Θεματολογία στο Venus
- P3
- Venus Project Founder
- Posts: 2722
- Joined: Mon Mar 22, 2004 4:12 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: !! El Paso !!
Άνοιξα νέο τόπικ και μετέφερα τη συζήτηση από εδώ μπας και το δει κι άλλος κόσμος!
Έχω προσπαθήσει να επικοινωνήσω με αρκετούς από τους νέους χρήστες τους venus ώστε να κάνουμε κάποια πράγματα πιο σαφή! Το Venus είναι μια κοινότητα με σκοπό να φιλοξενεί φοιτητές του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και όχι μόνο! Σκόπος του ήταν η επικοίνωνία μεταξύ τους, ώστε να διαχέεται η γνώση και η πληροφόρηση σε θέματα της Επιστήμης της Πληροφορικής και σε θέματα του τμήματος και του Πανεπιστημίου (Το λέει ξεκάθαρα και η κεντρική ανακοίνωση του Πορταλ, εδώ και 3 χρόνια!!!!!!!)! Αυτός είναι ο πρωταρχικός και κύριος λόγος ύπαρξης του! Οι πιο χαλαρές ενότητες δημιουργήθηκαν για να σπάει η μονοτονία και γιατί κανείς δεν είναι μονοδιάστατος ώστε να ασχολείται μόνο με την πληροφορική! Έτσι μπορεί πάντα να εκφράζει κάποια ανησυχία του σε άλλα υποφόρουμς! Δεν είναι όμως αυτός ο πρωτος λόγος για τον οποίο πρέπει να χρησιμοποιεί το venus!
Ευπρόσδεκτοι όλοι οι νέοι χρήστες! Κανέναν δε διώχνουμε και κανέναν δεν απειλούμε! Απλα θέλουμε να τονίσουμε ότι το υπερποστάρισμα μόνο σε ενότητες του Playground, υποβαθμίζει τις υπόλοιπες κατηγορίες που είναι και αυτές που καθιέρωσαν το venus ως μέσω επικοινωνίας των φοιτητών Πληροφορικής! Καλό θα ήταν λοιπόν όλοι να κάνουμε ένα SELF-MODERATION που και που και να αντιλαμβανόμαστε πότε πρέπει να σταματάμε το οτιδήποτε! Ο κορεσμός είναι κοντά και όταν έρχεται οι συνέπειες μπορεί να μην είναι εμφανής απο την αρχή αλλά στο τέλος γίνονται αντιληπτές!
Έχω προσπαθήσει να επικοινωνήσω με αρκετούς από τους νέους χρήστες τους venus ώστε να κάνουμε κάποια πράγματα πιο σαφή! Το Venus είναι μια κοινότητα με σκοπό να φιλοξενεί φοιτητές του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και όχι μόνο! Σκόπος του ήταν η επικοίνωνία μεταξύ τους, ώστε να διαχέεται η γνώση και η πληροφόρηση σε θέματα της Επιστήμης της Πληροφορικής και σε θέματα του τμήματος και του Πανεπιστημίου (Το λέει ξεκάθαρα και η κεντρική ανακοίνωση του Πορταλ, εδώ και 3 χρόνια!!!!!!!)! Αυτός είναι ο πρωταρχικός και κύριος λόγος ύπαρξης του! Οι πιο χαλαρές ενότητες δημιουργήθηκαν για να σπάει η μονοτονία και γιατί κανείς δεν είναι μονοδιάστατος ώστε να ασχολείται μόνο με την πληροφορική! Έτσι μπορεί πάντα να εκφράζει κάποια ανησυχία του σε άλλα υποφόρουμς! Δεν είναι όμως αυτός ο πρωτος λόγος για τον οποίο πρέπει να χρησιμοποιεί το venus!
