Φυσική;

Συζητήσεις σχετικές με την λειτουργία του Πανεπιστημίου και του Τμήματος, νέα, αποφάσεις συγκλήτου, αποφάσεις συνελεύσεων πληροφορικής. Γενικότερα ό,τι έχει σχέση με τον Πανεπιστημιακό χώρο.
User avatar
AnINffected
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1935
Joined: Fri Jul 30, 2004 7:12 am
Location: There and Back Again

Post by AnINffected » Fri Dec 10, 2004 3:18 am

Κανένα νέο;
Θ'αρχίσουν να μαζεύονται υπογραφές;
The Analytical Engine has no pretensions to originate anything. It can do whatever we know how to order it to perform (...)
Ada Lovelace


Θέλω και εγώ να παίξω D&D λέμε!!! :-( :-(
User avatar
Paralias
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1346
Joined: Mon May 24, 2004 11:30 am
Academic status: Alumnus/a
Location: Αθήνα

Post by Paralias » Sat Dec 11, 2004 2:36 am

Ναι ρε παιδιά.Θα κάνουμε τίποτα; :?:
Στη Γ.Σ. έγινε τίποτα με αυτό το θέμα;Ξέρει κανείς; :shock:
User avatar
Ethel
Venus Project Founder
Venus Project Founder
Posts: 2395
Joined: Fri Mar 19, 2004 10:41 am
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: New York City, NY
Contact:

Post by Ethel » Fri Feb 25, 2005 6:07 pm

Για τους λάτρεις του είδους, απλά να αναφέρω ότι ο Μαγείρου στο μάθημα Ειδικά θέματα αλγορίθμων είπε πως προς το τέλος ασχοληθεί με κβαντικούς υπολογισμούς και θέματα φυσικής που έχουν σχέση με αυτούς
There's no place like 127.0.0.1
theo_
Venus Project Founder
Venus Project Founder
Posts: 488
Joined: Wed Apr 21, 2004 12:00 am
Location: a world without time

Post by theo_ » Fri Feb 25, 2005 6:47 pm

μήπως πριν την κβαντομηχανική (που για να την κατανοήσουν οι φυσικοί κάνουν 2 μαθήματα στο 3ο έτος) να κάνουμε πρώτα καμία κλασσική μηχανική. πάντως ένα μάθημα φυσικο-ηλεκτρονικής πριν την ψηφιακή σχεδίαση δεν θα ήταν κακό! (θα μας έκανεκαι περισσότερο γνώστες και ανταγωνιστικούς)
People are never more insecure than when they become obsessed with their fears at the expense of their dreams
User avatar
rapadder
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1897
Joined: Thu Jun 17, 2004 7:12 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Post by rapadder » Fri Feb 25, 2005 11:26 pm

Μπορούμε να έχουμε ένα τουλάχιστον μάθημα ηλεκτρομηχανικής. Τόσες μπούρδες μαθήματα επιλογής υπάρχουν, γιατί να μην μάθουμε και κάποια (θεωρητικά) πράγματα παραπάνω. Εδώ σκέπτονταν να καταργήσουν την Αρχιτεκτονική Υπολογιστών. Μέχρι και στο ΔΕΤ είχα κάνει παράδειγματα ημιαθροιστή και αθροιστή στο ά εξάμηνο... Θεωρώ ανόητο να προσφέρονται μαθήματα όπως Φορολογική Νομοθεσία ΙΙ ή Αγροτική Οικονομική (στα ελεύθερης επιλογής) και να μην υπάρχει ένα μάθημα που να έχει και λίγο Φυσική μέσα.
... Γράφτε κώδικα όσο είναι καιρός ...
User avatar
AnINffected
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1935
Joined: Fri Jul 30, 2004 7:12 am
Location: There and Back Again

Post by AnINffected » Sat Feb 26, 2005 4:13 am

rapadder wrote:Θεωρώ ανόητο να προσφέρονται μαθήματα όπως Φορολογική Νομοθεσία ΙΙ ή Αγροτική Οικονομική (στα ελεύθερης επιλογής)
Για να το παίξω λίγο "Δικηγόρος του Διαβόλου" :smt077, αυτά τα μαθήματα προσφέρονται επειδή είμαστε στο Οικονομικό...
rapadder wrote: και να μην υπάρχει ένα μάθημα που να έχει και λίγο Φυσική μέσα.
...Αλλα έχεις δίκιο σε αυτό.

