ποιο μαθημα εχει υποχρεωτικη εργασια που σε κοβει απο εξεταση πριν την εξεταστικη?sinner wrote:eliza wrote:Οτι και να γίνει την ξεφτίλα της "καθηγήτριας" πολύ την ευχαριστήθηκα.Πήγαμε πρώτη δίαλεξη και μας το έπαιζε αρχηγός, έσεις διαλέγεται το προγραμμά αυτό, δεν με νοιάζει αν δεν μπορείτε να έρθετε μια μέρα, σκάσιλα μου για τα άλλα μαθήματα.Εμαθά για παιδία που μείνανε 5 έτος μόνο και μόνο για αυτό το πρόγραμμα.Ας δει η "κυρία" οτι δεν μπορεί να το παίζει αρχηγός και μπορούμε και έμεις να διαμαρτυρόμαστε.
Συγνώμη αλλά εδώ θα διαφωνήσω. Κανένας δεν τους υποχρέωσε να κάτσουν για το πρόγραμμα, κι εγώ έκατσα απλά και μόνο επειδή δεν πρόλαβα διορίες μεταπτυχιακών. Είναι επιλογής και είναι επιλογή μας να κάτσουμε. Κι έτσι όπως το λες όσοι τελείωσαν ήδη και δεν έχουν δικαίωμα σε αυτό δεν είναι ακόμα πιο άδικο? Πάντως μου κάνει εντύπωση που σε άλλα μαθήματα που είχαμε υποχρεωτική εργασία η οποία σου έκοβε το δικαίωμα να δώσεις σε όλες τις εξεταστικές του έτους, ακόμα και αν τελείωνες, κανένας δεν βγήκε να διαμαρτυρηθεί. Σκεφτείτε το λίγο αυτό.....
Παιδαγωγική Επάρκεια
- WoLfeN Ilic
- Mbyte level
- Posts: 527
- Joined: Sun Jun 14, 2009 10:44 pm
- Gender: ♂
- Location: Lat. 51°29'31.14"N Lon. 0° 7'33.27"W
Re: Παιδαγωγική Επάρκεια
-
- Kilobyte level
- Posts: 191
- Joined: Wed Mar 18, 2009 10:42 am
- Academic status: 4th year
- Gender: ♀
Re: Παιδαγωγική Επάρκεια
Η ασφάλεια έχει υποχρεωτική εργασία και αν δεν περάσεις τη βάση δεν μπορείς να δώσεις το μάθημα σε καμία εξεταστική.WoLfeN Ilic wrote:ποιο μαθημα εχει υποχρεωτικη εργασια που σε κοβει απο εξεταση πριν την εξεταστικη?sinner wrote:eliza wrote:Οτι και να γίνει την ξεφτίλα της "καθηγήτριας" πολύ την ευχαριστήθηκα.Πήγαμε πρώτη δίαλεξη και μας το έπαιζε αρχηγός, έσεις διαλέγεται το προγραμμά αυτό, δεν με νοιάζει αν δεν μπορείτε να έρθετε μια μέρα, σκάσιλα μου για τα άλλα μαθήματα.Εμαθά για παιδία που μείνανε 5 έτος μόνο και μόνο για αυτό το πρόγραμμα.Ας δει η "κυρία" οτι δεν μπορεί να το παίζει αρχηγός και μπορούμε και έμεις να διαμαρτυρόμαστε.
Συγνώμη αλλά εδώ θα διαφωνήσω. Κανένας δεν τους υποχρέωσε να κάτσουν για το πρόγραμμα, κι εγώ έκατσα απλά και μόνο επειδή δεν πρόλαβα διορίες μεταπτυχιακών. Είναι επιλογής και είναι επιλογή μας να κάτσουμε. Κι έτσι όπως το λες όσοι τελείωσαν ήδη και δεν έχουν δικαίωμα σε αυτό δεν είναι ακόμα πιο άδικο? Πάντως μου κάνει εντύπωση που σε άλλα μαθήματα που είχαμε υποχρεωτική εργασία η οποία σου έκοβε το δικαίωμα να δώσεις σε όλες τις εξεταστικές του έτους, ακόμα και αν τελείωνες, κανένας δεν βγήκε να διαμαρτυρηθεί. Σκεφτείτε το λίγο αυτό.....
---
Δεν έχει σημασία αν θα έκανε μεταπτυχιακό ή όχι θα έπαιρνε πτυχίο και θα τελείωνε. Σίγουρα είναι θέμα έπιλογης αλλα οι 88 θέσεις με το δεν υπάρχει όριο έχει μεγάλη διαφορά.Εγω νομίζω ότι υπάρχουν αντιδράσεις για τα κριτήρια αξιολόγησης της κυρία Μπρινια και τα ψέμματα της όχι για το ότι υπήρχε εργασία.sinner wrote:eliza wrote:Οτι και να γίνει την ξεφτίλα της "καθηγήτριας" πολύ την ευχαριστήθηκα.Πήγαμε πρώτη δίαλεξη και μας το έπαιζε αρχηγός, έσεις διαλέγεται το προγραμμά αυτό, δεν με νοιάζει αν δεν μπορείτε να έρθετε μια μέρα, σκάσιλα μου για τα άλλα μαθήματα.Εμαθά για παιδία που μείνανε 5 έτος μόνο και μόνο για αυτό το πρόγραμμα.Ας δει η "κυρία" οτι δεν μπορεί να το παίζει αρχηγός και μπορούμε και έμεις να διαμαρτυρόμαστε.
Συγνώμη αλλά εδώ θα διαφωνήσω. Κανένας δεν τους υποχρέωσε να κάτσουν για το πρόγραμμα, κι εγώ έκατσα απλά και μόνο επειδή δεν πρόλαβα διορίες μεταπτυχιακών. Είναι επιλογής και είναι επιλογή μας να κάτσουμε. Κι έτσι όπως το λες όσοι τελείωσαν ήδη και δεν έχουν δικαίωμα σε αυτό δεν είναι ακόμα πιο άδικο? Πάντως μου κάνει εντύπωση που σε άλλα μαθήματα που είχαμε υποχρεωτική εργασία η οποία σου έκοβε το δικαίωμα να δώσεις σε όλες τις εξεταστικές του έτους, ακόμα και αν τελείωνες, κανένας δεν βγήκε να διαμαρτυρηθεί. Σκεφτείτε το λίγο αυτό.....
