Page 1 of 2

Σύγχρονος Αμερικανικός Κινηματογράφος

Posted: Fri Jun 24, 2005 9:11 pm
by Marauder
Οι περισσότεροι από εμάς έχουμε δεί δεκάδες, ίσως και εκατοντάδες Αμερικάνικες κινηματογραφικές ταινίες. Πόσοι όμως έχουμε παρατηρήσει λεπτομέρειες που τις κάνουν να μοιάζουν μεταξύ τους αλλά και ταυτόχρονα να διαφέρουν από την πραγματικότητα;

Κατά την διάρκεια μιας αστυνομικής έρευνας, είναι απαραίτητο να περάσεις τουλάχιστον μια φορά από ένα στριπτιζάδικο.

Οταν σε κυνηγάνε μέσα στην πόλη μπορείς να κρυφτείς εύκολα μέσα σε μια παρέλαση - ό,τι εποχή και είναι, πάντοτε θα υπάρχει μια παρέλαση στην πόλη.

Ολα τα κρεβάτια έχουν ειδικά σεντόνια σε σχήμα L έτσι ώστε να φτάνουν έως το στήθος της γυναίκας αλλά μόνο μέχρι την μέση του άντρα που είναι ξαπλωμένος δίπλα της

Ολες οι σακούλες με ψώνια περιέχουν τουλάχιστον μια φρατζόλα γαλλικού ψωμιού τύπου μπαγκέτας

Είναι πολύ απλό για οποιονδήποτε να προσγειώσει ένα αεροπλάνο, αρκεί να υπάρχει κάποιος στον πύργο ελέγχου που να του μιλάει.

Απαξ και το βάλεις, το κραγιόν δεν πρόκειται ποτέ να φύγει από την θέση του - ακόμη κι αν κάνεις υποβρύχια κατάδυση.

Οι αεραγωγοί ενός κτιρίου είναι το τελειότερο μέρος για να κρυφτεί κάποιος. Κανένας ποτέ δεν θα σκεφτεί να ψάξει για σένα εκεί μέσα και μπορείς να πηγαίνεις από το ένα μέρος του κτιρίου στο άλλο χωρίς δυσκολία.

Οταν χρειαστεί να ξαναγεμίσεις το όπλο σου, πάντα θα έχεις αρκετά πυρομαχικά ακόμη κι αν ποτέ δεν τα κουβαλούσες μαζί σου.

Αν αρχισουν να σε πυροβολουν κρυψου πισω απο καποια φυλωσια,καρεκλα ή και κολωνα της ΔΕΗ

Για να σε πετυχον οι εχθροι ξυστα στον ωμο οι στο ποδι χρειαζονται ισαμε 50 πυροβολισμους,ενω εσυ τους σκοτωνεις με την μια...Αυτη ειναι η διαφορα καλων και κακων!

Είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα επιζήσεις από κάθε μάχη στον πόλεμο, εκτός κι αν κάνεις το λάθος να δείξεις σε κάποιον την φωτογραφία της αγαπημένης σου.

Οταν θέλεις να παραστήσεις τον Γερμανό αξιωματικό, δεν είναι απαραίτητο να μιλάς την γλώσσα. Μια γερμανική προφορά αρκεί .

Οταν η πόλη σου απειλείται από μια φοβερή φυσική καταστροφή ή κάποιον τερατώδη δολοφόνο, ο δήμαρχος θα είναι πάντα στο παζάρι με τους τουρίστες.

Ο Πύργος του Αιφελ φαίνεται από κάθε παράθυρο στο Παρίσι.

Ενας άντρας δεν θα δείξει καθόλου πόνο όταν τον χτυπάνε αλύπητα οι κακοί, όμως θα πηδήξει από πόνο όταν μια γυναίκα προσπαθήσει να περιποιηθεί τις πληγές του.

Οταν ένα μεγάλο γυαλί ή παράθυρο είναι σε ένα πλάνο, κάποιος θα πέσει πάνω του αργά ή γρήγορα.

