Ανασκόπηση και προτάσεις βελτίωσης του προγράμματος σπουδών

Συζητήσεις σχετικές με την λειτουργία του Πανεπιστημίου και του Τμήματος, νέα, αποφάσεις συγκλήτου, αποφάσεις συνελεύσεων πληροφορικής. Γενικότερα ό,τι έχει σχέση με τον Πανεπιστημιακό χώρο.
Dimbab
bit level
bit level
Posts: 20
Joined: Tue Nov 21, 2006 8:04 pm

Ανασκόπηση και προτάσεις βελτίωσης του προγράμματος σπουδών

Post by Dimbab » Sat Feb 23, 2008 10:52 am

Καλημέρα παιδιά είμαι εκπρόσωπος του τμήματος και θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι ο Τομέας Πληροφοριακών Συστημάτων και Βάσεων Δεδομένων με συντονιστή τον κ.Κωνσταντόπυλο θα κάνει ανασκόπηση του προπτυχιακού προγράμματος σπουδών στην περιοχή αρμοδιότητας του Τομέα . Μας έχει πει να σας ενημερώσουμε . Όποιος θέλει να συμμετέχει να μου στείλει ένα πμ για να μάθει πως μπορεί να βοηθήσει .

Ευχαριστώ


-------------------------------------


Σε συνέχεια με τα παραπάνω αν έχετε κάποιο πρόβλημα ή κάποια πρόταση βελτίωσης για τα παρακάτω μαθήματα γράψτε τη και εγώ μαζί με τους υπόλοιπους φοιτητές που θα συμμετέχουμε στις ομάδες εργασίας θα τη μεταφέρω στις συναντήσεις που θα γίνουν .
Μαθήματα :
• Ανάλυση και Σχεδίαση Πληροφοριακών Συστημάτων, Ανάπτυξη Εφαρμογών Πληροφοριακών Συστημάτων, Ασφάλεια Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων, Ανοιχτά και Ευέλικτα Αυτοματοποιημένα Συστήματα, Εργαλεία Παραγωγής Πληροφορικών Συστημάτων.
• Τεχνολογία Λογισμικού, Δοκιμή και Αξιοπιστία Λογισμικού.
• Βάσεις Δεδομένων, Γλώσσες Βάσεων Δεδομένων, Εννοιολογική, Λογική και Φυσική Σχεδίαση Βάσεων Δεδομένων, Κανονικοποίηση, Διαχείριση Όψεων, Σχεδιασμός Βάσεων Δεδομένων, Κωδικοποίηση Εγγραφών, Πολυγλωσσικά Μοντέλα και Διεπαφές.
• Διαχείριση Ημιδομημένων Πληροφοριών, Διαχείριση Πληροφορίας και Δεδομένων στον Παγκόσμιο Ιστό, Συστήματα Ομοτίμων, Ιστιακές Υπηρεσίες.
• Εξόρυξη Γνώσεων από Βάσεις Δεδομένων, Διαχείριση Ασάφειας, Μη Παραδοσιακές Βάσεις δεδομένων (Πολυμεσικές, Χωροχρονικές), Βάσεις Προτύπων.
• Συστήματα Επικοινωνίας Ανθρώπου-Υπολογιστή, Τεχνητή Νοημοσύνη, Επεξεργασία Φυσικής Γλώσσας, Αποθήκευση και Ανάκτηση Πληροφοριών, Απανταχού Υπολογίζειν (Global Computing).
• Τεχνολογία Εκπαίδευσης και Κατάρτισης από Απόσταση, Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Περιβάλλοντα Πολυμέσων και Ιδεατής Πραγματικότητας σε Ειδικούς Τομείς Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, Ανάπτυξη Υλικού Μάθησης και Εφαρμογών της Πληροφορικής για Ειδικές ομάδες Χρηστών, Συγχρονισμός Πολυμέσων, Διαδραστικότητα και Σενάρια Ιδεατής Πραγματικότητας.

Ευχαριστώ
Last edited by The Punisher on Sat Feb 23, 2008 11:01 am, edited 1 time in total.
Reason: merge
The Punisher
Venus Former Team Member
Posts: 7561
Joined: Thu Oct 27, 2005 1:43 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Boston, MA

Re: Ανασκόπηση και προτάσεις βελτίωσης του προγράμματος σπουδών

Post by The Punisher » Sat Feb 23, 2008 11:00 am

Σε ποιόν τομέα του μαθήματος συγκεκριμένα? Δηλαδή, για Τεχνητή Νοημοσύνη για παράδειγμα, ο καθηγητής κάθε χρόνο τέλος αφιερώνει μία ώρα για να πάρει feedback από τους φοιτητές. Τι άλλο μπορεί να του λείπει?

