Ιταλία = Top Sport Cars

Σίγουρα όλο και κάτι δε θα ταιριάζει με τις παραπάνω ψυχαγωγικές κατηγορίες...
User avatar
TaRaNTuLa
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1598
Joined: Fri Apr 30, 2004 4:54 pm
Academic status: PhD
Gender:
Location: MMLab

Post by TaRaNTuLa » Wed Sep 29, 2004 10:20 am

Kαλός ο Γερμανός,αλλά ουτοπικός...
Ok,βγάζει ωραία αμάξια η Γερμανία,αλλά ΔΕΝ είναι η μόνη χώρα με παράδοση σε ωραία αυτοκίνητα....Ας συγκρατούμαστε λίγο...Εκτός της Ιταλίας(που θα μου πείτε αμέσως ότι σε αυτήν αναφέρομαι και ΚΑΘΟΛΟΥ άδικα) και η Ιαπωνία έχει να επιδείξει όμορφα αυτοκίνητα...
Tamiya rulezZz....

TL-01 Full Carbon, TL-01 Upgraded, FF-01 Upgraded, M03, CC-01, ΤΤ-01 TypeE, Volvo και Scania Trucks και η λίστα συνεχίζεται...
User avatar
HdkiLLeR
Venus Project Founder
Venus Project Founder
Posts: 4356
Joined: Tue Jan 27, 2004 4:41 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: New York, NY
Contact:

Post by HdkiLLeR » Wed Sep 29, 2004 10:40 am

Και πάρα πολύ ωραία θα έλεγα...Απλά υπήρξε μια έξαρση εδώ πιστεύω με τα γερμανικά αυτοκίνητα(ο καθένας γούσταρε επειδή πήρε μια beba) η οποία τώρα έχει επανέλθει στα λογικά επίπεδα μιας και υπάρχουν αρκετά καλά και γρήγορα αμαξάκια και απο αλλού. Για ιταλία σίγουρα για μένα είναι απο τις Top χώρες...αλλά ρε σύ σόρυ που θα στο πώ...punto suckz:) :) :) :) :)

ΥΓ: Πλάκα σου κάνω!!! Μην τα πάρεις!!!
-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.12
GCS d-->--- s+:+ a- C++(+++) BILS++++$ P--- L++++>+++++ E--- W+++ N+ o+ K w--
O M+ V-- PS++>+++ PE- Y++ PGP++ t+ 5+ X+ R* tv b++ DI- D+ G+++ e+++>++++ h r++ y++
------END GEEK CODE BLOCK------

"UNIX is basically a simple operating system, but you have to be a genius to understand the simplicity." -- Dennis Ritchie
User avatar
TaRaNTuLa
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1598
Joined: Fri Apr 30, 2004 4:54 pm
Academic status: PhD
Gender:
Location: MMLab

Post by TaRaNTuLa » Wed Sep 29, 2004 10:47 am

Tι είπες για το punto μου ρε;;; Ωρέ θα πετάνεις!!! Θα σε σφάξω στου γούνατο!! Πού είναι η κουμπούρα μου;;;

Λές για το νέο punto;Αυτό που θα κυκλοφορήσει από του χρόνου(σαν αυτό που ανέβασα στις φωτογραφίες) ή για αυτό που κυκλοφορεί τώρα;(πρόσεχε τι θα πεις! :razz: )
Στο καινούργιο δε μ'αρέσει ο κwloς του...Μπροστά δε διαφέρει και τρομερά από το δικό μου.Λίγο περισσότερες καμπύλες στα φανάρια έχει...


Υ.Γ. ξεφύγαμε πάλι....
Tamiya rulezZz....

TL-01 Full Carbon, TL-01 Upgraded, FF-01 Upgraded, M03, CC-01, ΤΤ-01 TypeE, Volvo και Scania Trucks και η λίστα συνεχίζεται...
User avatar
jimmyD
Venus Former Team Member
Posts: 946
Joined: Wed Apr 21, 2004 6:33 pm
Academic status: MSc
Location: στην κοσμάρα μου

Post by jimmyD » Wed Sep 29, 2004 12:22 pm

Αν και γενικά δεν μου αρέσουν τα punto-saxo-ralla σε σχέση με άλλες κατηγορίες πρέπει να παραδεχτώ οτί εκτός από την ταχύτητά τους που έχει αποδειχτεί πολλάκις έχουν αρχίσει και γινονται πολύ όμορφα με πρωτο το Punto που ανέβασε ο ταράντουλος.

Γενικά σε ταινίες υπάρχουν πολλά ουτοπικά αυτοκίνητα. Κάτι παρόμοιο είχε κατασκευάσει η lexus (ΘΥΓΑΤΡΙΚΗ ΤΗΣ TOYOTA) για το minority report. Συνήθως οι ταινίες έχουν πολύ όμορφη άποψη για το μέλλον αλλά τις περισσότερες φορές πέφτουν έξω. Παλιότερρες ταινίες αποδεικνύουν του λόγου το αληθές.
Since I was born I started to decay
now nothing ever ever goes my way...
Image
User avatar
TaRaNTuLa
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1598
Joined: Fri Apr 30, 2004 4:54 pm
Academic status: PhD
Gender:
Location: MMLab

Post by TaRaNTuLa » Wed Sep 29, 2004 2:23 pm

jimmyD wrote:η lexus (ΘΥΓΑΤΡΙΚΗ ΤΗΣ TOYOTA)
Μ'άρεσε η επισήμανση... :lol:
Tamiya rulezZz....