Οταν πληρώνεις ένα ταξί, μην κοιτάζεις ποτέ το πορτοφόλι σου καθώς θα βγάζεις ένα χαρτονόμισμα. Απλά πιάσε ένα στην τύχη και δώστο στον οδηγό. Πάντα θα είναι το ακριβές αντίτιμο.

Η γεννετική αναπαραγωγή είναι δυνατή με όλα τα είδη πλασμάτων από οποιοδήποτε μέρος του σύμπαντος.

Οι κουζίνες δεν έχουν διακόπτη για τα φώτα. Οταν μπαίνεις σε μια κουζίνα, απλά άνοιξε την πόρτα του ψυγείου και χρησιμοποίησε το αντί για το φως.

Οταν μένουν σε ένα στοιχειωμένο σπίτι, οι γυναίκες πάντα προσπαθούν να βρούν από πού προέρχονται οι παράξενοι ήχοι φορώντας τα πλέον αποκαλύπτικά τους εσώρουχα.

Οι μητέρες πάντα τηγανίζουν αυγά, μπέικον και ψήνουν ψωμί για την οικογένειά τους το πρωί, ακόμη και αν ο σύζυγος και τα παιδιά ποτέ δεν έχουν χρόνο για να τα φάνε.

Τα αυτοκίνητα που συγκρούονται πάντα εκρήγνυνται και καταλήγουν στις φλόγες.
Ο αρχηγός της αστυνομίας πάντα υποψιάζεται τον αστυνομικό-πρωταγωνιστή - ή του δίνει 48 ώρες να τελειώσει την δουλειά.

Ενα σπίρτο μοναχό του είναι ικανό να φωτίσει ένα δωμάτιο ακόμη κι αν αυτό έχει το μέγεθος γηπέδου .

Οι άνθρωποι που ζούσαν στον μεσαίωνα είχαν τέλεια δόντια .

Ακόμη κι αν στον 20ό αιώνα είναι δυνατό να πυροβολήσεις ένα αντικείμενο εκτός οπτικής, οι άνθρωποι του 23ου αιώνα έχουν χάσει αυτήν την τεχνολογία.

Ολοι όσοι ξυπνάνε από έναν εφιάλτη, βρίσκονται καθισμένοι στο κρεβάτι τους και είναι λαχανιασμένοι .

Δεν είναι απαραίτητο να λες γεια ή αντίο όταν αρχίζεις ή τελειώνεις μια κουβέντα στο τηλέφωνο .

Ακόμη κι όταν βρίσκεσαι να οδηγάς σε έναν εντελώς ευθύ δρόμο, πρέπει να κινείς βίαια το τιμόνι δεξιά αριστερά σε τακτικά διαστήματα.

Ολες οι βόμβες είναι φτιαγμένες με ηλεκτρονικές συσκευές με μεγάλα κόκκινα γράμματα έτσι ώστε να ξέρεις ακριβώς πότε θα εκραγούν.

Είναι πάντα δυνατόν να παρκάρεις το αυτοκίνητό σου ακριβώς έξω απο το κτίριο που επισκέπτεσαι .

Ενας αστυνομικός θα μπορέσει να λύσει την υπόθεσή του μόνο όταν τον έχουν βγάλει από αυτήν και την έχουν δώσει σε άλλον .

Δεν έχει σημασία αν οι άλλοι είναι πολύ περισσότεροι από σένα όταν μπλεχτείς σε καυγά στον δρόμο. Οι εχθροί σου θα περιμένουν υπομονετικά να σου επιτεθούν ένας ένας χορεύοντας γύρω σου με έναν απειλητικό τρόπο μέχρι να ρίξεις ξερό τον προηγούμενο αντίπαλό σου.

Οταν ένα άτομο πέφτει αναίσθητο από ένα δυνατό χτύπημα στο κεφάλι, θα συνέλθει χωρίς να έχει πάθει καν διασειση ή ζημιά στον εγκέφαλο .