Last edited by enum21 on Wed Nov 02, 2011 12:40 pm, edited 1 time in total.
Reason: posts merged
Reason: posts merged
- WoLfeN Ilic
- Mbyte level
- Posts: 527
- Joined: Sun Jun 14, 2009 10:44 pm
- Gender: ♂
- Location: Lat. 51°29'31.14"N Lon. 0° 7'33.27"W
Re: Παιδαγωγική Επάρκεια
Ειπώθηκε ότι θα ακυρωθούν όλες οι εργασίες, οι θέσεις θα γίνουν 120 και τα κριτήρια με τα οποία θα επιλέγονται τα άτομα θα είναι το έτος σπουδών, να έχει περαστέι το 70% των μαθημάτων, Μ.Ο σε αυτά τα μαθήματα και να έχεις παραδώσει εργασία με τα σχέδια μαθήματος (η οποία δεν κατάλαβα αν θα αξιολογηθεί). Δεν είναι επίσημα αυτά, από μια κοπέλα που ηταν στη συνάντηση τα άκουσα αυτά η οποία ήρθε και ενημέρωσε όσους είχαν μάθημα για τα υπόλοιπα μαθήματα της επάρκειας. Επίσης το πρόγραμμα παγώνει για μια εβδομάδα.


- enum21
- Venus Former Team Member
- Posts: 5436
- Joined: Mon Feb 16, 2009 9:06 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♀
- Location: Underworld
Re: Παιδαγωγική Επάρκεια
Και πάλι το θέμα έχει τρύπα.. 88 λέει η εγκύκλιος, 88 πρέπει να πάρει. Και 120 να πάρει, 32 θα κοπούν.melen wrote:Ειπώθηκε ότι θα ακυρωθούν όλες οι εργασίες, οι θέσεις θα γίνουν 120 και τα κριτήρια με τα οποία θα επιλέγονται τα άτομα θα είναι το έτος σπουδών, να έχει περαστέι το 70% των μαθημάτων, Μ.Ο σε αυτά τα μαθήματα και να έχεις παραδώσει εργασία με τα σχέδια μαθήματος (η οποία δεν κατάλαβα αν θα αξιολογηθεί). Δεν είναι επίσημα αυτά, από μια κοπέλα που ηταν στη συνάντηση τα άκουσα αυτά η οποία ήρθε και ενημέρωσε όσους είχαν μάθημα για τα υπόλοιπα μαθήματα της επάρκειας. Επίσης το πρόγραμμα παγώνει για μια εβδομάδα.
Απλά για το πρόγραμμα δεν πρέπει να βάλουν μια υπεύθυνη τη Μπρίνια αλλά μια επιτροπή. Γιατί ο ένας μόνος του θα κάνει ότι θέλει. Όπως και έγινε.
- WoLfeN Ilic
- Mbyte level
- Posts: 527
- Joined: Sun Jun 14, 2009 10:44 pm
- Gender: ♂
- Location: Lat. 51°29'31.14"N Lon. 0° 7'33.27"W
Re: Παιδαγωγική Επάρκεια
Μονο αυτο?Τι ρολο βαραει ο μεσος ορος? Δηλαδη καποιος που εχει μεσο ορο 8 για ποιο λογο να εχει προτεραιοτητα σε σχεση με τον αλλο που εχει 5? Το αντιθετο θα ειχε μια λογικη (οχι οτι θα συμφωνουσα)enum21 wrote:Και πάλι το θέμα έχει τρύπα.. 88 λέει η εγκύκλιος, 88 πρέπει να πάρει. Και 120 να πάρει, 32 θα κοπούν.melen wrote:Ειπώθηκε ότι θα ακυρωθούν όλες οι εργασίες, οι θέσεις θα γίνουν 120 και τα κριτήρια με τα οποία θα επιλέγονται τα άτομα θα είναι το έτος σπουδών, να έχει περαστέι το 70% των μαθημάτων, Μ.Ο σε αυτά τα μαθήματα και να έχεις παραδώσει εργασία με τα σχέδια μαθήματος (η οποία δεν κατάλαβα αν θα αξιολογηθεί). Δεν είναι επίσημα αυτά, από μια κοπέλα που ηταν στη συνάντηση τα άκουσα αυτά η οποία ήρθε και ενημέρωσε όσους είχαν μάθημα για τα υπόλοιπα μαθήματα της επάρκειας. Επίσης το πρόγραμμα παγώνει για μια εβδομάδα.
Απλά για το πρόγραμμα δεν πρέπει να βάλουν μια υπεύθυνη τη Μπρίνια αλλά μια επιτροπή. Γιατί ο ένας μόνος του θα κάνει ότι θέλει. Όπως και έγινε.
