Page 1 of 1
Στην κορυφή της Ευρώπης ο Γιάννης Βασσάλος.
Posted: Mon Jun 18, 2007 5:38 pm
by kill bill
Την μεγαλύτερη Ελληνική και προσωπική επιτυχία πραγματοποίησε ο Γιάννης Βασσάλος κατακτώντας το Euro Tour που έγινε στο Rankweil της Αυστρίας. Στον τελικό επικράτησε του Tony Drago με 10-9 αποδεικνύοντας με τον καλύτερο τρόπο οτι το Ελληνικό μπιλιάρδο μπορεί να φτάσει πραγματικά ψηλά.
Τρία χρόνια μετά απο την επιτυχία του να φτάσει στην 4άδα του συγκεκριμένου τουρνουά το 2004, επέστρεψε στην ίδια πόλη αποφασισμένος να μην αφήσει αυτή τη φορά να πάει χαμένη άλλη ευκαιρία και παίζοντας όπως μας έχει συνηθίσει τα τελευταία χρόνια, έκανε πραγματικότητα το όνειρό του κατακτώντας ένα απο τα μεγαλύτερα open τουρνουά που διοργανώνονται στην Ευρώπη και συμμετέχουν πάνω απο 250 απο τους καλύτερους Ευρωπαίους αθλητές.
Για να φτάσει στην τελική 16άδα ο Βασσάλος κέρδισε τους Ali Elmaci Bayrami με 10-4, Vittorio De Falco με 10-4, Mariusz Roter με 10-7, Francesco Tomati με 10-4, Vilmos Foldes με 10-5, στη συνέχεια έχασε απο τον Nick Van Den Berg με 10-5 και συνεχίζοντας απο την πίσω πλευρά της πυραμίδας τους Paddy Mc Loughlin με 10-6 Vincent Facquet με 10-7 και Craig Osborne με 10-4.
Αφού προκρίθηκε λοιπόν στην 16άδα κέρδισε τους Huidji See με 10-8, Konstantin Stepanov με 10-7, Nick Van Den Berg με 10-5, παίρνωντας έτσι ρεβάνς για την ήττα του νωρίτερα στη διοργάνωση και στον μεγάλο τελικό τον Tony Drago με 10-9.
Είναι η πρώτη φορά που ένας Έλληνας αθλήτης παίρνει χρυσό σε Ευρωπαικό πρωτάθλημα.
πηγή:
http://www.billiards.gr
Posted: Tue Jun 19, 2007 8:12 am
by Costantine
.
Posted: Tue Jun 19, 2007 11:45 am
by Proxenos
Costantine wrote:Το μπιλιάρδο θεωρείται σπορ?
Σαν το ποκερ ενα πράγμα δηλαδή?
Το μπιλιάρδο είναι τόσο σπορ (=άθλημα) όσο είναι και ο μηχανοκίνητος αθλητισμός (not at all, if you ask me)...
Posted: Wed Jun 20, 2007 1:01 am
by kill bill
To μπιλιάρδο θεωρείται άθλημα και είναι και ολυμπιακό.
Posted: Wed Jun 20, 2007 4:41 am
by Costantine
.
Posted: Wed Jun 20, 2007 8:40 am
by P3
ο μηχανοκίνητος αθλητισμός (not at all, if you ask me)...
Σε πληροφορώ πάντως ότι οι οδηγοί μετά από κάθε αγώνα είναι 2 με 3 κιλά πιο αδύνατοι λόγω ιδρώτα! Πίστεψε με τα παλικάρια λιώνουν! Και απαιτεί και τέλεια φυσική κατάσταση! Δε θα συμφωνήσω μαζί σου σε αυτό!
Posted: Wed Jun 20, 2007 11:14 am
by zweistein
ο τύπος έχει καμία σχέση με τον δικό μας τον Βασσάλο..?
Οο
Posted: Wed Jun 20, 2007 11:49 am
by Proxenos
P3 wrote:ο μηχανοκίνητος αθλητισμός (not at all, if you ask me)...