Τα αστυνομικά τμήματα κάνουν στους αστυνόμους τεστ προσωπικότητας έτσι ώστε να είναι σίγουροι ότι θα τους δώσουν έναν συνάδελφο που θα είναι εντελώς αντίθετος από αυτούς.

Οταν είναι μόνοι τους, όλοι οι ξένοι προτιμούν να μιλούν Αγγλικά ο ένας στον άλλον.

Πάντα μπορείς να βρεις ένα αλυσσοπρίονο όταν το χρειαστείς.

Οποιαδήποτε κλειδαριά μπορεί να διαρρηχθεί με μια πιστωτική κάρτα ή με έναν συνδετήρα σε δευτερόλεπτα εκτός αν πρόκειται για την πόρτα ενός δωματίου που καίγεται και πίσω της είναι ένα παιδί παγιδευμένο.

Ενας ηλεκτροφόρος φράχτης, με ρεύμα αρκετά δυνατό να σκοτώσει εναν δεινόσαυρο, δεν θα προκαλέσει μόνιμη βλάβη σε ένα οκτάχρονο παιδί.

Τα δελτία ειδήσεων στην τηλεόραση πάντα λένε μια είδηση που θα σε επηρρεάσει προσωπικά στην κατάλληλη στιγμή.

Το μέσο βάθος της πισίνας στο ξενοδοχείο είναι αρκετό να σε σώσει απο την πτωση από οποιονδήποτε όροφο.

Κάθε Ασιάτης δολοφόνος και άρχοντας του εγκλήματος θα έχει μια όμορφη κόρη που λέγεται Ανθός του Λωτού.

Κυκλοφορώντας μεσα στην Νέα Υόρκη και πηγαίνοντας από ένα σημείο της πόλης σε άλλο, πάντα θα περάσεις από το Αγαλμα της Ελευθερίας, το Πάρκο της Πλατείας Ουάσινγκτον και την Δημόσια Βιλιοθήκη της Νέας Υόρκης.

Στον 23ο αιώνα ολόκληρη η ανθρώπινη φυλή θα είναι όμορφη. Ο ανθρωπισμος θα ισοφαρίζεται φορώντας πραγματικά απαίσια ρούχα.

Ολοι οι συνεργατισσες αστυνομικων-δικιγορων-συμβουλων επιχειρησεων-εγκληματιων-ληστων και συναφη οχι μονο εχουν τρομερο σωμα-κωλο-προσωπο-στηθος αλλα ειναι σιγουρο οτι θα κοιμηθουν μαζι σου(κι οταν λεω "κοιμηθουν" δεν εννοω οτι θα το ριξουν στον υπνο.....).

Re: Σύγχρονος Αμερικανικός Κινηματογράφος

Posted: Fri Jun 24, 2005 9:19 pm
by semis19
Marauder wrote: Ολοι οι συνεργατισσες αστυνομικων-δικιγορων-συμβουλων επιχειρησεων-εγκληματιων-ληστων και συναφη οχι μονο εχουν τρομερο σωμα-κωλο-προσωπο-στηθος αλλα ειναι σιγουρο οτι θα κοιμηθουν μαζι σου(κι οταν λεω "κοιμηθουν" δεν εννοω οτι θα το ριξουν στον υπνο.....).
Αυτό πρέπει να συμβαίνει 9 στις 10 ταινίες και λέω λίγες!

Posted: Sat Jun 25, 2005 12:30 am
by ailouros
Βάλε και ένα ακόμα που παρατηρώ σε ελληνικές αλλά και ξένες ταινίες .
Να πηγαίνει κάποιος σε ένα μαγαζί να λέει έναν καφέ(ούτε μέτριος,γλυκός,ελληνικός απλά ένας καφές) και να του φέρνει έναν καφέ όπως ακριβώς τον προτιμάει .

