λοιπόν παιδιά κανονίζω paintball!
Την πιστa θα την κλείσω για το μεσημέρι τις παρασκευής 27 Μαρτίου.
14:00 με 18:00
το πεδίο θα είναι στην KANTZA και η συμμετοχή 20 EUR
Όσοι πιστοί του venus προσέλθετε.
What the FAQ?
1.τι είναι το paintball;
2.δεν έχω παίξει ποτέ & μάλλον είμαι άσχετος... αξίζει;
3.Ποσό επικίνδυνο άθλημα είναι το paintball;
4.Πως θα πάμε εκεί;
5.Πως θα πληρώσουμε;
6.Ποιος αναλαμβάνει την οργάνωση του event;
7.Τι παροχές θα έχουμε;
8.Τι γίνετε αν θέλω να ακυρώσω την συμμετοχή μου;
9.Πόση ώρα θα κάτσουμε εκεί;
10.Μπορώ να φέρω κάποιο φίλο μου; Πόσοι θα είμαστε;
11.Ισχύουν κάποιες προσφορές;
12.Που ακριβώς θα πάμε;
~~~~~~~~~~~~
1.http://el.wikipedia.org/wiki/Paintball http://en.wikipedia.org/wiki/Paintball
2.το paintball είναι μια αθλητική εμπειρία που μπορεί να την έχει Ο καθένας αρκεί να είναι ενήλικας. Δεν είναι καθόλου δύσκολο άθλημα αρκεί να τηρείς τους κανόνες του παιχνιδιού και να συνεργάζεσαι με την ομάδα σου! Το παν είναι να περάσουμε ευχάριστα!
3.Το paintball δεν είναι καθόλου επικίνδυνο άθλημα αρκεί να τηρείτε αυστηρά όλους τους κανόνες ασφαλείας.
4.θα συναντηθούμε όλοι σε ένα μέρος τις Αθηνας και θα πάμε με συγκοινωνία. λυπαμαι αλλά δεν κανόνισα πούλμαν. Δεν είμαι και η pasp :P
φυσικά θα κανονίσω να συναντηθούμε όλοι πολύ νωρίτερα για να πάμε μαζικά. (πιστεύω έτσι θα αποφύγουμε τυχον λάθη συνεννοήσεων).
για το πως θα πατε στο μέρος αν επιθυμητε να έρθετε μονοί σας θα το δείτε παρακάτω (12)*
5.με την εγγραφή σας θα πληρώσετε 20 EURO. θα σας αναφέρω κάποιες συγκεκριμένες μέρες Κ ώρες που μπορείτε να με βρείτε για να πληρώσετε. Βεβαία αν δεν μπορείτε απλά επικοινωνήστε μαζί μου με message Κ θα κανονίσουμε να σας συναντήσω.
6.Εγώ αναλαμβάνω την διοργάνωση του event σε συνεργασία με τα παιδιά του πεδίου. Οτιδήποτε έχει να κάνει με την συμμετοχή σας, τις πληρωμές και την ομαδική μετακίνηση μας εκεί την αναλαμβάνω εγώ.