Page 1 of 3

BMW 6 M

Posted: Tue Dec 14, 2004 9:55 pm
by jimmyD
Έλεος μα δε μας λυπούνται καθόλου θα χάσω τον ύπνο μου. Ταράντουλε πες τίποτα

http://www.in.gr/auto/news/article.asp? ... tyID=43148

Posted: Tue Dec 14, 2004 10:21 pm
by Sreak
Άστο καλό!!!!!!
Τι να πεις τώρα....... 6άρα και πισοκούνα.......... Αχ

Posted: Wed Dec 15, 2004 3:01 am
by semis19
Ένα θα πω ... όνειρο ζωής ...

Posted: Wed Dec 15, 2004 3:21 am
by Ganther
Ενα θα πω. Σιγα το αμαξι.

Posted: Wed Dec 15, 2004 8:47 am
by semis19
Ganther wrote:Ενα θα πω. Σιγα το αμαξι.
Αν Ganther σου το χαρίσουν ... δεν το φέρνεις σε εμένα μιας και δεν το θέλεις ... :smt036 :smt106 :smt081

Posted: Wed Dec 15, 2004 11:49 am
by P3
Κρίμα !!! Tόσο ωραίο αμάξι και να είναι BMW;

Posted: Wed Dec 15, 2004 1:56 pm
by Sreak
Tι????????????
Καλά ας μη το συνεχίσουμε αλλά όποιος πραγματικά ξέρει από απόλαυση οδήγησης παραδέχεται τη μπέμπα ;)

Posted: Wed Dec 15, 2004 2:50 pm
by Paralias
Απίστευτο...
Και η Μ5 δε με χάλαγε!!

Posted: Wed Dec 15, 2004 6:25 pm
by jimmyD
p3 wrote:Κρίμα !!! Tόσο ωραίο αμάξι και να είναι BMW;

Θα μπορούσε να είναι και toyota :-D :-D :-D (ο κολλημένος)
Πλάκα κάνω μη με αρπάξετε

Posted: Wed Dec 15, 2004 11:16 pm
by TaRaNTuLa
Κοίτα...μπορεί να μην παραδέχομαι σε επιδόσεις τις μικρές BMW,αλλά πιστεύω ότι οι Μ είναι από τα πολύ καλά αυτοκίνητα...Λέει ότι δανείζεται στοιχεία από την Μ3 CSL...Λες τελικά οι προφυλακτήρες αυτοί να είναι πολυεστερικοί;;;;Μη σας ξεγελάει που είναι βαμμένοι... ;)

Καλό αμαξάκι θα είναι,αλλά πιστεύω ότι με ένα Kompressor(αν και θορυβώδης) θα πήγαινε καλύτερα...Πάνω στον V10 θα έλεγε πολύ...Αν δεν έχει 650hp δε λέει...(πλάκα κάνω!! :lol: )

Αλλά viva Italia!!! :twisted:

Posted: Thu Dec 16, 2004 12:04 am
by jimmyD
TaRaNTuLa wrote:...Αλλά viva Italia!!! :twisted:
Τώρα σε αναγνωρίζω :-D :-D

Posted: Thu Dec 16, 2004 3:03 am
by TaRaNTuLa
jimmyD wrote:Τώρα σε αναγνωρίζω :-D :-D
:lol: :lol: :lol: Πόσο καλά με ξέρεις... :-D

Posted: Thu Dec 16, 2004 11:31 am
by P3
jimmyd wrote:Θα μπορούσε να είναι και toyota
Δεν κατάλαβα ;;; Το γελάς;;; Γιαπωνέζος και πάλι γιαπονέζος!!!!!!

Όσο για την οδηγική απόλαυση θα μου επιτρέψεις να έχω τις αμφιβολίες μου λόγω προσωπικής εμπειρίας ώς συνεπιβάτης για μια φορα σε 1 Ζ3.Κι εγώ και ο θείος μου που την οδηγούσε μετα από μια ώρα μέσα στο αμάξι βγήκαμε και μας πόναγε η μέση μας!
Πάντως από τέτοιου είδους αυτοκινητα θα μου επιτρεψετε να πιστεύω πως η Audi μ'αρέσει περισσότερο!

