BMW 6 M

Σίγουρα όλο και κάτι δε θα ταιριάζει με τις παραπάνω ψυχαγωγικές κατηγορίες...
User avatar
Major
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 236
Joined: Fri Jul 23, 2004 3:13 pm
Location: Καναπές exclucively

Post by Major » Wed Mar 23, 2005 4:24 pm

καλά AmmarkoV το σκηνικό που περιέγραψες ήταν άπαιχτο.γελάω ακόμα.

φίλε tarantula έχεις δίκιο.εξαρτάται όμως και αν έχεις τύχει σε ελαττωματικό μοντέλο.

π.χ. ο father μου έχει μια Toyota Carina II GLi από το 1992.
πήρε και ένα fiat fiorino(αγροτικό) για διάφορες χρήσεις...όχι βαριές.

Ε λοιπόν το toyota εδώ και πόσα χρόνια μόνο με τα κλασικά service δεν έχει βγάλει σχεδόν κανένα πρόβλημα.ούτε ο ημάντας δεν έχει σφυρίξει μια φορά.
Το fiorino άντε να είναι 7 χρονών.Αν κάτσω και αριθμήσω τα προβλήματα που έχει βγάλει θα γεμίσω σελίδες...

Ε λοιπόν δίκιο δεν έχω και εγώ να θάβω την fiat.
Να φανταστείτε ούτε μηχανισμό για εξαέρωση σε περίπτωση που σου αδειάσει το ρεζερβουάρ δεν έχει και θέλει να πας σηκωτό στο συνεργείο.

Και τώρα το καλύτερο. Είχε imobilizer :smt082 :smt081

Φωτό από το σούπερ παπί αναμένεται εντός ολίγο.τώρα που θα φύγω το 3ήμερο θα το φωτογραφίσω.

Θεέ μου αν με ακούς.. Ένα R1 pleaseeeeee
καλά και μιά ZX-12R δε με χαλάει.θα τα φάω τα μούτρα μου.αλλά τη θέλω τη θέλω τη θέλω.... :smt089
"Mess with the best die like the rest" - Major
User avatar
TaRaNTuLa
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1598
Joined: Fri Apr 30, 2004 4:54 pm
Academic status: PhD
Gender:
Location: MMLab

Post by TaRaNTuLa » Wed Mar 23, 2005 4:39 pm

Major wrote:Ε λοιπόν δίκιο δεν έχω και εγώ να θάβω την fiat.
Να φανταστείτε ούτε μηχανισμό για εξαέρωση σε περίπτωση που σου αδειάσει το ρεζερβουάρ δεν έχει και θέλει να πας σηκωτό στο συνεργείο.

Και τώρα το καλύτερο. Είχε imobilizer :smt082 :smt081

Χαχαχα....Αστείοοοοο.... :evil:
Tamiya rulezZz....

TL-01 Full Carbon, TL-01 Upgraded, FF-01 Upgraded, M03, CC-01, ΤΤ-01 TypeE, Volvo και Scania Trucks και η λίστα συνεχίζεται...
User avatar
jimmyD
Venus Former Team Member
Posts: 946
Joined: Wed Apr 21, 2004 6:33 pm
Academic status: MSc
Location: στην κοσμάρα μου

Post by jimmyD » Wed Mar 23, 2005 5:08 pm

Major wrote:
π.χ. ο father μου έχει μια Toyota Carina II GLi από το 1992.
πήρε και ένα fiat fiorino(αγροτικό) για διάφορες χρήσεις...όχι βαριές.

Ε λοιπόν το toyota εδώ και πόσα χρόνια μόνο με τα κλασικά service δεν έχει βγάλει σχεδόν κανένα πρόβλημα.ούτε ο ημάντας δεν έχει σφυρίξει μια φορά.
Το fiorino άντε να είναι 7 χρονών.Αν κάτσω και αριθμήσω τα προβλήματα που έχει βγάλει θα γεμίσω σελίδες...
Μα και εσύ βρήκες να συγκρίνεις το συνώνυμο της αξιοπιστίας (toyota) με τοους κολλητούς των συνεργείων. Είναι άπειρες οι περιπτώσεις που λένε για τα προβλήματα που παρουσιάζουν τα αυτοκίνητα του ομίλου fiat και όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά.
Since I was born I started to decay
now nothing ever ever goes my way...
Image
User avatar
Paralias
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1346
Joined: Mon May 24, 2004 11:30 am
Academic status: Alumnus/a
Location: Αθήνα

