O silegav έχει δίκιο. Για παράδειγμα, η δουλειά του Ίωνα (και των συνεργατών του) στην αντιμετώπιση του mail spam είναι πολύ ενδιαφέρουσα και έχει τύχει αναγνώρισης από τη διεθνή ερευνητική κοινότητα. Μάλιστα, οι συνεργάτες μου κι εγώ σκοπεύουμε να την αξιοποιήσουμε για να αναπτύξουμε μεθόδους αντιμετώπισης του call spam (σε VoIP).
Δ. Γκρ.
Ιων Ανδρουτσοπουλος++
- AmmarkoV
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2838
- Joined: Thu Nov 04, 2004 2:55 pm
- Gender: ♂
- Location: Reloaded @ Santa Friday
- Contact:
Πιστεύω οτι έχουν πολλές up to date γνώσεις , μεταδοτικότητα (ακόμα και σε "βαρετά" πράματα όπως επεξήγηση Trees κτλ , εκεί που παρακολουθώντας άλλους καθηγητές σε παίρνει ο ύπνος) και τριβή με τον τομέα τους..tara wrote:εγω θα κανω λιγο τον κακο.Οι συγκεκριμενοι καθηγητες γιατι ειναι καλοι?Μηπως γιατι κανουν τα αυτονοητα?
- Spoiler: εμφάνιση/απόκρυψη

- Fairy
- Gbyte level
- Posts: 1733
- Joined: Tue Jan 24, 2006 4:48 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♀
- Location: Mairyland Park
Πάιρνω το θάρρος να βγω για μια τελευταία φορά offtopic, για να ζητήσω μια δημόσια συγγνώμη από τη Δήμητρα κι όποια άλλη κοπέλα που προσβλήθηκε από την κακοδιατυπωμένη φράση μου.
Το σχόλιο μου βαίζεται σε προσωπική μου παρατήρηση και συζήτηση για το θέμα με αρκετές συμφοιτήτριές μου. Δεν ήθελα να πω, πως οι κοπέλες είναι υποδεέστρες νοητικά όσον αφορά τα τεχνολογικά θέματα από τα αγόρια. Απλά από προσωπική παρατήρηση μπορώ να πω πως ακούω όλη την ώρα κυρίως αγόρια να τσακώνονται για το "ποια είναι η καλύτερη κάρτα γραφικών", ενώ από την άλλη βλέπω πως πάρα πολλά κορίτσια έχουν επιλέξει τον κύκλο σπουδών με τα Οικονομικά. Σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί να βγει κάποια γενικευτική παρατήρηση από αυτό, πέραν του ό,τι στατιστικά (κι ίσως ανεξήγητα) τα αγόρια ενδιαφέρονται λίγο περισσότερο για μηχανολογικά ζητήματα από τα κορίτσια χωρίς αυτό να σημαίνει κάτι για τη νοητική δυνατότητα των δύο φύλων. Στο κάτω κάτω νομίζω τα δύο φύλα είμαστε ποσοτικά 50 - 50 στο τμήμα Πληροφορικής, ενώ στο Marketing σε μια αίθουσα 200 ατόμων βλέπεις 4 αγόρια! Αυτό από την πλευρά του δεν σημαίνει πως τα αγόρια πάσχουν στο θέμα της επικοινωνίας, απλά τα κορίτσια από τη φύση τους έλκονται (στατιστικά πάντα) περισσότερο από τις κοινωνικές επιστήμες...
Συγγνώμη και πάλι, κι ας μη χαλάσουμε άλλο το topic για τον κο Ανδρουτσόπουλο...
-----------------
Αυτό που αναφέρατε, κύριε Γκρίτζαλη, ακούγεται εξαιρετικά ενδιαφέρον. Πάντα είναι ευχάριστο να ακούς πως μια ελληνική σχολή παράγει αξιόλογο ερευνητικό έργο τη στιγμή που η έρευνα στην Ελλάδα είναι μηδαμινή και δεν υποστηρίζεται επαρκώς.

Το σχόλιο μου βαίζεται σε προσωπική μου παρατήρηση και συζήτηση για το θέμα με αρκετές συμφοιτήτριές μου. Δεν ήθελα να πω, πως οι κοπέλες είναι υποδεέστρες νοητικά όσον αφορά τα τεχνολογικά θέματα από τα αγόρια. Απλά από προσωπική παρατήρηση μπορώ να πω πως ακούω όλη την ώρα κυρίως αγόρια να τσακώνονται για το "ποια είναι η καλύτερη κάρτα γραφικών", ενώ από την άλλη βλέπω πως πάρα πολλά κορίτσια έχουν επιλέξει τον κύκλο σπουδών με τα Οικονομικά. Σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί να βγει κάποια γενικευτική παρατήρηση από αυτό, πέραν του ό,τι στατιστικά (κι ίσως ανεξήγητα) τα αγόρια ενδιαφέρονται λίγο περισσότερο για μηχανολογικά ζητήματα από τα κορίτσια χωρίς αυτό να σημαίνει κάτι για τη νοητική δυνατότητα των δύο φύλων. Στο κάτω κάτω νομίζω τα δύο φύλα είμαστε ποσοτικά 50 - 50 στο τμήμα Πληροφορικής, ενώ στο Marketing σε μια αίθουσα 200 ατόμων βλέπεις 4 αγόρια! Αυτό από την πλευρά του δεν σημαίνει πως τα αγόρια πάσχουν στο θέμα της επικοινωνίας, απλά τα κορίτσια από τη φύση τους έλκονται (στατιστικά πάντα) περισσότερο από τις κοινωνικές επιστήμες...
Συγγνώμη και πάλι, κι ας μη χαλάσουμε άλλο το topic για τον κο Ανδρουτσόπουλο...
-----------------
Αυτό που αναφέρατε, κύριε Γκρίτζαλη, ακούγεται εξαιρετικά ενδιαφέρον. Πάντα είναι ευχάριστο να ακούς πως μια ελληνική σχολή παράγει αξιόλογο ερευνητικό έργο τη στιγμή που η έρευνα στην Ελλάδα είναι μηδαμινή και δεν υποστηρίζεται επαρκώς.
"Αν αυτό που έκανες χτες σου φαίνεται ακόμα μεγάλο, δεν έχεις κάνει αρκετά σήμερα."