Επίπεδο σπουδών στο Τμήμα

Συζητήσεις σχετικές με την λειτουργία του Πανεπιστημίου και του Τμήματος, νέα, αποφάσεις συγκλήτου, αποφάσεις συνελεύσεων πληροφορικής. Γενικότερα ό,τι έχει σχέση με τον Πανεπιστημιακό χώρο.
User avatar
HdkiLLeR
Venus Project Founder
Venus Project Founder
Posts: 4356
Joined: Tue Jan 27, 2004 4:41 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: New York, NY
Contact:

Post by HdkiLLeR » Tue Aug 24, 2004 5:53 pm

botswell wrote: Έγω βλέπω να οδεύουμε σε μια προβληματική κατάσταση. :!: Αν κάνω λάθος (μακάρι...) ο χρόνος μόνο θα το δείξει..Ελπίζω να διαψευστώ!!! ;-)
Σε αυτό συμφωνώ και εγώ αλλά στα παραπάνω που αναφέρεις καμία διαφορά στο 17άρι το φετινό και σε έμας. Δείξε μου άτομα που μετράνε απο την φουρνιά μας(βασικούς εκπροσώπους), πές τους αυριανούς επιστήμονες που θα βοηθήσουν την ακαδημαική κοινότητα...Άντε να υπάρχουν καμιά 10αριά...Συνεπώς τι παραπάνω έχεις πιστεύεις εσύ, εγώ, ο χ απο έναν νεο;

Κάτι ακόμη σχετικά με αυτό στην java. Δεν κατάλαβα την διαφορά. Οκ στην αρχή πέρναγες με 5. Τώρα περνάς με 8-9. Τι άλλαξε; Μήπως μαθαίνεις λιγότερα; Τα εύκολα θέματα δεν σημαίνει υποβάθμιση. Η λιγότερη ύλη ίσως..Αν και τώρα πολλά περισσότερα μαθαίνουν απο εμάς και καλύτερα(J I/O, applets κλπ). Η βαθμοθηρία που καλιεργείται απο το εισαγωγικό σύστημα έχει ορίσει σαν μέτρο συγκρισης το βαθμό και όχι την ουσία. Ακαδημαική είναι η ύλη οπότε και ο 17άρης και ο 16άρης μπορεί χαλαρά να σκίσει εάν θέλει.
-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.12
GCS d-->--- s+:+ a- C++(+++) BILS++++$ P--- L++++>+++++ E--- W+++ N+ o+ K w--
O M+ V-- PS++>+++ PE- Y++ PGP++ t+ 5+ X+ R* tv b++ DI- D+ G+++ e+++>++++ h r++ y++
------END GEEK CODE BLOCK------

"UNIX is basically a simple operating system, but you have to be a genius to understand the simplicity." -- Dennis Ritchie
User avatar
rapadder
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1897
Joined: Thu Jun 17, 2004 7:12 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Post by rapadder » Tue Aug 24, 2004 8:04 pm