Post by Paralias » Wed Mar 23, 2005 5:34 pm

Για τα προβλήματα που βγάζουν Fiat,Alfa Romeo και Lancia απλά προσκαλώ όποιον θέλει να έρθει στο συνεργείο που βρίσκεται κάτω απ'το σπίτι μου να δει τι γίνεται κάθε μέρα..
Και να φανταστεί κανείς ότι δεν είναι κανένα συνεργείο - αντιπροσωπεία.
Φανταστείτε τι γίνεται εκεί..

Υ.Γ.:Πάντως το νομίζω πως το θέμα έχει ξεφύγει τελείως απ'τον τίτλο του (ως συνήθως) οπότε κάποιος mod ή admin καλό θα ήταν να το αλλάξει
User avatar
Ganther
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2273
Joined: Fri Jun 18, 2004 9:31 am
Academic status: 3rd year
Gender:

Post by Ganther » Wed Mar 23, 2005 6:43 pm

paralias αυτο που λες δεν εχει βαση, Ειναι μερικοι που χωρις να ειναι αντιπροσωπεια απλα φημιζονται οτι γνωριζουν απο ιταλικα-γερμανικα η οτι αλλο θες, και μπορω να σου αραδιασω και μερικους.
Επισης οποιος δεν εχει προσωπικη πειρα για εταιριες, αλλα ειχε ο ξαδερφος του φιλου, ενος κουμπαρου που ειχε ενα αδελφο που ειχε μια αλφα 75 και ο κολητος του μια λαντσια φούλβια καλυτερα να μην λενε καν τις ιστοριες αυτες.
Αλφα ρομεο 33 1.4 Με 170.000χλμ και 0 (ΜΗΔΕΝ) προβληματα βρισκεται αυτη τη στιγμη στην κατοχη της οικογενειας.
Φιλικο προσωπο (πολυ στενο) Σασμαν σε Α6 με 20.000χλμ.
Το ιδιο πρσωπο, φλατζα σε BMW 520 στα 50.000χλμ...
Αλφα GT μπιελα στα 5.000χλμ.
Και πολλα αλλα... Ειναι 100% Θεμα τυχης πλεον. Αυτο δεν μπορειτε μερικοι να καταλαβετε.
Τους μονους που βαζω σε αλλη κατηγορια ειναι οι Ασιατες ειτε ειναι ιαπωνες ειτε κορεατες, που εχουνε αλλη εννοια στην αξιοπιστια. Απλα προσωπικα δε μου λενε τιποτα τα αυτοκινητα τους... :-D
User avatar
TaRaNTuLa
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1598
Joined: Fri Apr 30, 2004 4:54 pm
Academic status: PhD
Gender:
Location: MMLab

Post by TaRaNTuLa » Wed Mar 23, 2005 8:03 pm

Paralias wrote:Για τα προβλήματα που βγάζουν Fiat,Alfa Romeo και Lancia απλά προσκαλώ όποιον θέλει να έρθει στο συνεργείο που βρίσκεται κάτω απ'το σπίτι μου να δει τι γίνεται κάθε μέρα..
Και να φανταστεί κανείς ότι δεν είναι κανένα συνεργείο - αντιπροσωπεία.
Φανταστείτε τι γίνεται εκεί..
Αυτό που είπε ο Ganther...Εκτός του θέματος της τύχης που ισχύει,άμα δεν έχεις επαφή με ένα αυτοκίνητο(όσον αφορά θέμα ζημιών πολύ περισσότερο,δε μιλάω για θέμα του "τραβάει,δεν τραβάει"),να ξέρεις τι χρήση του γίνεται,τι ζόρια τραβάει καθημερινά,δεν μπορείς και δεν πρέπει να μιλήσεις.Έχω ακούσει πολλά καλά αυτοκίνητα(δε λέω μάρκες) να κάνουν σαν τρακτέρ γιατί είναι άχρηστοι αυτοί που τα οδηγούν και δεν ξέρουν να τους συμπεριφερθούν και να τα συντηρήσουν σωστά...
Tamiya rulezZz....

