Εξωτερική Αξιολόγηση Τμήματος

Συζητήσεις σχετικές με την λειτουργία του Πανεπιστημίου και του Τμήματος, νέα, αποφάσεις συγκλήτου, αποφάσεις συνελεύσεων πληροφορικής. Γενικότερα ό,τι έχει σχέση με τον Πανεπιστημιακό χώρο.
?:=2b|~2b
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 164
Joined: Wed Dec 10, 2008 9:17 pm
Academic status: Professor
Gender:

Εξωτερική Αξιολόγηση Τμήματος

Postby ?:=2b|~2b » Fri Jul 27, 2012 8:22 am

Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να βρείτε την έκθεση της επιτροπής εξωτερικής αξιολόγησης της ΑΔΙΠ για το τμήμα μας. Είναι αναρτημένη στο site της ΑΔΙΠ.

http://www.hqaa.gr/eks/AUEB-Informatics ... -final.pdf
User avatar
stoupeace
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 5372
Joined: Tue Aug 26, 2008 4:08 pm
Academic status: High school
Gender:

Re: Εξωτερική Αξιολόγηση Τμήματος

Postby stoupeace » Fri Jul 27, 2012 1:50 pm

Διαβάζοντας μία στα γρήγορα και περισσότερο τα σημεία που με καίνε περισσότερο (curriculum και teaching και στο τέλος recommendations)...
Δε διαφωνώ σε πολλά σημεία, αλλά
Besides the high quality and academic presence of many of its faculty, a unique
asset of this department is its intellectual positioning, as it ties together informatics
with management.
και
Take better advantage of the AUEB’s academic “ecosystem.” For example,
there could be stronger curricular and research links with other departments.
Furthermore, students should have more opportunities of taking courses from other
AUEB departments.

Πόσοι μπήκανε με τέτοιο σκεπτικό και πόσοι για να σπουδάσουνε CS?
Η καλύτερη μπάντα όλου του κόσμου: Sonata Antartika
Mpomp is building an army army. And I got my head back.
░░░░░███████ ]▄▄▄▄▄▄▄▄
▂▄▅█████████▅▄▃▂ ____☻/︻╦╤─
Il███████████████████]. /▌
_◥⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙◤.. . / \
User avatar
necrofear_13
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2141
Joined: Sun Nov 18, 2007 5:32 am
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΑΤΤΙΚΗΣ

Re: Εξωτερική Αξιολόγηση Τμήματος

Postby necrofear_13 » Fri Jul 27, 2012 2:29 pm

stoupeace wrote:Διαβάζοντας μία στα γρήγορα και περισσότερο τα σημεία που με καίνε περισσότερο (curriculum και teaching και στο τέλος recommendations)...
Δε διαφωνώ σε πολλά σημεία, αλλά
Besides the high quality and academic presence of many of its faculty, a unique
asset of this department is its intellectual positioning, as it ties together informatics
with management.
και
Take better advantage of the AUEB’s academic “ecosystem.” For example,
there could be stronger curricular and research links with other departments.
Furthermore, students should have more opportunities of taking courses from other
AUEB departments.

Πόσοι μπήκανε με τέτοιο σκεπτικό και πόσοι για να σπουδάσουνε CS?

Με την ίδια λογική πόσοι μπήκανε ξέροντας τι θέλουνε(δηλαδή ξέροντας τι εστί cs)?
Προτάσεις κάνουν οι άνθρωποι για παραπάνω επιλογές. Κολακευτικά λόγια θα έλεγα γενικά, ειδικά προς το τέλος...
No matter what kind of sadness envelops the darkness of our despair, if you put one foot in front of the other, at some point you will reach a place where you can see the light.

In heaven or earth, no matter to where we progress, no matter where we walk, that becomes our road.
As long as we keep walking the battle will continue.
And that is exactly why this place will always be a paradise
michalis
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1061
Joined: Mon Dec 12, 2011 8:42 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Re: Εξωτερική Αξιολόγηση Τμήματος

Postby michalis » Thu Aug 09, 2012 12:52 am

stoupeace wrote:Διαβάζοντας μία στα γρήγορα και περισσότερο τα σημεία που με καίνε περισσότερο (curriculum και teaching και στο τέλος recommendations)...
Δε διαφωνώ σε πολλά σημεία, αλλά
Besides the high quality and academic presence of many of its faculty, a unique
asset of this department is its intellectual positioning, as it ties together informatics
with management.
και
Take better advantage of the AUEB’s academic “ecosystem.” For example,
there could be stronger curricular and research links with other departments.
Furthermore, students should have more opportunities of taking courses from other
AUEB departments.

Πόσοι μπήκανε με τέτοιο σκεπτικό και πόσοι για να σπουδάσουνε CS?


Αρκετοί και στις δύο κατηγορίες. Και για να πω την αμαρτία μου οι περισσότεροι πριν μπουν στο τμήμα έχω την εντύπωση ότι με αυτό το σκεπτικό μπαίνουν ασχέτως αν οι πιο πολλοί στην πορεία καταλήγουν να σπουδάζουν μόνο CS και να τους αρέσει κιόλας. Αυτό που καταλαβαίνω απ'την πρόταση είναι ότι θα έπρεπε να υπάρχει μία μεγαλύτερη διατμηματική συνεργασία σε επίπεδο επιλογής μαθημάτων (που δεν είναι καθόλου "ελεύθερη") και σε ερευνητικό επίπεδο. Αφού υπάρχει η οργανωτική υποδομή (ανυπαρξία σχολών/κοσμητειών, ίδιο κτήριο κλπ.) νομίζω ότι το πιο σωστό θα ήταν ο καθένας πρώτα να μπαίνει και μετά να διαλέγει αυτό που θέλει να κάνει. Βασικά αυτό ακριβώς λέει, ότι αφού η υπάρχει η δυνατότητα διατμηματικής συνεργασίας, θα έπρεπε να αξιοποιηθεί για όποιους θέλουν να διαμορφώσουν αλλιώς τις σπουδές τους.

On topic, είναι πολλά τα highlights που μπορεί κάποιος να δώσει στο κείμενο το οποίο είναι ειλικρινές, ακριβές και περιγράφει περίπου αυτό που ξέρουμε όλοι. Το θέμα είναι ποιος θα το χρησιμοποιήσει και πως. Χαρακτηριστικό για τις προθέσεις των αξιολογητών το παρακάτω που βασικά δεν διστάζει να κράξει πρακτικές και συνήθειες από πρόσωπα που γενικώς λύνουν και δένουν στο τμήμα και γι'αυτό ακριβώς δεν πιστεύω ότι θα κάνουν κάτι με αυτή την αξιολόγηση. Εκτός κι αν κάποιος τους στείλει σπίτι τους.

The department is considering ideas for revising the undergraduate curriculum,
while preserving the strength, uniqueness, and diversity of courses offered. In doing
so, it may have to overcome obstacles due to inertia (past practices, and established
“culture”), including the sense of “ownership” of courses and labs by individual
faculty.
User avatar
MpoMp
Venus Former Team Member
Posts: 6614
Joined: Mon Oct 04, 2010 9:31 pm
Gender:
Contact:

Re: Εξωτερική Αξιολόγηση Τμήματος

Postby MpoMp » Fri May 17, 2013 1:29 pm

Επειδή σήμερα βρήκα λίγο χρόνο και διάβαζα και το κείμενο της τελευταίας εσωτερικής αξιολόγησης (2011 - http://modip.aueb.gr/images/files/INF_E ... g_2011.pdf) το οποίο έχει αόριστες απαντήσεις και τα στατιστικά από τις αξιολογήσεις φοιτητών που κάνουμε είναι συγκεντρωτικά και όχι ανά μάθημα εγώ παρατήρησα ότι:
1) Στην επιτροπή αξιολόγησης είναι μόνο Έλληνες καθηγητές. Ναι μεν που δουλεύουν έξω, αλλά Έλληνες. Εμένα τουλάχιστον δε μου φαίνεται αξιόπιστο την εξωτερική αξιολόγηση να την κάνουν Έλληνε$.
2) Η εξωτερική αξιολόγηση είναι πολύ σύντομη και έχει ληφθεί από τυχαίο δείγμα φοιτητών. Διάβασα κάτι αστεία όπως:
- Τα εργαστήριά μας έχουν dated PCs.
- The food presentation is good. Για quality και taste δεν είδα τίποτα να γράφεται.
- Finally, the technical staff that provides computer and networking support is knowledgeable and prompt, leading to high satisfaction levels. :lol: :lol: :lol:
- Efficancy of teaching: The teaching methods followed are traditional and the EEC did not perceive any negative aspects..Εδώ δε ξέρω αν πρέπει να γελάσω ή να κλάψω. Και συνδέεται με το πρώτο μου point φαίνεται...


Πέρα από αυτά, καμία πρόταση από εσωτερική ή εξωτερική αξιολόγηση δεν έχω δει να εφαρμόζεται. Π.χ. online learning που μόνο ο κ. Ανδρουτσόπουλος έχει εφαρμόσει με τις ηχογραφημένες διαλέξεις για την τεχνητή νοημοσύνη. Τα art @ aueb μας μάραναν.
Any fool can make something complicated. It takes a genius to make it simple.


MpoMp @ Discord

Return to “Τμήμα - Πανεπιστήμιο”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests