Εισαγωγή στον Προγραμματισμό Υπολογιστών

Τα posts που έγιναν κατά την διάρκεια του Ακαδημαϊκού Έτους 2016-2017 για τα προπτυχιακά μαθήματα.
Μ123
bit level
bit level
Posts: 22
Joined: Sat Nov 05, 2016 4:08 pm

Re: Εισαγωγή στον Προγραμματισμό Υπολογιστών

Post by Μ123 » Sun Feb 05, 2017 2:43 pm

εχει νοημα να κοιταξουμε παλια θεματα? επειδη ο καθηγητης ειναι καινουργιος..η οι ασκησεις δνε μπορουν να διαφοροποιηθουν επειδη ειναι συγκεκριμενες?
SteliosA
Buffer underflow exception
Buffer underflow exception
Posts: 2
Joined: Mon Jan 09, 2017 6:39 pm
Academic status: 1st year
Gender:

Re: Εισαγωγή στον Προγραμματισμό Υπολογιστών

Post by SteliosA » Mon Feb 06, 2017 4:27 pm

ΘΕΜΑ 2:
Να φτιάξετε μια μέθοδο που να παίρνει ως είσοδο ένα array με ακέραιους αριθμούς και να βρίσκει πόσοι διαφορετικοί αριθμοί υπάρχουν. Για παράδειγμα ο πίνακας {2,3,5,3,7,2} θα επιστρέφει 4
ΘΕΜΑ 3:
Να φτιάξετε μια μέθοδο που να παίρνει ως είσοδο ένα array με ακέραιους αριθμούς και επιστρέφει τον δεύτερο πιο μικρό αριθμό. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μόνο μια επανάληψη( if η while) και ΔΕΝ μπορείτε να ταξινομίσετε τον πίνακα. Για παράδειγμα ένας πίνακας {-9,1,1,0} θα επιστρέφει 0. Ένας πίνακας {-6,5,3,2,-6,7} θα επιστρέφει -6
fox0077
byte level
byte level
Posts: 117
Joined: Sun Oct 09, 2016 2:19 pm
Academic status: 4th year

Re: Εισαγωγή στον Προγραμματισμό Υπολογιστών

Post by fox0077 » Mon Feb 06, 2017 4:50 pm

SteliosA wrote:ΘΕΜΑ 2:
Να φτιάξετε μια μέθοδο που να παίρνει ως είσοδο ένα array με ακέραιους αριθμούς και να βρίσκει πόσοι διαφορετικοί αριθμοί υπάρχουν. Για παράδειγμα ο πίνακας {2,3,5,3,7,2} θα επιστρέφει 4
ΘΕΜΑ 3:
Να φτιάξετε μια μέθοδο που να παίρνει ως είσοδο ένα array με ακέραιους αριθμούς και επιστρέφει τον δεύτερο πιο μικρό αριθμό. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μόνο μια επανάληψη( if η while) και ΔΕΝ μπορείτε να ταξινομίσετε τον πίνακα. Για παράδειγμα ένας πίνακας {-9,1,1,0} θα επιστρέφει 0. Ένας πίνακας {-6,5,3,2,-6,7} θα επιστρέφει -6
Στο θέμα 2 τι γράψατε;
User avatar
Georgilakis Antonios
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 548
Joined: Mon Dec 02, 2013 11:10 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Straight into your Mind

Re: Εισαγωγή στον Προγραμματισμό Υπολογιστών

Post by Georgilakis Antonios » Mon Feb 06, 2017 5:34 pm

fox0077 wrote:Στο θέμα 2 τι γράψατε;
Μια λύση είναι αυτή:

Code: Select all

import java.util.ArrayList;

// ...

// 'p': Πίνακας αριθμών != NULL.

[public/private/-] [static] int countDistinctNumbers([final] int[ ] p)
{
	// Το παρακάτω block μπορεί να παραλειφθεί εάν η άσκηση
	// αναφέρει ότι ο πίνακας θεωρείται ότι δεν είναι ποτέ NULL.
	
	// Εναλλακτικά:
	//     if (p == null) return -1;
	
	if (p == null)
	{
		throw new IllegalArgumentException("\'p\' parameter is NULL.");
	}
	
	// Βοηθητική λίστα που κρατά μόνο τους αριθμούς που συναντώνται
	// για πρώτη φορά.
	