Από την ανακοίνωση των βάσεων έβγαλα δύο ανησυχητικά συμπεράσματα:
1. Δεν υπάρχει όντως ανταγωνισμός με το Καποδιστριακό, του οποίου η σχολή μας είχε μεγαλύτερη βάση από την ίδρυση της μέχρι και το 2000 (οπότε και αυτό άλλαξε όνομα σε Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Αθήνας). Έτσι οι καλύτεροι φοιτητές θα οδεύουν πρός τα εκεί, ενώ το επίπεδο σπουδών στη σχολή θα αρχίσει να πέφτει σταδιακά. Όπως και οι καθηγητές παραδέχονται, θα υπάρχουν περισσότερες εξεταστικές του τύπου "βάζω εύκολα θέματα γιατί μαζεύτηκαν πολλοί", λιγότερες απαιτήσεις και γενικά αυτό που λέμε υποβάθμιση του επιπέδου σπουδών.
2. Δεδομένου των τμημάτων Πληροφορικής που υπάρχουν (και των άλλων περισσότερο ή λιγότερο συναφών τμημάτων) έχει μεγάλη σημασία να τελειώσεις στην ώρα σου. Όσο αργότερα τελειώσεις, τόσο το χειρότερο γιατί ο ανταγωνισμός θα είναι μεγαλύτερος (περισσότεροι απόφοιτοι, με πιθανόν καλύτερους μέσους όρους από την παλαιότερη, δική σου φουρνιά).
Πιστεύω τέλος ότι θα πρέπει να δωθεί περισσότερη προσοχή από όλους στο θέμα της βάσης της σχολής. Μια λύση είναι να αλλάξει το όνομα της από Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών σε "Πληροφορική και ... " (Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών) ώστε να φαίνεται καλύτερα ο χαρακτήρας σπουδών του τμήματος και οι κατευθύνσεις. Το τμήμα Μάρκετινγκ που άλλαξε σε Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας είναι ένα απλό παράδειγμα του πώς η πιο δημοφιλής σχολή της ΑΣΟΕΕ μπορεί να διατηρείται στην κορυφή.
User avatar
jimmyD
Venus Former Team Member
Posts: 946
Joined: Wed Apr 21, 2004 6:33 pm
Academic status: MSc
Location: στην κοσμάρα μου

Post by jimmyD » Tue Aug 24, 2004 8:20 pm

Συμφωνώ απόλυτα με rapadder . Το τραγελαφικό είναι ότι ακόμα και αν το όνομα γίνει κατι σαν "πληροφορική και εφαρμοσμένα δίκτυα" η βάση θα ανεβεί κατακόρυφα έστω κι αν αυτό δε σημαίνει τίποτα. Ενα επίσης ωραίο ανούσιο ονομα (κοινώς πιασάρικο) είναι και το "πληροφορική και τεχνολογία δικτύων". Πσσσσσσσσ
Since I was born I started to decay
now nothing ever ever goes my way...
Image
User avatar
botswell
bit level
bit level
Posts: 30
Joined: Wed May 26, 2004 3:45 pm

Post by botswell » Tue Aug 24, 2004 8:56 pm

Κι εγώ συμφωνώ με τον rapadder..
Αυτό που έχουμε εμέις (όχι εγώ, ως σύνολο μιλάω..) είναι ότι κατά μέσο όρο με απλά λόγια είμαστε καλύτεροι μαθητές από τους καινουργιους πρωτοετείς, τίποτα λιγότερο και τίποτα περισσότερο..Τώρα, εγώ θεωρώ ότι αν είσαι καλύτερος μαθητής έχεις μεγαλύτερες πιθανότητες να βγείς και καλύτερος επιστήμονας..Όπως έχω ξαναπεί είναι άλλο πράγμα το ταλέντο (σ'αυτό μπορεί, ή μάλλον, υστερούμε σε σχέση με τους νέους) και άλλο πράγμα η μελέτη. Με το πρώτο μπορεί να γίνει κάποιος ο Einstein, αλλά μόνο αν έχει και το δεύτερο..Με τη μελέτη μπορεί να μην γίνονται όλοι Knuth, σίγουρα όμως δεν θα χαθούν..
ΥΓ: Για τα παιδιά του δικού μου έτους, που είναι το τέταρτο(πέρασα το 2001), (πάντα μιλάω για τη μέση περίπτωση) εμένα, προσωπικά, γενικά το επίπεδό τους αν όχι με ικανοποιεί αν μη τι άλλο δεν με απογοητεύει..
User avatar
Proxenos
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1095
Joined: Fri Apr 30, 2004 4:20 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Κολωνία, Γερμανία
Contact:

Post by Proxenos » Tue Aug 24, 2004 9:44 pm

botswell wrote:με απλά λόγια είμαστε καλύτεροι μαθητές από τους καινουργιους πρωτοετείς, τίποτα λιγότερο και τίποτα περισσότερο...
Γιατί επιμένετε όλοι στη βαθμολογία; Τι θα πει καλύτεροι; Η δικιά μου η φουρνιά μπήκε το 2000 με βάση 188,20. Αυτό σημαίνει ότι εμείς είμαστε "καλύτεροι" από εσάς;

