Συζήτηση φοιτητών Πληροφορικής

Συζητήσεις σχετικές με την λειτουργία του Πανεπιστημίου και του Τμήματος, νέα, αποφάσεις συγκλήτου, αποφάσεις συνελεύσεων πληροφορικής. Γενικότερα ό,τι έχει σχέση με τον Πανεπιστημιακό χώρο.
User avatar
photisd
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 875
Joined: Tue Nov 20, 2007 9:13 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Re: Συζήτηση φοιτητών Πληροφορικής

Post by photisd » Wed Apr 03, 2013 10:19 am

michalis wrote:Στην Ανάκτηση αν και έπιανε ένα μεγάλο ποσοστό της ύλης το project και οι ασκήσεις, αφ'ενός ο όγκος δεν ήταν τόσο μεγάλος (κάτι που δεν πολυπαίζει ρόλο αλλά απλώς να αναφερθεί), αφ'ετέρου οι εκφωνήσεις ήταν τέτοιες που μπορούσε να το κάνει κάποιος και να πάρει βαθμό με απολύτως επιφανειακή γνώση Ανάκτησης και ξέρω περιπτώσεις. Δε νομίζω ότι άξιζε για παραπάνω από 60%, ούτε και βρίσκω το 4/10 υπερβολική απαίτηση, δεδομένου ότι οι βαθμοί των εργασιών δεν απαιτούσαν βάση. Οπότε στην περίπτωση αυτή ή που παίζει κάτι με τα θέματα, ή που τρέχει η...μυστική περίπτωση 4.
Εγώ βρίσκω το ίδιο άσχημο να παραμερίζονται με πολύ μικρά ποσοστά συνεισφοράς εργασίες που όντως καλύπτουν γνωστικό πεδίο (όπως πχ. οι πάλαι ποτέ Βάσεις με το Βασσάλο που έκανες ένα τεράστιο, υπερπλήρες project για να πάρεις 1,5 μονάδα) αλλά επίσης και το να υπάρχουν εργασίες με πολύ μεγάλες συνεισφορές όπως πχ. Μεταγλωττιστές αλλά να είναι τόσο άσχημα οργανωμένες, κατά τη γνώμη μου, που απλώς να σε βοηθάνε να περάσεις το μάθημα χωρίς να έχεις πάρει χαμπάρι τι παίζει. Το ζητούμενο απ'τις εργασίες στο τμήμα πρέπει να είναι το τι προσφέρουν.
Η συζήτηση για την Ανάκτηση φίλε μου πρέπει να ξεκινήσει από μηδενική βάση, σε επίπεδο καθηγητή, βοηθών κλπ κλπ ;)
‎...Τα μεγαλύτερα όνειρα δεν βγαίνουν ποτέ έξω απ' το κουτί. Χρειάζεται μεγάλο θάρρος για να τα βγάλεις στο φως, να τα κρατήσεις ψηλά και να δεις τον πραγματικό σου εαυτό να αντικατοπτρίζεται μέσα τους...
User avatar
tsilochr
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 3246
Joined: Tue Mar 16, 2004 2:47 pm
Academic status: PhD
Gender:
Location: mm.aueb.gr
Contact:

Re: Συζήτηση φοιτητών Πληροφορικής

Post by tsilochr » Wed Apr 03, 2013 10:56 am

Εγώ θα κρατήσω αυτό το τελευταίο
PASCAL wrote:Και για να τελειώνουμε με την πάρτυ σου. Μακάρι όλα να ήταν δημόσια. Μακάρι η Ελλάδα να είχε παραγωγή υπολογιστών και λογισμικού από το δημόσιο ή από αυτοοργανωμένες ομάδες πληροφορικών. Όμως δεν έχει. Έχει 60% ανεργία στους νέους. Και πρέπει να δούμε πως το δημόσιο θα το χτυπήσει αυτό με ένα καλό πτυχίο και ότι άλλο συναφές(ξένες γλώσσες, υπολογιστές, πρακτική,...) χρειάζεται ένας νέος απόφοιτος σήμερα.
με το οποίο εν μέρει συμφωνώ. Αλλά πιστεύω ότι αν έλεγα για πιστοποιήσεις CISCO και Photoshop σε εσένα προ διετίας θα με γιούχαρες ως τσιράκι του καπιταλισμού - έξω οι εταιρίες από τα πανεπιστήμια.

edit: αν εγώ διαστρεβλώνω τα λεγόμενα σου, το ίδιο ισχύει για το πάγιο επιχείρημα ότι συνεργασία πανεπιστημίων με ιδιωτικούς οργανισμούς (πχ χρηματοδότηση έρευνας) είναι υποδούλωση του πανεπιστημίου στην αγορά και στους ιδιώτες. Φυσικά η δική σου πρόταση για επιδότηση από το δημόσιο για αγορά ιδιωτικών πιστοποιήσεων τύπου Cisco και Adobe έχει άλλο χαρακτήρα και δεν αλλοιώνει το δημόσιο χαρακτήρα του πανεπιστήμιου ή της παιδείας.

Για το θέμα Windows vs Linux, η εμπειρία έχει δείξει
- βάζεις μόνο Windows: είσαι μονομερής, δεν καλύπτεις σφαιρικά τις τεχνικές γνώσεις των φοιτητών (κ είσαι πουλημένος στην Ms)
- βάζεις μόνο Linux (ή Solaris) (δεν υπήρξε ποτέ στην ΑΣΟΕΕ αυτό το setup αλλά υπάρχει αλλού): δεν καλύπτεις σφαιρικά τις τεχνικές γνώσεις των φοιτητών, η ελληνική αγορά είναι Microsoft-based, κάνε μας Microsoft (και .NET)
- εντέλει βάζεις dual boot Windows/Linux (που είναι τo σωστό) αλλά τελικά τo Linux δεν χρησιμοποιείται ποτέ από τους φοιτητές (κάποιοι νομίζουν ότι είναι χαλασμένο Windows) και τελικά έχεις φάει το μισό δίσκο για στήσιμο λειτουργικού που δεν χρησιμοποιεί κανείς παρά 5-10 άτομα που ενδιαφέρονται και έχουν ήδη 4-5 distro στο pc τους.

Συμφωνώ για τα tablets. Είναι δύσκολο να γίνει γιατί με το ρυθμό που αλλάζει η τεχνολογία, μέχρι να βγει η προκήρυξη, να αγοραστούν κλπ, θα έχουν γίνει outdated. Παρόλα αυτά, μια πρόταση αξίζει και πρέπει να γίνει. Έχετε σκεφτεί όμως πως θα δουλεύει το σύστημα; Θα παίρνετε το tablet σπίτι; Ή θα δουλεύετε στο εργαστήριο; Αν κάνετε μια σχετική πρόταση, προσπαθήστε να καλύψετε όλες τις πτυχές της.

