Για να δω τις οδηγάρες του Venus...

Σίγουρα όλο και κάτι δε θα ταιριάζει με τις παραπάνω ψυχαγωγικές κατηγορίες...
User avatar
semika
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 998
Joined: Sat May 01, 2004 2:21 pm
Location: Αθήνα - Β.Π.

Post by semika » Fri Jul 23, 2004 9:23 pm

shuma-cher wrote:
Επίσης το παπί είναι μάρυρας αν και απαξιοί να απαντήσει.
Δεν απαξιεί!!Μας άφησε για να πάει 1 μήνα διακοπές η τυχερή!!
Πάντως αν ήταν εδώ θα επιβεβαίωνε όσα είπες γιατί τα πράγματα έγιναν έτσι ακριβώς όπως τα λες!!!
Eτσι μπράβο...
shuma-cher wrote: Τέλος θα ήθελα να πω ότι δεν προσπαθώ να μειώσω με τίποτα τη Mercedes
που οδηγείς.Είναι ποιο ασφαλής, με καλύτερα φρένα και καλύτερα κρατήματα. Είναι συνολικά πολύ καλύτερο αυτοκίνητο από το Kia Shuma που όντως οδηγώ εγώ.
Όμως σε επιδόσεις στην ευθεία είναι πολύ πιο σβέλτο από όσο φαντάζεσαι βλέποντας το ταπεινό σηματάκι στη μάσκα του και μάλλον την Α160 σου την έχει από κοντά.
Όσο για το <<ασημένιο βέλος>> να έχουμε και λίγο χιούμορ ε?
Άλλωστε ασημί είναι!!! ;)
Ναι παιδί μου! Και εγώ δεν το έθεσα για θέμα σύγκρισης... Εξάλλου παίζει και θέμα οδηγού... Και εσύ σίγουρα είσαι οδηγάρα!!!! Δε σου κάνω πλάκα αλλά είσαι το μόνο άτομο που αισθάνομαι ασφάλεια να με πάει βόλτα. Σου χρωστάω και εγώ μία...


Οσο για το βέλος σου δεν ήθελα να σε θίξω... Απλά θεώρησα τα προηγούμενα λεγόμενά σου λίγο επιθετικά και θέλησα να κρατήσω άμυνα. (όχι και ψόφια η Mercedes μου!)

shuma-cher wrote: Τέλος θα ήθελα να πω ότι μπήκα για το χαβαλέ και για να επικοινωνώ με φίλους όπως εσύ και όχι για να υποστηρίξω κάποιον!!
Αυτή η κουβέντα καλό είναι να σταματήσει εδώ γιατί αδίκως χαλιόμαστε.
Απλά έκανε λίγο "μπάμ" που επενέβην ακριβώς μετά...
Συμφωνώ τέρμα αυτή η κουβέντα.

:) Παππούλη :)
User avatar
Ganther
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2273
Joined: Fri Jun 18, 2004 9:31 am
Academic status: 3rd year
Gender:

Post by Ganther » Fri Jul 23, 2004 11:20 pm

Βασικα το θεμα δεν ειναι να βγαζεις οσο πιο πολλα αλογα, με οσο το δυνατον λιγοτερα κυβικα...
Αυτο ειναι ενα κλασσικο λαθος στο οποιο μας εχει οδηγησει το ελληνικο συστημα φορολογησης...
Δεν νοιαζονται ολοι οι κατασκευαστες για τον λογο αποδοση/λιτρο, οσο και αν μας φαινεται περιεργο...
Οποτε το 1+1 = 2 απλα δεν ισχυει εδω, η αλλιως δεν συγκρινουμε τον 3,2 της αλφα με το 2.0 του ΗΟΝDΑ...

2ον. Τα προβληματα στον κινητηρα αυτον ειναι υπαρκτα, περιοριζονται μονο σε αυτον με τα 192 αλογα, και ειναι αληθεια...
Αν θελετε, μπορειτε να επισκευτειτε το MR2club αλλα και τα ατνιστοιχα της κορολα, να το δειτε...
Αν με ρωτησεις για αξιοπιστια αλφα η τογιοτα, προφανως θα πω τογιοτα... απλα ειναι ολα θεματα προτεραιοτητων...