Re: Παιδαγωγική Επάρκεια
Δεν ξέρω αν συμφωνώ η διαφωνώ, αλλά ποια άλλα θα μπορούσαν να είναι τα κριτήρια που όλοι ζητάνε;


- WoLfeN Ilic
- Mbyte level
- Posts: 527
- Joined: Sun Jun 14, 2009 10:44 pm
- Gender: ♂
- Location: Lat. 51°29'31.14"N Lon. 0° 7'33.27"W
Re: Παιδαγωγική Επάρκεια
κριτηρια θα επρεπε να ειναι παιδαγωγικα και οχι βαθμολογικα σε αλλα μαθηματα που δεν σχετιζονται κιολας με την παιδαγωγικη. Προσωπικα δεν πιανομαι σε αυτη την κατηγορια, αλλα καποιος που δεν ειναι καλος π.χ στα αυτοματα σημαινει οτι δεν ειναι καλος δασκαλος?melen wrote:Δεν ξέρω αν συμφωνώ η διαφωνώ, αλλά ποια άλλα θα μπορούσαν να είναι τα κριτήρια που όλοι ζητάνε;
-
- Kilobyte level
- Posts: 191
- Joined: Wed Mar 18, 2009 10:42 am
- Academic status: 4th year
- Gender: ♀
Re: Παιδαγωγική Επάρκεια
Συμφωνώ, αλλά έτσι όπως έχει γίνει το όλο θέμα νομίζω έπρεπε να βρεθεί κάτι αντικειμένικο, αν θεωρείται πάντα αντικειμενικό ο βαθμός πτυχίου.WoLfeN Ilic wrote:κριτηρια θα επρεπε να ειναι παιδαγωγικα και οχι βαθμολογικα σε αλλα μαθηματα που δεν σχετιζονται κιολας με την παιδαγωγικη. Προσωπικα δεν πιανομαι σε αυτη την κατηγορια, αλλα καποιος που δεν ειναι καλος π.χ στα αυτοματα σημαινει οτι δεν ειναι καλος δασκαλος?melen wrote:Δεν ξέρω αν συμφωνώ η διαφωνώ, αλλά ποια άλλα θα μπορούσαν να είναι τα κριτήρια που όλοι ζητάνε;
- WoLfeN Ilic
- Mbyte level
- Posts: 527
- Joined: Sun Jun 14, 2009 10:44 pm
- Gender: ♂
- Location: Lat. 51°29'31.14"N Lon. 0° 7'33.27"W
Re: Παιδαγωγική Επάρκεια
αντικειμενικο για ποιο πραγμα ειναι ο βαθμος πτυχιου? Για να δωσει προτεραιοτητα σε καποιον ο οποιος ουτως η αλλως με ψηλο βαθμο πτυχιου εχει περισσοτερες ελπιδες να βρει δουλεια απο καποιον αλλο με χαμηλοτερο? Δηλαδη ενισχυουμε τις πιθανοτητες για αυτους που εχουν ηδη καποια ελπιδα για να βρουν δουλεια και μηδενιζουμε τις πιθανοτητες για αυτους που εχουν ελαχιστες? Αντικειμενικοτατο. Να μην πω ταξικοτατοeliza wrote:Συμφωνώ, αλλά έτσι όπως έχει γίνει το όλο θέμα νομίζω έπρεπε να βρεθεί κάτι αντικειμένικο, αν θεωρείται πάντα αντικειμενικό ο βαθμός πτυχίου.WoLfeN Ilic wrote:κριτηρια θα επρεπε να ειναι παιδαγωγικα και οχι βαθμολογικα σε αλλα μαθηματα που δεν σχετιζονται κιολας με την παιδαγωγικη. Προσωπικα δεν πιανομαι σε αυτη την κατηγορια, αλλα καποιος που δεν ειναι καλος π.χ στα αυτοματα σημαινει οτι δεν ειναι καλος δασκαλος?melen wrote:Δεν ξέρω αν συμφωνώ η διαφωνώ, αλλά ποια άλλα θα μπορούσαν να είναι τα κριτήρια που όλοι ζητάνε;
-
- Kilobyte level
- Posts: 191
- Joined: Wed Mar 18, 2009 10:42 am
- Academic status: 4th year
- Gender: ♀
Re: Παιδαγωγική Επάρκεια
Δεν συμφωνώ οτι ο υψηλός βαθμός πτυχίου βοηθάει τόσο πολύ όσο λες το να βρει κάποιος δουλεία.Και αν προσέχεις λέω "αν θεωρείται αντικειμενικό ο βαθμός πτυχίου".WoLfeN Ilic wrote:αντικειμενικο για ποιο πραγμα ειναι ο βαθμος πτυχιου? Για να δωσει προτεραιοτητα σε καποιον ο οποιος ουτως η αλλως με ψηλο βαθμο πτυχιου εχει περισσοτερες ελπιδες να βρει δουλεια απο καποιον αλλο με χαμηλοτερο? Δηλαδη ενισχυουμε τις πιθανοτητες για αυτους που εχουν ηδη καποια ελπιδα για να βρουν δουλεια και μηδενιζουμε τις πιθανοτητες για αυτους που εχουν ελαχιστες? Αντικειμενικοτατο. Να μην πω ταξικοτατοeliza wrote: Συμφωνώ, αλλά έτσι όπως έχει γίνει το όλο θέμα νομίζω έπρεπε να βρεθεί κάτι αντικειμένικο, αν θεωρείται πάντα αντικειμενικό ο βαθμός πτυχίου.
- WoLfeN Ilic
- Mbyte level
- Posts: 527
- Joined: Sun Jun 14, 2009 10:44 pm
- Gender: ♂
- Location: Lat. 51°29'31.14"N Lon. 0° 7'33.27"W
Re: Παιδαγωγική Επάρκεια
τις ιδιες πιθανοτητες εχει να προσληφθει καποιος σε μια εταιρια με 8 και τις ιδιες με 5?eliza wrote:Δεν συμφωνώ οτι ο υψηλός βαθμός πτυχίου βοηθάει τόσο πολύ όσο λες το να βρει κάποιος δουλεία.Και αν προσέχεις λέω "αν θεωρείται αντικειμενικό ο βαθμός πτυχίου".WoLfeN Ilic wrote:αντικειμενικο για ποιο πραγμα ειναι ο βαθμος πτυχιου? Για να δωσει προτεραιοτητα σε καποιον ο οποιος ουτως η αλλως με ψηλο βαθμο πτυχιου εχει περισσοτερες ελπιδες να βρει δουλεια απο καποιον αλλο με χαμηλοτερο? Δηλαδη ενισχυουμε τις πιθανοτητες για αυτους που εχουν ηδη καποια ελπιδα για να βρουν δουλεια και μηδενιζουμε τις πιθανοτητες για αυτους που εχουν ελαχιστες? Αντικειμενικοτατο. Να μην πω ταξικοτατοeliza wrote: Συμφωνώ, αλλά έτσι όπως έχει γίνει το όλο θέμα νομίζω έπρεπε να βρεθεί κάτι αντικειμένικο, αν θεωρείται πάντα αντικειμενικό ο βαθμός πτυχίου.