Για τα μαθήματα, παρατηρώ 2 πράγματα:
- φαίνεται να έχετε θέματα με 2-3 συγκεκριμένα μαθήματα (ανάκτηση, μεταγλωττιστές). Ή όχι;
- φαίνεται να ενοχλείστε από την αντιγραφή και την αγορασμένη εργασία. Καιε μένα με ενοχλεί. Δυστυχώς δεν έχουμε την δυνατότητα να την εντοπίζουμε πάντα (λόγω διαθέσιμων πόρων) ή δεν υπάρχει η βούληση να παταχθεί (πχ με αυστηρές ποινές). Θα θέλατε να μπει και αυτό στο τραπέζι των συζητήσεων. Θέλετε να προωθήσετε κάποιο αίτημα ως φοιτητές στο τμήμα;
Last edited by tsilochr on Wed Apr 03, 2013 11:51 am, edited 1 time in total.
User avatar
ja_the_invincible
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2414
Joined: Tue Dec 01, 2009 12:33 am
Academic status: N>4
Gender:
Location: Κάπου στο matrix...

Re: Συζήτηση φοιτητών Πληροφορικής

Post by ja_the_invincible » Wed Apr 03, 2013 11:38 am

michalis wrote:Στην Ανάκτηση αν και έπιανε ένα μεγάλο ποσοστό της ύλης το project και οι ασκήσεις, αφ'ενός ο όγκος δεν ήταν τόσο μεγάλος (κάτι που δεν πολυπαίζει ρόλο αλλά απλώς να αναφερθεί), αφ'ετέρου οι εκφωνήσεις ήταν τέτοιες που μπορούσε να το κάνει κάποιος και να πάρει βαθμό με απολύτως επιφανειακή γνώση Ανάκτησης και ξέρω περιπτώσεις. Δε νομίζω ότι άξιζε για παραπάνω από 60%, ούτε και βρίσκω το 4/10 υπερβολική απαίτηση, δεδομένου ότι οι βαθμοί των εργασιών δεν απαιτούσαν βάση. Οπότε στην περίπτωση αυτή ή που παίζει κάτι με τα θέματα, ή που τρέχει η...μυστική περίπτωση 4.
Μπα δεν παίζει μυστική περίπτωση απλά ο καθηγητής διορθώνει όπως να ναι.Εμένα πέρυσι εξαφάνισε ( ναι όπως το ακούς τις εξαφάνισε ) 3(!!!) μονάδες από το γραπτό.Πήγαινα για άριστα και κόντεψα να κοπώ , και το κακό είναι ότι είναι ότι ακόμα και αν τον βρεις λόγω εγωισμού δεν θα παραδεχτεί ότι έχει λάθος και να διορθώσει το βαθμό σου.Βέβαια επειδή η συζήτηση είναι σε εκκολαπτόμενο στάδιο δεν μπορείς να πας σε σύγκρουση με τον καθηγητή και δεν αυτό το ζητούμενο , απλά ζητάς να αρκούν οι εργασίες για να περάσεις.
tsilochr wrote:
Για τα μαθήματα, παρατηρώ 2 πράγματα:
- φαίνεται να έχετε θέματα με 2-3 συγκεκριμένα μαθήματα (ανάκτηση, μεταγλωττιστές). Ή όχι;
- φαίνεται να ενοχλείστε από την αντιγραφή και την αγορασμένη εργασία. Καιε μένα με ενοχλεί. Δυστυχώς δεν έχουμε την δυνατότητα να την εντοπίζουμε πάντα (λόγω διαθέσιμων πόρων) ή δεν υπάρχει η βούληση να παταχθεί (πχ με αυστηρές ποινές). Θα θέλατε να μπει και αυτό στο τραπέζι των συζητήσεων. Θέλετε να προωθήσετε κάποιο αίτημα ως φοιτητές στο τμήμα;
Οι μεταγλωττιστές χρησιμοποιούνται κυρίως σαν αντιπαράδειγμα της ανάκτησης. :-p .Για αρχή υπάρχει το ζήτημα πώς επιδρούν στην βαθμολογία εργασίες με ποσοστό 50% του τελικού βαθμού και άνω.Όταν πιάνει ένα πρότζεκτ 50 μονάδες γιατί να μην αρκεί να περάσει ο φοιτητής που το κάνει?Αφού για να το βγάλει έχει ήδη γνώση παραπάνω από το προσβάσιμο.
Με την αγορασμένη εργασία ναι υπάρχει πρόβλημα.Μεταγλωττιστές όταν έκανα εγώ π.χ οι μισές εργασίες που δώθηκαν ήταν αγορασμένες από έξω.Σε εμάς βγαίνει ο κ**λος και άλλοι τα σκάνε και περνάνε κύριοι.Αυτό θα πρέπει να σταματήσει κάποια στιγμή , εντάξει java1 δεν μπορείς να εξετάσεις ατομικά 600 άτομα αλλά τουλάχιστον να εξετάζονται στα τελευταία υποχρεωτικά ( Βάσεις , Μεταγλωττιστές κλπ ) .
f**k robin and batman i'm robbin with a bat man
michalis
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1061
Joined: Mon Dec 12, 2011 8:42 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Re: Συζήτηση φοιτητών Πληροφορικής

Post by michalis » Wed Apr 03, 2013 1:27 pm

Το θέμα είναι πως οργανώνονται οι εργασίες σε συνάρτηση με το τι προσφέρουν. Πχ. για τα δύο μαθήματα που έχουν αναφερθεί. Στην Ανάκτηση είναι τέτοιες οι εκφωνήσεις που, ξαναλέω, δεν συνεπάγεται ότι ξέρεις ανάκτηση αν καταφέρεις και πάρεις το 5/6. Συνεπώς γιατί να περάσεις το μάθημα; Εγώ θεωρώ μεγάλη τη συνεισφορά τους στο βαθμό του μαθήματος, οπότε είναι λογικό να υπάρχει μία απαίτηση βάσης στο γραπτό. Η κουβέντα για τη διόρθωση είναι άλλο θέμα από κει και πέρα.

Στους Μεταγλωττιστές, ομοίως. Εργασία και εργαστήρια τελείως ανοργάνωτα που βοηθάνε απλά στο να περνάει κόσμος αβέρτα χωρίς να έχει ιδέα, περνάνε 20 αντιγραφές κάτω απ'τη μύτη των βοηθών (κατά ομολογία των ίδιων των φοιτητών) και πέρσι πχ. πιάστηκε η δική μου ομάδα για αντιγραφή (που με όλη την ειλικρίνεια, δεν έπαιξε κανένα τέτοιο θέμα, αν είχε γίνει δεν θα το ανέφερα καν) γιατί έπρεπε κάποιος να πιαστεί, έτσι για να δείξουμε ότι είμαστε αυστηροί και σοβαροί με το θέμα των εργασιών. Ε, δε γίνεται έτσι.....ειδικά όταν τόσο τα εργαστήρια ήταν μέτρια, όσο και η διόρθωση ήταν στο πόδι. Δηλαδή αυτοί που περνάνε Μεταγλωττιστές με 5 εργασία και 2 στο γραπτό είναι επειδή έχουν εμβαθύνει στην ύλη; Μην τρελαθούμε κιόλας...

