Ανακοινώθηκε η σύνθεση της νέας κυβέρνησης

Αναδημοσιεύσεις άρθρων και κειμένων που βρήκατε κάπου αλλού και θέλετε να μοιραστείτε μαζί μας .
michalis
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1061
Joined: Mon Dec 12, 2011 8:42 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Re: Ανακοινώθηκε η σύνθεση της νέας κυβέρνησης

Postby michalis » Sat Jan 31, 2015 7:02 pm

MpoMp wrote:
michalis wrote:MpoMp, οκ παρανόηση! Πάντως όσο καλή κι αν είναι η τράπεζα θεμάτων για λόγους προετοιμασίας, διαφωνώ με το βαθμολογικό βάρος στα μόρια. Δε μπορεί η πορεία κάποιου στην Α' Λυκείου να προδικάζει πως θα γράψει στις Πανελλήνιες...Ας μείνει η τράπεζα θεμάτων ως μια ποιοτικότερη προετοιμασία, αλλά χωρίς να μετράνε οι προηγούμενες τάξεις στα μόρια εισαγωγής.

Ακριβώς. Επιπρόσθετα, να ξεκινήσει άμεσα αξιολόγηση όλων των καθηγητών. Είναι άδικο πολλοί μαθητές να αναγκάζονται να τρέχουν στα φροντιστήρια από την 1η λυκείου (πλέον και γυμνάσιο απ' όσα ακούω) επειδή πολλοί καθηγητές είναι ανίκανοι ή αφήνουν την τάξη να 'ναι τσίρκο.

Από την άλλη θα μου πεις είναι και οι γονείς χαζοί πολλές φορές... Εγώ δευτέρα λυκείου θυμάμαι που είχαμε ενισχυτική διδασκαλία στο σχολείο και ήμουν εγώ με άλλα δύο άτομα μόνο. Στην οποία ενισχυτική πήγαινες δωρεάν και οι καθηγητές που είχαμε ήταν καθηγητές που δίδασκαν σε φροντιστήρια (αν εξαιρέσεις μια κοπελίτσα που είχαμε στα μαθηματικά, που κι αυτή καλή ήταν). Δωρεάν φροντιστήριο στο σχολείο και από τα 400 παιδιά, ήμαστε 4-5! Να σημειώσω εδώ πως με τον καθηγητή που μας έκανε φυσική, έκανα ιδιαίτερα στην 3η λυκείου. Γιατί προφανώς λόγω έλλειψης ενδιαφέροντος καταργήθηκε τον επόμενο χρόνο η ενισχυτική...

Γιατί αν δεν σκάσεις 2 χιλιάρικα στα φροντιστήρια, το παιδί δεν είναι έτοιμο! :roll:

Να σου πω την αλήθεια, με αυτή τη λογική των γονέων, προτιμώ το βαθμολογικό βάρος όπως πήγαν να το κάνουν. Οι καλοί και ικανοί μαθητές θα ξεχωρίσουν όπως και να 'χει.

Να μην ανοίξω κουβέντα για την αξιολόγηση των πανεπιστημιακών καθηγητών, ε? :-p



Ναι είναι πολύ σωστό αυτό που λες για την ενισχυτική. Δεν ξέρω, βέβαια, αν συγκρίνεται σε όγκο η δουλειά που γίνεται εκεί με ένα τυπικό φροντιστήριο. Δε νομίζω, δηλαδή, να κάνει κανένα σχολείο 15 ώρες τη βδομάδα ενισχυτική σε κάθε τάξη, όπως έκανα εγώ στο φροντιστήριο. Δε νομίζω, βασικά, να εγκρίνονταν ποτέ πληρωμές για να γίνει αυτό. Θα έπρεπε να υπολογίσουμε στον εθελοντισμό. Καλώς ή κακώς όταν πληρώνεις, ο άλλος θα έρθει για μάθημα και με 41 πυρετό. Άρα είναι κυρίως οργανωτικοί οι λόγοι που κάποιος δεν εμπιστεύεται άμεσα την ενισχυτική, όχι ποιοτικοί.
Θα συνεχίσω, πάντως, να διαφωνώ με το βαθμολογικό βάρος. Η Α' Λυκείου είναι μια αρκετά εισαγωγική τάξη. Εγώ προσωπικά, λόγω ανεπαρκέστατου καθηγητή στο Γυμνάσιο μπήκα στο Λύκειο χωρίς να ξέρω να λύνω ούτε ανίσωση στα Μαθηματικά. Στις Πανελλήνιες τελικά έγραψα 20. Γιατί στην πορεία κατάλαβα πως όχι μόνο δεν είμαι για Θεωρητική, όπως πίστευα, αλλά τελικά μάλλον ήμουν καλύτερος στα θετικά. Δε μπορεί ο άλλος στα 15 να ξέρει σε τι είναι καλός, πολλές φορές δεν εξαρτάται καν από τον ίδιο, όπως στη δική μου περίπτωση. Ούτε πιστεύω ότι έχει τη σοβαρότητα, ακόμη κι αν έχει κατασταλάξει, να κάνει αξιόλογη δουλειά για να πάρει όλο το βαθμό. Ενδεχομένως να είχε λίγο περισσότερο νόημα στη Β'. Αλλά και πάλι εγώ θα προτιμούσα το σχολείο να μείνει ανεξάρτητο από τις εισαγωγικές εξετάσεις. Έχουμε φτάσει στο σημείο μετά τα 15, αντί να μιλάμε για σχολείο, να μιλάμε μόνο για το που και πως θα περάσουμε.

