moto-fun

Σίγουρα όλο και κάτι δε θα ταιριάζει με τις παραπάνω ψυχαγωγικές κατηγορίες...
Post Reply
User avatar
DeadEye
byte level
byte level
Posts: 122
Joined: Fri Mar 18, 2005 12:27 am
Location: Κελί 33, κορυδαλλός

moto-fun

Post by DeadEye » Tue Apr 12, 2005 1:44 am

Εχει πειραματιστει κανεις με "πειραγματακια" σε μηχανες για καλυτερη αποδοση κ εμφανιση;Εχω ενα Honda XR-125cc και αφου ξενερωσα αγρια με την ανικανοτητα διαφορων μηχανικων, αποφασισα να κανω συντηρηση (ή και πειραγματακια) μονος μου(τουλαχιστον στα βασικα)...Αφου πειραματιστικα με αλλαγες λαδιων, σφιξημο της αλυσιδας, ρελαντι, ελαστικα κτλ και τα πηγα αρκετα καλα, προχωρησα ενα βηματακι και ξεβιδωσα την πινακιδα, ξεκωλλησα το πισω πλαισιο ,και την ξαναβιδωσα ακριβως κατω απο το φως του φρενου.Τελικα δεν ηταν και τοσο δυσκολο οσο φανταζε στην αρχη και θελω να ασχοληθω λιγο με το "αθλημα"...

Εχετε κανει κανενα πειραγματακι να μου πειτε πως, ή καμμια συμβουλη, ή κανενα σχετικο link;

Εχω ακουσει απο φιλαρακια κατι "χοντρα", οπως πχ να ανηξεις τρυπες στο φιλτρο αερα για να τραβαει καλυτερα, αλλα μου φανηκε λιγο τραβηγμενο...Με ενδιαφερει ειδικα να ανεβασω λιγο το θορυβο της εξατμησης
User avatar
TaRaNTuLa
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1598
Joined: Fri Apr 30, 2004 4:54 pm
Academic status: PhD
Gender:
Location: MMLab

Re: moto-fun

Post by TaRaNTuLa » Tue Apr 12, 2005 11:33 am

DeadEye wrote:Εχω ακουσει απο φιλαρακια κατι "χοντρα", οπως πχ να ανηξεις τρυπες στο φιλτρο αερα για να τραβαει καλυτερα, αλλα μου φανηκε λιγο τραβηγμενο...
Άμα ανοίξεις τρύπες στο φίλτρο,μπορεί μεν να μπαίνει περισσότερο αέρας,αλλά σκέψου και το ενδεχόμενο να αρχίσουν να μπαίνουν διαφόρων ειδών σωματίδια και σκόνη,με αποτέλεσμα να σου δημιουργήσουν πρόβλημα στον κύλινδρο(να μαζευτεί "βρώμα" και να μη δουλεύει κανονικά).Άσε που μπορεί να "μπουκώσει" και το καρμπυρατέρ με τέτοιες "πατέντες".Βάλε μια μικρή χοάνη και θα είσαι "κομπλέ"... ;) Έχω δει κάποια παπιά να φοράνε τέτοια...
Tamiya rulezZz....

TL-01 Full Carbon, TL-01 Upgraded, FF-01 Upgraded, M03, CC-01, ΤΤ-01 TypeE, Volvo και Scania Trucks και η λίστα συνεχίζεται...
User avatar
DeadEye
byte level
byte level
Posts: 122
Joined: Fri Mar 18, 2005 12:27 am
Location: Κελί 33, κορυδαλλός

χοανη;;

Post by DeadEye » Wed Apr 13, 2005 2:03 am

Τι ακριβως ειναι μια χοανη και πως λειτουργει;Ειμαι λιγο "αδιαβαστος" οσον αφορα το θεμα...Μπορεις να μου πεις μερικα info οπως πχ ποσο κοστιζει, που θα την βρω, πως την τοποθετω κτλ; :?:
User avatar
TaRaNTuLa
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1598
Joined: Fri Apr 30, 2004 4:54 pm
Academic status: PhD
Gender:
Location: MMLab

Re: χοανη;;