Γενικά το ζήτημα των εργασιών πρέπει να συζητηθεί από μηδενική βάση σε πολλά μαθήματα απλά αν θέλουμε να μιλάμε για ποιότητα, ίσως πρέπει να γίνουν και αλλαγές εξ'αιτίας των οποίων θα περνάνε λιγότεροι και με χαμηλότερο βαθμό, αντί για το αντίθετο. Απλά επειδή βλέπω την κριτική να επικεντρώνεται σε μαθήματα όπου ο τρόπος που οργανώνονται όντως κόβει άδικα πολύ κόσμο. Αλλά το πρόβλημα ποιότητας υπάρχει κι εκεί όπου και η κουτσή Μαρία παίρνει 8. Το οποίο τελείως μπακαλίστικα δε μ'ενοχλεί καθόλου απλά είναι κρίμα να διαπιστώνεις μετά από κάποια εξάμηνα ότι από τέτοια μαθήματα στην ουσία το μόνο που σου έμεινε ήταν ο καλός βαθμός. Και ακόμη πιο κρίμα να επιχειρηματολογούμε ότι αυτός είναι ο σωστός τρόπος οργάνωσης που πρέπει να εφαρμοστεί και στα υπόλοιπα.
User avatar
PASCAL
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 3587
Joined: Wed Nov 23, 2005 10:58 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Re: Συζήτηση φοιτητών Πληροφορικής

Post by PASCAL » Wed Apr 03, 2013 6:25 pm

Λοιπόν η συζήτηση έγινε. Μέσα σε πάρα πολύ καλό κλίμα, με σεβασμό στις απόψεις του καθενός, χωρίς ουρλιαχτά, χωρίς ατελείωτους μονολόγους, με ανεξάρτητες φωνές, με απαρίθμηση των προβλημάτων και μερικές αρχικές προτάσεις για το τι μπορούμε να κάνουμε. Για αρχή ήταν πολύ καλά δεδομένου ότι όλοι περιμέναμε να έρθουν 2-3 να πουν το ποιήμα τους και να φύγουν. Όχι. Η διαδικασία λειτούργησε αμεσοδημοκρατικά και δείξαμε ότι μπορούμε να μαζευτούμε σαν φοιτητές και να συζητήσουμε πολιτισμένα. Ίσως και καλύτερα απ' ότι στο Venus. Το θέμα τώρα είναι αυτή η συζήτηση να μεγαλώσει σε συμμετοχή και να μην μείνουμε μόνο στη σημερινή συζήτηση. Γι' αυτό όταν θα ξαναγίνει η συνάντηση καλό θα είναι να αφήσουμε στην άκρη για λίγο το πλήκτρολόγιο και τους ενδοιασμούς μας και να κατέβουμε όλοι να συμετέχουμε πάνω στα θέματα που μας καίνε.

Για κάποια αρχικά αιτήματα που τέθηκαν θα ακολουθήσει κείμενο και ίσως και η ημερομηνία της επόμενης συνάντησης.
Last edited by PASCAL on Wed Apr 03, 2013 11:19 pm, edited 1 time in total.
User avatar
ja_the_invincible
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2414
Joined: Tue Dec 01, 2009 12:33 am
Academic status: N>4
Gender:
Location: Κάπου στο matrix...

Re: Συζήτηση φοιτητών Πληροφορικής

Post by ja_the_invincible » Wed Apr 03, 2013 8:47 pm

++ πραγματικά πιστεύω ότι από αυτή την διαδικασία μπορεί να βγει κάτι πολύ καλό.

Λοιπόν τα πράγματα είναι ξεκάθαρα.Όποιος ενδιαφέρεται και θέλει να συμμετάσχει σε μια ανοιχτή συζήτηση προς όφελος των φοιτητών και του τμήματος οφείλει να έρθει.Το κείμενο θα ανέβει σύντομα και επίσης σύντομα ( σε 10-15 μέρες ) θα κανονιστεί η επόμενη συνάντηση.Βέβαια για να έχει και κάποιο νόημα θα πρέπει η συμμετοχή να είναι μεγαλύτερη.
f**k robin and batman i'm robbin with a bat man
User avatar
MpoMp
Venus Former Team Member
Posts: 6620
Joined: Mon Oct 04, 2010 9:31 pm
Gender:
Contact:

Re: Συζήτηση φοιτητών Πληροφορικής

Post by MpoMp » Wed Apr 03, 2013 9:43 pm

ja_the_invincible wrote: Λοιπόν τα πράγματα είναι ξεκάθαρα.Όποιος ενδιαφέρεται και θέλει να συμμετάσχει σε μια ανοιχτή συζήτηση προς όφελος των φοιτητών και του τμήματος οφείλει να έρθει.
Αλλιώς είστε όλοι άξιοι της μοίρας σας. Πόσο μάλλον όσοι δεν ασχολούνται καν με το Venus (και το τμήμα γενικότερα).
Any fool can make something complicated. It takes a genius to make it simple.
MpoMp @ Discord
User avatar
MasterMind
bit level
bit level
Posts: 41
Joined: Mon Jul 02, 2007 5:53 pm
Academic status: Alumnus/a

Re: Συζήτηση φοιτητών Πληροφορικής

Post by MasterMind » Thu Apr 04, 2013 1:59 am

Ανεβάζω το κείμενο το οποίο γράφτηκε σήμερα στην συζήτηση ως συνημμένο.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
/ Everybody stand back /
I know regular expressions
?:=2b|~2b
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 164
Joined: Wed Dec 10, 2008 9:17 pm
Academic status: Professor
Gender:

Re: Συζήτηση φοιτητών Πληροφορικής

Post by ?:=2b|~2b » Thu Apr 04, 2013 11:01 am

Γεια σας,

ορισμένες σκέψεις στο συνημμένο.

