something nice and small. περιμένω σχόλια.

Συζητήσεις για θέματα που σχετίζονται με software.
Locked
User avatar
zweistein
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 4537
Joined: Sun Oct 15, 2006 10:49 pm
Gender:
Location: in your computer
Contact:

something nice and small. περιμένω σχόλια.

Post by zweistein » Fri Oct 20, 2006 7:44 pm

οκ για ενημέρωση ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ GAMING κανώ αυτό το thread..

ένας φίλος μου έδωσε το εξής παιχνιδάκι.
http://files.filefront.com/garar/;60499 ... einfo.html

το μέγεθος του παιχνιδιού είναι μόλις 96 kb!!!!

τα γραφικά του είναι αρκετά καλά [από a.i. (ή τ.ν. στα ελληνικά) όχι πολλά]
αλλά αναροτιόμουν τι είδους graphics developing και γλώσσα χρειάστηκε για να το φτιάξουν αυτό και να πιάνει μόνο 96kb???

δηλ σε 4,7 gb ενός dvd θα κάνανε παπάδες έτσι?

μπας κ έχουμε κάτι διαφορετικό όσον αφορα την μνύμη?
ή μήπως τον κόδικα? γιατί τα γραφικά του είναι αξιοσέβαστα για τέτοιο μέγεθος αρχείου!!! :shock:

παρακαλώ δοκιμάστε το. κ πείτε την γνώμη σας.
και για να μη βγούμε off-topic τονίζω ότι τα σχόλια θέλω να αφορούν codes / γλώσσες, graphics, a.i. , κ άλλα σχετικά.
ΟΧΙ games & gaming!

περιμένω σχόλια!
Image
User avatar
mikem4600
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1363
Joined: Fri Mar 12, 2004 2:00 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: A Galaxy Far, Far Away
Contact:

Re: something nice and small. περιμένω σχόλια.

Post by mikem4600 » Fri Oct 20, 2006 8:50 pm

zzweistein wrote:α γραφικά του είναι αρκετά καλά [από a.i. (ή τ.ν. στα ελληνικά) όχι πολλά]
αλλά αναροτιόμουν τι είδους graphics developing και γλώσσα χρειάστηκε για να το φτιάξουν αυτό και να πιάνει μόνο 96kb???
Assembly;

Edit:
Από το readme:
- We do .not. have some kind of magical data compression machine that is able to squeeze hundreds of megabytes of mesh/texture and sound data into 96k. We merely store the individual steps employed by the artists to produce their textures and meshes, in a very compact way. This allows us to get .much. higher data density than is achievable with normal data compression techniques, at some expense in artistic freedom and loading times.
- .kkrieger is not written in 100% assembler/machine language. Not even nearly. Like the vast majority of game projects being developed today, .kkrieger was mostly written in C++, with some tiny bits of assembler where it is actually advantageous (notably, there are a lot of MMX optimisations in the texture generator).
Autocracy hates questions. Anarchy hates answers.
User avatar
ciao
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2371
Joined: Mon May 03, 2004 1:15 am
Academic status: PhD
Gender:
Location: πίσω από την μπάλα

Post by ciao » Sat Oct 21, 2006 1:52 am

Δεν το λες άσχημο... ;)
S.S.D.D.
User avatar
zweistein
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 4537
Joined: Sun Oct 15, 2006 10:49 pm
Gender:
Location: in your computer
Contact:

Post by zweistein » Sat Oct 21, 2006 1:57 am

ένα παιδί μου είχε πει ότι κάπια γραφικά γίνοναι με mapings.
δλδ είναι εικόνα επιπέδου (2d) αλλά έχει την οπτική για 3d.
έτσι εξοικονόμισαν μνήμα στα γραφηκά βαριά παιχνιδια όπως doom3/oblivion/quake4

παίζει κ αυτό ρόλο.. (λέτε να έχουν κάνει κ τέτοιο??)
αλλά μα τόσο μικρό????
Image
User avatar
P@radox
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 486
Joined: Tue Nov 09, 2004 4:50 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Among The Few..
Contact:

Post by P@radox » Sat Oct 21, 2006 9:57 pm

Πάντως είναι όντως εντυπωσιακό..!

..ότι και άν έχουν κάνει..!
Image
P@radox's Space - Ελληνικότατο..!
shodanjr_gr
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 810
Joined: Mon Mar 21, 2005 2:45 am
Academic status: Alumnus/a
Location: Stony Brook, NY

Post by shodanjr_gr » Fri Dec 01, 2006 4:46 pm

Ψάξτε και τον όρο Procedural Synthesis για να καταλάβετε τί τεχνολογία χρησιμοποιεί το KKrueger ;)
"Liberal" isn't a dirty word Blackadder!
User avatar
Ant
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 180
Joined: Sat Sep 23, 2006 11:09 am

Post by Ant » Fri Dec 01, 2006 7:57 pm

Σχετικό άρθρο από το PC Magazine:
PC Magazine wrote:Image
Παράθεση αποσπάσματος για το .kkrieger από την wikipedia.
wikipedia wrote:The entire game uses only 97,280 bytes of disk space... According to the developers, .kkrieger itself would take up around 200-300MB space if it had been stored the conventional way.

How the size is achieved
  • #Textures are stored via their creation history instead of a per-pixel basis, thus only requiring the history data (possibly as low as ~300 bytes per texture at any resolution) and the generator code to be compiled into the executable, producing a relatively small file size.

    #Meshes are created from basic solids such as boxes and cylinders, which are then deformed to achieve the desired shape - essentially a special way of box modeling.
These two generation processes explain the extensive loading time of the game - all assets of the gameplay are reproduced during the loading phase.

The game music and sounds are produced by a multifunctional synthesizer called V2, which is fed a continuous stream of MIDI data. The synthesizer then produces the music in realtime.
Ένα ωραίο παράδειγμα αξιοποιήσης της θεωρίας των fractal στη δημιουργία γραφικών ειναι η αναπαράσταση ενός βουνού. Ξεκινώντας με ένα τρίγωνο, σε τρισδιάστατο χώρο, συνδέουμε τα κεντρικά σημεία κάθε πλευράς με ευθύγραμμα τμήματα, με αποτέλεσμα να έχουμε 4 τρίγωνα. Ακολούθως, μετάκινούμε τυχαία τα κεντρικά σημεία, πάνω ή κάτω μεταξύ ενός προκαθορισμένου διαστήματος. Η διαδικασία επαναλαμβάνεται, μειώνοντας σε κάθε επανάληψη το διάστημα στο μισό.
Image

Προεκτάσεις
Today is the first day of the rest of your life...
User avatar
ciao
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2371
Joined: Mon May 03, 2004 1:15 am
Academic status: PhD
Gender:
Location: πίσω από την μπάλα

Post by ciao » Sat Dec 02, 2006 3:46 am

Πολύ καλό...simplicity... ;)
S.S.D.D.
User avatar
AmmarkoV
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2838
Joined: Thu Nov 04, 2004 2:55 pm
Gender:
Location: Reloaded @ Santa Friday
Contact:

Post by AmmarkoV » Sat Dec 02, 2006 4:33 am

Έίχα ξανακάνει αντίστοιχο post και εδώ :)
Spoiler: εμφάνιση/απόκρυψη
I would love to change the world, but they won't give me the source code. Οι καθηγητές πληρώνονται από το δημόσιο αρα από όλους τους Έλληνες για να κάνουν τα μαθήματα. Όλοι οι Έλληνες θα έπρεπε να μπορούν να δουν τα μαθήματα τα οποία πληρώνουν! Tο πνευματικό έργο που επιτελείται με τα χρήματα του δημοσίου ΔΕΝ είναι μόνο δικό σας Όποιος δεν δίνει πανελλήνιες έχει δικαίωμα στην γνώση που πληρώνει [url=http://ammar.gr/gddg]gddg blog[/url]
Image
User avatar
zweistein
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 4537
Joined: Sun Oct 15, 2006 10:49 pm
Gender:
Location: in your computer
Contact:

Post by zweistein » Sat Dec 02, 2006 12:42 pm

πω πω τι κάνουν ρε, είναι τρελά παλικάρια!
Image
User avatar
silegav
Venus Project Founder
Venus Project Founder
Posts: 2098
Joined: Tue Mar 09, 2004 4:03 pm
Academic status: Alumnus/a
Location: The Center of the World -> Piraeus

Post by silegav » Sat Dec 02, 2006 3:33 pm

Όπως παρατήρησε και ο Ammar εδώ υπάρχει κάτι ανάλογο. Οπότε μεταφερθείτε οι ενδιαφερόμενοι!

:-)
Locked

Return to “Software”