Page 1 of 1

BEST ENGINE

Posted: Tue Jun 15, 2004 2:01 am
by jimmyD
Επιλέχθηκαν οι καλύεροι κινητήρες τις χρονιάς 2004 και όπως ήταν φυσικό οι ιάπωνες κατασκευαστές σάρωσαν τις κατηγορίες όπου συμμετείχαν .

αναλυτικά τα αποτελέσματα
Best New Engine of 2004 :Toyota Hybrid Synergy Drive
Best Fuel Economy:Toyota Hybrid Synergy Drive
Best Performance Engine :Mercedes-AMG 65 (S65, CL65)
Sub 1-litre :Honda 1-litre IMA (Insight)
1-litre to 1.4-litre :Honda 1.3-litre IMA (Civic)
1.4-litre to 1.8-litre :Toyota Hybrid Synergy Drive
1.8-litre to 2-litre:Honda 2-litre (S2000)
2-litre to 2.5-litre:BMW 2.5-litre (325i, X3, 525i Z4)
2.5-litre to 3-litre: Mazda RENESIS Rotary (RX-8)
3-litre to 4-litre:BMW 3.2-litre (M3)
Above 4-litre:Volkswagen 5-litre V10 TDi (Touareg, Phaeton)
Αναλυτικότερα εδώ
http://www.ukintpress.com/engineoftheye ... ies04.html

Japan Rulezz

Re: BEST ENGINE

Posted: Tue Jun 15, 2004 10:50 pm
by HdkiLLeR
jimmyD wrote:...
1.8-litre to 2-litre:Honda 2-litre (S2000)
2-litre to 2.5-litre:BMW 2.5-litre (325i, X3, 525i Z4)
2.5-litre to 3-litre: Mazda RENESIS Rotary (RX-8)
3-litre to 4-litre:BMW 3.2-litre (M3)
Ax...αχ..αχ :smt010 :smt091 :smt022

Posted: Tue Jun 15, 2004 11:42 pm
by jimmyD
Τρελή τεχνολογία η Mazda στους περιστροφικούς. Ο renesis φορολογείται ως κινητήρας 1300cc (2χ654 για την ακρίβεια) και η απόδοσή του είναι υπερπολλαπλάσια σε σχέση με τους συμβατικούς κινητήρες. Ο κυβισμός όμως ουσιαστικά αυξάνεται ανάλογα με τις στροφές παρέα με την ανδρεναλίνη και την ευχαρίστηση του τυχερού οδηγού γι αυτό και συμμετέχει στην κατηγορία 2,5lt to 3lt .Ευτυχώς η mazda δεν παράτησε την εξέλιξη των περιστροφικών κινητήρων ενώ και η μαμά Ford δεν έχει πρόσβαση στην τεχνολογία αυτή.

Image

Η παραπάνω διάταξη εξασφαλίζει τη δημιουργία τριών θαλάμων καύσης σε κάθε στροφειο (συνολικά 6 θάλαμοι καύσης)
Επίσης με τις αλλαγές στη θέση βαλβίδες εισαγωγής και εξαγωγής αλλά και στα ενισχυμένα blades σε σχέση με το RX7 η Mazda υπόσχεται και αξιοπιστία πράγμα που ήταν ανέκδοτο με το απερχόμενο μοντέλο.

Posted: Wed Jun 16, 2004 1:47 am
by Einherjar
Έχει ξεκινήσει αυτήν την προσπάθεια από αρκετά παλιά η mazda, πάνω από 15 χρόνια (κινητήρες vangel αν δεν κάνω λάθος) αλλά σταματήσανε νομίζω επειδή η κατανάλωση ήταν μεγάλη. Ελπίζω να έχουν κάνει κάτι γι'αυτό τώρα ;)

Posted: Wed Jun 16, 2004 3:30 am
by jimmyD
Einherjar wrote:Έχει ξεκινήσει αυτήν την προσπάθεια από αρκετά παλιά η mazda, πάνω από 15 χρόνια (κινητήρες vangel αν δεν κάνω λάθος) αλλά σταματήσανε νομίζω επειδή η κατανάλωση ήταν μεγάλη. Ελπίζω να έχουν κάνει κάτι γι'αυτό τώρα ;)
Δεν κάνεις λάθος οι vankell δεν είναι κάτι νέο. Η κατανάλωση συνεχίζει να είναι σε υψηλά επίπεδα για την ακρίβεια τα 20lt/100km δεν είναι τίποτα για έναν renesis αλλά και πάλι τα άλογα είναι πολλαπλάσια και οι αντίστοιχοι ατμοσφαιρικοί πιστονάτοι κινητήρες (βλέπε πάνω από 2.4lt για περίπτωση 100PS στο λίτρο) είναι αντίστοιχα διψασμένοι για καύσιμο.

Posted: Wed Jun 16, 2004 1:42 pm
by TaRaNTuLa
Τα άλογα θέλουν και οκτάνια αρκετά...Φυσικό επακόλουθο της αύξησης της ιπποδύναμης είναι και η αύξηση της ζητούμενης ποσότητας καυσίμων.Άλλη χωρητικότητα έχει ο κακομοίρης ο 1600αρης και ΑΛΛΗ ο 3,2....Εν τω μεταξύ πολλά αυτοκίνητα με 1600cc (ιδιαίτερα αυτό το παρατηρείς στα πολυστροφικά,16V και άνω...) τα βλέπεις ότι είναι ήδη ρουφίχτρες (πχ Alfa 146 από προσωπική εμπειρία).Φαντάσου αν του βάλεις έναν κινητήρα με υπερ-2πλάσια χωρητικότητα!!!(βλ. V8 και V12). Και δεν πάει διπλάσιο καύσιμο (δυστυχώς :-( )... Δεν ακολουθεί γραμμική πορεία αλλά πολλές φορές εκθετική!! :shock:

Posted: Wed Jun 16, 2004 11:12 pm
by HdkiLLeR
Μια μικρή σημείωση και απο εμένα. Vankell κινητήρας = τρελή συντήρηση...

Posted: Wed Jun 16, 2004 11:26 pm
by jimmyD
hdkiller έχεις απόλυτο δίκιο . Μάλιστα οι ιδιοκτήτες των RX7για να διατηρούν σε καλή κατάσταση τους ευπαθείς κινητήρες τους χρησιμοποιύν super αμόλυβδη (με περισσότερα οκτάνια vpower , kinitron , ultimate) και παχιά λαδάκια ενώ η αντικτάσταση των λεπίδων των στροφειών με ισχυρότερες ήταν επίσης συχνή κίνηση. Αυτό προσπάθησε να αλλάξει η Mazda στο RX8 τώρα αν το κατάφερε δεν ξέρω.

Posted: Wed Jun 16, 2004 11:58 pm
by HdkiLLeR
Ναι στο RX8 μία απο τα ίδια είναι. Βέβαια αντιμετωπίζεται βάζοντας βαλβολίνη-πετρλέλαιο μέσα αλλά τι να το κάνεις που εάν δεν σου κάτσει καλά γενικά η φάση με το λάδάκι στα 5000 χλμ θα αρχίσει να χτυπάει...