1) Καταρχήν είναι πολύ καλό οτι μιλάτε μεταξύ σας και οργανώνεστε. Επίσης συγχαρητήρια για τη χρήση Latex (άντε, την άλλη φορά και με spell checker:) )

2) Στα υπόλοιπα, θα σας στεναχωρήσω. Στο πρώτο θέμα, που είναι να μετράνε οι εργασίες ακόμα και αν ο βαθμός στην τελική εξέταση δεν είναι προβιβάσιμος. Θα ήταν εξαιρετική ιδέα αν μπορούσαμε να βεβαιωθούμε οτι τις εργασίες τις κάνετε μόνοι σας, χωρίς αντιγραφή, επι πληρωμή ή όχι. Όπως είναι τα πράγματα, δηλαδή με τους πόρους που έχει το τμήμα, και με τη διάχυτη νοοτροπία περί αντιγραφής, με το ζόρι καταφέρνουμε να βεβαιωθούμε οτι δεν αντιγράφετε στην τελική εξέταση, πόσο μάλλον στις εργασίες. Επειδή δεν υπάρχουν οι πόροι, και λόγω της νοοτροπίας, κατα την ταπεινή μου άποψη, η ιδέα είναι παρα πολύ κακή. Εγώ δεν υπάρχει περίπτωση να την εφαρμόσω, εκτός αν το διατάξει ρητώς νόμος. Την εφάρμοσα πριν από χρόνια, για μια χρονιά στην Κύπρο, λόγω απειρίας, και το σκυλομετάνειωσα, παρότι οι συν΄θηκες ήταν απείρως καλύτερες.

3) Σχετικά με το θέμα του χρονοπρογραμματισμού των εργασιών, καταρχήν ένα πρώτο σχόλιο είναι οτι οταν θα πιάσετε δουλειά, οι εργασίες/πελάτες/κοκ δεν θα έρχονται ντετερμινιστικά αλλά στοχαστικά. προπονηθείτε από τώρα λοιπόν. Δεύτερον, ο κεντρικός συνδυασμός δεν θα δουλέψει, γιατί χάνονται πολλά μαθήματα, εντελώς απροειδοποίητα, λόγω απεργιών κοκ. Ακόμα και αν δεν χαθεί κάποιο μάθημα, μπορεί ο σχεδιασμός να πάει πίσω λόγω των φοιτητών. Χθες για παράδειγμα, πήγα πίσω την παράδοση μιας εργασίας, γιατί η τάξη ήθελε και άλλα παραδείγματα, και δεν πρόλαβα να τελειώσω την ύλη της εργασίας. Καλό είναι να υπάρχει ένας χρονο προγραμματισμός, αλλά ad hoc, κατανεμημένος, και Online, σε επίπεδο ζεύγους καθηγητών. Άσε που κάθε χρόνο κάποιος διδάσκει σε ένα εξάμηνο για πρώτη ή δεύτερη φορά, οόπτε δεν μπορεί να προγραματίσει πότε θα μπουν οι εργασίες.

4) Για τις αίθουσες και τα PC δεν έχω να πω τίποτα, έχετε δίκιο. Είναι γενικό το πρόβλημα. Εμένα που έδωσαν γραφείο 1,5 χρόνο μετά το διορισμό μου, και μάλιστα με τον Σύρη, και κάνουμε τις ώρες γραφείου στον διάδρομο, για να μην ενοχλεί ο ένας τον άλλο, όπως θα έχετε προσέξει. Live your myth in Greece!

5) Η τελική εξέταση προγραμματιστικών μαθημάτων, θα ήταν πολύ καλή ιδέα στην Ελβετία. Με τους πόρους που έχουμε, είναι πολύ δύσκολη. Σκεφτείτε το: 400 άτομα επί 2 ώρες /20 θέσεις = 1 βδομάδα για κάθε μάθημα, άρα 1,5 μήνας για κάθε εξεταστική περιπου, στο CSLAB2. Και οι δύο ώρες είναι συντηρητικές, και υπονοεί οτι θα γίνεται γρήγορα και η βαθμολόγηση. Επίσης, θα χρειαστούν πολλοί ανθρώπινοι πόροι. Είναι πολύ δύσκολο, αν και οχι εντελώς ανέφικτο να βρεθούν οι ώρες (όπως το θέμα του συνυπολογισμού των εργασιών). Άσε που θα πρέπει να αλλάζουμε τα θέματα κάθε δίωρο, για να μην αντιγράφετε! Που σημαίνει οτι θα υπάρχουν τυχεροί και άτυχοι. Άσε που ο βαθμός σου θα εξαρτάται από το ποιος βοηθός σε εξέτασε, ο 'στριμμένος' ή ο 'καλός'. Άσε που θα κατηγορούμαστε για ευνοιοκρατεία. (Τουλάχιστον τώρα υπάρχει το γραπτό, όποιος θέλει ας έρθει να το δει.) Άσε την ταλαιπωρία σας μέχρι να έρθει η ώρα σας να εξεταστείτε. Καλύτερα έτσι. Δεν είναι ΄τελιο το παρόν σύστημα, ίσως ούτε καν καλό, αλλά είναι το καλύτερο που μπορεί να γίνει. Εκτός αν μας δείξει κάποιον την 'παραμετροποίηση' στην οποία αναφέρεται το κείμενο.

Λυπάμαι που τα βλέπω μαύρα, αλλά κάποιος πρέπει να κάνει το δικηγόρο του διαβόλου:)

Σταύρος Τουμπής
User avatar
ja_the_invincible
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2414
Joined: Tue Dec 01, 2009 12:33 am
Academic status: N>4
Gender:
Location: Κάπου στο matrix...

Re: Συζήτηση φοιτητών Πληροφορικής

Post by ja_the_invincible » Thu Apr 04, 2013 11:19 am

Κύριε Τουμπή , καταρχήν είναι πολύ θετικό ότι προσφέρετε feedback , όμως να σημειώσω ότι η κριτική των σημείων που παραθέτουμε είναι λίγο άδικη με την έννοια ότι είναι πολύ specific ως προς το δικά σας μαθήματα που δεν είναι τυπικά μαθήματα με προγραμματιστικές εργασίες.Να κάνουμε λοιπόν μερικές διευκρινήσεις.

Όσον αφορά τον τρόπο που προσμετρώνται οι εργασίες : Νομίζω ότι κατά την εξέταση των προγραμματιστικών εργασιών είναι πολύ εύκολο για κάποιον επιπέδου μεταπτυχιακού να καταλάβει κατά πόσον ένας φοιτητής γνωρίζει τι κάνει το source code που παρέδωσε.Στις περισσότερες περιπτώσεις αρκεί να κάνει την διαπίστωση αν ο φοιτητής ξέρει τα βασικά πάνω στον προγραμματισμό.Συνεπώς η έλλειψη πόρων είναι μάλλον δικαιολογία , με 4-5 στοχευμένες ερωτήσεις ο βοηθός μπορεί να βγάλει συμπέρασμα.Όσον αφορά τώρα εργασίες όπως π.χ τις δικές σας ή των αυτομάτων προφανώς δεν είναι δυνατό να καταλάβει κάποιος εύκολα αν έχει γίνει αντιγραφή.Όμως το κεντρικό θέμα είναι οι προγραμματιστικές εργασίες οι οποίες μάλιστα καταναλώνουν τον περισσότερο χρόνο.

