Κατάληψη
-
- Mbyte level
- Posts: 810
- Joined: Mon Mar 21, 2005 2:45 am
- Academic status: Alumnus/a
- Location: Stony Brook, NY
Το κύριο πρόβλημα της παιδείας δεν είναι τα χρήματα,
Το κύριο πρόβλημα της παιδείας είναι η νοοτροπία.
Η νοοτροπία της ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗΣ πλειοψηφίας των φοιτητών ότι το πανεπιστήμιο είναι περίοδος διακοπών μετά το λύκειο. Η νοοτροπία των μελλών των παρατάξεων ότι το πανεπιστήμιο είναι χώρος για την πολιτική ή συνδικαλιστική προβολή τους. Η νοοτροπία πολλών καθηγητών ότι το πανεπιστήμιο είναι α) Δημόσια Υπηρεσσία ή β) το προσωπικό τους βασίλειο.
Και να δωθούν τα χρήματα, αν δεν αλλάξει ο τρόπος σκέψης, δεν θα αλλάξει η κατάσταση. Έστω ότι αύριο δινόταν η αύξηση στο 5% του ΑΕΠ. Νομίζει έστω και ένας ότι ξαφνικά οι "αντιδρούντες" θα σταματούσαν να καταστρέφουν τα έδρανα και να βάφουν τους τοίχους της σχολής κατά την διάρκεια των εκλογών/γενικών συνελεύσεων;
Νομίζει κανείς ότι ο Λυπιτάκης θα άρχιζε να βάζει κανονικά θέματα στις εξετάσεις;
Νομίζει κανείς ότι θα σταματήσει το μπάχαλο με τα μεταπτυχιακά;
Δεν είναι θέμα χρημάτων...όταν πάψουν τα παραπάνω φαινόμενα τότε θα είμαστε άξιοι να πάμε σε νέο κτίριο...και να πάρουμε νέα PCs...
Όσον αφορά το νομοσχέδιο, αναφορά στην αξιολόγηση γινόταν. Αναφορά στα οικονομικά των πανεπιστημίων γινόταν, αναφορά στους αιώνιους φοιτητές γινόταν, αναφορά στο θέμα των βιβλίων γινόταν, αναφορά στο θέμα εκλογής των πρυτανικών αρχών γινόταν. Τί άλλο χρειάζεται ένα νομοσχέδιο για να θεωρηθεί σοβαρό;
Το κύριο πρόβλημα της παιδείας είναι η νοοτροπία.
Η νοοτροπία της ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗΣ πλειοψηφίας των φοιτητών ότι το πανεπιστήμιο είναι περίοδος διακοπών μετά το λύκειο. Η νοοτροπία των μελλών των παρατάξεων ότι το πανεπιστήμιο είναι χώρος για την πολιτική ή συνδικαλιστική προβολή τους. Η νοοτροπία πολλών καθηγητών ότι το πανεπιστήμιο είναι α) Δημόσια Υπηρεσσία ή β) το προσωπικό τους βασίλειο.
Και να δωθούν τα χρήματα, αν δεν αλλάξει ο τρόπος σκέψης, δεν θα αλλάξει η κατάσταση. Έστω ότι αύριο δινόταν η αύξηση στο 5% του ΑΕΠ. Νομίζει έστω και ένας ότι ξαφνικά οι "αντιδρούντες" θα σταματούσαν να καταστρέφουν τα έδρανα και να βάφουν τους τοίχους της σχολής κατά την διάρκεια των εκλογών/γενικών συνελεύσεων;
Νομίζει κανείς ότι ο Λυπιτάκης θα άρχιζε να βάζει κανονικά θέματα στις εξετάσεις;
Νομίζει κανείς ότι θα σταματήσει το μπάχαλο με τα μεταπτυχιακά;
Δεν είναι θέμα χρημάτων...όταν πάψουν τα παραπάνω φαινόμενα τότε θα είμαστε άξιοι να πάμε σε νέο κτίριο...και να πάρουμε νέα PCs...
Όσον αφορά το νομοσχέδιο, αναφορά στην αξιολόγηση γινόταν. Αναφορά στα οικονομικά των πανεπιστημίων γινόταν, αναφορά στους αιώνιους φοιτητές γινόταν, αναφορά στο θέμα των βιβλίων γινόταν, αναφορά στο θέμα εκλογής των πρυτανικών αρχών γινόταν. Τί άλλο χρειάζεται ένα νομοσχέδιο για να θεωρηθεί σοβαρό;
"Liberal" isn't a dirty word Blackadder!
-
- Kilobyte level
- Posts: 372
- Joined: Mon Sep 11, 2006 3:57 am
- Gender: ♂
- Location: Στον τελευταίο οικισμό των Βριλ . . .
Έχεις απόλυτο δίκιο. Εννοείται οτι το πρώτο που χρειάζεται είναι αλλαγή νοοτροπίας γι'αυτό και είπα ότι η παιδεία ψάχνει την ταυτότητά της.
Μετά απο αυτό όμως θα χρειαστούν και πρακτικά πράγματα. Το θέμα των αιώνιων φοιτητών π.χ. έχει χαρακτήρα καταστολής της νοοτροπίας και όχι αλλαγής της. Αλλάζει την νοοτροπία αυτό το πλαίσιο ? Αυτό του χρειάζεται για να θεωρηθεί σοβαρό...
Μετά απο αυτό όμως θα χρειαστούν και πρακτικά πράγματα. Το θέμα των αιώνιων φοιτητών π.χ. έχει χαρακτήρα καταστολής της νοοτροπίας και όχι αλλαγής της. Αλλάζει την νοοτροπία αυτό το πλαίσιο ? Αυτό του χρειάζεται για να θεωρηθεί σοβαρό...
Όσες κι αν χτίζουν φυλακές
κι αν ο κλοιός στενεύει,
ο νους μας είναι αληταριό
που όλο θα δραπετεύει..
κι αν ο κλοιός στενεύει,
ο νους μας είναι αληταριό
που όλο θα δραπετεύει..
-
- Mbyte level
- Posts: 810
- Joined: Mon Mar 21, 2005 2:45 am
- Academic status: Alumnus/a
- Location: Stony Brook, NY
Ευτυχώς οι κυβερνήσεις δεν έχουν τελειοποιήσει την τεχνολογία της πλύσης εγκεφάλου για να μας αλλάξουν οι ίδιες την νοοτροπία.
Από την στιγμή που το ΛΟΓΙΚΟ είναι να μην υφίσταται το φαινόμενο των αιωνίων φοιτητών, είναι λογικό να επέλθει η καταστολή του.
ΥΓ: το πλαίσιο προβλέπει και μέτρα για να μην εμφανίζονται φαινόμενα καθηγητών-θεριστών (πχ. επιτροπές εξετάσεων, αξιολόγηση καθηγητών κλπ).
Από την στιγμή που το ΛΟΓΙΚΟ είναι να μην υφίσταται το φαινόμενο των αιωνίων φοιτητών, είναι λογικό να επέλθει η καταστολή του.
ΥΓ: το πλαίσιο προβλέπει και μέτρα για να μην εμφανίζονται φαινόμενα καθηγητών-θεριστών (πχ. επιτροπές εξετάσεων, αξιολόγηση καθηγητών κλπ).
"Liberal" isn't a dirty word Blackadder!
-
- Kilobyte level
- Posts: 372
- Joined: Mon Sep 11, 2006 3:57 am
- Gender: ♂
- Location: Στον τελευταίο οικισμό των Βριλ . . .
Πλύση εγκεφάλου ?????????????
Απο εμάς ξεκινάει το πρόβλημα ?????????
Προηγούνται άλλα 12 χρόνια που είσαι μέσα στα σχολεία πριν μπείς στο πανεπιστήμιο και εκεί δημιουργείται η νοοτροπία απο πελυράς φοιτητών και μάλιστα κλείνοντας με την τραυαματική 3η Λυκείου με τις πανέμορφες Πανελλήνιές της...
Η νοοτροπία είναι ευθύνη και των μεν και των δεν. Ας εξαγνιστούν οι μεν πρώτα, πριν χρειαστεί να κάνουν πλύση εγκεφάλου σε αυτούς που έχουν λάθος νοοτροπία..
Φιλικά μιλάμε πάντα
Απο εμάς ξεκινάει το πρόβλημα ?????????
Προηγούνται άλλα 12 χρόνια που είσαι μέσα στα σχολεία πριν μπείς στο πανεπιστήμιο και εκεί δημιουργείται η νοοτροπία απο πελυράς φοιτητών και μάλιστα κλείνοντας με την τραυαματική 3η Λυκείου με τις πανέμορφες Πανελλήνιές της...
Η νοοτροπία είναι ευθύνη και των μεν και των δεν. Ας εξαγνιστούν οι μεν πρώτα, πριν χρειαστεί να κάνουν πλύση εγκεφάλου σε αυτούς που έχουν λάθος νοοτροπία..
Φιλικά μιλάμε πάντα
Όσες κι αν χτίζουν φυλακές
κι αν ο κλοιός στενεύει,
ο νους μας είναι αληταριό
που όλο θα δραπετεύει..
κι αν ο κλοιός στενεύει,
ο νους μας είναι αληταριό
που όλο θα δραπετεύει..
