσότεροι απλά τους αντιγράφουν.
πχ το σύστημα απελευθέρωσης του κινητήρα το έφεραν οι Γερμανοί πρώτοι.

(και οι Αμερικανοι πίσω δε πάνε πίσω... πρώτοι έβαλαν αερόσακους ~General Motors 1973 / Chrysler 1967 ~ και abs ~Chrysler 1971~)

Posted: Thu May 17, 2007 11:22 am
by Hakk
Ganther wrote:H renault πχ νομιζω ειναι η πρωτη που επιασε 5 αστερια σε crash test και ειναι σιγουρα η πρωτη που ολα της τα αυτοκινητα ειναι 5αστερα ανεξαρτητα κατηγοριας.
Χωρίς να γνωρίζω τι γίνεται πέρα από τα 56-60 km/h που γίνονται τα τεστ, να ξέρεις ότι οι εταιρείες μπορεί να φτιάχνουν τα αυτοκίνητά τους αρκετά ασφαλή να περάσουν μόνο αυτά τα τεστ. Από εκεί και πάνω όμως; Επαναλαμβάνω δε γνωρίζω αν κάποιο αυτοκίνητο είναι καλό ή όχι στα 100+. Απλά η Volvo (γνωστή και παλιά καραβάνα στην ασφάλεια) διαμαρτυρήθηκε στην EuroNCAP γιατί άλλες εταιρείες πέρναν 5 αστέρια με μόνο 2 τεστ, ενώ αυτή ελέγχει τααυτοκίνητά της σε πολλά και διαφορετικού είδους τεστ.

Τώρα όσον αφορά την έκθεση, εγώ έλεγα ή σήμερα το απόγευμα ή Σάββατο πρωί... Ποιός πήγε καθημερινή απόγευμα να μου πει αν είχε αρκετό κόσμο;
Και φοιτητικό εισητήριο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) :) :) Το Σαββατοκύριακο πήγε κανείς ζητώντας φοιτητικό να μου πει αν υπάρχει? Μην είναι σαν τους cine που έχουν φοιτητικό μόνο καθημερινές.
(Με απογοητεύετε πάντως... Σε κανέναν σας δεν άρεσε η Mercedes CLK DTM AMG; Εγώ αυτήν ανυπομονώ να δω!

Posted: Thu May 17, 2007 11:36 am
by Hakk
zweistein wrote:ok τα renault εχουν τα 5 αστεράκια τους δε λέω. αλλά δε μπορείς να πεις για μάρκες όπως bmw και audi ή mercedes. στο κάτω κάτω οι τιμές τους είναι ψηλές πιο πολύ για την ασφάλια παρά για την χλήδα που προσφέρουν.

Βέβαια η θερμαινόμενη στεφάνη του τιμονιού (Touareg ή X5, δε θυμάμαι ακριβώς) είναι ένα απαραίτητο στοιχείο ασφάλειας, το οποίο αναγκαστικά ανεβάζει την τιμή... :smt044 :smt044 :smt044 Θέλω να πω ότι, οκ, μπορεί να έχουν ακριβή τιμή λόγω της ασφάλειας που προσφέρουν, αλλά η τιμή εκτινάζεται κυρίως λόγω των super-uber extras...
zweistein wrote:Ειναι γεγονός οτι οι Γερμανοί είναι πάντα καινοτόμοι στα συστήματα ασφαλίας κ οι περισσότεροι απλά τους αντιγράφουν.
πχ το σύστημα απελευθέρωσης του κινητήρα το έφεραν οι Γερμανοί πρώτοι.
Μη μου ξεχνάς τη Volvo. Ήταν μακριά από τους άλλους σε θέματα ασφάλειας.
zweistein wrote:(και οι Αμερικανοι πίσω δε πάνε πίσω... πρώτοι έβαλαν αερόσακους ~General Motors 1973 / Chrysler 1967 ~ και abs ~Chrysler 1971~)

Μια διόρθωση, οι Αμερικανοί ήταν αυτοί που βάλαν στο Chrysler Imperial το πρώτο ηλεκτρονικό ABS. Το πρώτο ABS σε αυτοκίνητο παραγωγής, το οπόιο ABS ήταν πλήρως μηχανικό, μπήκε στο Jensen FF, ένα supercar με τον Hemi (yeah...!) και τετρακίνηση back in 1966.

