BEST ENGINE
- jimmyD
- Venus Former Team Member
- Posts: 946
- Joined: Wed Apr 21, 2004 6:33 pm
- Academic status: MSc
- Location: στην κοσμάρα μου
BEST ENGINE
Επιλέχθηκαν οι καλύεροι κινητήρες τις χρονιάς 2004 και όπως ήταν φυσικό οι ιάπωνες κατασκευαστές σάρωσαν τις κατηγορίες όπου συμμετείχαν .
αναλυτικά τα αποτελέσματα
Best New Engine of 2004 :Toyota Hybrid Synergy Drive
Best Fuel Economy:Toyota Hybrid Synergy Drive
Best Performance Engine :Mercedes-AMG 65 (S65, CL65)
Sub 1-litre :Honda 1-litre IMA (Insight)
1-litre to 1.4-litre :Honda 1.3-litre IMA (Civic)
1.4-litre to 1.8-litre :Toyota Hybrid Synergy Drive
1.8-litre to 2-litre:Honda 2-litre (S2000)
2-litre to 2.5-litre:BMW 2.5-litre (325i, X3, 525i Z4)
2.5-litre to 3-litre: Mazda RENESIS Rotary (RX-8)
3-litre to 4-litre:BMW 3.2-litre (M3)
Above 4-litre:Volkswagen 5-litre V10 TDi (Touareg, Phaeton)
Αναλυτικότερα εδώ
http://www.ukintpress.com/engineoftheye ... ies04.html
Japan Rulezz
αναλυτικά τα αποτελέσματα
Best New Engine of 2004 :Toyota Hybrid Synergy Drive
Best Fuel Economy:Toyota Hybrid Synergy Drive
Best Performance Engine :Mercedes-AMG 65 (S65, CL65)
Sub 1-litre :Honda 1-litre IMA (Insight)
1-litre to 1.4-litre :Honda 1.3-litre IMA (Civic)
1.4-litre to 1.8-litre :Toyota Hybrid Synergy Drive
1.8-litre to 2-litre:Honda 2-litre (S2000)
2-litre to 2.5-litre:BMW 2.5-litre (325i, X3, 525i Z4)
2.5-litre to 3-litre: Mazda RENESIS Rotary (RX-8)
3-litre to 4-litre:BMW 3.2-litre (M3)
Above 4-litre:Volkswagen 5-litre V10 TDi (Touareg, Phaeton)
Αναλυτικότερα εδώ
http://www.ukintpress.com/engineoftheye ... ies04.html
Japan Rulezz
Since I was born I started to decay
now nothing ever ever goes my way...

now nothing ever ever goes my way...

- HdkiLLeR
- Venus Project Founder
- Posts: 4356
- Joined: Tue Jan 27, 2004 4:41 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: New York, NY
- Contact:
Re: BEST ENGINE
Ax...αχ..αχjimmyD wrote:...
1.8-litre to 2-litre:Honda 2-litre (S2000)
2-litre to 2.5-litre:BMW 2.5-litre (325i, X3, 525i Z4)
2.5-litre to 3-litre: Mazda RENESIS Rotary (RX-8)
3-litre to 4-litre:BMW 3.2-litre (M3)



-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.12
GCS d-->--- s+:+ a- C++(+++) BILS++++$ P--- L++++>+++++ E--- W+++ N+ o+ K w--
O M+ V-- PS++>+++ PE- Y++ PGP++ t+ 5+ X+ R* tv b++ DI- D+ G+++ e+++>++++ h r++ y++
------END GEEK CODE BLOCK------
"UNIX is basically a simple operating system, but you have to be a genius to understand the simplicity." -- Dennis Ritchie
Version: 3.12
GCS d-->--- s+:+ a- C++(+++) BILS++++$ P--- L++++>+++++ E--- W+++ N+ o+ K w--
O M+ V-- PS++>+++ PE- Y++ PGP++ t+ 5+ X+ R* tv b++ DI- D+ G+++ e+++>++++ h r++ y++
------END GEEK CODE BLOCK------
"UNIX is basically a simple operating system, but you have to be a genius to understand the simplicity." -- Dennis Ritchie
- jimmyD
- Venus Former Team Member
- Posts: 946
- Joined: Wed Apr 21, 2004 6:33 pm
- Academic status: MSc
- Location: στην κοσμάρα μου
Τρελή τεχνολογία η Mazda στους περιστροφικούς. Ο renesis φορολογείται ως κινητήρας 1300cc (2χ654 για την ακρίβεια) και η απόδοσή του είναι υπερπολλαπλάσια σε σχέση με τους συμβατικούς κινητήρες. Ο κυβισμός όμως ουσιαστικά αυξάνεται ανάλογα με τις στροφές παρέα με την ανδρεναλίνη και την ευχαρίστηση του τυχερού οδηγού γι αυτό και συμμετέχει στην κατηγορία 2,5lt to 3lt .Ευτυχώς η mazda δεν παράτησε την εξέλιξη των περιστροφικών κινητήρων ενώ και η μαμά Ford δεν έχει πρόσβαση στην τεχνολογία αυτή.