Ευπρόσδεκτοι όλοι οι νέοι χρήστες! Κανέναν δε διώχνουμε και κανέναν δεν απειλούμε! Απλα θέλουμε να τονίσουμε ότι το υπερποστάρισμα μόνο σε ενότητες του Playground, υποβαθμίζει τις υπόλοιπες κατηγορίες που είναι και αυτές που καθιέρωσαν το venus ως μέσω επικοινωνίας των φοιτητών Πληροφορικής! Καλό θα ήταν λοιπόν όλοι να κάνουμε ένα SELF-MODERATION που και που και να αντιλαμβανόμαστε πότε πρέπει να σταματάμε το οτιδήποτε! Ο κορεσμός είναι κοντά και όταν έρχεται οι συνέπειες μπορεί να μην είναι εμφανής απο την αρχή αλλά στο τέλος γίνονται αντιληπτές!
"Το δικό μου το ποίημα δεν έχει ομοιοκαταληξία.", ο υπογράφων
- sandra
- Wow! Terabyte level
- Posts: 4917
- Joined: Mon Oct 02, 2006 11:37 am
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♀
- Location: στη φωλιά μου κοιτώντας ένα χωράφι με στάρι...
Αυτήν την απορία την έχω κι εγώ. Τζάμπα μιλάμε εδώ?The Punisher wrote:Αναρωτιέμαι αν όλα τα μέλη που γράφουν σχεδόν αποκλειστικά στα αθλητικά έχουν δει αυτό το θέμα ... μάλλον κάνουμε τζάμπα κουβέντα

edit P3 μάλλον με κάλυψες κι εσύ


Από εδώ κι εμπρός θα είσαι για πάντα υπεύθυνος για εκείνο που έχεις ημερώσει.
Είσαι υπεύθυνος για το τριαντάφυλλο σου...
Είσαι υπεύθυνος για το τριαντάφυλλο σου...
- P3
- Venus Project Founder
- Posts: 2722
- Joined: Mon Mar 22, 2004 4:12 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: !! El Paso !!
Δεν υπάρχει λόγος να απολογούμαι αλλά απλά έτσι για το ού, αν ψάξεις στην κατηγορία, θα διαπιστώσεις ότι είμαι πολύ προσεκτικός και καθόλου προκλητικός! Πάντα ανοίγω τόπικς που σκοπό έχουν να ενημερώνουν για κάποιο γεγονός (πιο πρόσφατο το Προολυμπιακό τουρνουά μπάσκετ) και πάντα προσπαθώ να κατευνάζω τα πνεύματα είτε ως Ρ3 είτε ως mod!
"Το δικό μου το ποίημα δεν έχει ομοιοκαταληξία.", ο υπογράφων
P3 wrote:Κανονικά θα έπρεπε να ερρίζω γιατί οι δηλώσεις εδώ και 2 εβδομάδες έδιναν και έπαιρναν, αλλά θα πω απλά τις ακόλουθες παρατηρησεις:
1)Δεν ξέρω αν βλέπαμε το ίδιο παιχνίδι αλλά οι ΑΕΚτζήδες υποστηρίζουν ότι ήταν καλυτεροι σε όλο το παιχνίδι! Μόνο το 2ο ημίχρονο είδατε γιατί εγω στο πρώτο ημίχρονο τουλάχιστον μέχρι το 30' περίππου που βγηκε ο Λεντέσμα, σαν το ποντίκι με τη γάτα έπαιζε ο Ολυμπιακός την ΑΕΚ! Θα ήταν λοιπόν σόφρων να αποχρωματιζόμαστε που και που και να παραδεχόμαστε ότι κανείς δεν ήταν καλύτερος από τον άλλο... συνολικά! Μοιρασμένο το παιχνίδι και όποιος έβαζε το γκολ θα έπαιρνε τους 3 βαθμούς! Αμα είχε βάλει την κεφαλιά ο Ρίμπο τώρα θα μίλαγε η ΑΕΚ για ΘΡΙΑΜΒΟ!!!