Posted: Thu May 17, 2007 8:00 pm
by Silver
Η έκθεση πάντως είναι φοβερή. Αυτό που αξίζει είναι οι ... Lexus. Το αφήνω έκπληξη γιατί. Όποιος πάει θα καταλάβει...

Posted: Thu May 17, 2007 10:11 pm
by zweistein
η έκθεση ήταν μεγάλη κ φοβερή! πολλά εντυπωσιακά αμάξια ήταν εκει από μεγάλη ποικιλία γνωστών εταιριών!
θα κάνω upload μερικές καλές φωτό σύντομα :)

Posted: Thu May 17, 2007 11:27 pm
by TaRaNTuLa
Μπορεί κάποιος να μου πει ποια αυτοκίνητα είναι διαθέσιμα για test-drive; Επίσης, στην απάντηση θα πρέπει να ληφθεί υπόψη ο ακόλουθος περιορισμός: ίπποι > 120

Posted: Thu May 17, 2007 11:39 pm
by Hakk
Από το forum των 4Τροχών η απάντηση:
-Kia Ceed 1.4
-Opel Astra 1,6T GTC,Corsa 1.4 & Antara
-Nissan Qashqai,Tiida
-Daihatsu Terios,Sirion
-VW Golf TSI(αυτόματο,paddles δεν είχε),GTI (DSG)
-Suzuki Swift Sport,GV
-Seat Leon Cupra,FR(DSG)
-Skoda Roomster,Octavia5 RS
-Audi A4 1.8TQ,A3 1.8T
-Honda CRV & Civic Hybrid
Η λίστα περιέχει και τα SUV που ΣΥΝοδηγείς στην χωμάτινη πίστα.
Τώρα κατά πόσο είναι σωστή η λίστα δεν ξέρω, από Σάββατο μπορώ να τη δηλώσω υπεύθυνα.
Και ο περιορισμός που έθεσες δεν είναι συμβατός με εμένα...σιγά μη σου γράψω ποια είναι >120hp :lol: :lol: :lol: . Βρες το μόνος σου! :)
Ένα σωστό 1400 που ήθελα να δοκιμάσω εγώ δεν παίζει... πχ Astra, Cordoba, Focus... Aυτά προς τα οποία τείνω όταν έρθει η ώρα της αγοράς.

Posted: Fri May 18, 2007 8:56 am
by TaRaNTuLa
Ένα καλό 1400αρι είναι το Ceed...

Τον περιορισμό μου πληρούν τα Astra 1.6T GTC, τα Golf (αν και το ένα έχει αυτόματο και το άλλο με σειριακό κιβώτιο και ξενερώνω), το Swift-άκι, το Leon Cupra ( :twisted: :twisted: :twisted: θα του πιώ το αίμα) και το FR, Octavia5 RS και τα Audi...

Άρα και πάλι θα διαρκέσει 1 ώρα η περιήγηση στα περίπτερα και θα φάω κανά 3ώρο στο test drive... :lol:

Posted: Fri May 18, 2007 11:15 am
by Hakk
TaRaNTuLa wrote:....... τα Golf (αν και το ένα έχει αυτόματο και το άλλο με σειριακό κιβώτιο και ξενερώνω) το Leon Cupra (θα του πιώ το αίμα) ......
Τo Golf με το DSG έχει πάρει μόνο καλές κριτικές από όσους το δοκίμασαν. Οπότε μην είσαι αρνητικά προκατειλημένος μαζί του. Πήγαινε, οδήγησε και έλα πες μας μετά την άποψή σου. Το Leon τώρα την έπθε πριν λίγες μέρες, όταν ένας πιτσιρικάς το άνοιξε στα 150-160 :shock: :shock: :shock: στην πρώτη ευθεία και όταν ήρθε η στροφή το έβγαλε από το δρόμο, με αποτέλεσμα σπασμένο skirt :roll: . Από τότε έχουν ρίξει τις max ταχύτητες στα 80 περίπου. Α κάτι άκουσα ότι και το GTi είναι τραυματισμένο :lol:

Εγώ δεν σκοπεύω να πάω για test drive μιας και δεν έχει αυτά που θέλω. Τώρα ανάλογα με τη φούρια μου εκείνη τη στιγμή και με δεδομένο ότι δε σου σφραγίζουν το χέρι, θα δω μήπως προσπαθήσω να βάλω χέρι στο Octavia πχ. Το Golf αποκλείεται να περιμένω με την ουρά που θα έχει :roll:

Posted: Fri May 18, 2007 12:52 pm
by TaRaNTuLa
Δε λέω ότι δεν είναι καλό το DSG, απλά είμαι της "παλιάς σχολής" και θέλω το κλασσικό κιβώτιο... Να νιώθω τις ταχύτητες να μπαίνουν και τα κατεβάσματα, και όχι να είμαι σε φάση "κλακ...κλακ......κλακ!κλακ!" :razz: Άμα ήθελα τέτοια, θα ήμουν στο WRC!

Αμάν με τους πιτσιρικάδες!!! :lol: Άμα ήθελαν πάντως, θα μπορούσαν να είχαν κλειδώσει στον εγκέφαλο την ανώτατη ταχύτητα (πχ στα 110km/h) για να αποφευχθούν τέτοια συμβάντα. Το Ibiza Cupra που είχα οδηγήσει το είχα φτάσει στα 100km/h και έκανα κατέβασμα για να περάσει το σλάλομ. Αν ο άλλος μπαίνει μόνο για να το ξεσκίσει και όχι για να το ευχαριστηθεί, αυτά θα συμβαίνουν. Δεν είναι τα πάντα μια ευθεία! :lol:

Posted: Fri May 18, 2007 1:08 pm
by Silver
Θα κόψω τη χαρά σε μερικούς, αλλά για να κάνεις test drive πρέπει και να έχεις το δίπλωμα οδήγησης μαζί σου και να είσαι πάνω από 23 σε αρκετές περιπτώσεις!!!!

Οπότε τα καλά αμάξια ξεχάστε τα!!!!

Posted: Fri May 18, 2007 1:22 pm
by TaRaNTuLa
Αισίως μπαίνω στα 24 σε 10 μέρες και έχω το δίπλωμα 6 χρόνια... :lol:

Posted: Fri May 18, 2007 1:48 pm
by Hakk
Silver wrote:Θα κόψω τη χαρά σε μερικούς, αλλά για να κάνεις test drive πρέπει και να έχεις το δίπλωμα οδήγησης μαζί σου και να είσαι πάνω από 23 σε αρκετές περιπτώσεις!!!!
Οπότε τα καλά αμάξια ξεχάστε τα!!!!
Δυστυχώς έτσι γίνεται πάντα... Υπάρχοθν διαφορετικοί συνδυασμοί πρειορισμών... Πχ πρόπερσι, στην προηγούμενη διεθνή είχα ακούσει:
- 3 χρόνια τουλάχιστον η VW
- πάνω από κάμποσον χρονών μια άλλη εταιρεία δε θυμαμαι ποια, νομίζω η SEAT
- 7 ολόκληρα χρόνια η Honda :evil:

Ο καθένας του κεφαλιού του... Ενώ την ίδια χρονιά η Opel άφηνε το δικό της 150άρι ελεύθερο σε όλους...