TL-01 Full Carbon, TL-01 Upgraded, FF-01 Upgraded, M03, CC-01, ΤΤ-01 TypeE, Volvo και Scania Trucks και η λίστα συνεχίζεται...
User avatar
semika
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 998
Joined: Sat May 01, 2004 2:21 pm
Location: Αθήνα - Β.Π.

Post by semika » Wed Sep 29, 2004 2:41 pm

HdkiLLeR wrote:Και πάρα πολύ ωραία θα έλεγα...Απλά υπήρξε μια έξαρση εδώ πιστεύω με τα γερμανικά αυτοκίνητα(ο καθένας γούσταρε επειδή πήρε μια beba) η οποία τώρα έχει επανέλθει στα λογικά επίπεδα μιας και υπάρχουν αρκετά καλά και γρήγορα αμαξάκια και απο αλλού. Για ιταλία σίγουρα για μένα είναι απο τις Top χώρες
Εδώ θα διαφωνίσω. Η Γερμανία δε σου φέρνει στο μυαλό μόνο τη μπέμπα, αλλά την Πόρσε. Και ο,τι και να πείτε, αντικειμενικά ισχύει οτι βάζει κάτω και τις πιο ωραίες (Ιταλικές) Φερράρι.

Εξάλλου οι BMW δε φημίζονται μόνο για την ταχύτητα, αλλά και για την ασφάλεια, πολυτέλεια, τεχνολογία κλπ. Γιαυτό είναι και η διαφορά στις τιμές.

Οι Ιάπωνες αναμφισβήτητα είναι πρώτοι σε απομιμήσεις. Πήραν τα πρότυπα των Γερμανών και τα αντιγράψαν τέλεια. Και πετυχαν πολύ!

Οσο για τα μικρά αυτοκινητάκια προσωπικά μου αρέσουν τα: Opel Astra, Fiat Punto, Audi A3, Honda Civic, Toyota Corolla. Αλλά ο άρχων είναι η BMW Series 1,που έρχεται τον άλλο μήνα.
User avatar
TaRaNTuLa
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1598
Joined: Fri Apr 30, 2004 4:54 pm
Academic status: PhD
Gender:
Location: MMLab

Post by TaRaNTuLa » Wed Sep 29, 2004 5:59 pm

Mε συγχωρείς semika αλλά θα διαφωνίσω.Αν είναι κάτι που λείπει από τις BMW,αυτή είναι η ταχύτητα,και όχι αυτό που την κάνει να ξεχωρίζει.Δυστυχώς πρέπει να έχεις το minimum 2000(μην πω και λίγο παραπάνω) για να δεις καλά γκάζια.Προς απογοήτευσή σου,έχω δει πολλές 1600αρες και 1800αρες να τρώνε χώμα από κατά πολύ μικρότερα σε ιπποδύναμη,που ούτε θα μπορούσες να διανοηθείς ότι ήταν κάτι τέτοιο δυνατόν.Λόγω της κατασκεύης της(κίνηση στους πίσω τροχούς-->κατά ΠΟΛΥ μεγαλύτερο σύτημα μετάδοσης,άρα και πολύ βαρύτερο αμάξωμα),στις ΒΜW τους κόβονται τα πόδια.Και αυτό δεν το λέω μόνο εγώ.Τα γερμανικά φημίζονται περισσότερο για την άνεση και την ασφάλεια.ΠΟΤΕ δεν έχει ειπωθεί ότι από Γερμανία παίρνεις το τρελά γρήγορο αμάξι.Αντίθετα,για τα "νευρικά στο γκάζι" αυτοκίνητα είναι η Ιταλία....


Και επίσης δυστυχώς για την Porsche,δε βάζει κάτω τις Ferrari,τη στιγμή που τα δυνατότερα αυτοκίνητά της είναι οι 911 GT2 (462ps) και Cayenne Turbo (450ps) ρίχνουν σχετικά λίγο στα πιο "αδύναμα" της Ferrari.Το μικρότερο σε ιπποδύναμη αυτοκίνητο Ferrari είναι η 360 Modena (400ps) και το δυνατότερο η Enzo (660ps).Και ακόμη η Porsche ούτε κατα διάννοια να έχει κινητήρα μεγαλύτερο από 4500cc και των 8 κυλίνδρων,ενώ η Ferrari διαθέτει στο στόλο της έναν της τάξης των 6000cc με 12 κυλίνδρους(Enzo).Καλή είναι η Porsche,αλλά δεν μπορεί να φτάσει...(τα νούμερα μιλάνε από μόνα τους).


Όσο για τη σειρά 1 της BMW,επιφυλάσσομαι μέχρι να έρθει και να τη δούμε στο δρόμο...
Tamiya rulezZz....

TL-01 Full Carbon, TL-01 Upgraded, FF-01 Upgraded, M03, CC-01, ΤΤ-01 TypeE, Volvo και Scania Trucks και η λίστα συνεχίζεται...
User avatar
semika
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 998
Joined: Sat May 01, 2004 2:21 pm
Location: Αθήνα - Β.Π.

Post by semika » Wed Sep 29, 2004 6:19 pm

Μην ξεχνάς οτι υπάρχουν και τα φτιαγμένα. Ετσι και τα πουντο (μάλλον αυτό το μικρό εννοείς) που ρίχνουν σκόνη είναι φτιαγμένα. Οχι από τη μάνα τους. Επίσης μην ξεχνάς οτι και τα αυτοκίνητα του εμπορίου έχουν και κόφτη που το επιβάλλει η ΕΕ. Εν κατακλείδι δε με νοιάζει για τα άμάξια αγώνων. Μιλάω όπως τα παίρνεις από την κατασκευάστρια εταιρέια. Και σίγουρα η μπέμπες απέχουν κατά πολύ.
Και τι εννοείς "προς απογοήτευσή μου"? Εγω 2000 οδηγώ. Αλλά ας μην εξατομικεύουμε...
(μην μου πείς άλλα επιχειρήματα. Δεν πείθομαι. :cool: )

Οσο για πόρσε - φερράρι ψηφίζω πόρσε. Και νομίζω οτι παρά τα νούμερα,που πράγματι δείχνουν το αντίθετο, οτι οι πόρσε λένε καλύτερα. Εξάλλου έχω δει αγώνες σε πίστες που οι φερράρι μένουν πίσω 1-2 δευτερόλεπτα από τις πόρσε.

Η σειρά 1 έρχεται σύντομα. Εχεις δίκιο οτι δεν πρέπει να βιαζόμαστε. Συμπεράσματα θα βγάλουμε μόνο όταν τη δούμε. :-)
User avatar
jimmyD
Venus Former Team Member
Posts: 946
Joined: Wed Apr 21, 2004 6:33 pm
Academic status: MSc
Location: στην κοσμάρα μου

Post by jimmyD » Wed Sep 29, 2004 7:12 pm

Από τα supercars η porche κατα τη γνώμη μου είναι άσχημη. Αν και έχω φάει πολύ κράξιμο γι αυτή μου την άποψη συνεχίζω να την υποστηρίζω γιατί απλά δε μου αρέσει το σουλούπι τους. Τώρα η ferrari είναι ότι πιο κοντινό σε φορμουλα 1 αν εξαιρέσουμε την paggani zonta (επίσης ιταλική) και φυσικά σε επιδόσεις απλά δεν παίζεται.

Από φωτό αλλά και video δεν μου άρεσε η bmw 1. Επιφυλάσομαι βέβαια μέχρι να τη δω απο κοντά.

Τώρα όσο για το πόσο μιμούνται οι Ιάπωνες τους γερμανούς μάλλον τα πράματα είναι προφανή. Κανένα ιαπωνικό αυτοκίνητο δεν διακρίνεται για την κυρίλα του και κανένα γερμανικό για την ευστροφία και την απόκριση στον πάτημα του γκαζιού. Τα target group των δύο σχολών είναι πολύ διαφορετικά. Κάπου στη μέση είναι η Ιταλία που έχει γρήγορα κυριλέ αυτοκίνητα. Περισσότερα καλά δε λέω για τους Ιταλούς αυτό το κάνει ο TaRaNTuLa εγώ εκπροσωπώ την Ιαπωνία.

Τέλος εκτός από τα κυβικά και τα άλογα ρόλο παίζει και το βάρος γιατί αν δεν έπαιζε τώρα θα μιλούσαμε για volvo fh16 και scania. Ένα μαμά corolla 1400 98 ίππων θα ρίξει μια σεβαστή απόστα ση σε μια 316 ενώ θα προβληματίσει και μια 318. Επίσης σαξοραλλα στα 1600cc ρίχνουν για πλάκα στα ογκώδη γερμανικά απλά λόγω βάρους. (το θέμα είναι πως στρίβεις).
Since I was born I started to decay
now nothing ever ever goes my way...
Image
User avatar
TaRaNTuLa
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1598
Joined: Fri Apr 30, 2004 4:54 pm
Academic status: PhD
Gender:
Location: MMLab

Post by TaRaNTuLa » Wed Sep 29, 2004 8:08 pm

semika wrote:Μην ξεχνάς οτι υπάρχουν και τα φτιαγμένα. Ετσι και τα πουντο (μάλλον αυτό το μικρό εννοείς) που ρίχνουν σκόνη είναι φτιαγμένα. Οχι από τη μάνα τους. Επίσης μην ξεχνάς οτι και τα αυτοκίνητα του εμπορίου έχουν και κόφτη που το επιβάλλει η ΕΕ. Εν κατακλείδι δε με νοιάζει για τα άμάξια αγώνων. Μιλάω όπως τα παίρνεις από την κατασκευάστρια εταιρέια. Και σίγουρα η μπέμπες απέχουν κατά πολύ.
Δυστυχώς και ΠΑΛΙ,δε μιλάω για φτιαγμένα...Ούτε που τολμώ να συγκρίνω μια BMW με ένα φτιαγμένο Punto/Coupe/Saxo/106 κτλ...Θα προσβάλλω τα "φτιαγμένα"....Από "μαμά" αμάξια τρώει αρκετές "κενές"....Λυπάμαι αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα....Και προσωπικά έχω οδηγήσει πολλά και αρκετά δυνατά αυτοκίνητα και μπορώ να πω ότι είμαι σε θέση να κρίνω και να αξιολογώ σωστά το τι έχω στα χέρια μου....Έχω οδηγήσει 318 και πάταγα γκάζι και δεν έφευγε!Μετά από λίγο καιρό οδήγησα το ίδιο αμάξι με 2500cc(192ps),εκεί μπορώ να πω ότι πήγαινε αρκετά καλά.Αλλά πάλι υστερούσε έναντι των ανταγωνιστών του.Πχ μια Corolla TS (1800cc με 192ps και αυτή) την "καθάριζε" άνετα.Ούτως ή αλλιώς τα λόγια μου τα έχουν πει και πολλοί,πιο ειδικοί από εμάς,δημοσιογράφοι στον Ειδικό Τύπο....

Επίσης,τι να σου κάνει ο κόφτης;;;;;Ο κόφτης σου κόβει από τελική ταχύτητα,όχι από επιτάχυνση...

Και το "μικρό" Punto Sporting ρίχνει για πλάκα σε μια 316.....(για μεγαλύτερα μοντέλα δεν ξέρω ακόμη.... :lol: ;) )


Σωστός ο jimmyD... :-D


Υ.Γ. Στα μεινεκτήματα της πίσω κίνησης που αναφέρω,είναι επιπλέον οι πολύ περισσότερες τριβές....
Tamiya rulezZz....

TL-01 Full Carbon, TL-01 Upgraded, FF-01 Upgraded, M03, CC-01, ΤΤ-01 TypeE, Volvo και Scania Trucks και η λίστα συνεχίζεται...
User avatar
semika
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 998
Joined: Sat May 01, 2004 2:21 pm
Location: Αθήνα - Β.Π.

Post by semika » Wed Sep 29, 2004 8:31 pm

jimmyD
Και μένα μου αρέσουν οι Ιάπωνες! Τα Χόντα σκίζουν! Και τα Τογιότα αθάνατα! Τεχνολογία έχουν. Αλλά ένα από τα μεγάλα αμάξια της toyota είναι απομίμηση της σειράς 3.

TaRaNTuLa
Εχω οδηγήσει και πούντο (όχι του Δημήτρη) και στην κανονική του έκδοση 1245cc δε λέει. Από εξωτερική εμφάνιση όμως είναι πολύ πρώτο.
(Τώρα δε θα κάτσουμε σαν τα μικρά παιδάκια να επιδεικνύουμε το τί έχουμε οδηγήσει).
Οσο για τα μειονεκτήματα της πίσω κίνησης σε ένα άλλο ποστ σου είχες πει οτι περιμένεις με ανυπομονεσία την πίσω κίνηση της Αλφα Ρομέο. Αποφάσισε...

Οσο για τα υπόλοιπα... Δε θα κάτσω να μιλάω με πορωμένους. Εχετε σίγουρα γνώσεις σε αμάξια αλλά δε με πείθετε. Ξέρω και εγώ να παπαγαλίζω αυτά που ακούω από άλλους. Αλλά δεν το κάνω. Δεν είναι το στυλ του φόρουμ αυτό. Αν θέλω θα πω τη γνώμη μου σε αρμόδιο φόρουμ.

Για να τελειώνω προσωπική μου άποψη είναι οτι το αμάξι δεν το κάνει μόνο η ταχύτητα. Είναι πακέτο. Δε μαρέσουν οι σκοτώστρες. Ετσι λοιπόν επιμένω σε πιο luxury αμάξια (ως γυναίκα μου αρέσει η πολυτέλεια και οι γνωστές μάρκες).
Αυτά.
User avatar
TaRaNTuLa
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1598
Joined: Fri Apr 30, 2004 4:54 pm
Academic status: PhD
Gender:
Location: MMLab

Post by TaRaNTuLa » Wed Sep 29, 2004 11:59 pm

Tην πίσω κίνηση της Alfa Romeo,όχι της BMW.Και όσοι ξέρουν από αμάξια,θυμούνται το πόσο "παιχνιδιάρα" ήταν η Alfa 75....Ξέρω πολύ καλά τι λέω....

Δεν παπαγαλίζω ότι ακούω από άλλους.Εδώ και πολλά χρόνια ασχολούμαι με τα αμάξια και μαθαίνω πράγματα πάνω σε αυτά (και όχι σαν πόρωμένος.Ας προσέχουμε λίγο περισσότερο τι λέξεις χρησιμοποιούμε....)

Δεν αναφέρθηκα ποτέ σε σκοτώστρες.Δε νομίζω ότι μια Corolla που ανέφερε ο jimmyD μπορείς να την πεις "σκοτώστρα".Εκτός αν εσύ ένα αυτοκίνητο της τάξης των 120-130ps το θεωρείς...

Εγώ στάθηκα στην αναφορά σου ότι η BMW έχει ταχύτητα.( :!: :!: :!: ) Όταν η BMW έχει επιτάχυνση α,άλλα αυτοκίνητα έχουν 2α!

Το Punto που οδήγησες ήταν 8V ή 16V;Ποια έκδοση;Με πόσα km στο ενεργητικό του;Δεν κρίνεις ένα αμάξι έτσι απλά....

Όταν δεν μπορείς να απαντήσεις στον άλλον με αξιόλογα επιχειρήματα,ο καλύτερος δρόμος είναι αυτός της φυγής....
Tamiya rulezZz....

TL-01 Full Carbon, TL-01 Upgraded, FF-01 Upgraded, M03, CC-01, ΤΤ-01 TypeE, Volvo και Scania Trucks και η λίστα συνεχίζεται...
User avatar
jimmyD
Venus Former Team Member
Posts: 946
Joined: Wed Apr 21, 2004 6:33 pm
Academic status: MSc
Location: στην κοσμάρα μου

Post by jimmyD » Thu Sep 30, 2004 12:11 am

semika wrote:Για να τελειώνω προσωπική μου άποψη είναι οτι το αμάξι δεν το κάνει μόνο η ταχύτητα. Είναι πακέτο. Δε μαρέσουν οι σκοτώστρες. Ετσι λοιπόν επιμένω σε πιο luxury αμάξια (ως γυναίκα μου αρέσει η πολυτέλεια και οι γνωστές μάρκες).
Αυτά.
Έχεις απόλυτο δίκιο. αλλά κανείς δεν ανέφερε αυτοκίνητα σκοτώστρες.
semika wrote:Δε θα κάτσω να μιλάω με πορωμένους. Εχετε σίγουρα γνώσεις σε αμάξια αλλά δε με πείθετε. Ξέρω και εγώ να παπαγαλίζω αυτά που ακούω από άλλους. Αλλά δεν το κάνω. Δεν είναι το στυλ του φόρουμ αυτό. Αν θέλω θα πω τη γνώμη μου σε αρμόδιο φόρουμ.
Είναι προφανές ότι υπάρχει πόρωση με τα αυτοκίνητα γενικά αλλά δεν νομίζω ότι παπαγαλίζουμε και μάλλον το παρακάνεις απλή κουβέντα κάνουμε. Προσωπικά έχω διαβάσει πέντε πραματάκια και λέω την γνώμη μου χωρίς βέβαια να είμαι ειδικός.
semika wrote:Αλλά ένα από τα μεγάλα αμάξια της toyota είναι απομίμηση της σειράς 3.
Αν εννοέις το Avensis είναι σαφώς εναρμονισμένο με τα οικογενειακά μοντέλα της lexus από όπου έχει δανειστεί πολλές τεχνολογικές καινοτομίες καθώς και με τα εξ αμερικής αδελφάκια του (avalon και τα ρέστα), αν και πολύ θα το ήθελα το avensis να είναι εξίσου όμορφο με τριάρα bmw. Προφανώς δεν προσπαθώ να συγκρίνω toyota με lexus. Η διαφορά είναι χαοτική.
Since I was born I started to decay
now nothing ever ever goes my way...
Image
User avatar
shuma-cher
byte level
byte level
Posts: 59
Joined: Thu Jul 22, 2004 8:20 pm
Academic status: MSc
Location: ΑΘΗΝΑ

Post by shuma-cher » Thu Sep 30, 2004 1:29 am

Προφανώς η Semika εννοούσε τα Lexus IS 200-300 τα οποία θα μπορούσε να πει κανείς ότι είναι κόπιες της σειράς 3.Το avensis θυμίζει πιο πολύ VW Passat κατά την αποψή μου.

Όμως σε κάποια σημεία ο μαθητής ξεπέρασε το δάσκαλο.Το IS 200 έιναι 6κύλινδρο τη στιγμή που η 318(2lt) είναι 4κύλινδρη,έχει 6 χρόνια εγγύηση , η BMW 2 ,και έχει και έκδοση με μπλοκέ διαφορικό για να μπορεί όποιος θέλει να εκμεταλλευτεί τα πλεονεκτήματα ;) της πίσω κίνησης.Η ΒMW ,εκτός από τις M, φτιάχνει πισωκίνητα αυτοκίνητα και τα <<ευνουχίζει>> χρησιμοποιώντας ελεύθερο πίσω διαφορικό...

Όσον αφορά το κατά πόσο κάθεται μια BMW 1600cc φανάρι τι να σας πω... Το shuma μου μέχρι τελειώματα 3ης (120 χλμ) όσες φορές (όχι πολλές) το έχω μετρήσει με 316 e46 είναι καθαρά μπροστά ανεξάρτητα αν η μπέμπα είναι 8v ή 16v.Tην τελευταία φορά καθάρισα σε εν κινήσει άνοιγμα με 2α και 50 μια ορεξάτη 316ti 2 φορές και ο τύπος άρχισε κάτι χαροντικές σφήνες όταν προλάβαμε τα προπορευόμενα αυτοκίνητα για να γλυτώσει κι άλλο ρεζιλίκι...

Πάντως tarantule στις αναφορές σου για εξαιρετικά (300+ τελική,450++ hp)γερμανικά αυτοκίνητα ξέχασες μοντέλα όπως τα
Mercedes 55 AMG Compressor->480hp
Mercedes 65 AMG biturbo->612hp
BMW M5->507hp
Mercedes SLR->617hp
Porsche Carrera GT->603hp

Θα σε μαλώσω :lol: :lol: :lol:

Υ.Γ Τα 3 πρώτα έχουν κόφτη στα 250 αλλά οι γερμανοί βελτιωτές μπορούν πολύ εύκολα να τον αφαιρέσουν προσθέτωντας και μερικά ακόμη αλογάκια.Αλλωστε οι Μercedes κερδίζουν εύκολα (ρευστό να υπάρχει...) άλογα μιας και είναι υπερτροφοδοτούμενες.
ΠΟΥ ΑΦΗΣΑ ΤΑ ΓΥΑΛΙΑ ΜΟΥ?

ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΤΥΧΗ ΔΙΑΒΑΙΝΕ...
User avatar
TaRaNTuLa
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1598
Joined: Fri Apr 30, 2004 4:54 pm
Academic status: PhD
Gender:
Location: MMLab

Post by TaRaNTuLa » Thu Sep 30, 2004 2:29 am

Και έλεγα πώς δεν μπήκες τόσην ώρα...

Έκανα σύγκριση μόνο Porsche-Ferrari.Δεν μπήκα στη διαδικασία να ψάξω για όλα τα μοντέλα.Και ας μην αρχίζουμε να μιλάμε και για οίκους βελτίωσης (AMG και τα συναφή),γιατί τότε δε θα έχουμε τελειωμό...

Και δεν ανέφερα καθόλου τις M. Είπα για τις BMW που βλέπουμε περισσότερο στο δρόμο και δεν έχουν επιδόσεις,όπως 316,318,320(έτσι&έτσι),520,518(παλιότερη κακή στιγμή της BMW) and so on....

Δεν ξέρω,αλλά τη Ferrari στην Ποσειδώνος την ακούω ακόμη να γεμίζει.... :razz:
Tamiya rulezZz....

TL-01 Full Carbon, TL-01 Upgraded, FF-01 Upgraded, M03, CC-01, ΤΤ-01 TypeE, Volvo και Scania Trucks και η λίστα συνεχίζεται...
User avatar
jimmyD
Venus Former Team Member
Posts: 946
Joined: Wed Apr 21, 2004 6:33 pm
Academic status: MSc
Location: στην κοσμάρα μου

Post by jimmyD » Thu Sep 30, 2004 10:25 am

Μικρή παρατήρηση οι mercedes είναι κομπρεσοράτες και όχι τουρμπάτες. Αν και από οσο έμαθα αυτό θα αλλάξει αφού ακόμα και η ιστορική mercedes υπέκυψε στον πειρασμό να μειώσει το κόστος κατασκευής.

Τώρα για το μπλοκέ διαφορικό πιστεύω πως δύσκολα θα το υιοθετήσει η bmw στη σειρά 3 ποτέ καθώς πρόκειται για οικογενειακό κυριλέ αυτοκίνητο και δεν απευθύνεται σε παιχνιδιάρηδες οδηγούς με πολλά τ@λέντ@.

Η lexus IS είναι μη συγκρίσιμο μέγεθος σε σχέση με τη bmw 3. Πρώτα από όλα υπάρχει χαοτική διαφορά ακόμα και στην τιμή.
Since I was born I started to decay
now nothing ever ever goes my way...
Image
User avatar
shuma-cher
byte level
byte level
Posts: 59
Joined: Thu Jul 22, 2004 8:20 pm
Academic status: MSc
Location: ΑΘΗΝΑ

Post by shuma-cher » Thu Sep 30, 2004 11:57 am

TaRaNTuLa έγραψε :
Και έλεγα πώς δεν μπήκες τόσην ώρα...
Διάβασμα... :???:

JimmyD έγραψε
Μικρή παρατήρηση οι mercedes είναι κομπρεσοράτες και όχι τουρμπάτες. Αν και από οσο έμαθα αυτό θα αλλάξει αφού ακόμα και η ιστορική mercedes υπέκυψε στον πειρασμό να μειώσει το κόστος κατασκευής.
Έχει ήδη υποκύψει.Η S , CL και SL 600 είναι ήδη biturbo 500 hp και η AMG όφειλε να τους βάλει ένα χεράκι με τα αποτελέσματα που προανέφερα.Οι Ε , SL 55 AMG Compressor των 480hp συνεχίζουν να πωλούνται κανονικά.Απλά τα πρωτεία στην γκάμα της Mercedes τα πήραν οι biturbo!

TaRaNTuLa έγραψε :
ας μην αρχίζουμε να μιλάμε και για οίκους βελτίωσης (AMG και τα συναφή)
Η AMG ανήκει 100% στη Μercedes οπότε τα αυτοκίνητα με αυτό το σήμα είναι εργοστασιακά μοντέλα σαν τα Μ της BMW και τα S και RS της Αudi.

tarantula έγραψε:
Και δεν ανέφερα καθόλου τις M. Είπα για τις BMW που βλέπουμε περισσότερο στο δρόμο και δεν έχουν επιδόσεις,όπως 316,318,320(έτσι&έτσι),520,518(παλιότερη κακή στιγμή της BMW) and so on....
Συμφωνώ απολύτως!!Αλλά από την άλλη δεν γράφεις τίποτα για τα Punto,Stilo,Libra και 156 1,6 που βλέπουμε συνήθως αλλά για GTA και Ferrari :) :) :)

Τέλος μια ματιά στον τιμοκατάλογο της Lexus θα λύσει όλες τις απορίες.Το IS 200 είναι λίγο ακριβότερο από μια 320(2,2lt), το IS 200 ΤΤΕ Compressor (192 hp) βρίσκεται μεταξύ 325 και 330 και το IS 300 (3lt) είναι λίγο ακριβότερο από μια 330 με αντίστοιχο εξοπλισμό.Επιπλέον έχουν παρόμοιες διαστάσεις και πίσω κίνηση!Τι λέτε δεν ανήκουν στην ίδια κατηγορία?

Τέλος η BMW συνεχώς διαφημίζει ότι είναι το απόλυτο μηχάνημα οδήγησης.Δεν θα έπρεπε λοιπόν να παρέχει στον οδηγό που θα απενεργοποιήσει το DSC για να παίξει και ένα μπλοκέ για να χαρεί λίγο παραπάνω την πίσω κίνηση?
ΠΟΥ ΑΦΗΣΑ ΤΑ ΓΥΑΛΙΑ ΜΟΥ?

ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΤΥΧΗ ΔΙΑΒΑΙΝΕ...
User avatar
TaRaNTuLa
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1598
Joined: Fri Apr 30, 2004 4:54 pm
Academic status: PhD
Gender:
Location: MMLab

Post by TaRaNTuLa » Thu Sep 30, 2004 5:08 pm

shuma-cher wrote:Συμφωνώ απολύτως!!Αλλά από την άλλη δεν γράφεις τίποτα για τα Punto,Stilo,Libra και 156 1,6 που βλέπουμε συνήθως αλλά για GTA και Ferrari
Νομίζω δεν τα πιάνεις καλά όσα λέω.Τις BMW(316 κτλ) εννοείται ότι τις "συγκρίνω"(αυτό ακριβώς δεν κάνω!) με Alfa 156 1.6,1.8&2.0,με Stilo 1.4 95hp,1.6 103hp και 1.8 133hp.Έκανα σύγκριση παραπάνω ενός Punto Sporting 95,το οποίο ρίχνει άνετα σε μια 316.Όσον αφορά την Lancia,σου το έχω ξαναπεί,για μένα προσωπικά αυτή η εταιρεία έχει πάρει την κάτω βόλτα εδώ και πολύ καιρό και πολύ αμφιβάλλω αν θα ανακάμψει με τα μοντέλα που παρουσιάζει...Θα έκανα σύγκριση μιας 316,318,320,325,520 κτλ με μια GTA 3.2 με 250hp;!;!;!;!Εγώ αναφέρομαι σε συγκρίσεις αυτοκινήτων αντιστοίχων κυβισμών (+/- ~200cc)....Δε θα έβαζα ΠΟΤΕ μια Ferrari με μια BMW ή μια 156 με μια Porsche....Δεν πιστεύω να νομίζεις κάτι τέτοιο...
Tamiya rulezZz....

TL-01 Full Carbon, TL-01 Upgraded, FF-01 Upgraded, M03, CC-01, ΤΤ-01 TypeE, Volvo και Scania Trucks και η λίστα συνεχίζεται...
User avatar
shuma-cher
byte level
byte level
Posts: 59
Joined: Thu Jul 22, 2004 8:20 pm
Academic status: MSc
Location: ΑΘΗΝΑ

Post by shuma-cher » Thu Sep 30, 2004 6:20 pm

TaRaNTuLa έγραψε :
Δε θα έβαζα ΠΟΤΕ μια Ferrari με μια BMW
Όυτε τις Μ? :cry:

Το Stilo ας το αφήσουμε στην ησυχία του...Υπάρχουν πολλά καλύτερα μικρομεσαία.Όσο για τις 156 όντως είναι καλύτερες από τις 3 στις μικρές τους εκδόσεις.Όμως υπάρχουν μεσαία οικογενειακά 1,8-2,0lt τα οποία με λιγότερες οικονομικές απαιτήσεις προσφέρουν περισσότερα ενώ με τις ίδιες οικονομικές απαιτήσεις προσφέρουν πολλά περισσότερα.