Post by TaRaNTuLa » Wed Apr 13, 2005 9:56 am

DeadEye wrote:Τι ακριβως ειναι μια χοανη και πως λειτουργει;Ειμαι λιγο "αδιαβαστος" οσον αφορα το θεμα...Μπορεις να μου πεις μερικα info οπως πχ ποσο κοστιζει, που θα την βρω, πως την τοποθετω κτλ; :?:
Η χοάνη έχει σχήμα κώνου-κυλίνδρου και χρησιμοποιείται για την εισαγωγή αέρα και παράλληλα το φιλτράρισμά του.Πληροφορίες σχετικά με πόσο κοστίζει,πού κτλ δεν μπορώ να σου δώσω,γιατί δε γνωρίζω.Εγώ ασχολούμαι με αυτοκίνητα,από μοτοσυκλέτες δεν ξέρω πολλά πράγματα.Σου απάντησα γιατί αυτοκίνητα και μοτο δε διαφέρουν σε αυτό τον τομέα...

Πάντως άμα κάνεις μια βολτίτσα στη Μιχαλακοπούλου,θα βρεις νομίζω ό,τι ψάχνεις... ;)
Tamiya rulezZz....

TL-01 Full Carbon, TL-01 Upgraded, FF-01 Upgraded, M03, CC-01, ΤΤ-01 TypeE, Volvo και Scania Trucks και η λίστα συνεχίζεται...
User avatar
Paralias
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1346
Joined: Mon May 24, 2004 11:30 am
Academic status: Alumnus/a
Location: Αθήνα

Post by Paralias » Thu Apr 14, 2005 2:31 am

Η χοάνη (μήπως γράφεται με ω; ) χρησιμεύει απλά στο να μπαίνει περισσότερος αέρας από το καρμπυρατέρ και να αναμυγνείεται με τη βενζίνη έτσι ώστε τελικά να γίνεται καλύτερη καύση και να έχει καλύτερη απόδοση ο κινητήρας.

Μερικά απλά πραγματάκια που μπορείς να κάνεις για να βελτιώσεις την απόδοση του κινητήρα είναι να αλλάξεις καρμπυρατέρ και να βάλεις ένα μεγαλύτερο (αυτά πάνε με αριθμούς,δηλ. μπορεί το "μαμά" να είναι 17 και εσύ να βάλεις ένα 22 (αρκετά μεγάλη αλλαγή)) το οποίο συνοδεύεται από μεγαλύτερο λαιμό(και φυσικά αυτό δουλέυει μόνο με φιλτροχοάνη και όχι με παπά).Έτσι θα μπαίνει πολύ περισσότερος αέρας -->καλύτερο μείγμα-->καλύτερη απόδοση.Όμως μεγαλύτερη κατανάλωση.
Επίσης,μπορείς να ανοίξεις τις τρύπες που είναι στην κεφαλή και χρησιμεύουν για την εισαγωγή του μείγματος αέρα-βενζίνη και την εξαγωγή καυσαερίων αντίστοιχα(αυτό γίνεται μόνο σε τορναδόρο) έτσι ώστε ο εισερχόμενος αέρας να μπαίνει πολύ πιο άνετα και κυρίως να βγαίνουν πολύ καλύτερα τα καυσαέρια.
Εννοείται πως μπορείς να αλλάξεις την εξάτμισή σου με κάποια "ελευθέρας" για να έχεις πιο γρήγορη αποβολή καυσαερίων και να δουλέυει πιο ξεκούραστα ο κινητήρας(και με μεγαλύτερο θόρυβο που το θες κιόλας).
Αυτά είναι τα απλά.. Μετά αν θες μπαίνεις πιο βαθιά στον κινητήρα και πειράζεις άλλα πράγματα...
User avatar
Ganther
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2273
Joined: Fri Jun 18, 2004 9:31 am
Academic status: 3rd year
Gender:

Post by Ganther » Thu Apr 14, 2005 10:15 am

To οσο περισσοτερος αερας, τοσο καλυτερα παντως, να ξερεις οτι δεν ισχυει... Αν το παρακανεις, ειναι πολυ πιθανο να ειναι χειροτερο απο το εργοστασιακο...
User avatar
Paralias
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1346
Joined: Mon May 24, 2004 11:30 am
Academic status: Alumnus/a
Location: Αθήνα

Post by Paralias » Thu Apr 14, 2005 2:39 pm

Για το λόγο αυτό τα καρμπυρατέρ διαθέτουν ρύθμιση (την οποία κάνεις εσύ) για να μπαίνει τελικά στο χώρο καύσης το καλύτερο δυνατό μείγμα.
Post Reply

Return to “Άλλα ψυχαγωγικά θέματα”