εκτος και αν μιλαμε για δουλειες τυπου πωλητη οπου εκει καλυτερο ειναι να εχεις πτυχιο τει
και κατι αλλο. αυτη η συμφωνια πως επετευχθη? γιατι εγω που ημουν χθες η "αντιπροσωπεια" δεν το εβαλε αυτο σαν θεμα. κατι ξερανε μερικοι φαινεται που λεγανε πως πρεπει να μπουμε ολοι μεσα και οχι 5 εκλεκτοι...γιατι εγω θυμαμαι πως μια κοπελα(δεν ξερω αν ησουν εσυ) απο τους "αντιπροσωπους" ηθελε να το βαλει σαν θεμα αυτο να γινει αλλα ο κοσμος διαφωνουσε..
-
- Mbyte level
- Posts: 612
- Joined: Thu Dec 16, 2004 1:45 pm
- Academic status: N>4
- Gender: ♂
- Contact:
Re: Παιδαγωγική Επάρκεια
Προσωπικά δεν βρίσκω κάποιο πρόβλημα στην όλη διαδικασία εκτός από το ότι απέκρυψε τις 88 θέσεις - αυτό μόνο για λόγους 'ηθικής'. Στην τελική, κανείς δεν μπορεί να πει το ότι αν όλοι γνωρίζαμε ότι είναι 88 θέσεις, δεν θα δίνανε πάλι τα ίδια άτομα ή και πολύ περισσότερα!
Από εκεί και πέρα, συμφωνώ με όσους λένε ότι ο καλός βαθμός στα μαθήματα/πτυχία δεν είναι σωστό κριτήριο για τα παιδαγωγικά κλπ. Η εργασία-σχέδιο ήταν νομίζω από όλα τα (νέα) άλλα κριτήρια που άκουσα πριν, το καλύτερο. Όποιος είχε άλλη άποψη έπρεπε από πριν από τα αποτέλεσματα της Μπρίνια να κάνει φασαρία και όχι όταν δεν τον πέρασαν!
Όσο για την 'αντιπροσωπεία' που πήγε στην αντιπρυτανεία, δυστυχώς για μένα έχει σκοτεινό ρόλο, όπως κάθε αντιπροσωπεία φυσικά που επιπλέον είναι και αυτόκλητη όπως σε αυτήν την περίπτωση. Ίσως έτσι έχουν μάθει βέβαια, και εμφανίστηκαν (σε εμάς) ως απλοί φοιτητές κλπ.
Από εκεί και πέρα, συμφωνώ με όσους λένε ότι ο καλός βαθμός στα μαθήματα/πτυχία δεν είναι σωστό κριτήριο για τα παιδαγωγικά κλπ. Η εργασία-σχέδιο ήταν νομίζω από όλα τα (νέα) άλλα κριτήρια που άκουσα πριν, το καλύτερο. Όποιος είχε άλλη άποψη έπρεπε από πριν από τα αποτέλεσματα της Μπρίνια να κάνει φασαρία και όχι όταν δεν τον πέρασαν!
Όσο για την 'αντιπροσωπεία' που πήγε στην αντιπρυτανεία, δυστυχώς για μένα έχει σκοτεινό ρόλο, όπως κάθε αντιπροσωπεία φυσικά που επιπλέον είναι και αυτόκλητη όπως σε αυτήν την περίπτωση. Ίσως έτσι έχουν μάθει βέβαια, και εμφανίστηκαν (σε εμάς) ως απλοί φοιτητές κλπ.
Re: Παιδαγωγική Επάρκεια
τι να σου πω μπροστα ήμουνα και είπανε παιδιά ποιες θέλει να πάει και όποιος ηθελε έμπαινε τωρα αν καποιοι απο αυτους είχαν καποιο λόγο παραπάνω δε το γνωρίζω .Επίσης πριν μπούνε μέσα τλχ χτες συμφωνήσαμε τι θα πούνε μέσα έκει και ο καθέωας είπε τις ιδέες οι οποίες πάνω κάτω όλες ίδιες ήτανε .
Σημέρα (και η πρόταση από οτι κατάλαβα ήταν από το μέρος της Μπρινια) ότι αυξάνονται οι θέσεις ,νομίζω σε 120 (που άνετα κόβει όποιους περισσέουν από την μικροδιδασκαλία έτσι μένουν οι 88 πάλι ) , προτεραιότητα θα έχουν τα παιδια που έχουν περάσει το 70% των μαθημάτων τους και σε περίπτωση που είναι παραπάνω τα παιδιά που εκπληρούν αύτο τον όρο θα μπαίνει αυτός με τον μεγαλύτερο βαθμό .
τώρα άμα κάποιος φέτος ολοκληρώσει τα υπολοιπά 8 μαθήματα θα είναι σε προτεραιότητα να μπει του χρόνου στο πρόγραμμα .
Επίσης σε αυτη την ασ πούμε αξιολογηση θα πα΄ρουν μέρος μόνο όσοι παρέδωσαν εργασίες δηλαδη τους 381 .
Τώρα ανάλογα με τον αριθμό ατόμων που παρ΄δωσαν εργασία μοιράστηκαν και οι θέσεις στα τμήματα το δικο μας τμημα νομίζω ότι έχει 29 θέσεις.
Όλα αύτα ηταν προτάσεις και δεν είναι ακομά σιγουρο τι θα γίνει .
πάντως από την μία λάθος αξιολολόγηση πάει στην άλλη .Χτες τα παιδιά που μπήκαν ζήτησαν να γίνει απλώς επαναξιολόγηση των εργασίων (όχι από την Μπρινια φυσικα ) με σαφή αντικειμένικα κριτήρια και διαφάνεια και φυσικά με πραγματικές βαθμολογίες .
ελπίζω να βοήθησα (λέω απλώς αύτα που μας είπαν τα παιδια που ήταν μέσα )
Σημέρα (και η πρόταση από οτι κατάλαβα ήταν από το μέρος της Μπρινια) ότι αυξάνονται οι θέσεις ,νομίζω σε 120 (που άνετα κόβει όποιους περισσέουν από την μικροδιδασκαλία έτσι μένουν οι 88 πάλι ) , προτεραιότητα θα έχουν τα παιδια που έχουν περάσει το 70% των μαθημάτων τους και σε περίπτωση που είναι παραπάνω τα παιδιά που εκπληρούν αύτο τον όρο θα μπαίνει αυτός με τον μεγαλύτερο βαθμό .