ΠΡοσωπικα με αλφα μεγαλωσα, σε αλφα ελπιζω να παιθανω... και ας μου λενε οτι το γκολφ παει καλυτερα και πιο κυριλε. Προτιμω μεχρι και αλφα 75...
User avatar
shuma-cher
byte level
byte level
Posts: 59
Joined: Thu Jul 22, 2004 8:20 pm
Academic status: MSc
Location: ΑΘΗΝΑ

Post by shuma-cher » Fri Jul 23, 2004 11:47 pm

Χαίρομαι που το όποιο πρόβλημα πήγε να προκύψει λύθηκε τόσο γρήγορα!!Semika μου αφού γυρίσω από τις μίνι διακοπούλες 3-4 ημερών μόνο που θα πάω φέτος περιμένω τη βόλτα με ανυπομονησία!!! :) :)

Για να μπω και στην λίγο πιο ψαγμένη κουβεντούλα πρέπει να πω ότι είναι παράλογο να συγκρίνουμε ένα 2λιτρο κινητήρα , ο οποίος αποδίδει χειρότερα από κάθε άλλο 2λιτρο χαμηλά , και ψηλά μετατρέπεται σε όπλο μεγάλου διαμετρήματος με ένα κινητήρα που έχει αληθινή δύναμη από χαμηλά και δυναμώνει συνεχώς μέχρι τον κόφτη.Πάντως ένας αληθινός <<χεράς>> με το S2000 είναι αδύνατο να μην μπορεί να ξεφύγει από έναν αντιστοίχου επιπέδου <<χερά>> με κάποια Alfa 3.2 24V ή GTA σε οποιαδήποτε στριφτερή διαδρομή λόγω του εκπληκτικού πισωκίνητου στησίματος του S2000. Δυστυχώς από την εποχή της πολύ καλής 75 η Alfa αποκύρηξε την πίσω κίνηση ακόμη και για τα κορυφαία μοντέλα της... :-( :-(
ΠΟΥ ΑΦΗΣΑ ΤΑ ΓΥΑΛΙΑ ΜΟΥ?

ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΤΥΧΗ ΔΙΑΒΑΙΝΕ...
User avatar
Ganther
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2273
Joined: Fri Jun 18, 2004 9:31 am
Academic status: 3rd year
Gender:

Post by Ganther » Sat Jul 24, 2004 12:29 am

φιλε σουμαχερ, επιστρεφει και η πισωκινηση για της αλφα... (στο συντομο μελλον)
Επισης να πω για τους ενδιαφερομενους, οτι ετοιμαζεται τετρακινητη αλφα 147... πιθανοτατα μαζι με το φεις-λιφτ της υπαρχουσας να παρουσιαστει και τετρακινητη εκδοση...

Οσον αφορα το ποσο στριφτερο ειναι το Σ2000 σε σχεση με μια αλφα 147, οταν επιλεγεις αμαξι, δεν κοιτας αυτο, ουτε το 0-100 αλλα κατι γενικοτερο... μια "αισθηση"... Να το οδηγεις και να χαμογελας, και να αισθανεσαι Θεος και Θεα, μεσα σε αυτο...
Για εμενα ολα αυτα τα εχει μια αλφα, και οχι ενα Χοντα, ας ειναι ολο προσοντα... :P :P
User avatar
jimmyD
Venus Former Team Member
Posts: 946
Joined: Wed Apr 21, 2004 6:33 pm
Academic status: MSc
Location: στην κοσμάρα μου

Post by jimmyD » Sat Jul 24, 2004 1:27 am

Image

Image

Περιμένω κι άλλα γραφήματα που αποδεικνύουν το ότι ο κινητήρας του s2000 είναι ο χειρότερος χαμηλά. Μάλλον ισοδύναμος θα έλεγα εγώ.
Από εκεί και πέρα είναι θέμα προτεραιοτήτων αν θες ένα γραμμικό αυτοκίνητο η ένα εκρηκτικό αυτοκίνητο που κινήται φυσιολογικά χαμηλά και σαν τρελό ψηλά.

Όσο για το φτιάξιμο ναι δίνει ο 3.2 της alfa πολύ πράμα με το πείραγμα αλλά θυμίζω πως η μεγαλύτερη σχολή πειράγματος και η αμερικανική αγορά που είναι έτη φωτός μπροστά σε τέτοια πράγματα honda πειράζουν. Τέλος θυμίζω και το civic 1.6 vti του Νικηφόρου (Hondasports NIkiforos) με 500+ ps.

Επιβεβαιώνω κι εγώ την στροφή της alfa και πάλι στα αυτοκίνητα με κίνηση στον πρόστυχο άξονα.

Στο link υπάρχει online μετατροπέας από kw σε hp και άλλα τέτοια σχετικά.

http://www.mr2ownersclub.com/converter.htm

Τώρα το θέμα αίσθηση είναι υποκειμενικό . Σε άλλους αρέσει να περνάνε πάνω από το φαράγγι του Βίκου και να μην το καταλαβαίνουν άλλοι πάλι θέλουν να διαβάζουν δρόμο με τα χέρια. Σε άλλους αρέσουν τα ξερόγκαζα και σε άλλους αυτά με τα ηλεκτρονικά πολυμαραφέτια. Δεν νομίζω να υπάρχει κάτοχος s2000 και να πικραίνεται όταν το οδηγάει. Σε εμένα αρέσει η αίσθηση του τσιμπάω λίγο το πετάλ του γκαζιού και τσουπ ξεπετάγεται η ουρίτσα σαν να θέλει να πάει αυτή μπροστά.

Α και κάτι άσχετο στην προηγούμενη σελίδα κάπου γράφει ο φίλος ταράντουλος για V4 ισχύει το 4 όχι το V. Ο κινητήρας είναι σε σειρα όχι με περιεχόμενη γωνιά.

:) :) :)
Since I was born I started to decay
now nothing ever ever goes my way...
Image
User avatar
TaRaNTuLa
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1598
Joined: Fri Apr 30, 2004 4:54 pm
Academic status: PhD
Gender:
Location: MMLab

Post by TaRaNTuLa » Sat Jul 24, 2004 3:11 pm

Ganther wrote:Οσον αφορα το ποσο στριφτερο ειναι το Σ2000 σε σχεση με μια αλφα 147, οταν επιλεγεις αμαξι, δεν κοιτας αυτο, ουτε το 0-100 αλλα κατι γενικοτερο... μια "αισθηση"... Να το οδηγεις και να χαμογελας, και να αισθανεσαι Θεος και Θεα, μεσα σε αυτο...
Για εμενα ολα αυτα τα εχει μια αλφα, και οχι ενα Χοντα, ας ειναι ολο προσοντα... :P :P
Aυτό είναι το νόημα του "επιλέγω αυτοκίνητο που μ'αρέσει"...
Βέβαια,ας μη θίξουμε το θέμα του ποια έχει μεγαλύτερη ιστορία σε σπορ μοντέλα,γιατί όταν η Alfa Romeo έβγαζε αγωνιστικά αυτοκίνητα,οι άλλοι κατασκευάζανε "μπρίκια"....Και ουδείς δεν έχει αμφισβητήσει την οδηγική αίσθηση που δίνει μια Alfa Romeo... :twisted:

JimmyD,είναι αρκετά εύκολο ένας κινητήρας 3.2 να βγάλει πολλά άλογα(πχ 350hp ή και παραπάνω).Το ότι προσπάθησαν να κάνουν τον 2.0L να βγάλει 240hp,αυτό είναι που επιβραβεύουν.Αλλά δε γίνεται να το συγκρίνεις με τα ιταλικά,αφού δε μιλάμε για ίδια πράγματα...Με την ίδια λογική και ο 3.5L του 350Ζ που βγάζει 280hp είναι για τα μπάζα....

Υ.Γ. Μην αναφερθεί κανείς στην άσχημη πορεία που είχε η εταιρία,λόγω λανθασμένης στρατηγικής,κάποια χρόνια πριν...
Tamiya rulezZz....

TL-01 Full Carbon, TL-01 Upgraded, FF-01 Upgraded, M03, CC-01, ΤΤ-01 TypeE, Volvo και Scania Trucks και η λίστα συνεχίζεται...
User avatar
jimmyD
Venus Former Team Member
Posts: 946
Joined: Wed Apr 21, 2004 6:33 pm
Academic status: MSc
Location: στην κοσμάρα μου

Post by jimmyD » Sat Jul 24, 2004 5:22 pm

Προφανώς και ο κινητήρες που αναφέρεις δεν είναι για τα μπαζα ειδικά αυτός του Nissan (όσο για της GTA διατηρώ τις αμφιβολίες μου) απλά του honda είναι διαμάντι.. Απλά θυμίζω το νομικό πλαίσιο που υπάρχει στην ιαπωνία και απαγορεύει την παραγωγή αυτοκινητων με περισσότερα από 280 μαμίσια άλογα, αυτός είναι και ο λόγος που έχει τόσα το 350Ζ όπως και παλιότερα το skyline για το οποίο υπάρχουν αρκετά παραδείγματα όπου το μοτέρ φτάνει να δίνει 700++ ps.
Τέλος ακόμα και το κατά 40 άλογα πιο ανίσχυρο civic typeR έχει πάρει φοβερές κριτικές του τύπου βάλτε racing λάστιχα και βουρ για τη Ριτσώνα.