2) Ο Κάκος ήταν ίσαξια "άδικος"! Δεν έπαιξε κανέναν σωστά! Και για εμάς έκαν λ@λ@κίες και για την ΑΕΚ! Για τον Ντάρκο δηλαδή που 9 στις 10 φορές που έπαιρνε την μπάλα του πατάγανε τα πόδια δεν έπρεπε να βγει μια κάρτα??? Μόνο στους αμύντικούς του Ολυμπιακού δεν την έβγαζε την κίτρινη? ή μήπως θα μου πείτε ότι ο Μαρετο δεν είδε τον Πάντο?? Ας αποχρωματιζόμαστε που και που λέω!!!
3)Ο "Μανάβης" που έχετ για προπονητή, τι σκεφτόταν όταν έβαλε τον Ρίμπο δεξί χαφ??? Δεν βλέπετε ότι δεν είχατε σωστό στήσιμο και σας φταίει ο Κάκος???? Άσε που ο Ρίμπο ήθελε σώνει και ντε να βάλει γκόλ και καθυστερησε σε αρκετές αντεπιθέσεις την ανάπτυξη! Επίσης να επισημάνω ότι τελικά είχε δίκιο ο Καραγκούνης που στο ντέρμπι ΠΑΟ-ΑΕΚ κόντεψε να πλακωθεί με το Φερέρ! Το έχει σύστημα ο "Κύριος" να κάνει πόλεμο νέυρων στους αντιπάλους! ήξερε ότι αυτός δεν είχε τίποτα να χάσε με το να εμπλακέι σε επισόδειο με τον Τζόλε, ενώ αν ο Τζόλε έκανε μια κίνηση παραπάνω θα έπαιρνε την κόκκινη! ήμαρτον που θα μας τον βγάλετε και λάδι τώρα...
4) Απαράδεκτο για το κύρος του Ζήκου να κάνει δηλώσεις του τύπου : "Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί οι διαιτητές παίζουν χ@σμ@νοι στο Καραισκάκη!" Ρε, ξεκαβαλάτε λίγο το καλάμι που την είδατε πρωταθλητές κόσμο και θέλετε να κερδίζετε τους πάντες και τα πάντα! Κοιτάτε να παίζετε μπάλα και μάθετε ότι η μπάλα δεν σου κάνει πάντα το χατίρι! Δεν φταίει για όλα η διαιτησία, πια!!!
5)Κάτσε να μην είχε βγει ο Λεντέσμα και θα τα λέγαμε τι θα σας έφταιγε!
ΥΓ. Γκουχ, γκουχ! Ποιος είναι 1ος τώρα?Πού πήγε το τρένο των 6 πρώτων αγωνιστικών????
ΥΓ2. Στο μπάσκετ τι έγινε ρε παιδιά??? Που είναι οι δηλώσεις για αυτό το παιχνίδι??? Μήπως κι εκεί κέρδισαν οι κόκκινοι λόγω διαιτησίας????
ΥΓ3. Θυμίζω ότι η μοναδική μου δήλωση ήταν πριν 1 εβδομάδα και έλεγε ότι είναι να δούμε θα το δούμε! Καλό είναι όλοι αυτό να λέμε από εδώ και πέρα και να μην προβαίνουμε σε δηλώσεις διαφόρων άλλων ειδών!
ΥΓ4.Έχασε και η Τρίπολη μετά από πολλές αγωνιστικές!!! Άρε πατρίδα!!! Πάμε δυνατά για το UEFA!!!
YΓ5. Τι να πω γαι τον ΠΑΟ??
ΥΓ6. Στο τελευταίο τέταρτο έπαιζες με 4 επιθετικούς και ειδικά όταν έφαγες το γκολ! Χαλάρωσε! Σε συνέφερε το Χ στο Καραισκάκη! Τον Παππά τον λογίζεις για επιθετικό? Γιατι τότε κι εγώ έπαιζα με 4: Κοβασεβιτσ, Λούα, Τζόλε, Γκαλλέτι!P.S-> Ο Λεμονής είχε μάθει τις δηλώσεις από πριν γιατί δεν γίνεται να δηλώνεις ότι η ΑΕΚ έπαιξε για την ισοπαλία έχοντας δει το ματς! Ναι ρε Τάκη με 4 επιθετικούς για την ισοπαλία έπαιξε στο Β'...Έλεος με την υπεροψία
Γκουχ, γκουχ!P3 wrote: Παρακαλώ να κρατάτε το κλίμα του υποφόρουμ σε ενημερωτικό επίπεδο σε παλιά και νέα θέματα που θα δημιουργούνται και να αποφεύγονται οι οπαδικές συζητήσεις που δεν οδηγούν πουθενά! Κάθε τόπικ που θα μετατρέπεται σε "CHAT" και σύζητηση του τύπου "Εγώ είμαι καλύτερος... όχι εγώ είμαι καλύτερος ... κτλ" θα κλειδώνονται χωρίς νέα ειδοποίηση!!!
