Συζήτηση φοιτητών Πληροφορικής
- MasterMind
- bit level
- Posts: 41
- Joined: Mon Jul 02, 2007 5:53 pm
- Academic status: Alumnus/a
Συζήτηση φοιτητών Πληροφορικής
Την Τετάρτη 3-4-2013 και ώρα 15.00 στο αμφιθέατρο Αντωνιάδου θα γίνει συζήτηση με θέματα που αφορούν το τμήμα μας. Υπάρχει και ανακοίνωση-event στο facebook. Ας καλέσουμε όσους περισσότερους συναδέρφους μπορούμε.
/ Everybody stand back /
I know regular expressions
I know regular expressions
- ja_the_invincible
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2414
- Joined: Tue Dec 01, 2009 12:33 am
- Academic status: N>4
- Gender: ♂
- Location: Κάπου στο matrix...
Re: Συζήτηση φοιτητών Πληροφορικής
The link matherfucker , where?
https://www.facebook.com/events/4549613 ... tif_t=like
Oh here it is , thank you ja.
https://www.facebook.com/events/4549613 ... tif_t=like
Oh here it is , thank you ja.
f**k robin and batman i'm robbin with a bat man
Re: Συζήτηση φοιτητών Πληροφορικής
ja_the_invincible wrote:The link matherfucker , where?
thank me later
- Spoiler: εμφάνιση/απόκρυψη
- photisd
- Mbyte level
- Posts: 875
- Joined: Tue Nov 20, 2007 9:13 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Re: Συζήτηση φοιτητών Πληροφορικής
Ήδη πετάχτηκε και το πρώτο κομματόσκυλο να δηλώσει ότι ο φόρτος είναι μεγάλος κι ότι οι εργασίες πρέπει να είναι απαλλακτικές... Μάλλον μπερδεύτηκε να υποθέσω και νόμιζε ότι είμαστε Μάρκετινγκ;;
...Τα μεγαλύτερα όνειρα δεν βγαίνουν ποτέ έξω απ' το κουτί. Χρειάζεται μεγάλο θάρρος για να τα βγάλεις στο φως, να τα κρατήσεις ψηλά και να δεις τον πραγματικό σου εαυτό να αντικατοπτρίζεται μέσα τους...
- MasterMind
- bit level
- Posts: 41
- Joined: Mon Jul 02, 2007 5:53 pm
- Academic status: Alumnus/a
Re: Συζήτηση φοιτητών Πληροφορικής
Καταρχάς φίλε μου καλέστηκε με πρωτοβουλία κάποιων παιδιών τα οποία συμμετέχουν σε συλλογικότητες. Αν παρατήρησες δε το κάλεσε ούτε παράταξη, ούτε σχήμα, ούτε κόμμα.Το κείμενο αυτό, το οποίο είναι κείμενο σχήματος, είναι μια πρόταση απ' ότι διαβάζω.Ούτε απαιτεί, ούτε προδικάζει τα αποτελέσματα της συζήτησης. Στο χέρι μας είναι να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε με κάποια ζητήματα τα οποία και εγώ πιστεύω ότι αφορούν την καθημερινότητα μας.photisd wrote:Ήδη πετάχτηκε και το πρώτο κομματόσκυλο να δηλώσει ότι ο φόρτος είναι μεγάλος κι ότι οι εργασίες πρέπει να είναι απαλλακτικές... Μάλλον μπερδεύτηκε να υποθέσω και νόμιζε ότι είμαστε Μάρκετινγκ;;
/ Everybody stand back /
I know regular expressions
I know regular expressions
- ja_the_invincible
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2414
- Joined: Tue Dec 01, 2009 12:33 am
- Academic status: N>4
- Gender: ♂
- Location: Κάπου στο matrix...
Re: Συζήτηση φοιτητών Πληροφορικής
Δεν θα συζητηθεί να γίνουν απαλλακτικές όλες οι εργασίες αλλά εργασίες άριστες με 50-60% του τελικού βαθμού να αρκούν για να περάσει κάποιος το μάθημα.Παράδειγμα τα συστήματα ανάκτησης.Please , να διαβάζουμε πριν κράξουμε και επίσης για τμηματική συζήτηση έχω μιλήσει από τον Νοέμβρη αλλά δυστυχώς μόνο τα "κομματόσκυλα" ενδιαφέρθηκαν.So....
f**k robin and batman i'm robbin with a bat man
- photisd
- Mbyte level
- Posts: 875
- Joined: Tue Nov 20, 2007 9:13 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Re: Συζήτηση φοιτητών Πληροφορικής
Δεν είπα ότι την κάλεσαν κομματόσκυλα, ξέρω ποιοι την κάλεσαν. Μίλησα για σχόλιο που έγινε από παιδί που ανήκει σε ανάλογο χώροMasterMind wrote:Καταρχάς φίλε μου καλέστηκε με πρωτοβουλία κάποιων παιδιών τα οποία συμμετέχουν σε συλλογικότητες. Αν παρατήρησες δε το κάλεσε ούτε παράταξη, ούτε σχήμα, ούτε κόμμα.Το κείμενο αυτό, το οποίο είναι κείμενο σχήματος, είναι μια πρόταση απ' ότι διαβάζω.Ούτε απαιτεί, ούτε προδικάζει τα αποτελέσματα της συζήτησης. Στο χέρι μας είναι να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε με κάποια ζητήματα τα οποία και εγώ πιστεύω ότι αφορούν την καθημερινότητα μας.photisd wrote:Ήδη πετάχτηκε και το πρώτο κομματόσκυλο να δηλώσει ότι ο φόρτος είναι μεγάλος κι ότι οι εργασίες πρέπει να είναι απαλλακτικές... Μάλλον μπερδεύτηκε να υποθέσω και νόμιζε ότι είμαστε Μάρκετινγκ;;
Και προσωπικά θα στενοχωρηθώ πολύ αν δω αυτή την εξαιρετική κίνηση κάποιων φοιτητών, να την καπηλευτούν μεθαύριο κάποιοι για να πουν τα δικά τους!