τώρα άμα κάποιος φέτος ολοκληρώσει τα υπολοιπά 8 μαθήματα θα είναι σε προτεραιότητα να μπει του χρόνου στο πρόγραμμα .
Επίσης σε αυτη την ασ πούμε αξιολογηση θα πα΄ρουν μέρος μόνο όσοι παρέδωσαν εργασίες δηλαδη τους 381 .
Τώρα ανάλογα με τον αριθμό ατόμων που παρ΄δωσαν εργασία μοιράστηκαν και οι θέσεις στα τμήματα το δικο μας τμημα νομίζω ότι έχει 29 θέσεις.
Όλα αύτα ηταν προτάσεις και δεν είναι ακομά σιγουρο τι θα γίνει .
πάντως από την μία λάθος αξιολολόγηση πάει στην άλλη .Χτες τα παιδιά που μπήκαν ζήτησαν να γίνει απλώς επαναξιολόγηση των εργασίων (όχι από την Μπρινια φυσικα ) με σαφή αντικειμένικα κριτήρια και διαφάνεια και φυσικά με πραγματικές βαθμολογίες .
ελπίζω να βοήθησα (λέω απλώς αύτα που μας είπαν τα παιδια που ήταν μέσα )
-
- Mbyte level
- Posts: 612
- Joined: Thu Dec 16, 2004 1:45 pm
- Academic status: N>4
- Gender: ♂
- Contact:
Re: Παιδαγωγική Επάρκεια
Μπροστά σε κάτι τέτοιο δεν βρέθηκα και ήμουν μαζί με αρκετούς άλλους στις αίθουσες των μαθημάτων. Κι εγώ μπορώ να προτείνω ότι θέλω σε έναν τοίχο ή σε κάποιους που συμφωνούν γενικά μαζί μου, αφήνοντας άλλους να βρίσκονται κάπου αλλού.evridiki wrote:τι να σου πω μπροστα ήμουνα και είπανε παιδιά ποιες θέλει να πάει και όποιος ηθελε έμπαινε τωρα αν καποιοι απο αυτους είχαν καποιο λόγο παραπάνω δε το γνωρίζω .Επίσης πριν μπούνε μέσα τλχ χτες συμφωνήσαμε τι θα πούνε μέσα έκει και ο καθέωας είπε τις ιδέες οι οποίες πάνω κάτω όλες ίδιες ήτανε .
88 ---> 120; Τόσο εύκολα αλλάζουν οι "εγκύκλιοι";evridiki wrote:Σημέρα (και η πρόταση από οτι κατάλαβα ήταν από το μέρος της Μπρινια) ότι αυξάνονται οι θέσεις ,νομίζω σε 120 (που άνετα κόβει όποιους περισσέουν από την μικροδιδασκαλία έτσι μένουν οι 88 πάλι ) , προτεραιότητα θα έχουν τα παιδια που έχουν περάσει το 70% των μαθημάτων τους και σε περίπτωση που είναι παραπάνω τα παιδιά που εκπληρούν αύτο τον όρο θα μπαίνει αυτός με τον μεγαλύτερο βαθμό .
Με τίποτα δεν είδα 200 παιδιά να παραπονιούνται ποτέ, αντίθετα είδα περίπου 10 παιδιά, τα οποία ίσως πρόσκεινται σε κάποιο από τα αριστερά κόμματα. Σήμερα έζησα την αντιπροσώπευσή μου χωρίς να την ζητήσω, χωρίς να μου ζητηθεί άδεια για αυτό και επί πλέον ένιωσα να παίζουν παιχνίδια για μένα κρυφά από εμένα.evridiki wrote:Χτες τα παιδιά που μπήκαν ζήτησαν να γίνει απλώς επαναξιολόγηση των εργασίων (όχι από την Μπρινια φυσικα ) με σαφή αντικειμένικα κριτήρια και διαφάνεια και φυσικά με πραγματικές βαθμολογίες. ελπίζω να βοήθησα (λέω απλώς αύτα που μας είπαν τα παιδια που ήταν μέσα )
Η επαναξιολόγηση θα πρέπει να αιτολογηθεί για να γίνει. Δεν είναι αιτιολογία ότι δεν πέρασα άρα θέλω επαναξιολόγηση. Ας ζητάγανε καταρχήν χώρο για να δουν τα γραπτά τους όσοι επιθυμούσαν με την κ. Μπρίνια ή με όποιον (ισχυρίζεται ότι) τα διόρθωσε τέλος πάντων. Ας παραπονιόντουσαν για τις λίγες θέσεις και να ζητάγανε να είναι και για τους 300 - με κάποιον τρόπο που θα βρισκόταν εκατέρωθεν..
Αν τελικά δε, καταλήξανε σε άλλες προτάσεις (70%, βαθμός, παλαιότητα κλπ) από αυτές που αρχικά ισχυρίζονταν ότι ήταν οι σωστές (επαναξιολόγηση) τότε υπάρχει έξτρα πρόβλημα, και κάτι μου λέει ότι το όλο θέμα ήταν να κάνουν ντόρο εντυπώσεων ή και για να περάσουν κάποιοι που δεν πέρασαν.
Re: Παιδαγωγική Επάρκεια
δηλαδή το ότι όσοι κοπήκαν κόπηκαν με 3 είναι τυχαίο .Το ότι δεν τις είχε βαθμολογησει και όταν διαμαρτυρήθηκαν κάποια παιδια ανέβασε βαθμολογίες μέσα σε λίγες ώρες για 381 γραπτα (που και για να τις γράψεις μόνο θεσ 2-3) δεν είναι καθόλου περίεργο .Το ότι είπε οτι θα παιρνάνε όσοι εχουν πάνω απο 5 ..ενώ στην πραγματικότητα ήτνα καθορισμένες οι θέσεις όποτε θα έπρεπε να περασουν οι 88 καλυτερες .
Όλα αυτα λοιπόν σου φαίνονται δίκαια;Αντικειμενικά είτε είχες περασει έιτε όχι .
το ότι έσυ δεν ήθέλες να διαμαρτυρηθείς δικαίωμα σου όπως και δικαιωμά τους ήταν να διαμαρτυρηθούν καποιοι.
