Page 1 of 1

Διακοπή υπηρεσίας adsl-in-a-box

Posted: Wed Oct 03, 2007 12:46 pm
by Luke
Να ρωτήσω κάτι σχετικά με τη διαδικασία...
(έχω την περσινή "φοιτητική" προσφορά του box)

Από τη στιγμή που στέλνει κανείς το fax και παίρνει τηλέφωνο για να επιβεβαιώσει ότι παρέλαβαν την αίτηση τι άλλο χρειάζεται να γίνει (εντωμεταξύ εμένα το fax λέει δεν το βρήκαν αλλά επειδή τους είχα στείλει και 2 mail βρήκαν τελικά από εκεί την αίτηση);
Μου είπαν ότι θα με πάρουν τηλέφωνο για να με ενημερώσουν για την πρόοδο της διακοπής. Ισχύει κάτι τέτοιο (χλωμό το βλέπω...);

Είναι εδώ και 5-6 μέρες και δεν έχουν πάρει κάποιο τηλέφωνο. Πώς θα βεβαιωθώ ότι πράγματι προχωράει η διαδικασία; Να μείνω ήσυχος ή πρέπει να τους ξαναπάρω τηλέφωνο ώστε να μην έχω απρόοπτους λογαριασμούς;

Κάποιος που να έχει "κόψει" το box (ή κάποιο αντίστοιχο της FORTHnet) ώστε να γνωρίζει από προσωπική εμπειρία;

Posted: Wed Oct 03, 2007 2:31 pm
by Paralias
Επειδή έχω εμπειρία από HOL περί διακοπής συνδρομών κτλ...

Εσύ θα τους στείλεις την αίτηση κανονικά,θα σου πουν δεν την βρήκαν και καλά,αλλά θα την καταχωρήσουν μέσα.

Φυσικά δεν πρόκειται να σου κόψουν τη σύνδεση και θα σου στείλουν και λογαριασμό(μηνιαίο πάγιο) αν έχει περάσει η σύνδεσή σου σε αορίστου.

Εγώ είχα κάνει αίτηση διακοπής από μέσα Ιανουαρίου,είχε φτάσει τέλος Μάρτη και ακόμα δε μου είχαν κόψει τη σύνδεση.Φυσικά μου έστελναν λογαριασμούς κανονικά τους οποίους φυσικά και ΔΕΝ πλήρωνα.Με έπαιρνε μία τηλ κάθε 15 μέρες και της έλεγα εγώ έχω κάνει αίτηση διακοπής,ας το είχατε διακόψει.

Ώσπου μια μέρα τα πήρα,σήκωσα το τηλ και τα άκουσαν για τα καλά.Μου διέκοψαν τη σύνδεση ΕΠΙΤΟΠΟΥ και τους είπα ότι δεν πρόκειται να πάρουν φράγκο γιατί το λάθος είναι δικό τους.Τελικά το δέχθηκαν(δε μπορούσαν να κάνουν αλλιώς) και μετά από 2 μέρες με πήραν τηλ μέσα στις γλύκες και τις καλοσύνες να με ρωτήσουν γιατί διέκοψα,αν θέλω να βάλω κάποιο άλλο πακέτο,αν και τι με δυσαρέστησε κτλ...

Οπότε,συμβουλή μου,πάρτους εσύ τηλ,γιατί αν περιμένεις απ'αυτούς σώθηκες...Και βάλε κ καμιά φωνή,γιατί αλλιώς δε θα γίνει η δουλειά σου.

Αυτοί στέλνουν λογαριασμούς έτσι,για να πιάσουν "κορόιδα" που θα πληρώσουν τους λογαριασμούς και δε θα πουν τίποτα.

Posted: Wed Oct 03, 2007 2:40 pm
by para
Βασικά αν δε βιάζεται να βάλει κάτι καλύτερο απ' αυτό που έχει γιατί να τους πάρει τηλέφωνο;;
Αν είπε ότι θέλει να διακόψει ας μην πληρώσει κι αυτός κι ας έχει δωρεάν Ίντερνετ μέχρι να του το διακόψουν ;)

Posted: Wed Oct 03, 2007 2:41 pm
by Zifnab
Απτην άλλη η forthnet χωρίς να πω τίποτα ότι δεν θέλω να γυρίσει σε αορίστου ήθελε ντε και καλά να μου αποστήλει την αίτηση διακοπής :lol: :lol:
Μου παν ότι πρέπει να την στείλω συμπληρωμένη 30 μέρες (σε άλλους είπαν 20) πρίν τη λήξη του πακέτου για να γλυτώσω τον πρώτο λογαριασμό αορίστου... Φυσικά μου έιπε ότι αν είχα κανει ενέργειες με άλλο πάροχο δεν θα χρειαζόταν γιατι θα τους διέκοπτε ο άλλος πάροχος ;)