Ένα ακόμα προσόν της honda είναι ο πολύ καλός καφές στην αντιπροσωπεία . Τους έχει μείνει από τότε με τα μπρίκια :-D :-D :-D :-D

Όσο για την εμπορική πορεία της alfa μέσα από το στόμα μου το πήρες :)
Since I was born I started to decay
now nothing ever ever goes my way...
Image
User avatar
shuma-cher
byte level
byte level
Posts: 59
Joined: Thu Jul 22, 2004 8:20 pm
Academic status: MSc
Location: ΑΘΗΝΑ

Post by shuma-cher » Sat Jul 24, 2004 6:29 pm

Aπό ό,τι βλέπω πάλι όχι μόνο συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα αλλά το πάμε ποιο πέρα προσπαθώντας να καταλάβουμε πώς θα συμπεριφέρονταν σε μια extreme βελτίωση οι εκπληκτικοί κινητήρες που προαναφέρθηκαν ως μέτρο της αξιοπιστίας τους.Θα ήθελα να ρωτήσω πόσοι από εσάς πιστεύετε ότι μπορείτε να κινηθείτε οριακά με κάποιο από αυτά τα αυτοκίνητα σε πίστα ? (Στο δρόμο οι οριακοί ρυθμοί είναι εξαιρετικά μεγάλο ρίσκο ειδικά με τέτοια <<όπλα>>).
Για να μην με θεωρήσετε ειρωνικό θα σας πω ότι για τον εαυτό μου δε φοβούμαι να παραδεχτώ ότι το όριό μου είναι κάτω του 70% των ορίων αυτών των αυτοκινήτων.Επίσης όσον
αφορά την αξιοπιστία των συγκεκριμένων αυτοκινήτων τι να πω?Η Toyota δίνει 6 χρόνια εγγύηση, η Honda 7 ενώ η Alfa 5 και ο κινητήρας των GTA έχει κόφτη στις 7000-7200rpm(όποιος ξέρει με ακρίβεια ας μας διαφωτίσει!).Με βάση την <<περιποίηση>>(αλλαγές μετά τις 6500 αρκετά συχνά) :cool: :cool:
στο κατά πολύ κατώτερης ποιότητας κορεάτικο αυτοκίνητό μου , το οποίο δεν έχει κάψει ούτε μία σταγόνα λάδι δεν μπορώ να δεχτώ ότι μια <<μαμά>> GTA μπορεί να αποδειχθεί αναξιόπιστη με πιστή τήρηση των service της.Από εκεί και πέρα όποιος θέλει S2000 που να δουλεύει στις 11000rpm , GTA compressor και 350Z biturbo θα το πληρώσει υπό μορφή αυξημένου κόστους μετατροπής (εκτός του κινητήρα πρέπει να <<ανεβούν>> τα φρένα ,οι αναρτήσεις ,τα λάστιχα και ίσως να <<δέσει>> το σασί) , κίνησης (βενζίνες , λάδια ,λάστιχα,ημιαξόνια κτλ) και λόγω του ότι τα μηχανικά μέρη <<ζορίζονται>> σε ζημιές.Επίσης σε τέτοιο επίπεδο πια παίζει ρόλο και ο οδηγός .Όποιος <<φυλάει>> το αμάξι του θα το χαίρεται για πολύ καιρό ενώ όποιος το <<σκίζει>> τον ...πούλο!!! :-D :-D

PS->Μακάρι ο 3.2 24V της Alfa να βρει το δρόμο πολύ σύντομα κάτω από
το καπώ ενός καλοστημένου πισωκίνητου σασί όπως των 350Z και S2000 πολύ σύντομα γιατί τότε θα μπορούμε να μιλάμε για την πραγματική αναβίωση του ένδοξου παρελθόντος της Alfa Romeo :!: :!: :!: :!:
ΠΟΥ ΑΦΗΣΑ ΤΑ ΓΥΑΛΙΑ ΜΟΥ?

ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΤΥΧΗ ΔΙΑΒΑΙΝΕ...
User avatar
jimmyD
Venus Former Team Member
Posts: 946
Joined: Wed Apr 21, 2004 6:33 pm
Academic status: MSc
Location: στην κοσμάρα μου

Post by jimmyD » Sat Jul 24, 2004 6:46 pm

Συμφωνώ απόλυτα σε όσα λες. Απλά άσε μας να ονειρευόμαστε πως μπορούμε να οδηγούμε όπλα στο όριο. Άλλωστε όλοι όσοι συζητάμε για το θέμα αυτό το ίδιο κόλημα έχουμε. :roll: ;)
Since I was born I started to decay
now nothing ever ever goes my way...
Image
User avatar
TaRaNTuLa
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1598
Joined: Fri Apr 30, 2004 4:54 pm
Academic status: PhD
Gender:
Location: MMLab

Post by TaRaNTuLa » Sat Jul 24, 2004 9:15 pm

shuma-cher wrote:Θα ήθελα να ρωτήσω πόσοι από εσάς πιστεύετε ότι μπορείτε να κινηθείτε οριακά με κάποιο από αυτά τα αυτοκίνητα σε πίστα ?
Άμα συγκαταλέγεται το dragster στην ερώτησή σου,φίλτατε shuma-cher,τότε μπορείς να το πεις για μένα... (θυμάσαι τη φάση που μείναμε την προηγούμενη από σασμάν... :evil: )

Πάντως,έχω οδηγήσει(έτσι για μια βολτίτσα) την 156 GTA πηγαίνοντας όλη την κάθοδο της Συγγρού και μέχρι τον Αγ. Κωνσταντίνο στη Γλυφάδα και έχω μείνει ιδιαίτερα ικανοποιημένος από την αίσθηση που έδινε.Επίσης και από το Leon 1.8T Cupra,που βέβαια δεν είχε την αίσθηση του ατμοσφαιρικού της Alfa...(αν και αυτό μου άρεσε περισσότερο,καθότι λάτρης της βελτίωσης :-D )

Υ.Γ. Το επόμενο Σάββατο έχει Side Show Grand Prix στην Καλαμάτα.Πάμε;;; :-D :twisted:

Υ.Γ.2 JimmyD,δε νομίζω ότι καταδικάζεται μια μάρκα αν κάνει λάθη(μ***κιες τα λέω εγώ)και βγάλει 2-3 μοντέλα που δε θα πετύχουν...Και ούτε μπορεί να υποτιμηθεί....
Tamiya rulezZz....

TL-01 Full Carbon, TL-01 Upgraded, FF-01 Upgraded, M03, CC-01, ΤΤ-01 TypeE, Volvo και Scania Trucks και η λίστα συνεχίζεται...
User avatar
jimmyD
Venus Former Team Member
Posts: 946
Joined: Wed Apr 21, 2004 6:33 pm
Academic status: MSc
Location: στην κοσμάρα μου

Post by jimmyD » Sun Jul 25, 2004 2:58 am

TaRaNTuLa wrote: Υ.Γ.2 JimmyD,δε νομίζω ότι καταδικάζεται μια μάρκα αν κάνει λάθη(μ***κιες τα λέω εγώ)και βγάλει 2-3 μοντέλα που δε θα πετύχουν...Και ούτε μπορεί να υποτιμηθεί....
Προφανώς και όχι . Κατά τη γνώμη μου φταίει η μαμά fiat που έδωσε εντολή για αλλαγή προσανατολισμού στην alfa όπως και στη lancia . Παρόμοια λάθη έχουν κατά καιρούς κανει οι mazda, ford ενώ τον καιρό αυτό έντονα μ@^&κιζεται η mitsubishi. Όσο για υποτίμηση καμία σχέση εγώ επικεντρώθηκα σε δύο ατμοσφαιρικά μοτέρ και σε αυτά περιστράφηκε η όλη συζήτηση. Αν δε θεωρούσα την alfa ικανή δεν θα εμπαινα καν στον κόπο να ποστάρω τόσο σχετικα με το θέμα.
Since I was born I started to decay
now nothing ever ever goes my way...
Image
User avatar
TaRaNTuLa
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1598
Joined: Fri Apr 30, 2004 4:54 pm
Academic status: PhD
Gender:
Location: MMLab

Post by TaRaNTuLa » Sun Jul 25, 2004 1:49 pm

Mιας και ανέφερες τη Mitsubishi,τη γνώμη έχετε για το νέο Lancer 1.6;;;;Θα μπορέσει να "κοντράρει" (σε επιδόσεις,πωλήσεις κτλ) τα κατεξοχήν 1600άρια;;;
Tamiya rulezZz....

TL-01 Full Carbon, TL-01 Upgraded, FF-01 Upgraded, M03, CC-01, ΤΤ-01 TypeE, Volvo και Scania Trucks και η λίστα συνεχίζεται...
User avatar
semika
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 998
Joined: Sat May 01, 2004 2:21 pm
Location: Αθήνα - Β.Π.

Post by semika » Sun Jul 25, 2004 2:05 pm

jimmyD wrote:
TaRaNTuLa wrote: Υ.Γ.2 JimmyD,δε νομίζω ότι καταδικάζεται μια μάρκα αν κάνει λάθη(μ***κιες τα λέω εγώ)και βγάλει 2-3 μοντέλα που δε θα πετύχουν...Και ούτε μπορεί να υποτιμηθεί....
Προφανώς και όχι . Κατά τη γνώμη μου φταίει η μαμά fiat που έδωσε εντολή για αλλαγή προσανατολισμού στην alfa όπως και στη lancia . Παρόμοια λάθη έχουν κατά καιρούς κανει οι mazda, ford ενώ τον καιρό αυτό έντονα μ@^&κιζεται η mitsubishi. Όσο για υποτίμηση καμία σχέση εγώ επικεντρώθηκα σε δύο ατμοσφαιρικά μοτέρ και σε αυτά περιστράφηκε η όλη συζήτηση. Αν δε θεωρούσα την alfa ικανή δεν θα εμπαινα καν στον κόπο να ποστάρω τόσο σχετικα με το θέμα.
Σίγουρα δε καταδικάζεται αλλά και σίγουρα έχει χάσει το παλιό της κύρος... Τώρα με τα νέα της μοντέλα κάτι πάει να κάνει... Οσο για αξιοπιστία... Υπάρχουν και καλύτερα. Πάντως στάνταρ οι fan της Alpha Romeo έχουν άλλα "ατού" να επιδείξουν στα αμάξια τους, πχ ταχύτητα και όλα όσα ανέφερες πριν...!!! :-)
User avatar
Ganther
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2273
Joined: Fri Jun 18, 2004 9:31 am
Academic status: 3rd year
Gender:

Post by Ganther » Mon Jul 26, 2004 12:29 am

εγω δεν μπορω με τιποτα να φτασω αυτα τα αυτοκινητα στα ορια τους...
Παρολαυτα, θα ηθελα πολυ να ειχα ενα αμαξι με τοσο καλη ενεργητικη ασφαλεια, για οταν και αν ποτε χρειαστει... αυτο ειναι και το νοημα...
Κατα τ'αλλα, σε track day για διασκεδαση (δε το εχω κανει γιατι δεν εχω κανενα καταλληλο αμαξι)
User avatar
TaRaNTuLa
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1598
Joined: Fri Apr 30, 2004 4:54 pm
Academic status: PhD
Gender:
Location: MMLab

Post by TaRaNTuLa » Mon Jul 26, 2004 1:37 am

Ganther wrote:Παρολαυτα, θα ηθελα πολυ να ειχα ενα αμαξι με τοσο καλη ενεργητικη ασφαλεια, για οταν και αν ποτε χρειαστει... αυτο ειναι και το νοημα...
Nαι...το θέμα είναι ότι αν είχες ένα τέτοιο αυτοκίνητο,αν ποτέ σου χρειαζόταν κάτι,αυτό θα ήταν η παθητική ασφάλεια,γιατί την ενεργητική θα την είχες εξαντλήσει όλη μαζί με το πατημένο στο πάτωμα πεντάλ του γκαζιού... :-D Αν έχεις αυτοκίνητο άνω των 200hp,αργά ή γρήγορα θα αρχίσεις να το πατάς πολύ ως πάρα πολύ...
Tamiya rulezZz....