Το μόνο αδιαμφισβήτητο "καλό" του νέου συστήματος Πανελλαδικών είναι ότι κάθε μαθητής συναγωνίζεται με τους συμμαθητές του της εκάστοτε χρονιάς επι ίσοις όροις, δεν "κρατάει" κανείς μαθήματα... Δεν υπάρχει λοιπόν σύγκριση μεταξύ διαφορετικών ετών στη βαθμολογία και δεν μπορώ να ακούω αυτό το "οι βάσεις ανέβηκαν, έπεσαν κτλ". Υπάρχουν μεγάλοι βαθμοί, σημαίνει ότι καποιοι τους έγραψαν και τέλος. Οι βάσεις δεν ανεβαίνουν με θεϊκή εντολή. Και μη συγκρίνετε τα θέματα διαφορετικών ετών. Μου θυμίζετε κάτι παππούδες: "Στον καιρό μου ήταν όλα καλά και ανθηρά, τώρα..."

Μπορώ βέβαια να δεχθώ μια σύγκριση μεταξύ τμημάτων. Εκεί σύμφωνοι, βλέπουμε τις διαφορές στις επιλογές των αποφοίτων. Και ναι, απέχουμε από το Τμήμα Πληροφορικής και Τηλ/νιων στο Καποδιστριακό. Το μόνο πάντως που θα είχα να ζηλέψω από το Τμήμα εκείνο είναι ότι κάνουνε και μια Φυσική με Ηλεκτροτεχνία. Κατά τα άλλα είμαι πολύ ευχαριστημένος και από το Τμήμα και από το Πανεπιστήμιο.

Και όσο για το πόσοι θέλουνε πραγματικά να μπούνε στην Πληροφορική, αυτό είναι πάντα σχετικό. Στη χρονιά σας (3ο έτος τώρα) υπάρχουν πολλοί περισσότεροι Πληροφορικάριοι από τη δική μας (4ο έτος ή πτυχιούχοι), εγώ αυτό πιστεύω. Το τι θέλει πάντως καθένας πραγματικά να κάνει, το καθορίζει ο ίδιος και δεν θα έπρεπε να μας τρώει τόσο. Στο κάτω-κάτω, όποιος ασχολείται πραγματικά με τις σπουδές του, βγαίνει κερδισμένος. Εκτός κι αν θέλετε να γίνετε Δημ.Υπ...

Εμένα πάντως αυτό μου άρεσε στο Τμήμα, όταν μπήκα, που δεν υπήρχε εκείνο το: "Φτου, ο Κώστας πήρε 19 στη Φυσική κι εγώ 18, πως θα μπω στο Πανεπιστήμιο..." Εδώ δε σε νοιάζει τι κάνει ο άλλος, εδώ ακολουθεί καθένας την πορεία του. Δεν κλέβεις τη θέση από κανέναν και δε σου παίρνει τη θέση κανείς. Και μην περιμένετε να βρείτε δουλειά με το πτυχίο και τη δουλειά σας στο Τμήμα μόνο, χρειάζονται και γνωριμίες (για ιδιωτικό τομέα πάντα). Αυτά για να βρει κανείς δουλειά. Για να στεριώσει, μετράει μόνο η αξία...
User avatar
rapadder
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1897
Joined: Thu Jun 17, 2004 7:12 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Post by rapadder » Tue Aug 24, 2004 10:19 pm

