Pokemon Programming Facts...

Σίγουρα όλο και κάτι δε θα ταιριάζει με τις παραπάνω ψυχαγωγικές κατηγορίες...
Post Reply
User avatar
ThOdOr1s
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 964
Joined: Thu Oct 25, 2012 5:17 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: 36.86588,25.51602

Pokemon Programming Facts...

Post by ThOdOr1s » Sat Dec 29, 2012 11:20 pm

Βαριεστε πολυ και δεν ξερετε τι να κανετε οποτε μπηκατε να τσεκαρετε το forum? (και εγω το ιδιο... ισως περισσοτερο απο εσας!)

Οριστε λοιπον!

Pokemon Science! Που οφειλονται ΟΛΑ αυτα τα glitches, τα errors και τα παραδοξα που εχουμε δει στα pokemon παιχνιδια μεχρι σημερα?

> Ποσταρω το thread εδω γιατι ειναι λιγο αταιριαστο με τα thread του προγραμματισμου, και επισης, γιατι ενδιαφερουν περισσοτερο τους πρωιν και νην Poke-fans...
(edit: Θα μπορουσε να παει στο gaming... τωρα το σκεφτηκα :smt005 )

Εχει λιγο πλακα, γιατι σαν παιδι (και καμενος με pokemon) παντα ηθελα να καταλαβω πως γινονται ολα αυτα... Μπορει να μην τους φαινεται, αλλα τα pokemon ειναι το πιο ΚΑΜΕΝΟ rpg που υπαρχει. Οι παραμετροι πισω απο το pokemon με την εννοια που το ξερουμε ειναι χιλιαδες, σε τετοιο βαθμο που οι ανθρωποι που φτιαχναν τα πρωτα games, επρεπε να στριμοξουν παρα πολυ τα values τους και να χρησιμοποιουν περιορισμενους αριθμους απο arrays λογω μνημης ... το αποτελεσμα αυτης της ενεργειας, ειναι αυτα τα μπλεγμενα arrays, που δινουν υποσταση στα παρακατω glitch (και οχι μονο):

1) The Missingno glitch
Το Missingno εμφανιζεται σε πολλες κασετες... Η πιο γνωστη και ευκολη εμφανιση του ειναι στις πρωτες original κασετες των Pokemon οπου μιλας στον tutor γερο στην Viridian, κανεις fly στο Cinabar, και μετα πηγαινεις στην πρωτη γραμη νερου ακριβως δεξια απο την πολη. Εκει μπορει να συναντισεις το missignno που μπορει να παρει 5 διαφορετικες μορφες η ενα pokemon που λεγεται 'm... Ειναι το νουμερο 000 στο pokedex, ξερει water gun 2 φορες, και ειναι bird, η bird/normal... Οποιαδηποτε προσπαθεια να του δωσει καποιος hp θα το εξεληξει σε Kangaskan, με normal stats και επιθεσεις, υπαρχει περιπτωση να σας κολησει το game η να σας αλλαξει τα γραφικα, να σας πολλαπλασιασει το 6ο item, και να σας αλλαξει το hall of fame etc... Πως εγινε αυτο? Οταν μιλας με τον tutor, το ονομα σου σαν trainer πηγαινει και αποθηκευεται στην πρωτη θεση του πινακα με τα αγρια pokemon που προκειται να δεις στο μελλον, αυτος ο πινακας οσο βρισκεσαι σε πολη ειναι γεματος με null, και οταν αλλαζεις route, ξεκιναει randomly να δημιουγει στοιχεια για το Pokemon που θα δεις μετα αναλογα με την route. Oσο εισαι μεσα σε πολη ομως, αυτο δεν θα επρεπε να δημιουργει προβληματα. Αλλα υπαρχει ενα σημειο σε μια πολη, οπου το να υπαρχουν στοιχεια εκτος απο null στον πινακα μπορει να δημιουργησει προβλημα, η ακρη του Cinabar Island, εξακολουθει να ειναι μεσα στην πολη, επομενως, αν πας εκει περα, αναλογα με το ονομα σου, θα εμφανιστει το καταλληλο Pokemon και στο καταλληλο level. Μαλιστα, αυτος ειναι και ο λογος που καπιοι trainers βρισκουν αλλα Pokemon σε random lvl αντι για missigno... Πως γινονται τα υπολοιπα ομως (o πολλαπλασισμος items και το Hall of fame)? Θυμαστε που πιο πανω ελεγα για την ελλειψη χωρου στο game? Το ονομα σου αρχιζει να μπαινει σε διαφορα arrays μεσα σε διαφορα σημεια του game, και αρχιζει να σου αλλαζει και αλλες πληροφοριες, οταν αυτο αρχισει να σου επιρρεζει τα γραφικα (κυριως οταν κανεις surf) μπορεις απλα να μπεις μεσα σε ενα pokedex entry (ναι γεμισεις τον array με κατι legit) και μετα, τα γραφικα που θα επιστρεψουν απο τη μνημη θα ειναι φυσιολογικα. Τελικα το missingno εμφανιζεται γιατι δεν υπαρχουν 151 pokemons, αλλα 256 (λογω του μεγεθους του array) τα υπολοιπα και περισσευομενα pokemon καλουνται μεσω τετοιον glitches σε ολα τα παιχνιδια! Παρολο που ξερουμε αρκετα πραγματα για το missigno, ακομα δεν ειναι σιγουρο γιατι γινεται kangaskan, και ενω υπαρχουν διαφοερες θεωριες γι αυτο, (οπως η θεωρια του cubone) ειναι αδυνατον να ξερουμε χωρις τον κωδικα, και κανενας προγραμματιστης δεν εχει απαντησει σε αυτο το ερωτημα ακομα... :-k