...Τα μεγαλύτερα όνειρα δεν βγαίνουν ποτέ έξω απ' το κουτί. Χρειάζεται μεγάλο θάρρος για να τα βγάλεις στο φως, να τα κρατήσεις ψηλά και να δεις τον πραγματικό σου εαυτό να αντικατοπτρίζεται μέσα τους...
- ja_the_invincible
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2414
- Joined: Tue Dec 01, 2009 12:33 am
- Academic status: N>4
- Gender: ♂
- Location: Κάπου στο matrix...
Re: Συζήτηση φοιτητών Πληροφορικής
Δεν καπηλεύεται κανείς τίποτα , μία πρόταση έγινε μπορούμε να την συζητήσουμε ήρεμα σαν άνθρωποι και χωρίς να βάζουμε ταμπέλες.Όσοι ενδιαφέρονται ας έρθουν στην συζήτηση και μάλιστα να προτείνουν και θέματα προς επεξεργασία , νομίζω ότι υπάρχουν αρκετά.Επίσης ενημερώστε όσο μπορείτε.
f**k robin and batman i'm robbin with a bat man
- MasterMind
- bit level
- Posts: 41
- Joined: Mon Jul 02, 2007 5:53 pm
- Academic status: Alumnus/a
Re: Συζήτηση φοιτητών Πληροφορικής
Το ζήτημα είναι να υπάρχει κόσμος έτσι ώστε να μην γίνει άλλη μια συζήτηση που θα τα "λέει", αλλά θα καταλήξει κάπου.Ας βάλει ο καθένας την πρόταση του και κάτι θα βγει.
/ Everybody stand back /
I know regular expressions
I know regular expressions
- PASCAL
- Wow! Terabyte level
- Posts: 3587
- Joined: Wed Nov 23, 2005 10:58 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Re: Συζήτηση φοιτητών Πληροφορικής
Καίρο τώρα έπρεπε σαν φοιτητές πληροφορικής να έχουμε κάνει συζητήσεις επί τέτοιον θεμάτων. Δεν είναι μόνο οι απάνθρωποι ρυθμοί ενασχόλησης με τη σχολή. Είναι πολλά θέματα.
Να μιλήσουμε για το:
-Ότι δεν υπάρχει συνεννόηση καθηγητών για το φόρτο εργασίας που πέφτει σε κάθε έτος;
-Ότι στα labs έχουμε σπασμένες καρέκλες;
-Ότι δεν χωράμε στα εργαστήρια μήπως;
-Ότι τρέχουν λειτουργικό 10ετίας σε υπολογιστές 10ετίας;
-Ότι έχουμε 2 σαράβαλους εκτυπωτές και 2 έτσι κι έτσι;
-Ότι δεν έχουμε tablets και κινητά με Αndroid/iOS/WindowsPhone να τεστάρουμε εφαρμογές;
-Ότι κανένα pc στα labs δε σηκώνει emulator;
-Ότι είναι όλα Microsoft;
-Ότι δεν μπορούμε να πάρουμε σοβαρά ξενόγλωσσα βιβλία;
-Ότι απουσιάζουν από το πρόγραμμα σπουδών μαθήματα όπως Δίκαιο και Πληροφορική, Δίκαιο και Ίντερνετ, Ιστορία Υπολογιστών, Φιλοσοφία της Επιστήμης;
-Ότι δεν έχουμε επιδοτήσεις να πάρουμε πιστοποιήσεις πάνω σε τεχνικά θέματα(πχ CCNA, CompTIA Security+, Photoshop,...)
Να μιλήσουμε για το:
-Ότι δεν υπάρχει συνεννόηση καθηγητών για το φόρτο εργασίας που πέφτει σε κάθε έτος;
-Ότι στα labs έχουμε σπασμένες καρέκλες;
-Ότι δεν χωράμε στα εργαστήρια μήπως;
-Ότι τρέχουν λειτουργικό 10ετίας σε υπολογιστές 10ετίας;
-Ότι έχουμε 2 σαράβαλους εκτυπωτές και 2 έτσι κι έτσι;
-Ότι δεν έχουμε tablets και κινητά με Αndroid/iOS/WindowsPhone να τεστάρουμε εφαρμογές;
-Ότι κανένα pc στα labs δε σηκώνει emulator;
-Ότι είναι όλα Microsoft;
-Ότι δεν μπορούμε να πάρουμε σοβαρά ξενόγλωσσα βιβλία;
-Ότι απουσιάζουν από το πρόγραμμα σπουδών μαθήματα όπως Δίκαιο και Πληροφορική, Δίκαιο και Ίντερνετ, Ιστορία Υπολογιστών, Φιλοσοφία της Επιστήμης;
-Ότι δεν έχουμε επιδοτήσεις να πάρουμε πιστοποιήσεις πάνω σε τεχνικά θέματα(πχ CCNA, CompTIA Security+, Photoshop,...)
- necrofear_13
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2141
- Joined: Sun Nov 18, 2007 5:32 am
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΑΤΤΙΚΗΣ
Re: Συζήτηση φοιτητών Πληροφορικής
Μισό να κάνω εμετό.... Όλα τα είχαμε στον οδηγό σπουδών αυτά μας λείπανε!!!!!!PASCAL wrote: -Ότι απουσιάζουν από το πρόγραμμα σπουδών μαθήματα όπως Ιστορία Υπολογιστών, Φιλοσοφία της Επιστήμης;
No matter what kind of sadness envelops the darkness of our despair, if you put one foot in front of the other, at some point you will reach a place where you can see the light.
In heaven or earth, no matter to where we progress, no matter where we walk, that becomes our road.
As long as we keep walking the battle will continue.