Η παραπάνω διάταξη εξασφαλίζει τη δημιουργία τριών θαλάμων καύσης σε κάθε στροφειο (συνολικά 6 θάλαμοι καύσης)
Επίσης με τις αλλαγές στη θέση βαλβίδες εισαγωγής και εξαγωγής αλλά και στα ενισχυμένα blades σε σχέση με το RX7 η Mazda υπόσχεται και αξιοπιστία πράγμα που ήταν ανέκδοτο με το απερχόμενο μοντέλο.

Η παραπάνω διάταξη εξασφαλίζει τη δημιουργία τριών θαλάμων καύσης σε κάθε στροφειο (συνολικά 6 θάλαμοι καύσης)
Επίσης με τις αλλαγές στη θέση βαλβίδες εισαγωγής και εξαγωγής αλλά και στα ενισχυμένα blades σε σχέση με το RX7 η Mazda υπόσχεται και αξιοπιστία πράγμα που ήταν ανέκδοτο με το απερχόμενο μοντέλο.
Since I was born I started to decay
now nothing ever ever goes my way...

now nothing ever ever goes my way...

- jimmyD
- Venus Former Team Member
- Posts: 946
- Joined: Wed Apr 21, 2004 6:33 pm
- Academic status: MSc
- Location: στην κοσμάρα μου
Δεν κάνεις λάθος οι vankell δεν είναι κάτι νέο. Η κατανάλωση συνεχίζει να είναι σε υψηλά επίπεδα για την ακρίβεια τα 20lt/100km δεν είναι τίποτα για έναν renesis αλλά και πάλι τα άλογα είναι πολλαπλάσια και οι αντίστοιχοι ατμοσφαιρικοί πιστονάτοι κινητήρες (βλέπε πάνω από 2.4lt για περίπτωση 100PS στο λίτρο) είναι αντίστοιχα διψασμένοι για καύσιμο.Einherjar wrote:Έχει ξεκινήσει αυτήν την προσπάθεια από αρκετά παλιά η mazda, πάνω από 15 χρόνια (κινητήρες vangel αν δεν κάνω λάθος) αλλά σταματήσανε νομίζω επειδή η κατανάλωση ήταν μεγάλη. Ελπίζω να έχουν κάνει κάτι γι'αυτό τώρα
Since I was born I started to decay
now nothing ever ever goes my way...

now nothing ever ever goes my way...

- TaRaNTuLa
- Gbyte level
- Posts: 1598
- Joined: Fri Apr 30, 2004 4:54 pm
- Academic status: PhD
- Gender: ♂
- Location: MMLab
Τα άλογα θέλουν και οκτάνια αρκετά...Φυσικό επακόλουθο της αύξησης της ιπποδύναμης είναι και η αύξηση της ζητούμενης ποσότητας καυσίμων.Άλλη χωρητικότητα έχει ο κακομοίρης ο 1600αρης και ΑΛΛΗ ο 3,2....Εν τω μεταξύ πολλά αυτοκίνητα με 1600cc (ιδιαίτερα αυτό το παρατηρείς στα πολυστροφικά,16V και άνω...) τα βλέπεις ότι είναι ήδη ρουφίχτρες (πχ Alfa 146 από προσωπική εμπειρία).Φαντάσου αν του βάλεις έναν κινητήρα με υπερ-2πλάσια χωρητικότητα!!!(βλ. V8 και V12). Και δεν πάει διπλάσιο καύσιμο (δυστυχώς
)... Δεν ακολουθεί γραμμική πορεία αλλά πολλές φορές εκθετική!! 