Σε πληροφορώ πάντως ότι οι οδηγοί μετά από κάθε αγώνα είναι 2 με 3 κιλά πιο αδύνατοι λόγω ιδρώτα! Πίστεψε με τα παλικάρια λιώνουν! Και απαιτεί και τέλεια φυσική κατάσταση! Δε θα συμφωνήσω μαζί σου σε αυτό!
Το βράδυ μετά το post μου είδα ένα ρεπορτάζ με αυτό ακριβώς που είχα στο μυαλό μου. Δεν ξέρω αν θυμάται κανένας τον Ιταλό Alessandro Zanardi, που πριν αρκετά χρόνια είχε χάσει τα πόδια του σε ατύχημα της F1. Οι μηχανικοί της BMW προσάρμοσαν το όχημα έτσι (σχετικά μικρές προσαρμογές), ώστε να μπορέσει να οδηγήσει ξανά, έστω και για μια φορά. Έκανε δε απίστευτο χρόνο πίστας στο Nürburgring, μου φαίνεται. Αυτό που θέλω να πω, είναι ότι να οδηγήσει μπορεί κανείς με χίλιους τρόπους, στο μέλλον ακόμη και μόνο με τη σκέψη...
Παρ ό,τι η τεχνολογία έπαιζε πάντα ρόλο στον αθλητισμό (από την αρχαιότητα), το να βάλουμε μηχανές στο ρόλο του (συν)αθλητή αλλάζει άρδην το νόημα του αθλητισμού.
Posted: Wed Jun 20, 2007 3:51 pm
by kill bill
Costantine wrote:Εναν τύπο όμως 150 κιλα που μπορεί να παίζει εξαιρετικό μπιλιάρδο, εγώ δε θα τον έλεγα αθλητη

Μα τι σημασία έχει το βάρος;Η δεξιοτεχνία και η ευφυια στον αθλητισμό δεν μετράνε;Έναν αρσυβαρίστα 150 κιλών γιατί να τον πεις τότε αθλητή;
Posted: Wed Jun 20, 2007 7:44 pm
by Costantine
.
Posted: Wed Jun 20, 2007 8:34 pm
by Hakk
P3 wrote:ο μηχανοκίνητος αθλητισμός (not at all, if you ask me)...
Σε πληροφορώ πάντως ότι οι οδηγοί μετά από κάθε αγώνα είναι 2 με 3 κιλά πιο αδύνατοι λόγω ιδρώτα! Πίστεψε με τα παλικάρια λιώνουν! Και απαιτεί και τέλεια φυσική κατάσταση! Δε θα συμφωνήσω μαζί σου σε αυτό!
Πές τα P3. Να ξέρετε ότι κάποιο οδηγοί μηχανοκίνητων είναι περισσότερο γυμνασμένοι από ποδοσφαιριστές (όχι ο Montoya βέβαια

)
Αναλωθήκαμε πάντως στη συζήτηση αν το μπιλιάρδο είναι άθλημα και κανείς δεν είπε ένα μπράβο για τον Βασσάλο (όχι τον δικό μας), που έστω κι αν δεν έχω ιδέα ποιός είναι, πήρε μια σημαντική νίκη. Και ειδικά για όσους ξέρουν ποιός είναι ο Drago* καταλαβαίνουν τι αξία αποκτά η νίκη!
* Ο Drago, εκτός από 8-ball, 9-ball παίζει και καλό snooker... και συνήθως οι snookerίστες ξέρουν να παίζουν καλά και το αμερικάνικο.
Posted: Wed Jun 20, 2007 10:29 pm
by Proxenos
Hakk wrote:P3 wrote:ο μηχανοκίνητος αθλητισμός (not at all, if you ask me)...
Σε πληροφορώ πάντως ότι οι οδηγοί μετά από κάθε αγώνα είναι 2 με 3 κιλά πιο αδύνατοι λόγω ιδρώτα! Πίστεψε με τα παλικάρια λιώνουν! Και απαιτεί και τέλεια φυσική κατάσταση! Δε θα συμφωνήσω μαζί σου σε αυτό!