Εγώ απορώ πάλι το "Αστικό Δίκαιο" που κολλάει! :smt017
The Analytical Engine has no pretensions to originate anything. It can do whatever we know how to order it to perform (...)
Ada Lovelace


Θέλω και εγώ να παίξω D&D λέμε!!! :-( :-(
User avatar
sudtuwup
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 707
Joined: Fri May 14, 2004 6:46 pm
Academic status: MSc
Gender:
Location: Xavier Institute for Higher Learning

Post by sudtuwup » Sat Feb 26, 2005 11:08 am

Χ-σε μεσα σεν κολλαει πουθενα. Αλλα για φυσικη θα μπορουσαν να βαλουν ενα επιλογης. Βεβαια κ αλλα πολλα θα μπορουσαν να βαλουν για να εξελιχθει το τμημα..
Image
User avatar
Einherjar
Venus Project Founder
Venus Project Founder
Posts: 3751
Joined: Tue Jan 27, 2004 4:42 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Washington DC, USA
Contact:

Post by Einherjar » Sat Feb 26, 2005 1:19 pm

όπως λέει και ο AnINffected είναι αναμενόμενο να μας προσφέρονται όλες αυτές οι μπούρδες λόγω του ότι γίνονται σε άλλα τμήματα και απλά μας δίνεται η δυνατότητα να τα πάρουμε και εμείς. Θα μας προσφερόταν η φυσική αν ήταν μάθημα άλλου τμήματος (απίθανο λόγω του αντικειμένου τους) ή δικό μας.
User avatar
HdkiLLeR
Venus Project Founder
Venus Project Founder
Posts: 4356
Joined: Tue Jan 27, 2004 4:41 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: New York, NY
Contact:

Post by HdkiLLeR » Sat Feb 26, 2005 1:49 pm

Ρε παιδιά για να κάνουμε μηχανική/ηλετρομαγνιτισμό κλπ κλπ θέλει και εργαστήρια. Τι να το κάνεις ένα μάθημα που μπορεί να σου αναλύσει τα θέματα αυτά εάν δεν έχεις ένα lab να κάνεις εφαρμογές/πειράματα κλπ κλπ. Είναι σαν να διαβάζεις βιβλιογραφία.Αυτό βέβαια δεν προκειται ποτέ να γίνει στο τμήμα μας.

ΥΓ: Όσον αφορά τα θέματα quantum computing κλπ δεν χρειάζεται να έχεις βασικό υπόβαθρο νευτόνειας μηχανικής μιας και κβαντομηχανική βασίζεται σε εντελώς διαφορετικές παραδοχές,αρχές κλπ. Αλλά και πάλι τα θέμτα που μάλλον θα αναφερθεί ο κ.Μαγείρου είναι τα κλασσικά που αναφέρονται σε όλα τα τμήματα: qbits, quantum cryptography,..., απο ένα αφηρημένο επίπεδο μιας και η εφαρμογή τους απαιτεί τρελές διατάξεις που υπάρχουν σε 1,2 labs και ίσως να δώσει έμφαση στης παραλληλία καταστάσεων και την συσχέτιση η οποία βοηθάει πολύ στο complexity και στην επίλυση προβλημάτων.
-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.12
GCS d-->--- s+:+ a- C++(+++) BILS++++$ P--- L++++>+++++ E--- W+++ N+ o+ K w--
O M+ V-- PS++>+++ PE- Y++ PGP++ t+ 5+ X+ R* tv b++ DI- D+ G+++ e+++>++++ h r++ y++
------END GEEK CODE BLOCK------

"UNIX is basically a simple operating system, but you have to be a genius to understand the simplicity." -- Dennis Ritchie
User avatar
sudtuwup
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 707
Joined: Fri May 14, 2004 6:46 pm
Academic status: MSc
Gender:
Location: Xavier Institute for Higher Learning

Post by sudtuwup » Sat Feb 26, 2005 2:02 pm

Σιγουρα χρειαζονται εργαστηρια. Αλλα αφου δεν υπαρχουν αντιστοιχα μαθηματα μετα και εγω το κοβω δυσκολο αλλα ποτε δεν ξερεις. Παντως ακουσα οτι σε καποια συνελευση απ ολες-εχασα λογαριασμο πλεον- εβγαλαν το νεο προγ. σπουδων ή το προσχεδιο του.
Χωρις να ειμαι σιγουρος 100%, ακουσα για java 1,2 καποιες μεταφορες σε εξαμηνα και ισως νεα μαθηματα. Θα δουμε και επισημα.
Image
User avatar
rapadder
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1897
Joined: Thu Jun 17, 2004 7:12 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Post by rapadder » Sat Feb 26, 2005 4:55 pm

