Ειδικά Θέματα Επιχειρησιακής Έρευνας

Συζητήσεις σχετικά με τα μαθήματα Κύκλων και Κατευθύνσεων του τρέχοντος ακαδημαϊκού έτους. Για συζητήσεις παλαιοτέρων ετών κοιτάξτε στην κατηγορία "Παλιές Συζητήσεις "
User avatar
valeia
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 216
Joined: Sat Dec 21, 2013 5:10 pm
Academic status: N>4
Gender:

Ειδικά Θέματα Επιχειρησιακής Έρευνας

Postby valeia » Fri Nov 04, 2016 12:41 am

Φροντ 2015
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
User avatar
valeia
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 216
Joined: Sat Dec 21, 2013 5:10 pm
Academic status: N>4
Gender:

Re: Ειδικά Θέματα Επιχειρησιακής Έρευνας

Postby valeia » Fri Nov 04, 2016 12:45 am

τα υπολοιπα
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
User avatar
Code Monkey
byte level
byte level
Posts: 81
Joined: Fri Jan 31, 2014 1:40 pm
Academic status: 3rd year
Gender:

Re: Ειδικά Θέματα Επιχειρησιακής Έρευνας

Postby Code Monkey » Sat Nov 12, 2016 1:13 pm

Παιδιά για την πρόοδο αρκούν οι σημειώσεις που έχει στο eclass;
Code Monkey very simple man
With big warm fuzzy secret heart:
Code Monkey like you
Propa
bit level
bit level
Posts: 6
Joined: Thu Feb 05, 2009 3:56 pm
Academic status: N>4
Gender:

Re: Ειδικά Θέματα Επιχειρησιακής Έρευνας

Postby Propa » Sun Nov 13, 2016 5:16 pm

όχι
---------------------------------------
έχει κάποιος σημειώσεις απο τα φροντιστήρια του '16 με πρόβλημα ανάθεσης?
Last edited by ChrysaK on Sun Nov 13, 2016 5:42 pm, edited 1 time in total.
Reason: double post
giorgos11
bit level
bit level
Posts: 40
Joined: Fri Oct 03, 2008 6:01 pm
Academic status: N>4
Gender:

Re: Ειδικά Θέματα Επιχειρησιακής Έρευνας

Postby giorgos11 » Mon Dec 05, 2016 11:40 am

Παιδιά έχει κανείς τα λυμενα θέματα της προόδου?
gewrgiahadj
bit level
bit level
Posts: 6
Joined: Mon Nov 04, 2013 2:03 pm

Re: Ειδικά Θέματα Επιχειρησιακής Έρευνας

Postby gewrgiahadj » Thu Jan 12, 2017 5:28 pm

Έχει κάποιος σημειώσεις των 2 τελευταίων φροντιστηριών?
User avatar
Sawyer
bit level
bit level
Posts: 39
Joined: Tue Sep 01, 2015 7:09 pm
Gender:

Re: Ειδικά Θέματα Επιχειρησιακής Έρευνας

Postby Sawyer » Mon Oct 02, 2017 9:26 pm

Καλησπερα , με το μαθημα τι παιζει γενικα; Χρειαζεται παρακολουθηση; Πεφτει με κατι αλλα μαθηματα και δεν ξερω τι να κανω.
Mugiwara
byte level
byte level
Posts: 72
Joined: Wed Sep 04, 2013 9:18 pm
Academic status: N>4
Gender:

Re: Ειδικά Θέματα Επιχειρησιακής Έρευνας

Postby Mugiwara » Wed Nov 01, 2017 2:57 pm

καλησπερα παιδια στη ασκηση 5 οταν λεει στο δυικο του πρεπει πρωτα να το μετατρεψουμε σε κανονικη μορφη να γινει δηλαδη max Και να αλλαξουμε φορες κ μετα ν κανουμε δυικο ή απευθειας δυικό στο min που μας δινει αρχικα?
Mugiwara
byte level
byte level
Posts: 72
Joined: Wed Sep 04, 2013 9:18 pm
Academic status: N>4
Gender:

Re: Ειδικά Θέματα Επιχειρησιακής Έρευνας

Postby Mugiwara » Mon Nov 13, 2017 3:00 pm

παιδια στη ασκηση 5 στη δευτερη ομαδα ασκησεων θελει να λυσουμε την εξισωση με simplex ή ειναι καποιος αλλος τροπος?
User avatar
Alive
Venus Former Team Member
Posts: 460
Joined: Fri May 31, 2013 1:24 pm
Academic status: N>4
Gender:

Re: Ειδικά Θέματα Επιχειρησιακής Έρευνας

Postby Alive » Mon Nov 13, 2017 5:00 pm

Mugiwara wrote:παιδια στη ασκηση 5 στη δευτερη ομαδα ασκησεων θελει να λυσουμε την εξισωση με simplex ή ειναι καποιος αλλος τροπος?

Simplex
User avatar
skater1995
bit level
bit level
Posts: 44
Joined: Tue Jan 21, 2014 5:14 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Re: Ειδικά Θέματα Επιχειρησιακής Έρευνας

Postby skater1995 » Mon Nov 13, 2017 7:13 pm

Mugiwara wrote:παιδια στη ασκηση 5 στη δευτερη ομαδα ασκησεων θελει να λυσουμε την εξισωση με simplex ή ειναι καποιος αλλος τροπος?

Ναι να το μετατρέψεις σε πρόβλημα μεταφοράς και μετά να το λύσεις.
Φαντάζομαι με simplex δε βγαίνει ή θα σου πάρει πολλές ώρες μέχρι να λυθεί.
Mugiwara
byte level
byte level
Posts: 72
Joined: Wed Sep 04, 2013 9:18 pm
Academic status: N>4
Gender:

Re: Ειδικά Θέματα Επιχειρησιακής Έρευνας

Postby Mugiwara » Mon Nov 13, 2017 8:33 pm

skater1995 wrote:
Mugiwara wrote:παιδια στη ασκηση 5 στη δευτερη ομαδα ασκησεων θελει να λυσουμε την εξισωση με simplex ή ειναι καποιος αλλος τροπος?

Ναι να το μετατρέψεις σε πρόβλημα μεταφοράς και μετά να το λύσεις.
Φαντάζομαι με simplex δε βγαίνει ή θα σου πάρει πολλές ώρες μέχρι να λυθεί.


εχεις μηπως καμια ιδεα πως γινεται η μετατροπη?
User avatar
mar.kok
byte level
byte level
Posts: 53
Joined: Mon Oct 08, 2012 11:01 pm
Academic status: N>4
Gender:
Location: Νεα Σμύρνη

Re: Ειδικά Θέματα Επιχειρησιακής Έρευνας

Postby mar.kok » Fri Nov 17, 2017 12:36 pm

Mugiwara wrote:
skater1995 wrote:
Mugiwara wrote:παιδια στη ασκηση 5 στη δευτερη ομαδα ασκησεων θελει να λυσουμε την εξισωση με simplex ή ειναι καποιος αλλος τροπος?

Ναι να το μετατρέψεις σε πρόβλημα μεταφοράς και μετά να το λύσεις.
Φαντάζομαι με simplex δε βγαίνει ή θα σου πάρει πολλές ώρες μέχρι να λυθεί.


εχεις μηπως καμια ιδεα πως γινεται η μετατροπη?



Μήπως κατάφερες να βρεις κάποιο τρόπο για την μετατροπή;
Mugiwara
byte level
byte level
Posts: 72
Joined: Wed Sep 04, 2013 9:18 pm
Academic status: N>4
Gender:

Re: Ειδικά Θέματα Επιχειρησιακής Έρευνας

Postby Mugiwara » Sun Nov 19, 2017 7:09 pm

mar.kok wrote:
Mugiwara wrote:
skater1995 wrote:Ναι να το μετατρέψεις σε πρόβλημα μεταφοράς και μετά να το λύσεις.
Φαντάζομαι με simplex δε βγαίνει ή θα σου πάρει πολλές ώρες μέχρι να λυθεί.


εχεις μηπως καμια ιδεα πως γινεται η μετατροπη?



Μήπως κατάφερες να βρεις κάποιο τρόπο για την μετατροπή;


οχι δν εχω βρει τπτ εσυ?
anilora
bit level
bit level
Posts: 8
Joined: Wed Sep 18, 2013 8:50 pm
Academic status: N>4
Gender:

Re: Ειδικά Θέματα Επιχειρησιακής Έρευνας

Postby anilora » Sun Nov 19, 2017 9:01 pm

εγω το ελυσα ως προβλημα μεταφορας, το μετατρεπεις σε Min και υστερα οι πρωτοι 2 περιορισμοι αφορουν την προσφορα και οι υπολοιποι 3 την ζητηση, οποτε κανεις πινακακι με 2 γραμμες και 3 στηλες και το λυνεις κανονικα
Mugiwara
byte level
byte level
Posts: 72
Joined: Wed Sep 04, 2013 9:18 pm
Academic status: N>4
Gender:

Re: Ειδικά Θέματα Επιχειρησιακής Έρευνας

Postby Mugiwara » Sun Nov 19, 2017 9:31 pm

anilora wrote:εγω το ελυσα ως προβλημα μεταφορας, το μετατρεπεις σε Min και υστερα οι πρωτοι 2 περιορισμοι αφορουν την προσφορα και οι υπολοιποι 3 την ζητηση, οποτε κανεις πινακακι με 2 γραμμες και 3 στηλες και το λυνεις κανονικα


την μετατροπη σε Min πως την εκανες?κ οταν εφτιαχνες τ πινακακι βαζεις ας πουμε 3χ1,2χ2,χ3 κ απο κατω στηλη τα υπολοιπα?η χωρις τους συντελεστες?
User avatar
mar.kok
byte level
byte level
Posts: 53
Joined: Mon Oct 08, 2012 11:01 pm
Academic status: N>4
Gender:
Location: Νεα Σμύρνη

Re: Ειδικά Θέματα Επιχειρησιακής Έρευνας

Postby mar.kok » Sun Nov 19, 2017 9:49 pm

Mugiwara wrote:
mar.kok wrote:
Mugiwara wrote:
εχεις μηπως καμια ιδεα πως γινεται η μετατροπη?



Μήπως κατάφερες να βρεις κάποιο τρόπο για την μετατροπή;


οχι δν εχω βρει τπτ εσυ?


Όχι ακόμη δυστυχώς, αλλά άμα βρω θα την βάλω.
anilora
bit level
bit level
Posts: 8
Joined: Wed Sep 18, 2013 8:50 pm
Academic status: N>4
Gender:

Re: Ειδικά Θέματα Επιχειρησιακής Έρευνας

Postby anilora » Mon Nov 20, 2017 1:52 pm

max f(x) = min -f(x), στην πρωτη γραμμη του πινακα ειναι τα x1,x2,x3 και στην δευτερη γραμμη τα x4,x5,x6, και συμπληρωνεις την προσφορα και την ζητηση στις ακρες.. πχ σου λεει χ1+χ2+χ3<=2 αρα η προσφορα της πρωτης γραμμης ειναι 2, και για την πρωτη στηλη x1+x4>=1 η ζητηση ειναι 1 κλπ. Συμπληρωνεις τα κελια με την ΒΔ γωνια και το λυνεις. Οι συντελεστες αφορουν τα κοστη της μεταφορας, πχ αν στην συναρτηση εχεις -3x1 τοτε το κοστος στο κελι που αντιστοιχει το χ1 (πρωτη γραμμη & πρωτη στηλη) ειναι -3. το συπληρωνεις και αυτο στο κελι αλλα μεσα σε ενα πλαισιο για να το βλεπεις.
User avatar
mar.kok
byte level
byte level
Posts: 53
Joined: Mon Oct 08, 2012 11:01 pm
Academic status: N>4
Gender:
Location: Νεα Σμύρνη

Re: Ειδικά Θέματα Επιχειρησιακής Έρευνας

Postby mar.kok » Tue Dec 05, 2017 11:23 am

anilora wrote:max f(x) = min -f(x), στην πρωτη γραμμη του πινακα ειναι τα x1,x2,x3 και στην δευτερη γραμμη τα x4,x5,x6, και συμπληρωνεις την προσφορα και την ζητηση στις ακρες.. πχ σου λεει χ1+χ2+χ3<=2 αρα η προσφορα της πρωτης γραμμης ειναι 2, και για την πρωτη στηλη x1+x4>=1 η ζητηση ειναι 1 κλπ. Συμπληρωνεις τα κελια με την ΒΔ γωνια και το λυνεις. Οι συντελεστες αφορουν τα κοστη της μεταφορας, πχ αν στην συναρτηση εχεις -3x1 τοτε το κοστος στο κελι που αντιστοιχει το χ1 (πρωτη γραμμη & πρωτη στηλη) ειναι -3. το συπληρωνεις και αυτο στο κελι αλλα μεσα σε ενα πλαισιο για να το βλεπεις.


Ευχαριστώ, ευχαριστώ !!! :))
Mugiwara
byte level
byte level
Posts: 72
Joined: Wed Sep 04, 2013 9:18 pm
Academic status: N>4
Gender:

Re: Ειδικά Θέματα Επιχειρησιακής Έρευνας

Postby Mugiwara » Tue Dec 12, 2017 6:59 pm

Καλησπερα για την ασκηση 6 εχει κανεις καμια ιδεα πως να φτιαξουμε την αλυσιδα μαρκοβ??καποιο hint?
User avatar
Ennostiel
bit level
bit level
Posts: 9
Joined: Tue Jan 16, 2018 4:10 pm
Academic status: N>4

Re: Ειδικά Θέματα Επιχειρησιακής Έρευνας

Postby Ennostiel » Sun Jan 21, 2018 3:36 pm

Καλησπέρα!
Χωρίς την υποχρεωτική πρόοδο, επιτρέπεται να παρευρεθεί κανείς στις εξετάσεις και να δοκιμάσει με άριστα αυτό το 60% ή είναι δώρον άδωρον;
User avatar
skater1995
bit level
bit level
Posts: 44
Joined: Tue Jan 21, 2014 5:14 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Re: Ειδικά Θέματα Επιχειρησιακής Έρευνας

Postby skater1995 » Mon Jan 22, 2018 7:50 pm

Ennostiel wrote:Καλησπέρα!
Χωρίς την υποχρεωτική πρόοδο, επιτρέπεται να παρευρεθεί κανείς στις εξετάσεις και να δοκιμάσει με άριστα αυτό το 60% ή είναι δώρον άδωρον;

Καλησπέρα αρχικά η πρόοδος πιάνει το 20% ενώ το άλλο 20% είναι από τις σειρές ασκήσεων.Αν υποθέσω ότι δεν παρέδωσες καμία σειρά τότε θα σου πρότεινα να το δώσεις το σεπτέμβρη που το γραπτό είναι με άριστα το 80%. Ο Δημάκης τα τελευταία 1-2 χρόνια έχει δυσκολέψει λίγο τα θέματα και δεν είναι τόσο εύκολο να γράψεις πάνω από 8 στο γραπτό θεωρώ.

Return to “Μαθήματα Κύκλων και Κατευθύνσεων”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests