BEST ENGINE

Σίγουρα όλο και κάτι δε θα ταιριάζει με τις παραπάνω ψυχαγωγικές κατηγορίες...
Post Reply
User avatar
jimmyD
Venus Former Team Member
Posts: 946
Joined: Wed Apr 21, 2004 6:33 pm
Academic status: MSc
Location: στην κοσμάρα μου

BEST ENGINE

Post by jimmyD » Tue Jun 15, 2004 2:01 am

Επιλέχθηκαν οι καλύεροι κινητήρες τις χρονιάς 2004 και όπως ήταν φυσικό οι ιάπωνες κατασκευαστές σάρωσαν τις κατηγορίες όπου συμμετείχαν .

αναλυτικά τα αποτελέσματα
Best New Engine of 2004 :Toyota Hybrid Synergy Drive
Best Fuel Economy:Toyota Hybrid Synergy Drive
Best Performance Engine :Mercedes-AMG 65 (S65, CL65)
Sub 1-litre :Honda 1-litre IMA (Insight)
1-litre to 1.4-litre :Honda 1.3-litre IMA (Civic)
1.4-litre to 1.8-litre :Toyota Hybrid Synergy Drive
1.8-litre to 2-litre:Honda 2-litre (S2000)
2-litre to 2.5-litre:BMW 2.5-litre (325i, X3, 525i Z4)
2.5-litre to 3-litre: Mazda RENESIS Rotary (RX-8)
3-litre to 4-litre:BMW 3.2-litre (M3)
Above 4-litre:Volkswagen 5-litre V10 TDi (Touareg, Phaeton)
Αναλυτικότερα εδώ
http://www.ukintpress.com/engineoftheye ... ies04.html

Japan Rulezz
Since I was born I started to decay
now nothing ever ever goes my way...
Image
User avatar
HdkiLLeR
Venus Project Founder
Venus Project Founder
Posts: 4356
Joined: Tue Jan 27, 2004 4:41 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: New York, NY
Contact:

Re: BEST ENGINE

Post by HdkiLLeR » Tue Jun 15, 2004 10:50 pm

jimmyD wrote:...
1.8-litre to 2-litre:Honda 2-litre (S2000)
2-litre to 2.5-litre:BMW 2.5-litre (325i, X3, 525i Z4)
2.5-litre to 3-litre: Mazda RENESIS Rotary (RX-8)
3-litre to 4-litre:BMW 3.2-litre (M3)
Ax...αχ..αχ :smt010 :smt091 :smt022
-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.12
GCS d-->--- s+:+ a- C++(+++) BILS++++$ P--- L++++>+++++ E--- W+++ N+ o+ K w--
O M+ V-- PS++>+++ PE- Y++ PGP++ t+ 5+ X+ R* tv b++ DI- D+ G+++ e+++>++++ h r++ y++
------END GEEK CODE BLOCK------

"UNIX is basically a simple operating system, but you have to be a genius to understand the simplicity." -- Dennis Ritchie
User avatar
jimmyD
Venus Former Team Member
Posts: 946
Joined: Wed Apr 21, 2004 6:33 pm
Academic status: MSc
Location: στην κοσμάρα μου

Post by jimmyD » Tue Jun 15, 2004 11:42 pm

Τρελή τεχνολογία η Mazda στους περιστροφικούς. Ο renesis φορολογείται ως κινητήρας 1300cc (2χ654 για την ακρίβεια) και η απόδοσή του είναι υπερπολλαπλάσια σε σχέση με τους συμβατικούς κινητήρες. Ο κυβισμός όμως ουσιαστικά αυξάνεται ανάλογα με τις στροφές παρέα με την ανδρεναλίνη και την ευχαρίστηση του τυχερού οδηγού γι αυτό και συμμετέχει στην κατηγορία 2,5lt to 3lt .Ευτυχώς η mazda δεν παράτησε την εξέλιξη των περιστροφικών κινητήρων ενώ και η μαμά Ford δεν έχει πρόσβαση στην τεχνολογία αυτή.

Image

Η παραπάνω διάταξη εξασφαλίζει τη δημιουργία τριών θαλάμων καύσης σε κάθε στροφειο (συνολικά 6 θάλαμοι καύσης)
Επίσης με τις αλλαγές στη θέση βαλβίδες εισαγωγής και εξαγωγής αλλά και στα ενισχυμένα blades σε σχέση με το RX7 η Mazda υπόσχεται και αξιοπιστία πράγμα που ήταν ανέκδοτο με το απερχόμενο μοντέλο.
Since I was born I started to decay
now nothing ever ever goes my way...
Image
User avatar
Einherjar
Venus Project Founder
Venus Project Founder
Posts: 3751
Joined: Tue Jan 27, 2004 4:42 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Washington DC, USA
Contact:

Post by Einherjar » Wed Jun 16, 2004 1:47 am

Έχει ξεκινήσει αυτήν την προσπάθεια από αρκετά παλιά η mazda, πάνω από 15 χρόνια (κινητήρες vangel αν δεν κάνω λάθος) αλλά σταματήσανε νομίζω επειδή η κατανάλωση ήταν μεγάλη. Ελπίζω να έχουν κάνει κάτι γι'αυτό τώρα ;)
[Better to understand a little than to misunderstand a lot]
User avatar
jimmyD
Venus Former Team Member
Posts: 946
Joined: Wed Apr 21, 2004 6:33 pm
Academic status: MSc
Location: στην κοσμάρα μου