2) The Mew glitch.
Γεγονος ειναι οτι στο παιχνιδι Pokemon, χωρις action replay, και χωρις events, η glitches, και midgration απο παλαιοτερες κασετες, το να ολοκληρωσεις το objective του παιχνιδιου που ειναι να πιασεις ΟΛΑ τα pokemon, ειναι impossible task :-( . Στην πρωτη γεννια ομως, μπορουσες εχοντας τις 3 κασετες (Red, Blue, και Yellow) να ολοκληρωσεις το pokedex, κυριως λογω ενος trick. Οι προγραμματιστες της Nintendo, εσκεμενα φτιαξανε το mew glitch μονο και μονο για να τεσταρουν το ενδεχομενο καποιος να τερματισει το παιχνιδι, και ενω δεν το εχουν παραδεχτει ακομα, δεν εχουν δωσει εξηγισεις οπως εγινε παραπανω με το Missigno. Η ιδια η Nintendo δεν εχει μιλησει ποτε για το Glitch σε αντιθεση με το Missingno. Οποτε να ξερετε οτι αυτο το glitch ειναι κατα πασα πιθανοτητα σχεδιασμενο, παραειναι πολυπλοκο για να ειναι λαθος αλλωστε...

3) The Cloning Glitch.
Γενικα υπηρχαν παντα διαφοροι τροποι να κλονοποιησεις τα pokemon σου και τα items που κρατουσαν, Ο πιο χαρακτηριστικος ειναι αυτος στην Emerald. (Εγω σαν μικροτερος σας εζησα και την Emerald, αν δεν ξερετε για πιο πραμγα μιλαω, move along, εχει αλλα 1st και 2nd gen stuff στη συνεχεια...) Στην Emerald μπορουσες να κανεις κατι σαν Quick Save, στο VS wireless game στο Battle Tower, (που κανεις ποτε δεν το επαιξε και πηγαιναμε ολοι εκει για το glitch) πηγαινες στον υπολογιστη διπλα αφηνες τα Pokemon σου, και εκανες full save, μετα τα εκανες withraw, και μετα πηγαινες και εκανες overigt το information της ομαδας σου... Αυτο ειχε και τους κινδυνους του, θα μπορουσες να χασεις τα Pokemon σου, αλλα οποιος ηξερε να κανει σωστο overigt, μπορουσε να κανει ανετο cloning, 5 pokemon σε καθε reset, μονο και μονο κλεινοντας το GBA στο σημειο που σου λεει Saving is Succesfull! Και κανονικοι κλονοι ετισι! Legit, με τα items τους και με τα παντα τους! :-D