"With soap, baptism is a good thing"
Και πάλι όμως αν αυτό έχει ως αποτέλεσμα ο φοιτητής να μάθει δεν είναι καλό? Δηλαδή, αν κάποιος δεν ξέρει πως να κάνει σύγκριση στην assembly και κάποιος του πεί πως γίνεται ύστερα δεν θα του είναι γνωστό και δεν θα μπορεί να επιλύει προβλήματα που περιέχουν αυτή τη γνώση? Και για να μην παρεξηγηθώ δεν λέω να δίνουμε αυτούσιες τις λύσεις, εγώ πολλές φορές έχω βοηθηθεί από κατευθήνσεις και ιδέες που μου έχουν προτήνει ή έχω διαβάσει από απαντήσεις στις ερωτήσεις άλλων. Το γεγονός να δοθεί μία λύση αυτούσια είναι η τελική λύση της προσπάθειας να εξηγηθεί μία άσκηση. Αυτή είναι η προσωπική μου άποψη.
http://foss.aueb.gr the penguin strikes back <(' ) | channel #foss-aueb @ irc.freenode.net
Play and help!

- gasparosoft
- Gbyte level
- Posts: 1920
- Joined: Fri Oct 19, 2007 8:03 pm
fo@ wrote:Έχω μια απορία. Πολλές φορές δίνονται μέσα από posts ουσιαστικά αυτούσιες απαντήσεις σε ασκήσεις εργασιών. Αυτό δε δίνει λαβή στους καθηγητές να κρίνουν αρνητικά το venus; Δεν είναι κάτι που πρέπει να προσεχτεί εξίσου;
Πιστεύω οτι δεν δίνονται αυτούσιες λύσεις αλλά μια ιδέα...Εξάλλου αν είναι έτσι τότε δεν έπρεπε να μπαίνουν ασκήσεις μιας και μέσα στο αμφιθέατρο θα ρωτήσεις τον συναδερφό για την άσκηση και αυτός θα σου απαντήσει..Επιπλέον σου απαντάνε κι οι ίδιοι οι καθηγητές σε απορίες σου πάνω σε μια άσκηση...Επιπλέον είμαι της άποψης οτι οι ασκήσεις μπαίνουν περισσότερο για να σε βοηθήσουν να ενταχθείς στο πνεύμα του μαθημάτος και να κάτσεις να ασχοληθείς με αυτό και λιγότερο για τους βαθμούς...
Νομίζω ότι υπήρχαν περιπτώσεις που είτε ζητάγανε αυτούσια τις απαντήσεις ή τις δίνανε. Όταν απλά δινόντουσαν κατευθύνσεις δε τίθεται θέμα νομίζω. Αν κάνω λάθος ζητώ συγνώμη.gasparosoft wrote:Πιστεύω οτι δεν δίνονται αυτούσιες λύσεις αλλά μια ιδέα...
Απλά γίνεται δημόσια και έχω την εντύπωση ότι δίνεται η αφορμή για αρνητική κριτική του venus από τους καθηγητέςgasparosoft wrote:Εξάλλου αν είναι έτσι τότε δεν έπρεπε να μπαίνουν ασκήσεις μιας και μέσα στο αμφιθέατρο θα ρωτήσεις τον συναδερφό για την άσκηση και αυτός θα σου απαντήσει..Επιπλέον σου απαντάνε κι οι ίδιοι οι καθηγητές σε απορίες σου πάνω σε μια άσκηση...