Posted: Sat Jun 25, 2005 1:11 pm
by lumenintervalum
ailoure αυτός είναι ο παράδεισος του coffee-addicted!!!

Posted: Sat Jun 25, 2005 1:47 pm
by ailouros
Και ένα άλλο όταν μιλάνε στο τηλέφωνο.Οι φυσιολογικοί άνθρωποι στο τέλος λέν "οκ,θα τα πούμε,γεια σου,καληνυχτα" κλπ..Στο σινεμά το κλείνουν στην μούρη αφού πουν/ακούσουν αυτό που θέλουν.

Posted: Sat Jun 25, 2005 2:29 pm
by ttoppouzokypraios
για τον καφέ...
(ή για σάντουιτς ή γεύμα ή οτιδήποτε άλλο αγοράσουν σε μια ταινία...)

ποτέ δεν τον πληρώνουν!!! Η μόνη ταινία που θυμούμαι να σχολιάζουν οι πορωταγωνιστές την πληρωμή σαν συνηθισμένοι (περίπου) ανθρώποι είναι στο Reservoir Dogs του Tarantino

Posted: Sat Jun 25, 2005 2:46 pm
by lumenintervalum
σαφώς αφού είναι Tarantino!!

Επίσης σε όλες τις ταινίες οι προτάσεις γάμου είναι ίδιες και κάνουν μπαμ από την αρχή της ταινίας!!για να μην αναφέρω ότι όλοι τρώνε 8 κιλά παγωτό την ημέρα, όλοι από το ίδιο μικρό κουτί του ψυγείου με το κουτάλι, όχι σε μπώλ και καταφέρνουν να είναι συλφίδες!!

Posted: Sat Jun 25, 2005 10:47 pm
by vangos
Είσαι φοβερός Marauder! Τα περισσότερα δεν τα είχα προσέξει αλλά όταν
τα διάβαζα μου ερχόταν σκηνές που σε επαλήθευαν πλήρως!!!
Πολύ γέλιο μιλάμε! :smt005 :smt038

Posted: Mon Jun 27, 2005 10:49 am
by dimitra
Καλά είσαι άπαιχτος!Είχα πολύ καιρό να γελάσω τόσο!Επίσης το κορυφαίο σε όλες τις ταινίες είναι ότι οι γυναίκες κοιμούνται βαμμένες, ξυπνούν ακριβώς όπως κοιμήθηκαν χωρίς να έχουν πασαλειφτεί στον ύπνο τους και επίσης κυκλοφορούν στο σπίτι τους λες και θα βγούν για βράδυ!

Posted: Mon Jun 27, 2005 11:35 am
by tsilochr
Παραθέτω σχετικό άρθρο απο το περιοδικό MAD, ελληνική έκδσση, τεύχος 4, Σεπτέμβριος 1996 (τιμή τζάμπα 499 δρχ)

Που αλλού εκτός από την TV...

- Τα σκυλιά και τα γοητευτικά αφεντικά τους δεν πάνε ποτέ τουαλέτα

- Ο ταχυδρόμος φέρνει πάντα σημαντικές επιστολές και ποτέ διαφημιστικά φυλλάδια και άλλη σαβούρα

- Δεν χρειάζεται να υπάρχουν ονόματα στα κουδούνια μιας πολυκατοικίας αφού πάντα θα υπάρχει μια σέξυ γειτόνισα να δώσει τις ποθητές πληροφορίες (ή ο,τιδήποτε άλλο)

- Κανείς δεν μπαίνει στο κόπο να βγάλει το παλτό του ή τα παπούτσια του όταν μπαίνει σε ένα σπίτι εφόσον ποτέ δε βρέχει ή κάνει κρύο

- Όσοι ανυπομονούν να μάθουν λεπτομέρειες για κάποιο συγκεκριμένο συμβάν, ανοίγουν την TV (ή ραδιόφωνο) ακρίβως εκείνη τη στιγμή που μεταδίδεται η είδηση