Η σύγκριση βαθμών και θεμάτων διαφορετικών ετών είναι άστοχη. Δεν έχει νόημα να αναλωθούμε στο εάν το 18άρι του 2002 είχε μεγαλύτερη αξία από το 18άρι του 2003 και αντίστροφα. Μπορούμε όμως να βγάλουμε συμπεράσματα για το επίπεδο των εισακτέων του τμήματος συγκρίνοντας την βάση εισαγωγής των τμημάτων Πληροφορικής. Από αυτήν την άποψη, λιγότερο καλοί μαθητές θα εισαχθούν στο τμήμα μας (το εάν έγραψαν 17 ή 18 δεν με ενδιαφέρει), σε σχέση με τους εισακτέους άλλων τμημάτων ανταγωνιστικών προς το δικό μας. Ειδικά φέτος, αυτή η διαφορά στο επίπεδο των εισακτέων θα είναι αρκετά αισθητή. Πρέπει να έχουμε το ίδιο καλούς φοιτητές με τις άλλες σχολές για να μπορέσουμε να προσφέρουμε αντίστοιχης ποιότητας διδακτικό έργο. Η τάση λοιπόν είναι να εισάγονται στο τμήμα μας όλο και λιγότερο καλοί φοιτητές (σε σχέση με τα αλλά τμήματα) και θα πρέπει να κάνουμε κάτι για να αντιστραφεί.
User avatar
botswell
bit level
bit level
Posts: 30
Joined: Wed May 26, 2004 3:45 pm