And that is exactly why this place will always be a paradise
In heaven or earth, no matter to where we progress, no matter where we walk, that becomes our road.
As long as we keep walking the battle will continue.
And that is exactly why this place will always be a paradise
Re: Συζήτηση φοιτητών Πληροφορικής
Το θέμα δεν είναι μόνο να συζητήσουμε αυτά τα θέματα. Αλλά να αποφασίσουμε και κάποιες δράσεις, να αρχίσουμε να περνάμε από τα λόγια στις πράξεις. Ελπίζω με αυτό το σκεπτικό να παρευρεθούμε όλοι στη συζήτηση.
“Any fool can make something complicated. It takes a genius to make it simple.”
MpoMp @ Discord
- PASCAL
- Wow! Terabyte level
- Posts: 3587
- Joined: Wed Nov 23, 2005 10:58 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Re: Συζήτηση φοιτητών Πληροφορικής
Αυτό δείχνει πόσο μονοδιάστατα βλέπει η πλειοψηφία τις σπουδές. Τεχνικές γνώσεις, εξειδίκευση και ομφαλοσκόπηση γύρω από το σκληρό πυρήνα της σχολής.necrofear_13 wrote:Μισό να κάνω εμετό.... Όλα τα είχαμε στον οδηγό σπουδών αυτά μας λείπανε!!!!!!PASCAL wrote: -Ότι απουσιάζουν από το πρόγραμμα σπουδών μαθήματα όπως Ιστορία Υπολογιστών, Φιλοσοφία της Επιστήμης;
Re: Συζήτηση φοιτητών Πληροφορικής
Κι εγώ διαφωνώ βασικά. Τέτοια μαθήματα θα ήταν καλά μόνο ως επιλογής στη σχολή. Επίσης ιστορία υπολογιστών βλέπουμε αρκετά σε μαθήματα όπως εισαγωγή στην επιστήμη Η/Υ, ΟΣΥ, λειτουργικά. Τώρα αν θες να εμβαθύνεις είναι δική σου δουλειά. Εγώ θέλω να εμβαθύνω στη C++ μέχρι αηδίας και να μάθω C τέλεια αλλά δε μπορώ να απαιτώ να γίνουν τέτοιες τροποποιήσεις ή να προστεθούν ανάλογα μαθήματα στο πρόγραμμα σπουδών. Ως επιλογής, ναι, κι εγώ θα ήθελα να τα παρακολουθήσω με έναν σωστό καθηγητή.PASCAL wrote: Αυτό δείχνει πόσο μονοδιάστατα βλέπει η πλειοψηφία τις σπουδές. Τεχνικές γνώσεις, εξειδίκευση και ομφαλοσκόπηση γύρω από το σκληρό πυρήνα της σχολής.
“Any fool can make something complicated. It takes a genius to make it simple.”
MpoMp @ Discord
- tsilochr
- Wow! Terabyte level
- Posts: 3246
- Joined: Tue Mar 16, 2004 2:47 pm
- Academic status: PhD
- Gender: ♂
- Location: mm.aueb.gr
- Contact:
Re: Συζήτηση φοιτητών Πληροφορικής
PASCAL μεταξύ άλλων λες
Ειδικά για το τελευταίο για τα βιβλία, αναρωτιέμαι αν σκέφτηκες ότι η "απελευθέρωση'" του συγγράμματος θα πλήξει τη συγγραφή ελληνικών βιβλίων (μιας και όλοι θα προτιμούν το ξενόγλωσσο που είναι καλό - αυτό δεν εννοείς όταν λες "σοβαρά ξενόγλωσσα";) και άρα την εσωτερική αγορά άρα και τις αντίστοιχες θέσεις εργασίας. Μπορείς φυσικά να μου απαντήσεις ότι ο ανταγωνισμός θα σπρώξει τους ελληνικούς εκδοτικούς οίκους να κάνουν καλύτερα την δουλειά τους, αλλά νόμιζα ότι ο ελεύθερος ανταγωνισμός είναι κάτι που δεν πολυγουστάρεις.
Seriously τώρα, αυτό που οργανώνεστε είναι πολύ καλό αλλά να ξεκαθαρίσετε τι ζητάτε, τι είναι προς το συμφέρον σας και όταν θα τα ζητήσετε να είστε προετοιμασμένοι σωστά για να σας πάρουν στα σοβαρά. Η υλικοτεχνική υποδομή του πανεπιστημίου είναι πανάθλια, είναι διαπιστωμένη σε δεκάδες αξιολογήσεις και έχετε 100% δίκιο.
Για το φόρτο όμως, τα πράγματα είναι διαφορετικά. Εδώ, θα πρέπει να κάνετε μελέτη και να δείτε τι διδάσκεται στις σχολές πληροφορικής (όχι τίτλους μαθημάτων, αλλά να μπείτε σε βάθος: εργασίες, πόσες/κάθε πότε, τρόπος εξέτασης κλπ) τις οποίες θεωρείτε καλές. Και φυσικά, να μη περιοριστείτε στην Ελλάδα, αλλά να δείτε τα τμήματα των ανταγωνιστικών χωρών. Δείτε τι κάνουν στην Τουρκία, στην Πολωνία, στην Τσεχία, στην Ιταλία.
Προσέξτε τώρα αυτό που θα σας πω. Αν σκοπεύετε απλώς να πείτε "θέλουμε λιγότερο φόρτο στα μαθήματα" ή "οι εργασίες είναι πολύ μεγάλες και δεν μετράνε ικανοποιητικά στους βαθμούς μας" τότε σας έχω δυσάρεστα νέα. Συνομιλώντας με ανθρώπους της αγοράς, το ποσοστό 'άμπαλων' που βγάζει η ΑΣΟΕΕ (και το ΕΚΠΑ επίσης) αυξάνεται επικίνδυνα. Εργοδότες που εμπιστεύονταν ανεπιφύλακτα το πτυχίο Πληροφορικής της ΑΣΟΕΕ έχουν χάσει την εμπιστοσύνη και αυτό εκφράζεται σε κακές θέσεις εργασίας (ή μη επιλογή καν). Ένα πτυχίο του τμήματος μας με βαθμό κάτω του 7.5 αυτή τη στιγμή δεν εμπνέει και πολύ εμπιστοσύνη. Και εγώ θα ήθελα να προσθέσετε αυτή τη παράμετρο στους προβληματισμούς σας.