Ωραία δε θα ήτανε? Όμως αυτό θα γίνει αν αποσυνδέσουν τη βαθμολογία από τιν επιτέλεση των ασκήσεων.gasparosoft wrote:Επιπλέον είμαι της άποψης οτι οι ασκήσεις μπαίνουν περισσότερο για να σε βοηθήσουν να ενταχθείς στο πνεύμα του μαθημάτος και να κάτσεις να ασχοληθείς με αυτό και λιγότερο για τους βαθμούς...
"With soap, baptism is a good thing"
- gasparosoft
- Gbyte level
- Posts: 1920
- Joined: Fri Oct 19, 2007 8:03 pm
Εξάλλου η βαθμολογία στις ασκήσεις δεν μετράει για να περάσεις το μάθημα..Ανέκαθεν πρέπει να γράψεις τουλάχιστον 5...Επιπλέον οι ασκήσεις μετράνε το πολύ 2 μονάδες επιπλέον...Άρα αν στο τέλος διαβάσεις και γράψεις 8-9 δεν θα έχει καμμιά διαφορά με το 9-10 που θα έπαιρνες αν είχες κάνει τέλεια τις ασκήσεις(πράγμα δύσκολο)....
- sandra
- Wow! Terabyte level
- Posts: 4917
- Joined: Mon Oct 02, 2006 11:37 am
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♀
- Location: στη φωλιά μου κοιτώντας ένα χωράφι με στάρι...
gasparosoft στο 1ο έτος μετράνε το πολύ δύο. Υπάρχει και μάθημα που δίνει με μία εργασία 4 βαθμούς. Υπάρχει και άλλο που δίνει 3. Είναι ανάλογα με το μάθημα, τον καθηγητή, το έτος. Γενικά είναι μάλλον λανθασμένη η τακτική του δίνω έτοιμο κώδικα. Καλύτερα να προσπαθήσω να δώσω παράδειγμα σε όποιον έχει απορία. Κι αυτός θα μάθει, χωρίς να πάρει έτοιμη την λύση, κι εγώ θα εμπεδώσω ότι έμαθα γιατί αναγκάστηκα να σκεφτώ κάτι λίγο διαφορετικά 
Πάντως νομίζω fo@ ότι όταν δίνονται πολύ έτοιμες λύσεις, οι συντονιστές ζητάνε να τις αποσύρουν.

Πάντως νομίζω fo@ ότι όταν δίνονται πολύ έτοιμες λύσεις, οι συντονιστές ζητάνε να τις αποσύρουν.
Από εδώ κι εμπρός θα είσαι για πάντα υπεύθυνος για εκείνο που έχεις ημερώσει.
Είσαι υπεύθυνος για το τριαντάφυλλο σου...
Είσαι υπεύθυνος για το τριαντάφυλλο σου...
- Theofaman
- Mbyte level
- Posts: 984
- Joined: Sat Sep 24, 2005 1:07 am
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Running from the weak side to the low post
Οι εργασίες συνήθως είναι ποσοστό του βαθμού (ας πούμε 20%) τότε στην εξεταστική αν γράψεις 8 ο τελικός βαθμός χωρίς εργασίες θα είναι 6,4=>6.gasparosoft wrote:Εξάλλου η βαθμολογία στις ασκήσεις δεν μετράει για να περάσεις το μάθημα..Ανέκαθεν πρέπει να γράψεις τουλάχιστον 5...Επιπλέον οι ασκήσεις μετράνε το πολύ 2 μονάδες επιπλέον...Άρα αν στο τέλος διαβάσεις και γράψεις 8-9 δεν θα έχει καμμιά διαφορά με το 9-10 που θα έπαιρνες αν είχες κάνει τέλεια τις ασκήσεις(πράγμα δύσκολο)....
Theo(pame na)fam(e mprizoles)an!
