Page 1 of 1
moto-fun
Posted: Tue Apr 12, 2005 1:44 am
by DeadEye
Εχει πειραματιστει κανεις με "πειραγματακια" σε μηχανες για καλυτερη αποδοση κ εμφανιση;Εχω ενα Honda XR-125cc και αφου ξενερωσα αγρια με την ανικανοτητα διαφορων μηχανικων, αποφασισα να κανω συντηρηση (ή και πειραγματακια) μονος μου(τουλαχιστον στα βασικα)...Αφου πειραματιστικα με αλλαγες λαδιων, σφιξημο της αλυσιδας, ρελαντι, ελαστικα κτλ και τα πηγα αρκετα καλα, προχωρησα ενα βηματακι και ξεβιδωσα την πινακιδα, ξεκωλλησα το πισω πλαισιο ,και την ξαναβιδωσα ακριβως κατω απο το φως του φρενου.Τελικα δεν ηταν και τοσο δυσκολο οσο φανταζε στην αρχη και θελω να ασχοληθω λιγο με το "αθλημα"...
Εχετε κανει κανενα πειραγματακι να μου πειτε πως, ή καμμια συμβουλη, ή κανενα σχετικο link;
Εχω ακουσει απο φιλαρακια κατι "χοντρα", οπως πχ να ανηξεις τρυπες στο φιλτρο αερα για να τραβαει καλυτερα, αλλα μου φανηκε λιγο τραβηγμενο...Με ενδιαφερει ειδικα να ανεβασω λιγο το θορυβο της εξατμησης
Re: moto-fun
Posted: Tue Apr 12, 2005 11:33 am
by TaRaNTuLa
DeadEye wrote:Εχω ακουσει απο φιλαρακια κατι "χοντρα", οπως πχ να ανηξεις τρυπες στο φιλτρο αερα για να τραβαει καλυτερα, αλλα μου φανηκε λιγο τραβηγμενο...
Άμα ανοίξεις τρύπες στο φίλτρο,μπορεί μεν να μπαίνει περισσότερο αέρας,αλλά σκέψου και το ενδεχόμενο να αρχίσουν να μπαίνουν διαφόρων ειδών σωματίδια και σκόνη,με αποτέλεσμα να σου δημιουργήσουν πρόβλημα στον κύλινδρο(να μαζευτεί "βρώμα" και να μη δουλεύει κανονικά).Άσε που μπορεί να "μπουκώσει" και το καρμπυρατέρ με τέτοιες "πατέντες".Βάλε μια μικρή χοάνη και θα είσαι "κομπλέ"...

Έχω δει κάποια παπιά να φοράνε τέτοια...
χοανη;;
Posted: Wed Apr 13, 2005 2:03 am
by DeadEye
Τι ακριβως ειναι μια χοανη και πως λειτουργει;Ειμαι λιγο "αδιαβαστος" οσον αφορα το θεμα...Μπορεις να μου πεις μερικα info οπως πχ ποσο κοστιζει, που θα την βρω, πως την τοποθετω κτλ;

Re: χοανη;;
Posted: Wed Apr 13, 2005 9:56 am
by TaRaNTuLa
DeadEye wrote:Τι ακριβως ειναι μια χοανη και πως λειτουργει;Ειμαι λιγο "αδιαβαστος" οσον αφορα το θεμα...Μπορεις να μου πεις μερικα info οπως πχ ποσο κοστιζει, που θα την βρω, πως την τοποθετω κτλ;

Η χοάνη έχει σχήμα κώνου-κυλίνδρου και χρησιμοποιείται για την εισαγωγή αέρα και παράλληλα το φιλτράρισμά του.Πληροφορίες σχετικά με πόσο κοστίζει,πού κτλ δεν μπορώ να σου δώσω,γιατί δε γνωρίζω.Εγώ ασχολούμαι με αυτοκίνητα,από μοτοσυκλέτες δεν ξέρω πολλά πράγματα.Σου απάντησα γιατί αυτοκίνητα και μοτο δε διαφέρουν σε αυτό τον τομέα...
Πάντως άμα κάνεις μια βολτίτσα στη Μιχαλακοπούλου,θα βρεις νομίζω ό,τι ψάχνεις...

Posted: Thu Apr 14, 2005 2:31 am
by Paralias
Η χοάνη (μήπως γράφεται με ω; ) χρησιμεύει απλά στο να μπαίνει περισσότερος αέρας από το καρμπυρατέρ και να αναμυγνείεται με τη βενζίνη έτσι ώστε τελικά να γίνεται καλύτερη καύση και να έχει καλύτερη απόδοση ο κινητήρας.
Μερικά απλά πραγματάκια που μπορείς να κάνεις για να βελτιώσεις την απόδοση του κινητήρα είναι να αλλάξεις καρμπυρατέρ και να βάλεις ένα μεγαλύτερο (αυτά πάνε με αριθμούς,δηλ. μπορεί το "μαμά" να είναι 17 και εσύ να βάλεις ένα 22 (αρκετά μεγάλη αλλαγή)) το οποίο συνοδεύεται από μεγαλύτερο λαιμό(και φυσικά αυτό δουλέυει μόνο με φιλτροχοάνη και όχι με παπά).Έτσι θα μπαίνει πολύ περισσότερος αέρας -->καλύτερο μείγμα-->καλύτερη απόδοση.Όμως μεγαλύτερη κατανάλωση.
Επίσης,μπορείς να ανοίξεις τις τρύπες που είναι στην κεφαλή και χρησιμεύουν για την εισαγωγή του μείγματος αέρα-βενζίνη και την εξαγωγή καυσαερίων αντίστοιχα(αυτό γίνεται μόνο σε τορναδόρο) έτσι ώστε ο εισερχόμενος αέρας να μπαίνει πολύ πιο άνετα και κυρίως να βγαίνουν πολύ καλύτερα τα καυσαέρια.
Εννοείται πως μπορείς να αλλάξεις την εξάτμισή σου με κάποια "ελευθέρας" για να έχεις πιο γρήγορη αποβολή καυσαερίων και να δουλέυει πιο ξεκούραστα ο κινητήρας(και με μεγαλύτερο θόρυβο που το θες κιόλας).
Αυτά είναι τα απλά.. Μετά αν θες μπαίνεις πιο βαθιά στον κινητήρα και πειράζεις άλλα πράγματα...
Posted: Thu Apr 14, 2005 10:15 am
by Ganther
To οσο περισσοτερος αερας, τοσο καλυτερα παντως, να ξερεις οτι δεν ισχυει... Αν το παρακανεις, ειναι πολυ πιθανο να ειναι χειροτερο απο το εργοστασιακο...
Posted: Thu Apr 14, 2005 2:39 pm
by Paralias
Για το λόγο αυτό τα καρμπυρατέρ διαθέτουν ρύθμιση (την οποία κάνεις εσύ) για να μπαίνει τελικά στο χώρο καύσης το καλύτερο δυνατό μείγμα.