- Κάποιος που μπαίνει κρυφά σε ένα άγνωστο γραφείο μες στο μαύρο σκοτάδι, βρίσκει με τη μία αυτό το τρομέρα μυστικό αποδεικτικό στοιχείο που δεν μπόρεσε να βρει η αστυνομία όταν έψαξε εξονυχιστικά τον χώρο μέρα μεσημέρι

- όλες οι σπιτονοικοκυρές είναι γενικά ηλίθιες εκτός από τις περιπτώσεις που πρέπει να θυμηθούν το ακριβές ύψος, βάρος και χρώμα μαλλιών όλων των επισκεπτών

- μπορεί κανείς να κάνει τόσα βιαστικά τηλεφωνήματα χωρίς να πάρει μια φορά λάθος αριθμό ή να μιλάει η γραμμή

Έχει και άλλα 12, θα τα ανεβάσω πιο μετά για να μην γίνει το post τεράστιο

Posted: Mon Jun 27, 2005 11:38 am
by TaRaNTuLa
dimitra wrote:και επίσης κυκλοφορούν στο σπίτι τους λες και θα βγούν για βράδυ!
Και στις ελληνικές σειρές το βλέπεις αυτό... ;)

Posted: Mon Jun 27, 2005 12:37 pm
by jimmyD
Επίσης όταν ξυπνάνε το μαλλί είναι φτιαγμένο

Posted: Mon Jun 27, 2005 2:41 pm
by AnINffected
Ολες οι βόμβες είναι φτιαγμένες με ηλεκτρονικές συσκευές με μεγάλα κόκκινα γράμματα έτσι ώστε να ξέρεις ακριβώς πότε θα εκραγούν.
Επίσης ο πρωταγωνιστής μπορεί άνετα να αφοπλίσει μια βόμβα μόνος του ή με καθοδήγηση άλλων, αλλά δε θα ξέρει ποιο καλώδιο να κόψει (πράσινο ή μπλέ) 10'' πρίν την έκρηξη.
Είναι πάντα δυνατόν να παρκάρεις το αυτοκίνητό σου ακριβώς έξω απο το κτίριο που επισκέπτεσαι .
Και ποτέ, μα ποτέ, δε κλειδώνεις τις πόρτες!
Οι κουζίνες δεν έχουν διακόπτη για τα φώτα. Οταν μπαίνεις σε μια κουζίνα, απλά άνοιξε την πόρτα του ψυγείου και χρησιμοποίησε το αντί για το φως.
:lol: Ποτέ δε το είχα προσέξει αυτό!Φοβερό!
Ενας άντρας δεν θα δείξει καθόλου πόνο όταν τον χτυπάνε αλύπητα οι κακοί, όμως θα πηδήξει από πόνο όταν μια γυναίκα προσπαθήσει να περιποιηθεί τις πληγές του.
:lol: :lol:
Πάντα μπορείς να βρεις ένα αλυσσοπρίονο όταν το χρειαστείς.
Και πιστόλι επίσης.
Και αν το πιστόλι είναι κλειδωμένο σε κάποιο συρτάρι, ο κατοχός του σίγουρα θα το αφήσει ξεκλείδωτο τη στιγμή που θα το χρειαστείς.
Εννοείται οτι θα είναι πάντα γεμάτο με ατελείωτες σφαίρες.
Οταν είναι μόνοι τους, όλοι οι ξένοι προτιμούν να μιλούν Αγγλικά ο ένας στον άλλον.
Και οι ανθρωποι άλλων εποχών επίσης.
Είναι πάντα δυνατόν να παρκάρεις το αυτοκίνητό σου ακριβώς έξω απο το κτίριο που επισκέπτεσαι .
Ενας ηλεκτροφόρος φράχτης, με ρεύμα αρκετά δυνατό να σκοτώσει εναν δεινόσαυρο, δεν θα προκαλέσει μόνιμη βλάβη σε ένα οκτάχρονο παιδί.
Χεχε! Τζουράσικ Πάρκ 1!
Ολοι όσοι ξυπνάνε από έναν εφιάλτη, βρίσκονται καθισμένοι στο κρεβάτι τους και είναι λαχανιασμένοι .
Αυτό μου έχει σιμβεί μια φορά, έτσι ακριβώς.
Μια φορά όμως μόνο!
ttoppouzokypraios wrote:ποτέ δεν τον πληρώνουν!!! Η μόνη ταινία που θυμούμαι να σχολιάζουν οι πορωταγωνιστές την πληρωμή σαν συνηθισμένοι (περίπου) ανθρώποι είναι στο Reservoir Dogs του Tarantino
lumenintervalum wrote:σαφώς αφού είναι Tarantino!!
Ναι διότι ο Ταραντίνο είναι πολύ ρεαλιστής, ειδικά όσον αφορά τον τρόπο που πεθαίνουν οι άνθρωποι... :???: :-)
Αμ το άλλο;
Ο φιλήσυχος πρωταγωνιστής/πολίτης/θύμα στο τέλος σκοτώνει τον ψυχοπαθη/κακό/θύτη αλλά ποτέ δε μπαίνει φυλακή!
Επίσης όταν ξυπνάνε το μαλλί είναι φτιαγμένο
Για όσους παρακολουθούν Friends...
γουστάρω πολύ στα Φιλαράκια κάποιες σκηνές που ξυπνάνε αργά τo βράδυ και το μαλλί τους είναι άνω κάτω...
Έχω και γι'αυτό ένα παράπονο όμως: πώς γίνεται σε μια χώρα με τόσο υψηλή εγκληματικότητα ν'αφήνουν τις πόρτες τους ξελείδωτες! :smt077

