Τόσο μικρές διαφορές στο βάρος, της τάξης των 15-20 κιλων (2,5 κιλά καυσιμο τον γύρο καταναλώνουν) δεν παίζουν σημαντικό ρόλο. Αυτό που μετράει είναι η αντίδραση του οδηγού και τα ηλεκτρονικά του μονοθεσίου. Στο τελευταίο παραδοσιακά η Renault είναι η κορυφαία.CKFoxB wrote:το να φυγεις στην εκκινηση πιο γρηγορα λογο λιγοτερου βαρους, σου δινει την δυνατοτητα να κανεις γρηγορους πρωτους γυρους σε περισσοτερο καθαρη πιστα και να κερδισεις πολυτιμο χρονο οποτε και να διατηρησεις την πρωτοπορια σου αφου ολοκληρωθει ο 1ος γυρος των pitstop....
επισης δεν νομιζω οι ferrari να κρατησουν τις θεσεις τους στην εκκινηση.... βλεπω τον button να πεταγεται
Συνολικά η κατάταξη:
http://www.f1racing.net/en/raceresults. ... partID=808