Σχετικά με τον χρονοπρογραμματισμό : Πάλι κρίνετε από το δικό σας μάθημα.Από την εμπειρία μου σαν φοιτητής γνωρίζω ότι σε κάποια μαθήματα οι εργασίες είναι πάνω κάτω συγκεκριμένες και συνεπώς μπορούν να ανακοινώνονται εγκαίρως ή στην αρχή του εξαμήνου.Παραδείγματα : Προγραμματισμός σε Java , C ++ , Δομές Δεδομένων , Τεχνητή Νοημοσύνη , Αλγόριθμοι , Δίκτυα Υπολογιστών , Υπολογιστικά Μαθηματικά , ΑΣΠΣ και πάει λέγοντας.Και φυσικά δεν νοείται εργασία να ανακοινώνεται λίγο πριν την εξεταστική.Επίσης δεν νομίζω ότι είναι ανάγκη η ανακοίνωση των εργασιών να γίνεται πριν από κάποιο σχετικό μάθημα/εργαστήριο , ας γίνεται στην αρχή ώστε όσοι δεν χρειάζονται το σχετικό εργαστήριο π.χ να μπορούν να ξεκινήσουν κατευθείαν.

Σχετικά με την εξέταση σε κώδικα : Δεν είναι ανάγκη να κρατάει 2 ώρες καταρχήν ( η επίλυση ενός απλού προβλήματος δεν θα πρέπει να παίρνει πάνω από ώρα ) και κατά δεύτερον φοιτητές που διαθέτουν φορητούς μπορούν να εξετάζονται σε αίθουσα.Επίσης μπορούν να χρησιμοποιηθούν για λίγες ώρες εργαστήρια άλλων τμημάτων.Νομίζω μια χρυσή τομή ( αν βέβαια υπάρχει θέληση ) μπορεί να βρεθεί γιατί το σύστημα εξέτασης στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι λίγο απαρχαιωμένο.
f**k robin and batman i'm robbin with a bat man
michalis
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1061
Joined: Mon Dec 12, 2011 8:42 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Re: Συζήτηση φοιτητών Πληροφορικής

Post by michalis » Thu Apr 04, 2013 5:48 pm

Όταν μιλάμε για προγραμματιστικά μαθήματα εννοούμε τα 3 των πρώτων ετών; Γιατί σε κανένα άλλο δε βρίσκω το λόγο να υπάρχει σημαντικό κομμάτι κώδικα στην τελική εξέταση κι αν υπάρχει, είναι επειδή ο καθηγητής βαριέται να εξετάσει αλλιώς τις έννοιες, οπότε είναι διαφορετικό το θέμα που προκύπτει και βάζει και στην κουβέντα τους ίδιους τους καθηγητές, αν έχουν τη διάθεση. Απο κει και πέρα η τελική εξέταση στα labs κι εμένα ανεφάρμοστη μου φαίνεται υπό τις παρούσες συνθήκες, για τους λόγους που έχουν ήδη ειπωθεί. Ούτε και η ιδέα με τους φορητούς είναι εφαρμοστέα, δεδομένου ότι συζητάμε λες και η αξιοπιστία των εξετάσεων από τη δική μας πλευρά είναι δεδομένη. ;) Τώρα, το κατά πόσο κάποιος διορθωτής μπορεί να καταλάβει αν κάποιος ξέρει τι κάνει ή όχι δε μπορώ να το πω, δεδομένου ότι δεν έχω την εμπειρία. Όμως θεωρώ ότι και οι εκφωνήσεις των θεμάτων/εργασιών, όπως και η διαδικασία εξέτασης υποτίθεται ότι οργανώνονται από κάποιον που γνωρίζει καλά τη δουλειά του. Όταν μπαίνουν σε μαθήματα projects copypaste από πέρσι και η διόρθωση γίνεται με ανεμιστήρα όχι λόγω έλλειψης πόρων αλλά λόγω έλλειψης νοοτροπίας, τότε δε φταίει ούτε ο φοιτητής, ούτε οι διαθέσιμοι πόροι που δεν πιάνονται οι αντιγραφές. Υπάρχουν καθηγητές που μόνοι τους τρέχουν μάθημα, φροντιστήριο, ασκήσεις, projects κλπ. και είναι απόλυτα σωστοί και υπάρχουν κι άλλοι που έχουν 3 βοηθούς από πίσω και είναι ομαδικά κάτω του μετρίου σε ποιότητα, σοβαρότητα και συνέπεια. Οπότε σίγουρα υπάρχει περιθώριο βελτίωσης στις εργασίες.

Τώρα σχετικά με τα 3 προγραμματιστικά μαθήματα, αν πούμε ότι δε γίνεται να υπάρχει τελική εξέταση στο lab, τότε ίσως το πρόβλημα λύνεται με αναβάθμιση του ρόλου των εργασιών. Βέβαια για να πας απ'το 20% στο 60% είναι πολλά που πρέπει να γίνουν και είναι θετικό που το λέτε αυτό στο κείμενο, αλλά σίγουρα και το 20% στα projects προγραμματιστικού μαθήματος είναι λίγο.
User avatar
ja_the_invincible
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2414
Joined: Tue Dec 01, 2009 12:33 am
Academic status: N>4
Gender:
Location: Κάπου στο matrix...

Re: Συζήτηση φοιτητών Πληροφορικής

Post by ja_the_invincible » Thu Apr 04, 2013 8:18 pm

Προγραμματιστικά μαθήματα εννοούμε τα Java1 & 2 , C++ .

edit : Αν είναι μη εφαρμοστέα τέτοιου τύπου εξέταση πώς γίνεται η εξέταση στην ΟΣΥ και τα λειτουργικά?
f**k robin and batman i'm robbin with a bat man
User avatar
MpoMp
Venus Former Team Member
Posts: 6620
Joined: Mon Oct 04, 2010 9:31 pm
Gender:
Contact:

Re: Συζήτηση φοιτητών Πληροφορικής

Post by MpoMp » Thu Apr 04, 2013 9:22 pm

Αρχικά να κάνω μία παρατήρηση: η φράση είναι "κατ' αρχάς" και όχι "καταρχήν", το οποίο σημαίνει άλλο πράγμα. :smt001


@ κ. Τουμπή
Περί εξετάσεων και εργασιών, όπως είπε και ο Ja:
Στις περισσότερες περιπτώσεις αρκεί να κάνει την διαπίστωση αν ο φοιτητής ξέρει τα βασικά πάνω στον προγραμματισμό.Συνεπώς η έλλειψη πόρων είναι μάλλον δικαιολογία , με 4-5 στοχευμένες ερωτήσεις ο βοηθός μπορεί να βγάλει συμπέρασμα.Όσον αφορά τώρα εργασίες όπως π.χ τις δικές σας ή των αυτομάτων προφανώς δεν είναι δυνατό να καταλάβει κάποιος εύκολα αν έχει γίνει αντιγραφή.Όμως το κεντρικό θέμα είναι οι προγραμματιστικές εργασίες οι οποίες μάλιστα καταναλώνουν τον περισσότερο χρόνο.
Οπότε προφανώς δε περιλαμβάνονται τα πιο θεωρητικά και μαθηματικά courses αλλά εκείνα που αφορούν προγραμματισμό ή... σχηματάκια.

