Βάσεις 2006

Συζητήσεις σχετικές με την λειτουργία του Πανεπιστημίου και του Τμήματος, νέα, αποφάσεις συγκλήτου, αποφάσεις συνελεύσεων πληροφορικής. Γενικότερα ό,τι έχει σχέση με τον Πανεπιστημιακό χώρο.
User avatar
PASCAL
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 3587
Joined: Wed Nov 23, 2005 10:58 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Post by PASCAL » Fri Aug 25, 2006 1:49 pm

Πάντως στις Πανελλήνιες παίζει σημαντικό ρόλο και το άγχος που έχεις όταν γράφεις.
Erevodifwntas
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1098
Joined: Thu Apr 22, 2004 2:18 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: In a Long Time Ago in A Galaxy far far away
Contact:

Post by Erevodifwntas » Fri Aug 25, 2006 3:05 pm

rapadder wrote:
Erevodifwntas wrote:Δεν είναι θέμα επιπέδου... μη συγκρίνεις μήλα με πορτοκάλια... προσωπικά δε με νοιάζει αν η βάση πέσει και στο 10. Αν τα παιδιά που μπαίνουν αγαπούν την πληροφορική χίλιες φορές από τους αποτυχημένους ιατρούς (όσους δεν κατάφεραν να περάσουν ιατρική και το φέρουν μια ζωή)
Δεν συμφωνώ με αυτό. Η πληροφορική δεν είναι απλά να μάθεις να γράφεις 5 γραμμές κώδικα. Είναι επιστήμη και έχει και αρκετά (δύσκολα) μαθήματα που απαιτούν υψηλό επίπεδο γνώσης και (διανοητικής) ικανότητας για να διδαχθούν σωστά. Για πήγαινε να διδάξεις ειδικά θέματα αλγορίθμων σε μαθητές του 10.
προφανώς δεν είναι να γράφεις κώδικα αλλά σε σημαντικό βαθμό είναι το να μπορείς να βρεις αλγοριθμικές λύσεις σε προβλήματα. Το λάθος σου (κατά την άποψή μου) είναι ότι ταυτίζεις το βαθμό στις εξετάσεις με το επίπεδο γνώσεων και διανοητικής ικανοτήτας. Έχω διδάξει αλγοριθμούς σε παιδιά Γ Λυκείου (για την ακρίβεια τους έβαλα θέματα από το διαγώνισμα που γράψαμε στο Μήλη στο μεταπτυχιακό) και πίστεψε με, οι μαθητές του 13 που ενδιαφέρονταν για το μάθημα, το έλυσαν και υπήρξαν μαθητές του 18 που δεν το έλυσαν (ούτε έφτασαν κοντά). Το θέμα δεν είναι οι βαθμολογία σου, αλλά το πόσο ασχολείσαι με ένα θέμα.
Go To Statement Considered Harmful (Τιτλος δημοσίευσης του Edsger Dijkstra).

my personal site
User avatar
AnINffected
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1935
Joined: Fri Jul 30, 2004 7:12 am
Location: There and Back Again

Post by AnINffected » Fri Aug 25, 2006 3:54 pm

[off]
(για την ακρίβεια τους έβαλα θέματα από το διαγώνισμα που γράψαμε στο Μήλη στο μεταπτυχιακό)
:shock: Αυτά δεν ξέρω αν μπορώ να τα λύσω εγώ καλά-καλά...
Τώρα παλεύω με TSP και set cover στο προπτ., παρεπιπτόντως...
Είναι διαθέσιμα στο κοινό τα παλιά θέματα του μετάπτ.;Είμαι περίεργος!
[/off]

Συμφωνώ με Erevos.Άλλο ο βαθμός και άλλο η διανοητική ικανότητα.Η τελευταία έχει μεγάλο βαθμό πολυπλοκότητας και είναι πολύ δύσκολο (και άγνωστο το πως) να μετρηθεί, αν όχι αδύνατο.Επίσης δε γνωρίζουμε αν η επιτυχία σε κάτι είναι θέμα απλά εξάσκησης και όχι διανόησης, ή αν η συνολική "ευφυϊα" αυξάνεται με την εξάσκηση.
The Analytical Engine has no pretensions to originate anything. It can do whatever we know how to order it to perform (...)
Ada Lovelace