	[final] ArrayList<Integer> list = new ArrayList<Integer>();
	
	// Περνάμε πάνω από όλο τον πίνακα.
	// (δεν εκτελείται αν 'p.length == 0')
	
	for (int i = 0; i < p.length; i++)
	{
		// Τρέχων αριθμός.
		
		[final] int number = p[i];
		
		// Έλεγχος αν ο αριθμός είναι διπλότυπος.
		
		if (!list.contains(number))
		{
			// Δεν έχουμε ξαναδεί τον αριθμό πιο πριν.
			
			list.add(number);
		}
	}
	
	// Επιστροφή συνολικού πλήθους μοναδικών αριθμών.
	
	return list.size();	// '0' αν πίνακας αριθμών κενός.
}

// ...
"Always keep a low profile. Cause when you get high, things can become strange."
"Never stop doing things you like. Never stop loving people you love. Never give up. Believe in yourself. Believe in your hidden powers."
"Honesty is an expensive gift, so don't expect it from cheap people."
The Scientist
Μ123
bit level
bit level
Posts: 22
Joined: Sat Nov 05, 2016 4:08 pm

Re: Εισαγωγή στον Προγραμματισμό Υπολογιστών

Post by Μ123 » Mon Feb 06, 2017 6:59 pm

επρεπε να γραψουμε και σχολια?? εγω μονο το προγραμμα εγραψα..εκανα ταξινομιση και μετα εβαλα εναν μετρητη για καθε φοραπου εβλεπε διαφορετικο στοιχειο..
User avatar
Georgilakis Antonios
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 548
Joined: Mon Dec 02, 2013 11:10 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Straight into your Mind

Re: Εισαγωγή στον Προγραμματισμό Υπολογιστών

Post by Georgilakis Antonios » Mon Feb 06, 2017 7:09 pm

Μ123 wrote:επρεπε να γραψουμε και σχολια?? εγω μονο το προγραμμα εγραψα..εκανα ταξινομιση και μετα εβαλα εναν μετρητη για καθε φοραπου εβλεπε διαφορετικο στοιχειο..
Προφανώς και τα σχόλια ΔΕΝ είναι απαραίτητα, αρκεί ο διορθωτής να καταλάβει πως έχεις προσεγγίσει το πρόβλημα.
Και επίσης προφανώς ΔΕΝ υπάρχει μια λύση.

Οπότε γιατί αγχώνεσαι ? :-D

EDIT: Αν η λύση σου δεν προσεγγίζει το πρόβλημα, τότε μόνο ίσως πρέπει να αγχωθείς... λιγάκι. :-D
"Always keep a low profile. Cause when you get high, things can become strange."
"Never stop doing things you like. Never stop loving people you love. Never give up. Believe in yourself. Believe in your hidden powers."
"Honesty is an expensive gift, so don't expect it from cheap people."
The Scientist
User avatar
pgetsos
Venus Former Team Member
Posts: 1192
Joined: Sun Oct 13, 2013 1:29 am
Academic status: MSc
Gender:

Re: Εισαγωγή στον Προγραμματισμό Υπολογιστών

Post by pgetsos » Mon Feb 06, 2017 8:44 pm

Παντως να συμπληρωσω πως οποτε μπορεις, γεμιζε το με σχολια. Ψαξε και πως πρεπει να γραφονται τα Javadoc σχολια, ευκολο ειναι

1) Ειναι μια ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ σημαντικη συνηθεια που θα πρεπει να σου μεινει, οσο νωριτερα, τοσο το καλυτερα
2) Μελλοντικα σιγουρα θα χανετε βαθμους αν δε βαζετε σχολια, ειδικα 3-4ο ετος. Και αμα μαθεις χωρις, θα τα ξεχνας
Όταν μια μαύρη γάτα περάσει από μπροστά σου, σημαίνει ότι το ζώο πάει κάπου.