Posted: Mon Jun 27, 2005 4:40 pm
by tsilochr
Που αλλού εκτός από την TV μέρος β'

- όλα τα νοσοκομεία διατηρούν ανά πάσα στιγμή επιπλεόν νοσηλευτικό προσωπικό που δεν κάνει τίποτε άλλο από το να περιμένει την άφιξη του επόμενου επείγοντος περιστατικού

- οι πιο βαθυστόχαστες σοφίες ξεστομίζονται από κάτι γεροξεκούτηδες που δεν πήγαν ποτέ σχολείο, δεν έπιασαν ποτέ δουλειά, δεν άλλαξαν ποτέ βρακί κοκ

- είναι αυτονόητο ότι μια αυτοσχέδια βόμβα θα ανατιναχτεί με ακρίβεια nanosec παρόλο που έχει φτιαχτεί ένα από αυτά τα φτηνά ξυπνητήρια που ποτέ δεν πάνε καλά

- αεροπλάνα και πλοία είναι πάντα σε άριστη κατάσταση και έτοιμα για άμεση αναχώρηση περιμένοντας κάποιον από τους κακούς να εμφανιστούν και να το σκάσουν

- όλοι οι ασθενείς στα νοσοκομεία νοσηλεύονται σε ιδιωτικούς θαλάμους και όλοι οι γιατροί και οι νοσοκόμες σκίζονται να τους περιποιηθούν

- είναι αδύνατον να βρεις βενζινά δίχως να είναι ο καραγκιόζης του χωριού ή το τσιράκι της αστυνομίας

- οι εφημερίδες αδιαφορούν για θέματα όπως ο πληθωρισμός, η ανεργία, οι πόλεμοι και αφιερώνουν τα πρωτοσέλιδα σε δευετροκλασάτα εγκλήματα για τα οποία δεν ενδιαφέρεται κανείς

- μπορεί κάποιος με μια μόλις ματιά στον καθρέφτη του αυτοκινήτου να διακρίνει ότι το αυτοκίνητο που βρίσκεται πίσω του τον ακολουθεί και δεν πηγαίνει απλώς προς τη ίδια κατεύθυνση