Δηλαδή , τι υφής είναι οι παρατηρήσεις που περιμένουν οι καθηγητές? Γενικά αν κοιτάξεις τα topics των αντίστοιχων μαθημάτων, μπορείς να βγάλεις πολύ εύκολα αρκετά συμπεράσματα.

Ανάλυση και Σχεδίαση Πληροφοριακών Συστημάτων 2007-8
Τεχνητή Νοημοσύνη 2007-8
Βάσεις Δεδομένων 2006-7
Τεχνολογία Λογισμικού 2006-7
...
Dimbab
bit level
bit level
Posts: 20
Joined: Tue Nov 21, 2006 8:04 pm

Re: Ανασκόπηση και προτάσεις βελτίωσης του προγράμματος σπουδών

Post by Dimbab » Sat Feb 23, 2008 12:08 pm

Οι καθηγητές δεν περιμένουν παρατηρήσεις από τους φοιτητές ως προς το περιεχόμενο των μαθημάτων , αφού δεν μπορούμε να έχουμε ολοκληρωμένη άποψη . Οι καθηγητές θέλουν την αποψή μας για το τρόπο διδασκαλίας , για τις εργασίες , για το τρόπο εξέτασης και ότι άλλο μπορεί να κάνει το κάθε μάθημα να έχει μεγάλη συμμετοχή από τους φοιτητές .

Τα post των μαθημάτων τα έχω διαβάσει και θα τα λάβω υπόψιν μου . :-)
User avatar
tsilochr
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 3246
Joined: Tue Mar 16, 2004 2:47 pm
Academic status: PhD
Gender:
Location: mm.aueb.gr
Contact:

Re: Ανασκόπηση και προτάσεις βελτίωσης του προγράμματος σπουδών

Post by tsilochr » Sat Feb 23, 2008 12:28 pm

ως προς το τρόπο διδασκαλίας, νομίζω πρέπει να δούμε και αυτό που γίνεται στο εξωτερικό, όπου η επιτυχία σε ένα μάθημα είναι η παρακολούθηση της προόδου του φοιτητή σε όλο το εξάμηνο με εργασίες. ασκήσεις, pre-course preparation, συμμετοχή στο μάθημα παρουσιάσεις φοιτητών και χωρίς τελικό διαγώνισμα
Dimbab
bit level
bit level
Posts: 20
Joined: Tue Nov 21, 2006 8:04 pm

Re: Ανασκόπηση και προτάσεις βελτίωσης του προγράμματος σπουδών

Post by Dimbab » Sat Feb 23, 2008 12:39 pm

tsilochr wrote:ως προς το τρόπο διδασκαλίας, νομίζω πρέπει να δούμε και αυτό που γίνεται στο εξωτερικό, όπου η επιτυχία σε ένα μάθημα είναι η παρακολούθηση της προόδου του φοιτητή σε όλο το εξάμηνο με εργασίες. ασκήσεις, pre-course preparation, συμμετοχή στο μάθημα παρουσιάσεις φοιτητών και χωρίς τελικό διαγώνισμα
Σωστή παρατήρηση , μάλιστα ο κ.Κωνσταντόπουλος μας έχει πει ότι στις συναντήσεις που θα γίνουν θα εξετάσουμε και τα προγράμματα σπουδών των παρακάτω πανεπιστημίων :

ΕΚΠΑ, Πανεπιστήμιο Πατρών, Πανεπιστήμιο Κρήτης, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, ΕΜΠ, Πολυτεχνείο Κρήτης
Stanford, Berkeley, CMU, MIT, Maryland, Wiskonsin (USA)
Edinburgh, U. Manchester, Imperial (UK)
Universite Paris XI – Orsay, Grenoble (France)
Karlsruhe, Aachen, TU Munchen (Germany)
KTH (Sweden)
NTNU (Norway)
Helsinki (Finland)
Trento, Politecnico di Milano (Italy)
User avatar
sandra
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 4917
Joined: Mon Oct 02, 2006 11:37 am
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: στη φωλιά μου κοιτώντας ένα χωράφι με στάρι...