Περί χρονοπρογραμματισμού πάλι με κάλυψε ο Ja. Δεν μιλάμε για όλα τα μαθήματα και όλες τις εργασίες αλλά μόνο για τα μεγάλα προγραμματιστικά project. Προφανώς δε μιλάμε και για ακραίες περιπτώσεις, όπως αυτή όπου ο καθηγητής μόλις πήρε το μάθημα.

Για την εξέταση των προγραμματιστικών εγώ έχω να πω ότι δε χρειάζεται καν να γράφουμε νέο κώδικα στην εξεταστική. Πιστεύω ότι στα μαθήματα που είναι σχεδόν αμιγώς προγραμματιστικά, πρέπει να ανέβει το ποσοστό που καταλαμβάνουν στη βαθμολογία οι εργασίες (όπως είπε και ο michalis) και στο τέλος απλά να εξετάζονται εκείνες από τους βοηθούς. Είναι πλήρως εφικτό και πολύ πιο δίκαιο, πόσο μάλλον σε μια σχολή που κάποιοι διδάσκουν προγραμματισμό και γλώσσες όπως τους αρέσει.

__________________________________
Γενικότερα:
Προγραμματιστικά μαθήματα εγώ πιστεύω ότι είναι και οι Βάσεις, και οι Αλγόριθμοι και οι Δομές και άλλα. Εκτός αν εννοείτε αμιγώς προγραμματιστικά. Δε χρειάζονται όμως μόνο τα αμιγή αναπροσαρμογές.

Άλλο ένα πολύ καλό πρότυπο που έχει θέσει ο κ. Ανδρουτσόπουλος είναι τα video με διαφάνειες στην προβολή και ηχογραφημένη την παράδοση του μαθήματος. Κανείς άλλος καθηγητής δε το έχει κάνει αυτό. Θα τα δούμε στην πορεία όμως αυτά.

Το κείμενο γράφτηκε από 3-4 φοιτητές που έμειναν μετά τη συζήτηση να το γράψουν. Δε διατυπώνει καμία σίγουρη, αρτίως αιτιολογημένη πρόταση φοιτητών. Πρέπει να καταλάβετε ότι το κείμενο και η όλη προσπάθεια που προσπαθούμε να εκκινήσουμε είναι για την αφύπνιση, την οργάνωση των φοιτητών και την εύρεση λύσεων για τα προβλήματα του τμήματος. Ένα πρόβλημα τη φορά.
Δε μπορώ να ακούω ότι δεν ήρθατε πολλοί στη συζήτηση γιατί "είχατε σημαντικότερα πράγματα να κάνετε" ή "γιατί είναι ανούσιο". Δέχομαι το ότι ίσως έπεσε σε ώρα που όντως δεν ήταν πολλοί διαθέσιμοι. Στην επόμενη συνάντηση όμως δε θα δικαιολογηθεί πάλι η παρουσία μόνο 20 ατόμων. Ανούσια είναι μια προσπάθεια όταν δεν την υποστηρίζεις, όταν την καθιστάς εσύ ανούσια, όταν παραδίνεσαι.

Δε θα έπρεπε να καθόμαστε να γράφουμε εδώ. Αυτά που έχετε όλοι να πείτε (και περισσότερο όσοι δεν έχετε γράψει ούτε σε αυτό το thread) να έρθετε να τα πείτε στη συζήτηση. Γράψτε ένα δικό σας κείμενο με θέματα και ελάτε, στην τελική. Ελάτε να πείτε γιατί θεωρείτε τη συζήτηση ανούσια. Δε μαζευόμαστε για να πούμε τι προβλήματα έχει το τμήμα. Τα ξέρουμε αυτά. Μαζευόμαστε για να βρούμε λύσεις, να οργανωθούμε σα φοιτητές. Γιατί είναι πλέον ζωτικής σημασίας να πάρουμε τα πράγματα στα χέρια μας, αφού ζούμε στην εποχή που γινόμαστε έρμαια ανεγκέφαλων παραταξιακών, ανώριμων καθηγητών και μέλη μιας κοινωνίας μέσα στη διαφθορά, τη μιζέρια, τον εγωισμό. Ή θα λερώσουμε τα χέρια μας και θα αποτύχουμε προσπαθώντας ή δε θα προσπαθήσουμε καν και θα κλαίμε τη μοίρα μας. Διαλέξτε.

Εγώ προσωπικά δε θα κάθομαι να περιμένω τον κάθε ένα από εσάς να νοιαστεί αν δε νοιάζεστε ούτε οι ίδιοι. Θα κοιτάξω να παλέψω για εμένα και τους άλλους 20 που ήρθαν να συζητήσουμε να βγάλουμε κάτι καλό. Ήδη έχω κάποιες ιδέες για το πώς θα συγκεντρώσουμε feedback ανά μάθημα και πώς θα το σουλουπώσουμε για να γίνουν κείμενα προτάσεων που θα δώσουμε στους εκάστοτε καθηγητές. Θα κάτσω να σκεφτώ και θα επιστρέψω στο thread με τις ιδέες μου. Σε 1-2 βδομάδες που θα ξαναβρεθούμε εσείς αν θέλετε καθίστε να διαβάσετε.

Και μη σκαλώνετε επειδή τη πρωτοβουλία την πήραν τα παιδιά από τα ΕΑΑΚ. Ίσα ίσα που εκείνοι μπήκαν στον κόπο να κλείσουν και αίθουσα και να συντονίσουν τη συζήτηση. Από τη στιγμή που κανένας μας δε το έχει κάνει ως τώρα, δεν έχουμε κανένα δικαίωμα να μαυρίζουμε την προσπάθεια αυτή και να μη συμμετέχουμε γιατί την ξεκίνησαν "κάτι κομματόσκυλα". Όταν αρχίσουμε να λύνουμε τα βασικά προβλήματα της σχολής, θα μιλήσουμε και για άλλα. Εγώ θέλω να εκφράσω στους συναδέλφους από τα ΕΑΑΚ ενστάσεις που έχω για θέματα όπως η αφισοκόλληση, οι συναυλίες στο προαύλιο, το κάπνισμα στα αμφιθέατρα, και άλλα πολλά. Προέχουν τα μαθήματα όμως. Είπαμε: ένα πρόβλημα τη φορά. Φαίνονται βουνό, αλλά όλα από κάπου πρέπει να αρχίσουν.
Any fool can make something complicated. It takes a genius to make it simple.
MpoMp @ Discord
User avatar
XaviannNJ
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1413
Joined: Wed Oct 14, 2009 11:59 am
Academic status: N>4
Gender:
Location: city of insanity....