Δεδομένου και του προφίλ που προβάλλεις στο φόρουμ, εξήγησε μου λίγο πως γίνεται στην ίδια λίστα επιχειρημάτων να σε ενοχλεί που είναι όλα Microsoft, αλλά ταυτόχρονα να θες το δημόσιο να αγοράσει εξοπλισμό sponsored by Google (δεν λες και non-profit ΜΚΟ τη Google); Ή το δημόσιο να επιδοτεί πιστοποιήσεις ιδιωτικών εταιριών (αναφέρεις Cisco και Adobe...); Ακούω καλά, θες το δημόσιο να επιδοτεί πιστοποιητικά Cisco; (σε ένα άλλo thread θα περίμενα από το PASCAL να πει "Τι το κάναμε εδώ, AIT ή Deree ή Ξυνή;"); Ή να θες αγοράσεις ξενόγλωσσα βιβλία, δηλαδή των ξένων εκδοτικών οίκων δια μέσου εισαγωγέων;PASCAL wrote:-Ότι δεν έχουμε tablets και κινητά με Αndroid/iOS/WindowsPhone να τεστάρουμε εφαρμογές;
-Ότι είναι όλα Microsoft;
-Ότι δεν μπορούμε να πάρουμε σοβαρά ξενόγλωσσα βιβλία;
-Ότι δεν έχουμε επιδοτήσεις να πάρουμε πιστοποιήσεις πάνω σε τεχνικά θέματα(πχ CCNA, CompTIA Security+, Photoshop,...)
Ειδικά για το τελευταίο για τα βιβλία, αναρωτιέμαι αν σκέφτηκες ότι η "απελευθέρωση'" του συγγράμματος θα πλήξει τη συγγραφή ελληνικών βιβλίων (μιας και όλοι θα προτιμούν το ξενόγλωσσο που είναι καλό - αυτό δεν εννοείς όταν λες "σοβαρά ξενόγλωσσα";) και άρα την εσωτερική αγορά άρα και τις αντίστοιχες θέσεις εργασίας. Μπορείς φυσικά να μου απαντήσεις ότι ο ανταγωνισμός θα σπρώξει τους ελληνικούς εκδοτικούς οίκους να κάνουν καλύτερα την δουλειά τους, αλλά νόμιζα ότι ο ελεύθερος ανταγωνισμός είναι κάτι που δεν πολυγουστάρεις.
Seriously τώρα, αυτό που οργανώνεστε είναι πολύ καλό αλλά να ξεκαθαρίσετε τι ζητάτε, τι είναι προς το συμφέρον σας και όταν θα τα ζητήσετε να είστε προετοιμασμένοι σωστά για να σας πάρουν στα σοβαρά. Η υλικοτεχνική υποδομή του πανεπιστημίου είναι πανάθλια, είναι διαπιστωμένη σε δεκάδες αξιολογήσεις και έχετε 100% δίκιο.
Για το φόρτο όμως, τα πράγματα είναι διαφορετικά. Εδώ, θα πρέπει να κάνετε μελέτη και να δείτε τι διδάσκεται στις σχολές πληροφορικής (όχι τίτλους μαθημάτων, αλλά να μπείτε σε βάθος: εργασίες, πόσες/κάθε πότε, τρόπος εξέτασης κλπ) τις οποίες θεωρείτε καλές. Και φυσικά, να μη περιοριστείτε στην Ελλάδα, αλλά να δείτε τα τμήματα των ανταγωνιστικών χωρών. Δείτε τι κάνουν στην Τουρκία, στην Πολωνία, στην Τσεχία, στην Ιταλία.
Προσέξτε τώρα αυτό που θα σας πω. Αν σκοπεύετε απλώς να πείτε "θέλουμε λιγότερο φόρτο στα μαθήματα" ή "οι εργασίες είναι πολύ μεγάλες και δεν μετράνε ικανοποιητικά στους βαθμούς μας" τότε σας έχω δυσάρεστα νέα. Συνομιλώντας με ανθρώπους της αγοράς, το ποσοστό 'άμπαλων' που βγάζει η ΑΣΟΕΕ (και το ΕΚΠΑ επίσης) αυξάνεται επικίνδυνα. Εργοδότες που εμπιστεύονταν ανεπιφύλακτα το πτυχίο Πληροφορικής της ΑΣΟΕΕ έχουν χάσει την εμπιστοσύνη και αυτό εκφράζεται σε κακές θέσεις εργασίας (ή μη επιλογή καν). Ένα πτυχίο του τμήματος μας με βαθμό κάτω του 7.5 αυτή τη στιγμή δεν εμπνέει και πολύ εμπιστοσύνη. Και εγώ θα ήθελα να προσθέσετε αυτή τη παράμετρο στους προβληματισμούς σας.