Re: Ανασκόπηση και προτάσεις βελτίωσης του προγράμματος σπουδών

Post by sandra » Sat Feb 23, 2008 12:49 pm

Αν και δεν έχω ιδέα για τα μαθήματα αυτά είναι πολύ καλή ιδέα να δείτε προς τα που κινούνται οι υπόλοιποι και τι ζητάνε οι φοιτητές/αγορά. Πολύ καλή κίνηση μακάρι να έχει ουσιαστικό αποτέλεσμα :)
Από εδώ κι εμπρός θα είσαι για πάντα υπεύθυνος για εκείνο που έχεις ημερώσει.
Είσαι υπεύθυνος για το τριαντάφυλλο σου...
The Punisher
Venus Former Team Member
Posts: 7561
Joined: Thu Oct 27, 2005 1:43 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Boston, MA

Re: Ανασκόπηση και προτάσεις βελτίωσης του προγράμματος σπουδών

Post by The Punisher » Sat Feb 23, 2008 12:56 pm

Κάποιες σκέψεις μου
  • Οι εργασίες να είναι άμεσα συνδεδεμένες με την ύλη του μαθήματος, και να καλύπτουν τμήματα της ύλης. Θεωρητικά, κάποιος που έχει ασχοληθεί με τις εργασίες, να μπορεί στο τέλος να γράψει ένα 3
  • Εργασίες που ενδιαφέρουν τον φοιτητή και τον ωθούν/εμπνέουν ναι κοιτάξει και μόνος του πράγματα για το μάθημα
  • Εργασίες που να ευννοούν την ομαδικότητα, χωρίς απλά να δημιουργούν ομάδες που "στηρίζονται" σε έναν μόνο φοιτητή. Θέλουμε να μάθουμε οι φοιτητές πως να εργαζόμαστε σε ομάδες, και όχι πως να φυτοζωούμε εις βάρος των υπολοίπων μελών της ομάδας. Ο ορισμός project manager (σε κάθε εργασία κι ένας φοιτητής απο την ομάδα, με rotation) ίσως θα ήταν καινοτόμος. Το καθήκον του ως project manager θα ήταν επιπλέον της δουλειάς που του αντιστοιχεί για την εργασία. Το project plan να είναι παραδωτεό ή να σχολιάζεται/κρίνεται από βοηθούς
  • Έμφαση στην όλη πορεία του φοιτητή στο μάθημα, κι όχι μόνο στην γραπτή εξέταση.
  • Το Internet πια έχει μπει στη ζωή μας. Σε κάποια μαθήματα θα μπορούσαμε να εξεταζόμαστε πιο σφαιρικά αν είχαμε και το documentation της γλώσσας που γράφουμε
  • Άνοιγμα στην έρευνα και παρουσίαση των ερευνητικών δυνατοτήτων που ξεκινούν από το εκάστοτε μάθημα. Υπάρχουν "open problems" ? Πόσο "challenging" είναι κάποιος τομέας? Παρουσίαση αυτών, προς έμπνευση των φοιτητών
  • Συνεννόηση μεταξύ καθηγητών για το χρονοδιάγραμμα των εργασιών και του γενικότερου φόρτου. Απόψεις του στυλ "εμένα με ενδιαφέρει το μάθημα μου" μόνο οπισθοδρομικές και προβληματικές είναι! Σκοπός είναι να βοηθήσουμε τον φοιτητή, όχι να είμαστε εμπόδιό του.
  • Υπευθυνότητα από τους βοηθούς στο θέμα της βαθμολόγησης εργασιών.
more to come ..
User avatar
sandra
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 4917
Joined: Mon Oct 02, 2006 11:37 am
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: στη φωλιά μου κοιτώντας ένα χωράφι με στάρι...

Re: Ανασκόπηση και προτάσεις βελτίωσης του προγράμματος σπουδών

Post by sandra » Sat Feb 23, 2008 1:00 pm

Νομίζω ότι αυτό που είπε και ο tsilo για παρουσιάσεις είναι πολύ καλό. Κάποιος που θα ψαχτεί και θα μάθει να ετοιμάζει μια παρουσίαση ώστε να δεχτεί μετά ερωτήσεις σίγουρα θα κατανοήσει πολύ το αντικείμενο.
Από εδώ κι εμπρός θα είσαι για πάντα υπεύθυνος για εκείνο που έχεις ημερώσει.
Είσαι υπεύθυνος για το τριαντάφυλλο σου...
Dimbab
bit level
bit level
Posts: 20
Joined: Tue Nov 21, 2006 8:04 pm