Post by jimmyD » Wed Jun 16, 2004 3:30 am

Einherjar wrote:Έχει ξεκινήσει αυτήν την προσπάθεια από αρκετά παλιά η mazda, πάνω από 15 χρόνια (κινητήρες vangel αν δεν κάνω λάθος) αλλά σταματήσανε νομίζω επειδή η κατανάλωση ήταν μεγάλη. Ελπίζω να έχουν κάνει κάτι γι'αυτό τώρα ;)
Δεν κάνεις λάθος οι vankell δεν είναι κάτι νέο. Η κατανάλωση συνεχίζει να είναι σε υψηλά επίπεδα για την ακρίβεια τα 20lt/100km δεν είναι τίποτα για έναν renesis αλλά και πάλι τα άλογα είναι πολλαπλάσια και οι αντίστοιχοι ατμοσφαιρικοί πιστονάτοι κινητήρες (βλέπε πάνω από 2.4lt για περίπτωση 100PS στο λίτρο) είναι αντίστοιχα διψασμένοι για καύσιμο.
Since I was born I started to decay
now nothing ever ever goes my way...
Image
User avatar
TaRaNTuLa
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1598
Joined: Fri Apr 30, 2004 4:54 pm
Academic status: PhD
Gender:
Location: MMLab

Post by TaRaNTuLa » Wed Jun 16, 2004 1:42 pm

Τα άλογα θέλουν και οκτάνια αρκετά...Φυσικό επακόλουθο της αύξησης της ιπποδύναμης είναι και η αύξηση της ζητούμενης ποσότητας καυσίμων.Άλλη χωρητικότητα έχει ο κακομοίρης ο 1600αρης και ΑΛΛΗ ο 3,2....Εν τω μεταξύ πολλά αυτοκίνητα με 1600cc (ιδιαίτερα αυτό το παρατηρείς στα πολυστροφικά,16V και άνω...) τα βλέπεις ότι είναι ήδη ρουφίχτρες (πχ Alfa 146 από προσωπική εμπειρία).Φαντάσου αν του βάλεις έναν κινητήρα με υπερ-2πλάσια χωρητικότητα!!!(βλ. V8 και V12). Και δεν πάει διπλάσιο καύσιμο (δυστυχώς :-( )... Δεν ακολουθεί γραμμική πορεία αλλά πολλές φορές εκθετική!! :shock:
Tamiya rulezZz....

TL-01 Full Carbon, TL-01 Upgraded, FF-01 Upgraded, M03, CC-01, ΤΤ-01 TypeE, Volvo και Scania Trucks και η λίστα συνεχίζεται...
User avatar
HdkiLLeR
Venus Project Founder
Venus Project Founder
Posts: 4356
Joined: Tue Jan 27, 2004 4:41 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: New York, NY
Contact:

Post by HdkiLLeR » Wed Jun 16, 2004 11:12 pm

Μια μικρή σημείωση και απο εμένα. Vankell κινητήρας = τρελή συντήρηση...
-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.12
GCS d-->--- s+:+ a- C++(+++) BILS++++$ P--- L++++>+++++ E--- W+++ N+ o+ K w--
O M+ V-- PS++>+++ PE- Y++ PGP++ t+ 5+ X+ R* tv b++ DI- D+ G+++ e+++>++++ h r++ y++
------END GEEK CODE BLOCK------

"UNIX is basically a simple operating system, but you have to be a genius to understand the simplicity." -- Dennis Ritchie
User avatar
jimmyD
Venus Former Team Member
Posts: 946
Joined: Wed Apr 21, 2004 6:33 pm
Academic status: MSc
Location: στην κοσμάρα μου

Post by jimmyD » Wed Jun 16, 2004 11:26 pm

hdkiller έχεις απόλυτο δίκιο . Μάλιστα οι ιδιοκτήτες των RX7για να διατηρούν σε καλή κατάσταση τους ευπαθείς κινητήρες τους χρησιμοποιύν super αμόλυβδη (με περισσότερα οκτάνια vpower , kinitron , ultimate) και παχιά λαδάκια ενώ η αντικτάσταση των λεπίδων των στροφειών με ισχυρότερες ήταν επίσης συχνή κίνηση. Αυτό προσπάθησε να αλλάξει η Mazda στο RX8 τώρα αν το κατάφερε δεν ξέρω.
Since I was born I started to decay
now nothing ever ever goes my way...
Image
User avatar
HdkiLLeR
Venus Project Founder
Venus Project Founder
Posts: 4356
Joined: Tue Jan 27, 2004 4:41 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: New York, NY
Contact:

Post by HdkiLLeR » Wed Jun 16, 2004 11:58 pm

Ναι στο RX8 μία απο τα ίδια είναι. Βέβαια αντιμετωπίζεται βάζοντας βαλβολίνη-πετρλέλαιο μέσα αλλά τι να το κάνεις που εάν δεν σου κάτσει καλά γενικά η φάση με το λάδάκι στα 5000 χλμ θα αρχίσει να χτυπάει...
-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.12
GCS d-->--- s+:+ a- C++(+++) BILS++++$ P--- L++++>+++++ E--- W+++ N+ o+ K w--
O M+ V-- PS++>+++ PE- Y++ PGP++ t+ 5+ X+ R* tv b++ DI- D+ G+++ e+++>++++ h r++ y++
------END GEEK CODE BLOCK------

"UNIX is basically a simple operating system, but you have to be a genius to understand the simplicity." -- Dennis Ritchie
Post Reply

Return to “Άλλα ψυχαγωγικά θέματα”