chriskin wrote:πως γινεται να αναπνευει λιγοτερο καυσαεριο απο εναν οδηγο αυτοκινητου αφου στην εποχη μας χειμωνα καλοκαιρι τα αυτοκινητα ειναι συνηθως κλειστα και ο αερας καθαριζεται πριν μπει απο τον εξαερισμο/κλιματισμο ;
Chriskin, καταρχάς αυτό που είπα είναι ένα μείγμα ποδηλατικού "ίστρου" και αλήθειας. Με λίγο ψάξιμο στο web ίσως βρεθούν κάποιες σχετικές πληροφορίες. Αλλά σίγουρα δεν βάζω το χέρι μου στην φωτιά για την 100% αληθεια αυτής της πρότασης, αν και για τα υπόλοιπα που είπα είμαι πολύ σίγουρος.
Πρώτα από όλα, δεν λαμβάνω υπόψην ότι χρησιμοποιείται σίγουρα aircondition από όλους.
Και δεν ξέρω αν αυτό καθαρίζει τον αέρα. Και δεν ξέρω αν τον καθαρίζει, αν πρέπει και να γίνεται αλλαγή φίλτρων. Και παραβλέπω το γεγονός ότι έτσι απλά κλείνεσαι στον τενεκέ σου (όχι τον δικό σου προσωπικά) και επιβαρύνεις παραπάνω την κατάσταση, βρισκόμενος στον "κόσμο" σου, που όλο και μικραίνει.
Χωρίς aircondition λοιπόν: Υπάρχει ένα φαινόμενο της αναστροφής των καυσαερίων βάση του οποίου ο οδηγός σταματώντας, εισπνέει τα δικά του καυσαέρια, τα οποία μπουκάρουν από τα παράθυρα. Εκεί αυτά εγκλωβίζονται.
Καυσαέρια επίσης σίγουρα θα δεχτεί από τους μπροστά, στην κίνηση, στην ουρά. Εκεί που φουλαριστός ο ποδηλάτης θα προσπερνά, βγαίνοντας μπροστά, στον ανοιχτό κάποια στιγμή δρόμο, χωρίς καυσαέρια. Βασικά κάνω μια απλή σκέψη, προς συζήτηση.
Σε κίνηση, προσπερνάς τα αυτοκίνητα και γλιτώνεις το καυσαέριο. Σε ανοιχτό δρόμο, αυτά τρέχουν γρηγορότερα και πάλι δεν έχεις καυσαέριο. Έχει να κάνει με την διαφορά ταχύτητας. Αν εσύ εξασκηθείς αρκετά, ίσως προσπερνάς περισσότερα αυτοκίνητα σε χαμηλές ταχύτητές τους.
,
πηγή;.
Νομίζω ότι η Αθήνα τα μεσημέρια, με νηνεμία, είναι μια μικρή κόλαση από θέμα καυσαερίων, αλλά πριν και μετά είναι καλύτερα τα πράγματα.