- MasterMind
- bit level
- Posts: 41
- Joined: Mon Jul 02, 2007 5:53 pm
- Academic status: Alumnus/a
Re: Συζήτηση φοιτητών Πληροφορικής
Ωραία επειδή βλέπω ότι έχει ξεκινήσει ήδη η κουβέντα, θα ήθελα να βάλω και εγώ μερικούς προβληματισμούς μου. Αρχικά, νομίζω ότι φαίνεται ένας διαχωρισμός των θεμάτων σε δυο κατηγορίες. Η μια κατηγορία είναι θέματα πάνω σε υλικοτεχνικές υποδομές και η δεύτερη πάνω στο πρόγραμμα σπουδών, εργασίες, βαθμολόγηση στο μάθημα, βιβλία. Καθαρά προσωπικά, αυτά τα οποία πιστεύω ότι μπορούμε να επηρεάσουμε ανήκουν σε ένα υποσύνολο της 2ης κατηγορίας. Για παράδειγμα, δεν ξέρω αν έχει κάποιο νόημα να ξεκινήσει κουβέντα για το πρόγραμμα σπουδών. Ένα πιο υπαρκτό ζήτημα είναι το πως βαθμολογούμαστε τελικά σε ένα μάθημα. Για παράδειγμα σε συγκεκριμένο μάθημα, το οποίο έχει 70% project και 30% τελικό διαγώνισμα, υπάρχει βάση στο project και σχεδόν βάση στο γραπτό για να το περάσεις. Για μένα, δεν υπάρχει λόγος να υπάρχουν δυο τόσο απαιτητικοί όροι για να περάσεις ένα μάθημα. Ουσιαστικά, μετατρεπόμαστε σε ένα εξεταστικό κέντρο, το οποίο πολλοί καθηγητές μας ανέφεραν ως ένα κακό χαρακτηριστικό. Η λογική η οποία βλέπω να αναπαράγεται είναι ότι κοιτάμε το φύλλο και δεν κοιτάμε το δέντρο.
/ Everybody stand back /
I know regular expressions
I know regular expressions
- PASCAL
- Wow! Terabyte level
- Posts: 3587
- Joined: Wed Nov 23, 2005 10:58 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Re: Συζήτηση φοιτητών Πληροφορικής
Άλλα αντ' άλλα της Παρασκευής το γάλα tsilochr. Καταλαβαίνεις ότι θέλεις. Σκόπιμα φυσικά. Αλλά το προσπερνάω.tsilochr wrote:PASCAL μεταξύ άλλων λες
Δεδομένου και του προφίλ που προβάλλεις στο φόρουμ, εξήγησε μου λίγο πως γίνεται στην ίδια λίστα επιχειρημάτων να σε ενοχλεί που είναι όλα Microsoft, αλλά ταυτόχρονα να θες το δημόσιο να αγοράσει εξοπλισμό sponsored by Google (δεν λες και non-profit ΜΚΟ τη Google); Ή το δημόσιο να επιδοτεί πιστοποιήσεις ιδιωτικών εταιριών (αναφέρεις Cisco και Adobe...); Ακούω καλά, θες το δημόσιο να επιδοτεί πιστοποιητικά Cisco; (σε ένα άλλo thread θα περίμενα από το PASCAL να πει "Τι το κάναμε εδώ, AIT ή Deree ή Ξυνή;"); Ή να θες αγοράσεις ξενόγλωσσα βιβλία, δηλαδή των ξένων εκδοτικών οίκων δια μέσου εισαγωγέων;PASCAL wrote:-Ότι δεν έχουμε tablets και κινητά με Αndroid/iOS/WindowsPhone να τεστάρουμε εφαρμογές;
-Ότι είναι όλα Microsoft;
-Ότι δεν μπορούμε να πάρουμε σοβαρά ξενόγλωσσα βιβλία;
-Ότι δεν έχουμε επιδοτήσεις να πάρουμε πιστοποιήσεις πάνω σε τεχνικά θέματα(πχ CCNA, CompTIA Security+, Photoshop,...)
Ειδικά για το τελευταίο για τα βιβλία, αναρωτιέμαι αν σκέφτηκες ότι η "απελευθέρωση'" του συγγράμματος θα πλήξει τη συγγραφή ελληνικών βιβλίων (μιας και όλοι θα προτιμούν το ξενόγλωσσο που είναι καλό - αυτό δεν εννοείς όταν λες "σοβαρά ξενόγλωσσα";) και άρα την εσωτερική αγορά άρα και τις αντίστοιχες θέσεις εργασίας. Μπορείς φυσικά να μου απαντήσεις ότι ο ανταγωνισμός θα σπρώξει τους ελληνικούς εκδοτικούς οίκους να κάνουν καλύτερα την δουλειά τους, αλλά νόμιζα ότι ο ελεύθερος ανταγωνισμός είναι κάτι που δεν πολυγουστάρεις.
Εγώ λέω να υπάρχει εξοπλισμός και software διαφορετικών προμηθευτών που να συνάδει και με τις τρέχουσες απαιτήσεις της αγοράς εργασίας. Να υπάρχει πλουραλισμός(πχ Linux, Windows, UNIX, iOS) και συγχρονισμός με το σήμερα. Επίσης αν η Ελλάδα σαν κράτος ή κάποια Ελληνική επιχείρηση κατασκευάζει υπολογιστές ή δικτυακό εξοπλισμό ή λειτουργικό που να χρησιμοποιείται ευρέως στην πράξη γιατί δεν μας το λες; Να πιέσουμε κι εμείς να στραφούν εκεί τα κονδύλια.
Με τα βιβλία έκανες τη διαστρέβλωση της διαστρέβλωσης. Ναι πολλά ξενόγλωσσα βιβλία είναι πιο σοβαρά από τα Ελληνικά. Αλλά όχι όλα. Υπάρχει και πολύ σαβούρα στα ξενόγλωσσα. Εγώ λέω για δυνατότητα επιλογής μεταξύ Ελληνικών και ξενόγλωσσων βιβλίων. Σήμερα κινδυνεύουμε να χάσουμε και τις σημείωσεις από τη βιβλιοδιανομή κι εσύ πήδηξες στον ελεύθερο ανταγωνισμό...