- τα εστιατόρια είναι γεμάτα εξυπηρετικά γκαρσόνια, έτοιμα να μεταφέρουν για σας ύποπτα μηνύματα και δέματα, να δώσουν εμπιστευτικές πληροφορίες για τη γκόμενα που μόλις σέρβιραν κλπ

- μπορούν δυο αυτοκίνητα να κυνηγιούνται με 150 χλμ/ώρα μέσα στην κίνηση χωρίς ποτέ να χτυπήσουν ένα ανυποψίαστο πεζό

- μπορούν όχι μόνο να κηνυγιούνται με 150 χλμ/ώρα αλλά και να πυροβολούν ο ένας τον άλλο χωρίς να χτυπήσουν κάποιον ανυποψίαστο πεζό

Posted: Tue Jun 28, 2005 12:54 am
by lumenintervalum
εκτός αυτού, όλοι χωρίζουν πολύ απλά: "δε σε θέλω πια" "Χμ καλά δεν πειράζει" "θα μείνουμε όμως δύο καλοί φίλοι"

Posted: Tue Jun 28, 2005 1:03 am
by Marauder
lumenintervalum wrote:εκτός αυτού, όλοι χωρίζουν πολύ απλά: "δε σε θέλω πια" "Χμ καλά δεν πειράζει" "θα μείνουμε όμως δύο καλοί φίλοι"

Καλά αυτό με το χωρισμό πάλι που το πας......
φεύγει ένας για πάντα και συνεχίζουν να τα έχουν: "θα σου γράφω 2 φορές την ημέρα"......δηλαδή τι λένε;;;

Posted: Tue Jun 28, 2005 1:09 am
by lumenintervalum
παραδόξως αυτό μου φαίνεται πιο νορμάλ, όχι σε γράψιμο, αλλά σε τηλέφωνο (μάλλον φταίει η σχέση από απόσταση)!!αμα θες, βρίσκεις να πεις!!:D

φυσικά όλοι πάνε με όλους, άσε που αν κάποιος/α απατήσει κάποια/ον τότε απλά τον/την συγχωρεί!!!

Α!!!και τα παιδιά τους είναι πάντα τα ιδανικά παιδιά!!κάνουν ό,τι τους λένε οι γονείς, είναι και φίλοι-κολλητοί με τους γονείς και ειδικά τα κοριτσάκια είναι mommy's girls που άμα τους παρατήσει ο γκ****ος τρέχουν στη μαμά τους με τη μία!!!

Posted: Tue Jun 28, 2005 3:15 am
by AnINffected
- τα εστιατόρια είναι γεμάτα εξυπηρετικά γκαρσόνια, έτοιμα να μεταφέρουν για σας ύποπτα μηνύματα και δέματα, να δώσουν εμπιστευτικές πληροφορίες για τη γκόμενα που μόλις σέρβιραν κλπ
:smt044
lumenintervalum wrote:(τα παιδιά) είναι και φίλοι-κολλητοί με τους γονείς
Άλλο πάλι και τούτο... :roll:

Στα περισσότερα ρομαντικά ο πρωταγωνίστης τα φτιάχνει με ένα πολύ καλό κορίτσι μόνο και μόνο για να ξεπεράσει την άλλη πρωταγωνιστρια με την οποία είναι ακόμα τρελά ερωτευμένος.Οταν τελικά καταλαβαίνει το λάθος του και της ζητήσει να χωρίσουν, το πολύ καλό κορίτσι αποχωρεί πάντα γεμάτο προθυμία και κατανόηση.Και το αντίστροφο.

Αν μάλιστα στο τέλος ο φταίχτης είναι ο άντρας θα πρέπει να τρέξει για να προλάβει την πρωταγωνίστρια πριν φύγει με το πρώτο λεωφορείο/τρένο/πλοίο/αεροπλάνο/διαστημόπλοιο για μια μακρινή πόλη/χώρα/ήπειρο/πλανήτη.

