Βάσεις 2006
-
- Gbyte level
- Posts: 1098
- Joined: Thu Apr 22, 2004 2:18 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: In a Long Time Ago in A Galaxy far far away
- Contact:
προφανώς δεν είναι να γράφεις κώδικα αλλά σε σημαντικό βαθμό είναι το να μπορείς να βρεις αλγοριθμικές λύσεις σε προβλήματα. Το λάθος σου (κατά την άποψή μου) είναι ότι ταυτίζεις το βαθμό στις εξετάσεις με το επίπεδο γνώσεων και διανοητικής ικανοτήτας. Έχω διδάξει αλγοριθμούς σε παιδιά Γ Λυκείου (για την ακρίβεια τους έβαλα θέματα από το διαγώνισμα που γράψαμε στο Μήλη στο μεταπτυχιακό) και πίστεψε με, οι μαθητές του 13 που ενδιαφέρονταν για το μάθημα, το έλυσαν και υπήρξαν μαθητές του 18 που δεν το έλυσαν (ούτε έφτασαν κοντά). Το θέμα δεν είναι οι βαθμολογία σου, αλλά το πόσο ασχολείσαι με ένα θέμα.rapadder wrote:Δεν συμφωνώ με αυτό. Η πληροφορική δεν είναι απλά να μάθεις να γράφεις 5 γραμμές κώδικα. Είναι επιστήμη και έχει και αρκετά (δύσκολα) μαθήματα που απαιτούν υψηλό επίπεδο γνώσης και (διανοητικής) ικανότητας για να διδαχθούν σωστά. Για πήγαινε να διδάξεις ειδικά θέματα αλγορίθμων σε μαθητές του 10.Erevodifwntas wrote:Δεν είναι θέμα επιπέδου... μη συγκρίνεις μήλα με πορτοκάλια... προσωπικά δε με νοιάζει αν η βάση πέσει και στο 10. Αν τα παιδιά που μπαίνουν αγαπούν την πληροφορική χίλιες φορές από τους αποτυχημένους ιατρούς (όσους δεν κατάφεραν να περάσουν ιατρική και το φέρουν μια ζωή)
- AnINffected
- Gbyte level
- Posts: 1935
- Joined: Fri Jul 30, 2004 7:12 am
- Location: There and Back Again
[off]
Αυτά δεν ξέρω αν μπορώ να τα λύσω εγώ καλά-καλά...
Τώρα παλεύω με TSP και set cover στο προπτ., παρεπιπτόντως...
Είναι διαθέσιμα στο κοινό τα παλιά θέματα του μετάπτ.;Είμαι περίεργος!
[/off]
Συμφωνώ με Erevos.Άλλο ο βαθμός και άλλο η διανοητική ικανότητα.Η τελευταία έχει μεγάλο βαθμό πολυπλοκότητας και είναι πολύ δύσκολο (και άγνωστο το πως) να μετρηθεί, αν όχι αδύνατο.Επίσης δε γνωρίζουμε αν η επιτυχία σε κάτι είναι θέμα απλά εξάσκησης και όχι διανόησης, ή αν η συνολική "ευφυϊα" αυξάνεται με την εξάσκηση.
(για την ακρίβεια τους έβαλα θέματα από το διαγώνισμα που γράψαμε στο Μήλη στο μεταπτυχιακό)

Τώρα παλεύω με TSP και set cover στο προπτ., παρεπιπτόντως...
Είναι διαθέσιμα στο κοινό τα παλιά θέματα του μετάπτ.;Είμαι περίεργος!
[/off]
Συμφωνώ με Erevos.Άλλο ο βαθμός και άλλο η διανοητική ικανότητα.Η τελευταία έχει μεγάλο βαθμό πολυπλοκότητας και είναι πολύ δύσκολο (και άγνωστο το πως) να μετρηθεί, αν όχι αδύνατο.Επίσης δε γνωρίζουμε αν η επιτυχία σε κάτι είναι θέμα απλά εξάσκησης και όχι διανόησης, ή αν η συνολική "ευφυϊα" αυξάνεται με την εξάσκηση.
The Analytical Engine has no pretensions to originate anything. It can do whatever we know how to order it to perform (...)
Ada Lovelace
Θέλω και εγώ να παίξω D&D λέμε!!!

Ada Lovelace
Θέλω και εγώ να παίξω D&D λέμε!!!