Re: Συζήτηση φοιτητών Πληροφορικής

Post by XaviannNJ » Thu Apr 04, 2013 10:42 pm

ja_the_invincible wrote:Προγραμματιστικά μαθήματα εννοούμε τα Java1 & 2 , C++ .

edit : Αν είναι μη εφαρμοστέα τέτοιου τύπου εξέταση πώς γίνεται η εξέταση στην ΟΣΥ και τα λειτουργικά?
Επίσης να προσθέσω ότι σε άλλα τμήματα της ασοεε(ΛΟ.ΧΡΗ.),η τελική εξέταση στα μαθήματα πληροφορικής γίνεται μόνο στο εργαστήριο.Άρα,με την ίδια λογική, είναι εφικτό και για τα δικά μας μαθήματα!
Cause we all live under the same sun......

http://www.youtube.com/watch?v=MwyXnft6ZVk
apo225
byte level
byte level
Posts: 65
Joined: Fri Oct 22, 2010 12:35 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Re: Συζήτηση φοιτητών Πληροφορικής

Post by apo225 » Fri Apr 05, 2013 12:25 am

XaviannNJ wrote:
ja_the_invincible wrote:Προγραμματιστικά μαθήματα εννοούμε τα Java1 & 2 , C++ .

edit : Αν είναι μη εφαρμοστέα τέτοιου τύπου εξέταση πώς γίνεται η εξέταση στην ΟΣΥ και τα λειτουργικά?
Επίσης να προσθέσω ότι σε άλλα τμήματα της ασοεε(ΛΟ.ΧΡΗ.),η τελική εξέταση στα μαθήματα πληροφορικής γίνεται μόνο στο εργαστήριο.Άρα,με την ίδια λογική, είναι εφικτό και για τα δικά μας μαθήματα!
Όπως τα λες, στη ΛΟ.ΧΡΗ....
User avatar
ja_the_invincible
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2414
Joined: Tue Dec 01, 2009 12:33 am
Academic status: N>4
Gender:
Location: Κάπου στο matrix...

Re: Συζήτηση φοιτητών Πληροφορικής

Post by ja_the_invincible » Fri Apr 05, 2013 12:27 am

Μπομπ ++ ρε φίλε πολύ άρτιο ποστ , με κάλυψες στο 100%.Ειδικά :
Δε θα έπρεπε να καθόμαστε να γράφουμε εδώ. Αυτά που έχετε όλοι να πείτε (και περισσότερο όσοι δεν έχετε γράψει ούτε σε αυτό το thread) να έρθετε να τα πείτε στη συζήτηση. Γράψτε ένα δικό σας κείμενο με θέματα και ελάτε, στην τελική. Ελάτε να πείτε γιατί θεωρείτε τη συζήτηση ανούσια. Δε μαζευόμαστε για να πούμε τι προβλήματα έχει το τμήμα. Τα ξέρουμε αυτά. Μαζευόμαστε για να βρούμε λύσεις, να οργανωθούμε σα φοιτητές. Γιατί είναι πλέον ζωτικής σημασίας να πάρουμε τα πράγματα στα χέρια μας, αφού ζούμε στην εποχή που γινόμαστε έρμαια ανεγκέφαλων παραταξιακών, ανώριμων καθηγητών και μέλη μιας κοινωνίας μέσα στη διαφθορά, τη μιζέρια, τον εγωισμό. Ή θα λερώσουμε τα χέρια μας και θα αποτύχουμε προσπαθώντας ή δε θα προσπαθήσουμε καν και θα κλαίμε τη μοίρα μας. Διαλέξτε.

Εγώ προσωπικά δε θα κάθομαι να περιμένω τον κάθε ένα από εσάς να νοιαστεί αν δε νοιάζεστε ούτε οι ίδιοι. Θα κοιτάξω να παλέψω για εμένα και τους άλλους 20 που ήρθαν να συζητήσουμε να βγάλουμε κάτι καλό. Ήδη έχω κάποιες ιδέες για το πώς θα συγκεντρώσουμε feedback ανά μάθημα και πώς θα το σουλουπώσουμε για να γίνουν κείμενα προτάσεων που θα δώσουμε στους εκάστοτε καθηγητές. Θα κάτσω να σκεφτώ και θα επιστρέψω στο thread με τις ιδέες μου. Σε 1-2 βδομάδες που θα ξαναβρεθούμε εσείς αν θέλετε καθίστε να διαβάσετε.
Σχετικά με το διάβασμα : Σόρρυ dudes αλλά ξέρετε και εμείς που πήγαμε δεν ξύνουμε τα @@ μας.Αν κάποιος ενδιαφέρεται έρχεται , όλα τα άλλα είναι δικαιολογίες.
f**k robin and batman i'm robbin with a bat man
User avatar
enum21
Venus Former Team Member
Posts: 5436
Joined: Mon Feb 16, 2009 9:06 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Underworld

Re: Συζήτηση φοιτητών Πληροφορικής

Post by enum21 » Fri Apr 05, 2013 1:09 am

Μπράβο παιδιά για την πρωτοβουλία, ελπίζω σε μαζικότερη συμμετοχή! :smt023
Απλά (σαν παλιά :-p ) να παραθέσω και ένα θέμα που είχε αρχίσει ο Zifnab (πιο παλιός :smt016 ) σχετικά με το τμήμα μας. Ίσως σας βοηθήσουν κάποια από αυτά που έχουν γραφτεί στη δράση σας.
MpoMp respect για το post και πολλά ++ :smt023
?:=2b|~2b
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 164
Joined: Wed Dec 10, 2008 9:17 pm
Academic status: Professor
Gender:

Re: Συζήτηση φοιτητών Πληροφορικής

Post by ?:=2b|~2b » Fri Apr 05, 2013 9:07 am

Γεια σας,
μια διευκρίνιση σε όσα είπα άνω: όντως δεν έχω σφαιρική εικόνα. Οπότε, όσα είπα λάβετέ τα υπόψη απλώς ως μια άλλη οπτική γωνία και αξιολογήστε όπως θέλετε. Επίσης, δύο επιμέρους σχόλια:
* Αν οι φοιτητές φέρνουν σε προγραμματιστικές εξετάσεις δικούς τους υπολογιστές, θα είναι πολύ εύκολο να γίνει η απόλυτη αντιγραφή, μέσω WiFi. Και αν κλείσουμε το WiFi, υπάρχει και το 3G!
* Επίσης, αν είναι να κρατά η εξέταση ενός προγραμματιστικού μαθήματος 1 ώρα, δεν ξέρω κατά πόσο θα είναι καλύτερη από μια 2ωρή γραπτή εξέταση. Και υπάρχουν και τα άλλα προβλήματα που ανέφερα, όπως της διαφάνειας, κοκ. Θα ήταν ενδιαφέρον να ρωτήσουμε τους φοιτητές του ΛΟΧΡΗ αν τους αρέσει το είδος αυτό της εξέτασης.