Τέλος για τις πιστοποιήσεις. Υπάρχουν κρατικές/δημόσιες πιστοποιήσεις και δεν το ξέραμε; Γιατί δεν μας τις λες εσύ; Μακάρι να υπήρχαν και να αναγνωρίζονταν. Ή να πιέσουμε να υπάρξουν. Αλλά προς το παρόν τι γίνεται; Όποιος έχει τα φράγκα κάνει πιστοποιήσεις και βγαίνει μπροστά. Όπως με τα Αγγλικά. Παλιά όποιος έχει τα φράγκα έκανε proficiency και έβγαινε μπροστά. Αυτό άλλαξε και μπορείς να κάνεις στο πανεπιστήμιο proficiency με λιγότερα λεφτά. Θα μπορούσε να γίνει το ίδιο και με πιστοποιήσεις τεχνικών θεμάτων. Μια πιστοποίηση δεν υποκαθιστά κανένα πτυχίο αλλά είναι κάτι που πολλοί το κάνουν και το πληρώνουν μετά το πτυχίο.
Και για να τελειώνουμε με την πάρτυ σου. Μακάρι όλα να ήταν δημόσια. Μακάρι η Ελλάδα να είχε παραγωγή υπολογιστών και λογισμικού από το δημόσιο ή από αυτοοργανωμένες ομάδες πληροφορικών. Όμως δεν έχει. Έχει 60% ανεργία στους νέους. Και πρέπει να δούμε πως το δημόσιο θα το χτυπήσει αυτό με ένα καλό πτυχίο και ότι άλλο συναφές(ξένες γλώσσες, υπολογιστές, πρακτική,...) χρειάζεται ένας νέος απόφοιτος σήμερα.
- ja_the_invincible
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2414
- Joined: Tue Dec 01, 2009 12:33 am
- Academic status: N>4
- Gender: ♂
- Location: Κάπου στο matrix...
Re: Συζήτηση φοιτητών Πληροφορικής
@tsilochr
Άλλο να ζητάς να καταργηθεί ένα project που πιάνει 50-60% του βαθμού και άλλο να λες ότι το project αυτό θα πρέπει ( σε περίπτωση που είναι άριστο ) να επαρκεί για να περάσει ένας φοιτητής το μάθημα.Στην τελική εαν ισχύσει κάτι τέτοιο ( δηλαδή το project να αρκεί για να περάσει κάποιος το μάθημα ) θα γίνει και πιο αυστηρή η εξέταση του και θα σταματήσουν κάτι φαινόμενα του τύπου αγοράζω το project από έξω ή το παίρνω έτοιμο που κάνουν μερικοί έξυπνοι π.χ στους Μεταγλωττιστές.Γιατί κάτι τέτοια περνάνε κάτω από την μύτη σας ( των βοηθών ) εξού και το μεγάλο ποσοστό των "άμπαλων".
Βέβαια επειδή περιμένω μια απάντηση του τύπου " μα αν έχεις project άριστο είναι απλό να πάρεις πάνω από την βάση στο γραπτό " θα παρατηρήσω ότι ναι μεν ισχύει για κάποια μαθήματα ( π.χ κατανεμημένα , μεταγλωττιστές ) αλλά όχι για άλλα π.χ συστήματα ανάκτησης.Στην τελική αν κάποιος έχει βγάλει το project ( χωρίς "βοήθειες" ) με άριστα και κόβεται στο γραπτό αυτό σημαίνει ότι υπάρχει πρόβλημα και από την μεριά του καθηγητή.Στην ουσία περιλαμβάνει 3 ενδεχόμενα : Ή το project είναι γελοίο , ή η γραπτή εξέταση υπερβολικά δύσκολη ή τέλος η βαθμολόγηση του γραπτού είναι ανεμιστήρας.
Άλλο να ζητάς να καταργηθεί ένα project που πιάνει 50-60% του βαθμού και άλλο να λες ότι το project αυτό θα πρέπει ( σε περίπτωση που είναι άριστο ) να επαρκεί για να περάσει ένας φοιτητής το μάθημα.Στην τελική εαν ισχύσει κάτι τέτοιο ( δηλαδή το project να αρκεί για να περάσει κάποιος το μάθημα ) θα γίνει και πιο αυστηρή η εξέταση του και θα σταματήσουν κάτι φαινόμενα του τύπου αγοράζω το project από έξω ή το παίρνω έτοιμο που κάνουν μερικοί έξυπνοι π.χ στους Μεταγλωττιστές.Γιατί κάτι τέτοια περνάνε κάτω από την μύτη σας ( των βοηθών ) εξού και το μεγάλο ποσοστό των "άμπαλων".
Βέβαια επειδή περιμένω μια απάντηση του τύπου " μα αν έχεις project άριστο είναι απλό να πάρεις πάνω από την βάση στο γραπτό " θα παρατηρήσω ότι ναι μεν ισχύει για κάποια μαθήματα ( π.χ κατανεμημένα , μεταγλωττιστές ) αλλά όχι για άλλα π.χ συστήματα ανάκτησης.Στην τελική αν κάποιος έχει βγάλει το project ( χωρίς "βοήθειες" ) με άριστα και κόβεται στο γραπτό αυτό σημαίνει ότι υπάρχει πρόβλημα και από την μεριά του καθηγητή.Στην ουσία περιλαμβάνει 3 ενδεχόμενα : Ή το project είναι γελοίο , ή η γραπτή εξέταση υπερβολικά δύσκολη ή τέλος η βαθμολόγηση του γραπτού είναι ανεμιστήρας.
f**k robin and batman i'm robbin with a bat man
- photisd
- Mbyte level
- Posts: 875
- Joined: Tue Nov 20, 2007 9:13 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Re: Συζήτηση φοιτητών Πληροφορικής
+++ja_the_invincible wrote:@tsilochr
Άλλο να ζητάς να καταργηθεί ένα project που πιάνει 50-60% του βαθμού και άλλο να λες ότι το project αυτό θα πρέπει ( σε περίπτωση που είναι άριστο ) να επαρκεί για να περάσει ένας φοιτητής το μάθημα.Στην τελική εαν ισχύσει κάτι τέτοιο ( δηλαδή το project να αρκεί για να περάσει κάποιος το μάθημα ) θα γίνει και πιο αυστηρή η εξέταση του και θα σταματήσουν κάτι φαινόμενα του τύπου αγοράζω το project από έξω ή το παίρνω έτοιμο που κάνουν μερικοί έξυπνοι π.χ στους Μεταγλωττιστές.Γιατί κάτι τέτοια περνάνε κάτω από την μύτη σας ( των βοηθών ) εξού και το μεγάλο ποσοστό των "άμπαλων".