TL-01 Full Carbon, TL-01 Upgraded, FF-01 Upgraded, M03, CC-01, ΤΤ-01 TypeE, Volvo και Scania Trucks και η λίστα συνεχίζεται...
User avatar
Ganther
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2273
Joined: Fri Jun 18, 2004 9:31 am
Academic status: 3rd year
Gender:

Post by Ganther » Wed Mar 23, 2005 8:29 pm

Για την 33 που την χρησιμοποιω καθημερινα μπορω να σου πω το εξης. Μπορει ο οποιοσδηποτε να μου πει για φινιρισμα, πλαστικα και γενικως ποιοτητα κατασκευης στην καροτσα, αλλα ο 1.4 μποξερ ειναι δυνατος, και απροβληματιστος... Περιτο να πω οτι το δουλευω ΠΑΝΤΑ πανω απο τις 4.000 και μεχρι τις 6.000 συνεχεια... :) :) :)

Βεβαια ως κλασικη παλια αλφα ρομεο ειναι σε χρεπωδη κατασταση εξωτερικα (το χρωμα εχει χαλασει), τριζει πλεον αρκετα (την τελευταια διετια παραγινε το κακο) και τα πλαστικα εχουνε σκασει σε διαφορα σημεια, κυριως στις λαβες στις πορτες... Αλλα παιδια μηχανικα προβληματα 0 (ΜΗΔΕΝ) ηλεκτρικα, ΤΟ ΙΔΙΟ. (δεν μετραω ως προβλημα το να αλλαξεις την πλεξουδα καλωδιων με 50 ευρω γιατι καπου εχανε ταση, σε αμαξι 15ετιας προφανως...)

Θεμα τυχης? Ισως... αλλα για εμενα το ιδιο θεμα τυχης ειναι να παρεις και γερμανικο... Ξερω καλες ιστοριες για Γκολφ... ;)
User avatar
Paralias
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1346
Joined: Mon May 24, 2004 11:30 am
Academic status: Alumnus/a
Location: Αθήνα

Post by Paralias » Wed Mar 23, 2005 9:08 pm

Ganther wrote:Επισης οποιος δεν εχει προσωπικη πειρα για εταιριες, αλλα ειχε ο ξαδερφος του φιλου, ενος κουμπαρου που ειχε ενα αδελφο που ειχε μια αλφα 75 και ο κολητος του μια λαντσια φούλβια καλυτερα να μην λενε καν τις ιστοριες αυτες.
Δε νομίζω να σου έδειξα κάπου ότι μιλάω για το αυτοκίνητο του ξαδέρφου του θείου του μπατζανάκη της κολλητής του αδερφού του φίλου μου.

-----------------------------------------------------

Δεν πιστεύω ότι είναι θέμα τύχης.Δεν αγοράζεις ένα αυτοκίνητο και αν είσαι τυχερός θα σου βγει καλό,αλλιώς θα υποστείς τις συνέπειες.
Αν είσαι τυχερός τότε πήγαινε παίξε και ένα τζόκερ.Δε μπορείτε να μου πείτε πως για το αν θα είναι προβληματικό ένα αυτοκίνητο στηρίζεστε στην τύχη και όχι στην αξιοπιστία της εταιρείας.Δηλαδή στην TOYOTA γιατί δεν είναι θέμα τύχης;;;

Έχω και'γω παραδείγματα να σας πω από καινούρια αυτοκίνητα που παρουσίασαν προβλήματα.. AUDI A4 1.6 με 35.000 χλμ. ήθελε σασμάν,αλλά ξέρετε γιατί;Γιατί η κυρία που το οδηγούσε το πόδι της το είχε συνεχώς πατημένο στο ντεμπραγιάζ.Έβγαζε ταχύτητα και πήγαινε να σταματήσει το ντεμπραγιάζ πατημένο,περίμενε μέχρι να ξεκινήσει το ντεμπραγιάζ πατημένο -όσο χρόνο και να διαρκούσε αυτό(και όλα αυτά τα χιλιόμετρα έχουν γίνει στην πόλη μέσα,όχι σε εθνική).
Επομένως ερχόμαστε στα λόγια του πολύ σωστού TaRaNTuLa ο οποίος είπε ότι είναι θέμα χρήσης.
Δυστυχώς όμως η ιστορία έχει αποδείξει πως τα ιταλικά αυτοκίνητα βγάζουν περισσότερα και πιο συχνά προβλήματα.Και η ιστορία μπορεί να το ανατρέψει.