Θέλω και εγώ να παίξω D&D λέμε!!! :-( :-(
User avatar
rapadder
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1897
Joined: Thu Jun 17, 2004 7:12 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Post by rapadder » Fri Aug 25, 2006 4:37 pm

Erevodifwntas wrote:Έχω διδάξει αλγοριθμούς σε παιδιά Γ Λυκείου (για την ακρίβεια τους έβαλα θέματα από το διαγώνισμα που γράψαμε στο Μήλη στο μεταπτυχιακό) και πίστεψε με, οι μαθητές του 13 που ενδιαφέρονταν για το μάθημα, το έλυσαν και υπήρξαν μαθητές του 18 που δεν το έλυσαν (ούτε έφτασαν κοντά).
Ναι αλλά αν ο μαθητής του 13 (που έλυσε το θέμα) έδειχνε ενδιαφέρον και για τα υπόλοιπα μαθήματα δεν θα ήταν μαθητής του 13 αλλά του 18 (λέω τώρα). Αν παραμείνει μαθητής δυναμικότητας 13 τότε ίσως πάει χαμένος. Εμένα ο καλύτερος μαθητής στο τμήμα της Β Λυκείου (σημαιοφόρος κλπ) έκανε μια κοιλιά στο μέσο της Γ' Λυκείου και κατέληξε σ' ένα ΤΕΙ επαρχίας το οποίο δεν ξέρω και αν το τελείωσε. Φυσικά και ήταν πολύ έξυπνο παιδί αλλά τι να το κάνεις αφού δεν ενδιαφέροταν.
Μαθητής έξυπνος του 10 υπάρχει και είναι (δυστυχώς) πολλοί. Αλλά μαθητής που να ενδιαφέρεται και να είναι του 10 δεν υπάρχει, γιατί αν πραγματικά ενδιαφερόταν δεν θα ήταν του 10 αλλά πολύ καλύτερος ;).
Erevodifwntas wrote:Το λάθος σου (κατά την άποψή μου) είναι ότι ταυτίζεις το βαθμό στις εξετάσεις με το επίπεδο γνώσεων και διανοητικής ικανοτήτας.
Με το επίπεδο γνώσεων ναι, όχι όμως με το επίπεδο διανοητικής ικανότητας. Κρίνοντας από τον εαυτό μου, δεν νομίζω ότι από το Μαθηματικό Ιωαννίνων, το ΔΕΤ και την Πληροφορική ΑΣΟΕΕ (που τελικά κατέληξα) έκανα κάποιο λογικό/ διανοητικό άλμα (δυστυχώς δηλαδή :)). Απλά διάβασα περισσότερο και πιο συστηματικά.
... Γράφτε κώδικα όσο είναι καιρός ...
User avatar
PaP
Venus Project Founder
Venus Project Founder
Posts: 1077
Joined: Wed Apr 21, 2004 12:06 am
Academic status: Alumnus/a
Location: San Francisco
Contact:

Post by PaP » Fri Aug 25, 2006 5:28 pm

Στα καλά πανεπιστήμια των ΗΠΑ παίρνουν και φοιτητές (1-2 βέβαια) που έχουν πολύ χαμηλότερους ΜΟ από τους υπόλοιπους και αυτό γιατί πιστεύουν ότι και εκεί υπάρχουν φοιτητές που "αξίζουν". Βέβαια παράπλευρα και αυτοί έρχουν πολλά να δείξουν. Πχ hackerαδες που στο σχολείο πάτωσαν αλλά στο net οργίασαν
Erevodifwntas
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1098
Joined: Thu Apr 22, 2004 2:18 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: In a Long Time Ago in A Galaxy far far away
Contact:

Post by Erevodifwntas » Fri Aug 25, 2006 6:56 pm

το να κάτσεις να διαβάσεις και να γράψεις καλά απέχει πάρα πολύ από το να έχεις και γνώσεις... ξέρω άτομα που είναι στόκοι και βγάζουν βαθμολογίες πάνω από 19 μόνο και μόνο επειδή διαβάζουν, αλλά αν πας να τους μιλήσεις...

Το νόημα (επειδή ξεφύγαμε λίγο) είναι ότι η πτώση της βάσης της σχολής μας δεν είναι αρνητικό. Η ποιότητα αυτών που βγαίνουν πρέπει να μας προβληματίζει.

(καλά δεν τους έβαλα και τίποτα περίεργο, ένα θέμα δυναμικού προγραμματισμού ήταν)
Go To Statement Considered Harmful (Τιτλος δημοσίευσης του Edsger Dijkstra).

my personal site
User avatar
tsilochr
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 3246
Joined: Tue Mar 16, 2004 2:47 pm
Academic status: PhD
Gender:
Location: mm.aueb.gr
Contact:

Post by tsilochr » Fri Aug 25, 2006 7:33 pm

ρε χαλαρώστε, εξάλλου αν πέσει η βάση σημαίνει ότι θα σκάσουν μύτη και παιδάκια λιγότερο φύτουλες. Αντε να ανεβάζουμε και το ΜΟ σε όμορφες παρουσίες :razz: Έχετε δει τι παίζεται στα άλλα τμήματα (Marketing, ΔΕΟΣ, ΟΔΕ)? Εμείς τώρα φτιάχνουμε κάπως...
User avatar
Ethel
Venus Project Founder
Venus Project Founder
Posts: 2395
Joined: Fri Mar 19, 2004 10:41 am
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: New York City, NY
Contact:

Post by Ethel » Fri Aug 25, 2006 7:38 pm

Καθένας με τον πόνο του...
There's no place like 127.0.0.1
User avatar
Ganther
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2273
Joined: Fri Jun 18, 2004 9:31 am
Academic status: 3rd year
Gender:

Post by Ganther » Fri Aug 25, 2006 8:33 pm

tsilochr wrote:ρε χαλαρώστε, εξάλλου αν πέσει η βάση σημαίνει ότι θα σκάσουν μύτη και παιδάκια λιγότερο φύτουλες. Αντε να ανεβάζουμε και το ΜΟ σε όμορφες παρουσίες :razz: Έχετε δει τι παίζεται στα άλλα τμήματα (Marketing, ΔΕΟΣ, ΟΔΕ)? Εμείς τώρα φτιάχνουμε κάπως...
Ε μαζι με τα αλλα τμηματα ειμαστε... :-D :-D δεν ειμαστε κ σε ξεχωριστα κτηρια....

Οι μισοι που ξερω, εχουν(με) κοπελες απο αλλο τμημα της σχολης :cool: :-D
User avatar
PaP
Venus Project Founder
Venus Project Founder
Posts: 1077
Joined: Wed Apr 21, 2004 12:06 am
Academic status: Alumnus/a
Location: San Francisco
Contact:

Post by PaP » Fri Aug 25, 2006 8:54 pm

tsilochr wrote:ρε χαλαρώστε, εξάλλου αν πέσει η βάση σημαίνει ότι θα σκάσουν μύτη και παιδάκια λιγότερο φύτουλες. Αντε να ανεβάζουμε και το ΜΟ σε όμορφες παρουσίες :razz: Έχετε δει τι παίζεται στα άλλα τμήματα (Marketing, ΔΕΟΣ, ΟΔΕ)? Εμείς τώρα φτιάχνουμε κάπως...
Επειδή το ξέρω καλά το Marketing εκεί παίζει μεγαλύτερος ΜΟ και πολύ σπάσιμο στη διάρκεια της φοίτησης και πολύ ξεκατίνιασμα :evil: αλλά είναι το τμήμα που τραβάει και δεν είναι θέμα ΜΟ. Πάντως ένα από τα καλύτερα του πρώτου έτους είχε χαμηλότερο ΜΟ γιατί είχε περάσει αλλού και ήρθε μεταγραφή ;-) Ετσι για την ιστορία...
User avatar
Ganther
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2273
Joined: Fri Jun 18, 2004 9:31 am
Academic status: 3rd year
Gender:

Post by Ganther » Fri Aug 25, 2006 9:01 pm

... Αντρες... :-D
User avatar
AnINffected
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1935
Joined: Fri Jul 30, 2004 7:12 am
Location: There and Back Again

Post by AnINffected » Sat Aug 26, 2006 11:40 am

Erevodifontas wrote:το να κάτσεις να διαβάσεις και να γράψεις καλά απέχει πάρα πολύ από το να έχεις και γνώσεις... ξέρω άτομα που είναι στόκοι και βγάζουν βαθμολογίες πάνω από 19 μόνο και μόνο επειδή διαβάζουν, αλλά αν πας να τους μιλήσεις...

Συμφωνώ πάλι με Erevos.
rapadder wrote: Μαθητής έξυπνος του 10 υπάρχει και είναι (δυστυχώς) πολλοί. Αλλά μαθητής που να ενδιαφέρεται και να είναι του 10 δεν υπάρχει, γιατί αν πραγματικά ενδιαφερόταν δεν θα ήταν του 10 αλλά πολύ καλύτερος
rapadder έχεις απόλυτο δίκιο σε αυτό, αλλά πρέπει να συνυπολογίσουμε και άλλες περιπτώσεις.Εκτός από αυτές τις κατηγορίες, υπάρχει η κατηγορία του μαθητή που ενδιαφέρεται μόνο για το βαθμό, διαβάζει μηχανικά και παίρνει 20, υπάρχει και η κατηγορία του μαθητή που ενδιαφέρεται ουσιαστικά αλλά ατυχεί (Παράδειγμα ενας φίλος μου, μαθητής του 20 σε όλους τους ελέγχους, ήθελε να περάσει Ιατρ. Αθήνας αλλά πέρασε Ιατρ. Αλεξανδρ. επειδή απέτυχε μία φορά στη Βιολογία).

Με ενοχλεί πολύ η νοοτροπία που περνά το εκπ. σύστημα σήμερα σε όλους:Άντε οι καθηγητές να τελειώνουν την ύλη (το πώς θα μεταδοθεί η γνώση γίνεται αναγκαστικά δευτερεύον ζήτημα) και αντε οι μαθητές να πιάσουν το Χ βαθμό (με οποιονδήποτε τρόπο, ακόμη και αποστηθίζοντας).Ύστερα επικρατεί και ο γνωστός πανικός με τις Πανελλήνιες και δεκάδες άρθρα του τύπου "πως να δώσετε εξετάσεις".

Σκέφτομαι οτί οι Πανελλήνιες και ίσως ακόμη και το σύστημα της βαθμολόγησης θα έπρεπε να καταργηθούν εντελώς και στη θέση του να έχουμε συνεντεύξεις από τους υποψήφιους φοιτητές (όπως άλλωστε κάνουν στους υποψήφιους για τα μεταπτυχιακά).
Ή τουλάχιστον να γίνει κάπως πιο ελαστικό.Να μην υπάρχει και αυτό το άγχος με τις Πανελλαδικές.
The Analytical Engine has no pretensions to originate anything. It can do whatever we know how to order it to perform (...)
Ada Lovelace


Θέλω και εγώ να παίξω D&D λέμε!!! :-( :-(
nancyk
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 376
Joined: Mon Feb 20, 2006 11:48 am
Academic status: MSc

Post by nancyk » Sat Aug 26, 2006 10:30 pm

Εγώ πάντως νομίζω ότι οι πανελλαδικές είναι το πιο αξιόπιστο σύστημα που υπάρχει.Οι εισαγωγικές εξετάσεις σε κάθε σχολή θα ήταν πολύ πιο υποκειμενικές.Εξάλλου αν ένας μαθητής ενδιαφέρεται για μια συγκεκριμένη σχολή ,και όχι για μια οποιαδήποτε, μπορεί να ξαναδώσει εξετάσεις.
User avatar
sudtuwup
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 707
Joined: Fri May 14, 2004 6:46 pm
Academic status: MSc
Gender:
Location: Xavier Institute for Higher Learning

Post by sudtuwup » Sun Aug 27, 2006 12:55 pm

Θα συμφωνησω με τον tsilochr.. Περα απο την πλακα ομως την πληροφορικη την ζητουν πολλα ατομα με χαμηλους βαθμους τα οποια φετος αποκλειστηκαν. Για αυτο κατα την γνωμη μου επεσαν οι βασεις των πληρ. Μαζι μετα ονειρα για lifestyle τυπου πολυτεχνειου κ νομικης.
Image
Post Reply

Return to “Τμήμα - Πανεπιστήμιο”