Εσύ λες ότι ήταν καμια 10αρια τα παιδια που διαμαρτυρηθηκαν και εγώ σου λέω ότι τα παιδια που δεν ήθλεαν να διαμαρτυρηθούν είναι καμια 10καρια .Δε βγαίνει κανένα νόημα έτσι .
Επίσης όταν ζητάς να παραδεχτούν οι υπευθυνοι ότι υπήρξε εμπαιγμός των φοιτητών δεν είναι ντόρος
Και δε νομίζω ότι κάποιος σκόπιμα απεκρυψέ την διαμαρτυρία για να μην έρθουν κάποιοι τώρα ρε φίλε αν έσυ δε το είδες δε το ακούσες δε σου το είπε ο οποιοσδήποτε δε σημαίνει απαραιτητα ότι παίχτηκαν παιχνίδια
Όλα αυτα λοιπόν σου φαίνονται δίκαια;Αντικειμενικά είτε είχες περασει έιτε όχι .
το ότι έσυ δεν ήθέλες να διαμαρτυρηθείς δικαίωμα σου όπως και δικαιωμά τους ήταν να διαμαρτυρηθούν καποιοι.
Εσύ λες ότι ήταν καμια 10αρια τα παιδια που διαμαρτυρηθηκαν και εγώ σου λέω ότι τα παιδια που δεν ήθλεαν να διαμαρτυρηθούν είναι καμια 10καρια .Δε βγαίνει κανένα νόημα έτσι .
Επίσης όταν ζητάς να παραδεχτούν οι υπευθυνοι ότι υπήρξε εμπαιγμός των φοιτητών δεν είναι ντόρος
Και δε νομίζω ότι κάποιος σκόπιμα απεκρυψέ την διαμαρτυρία για να μην έρθουν κάποιοι τώρα ρε φίλε αν έσυ δε το είδες δε το ακούσες δε σου το είπε ο οποιοσδήποτε δε σημαίνει απαραιτητα ότι παίχτηκαν παιχνίδια
Re: Παιδαγωγική Επάρκεια
Πραγματικά εγώ εύχομαι να σταματήσει το πρόγραμμα, ότι και να γίνει εν τέλει κανένας δε θα είναι ικανοποιημένος, αφού οι μεν που δεν περάσανε θα θέλουν τα καινούρια κριτήρια (αν τους ωφελήσουν τελικά) και οι δε που πέρασαν φυσικά θα θέλουν τα παλιά που τους εξασφάλισαν μια θέση στο πρόγραμμα και που πιθανόν τα καινούρια κριτήρια τους στερήσουν τη θέση αυτή. Όλοι εναντίον όλων δηλαδή και θα ανακυκλώνεται διαρκώς και οι μεν στην πρυτανεία χθες, οι δε αύριο και στο τέλος θα αλληλοφαγωθούμε όλοι μεταξύ μας και αυτό ήταν...
Re: Παιδαγωγική Επάρκεια
@supergirl δεν εέχεις άδικο μεταξύ μας θα σκοτωθούμε ...Για μένα δε φταίνε οι φοιτητες είτε πέρασαν είτε όχι αλλά η οργάνωση από τους ανωτέρους και το ότι ποτε δεν ενημερωθήκαμε ότι καλώς ή κακώς οτι οι θέσεις ήταν λιγοστές και συγκεκριμμένες .
Επίσης απο αύτους τους 88 θα κόψει και άλλους σε επόμενη φάση και ύστερα και άλλους και αναριωτιέμαι ότι όπως 'εκοψε τόσο κόσμο χωρίς αντικειμενικά κριτήρια (ή τουλάχιστον κριτηρια που πότε δε μάθαμε ,άκομα και όταν το ζητήσαμε) ,ποιός μας λέει ότι δε θα το κάνει και μετά ;
Επίσης απο αύτους τους 88 θα κόψει και άλλους σε επόμενη φάση και ύστερα και άλλους και αναριωτιέμαι ότι όπως 'εκοψε τόσο κόσμο χωρίς αντικειμενικά κριτήρια (ή τουλάχιστον κριτηρια που πότε δε μάθαμε ,άκομα και όταν το ζητήσαμε) ,ποιός μας λέει ότι δε θα το κάνει και μετά ;
Re: Παιδαγωγική Επάρκεια
supergirl++
Δεν δέχτηκε δηλαδή την επαναξιολόγηση των εργασιών σαν λύσή;
Στο μάθημα είχε αναφέρει λόγους για τους οποίους κάποιες εργασίες βαθμολογήθηκαν χαμηλά (πού είχαν λάθη οι περισσότερες δηλαδή) και είπε να ζήτήσουν ώρες και χώρο όσοι δεν πέρασαν για να εξηγήσει σε όλους έναν έναν πο ηταν τα λάθη τους. Σε αυτό την αγνόησαν όλοι!
Μπορεί να έιχε λάθος στο ότι δεν είπε ότι οι θέσεις ήταν συγκεκριμένες, αλλά δεν ξέρω κατά πόσο αληθέυει ότι επέλεξε τα άτομα που ήθελε! Και για να μιλήσω προσωπκά ούτε που την είχα δει ποτέ ούτε που έχω πατήσει σε μάθημά της! Μόνο διδακτική (η οποία βοηθούσε στο να βρείς τους στόχους και να βγάλεις ασκήσεις αξιολόγηγης) έχω περασει και για την εργασία με τα σχέδια μαθήματος ξεσκίστηκα (sorry) στην κυριολεξία!
Ακούω όλο για αντικειμενικά κριτήρια που δεν υπήρχαν! Ποια θα έπρεπε να είναι για να είναι "αντικειμενικά" κατά τη γνώμη σας;
Δεν δέχτηκε δηλαδή την επαναξιολόγηση των εργασιών σαν λύσή;
Στο μάθημα είχε αναφέρει λόγους για τους οποίους κάποιες εργασίες βαθμολογήθηκαν χαμηλά (πού είχαν λάθη οι περισσότερες δηλαδή) και είπε να ζήτήσουν ώρες και χώρο όσοι δεν πέρασαν για να εξηγήσει σε όλους έναν έναν πο ηταν τα λάθη τους. Σε αυτό την αγνόησαν όλοι!