Και όπως είπε και ο jimmyD πιο πάνω:
jimmyD wrote:Είναι άπειρες οι περιπτώσεις που λένε για τα προβλήματα που παρουσιάζουν τα αυτοκίνητα του ομίλου fiat και όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά.
User avatar
Major
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 236
Joined: Fri Jul 23, 2004 3:13 pm
Location: Καναπές exclucively

Post by Major » Fri Apr 01, 2005 1:30 pm

Για τον AmmarkoV συστημένο...
Το παπί που λέγαμε...

Image
Μη γελάσετε.Σκάστε στα γέλια :smt082 :smt043 :smt042

Άντε να βάλω και τουτού του daddy...

Image

To fiat δε το βάζω και να πα να γα... η fiat.
Μ' αρέσει που την έχει και η ferrari πρώτη μούρη λογότυπο πάνω στο ρύγχος της F1 της.Με το ζόρι κρατιέμαι.(αν και Mclarenάς)
sorry στους fan της εταιρείας και πολλά συλλυπητήρια στους απανταχού πάσχοντες(όσοι τα κρατάν ακόμα) και στους παθόντες(όσοι τα φούνταραν εγκαίρως)χα χα
"Mess with the best die like the rest" - Major
User avatar
AmmarkoV
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2838
Joined: Thu Nov 04, 2004 2:55 pm
Gender:
Location: Reloaded @ Santa Friday
Contact:

Post by AmmarkoV » Sun Apr 03, 2005 1:56 am

Major wrote:Για τον AmmarkoV συστημένο...
Το παπί που λέγαμε...
Αυτό δεν είναι παπί , αυτό ειναι αγριόχηνα.. ;) ;) ;)
Major φίλε μου πλάκα πλάκα πάντως έτσι όπως είναι το πρωί οι δρόμοι για να έρθεις στο πανεπιστήμιο 1000 φορές παπάκι.. :???:
Spoiler: εμφάνιση/απόκρυψη
I would love to change the world, but they won't give me the source code. Οι καθηγητές πληρώνονται από το δημόσιο αρα από όλους τους Έλληνες για να κάνουν τα μαθήματα. Όλοι οι Έλληνες θα έπρεπε να μπορούν να δουν τα μαθήματα τα οποία πληρώνουν! Tο πνευματικό έργο που επιτελείται με τα χρήματα του δημοσίου ΔΕΝ είναι μόνο δικό σας Όποιος δεν δίνει πανελλήνιες έχει δικαίωμα στην γνώση που πληρώνει [url=http://ammar.gr/gddg]gddg blog[/url]
Image
User avatar
TaRaNTuLa
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1598
Joined: Fri Apr 30, 2004 4:54 pm
Academic status: PhD
Gender:
Location: MMLab

Post by TaRaNTuLa » Sun Apr 03, 2005 2:35 pm

Major wrote:sorry στους fan της εταιρείας και πολλά συλλυπητήρια στους απανταχού πάσχοντες(όσοι τα κρατάν ακόμα) και στους παθόντες(όσοι τα φούνταραν εγκαίρως)χα χα
Φίλε μου,καλύτερα να προσέχεις λίγο περισσότερα τα λογάκια σου και να κρατάς τέτοιου ακραίου είδους απόψεις για τον εαυτό σου.ok;

Υ.Γ. Θα σου πρότεινα να μην απαντήσεις,γιατί δε θέλω να μετατρέψουμε το topic σε flame...
Tamiya rulezZz....