Posted: Thu Dec 16, 2004 11:37 am
by Sreak
Υου have a point of view but pisokouna is always pisokouna :)

Posted: Thu Dec 16, 2004 2:35 pm
by TaRaNTuLa
Koίτα,η Ζ3 ήταν ολίγον τι "κουβαδάκι"...Είπαμε να φτιάξουμε ένα roadster αλλά όχι και έτσι...Βασικά ήταν αρκετά χαμηλό αμάξι και αυτό του στερούσε άνεση...Η Ζ4 βέβαια αναπληρώνει το χαμένο έδαφος και σε άνεση και σε επιδόσεις...Η Audi έχει πράγματι δώσει περισσότερη προσοχή στο τομέα της άνεσης.Από ΤΤ που είχα μπει,το κάθισμα του οδηγού σου έδινε την αίσθηση ότι βρίσκεσαι σε ένα Α3/S3 ή Α4...(αν έκανες όμως να κοιτάξεις το πίσω μέρος,καταλάβαινες ότι είσαι σε roadster... :-D )

Posted: Thu Dec 16, 2004 4:44 pm
by Paralias
Εγώ έχω ένα Α4 1.8Τ Quattro.Το μόνο που έχω να πω είναι: απίστευτη αίσθηση οδήγησης,τρομερή οδηγική συμπεριφορά και άνεση.Έχω ξεκινήσει από Ναύπλιο,πήγα Λευκάδα κατευθείαν χωρίς στάση και ήμουν μια χαρά!! ;)

Posted: Thu Dec 16, 2004 8:40 pm
by P3
Έτσι έτσι!

Posted: Fri Dec 17, 2004 11:16 pm
by Ganther
Ξερω οτι δεν ειναι πολυ σχετικο, αλλα δεν πειραζει...
Βασικα, Σημερα εκανα test drive Alfa GT 2.0JTS...
Τι να γραψω για το αμαξι αυτο...
τελειο, και ας εχει το Α4 1.8Τ τετρακινηση και 180 αλογα... (Εχω κανει πολλες διαδρομες με το Α6 ως συνοδηγος ομως δυστηχως... )
Το αμαξι ειναι κ@@λ@. Το αμαξι δεν περιγραφεται. μιλαμε ειχα ενα χαμογελο ολη μερα μετα στο προσωπο μου!
Την εμφανιση δεν τη σχολιαζω αφου την θεωρω εκτος συναγωνισμου... το αμαξι ειναι απλα πανεμορφο.
ΥΓ. Ακομα και με τα 165 ατια, δεν τολμησα να πατησω τερμα γκαζι, μου φανηκε πολυ γρηγορο... :) :)

Posted: Sat Dec 18, 2004 12:11 am
by jimmyD
to A4 είναι πιο ουδέτερο από την alfa. Τώρα το μοτέρ της audi είναι διαμαντένιο αλλά γενικά το στήσιμο είναι για ήρεμους ανθρώπους.
Δε λέω ότι το τετρακύλινδρο της άλφα είναι κακό ίσα ίσα απλά ο τουρμπάτος του group VAG είναι ήδη κλασσικός

Posted: Sat Dec 18, 2004 4:49 am
by Ganther
Ο τουρμπατος του Βαγκ ειναι μια μαπα και μιση σαν κινητηρας και του κοτσαρανε το τουρμπο για να πει κατι... Εγινε κλασσικος μονο και μονο επειδη ανεβαινει η υποδυναμη ευκολα, αλλα δυστηχως αυτο ειναι κατι που γινεται σε ολα τα τουρμπο.
Απλα το μοτερι αυτο ειναι πολυ καλο σε αποδοση αλλα απαραδεκτο σε καταναλωση αλλα οσο και να το αρνειστε και σε βλαβες. Οι βλαβες αυτου του μοτερ ειναι παροιμοιωδης ειδικα σε παλιοτερα μοντελα, και το ξερω απο πρωτο χερι...

Οσο για την αλφα, απλα ειναι πιο σπορ απο το αουντι. Τι ουδετερο και ξεουδετερο, με οσα και να μπει το αουντι, αν η αλφα μπει με τα μισα, θα σου δωσει χαμογελο, ενω το αουντι ξυνιλα!

Posted: Sat Dec 18, 2004 2:01 pm
by jimmyD
Καλά την αξιοπιστία ας την αφήσουμε καλύτερα καθότι τα αυτοκίνητα για τα οποία μιλάμε (audi/alfa) έχουν προδιαγραφές βόρειου πόλου και ενσωματωμένη φριτέζα (Ταράντουλε στα όπλα . :smt066 :smt067 :smt070 :smt068 :smt072 :smt071 ) :-D :-D :-D
Το θέμα είναι ότι η audi δεν ήθελε να φτιάξει πιο σπορ αυτοκίνητο αλλά πιο άνετο. Πραγματικά πιστεύεις ότι ο γερμανός δεν μπορεί να στήσει παιχνιδιάρικο αμάξι??

Posted: Sun Dec 19, 2004 2:47 am
by Ganther
Δεν ξερω... και το ΤΤ ανετο ηθελε να το κανει? συνηθως οι Haldex δεν προσφερουν κατι σε παιχνιδιαρικο...