Μπορεί να έιχε λάθος στο ότι δεν είπε ότι οι θέσεις ήταν συγκεκριμένες, αλλά δεν ξέρω κατά πόσο αληθέυει ότι επέλεξε τα άτομα που ήθελε! Και για να μιλήσω προσωπκά ούτε που την είχα δει ποτέ ούτε που έχω πατήσει σε μάθημά της! Μόνο διδακτική (η οποία βοηθούσε στο να βρείς τους στόχους και να βγάλεις ασκήσεις αξιολόγηγης) έχω περασει και για την εργασία με τα σχέδια μαθήματος ξεσκίστηκα (sorry) στην κυριολεξία!
Ακούω όλο για αντικειμενικά κριτήρια που δεν υπήρχαν! Ποια θα έπρεπε να είναι για να είναι "αντικειμενικά" κατά τη γνώμη σας;
Last edited by melen on Wed Nov 02, 2011 11:27 pm, edited 1 time in total.


-
- Mbyte level
- Posts: 612
- Joined: Thu Dec 16, 2004 1:45 pm
- Academic status: N>4
- Gender: ♂
- Contact:
Re: Παιδαγωγική Επάρκεια
Εννοείται ότι προσπαθώ να είμαι αντικειμενικός. Το είπα ήδη ότι δεν μου άρεσε που απέκρυψε το γεγονός των 88 θέσεων, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι αν το έλεγε θα ήταν, πέραν του 'ηθικού' ζητήματος το οποίο μάλλον την έβαλε και σε παραπέρα 'ηθικά' λάθη, καλύτερα τα πράγματα. Καλύτερα τα πράγματα - κατ' ελάχιστο όμως - θα ήταν έστω να μην υπήρχε ο περιορισμός αυτός.evridiki wrote:δηλαδή το ότι όσοι κοπήκαν κόπηκαν με 3 είναι τυχαίο .Το ότι δεν τις είχε βαθμολογησει και όταν διαμαρτυρήθηκαν κάποια παιδια ανέβασε βαθμολογίες μέσα σε λίγες ώρες για 381 γραπτα (που και για να τις γράψεις μόνο θεσ 2-3) δεν είναι καθόλου περίεργο .Το ότι είπε οτι θα παιρνάνε όσοι εχουν πάνω απο 5 ..ενώ στην πραγματικότητα ήτνα καθορισμένες οι θέσεις όποτε θα έπρεπε να περασουν οι 88 καλυτερες .
Όλα αυτα λοιπόν σου φαίνονται δίκαια;Αντικειμενικά είτε είχες περασει έιτε όχι .
Πέρναγα δεν πέρναγα δεν θα διαμαρτυρόμουν είναι η αλήθεια γιατί στα @@ μου σε κάθε περίπτωση, άσχετα αν με ενδιαφέρει η διδασκαλία. Το ερώτημά μου όμως, και μάλιστα εκ του αποτελέσματος είναι το γιατί διαμαρτύρεται κανείς. Υπάρχει κάποιος λόγος, πέρα από το να λέει δεν πέρασα ή δεν μου είπες ότι οι θέσεις είναι μόνο 88;evridiki wrote:το ότι έσυ δεν ήθέλες να διαμαρτυρηθείς δικαίωμα σου όπως και δικαιωμά τους ήταν να διαμαρτυρηθούν καποιοι.
Ναι, απλά κάποια στιγμή είδα, όταν πήγα στην Α22 11πμ, μετά από λίγο (ή μάλλον δεν είδα γιατί η πόρτα ήταν κλειστή) κάποιους στην πρυτανεία. Δεν προυπήρξε κάποια συζήτηση επίσημα, με ανακοίνωση - ΤΑΔΕ ημέρα ΤΑΔΕ ώρα ΣΥΖΗΤΑΜΕ για το θέμα ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ. Πέραν αυτού δεν το συνεχίζω 10 ο ένας 10 ο άλλος.evridiki wrote:Εσύ λες ότι ήταν καμια 10αρια τα παιδια που διαμαρτυρηθηκαν και εγώ σου λέω ότι τα παιδια που δεν ήθλεαν να διαμαρτυρηθούν είναι καμια 10καρια .Δε βγαίνει κανένα νόημα έτσι . .................. Και δε νομίζω ότι κάποιος σκόπιμα απεκρυψέ την διαμαρτυρία για να μην έρθουν κάποιοι τώρα ρε φίλε αν έσυ δε το είδες δε το ακούσες δε σου το είπε ο οποιοσδήποτε...
δεκτόν αλλά μόνο αυτό, τα υπόλοιπα μπάζουν.evridiki wrote:Επίσης όταν ζητάς να παραδεχτούν οι υπευθυνοι ότι υπήρξε εμπαιγμός των φοιτητών δεν είναι ντόρος.
Ενδιαφέρον, να πω στην ίδια λογική τότε ότι δεν σημαίνει ότι απαραίτητα η Μπρίνια δεν διόρθωσε τα γραπτά παίζοντας παιχνίδια. Στην τελική η ίδια έδειξε να θέλει να τα δείξει στον όποιον ενδιαφερόταν. Δεν είδα να προωθείται αυτή η ιδέα με κάποιον τρόπο από τους διαμαρτυρόμενους.evridiki wrote: δε σημαίνει απαραιτητα ότι παίχτηκαν παιχνίδια
Τελικά για να κλείσω εδώ, έχω απορία να δω τα νέα κριτήρια, να δω που κατέληξε αυτή η βαβούρα. Αν τελικά αντικειμενικά απέδωσε κάτι καλύτερο διαδικαστικά και ως προς την παιδαγωγική αξιολόγηση των φοιτητών, από αυτό που πρότεινε η κ. Μπρίνια.
Re: Παιδαγωγική Επάρκεια
evridiki wrote:@supergirl δεν εέχεις άδικο μεταξύ μας θα σκοτωθούμε ...Για μένα δε φταίνε οι φοιτητες είτε πέρασαν είτε όχι αλλά η οργάνωση από τους ανωτέρους και το ότι ποτε δεν ενημερωθήκαμε ότι καλώς ή κακώς οτι οι θέσεις ήταν λιγοστές και συγκεκριμμένες .