Re: Ανασκόπηση και προτάσεις βελτίωσης του προγράμματος σπουδών

Post by Dimbab » Sat Feb 23, 2008 1:07 pm

sandra wrote:Αν και δεν έχω ιδέα για τα μαθήματα αυτά είναι πολύ καλή ιδέα να δείτε προς τα που κινούνται οι υπόλοιποι και τι ζητάνε οι φοιτητές/αγορά. Πολύ καλή κίνηση μακάρι να έχει ουσιαστικό αποτέλεσμα :)
Θα τη μεταφέρω την αποψή σου , αλλά η δική μου άποψη είναι ότι το πρόγραμμα σπουδών μας πρέπει να μη κινείται τόσο σύμφωνα με την αγορά αλλά με την εξέλιξη της επιστήμης .
Το λέω αυτό αυτό γιατί εχει παρατηρηθεί το φαινόμενο ξένα πανεπιστήμια να κάνουν 18-20 μαθήματα , τα οποία κινούνται στα πλαίσια της αγοράς και οι απόφοιτοι να μην ξέρουν π.χ. μαθηματικά ή οργάνωση συστημάτων υπολογιστών .

---------------------



The Punisher :smt023

το έχεις
Last edited by The Punisher on Sat Feb 23, 2008 1:18 pm, edited 1 time in total.
Reason: merge
User avatar
ultimate_aektzis
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 6373
Joined: Tue Nov 13, 2007 10:11 pm
Gender:

Re: Ανασκόπηση και προτάσεις βελτίωσης του προγράμματος σπουδών

Post by ultimate_aektzis » Sat Feb 23, 2008 1:36 pm

Επειδη ειμαι πρωτοετης και δν εχω ιδαιτερη γνωση των μαθηματων που θα αλλαχτει ο τροπος εξετασης απλα να πω οτι κατα τη γνωμη μου τα μαθηματα τα οποια στηριζονται πολυ στη συγγραφη κωδικα καλο ειναι να μν εξαρταται τοσο πολυ απο τις εξετασεις.Δν ειναι και το καλυτερο πραμα να γραφεις κωδικα στο χαρτι.Χανεις ευκολα το μπουσουλα...
Dimbab
bit level
bit level
Posts: 20
Joined: Tue Nov 21, 2006 8:04 pm

Re: Ανασκόπηση και προτάσεις βελτίωσης του προγράμματος σπουδών

Post by Dimbab » Sat Feb 23, 2008 1:51 pm

ultimate_aektzis wrote:Επειδη ειμαι πρωτοετης και δν εχω ιδαιτερη γνωση των μαθηματων που θα αλλαχτει ο τροπος εξετασης απλα να πω οτι κατα τη γνωμη μου τα μαθηματα τα οποια στηριζονται πολυ στη συγγραφη κωδικα καλο ειναι να μν εξαρταται τοσο πολυ απο τις εξετασεις.Δν ειναι και το καλυτερο πραμα να γραφεις κωδικα στο χαρτι.Χανεις ευκολα το μπουσουλα...
Αυτό που λες είναι σωστό και το είπαν και άλλοι πιο πάνω , όμως με την υπάρχουσα κατάσταση (δλδ κάποιες παρατάξεις να δίνουν εργασίες ) οι καθηγητές δύσκολα θα το δεχτούν

Βέβαια δεν χάνουμε τπτ να το προσπαθήσουμε
The Punisher
Venus Former Team Member
Posts: 7561
Joined: Thu Oct 27, 2005 1:43 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Boston, MA

Re: Ανασκόπηση και προτάσεις βελτίωσης του προγράμματος σπουδών

Post by The Punisher » Sat Feb 23, 2008 1:54 pm

  • Υποδειγματικές λύσεις στις εργασίες για εξάσκησή μας
  • Δημοσιοποίηση των παλιών θεμάτων (νομίζω έχει περάσει και ψήφισμα για αυτό?)
  • Πρότυπες λύσεις σε κάποιο/α από τα παλιά θέματα
User avatar
ultimate_aektzis
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 6373
Joined: Tue Nov 13, 2007 10:11 pm
Gender:

Re: Ανασκόπηση και προτάσεις βελτίωσης του προγράμματος σπουδών

Post by ultimate_aektzis » Sat Feb 23, 2008 1:55 pm

Μπορουν να βγαζουν και διαφορετικες εργασιες καθε χρονο οι καθηγητες ωστε να αποφευχθει αυτο αλλα αυτο ειναι αλλου παπα ευαγγελιο..
User avatar
marios
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2810
Joined: Wed Sep 26, 2007 3:44 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας

Re: Ανασκόπηση και προτάσεις βελτίωσης του προγράμματος σπουδών

Post by marios » Sat Feb 23, 2008 3:15 pm

Σαν πρωτάκι και εγω, απλά γενική παρατήρηση(από τα δικά μου, αν έχουν αποστάσεις απο αυτά, μην το λάβετε υπόψην), μιας και τα μαθήματα αυτά ειναι για αρκετα αργότερα:

Πιο διαδραστικό μάθημα(με άλλα λόγια, αντί να ειναι οι καθηγητές και να παρουσιαζουν από διαφάνειες εξηγώντας και ρωτόντας μια φορά κάθε 10 διαφάνειες, να υπάρχουν ερωτήματα ανά πιο τακτά διαστήματα... Υπάρχει και ένα συστημα στην Αμερική που κάθε φοιτητής επιλέγει μέσω ενός μηχανήματος εκεί που κάθεται μια απάντηση και βγάζουν ενδιαφέροντα πράγματα όπως ποσοστά και τέτοια(μάλλον ζητάω πολλά...))

Ίσως για προγραμματιστικά μαθήματα, απαλλακτικές εργασίες(έχω την αίσθηση ότι οι παρατάξεις δεν θα κάτσουν γράψουν 1000 γραμμές κώδικα(ή και παραπάνω, το 1000 είναι για αυτό που ζω εγώ, στο 3ο έτος 8000 για παραδειγμα) και να τις μοιράσουν...) το νόημα ειναι να μάθεις να την χρησιμοποιείς, όχι να λύνεις θέματα στο χαρτί σε μικρό χρόνο...

Προς το παρόν αυτά τα 2... Θα επανέλθω με νέα αν μου έρθει καμιά ιδέα...

Υ.Γ.: το 1/5 από αυτά που γράψαμε(και αυτά που υποθέτω ότι έχεις/έχετε μαζέψει σαν αιτήματα από αλλού) να υλοποιηθούν θα ειναι πολύ μεγάλη επιτυχία! :smt023
Μην κλαις επειδή τελείωσε. Χαμογέλα επειδή συνέβη- G.G.M.
Η μεγαλύτερη ευτυχία είναι να ξέρεις την πηγή της δυστυχίας-F.D.
Η μουσική εκφράζει αυτά που δεν μπορούν να ειπωθούν και που είναι αδύνατο να μείνουν στη σιωπή-V.H.
Πίστη στην πρόοδο, δεν σημαίνει και πίστη στο ότι έχει συμβεί κάποια πρόοδος-F.K.
Χωρίς μουσική, η ζωή θα ήταν ένα λάθος-F.N
User avatar
Ganther
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2273
Joined: Fri Jun 18, 2004 9:31 am
Academic status: 3rd year
Gender:

Re: Ανασκόπηση και προτάσεις βελτίωσης του προγράμματος σπουδών

Post by Ganther » Sat Feb 23, 2008 3:40 pm

Dimbab wrote:
Αυτό που λες είναι σωστό και το είπαν και άλλοι πιο πάνω , όμως με την υπάρχουσα κατάσταση (δλδ κάποιες παρατάξεις να δίνουν εργασίες ) οι καθηγητές δύσκολα θα το δεχτούν

Βέβαια δεν χάνουμε τπτ να το προσπαθήσουμε
Αυτο μας μαρανε, οι εργασιες οι ετοιμες που ειναι ΟΤΙ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΕΛΕΓΘΕΙ , την ιδια στιγμη που στις εξεταστικες τα σκονακια, η αντιγραφη, τα κινητα, οι σμικρυνσεις, και χιλια δυο αλλα, πανε συννεφο και κανεις δεν κανει τιποτα για αυτο.

ΥΓ. Το σχολιο δεν παει φυσικα προς εσενα, αλλα στη λογικη των καθηγητων
Dimbab
bit level
bit level
Posts: 20
Joined: Tue Nov 21, 2006 8:04 pm

Re: Ανασκόπηση και προτάσεις βελτίωσης του προγράμματος σπουδών

Post by Dimbab » Sat Feb 23, 2008 4:49 pm

marios wrote:Σαν πρωτάκι και εγω, απλά γενική παρατήρηση(από τα δικά μου, αν έχουν αποστάσεις απο αυτά, μην το λάβετε υπόψην), μιας και τα μαθήματα αυτά ειναι για αρκετα αργότερα:

Πιο διαδραστικό μάθημα(με άλλα λόγια, αντί να ειναι οι καθηγητές και να παρουσιαζουν από διαφάνειες εξηγώντας και ρωτόντας μια φορά κάθε 10 διαφάνειες, να υπάρχουν ερωτήματα ανά πιο τακτά διαστήματα... Υπάρχει και ένα συστημα στην Αμερική που κάθε φοιτητής επιλέγει μέσω ενός μηχανήματος εκεί που κάθεται μια απάντηση και βγάζουν ενδιαφέροντα πράγματα όπως ποσοστά και τέτοια(μάλλον ζητάω πολλά...))
Καλη σκέψη , αλλά εδώ είναι ΑΣΟΕΕ
Και με την υποχρηματοδότηση που επικαλούνται οι καθηγητές ... αφού έχουμε και προβολείς καλά είναι !
Ίσως για προγραμματιστικά μαθήματα, απαλλακτικές εργασίες(έχω την αίσθηση ότι οι παρατάξεις δεν θα κάτσουν γράψουν 1000 γραμμές κώδικα(ή και παραπάνω, το 1000 είναι για αυτό που ζω εγώ, στο 3ο έτος 8000 για παραδειγμα) και να τις μοιράσουν...) το νόημα ειναι να μάθεις να την χρησιμοποιείς, όχι να λύνεις θέματα στο χαρτί σε μικρό χρόνο...
Όντως δε θα κάτσουν θα τις κλέψουν μέσα από το eclass (Δες http://venus.cslab.aueb.gr/forum/viewto ... =28&t=5545 και θα καταλάβεις) .
Εξάλλου αυτοί που σου δίνουν εργασίες δε σημαίνει ότι ξέρουν να τις κάνουν !
User avatar
marios
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2810
Joined: Wed Sep 26, 2007 3:44 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας

Re: Ανασκόπηση και προτάσεις βελτίωσης του προγράμματος σπουδών

Post by marios » Sat Feb 23, 2008 4:52 pm

Συμφωνούμε(ειδικα το τελευταιό που λες το ξέρω πολύ καλά, βλέποντας κάτι τρελά που λένε σε απορίες...)!
Άρα το πιο σημαντικό πρόβλημα είναι να διορθωθεί η ασφάλεια του e-class... Αυτό δεν μπορούμε να το ζητήσουμε εκεί(ανεξάρτητα από το τι θα κάνουμε εμείς, εννοώ αυτά που λέγαμε στο τόπικ που έκανες παράθεση...); Είναι ίσως το πιο σημαντικό...
Μην κλαις επειδή τελείωσε. Χαμογέλα επειδή συνέβη- G.G.M.
Η μεγαλύτερη ευτυχία είναι να ξέρεις την πηγή της δυστυχίας-F.D.
Η μουσική εκφράζει αυτά που δεν μπορούν να ειπωθούν και που είναι αδύνατο να μείνουν στη σιωπή-V.H.
Πίστη στην πρόοδο, δεν σημαίνει και πίστη στο ότι έχει συμβεί κάποια πρόοδος-F.K.
Χωρίς μουσική, η ζωή θα ήταν ένα λάθος-F.N
The Punisher
Venus Former Team Member
Posts: 7561
Joined: Thu Oct 27, 2005 1:43 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Boston, MA

Re: Ανασκόπηση και προτάσεις βελτίωσης του προγράμματος σπουδών

Post by The Punisher » Sat Feb 23, 2008 5:01 pm

Άρα το πιο σημαντικό πρόβλημα είναι να διορθωθεί η ασφάλεια του e-class... Αυτό δεν μπορούμε να το ζητήσουμε εκεί(ανεξάρτητα από το τι θα κάνουμε εμείς, εννοώ αυτά που λέγαμε στο τόπικ που έκανες παράθεση...); Είναι ίσως το πιο σημαντικό...
Αυτό το πράγμα απ' ότι έχω καταλάβει έχει ήδη μπει στο πρόγραμμα. Δεν αφορά τη συγκεκριμένη κίνηση
Dimbab
bit level
bit level
Posts: 20
Joined: Tue Nov 21, 2006 8:04 pm

Re: Ανασκόπηση και προτάσεις βελτίωσης του προγράμματος σπουδών

Post by Dimbab » Sat Feb 23, 2008 5:07 pm

marios wrote:Συμφωνούμε(ειδικα το τελευταιό που λες το ξέρω πολύ καλά, βλέποντας κάτι τρελά που λένε σε απορίες...)!
Άρα το πιο σημαντικό πρόβλημα είναι να διορθωθεί η ασφάλεια του e-class... Αυτό δεν μπορούμε να το ζητήσουμε εκεί(ανεξάρτητα από το τι θα κάνουμε εμείς, εννοώ αυτά που λέγαμε στο τόπικ που έκανες παράθεση...); Είναι ίσως το πιο σημαντικό...
Αυτό το πράγμα απ' ότι έχω καταλάβει έχει ήδη μπει στο πρόγραμμα. Δεν αφορά τη συγκεκριμένη κίνηση
Λοιπόν το eclass το έχει σχεδιάσει ο κ. Ανδρουτσόπουλος , δεν ξέρω αν είναι ακόμα υπεύθυνος για το eclass .
Όντως κάτι έχει δρομολογηθεί .
Θα τον ρωτήσω ,θα του πω να διαβάσει το σχετικό topic και βλέπουμε :smt002
User avatar
marios
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2810
Joined: Wed Sep 26, 2007 3:44 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας

Re: Ανασκόπηση και προτάσεις βελτίωσης του προγράμματος σπουδών

Post by marios » Sat Feb 23, 2008 5:36 pm

οκ, thanks man!

edit: θα μπορούσαν οι απαλακτικές να δίνονται μέσω στο γραφείο του καθηγητή με flashακι, ώστε να μην έχει προβλημα με το e-class... Τώρα για τα παιδιά που είναι από επαρχία δεν αλλάζει κάτι γιατί θα ερχόντουσαν έτσι κι αλλίως για την εξέταση...
Μην κλαις επειδή τελείωσε. Χαμογέλα επειδή συνέβη- G.G.M.
Η μεγαλύτερη ευτυχία είναι να ξέρεις την πηγή της δυστυχίας-F.D.
Η μουσική εκφράζει αυτά που δεν μπορούν να ειπωθούν και που είναι αδύνατο να μείνουν στη σιωπή-V.H.
Πίστη στην πρόοδο, δεν σημαίνει και πίστη στο ότι έχει συμβεί κάποια πρόοδος-F.K.
Χωρίς μουσική, η ζωή θα ήταν ένα λάθος-F.N
User avatar
silegav
Venus Project Founder
Venus Project Founder
Posts: 2098
Joined: Tue Mar 09, 2004 4:03 pm
Academic status: Alumnus/a
Location: The Center of the World -> Piraeus

Re: Ανασκόπηση και προτάσεις βελτίωσης του προγράμματος σπουδών

Post by silegav » Sat Feb 23, 2008 6:19 pm

Παιδιά, είναι ωραίο topic και χρήσιμο. Ας μην πλατιάζουμε σε θέματα που καλύπτονται σε άλλα threads κι ας δώσουμε λίγο compact πληροφόρηση, που είναι και το ζητούμενο.

Υ.Γ. Μπράβο κι από μένα για την κίνηση αυτή. Θα επανέλθω σε πρώτη ευκαιρία με προτάσεις.
vasvas
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 198
Joined: Fri Jul 09, 2004 2:31 pm

Re: Ανασκόπηση και προτάσεις βελτίωσης του προγράμματος σπουδών

Post by vasvas » Mon Feb 25, 2008 3:53 am

"Yπάρχει και ένα συστημα στην Αμερική που κάθε φοιτητής επιλέγει μέσω ενός μηχανήματος εκεί που κάθεται μια απάντηση και βγάζουν ενδιαφέροντα πράγματα όπως ποσοστά και τέτοια(μάλλον ζητάω πολλά...))"

Είδα μόλις προχτές το σύστημα αυτό σε λειτουργία, λέγεται γενικώς clicker. Όντως βοηθάει τη συμμετοχή. Οι φοιτητές (σε δημόσιο πανεπιστήμιο) πληρώνουν για το μηχανάκι. Δείτε εδώ http://clicker.ucsd.edu/
Post Reply

Return to “Τμήμα - Πανεπιστήμιο”