Posted: Fri May 18, 2007 3:52 pm
by TaRaNTuLa
Image

Ιδού το απόλυτο Golf GTI και μάλιστα από τα ίδια τα χέρια της μαμάς VW που το έφτιαξε ειδικά για την ετήσια συνάντηση VW GTI «Wörthersee 2007», η οποία λαμβάνει χώρα στην Αυστρία αυτές τις ημέρες. Σημειώστε: 6λιτρος 12κύλινδρος κινητήρας σε σχήμα W12 με διπλά τούρμπο απόδοσης 650 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και 76,5 kgm στις 4.500 σ.α.λ. -ναι, πρόκειται ουσιαστικά για το ίδιο σύνολο που χρησιμοποιεί μεταξύ άλλων και η Bentley Continental GT!

Το μοτέρ είναι τοποθετημένο πίσω από τον οδηγό κατά το διαμήκη άξονα. Σύμφωνα με τους Γερμανούς, ο βασιλιάς των GTI επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε μόλις 3,7 sec και φτάνει τα 325 km/h.

Παρά το γεγονός ότι οι μηχανολογικές επιλογές οδήγησαν στην αύξηση των μετατρόχιων, την προσθήκη αρκετών αεραγωγών για την αναπνοή και ψύξη του θηριώδη μοτέρ καθώς και ενός αεροδυναμικού bodykit που περιλαμβάνει και την ειδικά σχεδιασμένη οροφή σε ρόλο «diffuser» αντί για κάποια ακαλαίσθητη αεροτομή που θα χάλαγε το σχήμα του αυτοκινήτου, το GTI W12 είναι άμεσα αναγνωρίσιμο ως μέλος της οικογένειας “GTI”. Αυτός άλλωστε ήταν και ο στόχος των Γερμανών: Να δημιουργήσουν το απόλυτο Golf GTI και απ’ ό,τι φαίνεται, πέτυχαν διάνα το στόχο τους.


Image
Image
Image
Image

Posted: Fri May 18, 2007 3:57 pm
by Hakk
Πολύ καλοί αυτοί του ΣΕΑΑ. Πρώτη φορά μου απαντάει εταιρεία/σύνδεσμος σχετικά με εισητήρια. Λοιπόν ορίστε η απάντηση σχετικά με τα φοιτητικά εισητήρια, από το info@seaa.gr. Ακολουθεί το μήνυμα απάντηση που περιέχει και το τι είχα στείλει εγώ:


Αγαπητέ κύριε,

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι υπάρχει φοιτητικό εισιτήριο (5 Ευρώ) και ισχύει όλες τις ημέρες λειτουργίας της έκθεσης.

Με εκτίμηση,

(το όνομα της υπευθυνου ήταν εδώ, το έσβησα για τήρηση προσωπικών δεδομένων)
Υπεύθυνη Επικοινωνίας
ΣΕΑΑ / AMVIR
τηλ. 210 6891400
fax. 210 6859022

-----Original Message-----
From: (το όνομα μου ήταν εδώ) [mailto:(το e-mail μου εδώ)]
Sent: Thursday, May 17, 2007 2:41 PM
To: info@seaa.gr
Subject: Athens Motorshow tickets

To minima to stelno se ellinika kai greeklish

Mporeite na mou peite an yparxei foititko eisitirio gia tin ekthesi
aytokinitoy (kapoios mou eipe pos tou vgalan) kai an isxyei mono gia
kathimerines, i kai ta savvatokyriaka?

Μπορείτε να μου πείτε αν υπάρχει φοιτητικό εισητήριο για την έκθεση
αυτοκινήτου(κάποιος μου είπε πως του βγάλαν) και αν ισχύει μόνο για
καθημερινές, ή και τα Σαββατοκύριακα?


Μη σας πει τώρα κανείς στα εκδοτήρια ότι δεν παίζει... Από τον ίδιο τον ΣΕΑΑ η απάντηση :cool: :cool: :cool: Όποιος πάει να ζητήσει φοιτητικό!

Posted: Sat May 26, 2007 11:21 am
by zweistein
~~~~~~~~~~

εγω με φοιτητικο μπηκα παντως...

~~~~~~~~~~

γουστάρει κανείς offroad??????????????????????/


take a LoOk!!

http://stage6.divx.com/user/digby/video ... sh-Preview