TL-01 Full Carbon, TL-01 Upgraded, FF-01 Upgraded, M03, CC-01, ΤΤ-01 TypeE, Volvo και Scania Trucks και η λίστα συνεχίζεται...
User avatar
TaRaNTuLa
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1598
Joined: Fri Apr 30, 2004 4:54 pm
Academic status: PhD
Gender:
Location: MMLab

Post by TaRaNTuLa » Mon Jul 26, 2004 9:13 pm

Όποιος πιστεύει ότι έχει το γρηγορότερο pc,είναι πολύ γελασμένος....

Ρίξτε μια ματιά εδώ.... http://raktron.com/turbopc/ :-D

PC ποοοουυυυ.....φταρνίζεται!!!!


Υ.Γ. Λέτε να προτείνουμε κανά τέτοιο project να το υλοποιήσουμε στη σχολή;;; :lol:
Tamiya rulezZz....

TL-01 Full Carbon, TL-01 Upgraded, FF-01 Upgraded, M03, CC-01, ΤΤ-01 TypeE, Volvo και Scania Trucks και η λίστα συνεχίζεται...
User avatar
Vasilis
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 432
Joined: Sun May 30, 2004 3:51 pm
Location: Β_324_Α_2

Post by Vasilis » Mon Jul 26, 2004 10:41 pm

Θα σας αποδείξω πόσο βλάκας και γκαντέμης μπορώ να υπάρξω. Το σαβ/κο είπαμε με παρέα να πάμε πλαταμώνα και να μείνουμε έκεί για ένα βράδυ και την Κυριακή να γυρίσουμε Βόλο. Πήγαμε και όλα καλά. Έκανα σύνολο με το καημένο το audi περί τα 350 χιλιόμετρα γιατί περάσαμε και από Αγιόκαμπο. Το αυτοκίνητο είναι του πατέρα μου και χρόνο δεν έχει κλείσει ακόμη. Πρέπει να είναι 7-8 μηνών το καημένο μου. Το πρόσεχα λοιπόν σαν τα μάτια μου. Σε όλο το ταξίδι δεν έπαθε ούτε γρατσουνιά, δεν κινδύνεψε ούτε δευτερόλεπτο, άντεξε τα μπαντιλίκια μου και τις κραυγές των συνοδηγών μου, άντεξε τα κορυφαία φρεναρίσματά μου που βγάζουν άντερα και κατάφερε να φτάσει μέχρι την πόρτα του σπιτιού μου...Το τελευταίο μέτρο που έμενε να κάνει ήταν το παρκάρισμά του και μετά θα το άφηνα ήσυχο και εγώ θα ήμουν με ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά για την τρομερή επιτυχία της εκδρομής μου! Έλα όμως που η μοίρα έμελε στο πρώτο του ταξίδι εκτός πόλης και 1 μέτρο πριν σταματήσει να κολήσει την μούρη του πάνω στο υπέροχο κολωνάκι της κυρά Λένης απέναντι...Βλέπεις ήθελα να κάνω μαγκιόρικο παρκάρισμα σε στενό δρομάκι που 2 μηχανάκια με το ζόρι περνάνε...500 ευρώπουλα θα σκάσω τώρα στον λαμαρινά μαζί με το βαψιματάκι του! Χειροκροτίστε την νούμερο 1 οδηγάρα του Venus. Μου αξίζουν τα μεγαλύτερα φάσκελα!!! :cry:
The road goes on forever...
User avatar
shuma-cher
byte level
byte level
Posts: 59
Joined: Thu Jul 22, 2004 8:20 pm
Academic status: MSc
Location: ΑΘΗΝΑ

Post by shuma-cher » Tue Jul 27, 2004 12:10 am

Vasili δεν είσαι ο μόνος γκαντέμης εδώ πέρα...Το Σάββατο μία μέρα πριν φύγω για το διήμερο στο παρκάρισμα γρατζούνισα τον κορεατάκο μου πάνω σε ένα σκουπιδοντενεκέ.Πρόσεχα ο *** μην χτυπήσω τον προφυλακτήρα αλλά δεν είχα δει ότι ήταν ανοιχτός και ακούμπησα την πόρτα του πορτ-μπαγκάζ.Δυστυχώς λόγω ηλικίας του αυτοκινήτου μας έχει πιάσει αναισθησία για τέτοια συμβάντα οπότε θα μείνει έτσι... :-(




Ganther έγραψε :

Κατα τ'αλλα, σε track day για διασκεδαση (δε το εχω κανει γιατι δεν εχω κανενα καταλληλο αμαξι)
Το μόνο κατάλληλο αμάξι για track days είναι αυτό που σου ανήκει και το συντηρείς μόνος σου ό,τι και αν είναι αυτό!!!Αν το αυτοκίνητο είτε
είναι πανύσχηρο είτε όχι ,αλλά
χωρίς ESP/ASR,θα διασκεδάσεις όσο δε φαντάζεσαι!!!Δεν έχει σημασία η ταχύτητα σου σε σχέση με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα αλλά το πόσο εσύ περνάς καλά και βελτιώνεσαι οδηγικά! ;)

Όντως Tarantule όσο
κάνεις χλμ με ένα δυνατό αυτοκίνητο τόσο εξοικιώνεσαι
μαζί του επεκτέινεις τα όριά σου και μπορείς να κινηθείς ποιο γρήγορα αλλά το να προσπαθείς αυτά τα όρια να τα επιβεβαιώσεις πάνω στο δρόμο είναι σα να περπατείς σε τεντωμένο σκοινί :!: :!: :!:
ΠΟΥ ΑΦΗΣΑ ΤΑ ΓΥΑΛΙΑ ΜΟΥ?

ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΤΥΧΗ ΔΙΑΒΑΙΝΕ...
User avatar
TaRaNTuLa
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1598
Joined: Fri Apr 30, 2004 4:54 pm
Academic status: PhD
Gender:
Location: MMLab

Post by TaRaNTuLa » Tue Jul 27, 2004 1:20 am

Εμένα μου χτυπάνε τον πίσω προφυλακτήρα όταν παρκάρουν-ξεπαρκάρουν όλοι οι κατεστραμένοι!!! :evil: :evil:
shuma-cher wrote:και μπορείς να κινηθείς ποιο γρήγορα αλλά το να προσπαθείς αυτά τα όρια να τα επιβεβαιώσεις πάνω στο δρόμο είναι σα να περπατείς σε τεντωμένο σκοινί :!: :!: :!:
Πράγματι.... :???: αλλά τι να κάνουμε;;;; :-D
Tamiya rulezZz....

TL-01 Full Carbon, TL-01 Upgraded, FF-01 Upgraded, M03, CC-01, ΤΤ-01 TypeE, Volvo και Scania Trucks και η λίστα συνεχίζεται...
User avatar
semika
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 998
Joined: Sat May 01, 2004 2:21 pm
Location: Αθήνα - Β.Π.

Post by semika » Tue Jul 27, 2004 12:23 pm

Vasilis wrote:Θα σας αποδείξω πόσο βλάκας και γκαντέμης μπορώ να υπάρξω... Χειροκροτίστε την νούμερο 1 οδηγάρα του Venus. Μου αξίζουν τα μεγαλύτερα φάσκελα!!! :cry:
Ρε συ Vasilis τι θα γίνει με εκείνο το θέμα περι γκαντεμιών που θα άνοιγες και εγώ θα συμπλήρωνα??
Βασικά δε μας είπες τι ζημιά έγινε και τις αντιδράσεις του πατέρα σου.
User avatar
Vasilis
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 432
Joined: Sun May 30, 2004 3:51 pm
Location: Β_324_Α_2

Post by Vasilis » Tue Jul 27, 2004 2:33 pm

Έφαγα τον προφυλακτήρα μπροστά και μόνταρα ωραία και την λαμαρίνα από την αριστερή πλευρά. Όσο για τον πατέρα μου δεν θα ήθελες να γράψω τι είπε γιατί θα κλείσουν το site, θα με πετάξουν έξω και δεν πρόκειται να ξαναγράψω ποτέ. Όσο για το θέμα με τις γκαντεμιές ξεχάστηκα γιατί ψάχνομαι για διακοπές. Ας το ανοίξω λοιπόν μιας και έχω μια φανατική οπαδό...
The road goes on forever...
User avatar
P3
Venus Project Founder
Venus Project Founder
Posts: 2722
Joined: Mon Mar 22, 2004 4:12 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: !! El Paso !!

Post by P3 » Tue Jul 27, 2004 3:39 pm

Το θέμα δεν είναι τι είπε ο πατέρας σου αλλά εσύ....
"Το δικό μου το ποίημα δεν έχει ομοιοκαταληξία.", ο υπογράφων
Post Reply

Return to “Άλλα ψυχαγωγικά θέματα”