Μην αφήνεις τα μικρά μυαλά να σε πείσουν ότι τα όνειρα σου είναι πολύ μεγάλα.
Μ123
bit level
bit level
Posts: 22
Joined: Sat Nov 05, 2016 4:08 pm

Re: Εισαγωγή στον Προγραμματισμό Υπολογιστών

Post by Μ123 » Tue Feb 07, 2017 5:09 pm

Georgilakis Antonios wrote:
Μ123 wrote:επρεπε να γραψουμε και σχολια?? εγω μονο το προγραμμα εγραψα..εκανα ταξινομιση και μετα εβαλα εναν μετρητη για καθε φοραπου εβλεπε διαφορετικο στοιχειο..
Προφανώς και τα σχόλια ΔΕΝ είναι απαραίτητα, αρκεί ο διορθωτής να καταλάβει πως έχεις προσεγγίσει το πρόβλημα.
Και επίσης προφανώς ΔΕΝ υπάρχει μια λύση.

Οπότε γιατί αγχώνεσαι ? :-D

EDIT: Αν η λύση σου δεν προσεγγίζει το πρόβλημα, τότε μόνο ίσως πρέπει να αγχωθείς... λιγάκι. :-D
νομιζω οτι σωστα την ελυσα..με τοση σιγουρια η πολυ καλα τα εχω παει η πολυ χαλια :roll: θα δειξει :smt005
=========================================================
pgetsos wrote:Παντως να συμπληρωσω πως οποτε μπορεις, γεμιζε το με σχολια. Ψαξε και πως πρεπει να γραφονται τα Javadoc σχολια, ευκολο ειναι

1) Ειναι μια ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ σημαντικη συνηθεια που θα πρεπει να σου μεινει, οσο νωριτερα, τοσο το καλυτερα
2) Μελλοντικα σιγουρα θα χανετε βαθμους αν δε βαζετε σχολια, ειδικα 3-4ο ετος. Και αμα μαθεις χωρις, θα τα ξεχνας
η αληθεια ειναι οτι μου φαινοτναι ασημαντα προς το παρων.αλλα μαλλον νοσο δυσκολευουν τα προγραμματα θα μου φανουν χρησιμοτερα
Last edited by ChrysaK on Thu Feb 09, 2017 11:34 pm, edited 1 time in total.
Reason: double post
User avatar
pgetsos
Venus Former Team Member
Posts: 1192
Joined: Sun Oct 13, 2013 1:29 am
Academic status: MSc
Gender:

Re: Εισαγωγή στον Προγραμματισμό Υπολογιστών

Post by pgetsos » Tue Feb 07, 2017 5:15 pm

Όταν θα γράψετε ένα πρόγραμμα των 10 αρχείων από 300-800+ γραμμές ανά αρχείο, μόλις αφήσετε για ένα μήνα το πρόγραμμα και γυρίσετε πίσω ούτε εσείς δε θα θυμάστε τι κάνατε και γιατί ;)

+ όταν δουλεύεις σε ομάδα, ο άλλος θα πρέπει να ξέρει τι κάνει το πρόγραμμα και γιατί σε κάθε σημείο
Όταν μια μαύρη γάτα περάσει από μπροστά σου, σημαίνει ότι το ζώο πάει κάπου.

Μην αφήνεις τα μικρά μυαλά να σε πείσουν ότι τα όνειρα σου είναι πολύ μεγάλα.
Mickey
bit level
bit level
Posts: 38
Joined: Sat Dec 10, 2016 11:07 am
Academic status: 1st year

Re: Εισαγωγή στον Προγραμματισμό Υπολογιστών

Post by Mickey » Tue Feb 07, 2017 7:09 pm

Προσωπικα το θεωρω αδικο που ηταν μονο 3 ασκησεις και μαλιστα ολες με arrays...
User avatar
Georgilakis Antonios
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 548
Joined: Mon Dec 02, 2013 11:10 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Straight into your Mind

Re: Εισαγωγή στον Προγραμματισμό Υπολογιστών

Post by Georgilakis Antonios » Tue Feb 07, 2017 8:26 pm

Mickey wrote:Προσωπικα το θεωρω αδικο που ηταν μονο 3 ασκησεις και μαλιστα ολες με arrays...
Κουράγιο, τα πάντα είναι δύσκολα και challenging σε αυτή την ζωή... :)

=====================================================================================

Παραθέτω εδώ by the way μια ενδεικτική λύση για το θέμα 3, σε περίπτωση που κάποιος την χρειαστεί:

Code: Select all

// ...