TL-01 Full Carbon, TL-01 Upgraded, FF-01 Upgraded, M03, CC-01, ΤΤ-01 TypeE, Volvo και Scania Trucks και η λίστα συνεχίζεται...
User avatar
a_s
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 615
Joined: Fri Apr 30, 2004 4:52 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Πάτρα
Contact:

Post by a_s » Sun Apr 03, 2005 4:33 pm

Paralias wrote:Έχω και'γω παραδείγματα να σας πω από καινούρια αυτοκίνητα που παρουσίασαν προβλήματα.. AUDI A4 1.6 με 35.000 χλμ. ήθελε σασμάν,αλλά ξέρετε γιατί;Γιατί η κυρία που το οδηγούσε το πόδι της το είχε συνεχώς πατημένο στο ντεμπραγιάζ.Έβγαζε ταχύτητα και πήγαινε να σταματήσει το ντεμπραγιάζ πατημένο,περίμενε μέχρι να ξεκινήσει το ντεμπραγιάζ πατημένο -όσο χρόνο και να διαρκούσε αυτό(και όλα αυτά τα χιλιόμετρα έχουν γίνει στην πόλη μέσα,όχι σε εθνική).
Αυτό ακριβώς είχα κι εγώ στο μυαλό μου όταν αγόρασα -προ 2 ετών- αυτοκίνητο. Το πήρα με αυτόματο κιβώτιο και ξεμπέρδεψα :-D :-D :-D
όλα στη ζωή είναι ένας κύκλος...
User avatar
jimmyD
Venus Former Team Member
Posts: 946
Joined: Wed Apr 21, 2004 6:33 pm
Academic status: MSc
Location: στην κοσμάρα μου

Post by jimmyD » Sun Apr 03, 2005 4:35 pm

Οκ παίδες το κλίμα πρέπει να είναι φιλικό . Εκραξα κι εγώ τη fiat το παραδέχομαι αλλά ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Ότι και να γίνει το τιμόνι της alfa στα προσιτά μοντέλα της μέχρι και τα 40 50 χιλιάδες ευρώ δύσκολα το βρίσκεις. Κάθε εταιρεία έχει κάποιες προτεραιότητες και κάποιο target group και αυτό προσπαθεί να ικανοποιήσει από εκεί και πέρα οι κρίσεις που κάνουμε εμείς (κι εγώ μαζί) είναι με υποκειμενικά κριτήρια ως προς το ποιο είναι καλύτερο αυτοκίνητο σαν σύνολο.
Since I was born I started to decay
now nothing ever ever goes my way...
Image
User avatar
Ganther
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2273
Joined: Fri Jun 18, 2004 9:31 am
Academic status: 3rd year
Gender:

Post by Ganther » Sun Apr 03, 2005 4:48 pm

Το αυτοματο για μεσα στην πολη ειναι σωτηριο, και χαζοι οσοι δεν το αγοραζουν γιατι "φοβουνται" η αλλες αηδιες. Το επομενο αμαξι πολης που θα αγοραστει απο την οικογενεια θα ειναι με αυτοματο :) :) :)
Οσο για την Φιατ, λετε αηδιες, αλλα δεν χρειαζεται να το αναλυσουμε παραπανω... Δεν ειδα καποιον να μιλησει με στοιχεια, μονο φιλος - φιλου- ω φιλε, που ειχε ενα αμαξι του γκρουπο, και ο μαστρο-μητσος του ειπε οτι χαλασε και τετοια ακουω...
Με οσους μιλαω και εχουνε αμαξι του γκρουπο ειναι ευχαριστημενοι, γιατι τα τουτουνια τους ειναι αυτο που αγορασανε, αντιθετα με κατι Γκολφ-Πολο, που στα πασαρουν για ποιοτικα, ειναι πανακριβα, και πρεπει να σου πιανουνε και τον κωλο καθε μα καθε φορα που το πας για σερβις. Συγκρινετε τις τιμες σερβις για VW - Fiat και μετα τα λεμε :) :) Και μια γερη βλαβη να σου βγαλει, με 2 σερβις, την εχεις ισοφαρισει :)
User avatar
Paralias
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1346
Joined: Mon May 24, 2004 11:30 am
Academic status: Alumnus/a
Location: Αθήνα

Post by Paralias » Tue Apr 05, 2005 1:16 am

Ganther wrote:Συγκρινετε τις τιμες σερβις για VW - Fiat και μετα τα λεμε :) :) Και μια γερη βλαβη να σου βγαλει, με 2 σερβις, την εχεις ισοφαρισει :)
Καλά αυτό δεν είναι λογική για να πάρεις Fiat...
Post Reply

Return to “Άλλα ψυχαγωγικά θέματα”