- rapadder
- Gbyte level
- Posts: 1897
- Joined: Thu Jun 17, 2004 7:12 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Ναι αλλά αν ο μαθητής του 13 (που έλυσε το θέμα) έδειχνε ενδιαφέρον και για τα υπόλοιπα μαθήματα δεν θα ήταν μαθητής του 13 αλλά του 18 (λέω τώρα). Αν παραμείνει μαθητής δυναμικότητας 13 τότε ίσως πάει χαμένος. Εμένα ο καλύτερος μαθητής στο τμήμα της Β Λυκείου (σημαιοφόρος κλπ) έκανε μια κοιλιά στο μέσο της Γ' Λυκείου και κατέληξε σ' ένα ΤΕΙ επαρχίας το οποίο δεν ξέρω και αν το τελείωσε. Φυσικά και ήταν πολύ έξυπνο παιδί αλλά τι να το κάνεις αφού δεν ενδιαφέροταν.Erevodifwntas wrote:Έχω διδάξει αλγοριθμούς σε παιδιά Γ Λυκείου (για την ακρίβεια τους έβαλα θέματα από το διαγώνισμα που γράψαμε στο Μήλη στο μεταπτυχιακό) και πίστεψε με, οι μαθητές του 13 που ενδιαφέρονταν για το μάθημα, το έλυσαν και υπήρξαν μαθητές του 18 που δεν το έλυσαν (ούτε έφτασαν κοντά).
Μαθητής έξυπνος του 10 υπάρχει και είναι (δυστυχώς) πολλοί. Αλλά μαθητής που να ενδιαφέρεται και να είναι του 10 δεν υπάρχει, γιατί αν πραγματικά ενδιαφερόταν δεν θα ήταν του 10 αλλά πολύ καλύτερος

Με το επίπεδο γνώσεων ναι, όχι όμως με το επίπεδο διανοητικής ικανότητας. Κρίνοντας από τον εαυτό μου, δεν νομίζω ότι από το Μαθηματικό Ιωαννίνων, το ΔΕΤ και την Πληροφορική ΑΣΟΕΕ (που τελικά κατέληξα) έκανα κάποιο λογικό/ διανοητικό άλμα (δυστυχώς δηλαδήErevodifwntas wrote:Το λάθος σου (κατά την άποψή μου) είναι ότι ταυτίζεις το βαθμό στις εξετάσεις με το επίπεδο γνώσεων και διανοητικής ικανοτήτας.

... Γράφτε κώδικα όσο είναι καιρός ...
-
- Gbyte level
- Posts: 1098
- Joined: Thu Apr 22, 2004 2:18 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: In a Long Time Ago in A Galaxy far far away
- Contact:
το να κάτσεις να διαβάσεις και να γράψεις καλά απέχει πάρα πολύ από το να έχεις και γνώσεις... ξέρω άτομα που είναι στόκοι και βγάζουν βαθμολογίες πάνω από 19 μόνο και μόνο επειδή διαβάζουν, αλλά αν πας να τους μιλήσεις...
Το νόημα (επειδή ξεφύγαμε λίγο) είναι ότι η πτώση της βάσης της σχολής μας δεν είναι αρνητικό. Η ποιότητα αυτών που βγαίνουν πρέπει να μας προβληματίζει.
(καλά δεν τους έβαλα και τίποτα περίεργο, ένα θέμα δυναμικού προγραμματισμού ήταν)
Το νόημα (επειδή ξεφύγαμε λίγο) είναι ότι η πτώση της βάσης της σχολής μας δεν είναι αρνητικό. Η ποιότητα αυτών που βγαίνουν πρέπει να μας προβληματίζει.
(καλά δεν τους έβαλα και τίποτα περίεργο, ένα θέμα δυναμικού προγραμματισμού ήταν)
- Ganther
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2273
- Joined: Fri Jun 18, 2004 9:31 am
- Academic status: 3rd year
- Gender: ♀
Ε μαζι με τα αλλα τμηματα ειμαστε...tsilochr wrote:ρε χαλαρώστε, εξάλλου αν πέσει η βάση σημαίνει ότι θα σκάσουν μύτη και παιδάκια λιγότερο φύτουλες. Αντε να ανεβάζουμε και το ΜΟ σε όμορφες παρουσίεςΈχετε δει τι παίζεται στα άλλα τμήματα (Marketing, ΔΕΟΣ, ΟΔΕ)? Εμείς τώρα φτιάχνουμε κάπως...


Οι μισοι που ξερω, εχουν(με) κοπελες απο αλλο τμημα της σχολης


- PaP
- Venus Project Founder
- Posts: 1077
- Joined: Wed Apr 21, 2004 12:06 am
- Academic status: Alumnus/a
- Location: San Francisco
- Contact:
Επειδή το ξέρω καλά το Marketing εκεί παίζει μεγαλύτερος ΜΟ και πολύ σπάσιμο στη διάρκεια της φοίτησης και πολύ ξεκατίνιασμαtsilochr wrote:ρε χαλαρώστε, εξάλλου αν πέσει η βάση σημαίνει ότι θα σκάσουν μύτη και παιδάκια λιγότερο φύτουλες. Αντε να ανεβάζουμε και το ΜΟ σε όμορφες παρουσίεςΈχετε δει τι παίζεται στα άλλα τμήματα (Marketing, ΔΕΟΣ, ΟΔΕ)? Εμείς τώρα φτιάχνουμε κάπως...

- AnINffected
- Gbyte level
- Posts: 1935
- Joined: Fri Jul 30, 2004 7:12 am
- Location: There and Back Again
Erevodifontas wrote:το να κάτσεις να διαβάσεις και να γράψεις καλά απέχει πάρα πολύ από το να έχεις και γνώσεις... ξέρω άτομα που είναι στόκοι και βγάζουν βαθμολογίες πάνω από 19 μόνο και μόνο επειδή διαβάζουν, αλλά αν πας να τους μιλήσεις...
Συμφωνώ πάλι με Erevos.
rapadder έχεις απόλυτο δίκιο σε αυτό, αλλά πρέπει να συνυπολογίσουμε και άλλες περιπτώσεις.Εκτός από αυτές τις κατηγορίες, υπάρχει η κατηγορία του μαθητή που ενδιαφέρεται μόνο για το βαθμό, διαβάζει μηχανικά και παίρνει 20, υπάρχει και η κατηγορία του μαθητή που ενδιαφέρεται ουσιαστικά αλλά ατυχεί (Παράδειγμα ενας φίλος μου, μαθητής του 20 σε όλους τους ελέγχους, ήθελε να περάσει Ιατρ. Αθήνας αλλά πέρασε Ιατρ. Αλεξανδρ. επειδή απέτυχε μία φορά στη Βιολογία).rapadder wrote: Μαθητής έξυπνος του 10 υπάρχει και είναι (δυστυχώς) πολλοί. Αλλά μαθητής που να ενδιαφέρεται και να είναι του 10 δεν υπάρχει, γιατί αν πραγματικά ενδιαφερόταν δεν θα ήταν του 10 αλλά πολύ καλύτερος
Με ενοχλεί πολύ η νοοτροπία που περνά το εκπ. σύστημα σήμερα σε όλους:Άντε οι καθηγητές να τελειώνουν την ύλη (το πώς θα μεταδοθεί η γνώση γίνεται αναγκαστικά δευτερεύον ζήτημα) και αντε οι μαθητές να πιάσουν το Χ βαθμό (με οποιονδήποτε τρόπο, ακόμη και αποστηθίζοντας).Ύστερα επικρατεί και ο γνωστός πανικός με τις Πανελλήνιες και δεκάδες άρθρα του τύπου "πως να δώσετε εξετάσεις".
Σκέφτομαι οτί οι Πανελλήνιες και ίσως ακόμη και το σύστημα της βαθμολόγησης θα έπρεπε να καταργηθούν εντελώς και στη θέση του να έχουμε συνεντεύξεις από τους υποψήφιους φοιτητές (όπως άλλωστε κάνουν στους υποψήφιους για τα μεταπτυχιακά).
Ή τουλάχιστον να γίνει κάπως πιο ελαστικό.Να μην υπάρχει και αυτό το άγχος με τις Πανελλαδικές.
The Analytical Engine has no pretensions to originate anything. It can do whatever we know how to order it to perform (...)
Ada Lovelace
Θέλω και εγώ να παίξω D&D λέμε!!!

Ada Lovelace
Θέλω και εγώ να παίξω D&D λέμε!!!