// 'p': Πίνακας αριθμών != NULL.

[public/private/-] [static] int findSecondMinValue([final] int[ ] p)
{
	// Το παρακάτω block μπορεί να παραλειφθεί εάν η άσκηση
	// αναφέρει ότι ο πίνακας θεωρείται ότι δεν είναι ποτέ NULL.
	
	if (p == null)
	{
		throw new IllegalArgumentException("\'p\' parameter is NULL.");
	}
	
	// Έλεγχος αν πίνακας 'p' κενός.
	
	if (p.length == 0)
	{
		// Επιστροφή της πιο αρνητικής τιμής, μιας και δεν υπάρχουν
		// στοιχεία στον πίνακα.
		
		return Integer.MIN_VALUE;
	}
	
	// Ξεκινάμε με 'Integer.MAX_VALUE' γιατί δεν γνωρίζουμε πόσο
	// μικρή είναι η ζητούμενη τιμή.
	
	int x = Integer.MAX_VALUE;	// Θα κρατά τον πρώτο μικρότερο
										  // αριθμό.
	
	int y = Integer.MAX_VALUE;	// Θα κρατά τον δεύτερο μικρότερο
										  // αριθμό.
	
	// Περνάμε πάνω από όλο τον πίνακα.
	// ('p.length != 0', διότι έχουμε κάνει έλεγχο πιο πριν)
   
	for (int i = 0; i < p.length; i++)
	{
		// Τρέχων αριθμός.
		
		[final] int number = p[i];
		
		// Έλεγχος αριθμού.
		
		if (number < x)
		{
			// 1η περίπτωση: αριθμός πιο μικρός από τον πρώτο μικρότερο
			// αριθμό που έχει βρεθεί μέχρι τώρα.
			
			// Θεωρούμε τον μικρότερο έως τώρα αριθμό ως τον δεύτερο
			// μικρότερο αριθμό.
			
			y = x;
			
			// Ενημερώνουμε τον πρώτο μικρότερο αριθμό που έχουμε βρει
			// με την νέα τιμή.
			
			x = number;
		}
		else if (number < y)
		{
			// 2η περίπτωση: αριθμός πιο μικρός από τον δεύτερο μικρότερο
			// αριθμό που έχει βρεθεί μέχρι τώρα, αλλά μεγαλύτερος από την
			// τιμή του πρώτου μικρότερου αριθμού.
			
			// Απλώς ενημερώνουμε τον δεύτερο μικρότερο αριθμό με την νέα
			// τιμή.
			
			y = number;
		}
	}
	
	// Επιστροφή του δεύτερου μικρότερου αριθμού.
	
	return y;
}

// ...
"Always keep a low profile. Cause when you get high, things can become strange."
"Never stop doing things you like. Never stop loving people you love. Never give up. Believe in yourself. Believe in your hidden powers."
"Honesty is an expensive gift, so don't expect it from cheap people."
The Scientist
soreyil
bit level
bit level
Posts: 9
Joined: Fri Feb 24, 2017 4:50 pm
Academic status: 1st year

Re: Εισαγωγή στον Προγραμματισμό Υπολογιστών

Post by soreyil » Thu Mar 16, 2017 5:43 pm

Καποιος που εγραψε 2/6 στα γραπτα σημαινει οτι το περασε;
User avatar
Georgilakis Antonios
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 548
Joined: Mon Dec 02, 2013 11:10 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Straight into your Mind

Re: Εισαγωγή στον Προγραμματισμό Υπολογιστών

Post by Georgilakis Antonios » Thu Mar 16, 2017 5:51 pm

soreyil wrote:Καποιος που εγραψε 2/6 στα γραπτα σημαινει οτι το περασε;
Μάλλον όχι, χωρίς να είμαι και πολύ σίγουρος.

EDIT: Αν εννοείς 2/6 θέματα, το πράγμα αλλάζει. :-D
"Always keep a low profile. Cause when you get high, things can become strange."
"Never stop doing things you like. Never stop loving people you love. Never give up. Believe in yourself. Believe in your hidden powers."
"Honesty is an expensive gift, so don't expect it from cheap people."
The Scientist
soreyil
bit level
bit level
Posts: 9
Joined: Fri Feb 24, 2017 4:50 pm
Academic status: 1st year

Re: Εισαγωγή στον Προγραμματισμό Υπολογιστών

Post by soreyil » Thu Mar 16, 2017 6:03 pm

Georgilakis Antonios wrote:
soreyil wrote:Καποιος που εγραψε 2/6 στα γραπτα σημαινει οτι το περασε;
Μάλλον όχι, χωρίς να είμαι και πολύ σίγουρος.