Σταύρος Τουμπής
User avatar
rose
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1921
Joined: Sun May 20, 2007 8:59 pm
Academic status: 4th year
Gender:

Re: Συζήτηση φοιτητών Πληροφορικής

Post by rose » Fri Apr 05, 2013 10:44 am

?:=2b|~2b wrote:πίσης, αν είναι να κρατά η εξέταση ενός προγραμματιστικού μαθήματος 1 ώρα, δεν ξέρω κατά πόσο θα είναι καλύτερη από μια 2ωρή γραπτή εξέταση. Και υπάρχουν και τα άλλα προβλήματα που ανέφερα, όπως της διαφάνειας, κοκ. Θα ήταν ενδιαφέρον να ρωτήσουμε τους φοιτητές του ΛΟΧΡΗ αν τους αρέσει το είδος αυτό της εξέτασης.
Συμφωνω για την γραπτη εξεταση,
Πιστευετε ο καθηγητης γνωριζει αν τρέχει το πρόγραμμα στο γραπτο? Οχι. Ανθρωπινα λαθη που βγαζουν ματι δεν επιρεαζουν τον βαθµό.
Επισης αρκετός χρόνος θα χαθει σε build failures και αντε μετα να εχεις χρονο να σκεφτεις. Λαθος η 1 ώρα στο εργαστηριο.
που θα πάει θα το δουμε...
User avatar
ja_the_invincible
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2414
Joined: Tue Dec 01, 2009 12:33 am
Academic status: N>4
Gender:
Location: Κάπου στο matrix...

Re: Συζήτηση φοιτητών Πληροφορικής

Post by ja_the_invincible » Fri Apr 05, 2013 12:14 pm

Η αντιγραφή είναι ένα άλλοθι.Και στην γραπτή εξέταση αντιγραφή παίζει , γιατί ο "έξυπνος" με το smart phone θα ψάξει στο ιντερνετ την έτοιμη υλοποίηση λίστας που ζητάει π.χ ο Σύρης κάθε χρόνο.Άρα ο αντιγραφέας συνεχίζει κανονικά και τιμωρείται αυτός που δεν έχει μάθει να γράφει κώδικα στο χαρτί.

Αρχικά ας δούμε ότι το πιάνουμε από λάθος οπτική γωνία.Κάθε προγραμματιστής χρησιμοποιεί το δίκτυο.Και θα πρέπει στην εξέταση να μπορεί να το χρησιμοποιήσει γιατί στην πραγματικότητα έτσι δουλεύει.Το πρόβλημα προκύπτει από το ζητούμενο της άσκησης.Αν η άσκηση ζητάει κάτι τόσο default , όσο η υλοποίηση μιας απλής λίστας προφανώς έχεις την απάντηση με ένα γρήγορο ψάξιμο.Αν όμως η άσκηση ζητάει την υλοποίηση μιας λίστας με συγκεκριμένες μεθόδους πάνω σε συγκεκριμένα nodes τότε ο αντιγραφέας δεν μπορεί να συνεχίσει.Αν από την άλλη υπάρχει ο φόβος ότι π.χ εγώ μπορεί να λύσω την άσκηση και να την ανεβάσω κάπου ώστε να την δουν όλοι ( πράγμα που κάλλιστα γίνεται και στην γραπτή εξέταση βέβαια ) η λύση είναι αυτή των διαφορετικών θεμάτων.Και θα μου πείτε μπορεί να κάτσει ο καθηγητής να γράψει και να διορθώσει 20 διαφορετικά θέματα?Καλή ερώτηση αλλά στην περίπτωση που το παραδοτέο δεν είναι μια κόλλα χαρτί αλλά ένα source code το generation των θεμάτων καθώς και η διόρθωσή τους μπορεί να γίνεται μέσω scripts.Σκεφτείτε το : και διαφορετικά θέματα και γρήγορη διόρθωση και δεν υπάρχει πρόβλημα με την πρόσβαση στο ιντερνετ.Welcome to the 21st century.

υ.γ : Υπάρχει και το ενδεχόμενο βέβαια κάποιος να στείλει εξολοκλήρου την άσκηση και κάποιος απ'έξω να του συμπληρώσει τον κώδικα.Ε σε αυτή την περίπτωση δεν υπάρχει λύση του φορητού υπολογιστή , δουλεύεις στα εργαστήρια αποκλειστικά και ίσως με πρόσβαση μόνο σε συγκεκριμένους ιστότοπους π.χ στα docs της oracle.
Last edited by ja_the_invincible on Fri Apr 05, 2013 12:23 pm, edited 1 time in total.
f**k robin and batman i'm robbin with a bat man
User avatar
MpoMp
Venus Former Team Member
Posts: 6620
Joined: Mon Oct 04, 2010 9:31 pm
Gender:
Contact:

Re: Συζήτηση φοιτητών Πληροφορικής

Post by MpoMp » Fri Apr 05, 2013 12:22 pm

Μα γιατί να χρειάζεται να γράψει νέο κώδικα ο φοιτητής ενώ μπορεί να εξεταστεί πάνω στο/στα project με τα οποία ασχολήθηκε σε όλο το εξάμηνο? Και το οποίο θα διαρκέσει 10-15 λεπτά σε οποιονδήποτε υπολογιστή οπότε δεν έχει νόημα να μιλάμε για πόρους.
Any fool can make something complicated. It takes a genius to make it simple.
MpoMp @ Discord
User avatar
ja_the_invincible
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2414
Joined: Tue Dec 01, 2009 12:33 am
Academic status: N>4
Gender:
Location: Κάπου στο matrix...

Re: Συζήτηση φοιτητών Πληροφορικής

Post by ja_the_invincible » Fri Apr 05, 2013 12:26 pm

^ Αυτό θα ήταν το πιο σωστό από όλα.
f**k robin and batman i'm robbin with a bat man
Post Reply

Return to “Τμήμα - Πανεπιστήμιο”