Σε αυτό συμφωνώ και εγώ αλλά στα παραπάνω που αναφέρεις καμία διαφορά στο 17άρι το φετινό και σε έμας. Δείξε μου άτομα που μετράνε απο την φουρνιά μας(βασικούς εκπροσώπους), πές τους αυριανούς επιστήμονες που θα βοηθήσουν την ακαδημαική κοινότητα...Άντε να υπάρχουν καμιά 10αριά...Συνεπώς τι παραπάνω έχεις πιστεύεις εσύ, εγώ, ο χ απο έναν νεο;botswell wrote: Έγω βλέπω να οδεύουμε σε μια προβληματική κατάσταση.Αν κάνω λάθος (μακάρι...) ο χρόνος μόνο θα το δείξει..Ελπίζω να διαψευστώ!!! ;-)
Κάτι ακόμη σχετικά με αυτό στην java. Δεν κατάλαβα την διαφορά. Οκ στην αρχή πέρναγες με 5. Τώρα περνάς με 8-9. Τι άλλαξε; Μήπως μαθαίνεις λιγότερα; Τα εύκολα θέματα δεν σημαίνει υποβάθμιση. Η λιγότερη ύλη ίσως..Αν και τώρα πολλά περισσότερα μαθαίνουν απο εμάς και καλύτερα(J I/O, applets κλπ). Η βαθμοθηρία που καλιεργείται απο το εισαγωγικό σύστημα έχει ορίσει σαν μέτρο συγκρισης το βαθμό και όχι την ουσία. Ακαδημαική είναι η ύλη οπότε και ο 17άρης και ο 16άρης μπορεί χαλαρά να σκίσει εάν θέλει.