EDIT: Αν εννοείς 2/6 θέματα, το πράγμα αλλάζει. :-D
Τα θεματα 3 ηταν. Ο βαθμος στα 6 ειναι 2. Ελεγε οτι ο ελαχιστος προβιβασιμος ειναι 2...
User avatar
Georgilakis Antonios
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 548
Joined: Mon Dec 02, 2013 11:10 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Straight into your Mind

Re: Εισαγωγή στον Προγραμματισμό Υπολογιστών

Post by Georgilakis Antonios » Thu Mar 16, 2017 6:06 pm

soreyil wrote:Τα θεματα 3 ηταν. Ο βαθμος στα 6 ειναι 2. Ελεγε οτι ο ελαχιστος προβιβασιμος ειναι 2...
Ε ωραία, αφού ειπώθηκε ρητώς, υποθέτω ότι ισχύει. :-D
Που σημαίνει ότι με 2/6 κάποιος μπορεί να περάσει το μάθημα. (Δηλαδή πέρασε)
"Always keep a low profile. Cause when you get high, things can become strange."
"Never stop doing things you like. Never stop loving people you love. Never give up. Believe in yourself. Believe in your hidden powers."
"Honesty is an expensive gift, so don't expect it from cheap people."
The Scientist
soreyil
bit level
bit level
Posts: 9
Joined: Fri Feb 24, 2017 4:50 pm
Academic status: 1st year

Re: Εισαγωγή στον Προγραμματισμό Υπολογιστών

Post by soreyil » Thu Mar 16, 2017 6:08 pm

Georgilakis Antonios wrote:
soreyil wrote:Τα θεματα 3 ηταν. Ο βαθμος στα 6 ειναι 2. Ελεγε οτι ο ελαχιστος προβιβασιμος ειναι 2...
Ε ωραία, αφού ειπώθηκε ρητώς, υποθέτω ότι ισχύει. :-D
Που σημαίνει ότι με 2/6 κάποιος μπορεί να περάσει το μάθημα. (Δηλαδή πέρασε)
Ναι αλλα, στο τελικο γραφει 4. 5 δεν επρεπε;
User avatar
Georgilakis Antonios
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 548
Joined: Mon Dec 02, 2013 11:10 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Straight into your Mind

Re: Εισαγωγή στον Προγραμματισμό Υπολογιστών

Post by Georgilakis Antonios » Thu Mar 16, 2017 6:18 pm

soreyil wrote:Ναι αλλα, στο τελικο γραφει 4. 5 δεν επρεπε;
Όχι απαραίτητα. Επειδή το "5" είναι η καθιερωμένη βάση δεν σημαίνει ότι όλα τα μαθήματα το ακολουθούν κατά κανόνα.
Το ακολουθούν όμως στην πλειοψηφία.

EDIT: Ενδέχεται για το "2/6" να πρέπει να κάνεις και κάποιους extra υπολογισμούς (συμπεριλαμβάνοντας και τον βαθμό των εργασιών) για να δεις αν τελικά πέρασες ή όχι. Συνήθως οι καθηγητές δίνουν στην έναρξη των μαθημάτων τον τρόπο υπολογισμού του τελικού βαθμού για το εκάστοτε μάθημα.
Last edited by Georgilakis Antonios on Thu Mar 16, 2017 6:21 pm, edited 1 time in total.
"Always keep a low profile. Cause when you get high, things can become strange."
"Never stop doing things you like. Never stop loving people you love. Never give up. Believe in yourself. Believe in your hidden powers."
"Honesty is an expensive gift, so don't expect it from cheap people."
The Scientist
soreyil
bit level
bit level
Posts: 9
Joined: Fri Feb 24, 2017 4:50 pm
Academic status: 1st year