Tamiya rulezZz....
TL-01 Full Carbon, TL-01 Upgraded, FF-01 Upgraded, M03, CC-01, ΤΤ-01 TypeE, Volvo και Scania Trucks και η λίστα συνεχίζεται...
TL-01 Full Carbon, TL-01 Upgraded, FF-01 Upgraded, M03, CC-01, ΤΤ-01 TypeE, Volvo και Scania Trucks και η λίστα συνεχίζεται...
- HdkiLLeR
- Venus Project Founder
- Posts: 4356
- Joined: Tue Jan 27, 2004 4:41 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: New York, NY
- Contact:
Μια μικρή σημείωση και απο εμένα. Vankell κινητήρας = τρελή συντήρηση...
-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.12
GCS d-->--- s+:+ a- C++(+++) BILS++++$ P--- L++++>+++++ E--- W+++ N+ o+ K w--
O M+ V-- PS++>+++ PE- Y++ PGP++ t+ 5+ X+ R* tv b++ DI- D+ G+++ e+++>++++ h r++ y++
------END GEEK CODE BLOCK------
"UNIX is basically a simple operating system, but you have to be a genius to understand the simplicity." -- Dennis Ritchie
Version: 3.12
GCS d-->--- s+:+ a- C++(+++) BILS++++$ P--- L++++>+++++ E--- W+++ N+ o+ K w--
O M+ V-- PS++>+++ PE- Y++ PGP++ t+ 5+ X+ R* tv b++ DI- D+ G+++ e+++>++++ h r++ y++
------END GEEK CODE BLOCK------
"UNIX is basically a simple operating system, but you have to be a genius to understand the simplicity." -- Dennis Ritchie
- jimmyD
- Venus Former Team Member
- Posts: 946
- Joined: Wed Apr 21, 2004 6:33 pm
- Academic status: MSc
- Location: στην κοσμάρα μου
hdkiller έχεις απόλυτο δίκιο . Μάλιστα οι ιδιοκτήτες των RX7για να διατηρούν σε καλή κατάσταση τους ευπαθείς κινητήρες τους χρησιμοποιύν super αμόλυβδη (με περισσότερα οκτάνια vpower , kinitron , ultimate) και παχιά λαδάκια ενώ η αντικτάσταση των λεπίδων των στροφειών με ισχυρότερες ήταν επίσης συχνή κίνηση. Αυτό προσπάθησε να αλλάξει η Mazda στο RX8 τώρα αν το κατάφερε δεν ξέρω.
Since I was born I started to decay
now nothing ever ever goes my way...

now nothing ever ever goes my way...

- HdkiLLeR
- Venus Project Founder
- Posts: 4356
- Joined: Tue Jan 27, 2004 4:41 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: New York, NY
- Contact:
Ναι στο RX8 μία απο τα ίδια είναι. Βέβαια αντιμετωπίζεται βάζοντας βαλβολίνη-πετρλέλαιο μέσα αλλά τι να το κάνεις που εάν δεν σου κάτσει καλά γενικά η φάση με το λάδάκι στα 5000 χλμ θα αρχίσει να χτυπάει...
-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.12
GCS d-->--- s+:+ a- C++(+++) BILS++++$ P--- L++++>+++++ E--- W+++ N+ o+ K w--
O M+ V-- PS++>+++ PE- Y++ PGP++ t+ 5+ X+ R* tv b++ DI- D+ G+++ e+++>++++ h r++ y++
------END GEEK CODE BLOCK------
"UNIX is basically a simple operating system, but you have to be a genius to understand the simplicity." -- Dennis Ritchie
Version: 3.12
GCS d-->--- s+:+ a- C++(+++) BILS++++$ P--- L++++>+++++ E--- W+++ N+ o+ K w--
O M+ V-- PS++>+++ PE- Y++ PGP++ t+ 5+ X+ R* tv b++ DI- D+ G+++ e+++>++++ h r++ y++
------END GEEK CODE BLOCK------
"UNIX is basically a simple operating system, but you have to be a genius to understand the simplicity." -- Dennis Ritchie