Πές τα P3. Να ξέρετε ότι κάποιο οδηγοί μηχανοκίνητων είναι περισσότερο γυμνασμένοι από ποδοσφαιριστές (όχι ο Montoya βέβαια

)
Άρα μπορείς να οδηγήσεις καλά σε όποια φυσική κατάσταση κι αν βρίσκεσαι... Γιατί το ζαλίζουμε; Ακόμη και το ότι χάνουν 2-3 κιλά δε σημαίνει ότι πρόκειται για αθλητισμό. Πρόκειται για επίπονη και δύσκολη διαδικασία που ζητάει πολλά και από τον πιλότο, αλλά η συμετοχή του δεν είναι άμεσα εξαρτώμενη από τη φυσική του κατάσταση.
Posted: Wed Jun 20, 2007 11:32 pm
by silegav
Proxenos wrote:η συμετοχή του δεν είναι άμεσα εξαρτώμενη από τη φυσική του κατάσταση.
Καλά...μπες σε μονοθέσιο χωρίς φυσική κατάσταση και με 8-10G σε κάθε φρενάρισμα και αν αντέξεις πάνω από 10 λεπτά χωρίς να λυποθιμίσεις έλα να μου πεις...είναι αθλητές και μάλιστα όσο δεν πάει...πολύ πιο γυμνασμένοι , έχουν κάνει πολύ περισσότερες θυσίες κλπ κλπ.
Posted: Wed Jun 20, 2007 11:40 pm
by barbarosa
Για να αντέξεις τρακαρίσματα όπως το πρόσφατο του Kubica η φυσική σου κατάσταση πρέπει να είναι καλύτερη από τους περισσότερους αθλητές στα περισσότερα αθλήματα! Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός (ειδικά στο επίπεδο formula 1) είναι από τους πιο απαιτητικούς. Ο οδηγός περνάει τη μέρα του κάνοντας επίπονες και ξεθεωτικές αθλητικές ασκήσεις. Σκεφτείτε την δύναμη που πρέπει να έχεις για να πατήσεις απαλά το φρένο όταν επιβραδύνεις με 5G!
Posted: Thu Jun 21, 2007 12:35 am
by Proxenos
silegav wrote:Proxenos wrote:η συμετοχή του δεν είναι άμεσα εξαρτώμενη από τη φυσική του κατάσταση.
Καλά...μπες σε μονοθέσιο χωρίς φυσική κατάσταση και με 8-10G σε κάθε φρενάρισμα και αν αντέξεις πάνω από 10 λεπτά χωρίς να λυποθιμίσεις έλα να μου πεις...είναι αθλητές και μάλιστα όσο δεν πάει...πολύ πιο γυμνασμένοι , έχουν κάνει πολύ περισσότερες θυσίες κλπ κλπ.
Αυτό είναι επιχείρημα, μάλιστα. Αν και νομίζω ότι υπερβάλλεις λίγο, από τα 8 (συνεχή, όχι στιγμιαία) G και πάνω κινδυνεύεις να σπάσεις κόκαλα. Διάβασε και αυτό από τη Wikipedia:
Formula One drivers usually experience 5 g while braking, 2 g while accelerating, and 4 g while cornering. Every Formula One car has an ADR (Accident Data Recovery) device installed, which recordes speed and g-force. According to the FIA Robert Kubica of BMW Sauber experienced 75 g during his 2007 Montreal GP crash.
http://en.wikipedia.org/wiki/G-force
Είπα όμως ότι είναι απαιτητική και επίπονη διαδικασία. Το όχημα όμως, και η επίδοση της λειτουργίας του είναι εκείνα που δίνουν το αποτελέσμα στον αγώνα. Απλά η οδήγησή του δεν είναι κάτι που μπορεί να κάνει ο καθένας... Είναι όμως άθλημα; Έχει πράγματι ενδιαφέρον να κοιτάξει κανείς τη βιβλιογραφία. Διαφορετικοί συγγραφείς (και ιδρύματα, σύνδεσμοι) έχουν διαφορετικές απόψεις.
Posted: Thu Jun 21, 2007 12:04 pm
by silegav
Το θέμα είναι τι θεωρείς άθλημα...πάντως νομίζω πως είχα ακούσει για πάρα πολλά G σε μία πίστα της Γερμανίας την οποία τώρα έχουν αλλάξει. Στην πίστα αυτή υπήρχαν 4 ευθείες και στην μια άκρη ένα S...εκεί γινόταν χαμός!