Α, και άλλο:
Πάντα βρίσκουν εναν τρόπο να λύσουν την αρχαία κατάρα ή να σταματήσουν/εξοντώσουν το Αρχέγονο Κακό με οδηγίες σε κάποιο βιβλίο, με τη βοήθεια ενός μέντιουμ ή μέσω γκουγκλιάς στο Internet ;-)

Posted: Tue Jun 28, 2005 9:41 am
by Paralias
Και φυσικά πάντα υπάρχει ένα happy end και πάντα νικάει το καλό έναντι του κακού.
Δε θυμάμαι ποτέ να έχω δει ταινιά με bad ή sad end(εκτός από εξαιρετικές περιπτώσεις).Όπως συμβαίνει δηλαδή και στην πραγματική ζωή :lol: :-p

Posted: Tue Jun 28, 2005 11:53 am
by Ethel
Επίσης κλασικό να κρέμεται ο πρωταγωνιστής με το ένα μόνο χέρι από ένα μπαλκόνι, μια σκαλωσιά, έναν ουρανοξύστη, ένα γκρεμό βρε αδερφέ με το χαος να τον περιμένει από κάτω και τον κακό έτοιμο να του πατήσει με το πόδι τα τελευταία 3 δάχτυλα που τον κρατάνε στη ζωή... Και ναι!!! Ω του θαύματος, η πανέμορφη και πανέξυπνη και και και.... συμπρωταγωνίστρια που πριν ήταν δεμένη χειροπόδαρα και τη φυλάγανε 3 κολλητοί του κακού, κατάφερε και λύθυκε, εξόντωσε τα 3 γομάρια, εντόπισε όπλο, πρόλαβε τον κακό, τον σκότωσε, και σαν να μην έφτανε αυτό... κατάφερε με το ένα χέρι να σηκώσει τον άλλον που κρέμεται εδώ και ώρες από τα 3 μόνο δάχτυλα και φυσικά τόσες ώρες δεν έχει πέσει...

Posted: Tue Jun 28, 2005 12:12 pm
by AnINffected
Αν η συμπρωταγωνίστρια δεν ήταν δεμένη, θα ήταν λιπόθυμη.
Και θα ξυπνούσε την κατάλληλη στιγμή, χωρίς να τρέχει τίποτα.

Το άλλο το φοβερό, που παλεύουν καλός με κακό στα χέρια, ο κακός κρατάει μαχαίρι και το μαχαίρι είναι λίγα χιλιοστά πριν από το λαιμό (ή το μάτι - βλέπε Mission Impossible 2) του καλού, αλλά την τελευταία στιγμή ο καλός αποκτά υπερδύναμη και του το χώνει στο στήθος!
Σκηνές μεγαλείου!

Η πιο γελοία χαρακτηριστική σκηνή που έχω δεί είναι στο Jeepers Creepers 2 οπού παλεύουν χέρι-χέρι άνθρωπος με δαίμονα!!
(ο οποίος δαίμονας σε προηγούμενη σκηνή έσπαγε την οροφή ενός λεωφορείου για την πλάκα του)
Λές και ο δαίμονας θα είχε ελπίδες :-D

Posted: Tue Jun 28, 2005 1:09 pm
by Swtos
Paralias wrote:Δε θυμάμαι ποτέ να έχω δει ταινιά με bad ή sad end(εκτός από εξαιρετικές περιπτώσεις).Όπως συμβαίνει δηλαδή και στην πραγματική ζωή
Μη το λες αυτό. Αν δεις πιο ψαγμένες ταινίες, κυρίως παλιές, θα δεις και sad end. Βεβαια οι εν λόγω ταινίες ειναι καπως ''βαριές'' και οχι για όλες τις ώρες.Μερικές που μου έρχονται στο μυαλό ειναι:

Οργισμένο ειδωλο
Πολίτης Κέιν
Ο Ελαφοκυνηγός
Ο Νονός(και οι τρεις ταινιες)