Page 1 of 7
Ιταλία = Top Sport Cars
Posted: Thu Sep 09, 2004 1:44 pm
by TaRaNTuLa
Posted: Thu Sep 09, 2004 2:42 pm
by HdkiLLeR
Άσε με ρε σύ να διαβάσω!!!

Posted: Thu Sep 09, 2004 3:10 pm
by P3
Μα γιατί αφού είναι Τρελός ο Ιταλός...
Posted: Thu Sep 09, 2004 3:40 pm
by Vasilis
Μπορώ να πεθάνω τώρα? Το θέλω...Απλά να το αγγίξω!!! Μια σαλιάρα παρακαλώ... Θα είμαι πολύ γλυκός μαζί του...αλήθεια λέω!!!!
Posted: Thu Sep 09, 2004 6:34 pm
by TaRaNTuLa
HdkiLLeR wrote:Άσε με ρε σύ να διαβάσω!!!

Είμαι κακός,το ξέρω!!!Δε φταίω όμως εγώ....οι Ιταλοί που βγάζουν ΤΑ αμάξια...

Posted: Fri Sep 10, 2004 12:28 am
by jimmyD
Posted: Fri Sep 10, 2004 10:01 am
by TaRaNTuLa
Kαι να μην τις έχει απαγορεύσει,πάλι το ίδιο γ@μ@τα είναι...

Τι να πουν τα "Made in Japan" μπροστά σε αυτό...

Posted: Fri Sep 10, 2004 10:25 am
by P3
Eεεεε είπαμε μην το παρακάνουμε κιόλας ! Λίγα για το Γιαπωνέζο!!!
Posted: Fri Sep 10, 2004 1:04 pm
by TaRaNTuLa
Mε 6192cc που αποδίδουν 580hp στις 7500rpm,πού πάς;;;;

Τι να μου επιδείξει ο Japanέζος;;; Το 350Ζ ή το Skyline GT-R με την R34 μηχανή;;;Η Lambo έχει 66,3 ροπή τη στιγμή που το καλύτερο από αυτά έχει 40!!!

Posted: Fri Sep 10, 2004 1:46 pm
by jimmyD
Εχει όντως 40 ροπή αλλά με τα μισά κυβικά. Ο Ιάπωνας πάει μια χαρά και ριχνει και πολλές κολώνες σε αντιστοιχων κυβικών αυτοκίνητα. Επίσης μην ξεχνάς πως στην Ιαπωνία απαγορεύεται η κατασκευή ΙΧ αυτοκινήτων με πάνω απο 285 άλογα. Το 580hp από 6192cc είναι καλό τώρα?? Ούτε 100 άλογα στο λίτρο δεν έχει. Άλλωστε ο καλύτερος κινητήρας σε αυτά τα κυβικά είναι ο W12 της VW που τοποθετείται στο εξωπραγματικό πρωτότυπο W12 coupe και αποδίδει 600hp. Μάλιστα λέγεται ότι όταν βγει στην παραγωγή θα εξοπλίζεται με την εξέλιξη του κινητήρα που θα βρίσκεται και στο καπό του Audi S8 με 720 άλογα. Ευτυχώς που η ιταλική αστυνομία συνεχίζει να προμηθεύεται οχημάτα από το Grouppo Fiat γιατί αλλιώς θα το είχαν κλείσει το μαγαζί.
http://www.in.gr/auto/parousiaseis/ae_V ... 102001.htm
Posted: Fri Sep 10, 2004 2:20 pm
by shuma-cher
Αν και υπάρχει ανώτατο όριο υποδύναμης στην Ιαπωνία νομίζω ότι η Nissan μας δουλεύει και εμάς και τον Ιάπωνα νομοθέτη!!!Είναι δυνατόν ένα αρκετά βαρύτερο (+150 Kg) από τα EVO και Impreza αυτοκίνητο σαν το Skyline GT-R 34 να τα ξεφτιλίζει έχοντας τα ίδια hp και ροπή?!!!Άσε που με τα λεφτά που κοστίζει η Lambo παίρνεις τα δύο Nissan και μια ορίτζιναλ γερμανική

911 turbo με το power kit της ίδιας της Porcshe για να πατάς τις διάφορες ημίαιμες Lambo

.
Για να μην αναφέρω τις τεράστιες αντοχές του μαμά μπλοκ και τις τεράστιες δυνατότητες του μαμά managment με τα οποία έχει <<προικίσει>> το Skyline η Νissan...
jimmyD έγραψε
Ευτυχώς που η ιταλική αστυνομία συνεχίζει να προμηθεύεται οχημάτα από το Grouppo Fiat γιατί αλλιώς θα το είχαν κλείσει το μαγαζί.
Έχει βάλει και το ΕΚΑΒ ένα χεράκι

Posted: Fri Sep 10, 2004 3:28 pm
by TaRaNTuLa
Ρε jimmyD δε λέω ότι δεν αξίζει ο Ιάπωνας,αλλά μην επιχειρούμε να συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα.Και το ότι δεν αναλογούν 100 άλογα ανά κυβικό δε σημαίνει ότι δεν είναι καλός ο κινητήρας.Δεν είναι απαραίτητο να έχεις πάντα ένα 2.0L και να του πετάς τα μάτια έξω

για να βγάλει ίππους(βλ. S2000,όχι ότι δεν πάει καλά).Άμα το ζορίζανε μπορεί να έβγαζε και 800!!!