Βέβαια επειδή περιμένω μια απάντηση του τύπου " μα αν έχεις project άριστο είναι απλό να πάρεις πάνω από την βάση στο γραπτό " θα παρατηρήσω ότι ναι μεν ισχύει για κάποια μαθήματα ( π.χ κατανεμημένα , μεταγλωττιστές ) αλλά όχι για άλλα π.χ συστήματα ανάκτησης.Στην τελική αν κάποιος έχει βγάλει το project ( χωρίς "βοήθειες" ) με άριστα και κόβεται στο γραπτό αυτό σημαίνει ότι υπάρχει πρόβλημα και από την μεριά του καθηγητή.Στην ουσία περιλαμβάνει 3 ενδεχόμενα : Ή το project είναι γελοίο , ή η γραπτή εξέταση υπερβολικά δύσκολη ή τέλος η βαθμολόγηση του γραπτού είναι ανεμιστήρας.
...Τα μεγαλύτερα όνειρα δεν βγαίνουν ποτέ έξω απ' το κουτί. Χρειάζεται μεγάλο θάρρος για να τα βγάλεις στο φως, να τα κρατήσεις ψηλά και να δεις τον πραγματικό σου εαυτό να αντικατοπτρίζεται μέσα τους...
- nachos
- Gbyte level
- Posts: 1252
- Joined: Mon Aug 21, 2006 4:28 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Brachamee City
Re: Συζήτηση φοιτητών Πληροφορικής
Νομίζω πως τα παραπάνω είναι μια πολύ καλή βάση που θα μπορούσατε να λάβετε υπόψιν για τη συζήτησή σας. Γενικότερα αξίζει να προσεγγίσετε τα θέματα που σας ενδιαφέρουν με ωριμότητα και έχοντας σαν άξονα τα πλαίσια του εφικτού για δύο λόγους: αφενός μέν εσείς οι ίδιοι θα καταλήξετε σε πιο γόνιμα συμπεράσματα, αφετέρου δε είναι πιο έυκολο να προσελκύσετε "πόλους" που είναι διαθέσιμοι να ακούσουν, αν και εφόσον αντιληφθούν πως από μεριάς σας υπάρχει η δέουσα σοβαρότητα και φυσικά ο αμοιβαίος σεβασμός.tsilochr wrote:Seriously τώρα, αυτό που οργανώνεστε είναι πολύ καλό αλλά να ξεκαθαρίσετε τι ζητάτε, τι είναι προς το συμφέρον σας και όταν θα τα ζητήσετε να είστε προετοιμασμένοι σωστά για να σας πάρουν στα σοβαρά. Η υλικοτεχνική υποδομή του πανεπιστημίου είναι πανάθλια, είναι διαπιστωμένη σε δεκάδες αξιολογήσεις και έχετε 100% δίκιο.
Για το φόρτο όμως, τα πράγματα είναι διαφορετικά. Εδώ, θα πρέπει να κάνετε μελέτη και να δείτε τι διδάσκεται στις σχολές πληροφορικής (όχι τίτλους μαθημάτων, αλλά να μπείτε σε βάθος: εργασίες, πόσες/κάθε πότε, τρόπος εξέτασης κλπ) τις οποίες θεωρείτε καλές. Και φυσικά, να μη περιοριστείτε στην Ελλάδα, αλλά να δείτε τα τμήματα των ανταγωνιστικών χωρών. Δείτε τι κάνουν στην Τουρκία, στην Πολωνία, στην Τσεχία, στην Ιταλία.
Προσέξτε τώρα αυτό που θα σας πω. Αν σκοπεύετε απλώς να πείτε "θέλουμε λιγότερο φόρτο στα μαθήματα" ή "οι εργασίες είναι πολύ μεγάλες και δεν μετράνε ικανοποιητικά στους βαθμούς μας" τότε σας έχω δυσάρεστα νέα. Συνομιλώντας με ανθρώπους της αγοράς, το ποσοστό 'άμπαλων' που βγάζει η ΑΣΟΕΕ (και το ΕΚΠΑ επίσης) αυξάνεται επικίνδυνα. Εργοδότες που εμπιστεύονταν ανεπιφύλακτα το πτυχίο Πληροφορικής της ΑΣΟΕΕ έχουν χάσει την εμπιστοσύνη και αυτό εκφράζεται σε κακές θέσεις εργασίας (ή μη επιλογή καν). Ένα πτυχίο του τμήματος μας με βαθμό κάτω του 7.5 αυτή τη στιγμή δεν εμπνέει και πολύ εμπιστοσύνη. Και εγώ θα ήθελα να προσθέσετε αυτή τη παράμετρο στους προβληματισμούς σας.
Το τελευταίο δεν το αναφέρω τυχαία, καθώς με τέτοιου είδους φρασεολογία π.χ.:
μην περιμένετε ότι θα ασχοληθεί κανείς στα σοβαρά με την προσπάθειά σας. Προφανώς δεν θεωρώ ότι τέτοιου είδους συμπεριφορές είναι ενδεικτικές, ίσα ίσα, αν κρίνω από τους "πρωτεργάτες" της πρωτοβουλίας, μάλλον πρόκειται για μεμονωμένο περιστατικό, αλλά είπα να το υπενθυμίσω just in case.PASCAL wrote:Και για να τελειώνουμε με την πάρτυ σου. ...
@ja
Καταλαβαίνω τι λες και συμφωνώ σε μεγάλο βαθμο, άλλωστε αυτά είναι θέματα που πρέπει να τεθούν γιατί άπτονται άμεσα της ποιότητας σπουδών. Εντούτοις, στο συγκεκριμένο παράδειγμα, η επεξήγηση που αναφέρεις έχει και την μυστική επιλογή #4, η οποία είναι τελικά και η πιο σύνηθης: στο project εξαμήνου που αποτελεί 50-70% του βαθμού του μαθήματος, η σύνθεση της 3-μελούς ομάδας είναι η εξής: 1 "χακεράς" + 2 κηφήνες. Ο "χακεράς" σκίζεται όλο το εξάμηνο και τραβάει μόνος το κουπί στο project (ομοίως και για τα υπόλοιπα μαθήματα που έχει επιλέξει για το εξάμηνο) και όταν έρχεται η ώρα της γραπτής εξέτασης, απλά δεν έχει ανοίξει βιβλίο (έλλειψη χρόνου λόγω ενασχόλησης με projects ή κακος χρονοπρογραμματισμός ή και τα δύο)
Στο παραπάνω παράδειγμα, η κατάργηση της γραπτής εξέτασης θα διευκόλυνε τη ζωή του φίλου μας ως προς το να περάσει το μάθημα. Το θέμα είναι πως αυτό δεν είναι αυτοσκοπός. Συμφωνώ με την έννοια της απαλλακτικής εργασίας όταν το project καλύπτει σχεδόν εξολοκλήρου το φάσμα του μαθήματος, όχι όμως όταν απλά ο όγκος της εργασίας είναι μεγάλος. Νομίζω πως για πολλούς από εσάς είναι ευνόητη η διαφορά.
Γενικότερα στο θέμα φόρτος εργασίας του πανεπιστημίου, καλό θα ήταν να φιλτράρετε τις παρατηρήσεις που έκανε ο tsilochr μέσα από το πρίσμα του πληροφορικάριου που "γουστάρει" αυτό που κάνει, γιατί σε τελική ανάλυση αυτός (θα έπρεπε να) είναι και το target group του ακαδημαικού ενδιαφέροντος.
Nothing is impossible for the man who doesn't have to do it himself
- ja_the_invincible
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2414
- Joined: Tue Dec 01, 2009 12:33 am
- Academic status: N>4
- Gender: ♂
- Location: Κάπου στο matrix...
Re: Συζήτηση φοιτητών Πληροφορικής
Nachos ++ , για αυτό αναφέρω συγκεκριμένα μαθήματα στα οποία το project δεν πιάνει μόνο ένα μέρος του μαθήματος αλλά καλύπτει μεγάλο κομμάτι της ύλης.Μεταγλωττιστές , συστήματα ανάκτησης ( κυρίως ) κλπ , δεν μίλησε κανείς για τις εργασίες της Java 1 .
f**k robin and batman i'm robbin with a bat man
-
- Gbyte level
- Posts: 1061
- Joined: Mon Dec 12, 2011 8:42 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Re: Συζήτηση φοιτητών Πληροφορικής
Στην Ανάκτηση αν και έπιανε ένα μεγάλο ποσοστό της ύλης το project και οι ασκήσεις, αφ'ενός ο όγκος δεν ήταν τόσο μεγάλος (κάτι που δεν πολυπαίζει ρόλο αλλά απλώς να αναφερθεί), αφ'ετέρου οι εκφωνήσεις ήταν τέτοιες που μπορούσε να το κάνει κάποιος και να πάρει βαθμό με απολύτως επιφανειακή γνώση Ανάκτησης και ξέρω περιπτώσεις. Δε νομίζω ότι άξιζε για παραπάνω από 60%, ούτε και βρίσκω το 4/10 υπερβολική απαίτηση, δεδομένου ότι οι βαθμοί των εργασιών δεν απαιτούσαν βάση. Οπότε στην περίπτωση αυτή ή που παίζει κάτι με τα θέματα, ή που τρέχει η...μυστική περίπτωση 4.
Εγώ βρίσκω το ίδιο άσχημο να παραμερίζονται με πολύ μικρά ποσοστά συνεισφοράς εργασίες που όντως καλύπτουν γνωστικό πεδίο (όπως πχ. οι πάλαι ποτέ Βάσεις με το Βασσάλο που έκανες ένα τεράστιο, υπερπλήρες project για να πάρεις 1,5 μονάδα) αλλά επίσης και το να υπάρχουν εργασίες με πολύ μεγάλες συνεισφορές όπως πχ. Μεταγλωττιστές αλλά να είναι τόσο άσχημα οργανωμένες, κατά τη γνώμη μου, που απλώς να σε βοηθάνε να περάσεις το μάθημα χωρίς να έχεις πάρει χαμπάρι τι παίζει. Το ζητούμενο απ'τις εργασίες στο τμήμα πρέπει να είναι το τι προσφέρουν.
Εγώ βρίσκω το ίδιο άσχημο να παραμερίζονται με πολύ μικρά ποσοστά συνεισφοράς εργασίες που όντως καλύπτουν γνωστικό πεδίο (όπως πχ. οι πάλαι ποτέ Βάσεις με το Βασσάλο που έκανες ένα τεράστιο, υπερπλήρες project για να πάρεις 1,5 μονάδα) αλλά επίσης και το να υπάρχουν εργασίες με πολύ μεγάλες συνεισφορές όπως πχ. Μεταγλωττιστές αλλά να είναι τόσο άσχημα οργανωμένες, κατά τη γνώμη μου, που απλώς να σε βοηθάνε να περάσεις το μάθημα χωρίς να έχεις πάρει χαμπάρι τι παίζει. Το ζητούμενο απ'τις εργασίες στο τμήμα πρέπει να είναι το τι προσφέρουν.