Posted: Wed Oct 03, 2007 2:59 pm
by Paralias
para wrote:Βασικά αν δε βιάζεται να βάλει κάτι καλύτερο απ' αυτό που έχει γιατί να τους πάρει τηλέφωνο;;
Αν είπε ότι θέλει να διακόψει ας μην πληρώσει κι αυτός κι ας έχει δωρεάν Ίντερνετ μέχρι να του το διακόψουν ;)
Ε δεν πάει έτσι.Γιατί μετά μπορεί να σε τρέχουν σε κανένα δικαστήριο γιατί σου έχουν προσφέρει υπηρεσίες που δεν έχεις πληρώσει.
Κάνουν κ ότι καλά δεν πήγε ποτέ αίτηση και είναι κ από πάνω.

Είτε στείλεις φαξ,είτε email φρόντισε να κρατήσεις αντίτυπο για να αποδείξεις οποιαδήποτε στιγμή ότι εσύ έστειλες αίτηση διακοπής,άρα να είσαι εσύ από πάνω;)

Posted: Wed Oct 03, 2007 3:48 pm
by para
Paralias wrote:Ε δεν πάει έτσι.Γιατί μετά μπορεί να σε τρέχουν σε κανένα δικαστήριο γιατί σου έχουν προσφέρει υπηρεσίες που δεν έχεις πληρώσει.
Δεν ευθύνομαι εγώ αν ζήτησα να μου διακόψουν άμεσα τη σύνδεση κι αυτοί με χρεώνουν ενώ τους είπα ότι δε θέλω άλλο τις υπηρεσείες τους.
Είναι σαν να τους πηγαίνω ότι δε χρειάζομαι απ' το σπίτι μου έξω απ' την πόρτα τους και να απαιτώ να με πληρώσουν κι όλας.


Όσο για τις αιτήσεις και όλα τα σχετικά, πάντα(όχι μόνο για το ίντερνετ) να κρατάτε αντιγραφα. Ακόμα κι αν νομίζετε ότι η αιτηση που κάνατε δεν είναι τίποτα σημαντικό και δε θα σας ξαναχρειαστεί.

Posted: Wed Oct 03, 2007 4:26 pm
by Ganther
Φανταζομαι οτι εχεις και αποδεικτικα στοιχεια να αποδειξεις οτι ζητησες αμεση διακοπη... :roll: :roll:

ΥΓ. εαν θες να το κανεις αυτο (δλδ να το πεις μια φορα και να μην ξανασχοληθεις) ο μονος τροπος ειναι να εχεις στειλει αιτηση διακοπης με συστημένο Αλλιως εισαι ξεκρεμαστος να το ξερεις.

Posted: Wed Oct 03, 2007 5:35 pm
by Zifnab
Στη Forthnet μου πανε ότι μόλις στείλετε με fax την αίτηση να πάρετε τηλέφωνο την επόμενη μέρα για να σιγουρέψετε ότι την παραλάβαμε .... ;)

Πιο ξεκάθαρη - αλλά πλέον πιο δύσκολη εξυπηρέτηση

Posted: Wed Oct 03, 2007 6:06 pm
by Luke
Κατ' αρχάς ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις.
Το θέμα είναι ότι έχω πάρει τηλέφωνο ήδη κι έχουν λάβει την αίτηση όπως έγραψα παραπάνω (μόνο τη mail έκδοση).
Απλά λέω από εδώ και πέρα αν γίνεται να παρακολουθώ κάπως την πορεία της αίτησης διακοπής. Μήπως υπάρχει κάτι αντίστοιχο με την πορεία της αίτησης ενεργοποίησης που έχει η FORTHnet. Πολλά θέλω;:) Έτσι κι αλλιώς και κάθε μέρα τηλέφωνο να παίρνω, που λέει ο λόγος, δεν νομίζω ότι πρόκειται να μου πουν κάτι διαφορετικό για να με κατατοπίσουν.

Εσένα Zifnab πώς πάει η αίτηση; Ή θα συνεχίσεις σε αορίστου για κάποιο καιρό ακόμα, όπως έλεγες;

Posted: Thu Oct 04, 2007 2:26 am
by Zifnab
θα συνεχίσω με αορίστου...γιατί υπάρχει κίνδυνος να μείνω εκτός internet αφού θέλω να αλλάξω πάροχο...Περιμένω και εντυπώσεις από άλλους για HOL 2play και αν είναι σε καναδήμηνο πάω Forthnet 2play ή HOL...