Πάντως εννοείται ότι σε τέτοιες συζητήσεις δεν μπλέκουμε το θέμα των χρημάτων...
Υ.Γ. βρε καλώς τον shuma-cher...πού είχες κρυφτεί;;;έφτιαχνες το βέλος;;

Καλή η Garett T35 που σου έδωσα;;;

είδες που ανοίγω topic που σε κάνουν να γράφεις;;

Posted: Fri Sep 10, 2004 4:12 pm
by jimmyD
Posted: Fri Sep 10, 2004 4:21 pm
by shuma-cher
Όντως τα συγκεκριμένα topics είναι πολύ ενδιαφέροντα!!!
Συμφωνώ μαζί σου tarantula ότι σε αυτές τις κουβέντες δεν τίθεται θέμα χρημάτων οπότε καλό είναι να μην βάζουμε τα supercar brands της FIAT και της VAG δίπλα στους γιαπωνέζους οι οποίοι σχεδόν σε κάθε άλλη κατηγορία διαθέτουν τα καλύτερα αυτοκίνητα!!!
Ας δόσουν οι Ιάπωνες marketiers το ok για να κατασκευάσουν supercars
και ας τους κρίνουμε εκ του αποτελέσματος.
Πάντως ευτυχώς που προς το παρόν έχει ανατεθεί στη Maserati να φτιάχνει πραγματικά πολυτελή,ρεαλιστικά και καθημερινά σπορ αυτοκίνητα!!!Ότι καλύτερο έχει να επιδείξει η Ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία
Όσο για τις Lambo και Ferrari νομίζω ότι κάπου έχει χαθεί το μέτρο.Από του χρόνου η <<βάση>> της Ferrari θα είναι τα 490 hp (430 Μonza) ενώ της Lambo είναι ήδη τα 500 hp(Gallardo).Tα αυτοκίνητα αυτά ίσως να είναι το τέλειο άλλοθι για να αρχίσουν οι γελοίοι περιορισμοί δήθεν για την ασφάλειά μας.(κόφτες,περιοριστές,μαύρα κουτιά,τηλεμετρία και λοιποί ρουφιάνοι)
Για όσους δεν το ξέρουν το ανώτατο όριο ταχύτητας 70 mph κάπως έτσι επιβλήθηκε στην Μ.Βρετανία.Πολύ απλά το Autocar στη δοκιμή της Shelby Cobra 427 το 1966 έπιασε σε δημόσιο δρόμο
293

kmh. Το ανέφερε στη επόμενη μηνιαία έκδοσή του προκλήθηκε σάλος και το αποτέλεσμα σας το προανέφερα.Μέχρι τότε οι Αγγλικοι δρόμοι
δεν
είχαν όριο ταχύτητας...
Posted: Sat Sep 11, 2004 3:51 pm
by semika
TaRaNTuLa wrote:βρε καλώς τον shuma-cher...πού είχες κρυφτεί;;;έφτιαχνες το βέλος;;

Χίχί! Πράγματι! Που εξαφανίστηκες όλο το καλοκαίρι από το venus??
-----
Η
προσωπική μου άποψη είναι οτι οι Γερμανοί τους βάζουν κάτω όλους! Οι Porsche δεν συγκρίνονται.
Posted: Sat Sep 11, 2004 6:20 pm
by shuma-cher
Καλώς σας βρήκα!Στις διακοπές μου έκανα αποτοξίνωση από τον υπολογιστή

Ένα καλό αυτοκίνητο μπορεί να προέρχεται από οπουδήποτε!!Αρκεί οι μηχανικοί να έχουν λόγο και άποψη στην εξέλιξη και όχι απλά να εκτελούν εντολές από άσχετους χαρτογιακάδες...
Δυστυχώς

για τα γούστα κάποιων και η Lambo γερμανική είναι πια.Όμως η καθ΄ολοκληρίαν εξελιγμένη υπό γερμανική ομπρέλλα Gallardo κάνει το <<δυστυχώς>> να φανταζει αστείο!!

Posted: Sat Sep 11, 2004 7:47 pm
by P3
Για μένα πάντως ο Γιαπωνέζος είναι πολύ μπροστά.Επιδόσεις που πιάνουν τα αυτοκίνητά του οι ευρωπαίοι τις πιάνουν με 3-4 χρόνια καθυστέρηση.
Posted: Sat Sep 11, 2004 8:38 pm
by TaRaNTuLa
Δεν ξέρω για τις επιδόσεις,όμως,την οδηγική αίσθηση την πιάνει ο Γιαπωνέζος μετά από 3-4 χρόνια από ότι οι Ευρωπαίοι...Και μιλάμε για συγκρίσεις αυτοκινήτων σε ίδιες κατηγορίες...
Posted: Sat Sep 11, 2004 10:02 pm
by HdkiLLeR
Μην ξεχνάς όμως τι γίνεται με τους κοινητήρες...Απο τα 1,4 κυβικά οι καλύτεροι στην κατηγορία τους βγαίνουν απο γιαπωνέζικα αμάξια. Δεν έχω κάτι με τους γιαπωνέζους(vts έχω

).
Posted: Sat Sep 11, 2004 10:24 pm
by HdkiLLeR
Posted: Sat Sep 11, 2004 11:11 pm
by TaRaNTuLa
Ο κλασσικός ο κολλημένος με το (t)Supra...
Από εμφάνιση προτιμώ το Eclipse....
Και από επιδόσεις το RX-7....
Το ξέρω το Saxo σου...(έχει τσαγιάσει κάτι Japan μου είχες πει...

)
Posted: Sat Sep 11, 2004 11:59 pm
by P3
Φίλε μου το RX-8 είναι πολύ ακλύτερο γιατί αν πας να οδηγήσεις το 7 μετα τα 160 τα φρένα δεν υπάρχουν.Από κρατήματα 0.Το 8 είναι κατα πολύ πιο προσεγμένο σε αυτό τον τομέα.