Επίσης απο αύτους τους 88 θα κόψει και άλλους σε επόμενη φάση και ύστερα και άλλους και αναριωτιέμαι ότι όπως 'εκοψε τόσο κόσμο χωρίς αντικειμενικά κριτήρια (ή τουλάχιστον κριτηρια που πότε δε μάθαμε ,άκομα και όταν το ζητήσαμε) ,ποιός μας λέει ότι δε θα το κάνει και μετά ;
Αυτό ακριβώς, ποιος εγγυάται πως δεν θα κοπούν και άλλοι στην πορεία με όποια κριτήρια τέλος πάντων υπάρχουν? Και τότε πάλι δεν θα ξεσηκωθούν όσοι κόπηκαν? Αλλά από τη φύση του είναι υποκειμενικό το μάθημα από τη στιγμή που αξιολογείσαι και από συναδέλφους σου που είναι ταυτόχρονα και ανταγωνιστές σου... και δεν ξέρω αν ήσουν σήμερα στην Α22, αλλά πραγματικά το να βλέπεις να σπέρνει τη διχόνοια (με φωνές και κόντρες μεταξύ συμφοιτητών που στο κάτω κάτω δεν έχουν να χωρίσουν και τίποτα) ένα πρόγραμμα που αρχικό σκοπό είχε να βοηθήσει και όχι να χαντακώσει, ε καλύτερα να σταματήσει όπως άρχισε..
Re: Παιδαγωγική Επάρκεια
@melen
Δε ξέρω ακριβώς τι συζητήθηκε άλλα από ότι φαίνεται μάλλον δε την δέχτηκε την επαναξιολόγηση.
Προσωπικά ούτε εγώ το νομίζω γιατί ξέρω παιδια που και το μαθημά της παρακολούθησαν και εργασία έκαναν και δεν πέρασαν .
Και αντικείμενικα κριτηρια θεωρώ οτι δεν υπήρξαν επειδή πρωτά από ολα δεν έγινε μάθημα για να μας πει τι είναι το σωστο και τι είναι το λάθος δεν βγηκάν σαφής βαθμολογίες άλλα μας πέταξε εκει πέρα κάποιους αριθμούς όταν διαμαρτυρήθηκαν παιδια γιατί δεν θα βαθμολογηθούν οι εργασιες.
Και έγω ξεσκίστικα melen μια εβδομάδα για να την κάνω και να παρουσιάσω κατί σοβαρό .
Και αύτη ουσιαστικά δεν είπε ότι περασαν οι καλυτερες 88 αλλα οτι 300 άτομα είναι αχρηστα και δεν μπορουν σε μια απλη εργασια να πιασουν το 5 .
Για μενα εκεί εγίνε όλη η φασαρια στην κοροιδια που πεχτηκε
πάλι θα καταλήξουμε να πλακωνόμαστε αυτοί που δε φταιμε καθολου ,δηλαδη όλοι οι φοιτητες περασμένοι και κομμένοι αντί να στρεφομάστε στους πραγματικούς υπαίτιους για αυτη την κατασταση

Δε ξέρω ακριβώς τι συζητήθηκε άλλα από ότι φαίνεται μάλλον δε την δέχτηκε την επαναξιολόγηση.
Προσωπικά ούτε εγώ το νομίζω γιατί ξέρω παιδια που και το μαθημά της παρακολούθησαν και εργασία έκαναν και δεν πέρασαν .
Και αντικείμενικα κριτηρια θεωρώ οτι δεν υπήρξαν επειδή πρωτά από ολα δεν έγινε μάθημα για να μας πει τι είναι το σωστο και τι είναι το λάθος δεν βγηκάν σαφής βαθμολογίες άλλα μας πέταξε εκει πέρα κάποιους αριθμούς όταν διαμαρτυρήθηκαν παιδια γιατί δεν θα βαθμολογηθούν οι εργασιες.
Και έγω ξεσκίστικα melen μια εβδομάδα για να την κάνω και να παρουσιάσω κατί σοβαρό .
Και αύτη ουσιαστικά δεν είπε ότι περασαν οι καλυτερες 88 αλλα οτι 300 άτομα είναι αχρηστα και δεν μπορουν σε μια απλη εργασια να πιασουν το 5 .
Για μενα εκεί εγίνε όλη η φασαρια στην κοροιδια που πεχτηκε
++supergirl wrote: Αυτό ακριβώς, ποιος εγγυάται πως δεν θα κοπούν και άλλοι στην πορεία με όποια κριτήρια τέλος πάντων υπάρχουν? Και τότε πάλι δεν θα ξεσηκωθούν όσοι κόπηκαν? Αλλά από τη φύση του είναι υποκειμενικό το μάθημα από τη στιγμή που αξιολογείσαι και από συναδέλφους σου που είναι ταυτόχρονα και ανταγωνιστές σου... και δεν ξέρω αν ήσουν σήμερα στην Α22, αλλά πραγματικά το να βλέπεις να σπέρνει τη διχόνοια (με φωνές και κόντρες μεταξύ συμφοιτητών που στο κάτω κάτω δεν έχουν να χωρίσουν και τίποτα) ένα πρόγραμμα που αρχικό σκοπό είχε να βοηθήσει και όχι να χαντακώσει, ε καλύτερα να σταματήσει όπως άρχισε..
πάλι θα καταλήξουμε να πλακωνόμαστε αυτοί που δε φταιμε καθολου ,δηλαδη όλοι οι φοιτητες περασμένοι και κομμένοι αντί να στρεφομάστε στους πραγματικούς υπαίτιους για αυτη την κατασταση
δε νόμίζω ότι τα καταφέρε*estrngd wrote:
Τελικά για να κλείσω εδώ, έχω απορία να δω τα νέα κριτήρια, να δω που κατέληξε αυτή η βαβούρα. Αν τελικά αντικειμενικά απέδωσε κάτι καλύτερο διαδικαστικά και ως προς την παιδαγωγική αξιολόγηση των φοιτητών, από αυτό που πρότεινε η κ. Μπρίνια.

Last edited by evridiki on Wed Nov 02, 2011 11:44 pm, edited 1 time in total.