-
- Mbyte level
- Posts: 810
- Joined: Mon Mar 21, 2005 2:45 am
- Academic status: Alumnus/a
- Location: Stony Brook, NY
Από τους γονείς μας και τους δασκάλους μας. Αλλά κάποια στιγμή μέχρι τα 18 - 20 πρέπει να πήξει και το δικό μας το μυαλό...Elder wrote:Πλύση εγκεφάλου ?????????????
Απο εμάς ξεκινάει το πρόβλημα ?????????
Η νοοτροπία στο λύκειο προκύπτει όπως προανέφερα από τους γονείς και τους δασκάλους ("Τελείωνε παιδάκι μου να μπεις στο πανεπιστήμιο να ησυχάσεις..."). Οι πανελλήνιες συντελούν σε αυτή, αλλά αυτό πάει να αλλάξει (πχ ελλάτωση μαθημάτων).Προηγούνται άλλα 12 χρόνια που είσαι μέσα στα σχολεία πριν μπείς στο πανεπιστήμιο και εκεί δημιουργείται η νοοτροπία απο πελυράς φοιτητών και μάλιστα κλείνοντας με την τραυαματική 3η Λυκείου με τις πανέμορφες Πανελλήνιές της...
Μα ο μόνος τρόπος για να εξαγνιστεί το κράτος είναι η αλλαγή των νομοθετικών πλαισίων και των θεσμών. Το πρόβλημα είναι ότι κάθε φορά που πάει να αλλάξει κάτι, ξεσηκώνεται κόσμος και ντουνιάς χωρίς όμως να έχει να προτείνει κάτι καλύτερο (πέραν από καραμέλες του στυλ 5-10-15% του ΑΕΠ για την παιδεία...).Η νοοτροπία είναι ευθύνη και των μεν και των δεν. Ας εξαγνιστούν οι μεν πρώτα, πριν χρειαστεί να κάνουν πλύση εγκεφάλου σε αυτούς που έχουν λάθος νοοτροπία..
Πάντα :pΦιλικά μιλάμε πάντα
"Liberal" isn't a dirty word Blackadder!
-
- Kilobyte level
- Posts: 372
- Joined: Mon Sep 11, 2006 3:57 am
- Gender: ♂
- Location: Στον τελευταίο οικισμό των Βριλ . . .
Οι περισσότεροι γονείς έχουν πηγμένο μυαλό ήδη και δεν νομίζω να ωθούν τα παιδιά τους στο να κάνουν διακοπές αντι να πηγαίνουν στο πανεπιστήμιο επειδή ξέρουν καλά τι σημαίνει αυτό. Όσοι έχω γνωρίσει τουλάχιστον, όπως λένε διάβασε όταν είσαι σχολείο έτσι λένε και διάβασε όταν είσαι πανεπιστήμιο. Δεν θέλουν να χρωστάς, να μείνεις πίσω, να τρέχεις κλπ. Σίγουρα θα υπάρχουν και κάποιοι όμως που έχουν το μυαλό πάνω απο το κεφάλι τους.
Οι αιώνιοι φοιτητές θερίζουν ότι έσπειραν. Κακό στον εαυτό τους κάνουν και όχι στο πανεπιστήμιο. Ότι βιβλία πήραν πήραν, ότι εφαγαν έφαγαν τέρμα η κάρτα σίτισης η στέγαση κλπ (δεν ξέρω αν υπάρχει αυτό αλλά είναι μια χαρά λογικό μέτρο-αυτά να είναι ας πούμε και τα μέτρα που θα τους πιέζουν να τελειώσουν),παρακολουθήσεις δεν χρειάζονται τόσο αλλά διάβασμα στο σπίτι. Αλλά δεν μπορεί η μπάλα να παίρνει και κόσμο που αποφάσισε να βγάλει το πανεπιστήμιο μαζι με παράλληλη δουλειά ή που θέλει να πάει αργά για να βγάλει βαθμό ή που εγκλωβίστηκε απο το ένα μάθημα που δεν του περνάει ο τάδε καθηγητής και να χάνει το πτυχίο του. Όλα αυτά επειδή το ν+2 για δύσκολες σχολές (μαθημικό, φυσικό) κλπ είναι πολύ οριακό, για ν+ν π.χ. δεν το συζητούσαμε.
Δεν είμαι απόλυτος βέβαια σε αυτά,δεν είμαι υπουργός παιδείας.
Αλλά πχ είναι προφανές οτι ο εξαγνισμός το κράτους θα έπρεπε να ξεκινήσει απο το το να μην στριμοχνόμαστε 200+ άτομα σε ένα αμφιθέατρο χωρίς να έχεις που να κάτσεις, απο εργαστήρια (εμείς ευτυχώς καλά είμαστε αλλά άλλα πανεπιστήμια είναι σε άθλια κατάσταση), να κάνουν οι καθηγητές σωστά τη δουλειά τους κλπ κλπ Είμαι σίγουρος ότι μπαίνει κόσμος με διάθεση να δουλέψει αλλά κάποια πράγματα οδηγούν στην αποστροφή (βέβαια προσαρμόζονται άλλοι γρήγορα άλλοι αργότερα γιατί αμα το γουστάρεις αυτό που κάνεις ξεπερνάς τα εμόδια) όπως είμαι και σίγουρος ότι μπαίνουν και άνθρωποι που θα έχουν για ένα διάστημα τα μυαλά στα κάγκελα.
Anyway ο καθένας έχει τη γνώμη του το θέμα είναι όμως να περνιούνται πλάισια και θεσμοί με την έγκριση της πλειοψηφίας όπως το ίδιο να γίνεται και μέσα στο πανεπιστήμιο όταν είναι για αποφάσεις καταλήψεων κλπ...
Οι αιώνιοι φοιτητές θερίζουν ότι έσπειραν. Κακό στον εαυτό τους κάνουν και όχι στο πανεπιστήμιο. Ότι βιβλία πήραν πήραν, ότι εφαγαν έφαγαν τέρμα η κάρτα σίτισης η στέγαση κλπ (δεν ξέρω αν υπάρχει αυτό αλλά είναι μια χαρά λογικό μέτρο-αυτά να είναι ας πούμε και τα μέτρα που θα τους πιέζουν να τελειώσουν),παρακολουθήσεις δεν χρειάζονται τόσο αλλά διάβασμα στο σπίτι. Αλλά δεν μπορεί η μπάλα να παίρνει και κόσμο που αποφάσισε να βγάλει το πανεπιστήμιο μαζι με παράλληλη δουλειά ή που θέλει να πάει αργά για να βγάλει βαθμό ή που εγκλωβίστηκε απο το ένα μάθημα που δεν του περνάει ο τάδε καθηγητής και να χάνει το πτυχίο του. Όλα αυτά επειδή το ν+2 για δύσκολες σχολές (μαθημικό, φυσικό) κλπ είναι πολύ οριακό, για ν+ν π.χ. δεν το συζητούσαμε.
Δεν είμαι απόλυτος βέβαια σε αυτά,δεν είμαι υπουργός παιδείας.
Αλλά πχ είναι προφανές οτι ο εξαγνισμός το κράτους θα έπρεπε να ξεκινήσει απο το το να μην στριμοχνόμαστε 200+ άτομα σε ένα αμφιθέατρο χωρίς να έχεις που να κάτσεις, απο εργαστήρια (εμείς ευτυχώς καλά είμαστε αλλά άλλα πανεπιστήμια είναι σε άθλια κατάσταση), να κάνουν οι καθηγητές σωστά τη δουλειά τους κλπ κλπ Είμαι σίγουρος ότι μπαίνει κόσμος με διάθεση να δουλέψει αλλά κάποια πράγματα οδηγούν στην αποστροφή (βέβαια προσαρμόζονται άλλοι γρήγορα άλλοι αργότερα γιατί αμα το γουστάρεις αυτό που κάνεις ξεπερνάς τα εμόδια) όπως είμαι και σίγουρος ότι μπαίνουν και άνθρωποι που θα έχουν για ένα διάστημα τα μυαλά στα κάγκελα.
Anyway ο καθένας έχει τη γνώμη του το θέμα είναι όμως να περνιούνται πλάισια και θεσμοί με την έγκριση της πλειοψηφίας όπως το ίδιο να γίνεται και μέσα στο πανεπιστήμιο όταν είναι για αποφάσεις καταλήψεων κλπ...
Last edited by Elder on Tue Oct 10, 2006 8:31 pm, edited 2 times in total.
Όσες κι αν χτίζουν φυλακές
κι αν ο κλοιός στενεύει,
ο νους μας είναι αληταριό
που όλο θα δραπετεύει..
κι αν ο κλοιός στενεύει,
ο νους μας είναι αληταριό
που όλο θα δραπετεύει..
- Ganther
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2273
- Joined: Fri Jun 18, 2004 9:31 am
- Academic status: 3rd year
- Gender: ♀
Elder, εχεις λαθος...
Μπορει και να φτασω να θεωρηθω αιωνιος φοιτητης(δε ξερω ποτε θα τελειωσω), αλλα πιστεψε με, παμε κ για ενα καφε οποτε θελεις να τα συζητησουμε,να δεις οτι δεν ειμαι ο "τυπικος" αιωνιος φοιτητης που τρωει τα λεφτα του μπαμπα και τα ξυνει ολη μερα...
Θεωρω τον εαυτο μου θυμα του συστηματος, (προφανως και φταιω ΕΓΩ και οχι το συστημα) που πιστεψα το παραμυθακι που μας λεγαν ολα τα χρονια, οτι και καλα ας πουμε, αν μπεις θα τελειωσεις, και εφαγα 2 χρονια γκρινιαζοντας για το "Ποσο δυσκολα ειναι τα μαθηματα" ενω απλα δε διαβαζα! Πιστεψε με, αν ειχα το Ν+2, θα τελειωνα στην ωρα μου... Μερικοι θελουμε ενα μπαμπουλα για να λειτουργησουμε...
Μπορει και να φτασω να θεωρηθω αιωνιος φοιτητης(δε ξερω ποτε θα τελειωσω), αλλα πιστεψε με, παμε κ για ενα καφε οποτε θελεις να τα συζητησουμε,να δεις οτι δεν ειμαι ο "τυπικος" αιωνιος φοιτητης που τρωει τα λεφτα του μπαμπα και τα ξυνει ολη μερα...
Θεωρω τον εαυτο μου θυμα του συστηματος, (προφανως και φταιω ΕΓΩ και οχι το συστημα) που πιστεψα το παραμυθακι που μας λεγαν ολα τα χρονια, οτι και καλα ας πουμε, αν μπεις θα τελειωσεις, και εφαγα 2 χρονια γκρινιαζοντας για το "Ποσο δυσκολα ειναι τα μαθηματα" ενω απλα δε διαβαζα! Πιστεψε με, αν ειχα το Ν+2, θα τελειωνα στην ωρα μου... Μερικοι θελουμε ενα μπαμπουλα για να λειτουργησουμε...
-
- Mbyte level
- Posts: 810
- Joined: Mon Mar 21, 2005 2:45 am
- Academic status: Alumnus/a
- Location: Stony Brook, NY
Η νοοτροπία των "διακοπών" προκύπτει στο Λύκειο...Elder wrote:Οι περισσότεροι γονείς έχουν πηγμένο μυαλό ήδη και δεν νομίζω να ωθούν τα παιδιά τους στο να κάνουν διακοπές αντι να πηγαίνουν στο πανεπιστήμιο επειδή ξέρουν καλά τι σημαίνει αυτό. Όσοι έχω γνωρίσει τουλάχιστον, όπως λένε διάβασε όταν είσαι σχολείο έτσι λένε και διάβασε όταν είσαι πανεπιστήμιο. Δεν θέλουν να χρωστάς, να μείνεις πίσω, να τρέχεις κλπ. Σίγουρα θα υπάρχουν και κάποιοι όμως που έχουν το μυαλό πάνω απο το κεφάλι τους.
Οι αιώνιοι όμως δυσχεραίνουν (sp?) το γραφειοκρατικό κομμάτι του πανεπιστημίου, και (ΠΟΛΥ σημαντικό) επιρρεάζουν τις διαδικασίες λήψεως αποφάσεων. Δεν γίνεται άτομα που έχουν να πατήσουν στο πανεπιστήμιο ΧΡΟΝΙΑ να μπορού να ψηφίσουν παράταξη στις εκλογές. Επίσης το μέτρο λειτουργικεί και προληπτικά με την λογική ότι αν τα έτη σπουδών είναι περιορισμένα, ο φοιτητής δεν "κοπροσκυλιάζει" στα πρώτα χρόνια στην σχολή, και κατά αυτό τον τρόπο δεν επιβαρύνει τους συμφοιτητές και τους καθηγητές του.Οι αιώνιοι φοιτητές θερίζουν ότι έσπειραν. Κακό στον εαυτό τους κάνουν και όχι στο πανεπιστήμιο. Ότι βιβλία πήραν πήραν, ότι εφαγαν έφαγαν τέρμα η κάρτα σίτισης η στέγαση κλπ (δεν ξέρω αν υπάρχει αυτό αλλά είναι μια χαρά λογικό μέτρο-αυτά να είναι ας πούμε και τα μέτρα που θα τους πιέζουν να τελειώσουν),παρακολουθήσεις δεν χρειάζονται τόσο αλλά διάβασμα στο σπίτι.
Υπάρχουν προβλέψεις τόσο για τους φοιτητές που δουλεύουν παράλληλα ή διατηρούν οικογένεια, όσο και για τους καθηγητές που κόβουν μαθητές για πλάκα. Μπορείς να τις δεις στην πρόταση της επιτροπής.Αλλά δεν μπορεί η μπάλα να παίρνει και κόσμο που αποφάσισε να βγάλει το πανεπιστήμιο μαζι με παράλληλη δουλειά ή που θέλει να πάει αργά για να βγάλει βαθμό ή που εγκλωβίστηκε απο το ένα μάθημα που δεν του περνάει ο τάδε καθηγητής και να χάνει το πτυχίο του.
Καταρχάς το μέτρο μιλάει για ν+ ν/2, όχι ν+2. Δεν αντιλέγω ότι υπάρχουν δύσκολες σχολές που χρειάζονται προσπάθεια για να βγουν μέσα σε διάστημα πχ. 6ετίας (αντίστοιχη με αυτή που χρειάζετια η δικιά μας για να ολοκληρωθεί σε 4 ετή). Αλλά, θεωρητικά, σε συνδιασμό με την αξιολόγηση και την επιτροπή εξετάσεων η κατάσταση θα βελτιωθεί. Επίσης για αυτό υπάρχουν και τα προσαρμοστηκά μέτρα για όσους είναι ήδη φοιτητές, ώστε να μην βρεθούν προ-εκπλήξεως. Το πρόβλημα είναι όμως ότι οι περισσότεροι αντιδρούντες δεν μιλάνε καν για Ν+Ν (που προσωπικά με βρίσκει εξίσου σύμφωνο με το Ν+ Ν/2) αλλά δεν θέλουν να υπάρξει ΚΑΜΙΑ αλλαγή στο καθεστώς που επικρατεί γύρω από τα έτη φοίτησης.Όλα αυτά επειδή το ν+2 για δύσκολες σχολές (μαθημικό, φυσικό) κλπ είναι πολύ οριακό, για ν+ν π.χ. δεν το συζητούσαμε.
Δίκιο έχεις... Αλλά μέσα στα 200 άτομα που μπαίνουν στο αμφιθέατρο, τα 150 θέλουν να κάνουν χαβαλέ, να πουλήσουν μαγκιά ή είναι παλιοί (αιώνιοι; ) φοιτητές... Θυμάμαι τα πρώτα μαθήματα του Κουρκουμπέτη ή του Συντιχάκη, ή πιο πρόσφατα του Κοντογιάννη. Η ευθύνη επιβαρύνει το κράτος αλλά πιστεύω ότι περισσότερο επιβαρύνει εμάς και τους καθηγητές μας.Αλλά πχ είναι προφανές οτι ο εξαγνισμός το κράτους θα έπρεπε να ξεκινήσει απο το το να μην στριμοχνόμαστε 200+ άτομα σε ένα αμφιθέατρο χωρίς να έχεις που να κάτσεις, απο εργαστήρια (εμείς ευτυχώς καλά είμαστε αλλά άλλα πανεπιστήμια είναι σε άθλια κατάσταση), να κάνουν οι καθηγητές σωστά τη δουλειά τους κλπ κλπ
Δυστυχώς δεν είναι το ίδιο... Η εκλογική διαδικασία σε εθνικό επίπεδο δεν απαιτεί νεύρα από ατσάλι και βιονικά ενισχυμένους πνεύμονες για να αντέξει κάποιος τις ιαχές και την κάπνα. Είναι προσβάσιμη σε όλους και υπάρχουν προβλέψεις και οργάνωση. Επίσης δεν παρατηρείται το φαινόμενο του να ψηφίζουν πεθαμένοι (κάνε τον συνειρμό με τους αιώνιους φοιτητέςAnyway ο καθένας έχει τη γνώμη του το θέμα είναι όμως να περνιούνται πλάισια και θεσμοί με την έγκριση της πλειοψηφίας όπως το ίδιο να γίνεται και μέσα στο πανεπιστήμιο όταν είναι για αποφάσεις καταλήψεων κλπ...

"Liberal" isn't a dirty word Blackadder!
- f@bio
- byte level
- Posts: 146
- Joined: Sat Jun 03, 2006 2:16 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Location: Στου διαόλου την μάνα!!!
Μπορώ να σου αναφέρω πάρα πολλα παραδείγματα ανθρώπων που ξέρω που έκαναν να βγάλουν την σχολή 7 η και 8 χρόνια και είναι μια χαρά επιστήμονες και μάλιστα 2 από αυτούς πάνε για διδακτορικό...Ganther wrote:Δηλαδη κατ'εσε , καποιος βγαινει σωστος επιστημονας μετα απο 7-8 χρονια στη σχολη?f@bio wrote:Και για όσους δεν τον έχουν ανάγκη ας τους τον επιβάλουμε ε????Ganther wrote:... Μερικοι θελουμε ενα μπαμπουλα για να λειτουργησουμε...
Το θέμα είναι ότι άλλοι άνθρωποι από επαρχία (αντίθετα με εσένα) 2 η και 3 χρόνια γκρίνιαζαν και έλεγαν πως θα τα βγάλουν πέρα με τα λεφτά που τους στέλνει το σπίτι τους και για αυτό αποφάσισαν να δουλέψουν...Καλό θα ήταν να μην ομαδοποιούμε με βάση τα προσωπικά βιώματα

shodanjr_gr wrote:Υπάρχουν προβλέψεις τόσο για τους φοιτητές που δουλεύουν παράλληλα ή διατηρούν οικογένεια, όσο και για τους καθηγητές που κόβουν μαθητές για πλάκα. Μπορείς να τις δεις στην πρόταση της επιτροπής.
Αδερφέ δεν υπαρχει διαφορά μεταξύ ν+2 και ν+ν/2! και είναι προφανές αυτό γιατί σε μια σχολή με 4 χρόνια πάλι το ίδιο είναι! Όσο για αυτές που είναι 5 χρόνια ενώ συζητούσαν να το κάνουν ν+3 τώρα θα γίνει 2,5; Όσον αφορα τις προβλέψεις για τους εργαζόμενους φοιτητές ξέρεις ποιοι θεωρούνται εργαζόμενοι; Αυτοί που απασχολούνται 40 ώρες τιν εβδομάδα και έχουν κανονική ασφάλιση! Ξέρεις πολλους φοιτητές που πληρούν αυτές τις προδιαγραφές;shodanjr_gr wrote:Καταρχάς το μέτρο μιλάει για ν+ ν/2, όχι ν+2. Δεν αντιλέγω ότι υπάρχουν δύσκολες σχολές που χρειάζονται προσπάθεια για να βγουν μέσα σε διάστημα πχ. 6ετίας (αντίστοιχη με αυτή που χρειάζετια η δικιά μας για να ολοκληρωθεί σε 4 ετή). Αλλά, θεωρητικά, σε συνδιασμό με την αξιολόγηση και την επιτροπή εξετάσεων η κατάσταση θα βελτιωθεί. Επίσης για αυτό υπάρχουν και τα προσαρμοστηκά μέτρα για όσους είναι ήδη φοιτητές, ώστε να μην βρεθούν προ-εκπλήξεως. Το πρόβλημα είναι όμως ότι οι περισσότεροι αντιδρούντες δεν μιλάνε καν για Ν+Ν (που προσωπικά με βρίσκει εξίσου σύμφωνο με το Ν+ Ν/2) αλλά δεν θέλουν να υπάρξει ΚΑΜΙΑ αλλαγή στο καθεστώς που επικρατεί γύρω από τα έτη φοίτησης.
Last edited by tsiko on Tue Oct 10, 2006 9:05 pm, edited 1 time in total.
- rapadder
- Gbyte level
- Posts: 1897
- Joined: Thu Jun 17, 2004 7:12 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Δηλαδή σε άλλες χώρες όπως π.χ. η Γερμανία που οι περισσότεροι νέοι μετά τα 20 μένουν μόνοι τους και εργάζονται για να πληρώνουν νοίκια κλπ, πως επιβιώνουν; Οι σχολές τους έχουν όριο αποφοίτησης. Και μάλιστα όχι μόνο έχουν όριο αποφοίτησης, αλλά έχουν και όριο των μαθημάτων που μπορείς να χρωστάς ανά έτος. Για παράδειγμα, μετά την εξεταστική του Σεπτεμβρίου δεν μπορείς να χρωστάς πάνω από 2 μαθήματα από το προηγούμενο έτος (ή κάτι τέτοιο) για να μπορείς να δηλώσεις μαθήματα της επόμενης χρονιάς. Και δεν μιλάμε για τις αντιγραφές που γίνονται στα δικά μας αμφιθέατρα. Ας πάψουμε να γκρινιάζουμε επιτέλους, 4-5 χρόνια είναι αρκετά για να βγάλει κάποιος (που δεν εργάζεται) το τμήμα μας.
... Γράφτε κώδικα όσο είναι καιρός ...
- PASCAL
- Wow! Terabyte level
- Posts: 3587
- Joined: Wed Nov 23, 2005 10:58 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Καταρχήν δεν υπάρχει κανόνας που να λέει ότι όποιος τελείωνει τη σχολή του στα 4 χρόνια είναι καλύτερος από αυτόν που την τελειώνει σε περισσότερα. Η παραγωγικότητα και η αποδοτικότητα κάθε ατόμου θα κρίθουν στην πράξη αργότερα, όταν αυτό θα ενταχθεί στην αγορά εργασίας.
Έπειτα δεν είναι κίνητρο να παρατείνει κανείς για πολύ τις σπουδές του όταν στα Ν+Ν/2 χρόνια(όπως ισχύει τώρα) κάθε φοιτητής χάνει το μειωμένο εισητήριο, τη δωρεάν σίτηση, τη δωρεάν στέγαση και τα δωρεάν βιβλία.
Συνεπώς ο μύθος του προβλήματος των αιώνιων φοιτητών καταρίπτεται.
Έπειτα δεν είναι κίνητρο να παρατείνει κανείς για πολύ τις σπουδές του όταν στα Ν+Ν/2 χρόνια(όπως ισχύει τώρα) κάθε φοιτητής χάνει το μειωμένο εισητήριο, τη δωρεάν σίτηση, τη δωρεάν στέγαση και τα δωρεάν βιβλία.
Συνεπώς ο μύθος του προβλήματος των αιώνιων φοιτητών καταρίπτεται.
- PASCAL
- Wow! Terabyte level
- Posts: 3587
- Joined: Wed Nov 23, 2005 10:58 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
tsiko wrote: Αδερφέ δεν υπαρχει διαφορά μεταξύ ν+2 και ν+ν/2! και είναι προφανές αυτό γιατί σε μια σχολή με 4 χρόνια πάλι το ίδιο είναι! Όσο για αυτές που είναι 5 χρόνια ενώ συζητούσαν να το κάνουν ν+3 τώρα θα γίνει 2,5; Όσον αφορα τις προβλέψεις για τους εργαζόμενους φοιτητές ξέρεις ποιοι θεωρούνται εργαζόμενοι; Αυτοί που απασχολούνται 40 ώρες τιν εβδομάδα και έχουν κανονική ασφάλιση! Ξέρεις πολλους φοιτητές που πληρούν αυτές τις προδιαγραφές;
Έτσι, πέστε τα, για να μαθαίνουν τι ισχύει.f@bio wrote:Κοίτα να δεις εγώ που έχω δουλέψει γκαρσόνι δεν μπορούσα να αποδείξω πουθενά πως δουλεύω...οποτε....
- Ganther
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2273
- Joined: Fri Jun 18, 2004 9:31 am
- Academic status: 3rd year
- Gender: ♀
Pascal μπορουμε και οι αλλοι να αρχισουμε τα "Πεστα να μαθουνε" αλλα δεν το κανουμε για χαρη ενος υγιους διαλογου, χωρις επιπεδο που να θυμιζει κομματα στη σχολη...
Το προβλημα ειναι υπαρκτο, αλλα υιοθετειτε τη λογικη ποναει κεφαλι, κοψει κεφαλι. Δηλαδη αφου εμεις δουλευουμε "μαυρα" (ΚΑΚΩΣ δουλευετε μαυρα, τραβηξτε μια καταγγελια οταν φυγετε στην επιθεωρηση εργασιας να δουμε) να μην ισχυει το Ν+κατι...
Ειναι λογικη τωρα αυτη?
Και εμενα, επειδη οι γονεις μου ειναι μισθωτοι και δηλωνουν ολο το εισοδημα τους, και δε δικαιουμε καρτα σιτησης ενω αλλοι δικαιουνται ενω οι γονεις τους εχουν επιχειρησεις και ΤΑ λεφτα, να ΚΟΨΟΥΜΕ ΕΝΤΕΛΩΣ τη σιτηση για να μη γινονται αδικιες!

Το προβλημα ειναι υπαρκτο, αλλα υιοθετειτε τη λογικη ποναει κεφαλι, κοψει κεφαλι. Δηλαδη αφου εμεις δουλευουμε "μαυρα" (ΚΑΚΩΣ δουλευετε μαυρα, τραβηξτε μια καταγγελια οταν φυγετε στην επιθεωρηση εργασιας να δουμε) να μην ισχυει το Ν+κατι...
Ειναι λογικη τωρα αυτη?
Και εμενα, επειδη οι γονεις μου ειναι μισθωτοι και δηλωνουν ολο το εισοδημα τους, και δε δικαιουμε καρτα σιτησης ενω αλλοι δικαιουνται ενω οι γονεις τους εχουν επιχειρησεις και ΤΑ λεφτα, να ΚΟΨΟΥΜΕ ΕΝΤΕΛΩΣ τη σιτηση για να μη γινονται αδικιες!


- Ganther
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2273
- Joined: Fri Jun 18, 2004 9:31 am
- Academic status: 3rd year
- Gender: ♀
Ξαναδιαβασε μεGanther wrote: Το προβλημα ειναι υπαρκτο, αλλα υιοθετειτε τη λογικη ποναει κεφαλι, κοψει κεφαλι. Δηλαδη αφου εμεις δουλευουμε "μαυρα" (ΚΑΚΩΣ δουλευετε μαυρα, τραβηξτε μια καταγγελια οταν φυγετε στην επιθεωρηση εργασιας να δουμε) να μην ισχυει το Ν+κατι...
Ειναι λογικη τωρα αυτη?
Γινονται ατυχηματα στους δρομους => Να απαγορευτει η κυκλοφορια