4) The Pokerus
Βασικα αυτο το γεγονος δεν ειναι καν glitch (πλεον)! Νομιζουμε οτι ολα τα πλασματα στο Pokemon Universe ειναι Pokemon, η Ανθρωποι (γιατι δεν υπαρχουν ζωα). Αλλα υπαρχει ενα ζωτανο πλασμα που δεν ειναι ουτε pokemon, ουτε ανθρωπος... Ειναι ενας Ιος... το Pokerus (=Pokemon+Virus). Η πιθανοτητα να πιασετε ενα pokemon με pokerus ειναι 1/22.000 και δουλευει με τα Diterminant Values που θα δουμε τι ειναι παρακατω (στα shinies). Αμα πιασετε pokemon με pokerus το pokemon εξαπλωνει γρηγορα το pokerus στα υπολοιπα (σε μια ωρα στο team, και σε μια μερα στο κουτι τους), και απλα κερδιζετε λιγο παραπανω xp σε μαχες. Ισως ηταν glitch στην πρωτη γεννια, αλλα απο τη δευτερη γεννια και μετα ειναι μια απο τις παραμετρους του game. Αν ισχυει αυτο τοτε ειναι το μονο glitch της πρωτης γεννιας, που εξηγηθηκε ως part of the game στις επομενες...

5) Shiny Pokemon
Απο τοτε που υπηρχαν χρωματα στα pokemon, υπαρχουν και Shiny pokemon...
Τα Shiny pokemon βασικα δεν εχουν κανενα πλεονεκτημα απο τα υπολοιπα (ισα-ισα, εχουν μειονεκτημα οπως θα δουε παρακατω)
Πως αραγε υπολογιζεται αν ενα wild pokemon ειναι shiny?
Τα Shiny pokemon εμφανιζονται αναλογα με τις DV, η Diterminant Values. (αργοτερα ονομαστηκαν IVs και εγιναν ακομα πιο πολυπλοκες)(ειναι σαν το DNA των pokemon) Οι DVs, που στη περνουν τιμες απο το 1 μεχρι το 15 δειχνουν ποσο ενα pokemon γενετικα μπορει να εχει, και να αναπτυζει τα stats του... Η ουσια των Values αυτω φαινεται στη συγκριση 2 ιδιων pokemon του ιδιου level, ενα pokemon με καλα values παντα θα εχει καλυτερα stats απο το αλλο...
σε Gold-Silver-Crystal: Εδω το SV (shiny value) μπορει να ειναι shiny αν εχει Def: 10, Special: 10, Spd: 10, Atk: 2,3,6,7,10,11,14,15. Επειδη τα values αυτα καθοριζουν και αλλα πραγματα οπως τη συχνοτητα εμφανισης των Unown, παραδοξως, τα μονα Unown που μπορουν να ειναι shiny ειναι το I, και το V. Γενικα, οι πιθανοτητες να πετυχει καποιος Shiny Pokemon στη δευτερη γεννια ειναι 1/8192
απο την 3η γεννια και μετα παει καπως ετσι: Υπολογιζεται ο 5ψηφιος Trainer ID o 5ψηφιος Secret ID, και το 10ψηφιο Personality Value (PV) του Pokemon, που φτιαχνεται randomly οταν το βλεπεις. Με τα 2 πρωτα φτιαχνεται ενας δεκαψηφιος αριθμος, και μετα πηγανει η υποθεση συγκριση σε Binary level με 5-6 xor, και αν το αποτελεσμα βγαλει λιγοτερο απο 8... Shiny :ubergeek: ! Κοινως, πλεον μπορει να εχεις shiny pokemon ανεξαρτητα απο τα DVs και τα ΙVs τους... Kαι καταφεραν να το κανουν κρατοντας την πιθανοτητα ιδια στο 1/8192...! :Asians:

Οπως καταλαβατε, ναι.... βαριεμαι... ΟΣΟ ΔΕΝ ΠΑΕΙ! .... Αλλα interesting info is interesting! :smt012
Επισης πολυ ενδιαφερον ειναι οτι τα περισσοτερα απο αυτα, τα εχουν υπολογισει ανθρωποι, και μερικα δεν ειναι official απο την Nintendo, Και ομως ισχυουν! Way to go!
Εσεις ξερετε κανενα που μου διεφυγε, τιποτα πιο καινουριο (γιατι εγω δεν εχω παιξει τοσο τις καινουριες κασετες) κλπ? Και απο αλλα games γιατι οχι...!?
Καλα Χριστουγεννα BTW :smt002
Elementary OS
User avatar
MpoMp
Venus Former Team Member
Posts: 6620
Joined: Mon Oct 04, 2010 9:31 pm
Gender:
Contact:

Re: Pokemon Programming Facts...

Post by MpoMp » Mon Dec 31, 2012 1:05 pm

Εδώ θα βρεις θησαυρούς (και links προς άλλα πολύ ενδιαφέροντα και χρήσιμα sites για pokemon!):
http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Main_Page
http://www.serebii.net/index2.shtml

Για τις κασέτες ειδικά έχουν καταγράψει σχεδόν τα πάντα!
Any fool can make something complicated. It takes a genius to make it simple.
MpoMp @ Discord
User avatar
Stayrakas
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 587
Joined: Mon Sep 28, 2009 7:36 pm
Academic status: N>4
Gender:
Location: StoneCity @ Athens

Re: Pokemon Programming Facts...

Post by Stayrakas » Mon Dec 31, 2012 4:11 pm

Στοιχημα οτι ξερει και τα 2 :P
Three Rings for the Elven-kings under the sky,Seven for the Dwarf-lords in their halls of stone,Nine for Mortal Men doomed to die,
One for the Dark Lord on his dark throne,In the Land of Mordor where the Shadows lie.
One Ring to rule them all, One Ring to find them,One Ring to bring them all and in the darkness bind them
In the Land of Mordor where the Shadows lie.
User avatar
MpoMp
Venus Former Team Member
Posts: 6620
Joined: Mon Oct 04, 2010 9:31 pm
Gender:
Contact:

Re: Pokemon Programming Facts...

Post by MpoMp » Tue Jan 01, 2013 4:02 pm

Stayrakas wrote:Στοιχημα οτι ξερει και τα 2 :P
Τότε γιατί έκατσε να γράψει όλα τα παραπάνω αφού υπάρχουν γραμμένα? :-p
Any fool can make something complicated. It takes a genius to make it simple.
MpoMp @ Discord
User avatar
Spongebobu
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 702
Joined: Mon Jul 02, 2012 6:54 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: In yo house

Re: Pokemon Programming Facts...

Post by Spongebobu » Tue Jan 01, 2013 6:08 pm

MpoMp wrote: Τότε γιατί έκατσε να γράψει όλα τα παραπάνω αφού υπάρχουν γραμμένα? :-p
ThOdOr1s wrote:βαριεμαι... ΟΣΟ ΔΕΝ ΠΑΕΙ! ....
:lol: :lol:
Σοβαρά όμως, τα pokemon είναι απο τα πιο καλοσχεδιασμένα παιχνίδια για την εποχή τους (και για τώρα μη σου πω) και τα άπειρα stats οδηγούν σε απίστευτο replayability (βλ. breeding guide). Είναι λογικό με τέτοια περιπλοκότητα να υπάρχουν και bugs.
Every time you make a typo the errorists win.
Fabio 2 - 1 Funk
User avatar
ThOdOr1s
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 964
Joined: Thu Oct 25, 2012 5:17 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: 36.86588,25.51602

Re: Pokemon Programming Facts...

Post by ThOdOr1s » Thu Jan 03, 2013 4:24 pm

MpoMp wrote:Εδώ θα βρεις θησαυρούς (και links προς άλλα πολύ ενδιαφέροντα και χρήσιμα sites για pokemon!):
http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Main_Page
http://www.serebii.net/index2.shtml
Για τις κασέτες ειδικά έχουν καταγράψει σχεδόν τα πάντα!
Την Bulbapedia την ξερω... Το αλλο δεν το ξερω, αλλα τα καλυτερα sites κατα τη γνωμη μου ειναι
http://pokebeach.com/ (εχει news)
και http://www.marriland.com/ (εδω εχει τα παντα για τις κασετες. Τα παντα ομως!)
Elementary OS
User avatar
MpoMp
Venus Former Team Member
Posts: 6620
Joined: Mon Oct 04, 2010 9:31 pm
Gender:
Contact:

Re: Pokemon Programming Facts...

Post by MpoMp » Thu Jan 03, 2013 10:05 pm

ThOdOr1s wrote: και http://www.marriland.com/ (εδω εχει τα παντα για τις κασετες. Τα παντα ομως!)
Δε το βλέπω. :-p Το bulbapedia είναι πολύ πιο πλούσιο!
Any fool can make something complicated. It takes a genius to make it simple.
MpoMp @ Discord
User avatar
ThOdOr1s
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 964
Joined: Thu Oct 25, 2012 5:17 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: 36.86588,25.51602

Re: Pokemon Programming Facts...

Post by ThOdOr1s » Thu Jan 03, 2013 10:45 pm

MpoMp wrote:
ThOdOr1s wrote: και http://www.marriland.com/ (εδω εχει τα παντα για τις κασετες. Τα παντα ομως!)
Δε το βλέπω. :-p Το bulbapedia είναι πολύ πιο πλούσιο!
Sure, αλλα ο Marriland τα εχει λιγο στη σειρα τα πραγματα... Στην Bulbapedia θα πας για να παρεις πληροφοριες, ομως για να τσεκαρεις στρατηγικες, να κανεις EV training, και να δεις Walkthroughs, προτιμω τον Marriland :smt016
Elementary OS
User avatar
Stayrakas
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 587
Joined: Mon Sep 28, 2009 7:36 pm
Academic status: N>4
Gender:
Location: StoneCity @ Athens

Re: Pokemon Programming Facts...

Post by Stayrakas » Sat Feb 09, 2013 3:38 pm


Link

Με το που το ειδα θυμηθηκα αυτο το topic, οποτε το μοιραζομαι μαζι σας...

(credits: para)
Three Rings for the Elven-kings under the sky,Seven for the Dwarf-lords in their halls of stone,Nine for Mortal Men doomed to die,
One for the Dark Lord on his dark throne,In the Land of Mordor where the Shadows lie.
One Ring to rule them all, One Ring to find them,One Ring to bring them all and in the darkness bind them
In the Land of Mordor where the Shadows lie.
User avatar
ThOdOr1s
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 964
Joined: Thu Oct 25, 2012 5:17 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: 36.86588,25.51602

Re: Pokemon Programming Facts...

Post by ThOdOr1s » Tue Feb 12, 2013 11:25 pm

Stayrakas wrote: Με το που το ειδα θυμηθηκα αυτο το topic, οποτε το μοιραζομαι μαζι σας...


Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα! :smt005 :smt005 :smt005 :smt005 :smt005 epic!
Elementary OS
Post Reply

Return to “Άλλα ψυχαγωγικά θέματα”