- gasparosoft
- Gbyte level
- Posts: 1920
- Joined: Fri Oct 19, 2007 8:03 pm
@Sandra
Είμαι της ίδιας άποψης....Δεν είναι καθόλου σωστό να δίνεις έτοιμο κώδικα τόσο για τον εαυτό σου όσο και στο άτομο που τον δίνεις γαι αυτό κιόλας όταν με ρωτάνε κάποιοι δεν απαντάω ποτέ ολοκληρωτικά...Τους αφήνω να τα σκεφτούν τα υπόλοιπα μόνοι τους...
@Theofaman
Δεν είπα οτι δεν χρειάζεται να κάνεις εργασίες απλά οτι μπαίνουν πιο πολύ για να σε βοηθήσουν να σε βάλουν στο κλίμα του μαθήματος και στον αντίστοιχο τρόπο σκέψης...Ίσα-Ίσα που θα μπορούσαν να έβαζαν και περισσότερες (τουλάχιστον στο Α' Εξάμηνο)...Απλά δεν πρέπει να το βλέπουμε σαν αγγαρεία αλλά σαν καλή εξάσκηση...Συμπερασματικά δεν νομίζω να έχουν πρόβλημα οι καθηγητές για το αν δίνεται έτοιμος κώδικας σε κάποιον(πράγμα πολύ κακό)εκείνοι την δουλειά τους κάνουν ,το πρόβλημα εν τέλει πρέπει να το έχουμε εμείς οι φοιτητές...
Είμαι της ίδιας άποψης....Δεν είναι καθόλου σωστό να δίνεις έτοιμο κώδικα τόσο για τον εαυτό σου όσο και στο άτομο που τον δίνεις γαι αυτό κιόλας όταν με ρωτάνε κάποιοι δεν απαντάω ποτέ ολοκληρωτικά...Τους αφήνω να τα σκεφτούν τα υπόλοιπα μόνοι τους...
@Theofaman
Δεν είπα οτι δεν χρειάζεται να κάνεις εργασίες απλά οτι μπαίνουν πιο πολύ για να σε βοηθήσουν να σε βάλουν στο κλίμα του μαθήματος και στον αντίστοιχο τρόπο σκέψης...Ίσα-Ίσα που θα μπορούσαν να έβαζαν και περισσότερες (τουλάχιστον στο Α' Εξάμηνο)...Απλά δεν πρέπει να το βλέπουμε σαν αγγαρεία αλλά σαν καλή εξάσκηση...Συμπερασματικά δεν νομίζω να έχουν πρόβλημα οι καθηγητές για το αν δίνεται έτοιμος κώδικας σε κάποιον(πράγμα πολύ κακό)εκείνοι την δουλειά τους κάνουν ,το πρόβλημα εν τέλει πρέπει να το έχουμε εμείς οι φοιτητές...
- marios
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2810
- Joined: Wed Sep 26, 2007 3:44 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας
Οι καθηγητές ποτέ δεν θα μπορέσουν να μάθουν αν εγώ εφτιαξα μόνος μου την εργασία η αν μου την έδωσε κάποιος άλλος(μεγαλύτερος, η απο το ίδιο ετος), όμως νομίζω ότι τους συμφέρει αν τους ενδιαφέρει να μάθουν κάτι τέτοιο οι απαντήσεις να δίνονται μέσω venus, αφού αφενός γίνεται φανερό ποιος έχει καταλάβει(έστω και σε κάποιο βαθμό) και ποιός όχι... Γενικά, πολύ σπάνια έχω δει ασκηση να λύνεται εξ ολοκλήρου και να ποστάρεται... Βέβαια, αν κάποιος πάει π.χ. στην Εισαγωγή στον προγραμματισμό, και έχει την υπομονή να τα διαβάσει όλα, μπορεί μετά να κάνει την εργασία στο καπάκι... Anyway, δεν νομίζω πως κάνουμε κάτι το τραγικό ως προς αυτό...
Μην κλαις επειδή τελείωσε. Χαμογέλα επειδή συνέβη- G.G.M.
Η μεγαλύτερη ευτυχία είναι να ξέρεις την πηγή της δυστυχίας-F.D.
