Πληροφορίες σχετικά με το τμήμα σας......

Συζητήσεις σχετικές με την λειτουργία του Πανεπιστημίου και του Τμήματος, νέα, αποφάσεις συγκλήτου, αποφάσεις συνελεύσεων πληροφορικής. Γενικότερα ό,τι έχει σχέση με τον Πανεπιστημιακό χώρο.
User avatar
thanosmylo
Buffer underflow exception
Buffer underflow exception
Posts: 3
Joined: Sun Aug 31, 2008 4:23 am
Academic status: High school
Gender:

Πληροφορίες σχετικά με το τμήμα σας......

Post by thanosmylo » Mon Sep 01, 2008 3:46 am

Γεια σε όλους! :smt006 Είμαι νέο μέλος και μαθητής της Γ'Λυκείου.Φέτος δίνω πανελλήνιες και η σχολή σας είναι σε μία από τις επιλογές μου και γενικά με ενδιαφέρει πολύ! Θα ήθελα να με πληροφορήσετε σχετικά με αυτή.Π.χ. Επίπεδο σπουδών, επίπεδο γνώσεων, περιβάλλον, καθηγητές, επαφές, γενικά μια πληροφόρηση. Από ότι είδα είστε αρκετά οργανωμένοι για να μην πω τέλεια οργανωμένοι σε σχέση με άλλα τμήματα ή και πανεπιστημιακά ιδρύματα που είδα. Πρόσφατα πήγα στο τμήμα Φυσικής Αθηνών και τους έχουν ψιλοπαρατημένους...Εκτός και αν οι φωτογραφίες και οι πληροφορίες που έχει η ιστοσελίδα του ΟΠΑ είναι μούφα. Γενικά πολύ ρόδινα τα παρουσιάζει τα πράγματα και ελπίζω να είναι έτσι.Ήτουλάχιστον καλύτερα από άλλα τμήματα.
Για να μην πολυλογώ και σας κουράζω αν δε βαριέστε θα μου ήταν πολύ χρήσιμο μην πω σωτήριο να με ενημερώνατε σχετικά με το τμήμα.Γιατί αν περίμενα από το ΣΕΠ του σχολείου θα γινόμουν ζητιάνος στα φανάρια. :smt021

Θάνος
η βλακεία σε αυτόν τον πλανήτη είναι τεράστια.ΠΡΟΦΥΛΑΧΤΕΙΤΕ!!! Ο νέος σύγχρονός ιός!Όπως είπε και ο φίλος μου ο Αϊνστάιν η διαφορά ηλιθιότητας και ευφυίας είναι ότι η 2η έχει όρια...
User avatar
marios
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2810
Joined: Wed Sep 26, 2007 3:44 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας

Re: Πληροφορίες σχετικά με το τμήμα σας......

Post by marios » Mon Sep 01, 2008 10:12 am