Re: Εισαγωγή στον Προγραμματισμό Υπολογιστών

Post by soreyil » Thu Mar 16, 2017 6:20 pm

Georgilakis Antonios wrote:
soreyil wrote:Ναι αλλα, στο τελικο γραφει 4. 5 δεν επρεπε;
Όχι απαραίτητα. Επειδή το "5" είναι η καθιερωμένη βάση δεν σημαίνει ότι όλα τα μαθήματα το ακολουθούν κατά κανόνα.
Το ακολουθούν όμως στην πλειοψηφία.
ΟΟΟΟΟοοοο ωπα ωπα, θες να μου πεις οτι με 4 τελικο γι αυτο το μαθημα, το ΠΕΡΑΣΑ; :shock:
User avatar
Georgilakis Antonios
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 548
Joined: Mon Dec 02, 2013 11:10 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Straight into your Mind

Re: Εισαγωγή στον Προγραμματισμό Υπολογιστών

Post by Georgilakis Antonios » Thu Mar 16, 2017 6:22 pm

soreyil wrote:ΟΟΟΟΟοοοο ωπα ωπα, θες να μου πεις οτι με 4 τελικο γι αυτο το μαθημα, το ΠΕΡΑΣΑ; :shock:
Μην βιάζεσαι ακόμα, δες από πάνω το edit.
Αν αυτό ισχύει (η βάση είναι το 4), I'm afraid the answer is YES.

Διαφορετικά ΝΟ. :-D
"Always keep a low profile. Cause when you get high, things can become strange."
"Never stop doing things you like. Never stop loving people you love. Never give up. Believe in yourself. Believe in your hidden powers."
"Honesty is an expensive gift, so don't expect it from cheap people."
The Scientist
User avatar
pgetsos
Venus Former Team Member
Posts: 1192
Joined: Sun Oct 13, 2013 1:29 am
Academic status: MSc
Gender:

Re: Εισαγωγή στον Προγραμματισμό Υπολογιστών

Post by pgetsos » Thu Mar 16, 2017 6:39 pm

2/6 είναι 3.3/10. Η εργασία σου Πόσο έπιανε;
Όταν μια μαύρη γάτα περάσει από μπροστά σου, σημαίνει ότι το ζώο πάει κάπου.

Μην αφήνεις τα μικρά μυαλά να σε πείσουν ότι τα όνειρα σου είναι πολύ μεγάλα.
soreyil
bit level
bit level
Posts: 9
Joined: Fri Feb 24, 2017 4:50 pm
Academic status: 1st year

Re: Εισαγωγή στον Προγραμματισμό Υπολογιστών

Post by soreyil » Thu Mar 16, 2017 6:50 pm

pgetsos wrote:2/6 είναι 3.3/10. Η εργασία σου Πόσο έπιανε;
Sent via personal message
calmen
bit level
bit level
Posts: 16
Joined: Fri Jun 16, 2017 11:31 pm

Re: Εισαγωγή στον Προγραμματισμό Υπολογιστών

Post by calmen » Fri Jun 23, 2017 9:14 pm

καλησπερα και καλως σας βρηκα,
αποφασισα να δωσω κατατακτηριες για την σχολη σας και θα ηθελα μια μικρη βοηθεια;)
καταρχας συγνωμη για τις χαζες μου ερωτησεις,
εχω αρχισει και διαβαζω αυτο το μαθημα απο eclass ,
εχω προβλημα με το GLabel..τα πρωτα προγραμματα τα τρεξα με το να τα γραφω στο Notepad++ να κανω compile στην γραμμη εντoλων και να τα τρεχω στην γραμμη εντολων, εκει ολα αυτα με το acm.program οπως ελεγαν οι οδηγιες του καθηγητη.
τωρα στο GLabel πιστευω οτι πρεπει να καταβασω κατι για να μου βγουν τα σχηματα ή να αλλαξω χρωμμα ,γραμ κλπ
και εκει το χανω ..ισως ειναι κατι με το προγραμμα Eclipse (?)
πιστευω οτι πρεπει να κατεβασω κατι ακομα για να τρεξω τα παρακατω προγραμματα..
αν μπορει καποιος να βοηθησει ..σαν να μιλαει στο χαζο του ανιψακι που θελει να μαθει...:)
ευχαριστω για το χρονο σας
Locked

Return to “Ακαδημαϊκό Έτος 2016-2017”