Η μουσική εκφράζει αυτά που δεν μπορούν να ειπωθούν και που είναι αδύνατο να μείνουν στη σιωπή-V.H.
Πίστη στην πρόοδο, δεν σημαίνει και πίστη στο ότι έχει συμβεί κάποια πρόοδος-F.K.
Χωρίς μουσική, η ζωή θα ήταν ένα λάθος-F.N
Η μεγαλύτερη ευτυχία είναι να ξέρεις την πηγή της δυστυχίας-F.D.
Η μουσική εκφράζει αυτά που δεν μπορούν να ειπωθούν και που είναι αδύνατο να μείνουν στη σιωπή-V.H.
Πίστη στην πρόοδο, δεν σημαίνει και πίστη στο ότι έχει συμβεί κάποια πρόοδος-F.K.
Χωρίς μουσική, η ζωή θα ήταν ένα λάθος-F.N
- Zifnab
- Venus Former Team Member
- Posts: 7581
- Joined: Tue Nov 15, 2005 2:42 am
- Academic status: MSc
- Gender: ♂
- Location: Connecticut
- Contact:
Μην ξεχνάμε τους μηδενισμούς (2005 Άσκηση 5 Τογαντζή ~50% μονογραφή)....Το πρόγραμμα δεν αλλάζει αμά αλλάξω τα ονόματα των μεταβλητών και των συναρτήσεων... Μέχρι και εγώ που έχω δει μόνο 4-5 προγραμματάκια πρωτετών παρατήρησα αρκετή ομοιότητα...π.χ το γεγονός ότι ο Χ,Υ και ο Z χρησιμοποίησαν το εξής pattern, κάτι φανερώνει...Προσοχή λοιπόν

Code: Select all
for (;;) {
while(op!=5){
if ( ) { ... break;}
else if () { ... break;}
else if () { ... break;}
else if () { ... break;}
}
}
- marios
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2810
- Joined: Wed Sep 26, 2007 3:44 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας
Κοιτα, εν προκειμένω, μόνο να το κάνεις με while και switch έχεις... Και εγώ ειμαι δηλωμένος fan των while και δηλωμένος εχθρός των switch... Anyway, σε ένα σύνολο 200 παιδιών, η λογική λέει ότι γύρω στις 50-60 εργασίες θα είναι σχεδόν ίδιες(για να μην πω παραπάνω...)
Μην κλαις επειδή τελείωσε. Χαμογέλα επειδή συνέβη- G.G.M.
Η μεγαλύτερη ευτυχία είναι να ξέρεις την πηγή της δυστυχίας-F.D.
Η μουσική εκφράζει αυτά που δεν μπορούν να ειπωθούν και που είναι αδύνατο να μείνουν στη σιωπή-V.H.
Πίστη στην πρόοδο, δεν σημαίνει και πίστη στο ότι έχει συμβεί κάποια πρόοδος-F.K.
Χωρίς μουσική, η ζωή θα ήταν ένα λάθος-F.N
Η μεγαλύτερη ευτυχία είναι να ξέρεις την πηγή της δυστυχίας-F.D.
Η μουσική εκφράζει αυτά που δεν μπορούν να ειπωθούν και που είναι αδύνατο να μείνουν στη σιωπή-V.H.
Πίστη στην πρόοδο, δεν σημαίνει και πίστη στο ότι έχει συμβεί κάποια πρόοδος-F.K.
Χωρίς μουσική, η ζωή θα ήταν ένα λάθος-F.N
@Zifnab: Η ίδια η Θεωχαρίδου μας πρότεινε for( ; ; ) στο μαθημά της και μάλιστα και εγώ χρησιμοποίησα αυτή τη δομή ζωρίς δεύτερη σκέψη αφού την είχα δει στο μάθημα!
Υ.Γ.: Έλεος ο μπομπ ιμο χαχαχα
Υ.Γ.: Έλεος ο μπομπ ιμο χαχαχα
http://foss.aueb.gr the penguin strikes back <(' ) | channel #foss-aueb @ irc.freenode.net
Play and help!