Δεν είμαι σίγουρος εάν χρειάζονται εργαστήρια. Σε μαθήματα της Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Αθηνών που κάνουν ηλεκρομαγνητισμό δεν κάνουν εργαστήρια (σ' όλα τουλάχιστον). Θα μπορούσε να υπάρχει ένα μάθημα που να συνδυάζει ηλεκτρομαγνητισμό, quantum computing και να είναι θεωρητικό (με μικρές ασκήσεις, σε στύλ Μετάδοση). Για να πάρουμε μια ιδέα απλά, δεν θα ανταγωνιστούμε τους ΗΜΜΥ. Πιστεύω ότι τα μαθήματα ελεύθερης επιλογής, δεν πρέπει να είναι "εντελώς ελεύθερης". Μου είναι δύσκολο να φανταστώ απόφοιτο Πληροφορικής με 36 μαθήματα πτυχίο και μεταξύ αυτών τα: 1. Μαρξιστική Οικονομική Ανάλυση ΙΙ 2. Προχωρημένη Οικονομική Ανάλυση ΙΙ 3. Αποτίμηση Χρεογράφων και Διαχείρηση Χαρτοφυλακίου 4. Εργατικό Δίκαιο και εργασιακές σχέσεις. Ήδη τα 36 μαθήματα για πτυχίο είναι λίγα, άμα τα 4 είναι τελείως άσχετα με Πληροφορική τότε άστα να πάνε.
... Γράφτε κώδικα όσο είναι καιρός ...
User avatar
rapadder
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1897
Joined: Thu Jun 17, 2004 7:12 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Post by rapadder » Sat Feb 26, 2005 5:15 pm

Έψαξα λίγο το θέμα και κατέληξα στο συμπέρασμα ότι και να υπάρχει ένα μάθημα το οποίο να συνδυάζει πολλά πράγματα μαζί, στην πράξη δεν θα μας χρειαστεί πουθενά. Μάλλον περισσότερο παπαγάλισμα θα προσέθετε. Στο θέμα των μαθημάτων ελεύθερης επιλογής (off-topic :-)) πρέπει να ισχύει ότι και παλαιότερα. Να υπάρχουν καμιά 15αριά ψιλοάσχετα μαθήματα και να διαλέγεις τα 4, όχι 80 ψιλοάσχετα και εντελώς άσχετα μαθήματα και να μην ξέρεις τι είναι το καθένα από αυτά.
... Γράφτε κώδικα όσο είναι καιρός ...
User avatar
Marauder
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 400
Joined: Tue Apr 20, 2004 10:25 pm
Location: Αθήνα

Post by Marauder » Sat Feb 26, 2005 10:05 pm

Το τι είναι άσχετο η όχι επαφίεται στην οπτική γωνία του κρίνοντος...Μπορεί π.χ αν ήμουν απο αγροτική περιοχή να με ενδιέφερε εξόχως η αγροτική οικονομική - ιδιαίτερα αν σπούδαζα πληροφορική με στόχο να ασχοληθώ με αυτοματοποίηση αγροτικών υπηρεσιών κτλ...Δηλαδή όλα είναι τελείως σχετικα :-D ..Εμένα π.χ με ενδιαφέρει πολύ η οικονομική κατάσταση του κράτους και του δημοσίου τομέα και χαίρομαι που το τμήμα μου δίνει τη δυνατότητα να δηλώσω δημόσια οικονομική, μακροοικονομική κτλ....είναι καθαρά θέμα οπτικής..
Last edited by Marauder on Sun Feb 27, 2005 2:10 am, edited 1 time in total.
User avatar
rapadder
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1897
Joined: Thu Jun 17, 2004 7:12 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Post by rapadder » Sun Feb 27, 2005 12:56 am

Εν μέρει συμφωνώ μαζί σου. Είναι λοιπόν θέμα σύμβασης να καθορίσουμε μέχρι ποιού σημείου τα ενδιαφέροντα ενός ατόμου θα πρέπει να καλύπτονται από την σχολή του. Ένα άλλο πρόβλημα με μαθήματα όπως η Κοινωνική Ψυχολογία (που εκ πρώτης όψεως φαντάζουν ανιαρά) είναι ότι δεν εξετάζονται από την πλευρά του πληροφορικάριου. Αν κάναμε μια εφαρμογή (πχ ηλεκτρονικό κατάστημα) η οποία θα είχε σαν σκοπό να συλλέξει στοιχεία των επισκεπτών χρησιμοποιώντας τεχνικές CRM (Customer Relationship Management) που έχουν άμεση σχέση με τις θεωρείες της Κοινωνικής Ψυχολογίας, τότε δεν θα θεωρούσα το μάθημα καθόλου ανιαρό. Η εφαρμογή δηλαδή θα κρατάει στοιχεία για τις κινήσεις του χρήστη (πελάτη), ώστε να ξέρει τι αγόρασε, τι επισκέφτηκε, πόσο χρόνο ξόδεψε, έτσι ωστέ να μπορεί να του προσφέρει προϊόντα που να ταιριάζουν στο καταναλωτικό του προφίλ (πχ το site θα έχει ελαφρά διαφορετική όψη για τους διάφορους τύπους καταναλωτών). Αυτό θα ήταν ένα ωραία μάθημα (κάτι σαν Ψηφιακό Μάρκετινγκ Προϊόντων και Υπηρεσιών). Θα μπορούσαν οι φοιτητές της Πληροφορικής στα πλαίσια των μαθημάτων Διδακτική/ Παιδαγωγική να έγραφαν εκπαιδευτικό λογισμικό και να το έδιναν σε παιδιά κατάλληλης ηλικίας και στη συνέχεια να έκαναν μια αξιολόγηση πάνω στα αποτελέσματα τους. Το πρόβλημα με τα μαθήματα ελεύθερης επιλογής είναι ότι δεν τα εξετάζουμε από την πλευρά του Πληροφορικάριου και γενικά δεν υπάρχει υποδομή ώστε τα μαθήματα αυτά να προσαρμοστούν στις ανάγκες μας.
... Γράφτε κώδικα όσο είναι καιρός ...
User avatar
sudtuwup
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 707
Joined: Fri May 14, 2004 6:46 pm
Academic status: MSc
Gender:
Location: Xavier Institute for Higher Learning

Post by sudtuwup » Sun Feb 27, 2005 1:16 pm

Συμφωνω μαζι σου rapadder. Ολα τα μαθηματα μας θα επρεπε να ειναι απο την σκοπια του πληροφορικου κι ας ειναι οικονομιες κτλ-οσο ειναι δυνατον- τοτε δεχομαι να υπαρχουν κι ολα αυτα.
Εξαλλου δεν πειραζουν τα επιλογης γιατι ειναι απλα επιλογης. Τα πιο σημαντικα-υποχρεωτικα- ειναι το θεμα.
Τα μαθηματα των αλλων τμηματων ειναι δικαιωμα τους να κανουν οτι θελουν κι αν γουσταρεις το παιρνεις.
Αλλα θα μπορουσαν να υπαρχουν καλυτερα επιλογης.
Image
User avatar
AnINffected
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1935
Joined: Fri Jul 30, 2004 7:12 am
Location: There and Back Again

Post by AnINffected » Mon Feb 28, 2005 3:21 am

rapadder wrote:Θα μπορούσαν οι φοιτητές της Πληροφορικής στα πλαίσια των μαθημάτων Διδακτική/ Παιδαγωγική να έγραφαν εκπαιδευτικό λογισμικό και να το έδιναν σε παιδιά κατάλληλης ηλικίας και στη συνέχεια να έκαναν μια αξιολόγηση πάνω στα αποτελέσματα τους.
Συμφωνώ και εγώ, και ειδικά αυτό το τελευταίο θα ήταν πολύ-πολύ ωραίο!
Άν και πιστεύω πως αυτά τα δύο μαθήματα χρησιμεύουν και από μόνα τους σε κάποιον που επιδιώκει να διδάξει.
HdkiLLeR wrote: Ρε παιδιά για να κάνουμε μηχανική/ηλετρομαγνιτισμό κλπ κλπ θέλει και εργαστήρια. Τι να το κάνεις ένα μάθημα που μπορεί να σου αναλύσει τα θέματα αυτά εάν δεν έχεις ένα lab να κάνεις εφαρμογές/πειράματα κλπ κλπ. Είναι σαν να διαβάζεις βιβλιογραφία.Αυτό βέβαια δεν προκειται ποτέ να γίνει στο τμήμα μας.
Το πολύ-πολύ να πάρουμε κομμάτια από αχρησιμποποίητους υπολογιστές και να παίξουμε μ'αυτά! :-D
The Analytical Engine has no pretensions to originate anything. It can do whatever we know how to order it to perform (...)
Ada Lovelace


Θέλω και εγώ να παίξω D&D λέμε!!! :-( :-(
User avatar
Ethel
Venus Project Founder
Venus Project Founder
Posts: 2395
Joined: Fri Mar 19, 2004 10:41 am
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: New York City, NY
Contact:

Post by Ethel » Mon Feb 28, 2005 7:32 pm

Kαι πάλι πού να τα βάλεις να παίξεις; Στο γρασίδι της Πατησίων;
There's no place like 127.0.0.1
User avatar
sudtuwup
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 707
Joined: Fri May 14, 2004 6:46 pm
Academic status: MSc
Gender:
Location: Xavier Institute for Higher Learning

Post by sudtuwup » Tue Mar 01, 2005 2:37 pm

Στο υπεροχο πεδιον του αρεος.
Image
Post Reply

Return to “Τμήμα - Πανεπιστήμιο”