Πάντως υπάρχουν πολλές <<Μ>> 1,6 και 1,8 πίτα χαμηλωμένες με 17'' και 18'' ζάντες που οι οδηγοί τους νομίζουν ότι οδηγούν κανένα πύραυλο.Τσιγκλίστε τους όπου τους βρείτε!Έχει πολύ πλάκα όταν κάνουν την πάπια και ακόμη περισσότερη όταν ανοίγουν :lol: :lol: :lol:
ΠΟΥ ΑΦΗΣΑ ΤΑ ΓΥΑΛΙΑ ΜΟΥ?

ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΤΥΧΗ ΔΙΑΒΑΙΝΕ...
User avatar
TaRaNTuLa
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1598
Joined: Fri Apr 30, 2004 4:54 pm
Academic status: PhD
Gender:
Location: MMLab

Post by TaRaNTuLa » Thu Sep 30, 2004 8:13 pm

shuma-cher wrote:Όυτε τις Μ? :cry:
H αναμενόμενη αυτό τον καιρό M5 νομίζω μπορεί να κοντραριστεί ανοιχτά με Ferrari.H Μ3 τα 343ps δεν μπορεί να κάνει και πολλά πιστεύω...
shuma-cher wrote:Όσο για τις 156 όντως είναι καλύτερες από τις 3 στις μικρές τους εκδόσεις.Όμως υπάρχουν μεσαία οικογενειακά 1,8-2,0lt τα οποία με λιγότερες οικονομικές απαιτήσεις προσφέρουν περισσότερα ενώ με τις ίδιες οικονομικές απαιτήσεις προσφέρουν πολλά περισσότερα.
Όχι μόνο στις μικρές εκδόσεις....Μόνο η M3 ξεφεύγει από το σύνολο...Αν εννοείς από άποψη κατανάλωσης,όλοι ξέρουμε ότι τα άλογα θέλουν και βενζίνη.Θες γκάζι;Βάλε το χέρι στην τσέπη.Η παραπάνω κατανάλωση στα ιταλικά,οφείλεται στο ότι οι κινητήρες τους είναι πολυστροφικοί και "τσιμπάνε" κάπως απότομα...Άμα θες γρήγορο αυτοκίνητο,αυτό έχει και το ανάλογο τίμημά του σε κατανάλωση...Δε θα πεις ότι η Alfa 156 2.0 είναι πιο οικονομική,άρα και καλύτερη,από ένα Subaru WRX STi που έχει 170 άλογα παραπάνω...
Tamiya rulezZz....

TL-01 Full Carbon, TL-01 Upgraded, FF-01 Upgraded, M03, CC-01, ΤΤ-01 TypeE, Volvo και Scania Trucks και η λίστα συνεχίζεται...
User avatar
shuma-cher
byte level
byte level
Posts: 59
Joined: Thu Jul 22, 2004 8:20 pm
Academic status: MSc
Location: ΑΘΗΝΑ

Post by shuma-cher » Thu Sep 30, 2004 9:38 pm

Τώρα εσύ δε με έπιασες!
Για την τιμή αγοράς μιλούσα.Με 20Κ euro παίρνεις ένα 2lt Mondeo ;)
Το οποίο δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από τα αυτοκίνητα που προανέφερα ενώ για να αποκτήσει κάποιος τις ίδιες 2λιτρες επιδόσεις από αυτά θα πρέπει να ξυλωθεί χοντρά :-D :-D :-D
Υπάρχει επίσης λίγο φτηνότερο από την 316 το Renault Laguna turbo με ροπή και επιδόσεις που προυποθέτουν ακόμη πιο χοντρό ξύλωμα για να αποκτηθούν με <<μουράτο>> σήμα.Για να μη μιλήσω για το Mondeo ST220 των 225 hp που κοστίζει τα ίδια με 325 και 156 2.5 V6 24V και τους παίρνει τα sculp από όλες τις απόψεις...Βεβαίως η 156 GTA(αλλά όχι και η 330...) είναι καλύτερη αλλά όχι τόσο ώστε να δικαιολογεί 15-20K euro διαφορά στην τιμή :mad:
ΠΟΥ ΑΦΗΣΑ ΤΑ ΓΥΑΛΙΑ ΜΟΥ?

ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΤΥΧΗ ΔΙΑΒΑΙΝΕ...
User avatar
TaRaNTuLa
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1598
Joined: Fri Apr 30, 2004 4:54 pm
Academic status: PhD
Gender:
Location: MMLab

Post by TaRaNTuLa » Thu Sep 30, 2004 10:48 pm

Μόνος σου το είπες...Πληρώνεις το σηματάκι.... :smile:
Τώρα αν κάνουν καλύτερο το Mondeo τα καθίσματα που σου ζεσταίνουν ή σου κρυώνουν τον .... δεν ξέρω... 145hp για 2000cc μου παρα-ακούγονται λίγα... :???:

Η 330 δεν είναι Μ3.... :-D
Tamiya rulezZz....

TL-01 Full Carbon, TL-01 Upgraded, FF-01 Upgraded, M03, CC-01, ΤΤ-01 TypeE, Volvo και Scania Trucks και η λίστα συνεχίζεται...
Post Reply

Return to “Άλλα ψυχαγωγικά θέματα”