Τα πανεπιστήμια είναι μια άλλη ιστορία. Η αξιολόγηση των πανεπιστημιακών δεν είναι ίδια με την αξιολόγηση των καθηγητών του σχολείου.
User avatar
MpoMp
Venus Former Team Member
Posts: 6614
Joined: Mon Oct 04, 2010 9:31 pm
Gender:
Contact:

Re: Ανακοινώθηκε η σύνθεση της νέας κυβέρνησης

Postby MpoMp » Sat Jan 31, 2015 8:32 pm

michalis wrote:Ναι είναι πολύ σωστό αυτό που λες για την ενισχυτική. Δεν ξέρω, βέβαια, αν συγκρίνεται σε όγκο η δουλειά που γίνεται εκεί με ένα τυπικό φροντιστήριο. Δε νομίζω, δηλαδή, να κάνει κανένα σχολείο 15 ώρες τη βδομάδα ενισχυτική σε κάθε τάξη, όπως έκανα εγώ στο φροντιστήριο. Δε νομίζω, βασικά, να εγκρίνονταν ποτέ πληρωμές για να γίνει αυτό. Θα έπρεπε να υπολογίσουμε στον εθελοντισμό. Καλώς ή κακώς όταν πληρώνεις, ο άλλος θα έρθει για μάθημα και με 41 πυρετό. Άρα είναι κυρίως οργανωτικοί οι λόγοι που κάποιος δεν εμπιστεύεται άμεσα την ενισχυτική, όχι ποιοτικοί.
Θα συνεχίσω, πάντως, να διαφωνώ με το βαθμολογικό βάρος. Η Α' Λυκείου είναι μια αρκετά εισαγωγική τάξη. Εγώ προσωπικά, λόγω ανεπαρκέστατου καθηγητή στο Γυμνάσιο μπήκα στο Λύκειο χωρίς να ξέρω να λύνω ούτε ανίσωση στα Μαθηματικά. Στις Πανελλήνιες τελικά έγραψα 20. Γιατί στην πορεία κατάλαβα πως όχι μόνο δεν είμαι για Θεωρητική, όπως πίστευα, αλλά τελικά μάλλον ήμουν καλύτερος στα θετικά. Δε μπορεί ο άλλος στα 15 να ξέρει σε τι είναι καλός, πολλές φορές δεν εξαρτάται καν από τον ίδιο, όπως στη δική μου περίπτωση. Ούτε πιστεύω ότι έχει τη σοβαρότητα, ακόμη κι αν έχει κατασταλάξει, να κάνει αξιόλογη δουλειά για να πάρει όλο το βαθμό. Ενδεχομένως να είχε λίγο περισσότερο νόημα στη Β'. Αλλά και πάλι εγώ θα προτιμούσα το σχολείο να μείνει ανεξάρτητο από τις εισαγωγικές εξετάσεις. Έχουμε φτάσει στο σημείο μετά τα 15, αντί να μιλάμε για σχολείο, να μιλάμε μόνο για το που και πως θα περάσουμε.

Τα πανεπιστήμια είναι μια άλλη ιστορία. Η αξιολόγηση των πανεπιστημιακών δεν είναι ίδια με την αξιολόγηση των καθηγητών του σχολείου.

Ακόμα κι αν υποθέσουμε ότι δεν αρκεί το 2ωρο που προσφέρεται για κάθε μάθημα ανά εβδομάδα για την 3η λυκείου, για όλες τις προηγούμενες τάξεις θεωρώ πως είναι μια χαρά και πάνω από αρκετό. Όταν έκανα εγώ προσφέρονταν για τα βασικά μαθήματα κατεύθυνσης, για τα γενικής δε νομίζω πως χρειάζεται κιόλας...
Δεν έρχονταν εθελοντικά οι καθηγητές στην ενισχυτική απ' ό,τι θυμάμαι. Κάποια διαδικασία μέσω ΑΣΕΠ ήταν και κέρδιζαν μόρια νομίζω. Οπότε δεν δικαιολογώ με τίποτα το να μην εμπιστεύεται κάποιος την ενισχυτική ειδικά από τη στιγμή που δεν την έχει δοκιμάσει καν.

Έχουμε δει όλοι πόσα παιδιά περνάνε 3 και 4 χρόνια φροντιστηρίων για να καταλήξουν να περάσουν σε ένα ΤΕΙ στο οποίο θα πάνε μόνο για να πάρουν το πάσο...

Δεν λέω ότι είναι ίδια η αξιολόγηση, λέω απλά να μην ανοίξουμε την κουβέντα γιατί με φορτίζει συναισθηματικά. :-p Αλήθεια, έχει κανείς ιδέα πώς (πρέπει να) αξιολογούνται οι καθηγητές στην πρωτοβάθμια και στην δευτεροβάθμια?
Any fool can make something complicated. It takes a genius to make it simple.


MpoMp @ Discord
User avatar
cypher
Venus Former Team Member
Posts: 6207
Joined: Mon Sep 29, 2008 9:12 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Re: Ανακοινώθηκε η σύνθεση της νέας κυβέρνησης

Postby cypher » Sun Feb 01, 2015 4:39 pm

ImageImageImageImageImageImageImage
User avatar
MpoMp
Venus Former Team Member
Posts: 6614
Joined: Mon Oct 04, 2010 9:31 pm
Gender:
Contact:

Re: Ανακοινώθηκε η σύνθεση της νέας κυβέρνησης

Postby MpoMp » Mon Feb 09, 2015 6:44 pm

Η ομιλία Βαρουφάκη

Link


Link
Any fool can make something complicated. It takes a genius to make it simple.


MpoMp @ Discord

Return to “Αναδημοσιεύσεις”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests