Page 1 of 1
something nice and small. περιμένω σχόλια.
Posted: Fri Oct 20, 2006 7:44 pm
by zweistein
οκ για ενημέρωση ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ GAMING κανώ αυτό το thread..
ένας φίλος μου έδωσε το εξής παιχνιδάκι.
http://files.filefront.com/garar/;60499 ... einfo.html
το μέγεθος του παιχνιδιού είναι μόλις 96 kb!!!!
τα γραφικά του είναι αρκετά καλά [από a.i. (ή τ.ν. στα ελληνικά) όχι πολλά]
αλλά αναροτιόμουν τι είδους graphics developing και γλώσσα χρειάστηκε για να το φτιάξουν αυτό και να πιάνει μόνο 96kb???
δηλ σε 4,7 gb ενός dvd θα κάνανε παπάδες έτσι?
μπας κ έχουμε κάτι διαφορετικό όσον αφορα την μνύμη?
ή μήπως τον κόδικα? γιατί τα γραφικά του είναι αξιοσέβαστα για τέτοιο μέγεθος αρχείου!!!
παρακαλώ δοκιμάστε το. κ πείτε την γνώμη σας.
και για να μη βγούμε off-topic τονίζω ότι τα σχόλια θέλω να αφορούν codes / γλώσσες, graphics, a.i. , κ άλλα σχετικά.
ΟΧΙ games & gaming!
περιμένω σχόλια!
Re: something nice and small. περιμένω σχόλια.
Posted: Fri Oct 20, 2006 8:50 pm
by mikem4600
zzweistein wrote:α γραφικά του είναι αρκετά καλά [από a.i. (ή τ.ν. στα ελληνικά) όχι πολλά]
αλλά αναροτιόμουν τι είδους graphics developing και γλώσσα χρειάστηκε για να το φτιάξουν αυτό και να πιάνει μόνο 96kb???
Assembly;
Edit:
Από το readme:
- We do .not. have some kind of magical data compression machine that is able to squeeze hundreds of megabytes of mesh/texture and sound data into 96k. We merely store the individual steps employed by the artists to produce their textures and meshes, in a very compact way. This allows us to get .much. higher data density than is achievable with normal data compression techniques, at some expense in artistic freedom and loading times.
- .kkrieger is not written in 100% assembler/machine language. Not even nearly. Like the vast majority of game projects being developed today, .kkrieger was mostly written in C++, with some tiny bits of assembler where it is actually advantageous (notably, there are a lot of MMX optimisations in the texture generator).
Posted: Sat Oct 21, 2006 1:52 am
by ciao
Δεν το λες άσχημο...

Posted: Sat Oct 21, 2006 1:57 am
by zweistein
ένα παιδί μου είχε πει ότι κάπια γραφικά γίνοναι με mapings.
δλδ είναι εικόνα επιπέδου (2d) αλλά έχει την οπτική για 3d.
έτσι εξοικονόμισαν μνήμα στα γραφηκά βαριά παιχνιδια όπως doom3/oblivion/quake4
παίζει κ αυτό ρόλο.. (λέτε να έχουν κάνει κ τέτοιο??)
αλλά μα τόσο μικρό????
Posted: Sat Oct 21, 2006 9:57 pm
by P@radox
Πάντως είναι όντως εντυπωσιακό..!
..ότι και άν έχουν κάνει..!
Posted: Fri Dec 01, 2006 4:46 pm
by shodanjr_gr
Ψάξτε και τον όρο Procedural Synthesis για να καταλάβετε τί τεχνολογία χρησιμοποιεί το KKrueger

Posted: Fri Dec 01, 2006 7:57 pm
by Ant
Σχετικό άρθρο από το PC Magazine:
PC Magazine wrote:
Παράθεση αποσπάσματος για το .kkrieger από την wikipedia.
wikipedia wrote:The entire game uses only
97,280 bytes of disk space... According to the developers, .kkrieger itself
would take up around 200-300MB space if it had been stored the conventional way.
How the size is achieved
- #Textures are stored via their creation history instead of a per-pixel basis, thus only requiring the history data (possibly as low as ~300 bytes per texture at any resolution) and the generator code to be compiled into the executable, producing a relatively small file size.
#Meshes are created from basic solids such as boxes and cylinders, which are then deformed to achieve the desired shape - essentially a special way of box modeling.
These two generation processes explain the
extensive loading time of the game - all assets of the gameplay are reproduced during the loading phase.
The game music and sounds are produced by a multifunctional synthesizer called V2, which is fed a continuous stream of MIDI data. The synthesizer then produces the music in realtime.
Ένα ωραίο παράδειγμα αξιοποιήσης της θεωρίας των fractal στη δημιουργία γραφικών ειναι η αναπαράσταση ενός βουνού. Ξεκινώντας με ένα τρίγωνο, σε τρισδιάστατο χώρο, συνδέουμε τα κεντρικά σημεία κάθε πλευράς με ευθύγραμμα τμήματα, με αποτέλεσμα να έχουμε 4 τρίγωνα. Ακολούθως, μετάκινούμε τυχαία τα κεντρικά σημεία, πάνω ή κάτω μεταξύ ενός προκαθορισμένου διαστήματος. Η διαδικασία επαναλαμβάνεται, μειώνοντας σε κάθε επανάληψη το διάστημα στο μισό.
Προεκτάσεις
Posted: Sat Dec 02, 2006 3:46 am
by ciao
Πολύ καλό...simplicity...

Posted: Sat Dec 02, 2006 4:33 am
by AmmarkoV
Έίχα ξανακάνει αντίστοιχο post και
εδώ 
Posted: Sat Dec 02, 2006 12:42 pm
by zweistein
πω πω τι κάνουν ρε, είναι τρελά παλικάρια!
Posted: Sat Dec 02, 2006 3:33 pm
by silegav
Όπως παρατήρησε και ο Ammar
εδώ υπάρχει κάτι ανάλογο. Οπότε μεταφερθείτε οι ενδιαφερόμενοι!