Post by botswell » Wed Aug 25, 2004 1:08 am

Όταν λέω ότι είμαστε καλύτεροι μαθητές το στηρίζω στο εξής : σε σχέση με τρία χρόνια πριν οι βάσεις κινήθηκαν κατα μέσο όρο στα ίδια επίπεδα, όλες οι σχολές οι σχετικές με πληροφορική είχαν πτώση, αλλά μόνο εμείς και οι μηχανικοί της Πάτρας, από αυτές που θεωρούνταν οι πιο καλές, πέσαμε περίπου 1000 μόρια!!! Όταν κάνω σύγκριση, συγκρίνω πράγματα που μπορούν να συγκριθούν, την χρονιά 2000 το ποσοστό των αριστούχων άγγιζε το 30%, οπότε σαφώς και δεν σημαίνει ότι οι τότε εισακτέοι ήταν καλύτεροι από αυτούς του ετους 2001, όπως και δεν υπάρχει σύγκριση ανάμεσα στις δέσμες και το καινούργιο σύστημα(το δικό τους 16 αντιστοιχεί στο 18,5 περίπου δικό μας)Ομοίως συνειδητά δεν έκανα σύγκριση 2001 και 2002 για τον απλούστατο λόγο ότι το 2002 όλες οι σχολές γενικά είχαν πτωτικές τάσεις (αν και 800 μόρια που πέσαμε ήταν πάλι πάρα πολλά), οπότε και μια τέτοια σύγκριση θα ήταν όντως αδόκιμη..Δεν συγκρίνω απλά βαθμολογίες, αλλά λαμβάνω υπόψιν μου και το περιβάλλον μέσα στο οποίο αυτές έχουν διαμορφωθεί. Έτσι, για μένα, μια σύγκριση σε χρονιές ακόμα και με δέσμες, αν αναφερόμαστε στο ίδιο σύστημα εισαγωγής, και αντίστοιχα γενικά απότελέσματα των υποψηφίων μπορεί να γίνει..Γι 'αυτό και έκανα σύγκριση 2001 με 2004 όπου τα θέματα(ναι τα θέματα, γιατί δεν μπορούμε να συγκρίνουμε θέματα διαφορετικών ετών; είναι ένα πράγμα πολύ εύκολα παρατηρήσιμο που τελικά κατάλαβαινουν και οι άσχετοι με την όλη διαδικασία..Τα θέματα μπορεί να είναι εύκολα,πολύ εύκολα, δύσκολα, πολύ δύσκολα, μέτρια κτλ. Είναι τόσο μα τόσο απλό..Η ύλη είναι ούτως ή άλλως πάνω κάτω η ίδια..) και οι βάσεις ήταν παρεμφερή κατά μέσο όρο και έτσι είναι δυνατή η σύγκριση..Τα στοιχεία λοιπόν λένε ότι με περίπου ίδια ποσοστά φοιτητών στις κλίμακες βαθμολογίας(17-18,18-19,19-20) 2001 και 2004 και αντίστοιχης δυσκολίας θέματα (αν συνυπολογίσουμε όλους τους παράγοντες) η πτώση της βάσης της σχολής αγγίζει τα 1000 μόρια..Θα μου πείτε ότι υπάρχει και η αύξηση των εισακτέων, όμως αυτό δεν δικαιολογεί αριθμητικά μια τόσο μεγάλη απόκλιση ( του καποδιστριακού δηλαδή γιατί έπεσε μόνο 400 μόρια; και αυτοί δεν αύξησαν κατά περίπου ίδιο αριθμό τους εισακτέους τους; μπορεί να βρεθούν και παραδείγματα με μεγαλύτερη πτώση, όμως εμείς πιστεύω ότι πρέπει να κοιτάμε το καλύτερο για να βελτιωνόμαστε και όχι το χειρότερο για να καλύπτουμε την υποβάθμισή μας πίσω από την μεγαλύτερη υποβάθμιση κάποιων άλλων ). Συνεπώς αυτό που είπα ότι είμαστε "καλύτεροι" δεν είναι εγωιστικό αλλά απλά μια διαπίστωση που κάνω με βάση τους αριθμούς και τις συνθήκες υπό τις οποίες αυτοί παρατηρούνται..Μακάρι να μην είναι έτσι, αλλά σε τελευταία ανάλυση αυτό που λέω δεν περιμένω μόνο από τις βάσεις να το διαπιστώσω. Όντας μέσα στη σχολή κάθε μέρα και παρακολουθώντας την πορεία και συμπεριφορά των παιδιών (πάντα μιλάω για το μέσο φοιτητή, ακραίες περιπτώσεις υπήρχαν , υπάρχουν και θα υπάρχουν πάντα..) απέναντι στα μαθήματα, πάλι την ίδια αίσθηση αποκομίζω (δυστυχώς..)..
Ο καθένας όντως ακολουθεί την πορεία του αλλά τα αποτελέσματα αυτής στην επαγγελματική και φοιτητική του σταδιοδρομία εξαρτώνται άμεσα και από τις επιδόσεις των άλλων, είτε αυτοί βρίσκονται στο ίδιο τμήμα είτε σε διαφορετικά..Τις περισσότερες φορές δεν αρκεί να είσαι καλός, πρέπει να είσαι καλύτερος από τους άλλους. Έτσι εμένα με ενδιαφέρει και τι κάνουν οι συμφοιτητές μου αλλά και τι κάνουν οι φοιτητές των άλλων τμημάτων, οι πρώτοι γιατί όπως εξήγησα προηγούμενα επηρεάζουν άμεσα το επίπεδο της σχολής μου και οι δεύτεροι γιατί με αυτούς θα ανταγωνιστώ για μια θέση, όταν θα βγούμε στην αγορά..Τίποτα δεν είναι απόλυτο, τα πάντα είναι σχετικά..
Last edited by botswell on Wed Aug 25, 2004 2:56 am, edited 5 times in total.
User avatar
semis19
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1607
Joined: Sat May 01, 2004 12:10 am
Location: Άνω Γλυφάδα - Αθήνα
Contact:

Post by semis19 » Wed Aug 25, 2004 2:39 am

Ας μιλήσουμε με γεγονότα που είναι αντικειμενικά και όχι με υποκειμενικές κρίσεις...Η βάση της σχολής χρόνο με το χρόνο κάνει και ένα νέο αρνητικό ρεκόρ (εξαίρεση μια φορά που ανέβηκε το 2003 αλλά ανέβηκε τότε όλη κονωνία οπότε δεν το λαμβάνουμε στα σοβαρά μιλάμε για χρονιές αυξομειώσεων και κυρίως μειώσεων) το οπόιο δε μπορεί να δικαιολογηθεί με το επιχείρημα αύξηση των εισακτέων...
Θα μου πείτε ότι υπάρχει και η αύξηση των εισακτέων, όμως αυτό δεν δικαιολογεί αριθμητικά μια τόσο μεγάλη απόκλιση ( του καποδιστριακού δηλαδή γιατί έπεσε μόνο 400 μόρια; και αυτοί δεν αύξησαν κατά περίπου ίδιο αριθμό τους εισακτέους τους; )
Ένα το κρατούμενο...
Σιγά την διαφορά στο επίπεδο γνώσεων ενός 17άρη με έναν 18άρη. Λίγο πιο συγκεντρωμένος να ήταν θα έγραφε και αυτος 18.
εεε όχι δα ήμαρτον...δηλαδή αυτός 17αρης και στα 10 μαθήματα 2 χρονιές τόσο απρόσεχτος ήταν και αν πρόσεχε ο 18αρης λίγο περισσότερο θα χτυπούσε πρωτιά στην ιατρική Αθήνας :-D :shock: (ας με συγχωρέσει ο HDKILLER αλλά αυτό δε λέγεται ούτε για αστείο!)
Βαρίεμαι να βρω τα posts μου αλλά ποτέ κανείς δε μου απάντησε σε αυτά για το αν νιώθει αδικήμενος ηθικά, χρηματικά (τα λεφτά γονιών μας) που του βγήκε η ψυχή για να περάσει (2001) στη σχολή μας και ήταν ΑΡΙΣΤΟΣ και τώρα περνάνε παιδιά του ΛΙΑΝ ΚΑΛΩΣ...δεν είμαι αλλαζόνας αλλά εγώ και πιστεύω το 99.9% των φοιτητών του τμήματος μας τότε θα έβγαζε για πλάκα 17.3 για βγάλε μάγκα όμως 18.3 (μιλάμε για ίδιας μ.ο. δυσκολίας θέματα :shock:)
Για να πούμε στους γονείς μας τη βάση μας τη σημερινή να δεις τι χαρές που θα κάνουν το ξέρω ότι πολλοί αυτό δεν τους νοιάζει (δηλ. τι θα πουν οι άλλοι) αλλά εγώ σήμερα το ότι βγήκαν οι βάσεις προσπάθησα στις παρέες μου και στην οικογενιά μου να το περάσω στο "ντούκου" γιατί δεν με παίρνει... :mad:
User avatar
Ganther
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2273
Joined: Fri Jun 18, 2004 9:31 am
Academic status: 3rd year
Gender:

Post by Ganther » Wed Aug 25, 2004 4:17 am

Παιδια γενικως ειστε υπερβολικοι με το θεμα των βασεων. Δεν θελω να προσβαλω κανεναν, αλλα πιστευω οτι οι περισσοτεροι (μαζι και εγω) απο ματαιοδοξια και μονο, θα θελαμε να ειναι η σχολη ακομα υψηλοτερα σε βαση, και οχι τοσο πολυ για τους αλλους λογους (επιπεδο σπουδων Κ.α...) Και οχι ρε παιδια, τα θεματα δεν ειναι ιδια το 2000 με το 2001 και το 2002... Υπαρχει τεραστια διαφορα, επειδη τα παρακολουθουσα... η Σχολη ειναι περιπου σταθερη σε βαση, και ναι μια αλλαγη στο ονομα, μπορει να την εφτανε και στο 18.5 αλλα δεν νομιζω οτι ειναι αυτο το θεμα μας...

ΥΓ. Και εγω οταν με ρωτανε θα ηθελα να λεω οτι ειμαι στην 1η σχολη σε βαθμο εισαγωγης, αλλα δυστηχως δεν γινεται... καλυτερα ειναι να κοιταξουμε να ειμαστε οσο το δυνατον καλυτεροι μεσα, γιατι αυτο τελικα μετραει...
User avatar
rapadder
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1897
Joined: Thu Jun 17, 2004 7:12 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Post by rapadder » Wed Aug 25, 2004 10:40 am

Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι πρέπει το θέμα της (νέας) πτώσης της βάσης του τμήματος να απασχολήσει την επιτροπή σπουδών του τμήματος, το τμήμα προβολής που υπάρχει κτλ. Ειδικά η επιτροπή σπουδών, θα πρέπει να εξετάσει σοβαρά την αλλαγή του ονόματος της σχολής μας. Δεν θα γίνουμε πρωτοκλασσάτη σχολή σε μια χρονιά, αλλά θα μειώσουμε σημαντικά την ψαλίδα. Το σημαντικότερο είναι ότι το νέο όνομα θα διευκολύνει τον υποψήφιο στην επιλογή του, αφού θα υποδεικνύει τις μικροδιαφορές μεταξύ των σχολών Πληροφορικής. Θα πρέπει λοιπόν να γίνει μια συστηματική προσπάθεια σε αυτήν την κατεύθυνση, για να "ξαναβαφτιστούμε". Εννοείται ότι εκτός του τίτλου, πρέπει να οργανωθούμε καλύτερα για να αντιμετωπίσουμε και τα προβλήματα που μας απασχολούν. Δεν μπορούμε να εθελοτυφλούμε και να υποκρινόμαστε ότι δεν συμβαίνει τίποτα.
User avatar
PaP
Venus Project Founder
Venus Project Founder
Posts: 1077
Joined: Wed Apr 21, 2004 12:06 am
Academic status: Alumnus/a
Location: San Francisco
Contact:

Post by PaP » Wed Aug 25, 2004 10:59 am

Ελεος ρε παιδιά !!! Από το ΤΕΙ Πληροφορικης Αθηνών σας διαβεβαιώνω ότι υπάρχουν πολύ καλύτεροι φοιτητητές από ότι στο δικο μάς τμήμα. Μάλλον θα πρέπει να σταματήσετε να γκρινιάζετα σα σχολιαρόπαιδα γα τη βάση κα ι τα μόρια και αυτές τις αηδίες κα να υποστηρίξουμε το σωστό επαγγελαμτικό προσανατολσμό. Ας πουμε κα ηλεκτρολόγο στο ΕΜΠ έχουν τη ψηλότερη βάση και δεν ξέρουν τι είνα επαγγελαμτικός προσανατολισμός. Επίσης έχω γνωρίσε άτομα στην αγορά της πληροφορικής χωρίς πτυχίο που ξέρουν πολλαπλάσια από μας. Και τ θα πει βάση ;;; ¨Οτ κάποιοι παπαγαλήσαν καλύτερα την ιστορία, γράψαν την έκθεση τυφλοσούρτη και μία από τς κλασσικές 20 ασκήσες μαθηματκών;
User avatar
botswell
bit level
bit level
Posts: 30
Joined: Wed May 26, 2004 3:45 pm

Post by botswell » Wed Aug 25, 2004 1:16 pm

PaP wrote:Από το ΤΕΙ Πληροφορικης Αθηνών σας διαβεβαιώνω ότι υπάρχουν πολύ καλύτεροι φοιτητητές από ότι στο δικο μάς τμήμα. Επίσης έχω γνωρίσει άτομα στην αγορά της πληροφορικής χωρίς πτυχίο που ξέρουν πολλαπλάσια από μας.
Αυτό δυστυχώς όντως ισχύει, και θα έπρεπε να μας προβληματίζει.. Μάλλον είναι η φύση του επιστημονικού πεδίου της πληροφορικής που επιτρέπει να σύμβαίνει κάτι τέτοιο. Αλλά από τη στιγμή που μπουμε κι εμείς στην άγορα πιστεύω ότι έχουμε τη δυνατότητα να τους συναγωνιστούμε.. Ούτως ή άλλως η πρακτική εφαρμογή είναι το καλύτερο "πανεπιστήμιο"..
User avatar
Ganther
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2273
Joined: Fri Jun 18, 2004 9:31 am
Academic status: 3rd year
Gender:

Post by Ganther » Wed Aug 25, 2004 1:23 pm

Σε θεματα οργανωσης, οσο και να γκρινιαζουμε, Το Ο.Π.Α ειναι απο τα καλυτερα... Αυτο ομως, δεν μπορεις να το ξερεις πριν να μπεις, δεν μπορεις να το δειξεις στον τιτλο, και κανεις δεν το ξερει μεχρι να μπει...
Και για οσους το αμφισβητουν, μια μικρη επαφη με ατομα απο ΠΑ.ΠΕΙ και απο Καποδιστριακο θα τους πεισει...

Εγω αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι αυτη τη τοσο μεγαλη βαση στους Ηλεκτρολογους Μηχανικους... δεν εχω καταλαβει γιατι ειναι τοσο ψηλα πραγματικα...
User avatar
semika
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 998
Joined: Sat May 01, 2004 2:21 pm
Location: Αθήνα - Β.Π.

Post by semika » Wed Aug 25, 2004 1:28 pm

pap συμφωνώ με το τελευταίο σου ποστ.
Ομως σημασία πολλές φορές έχει και το κύρος της σχολής όπως φαίνεται και στους "εξω". Πιστεύω οτι οι ιθύνοντες του τμήματός μας πρέπει να λάβουν σοβαρά υποψιν το γεγονός μη προτίμησης των υποψηφίων.

Δλδ στο καποδιστριακό κάνουν λίγα δίκτυα αλλά κάνουν και πολλά που είναι άχρηστα. Γράφουν κώδικα για διαφορικές εξισώσεις κλπ. Εμείς κάνουμε εμπορικές εφαρμογές... Τι είναι πιο καλό για τον επαγγελματικό στίβο??? ΣΙΓΟΥΡΑ η ΑΣΟΕΕ
User avatar
rapadder
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1897
Joined: Thu Jun 17, 2004 7:12 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Post by rapadder » Wed Aug 25, 2004 3:51 pm

Εντάξει παιδιά, κατάλαβα, πάλι εγω θα λύσω το πρόβλημα :). Άμα τελειώσω Εξεταστική (6 Οκτωμβρίου), θα δω τους Οδηγούς Σπουδών όλων των τμημάτων Πληροφορικής, τις κατευθύνσεις τους κτλ. Στη συνέχεια θα γράψω ένα κείμενο στο οποίο θα προτείνω κάποιες αλλαγές σχετικά με το περιεχόμενο σπουδών του τμήματος, καθώς και το νέο όνομα της σχολής. Το τελικό κείμενο θα το ανακοινώσω στο Venus και στην επιτροπή Σπουδών του τμήματος. Από κει και πέρα μπορεί ο καθένας να το διαβάσει, να φηφίσουμε, να το τροποποιήσουμε/διαγράψουμε και βλέπουμε. Πάντως αλλαγή ονόματος χωρίς αλλαγή κατευθύνσεων και τροποποίηση Οδηγού Σπουδών είναι αδύνατη. Πρός το παρών θα βγάλω υπολογιστή και τηλεόραση από την πρίζα, γιατί έχω να δώσω 6 μαθήματα και τρώω άπειρες ώρες χαζεύοντας.
User avatar
Proxenos
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1095
Joined: Fri Apr 30, 2004 4:20 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Κολωνία, Γερμανία
Contact:

Post by Proxenos » Mon Aug 30, 2004 1:53 am

262 ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΕΙΡΑΙΑ ΗΜ. 171 171 17406 17.41 34.6 15207 15.10 30.7
333 ΠΛHPOΦOPIKHΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΠΑΝ. ΑΘΗΝΑΣ ΗΜ. 184 184 19549 19.48 39.5 17309 17.32 34.5
340 ΠΛHPOΦOPIKHΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΗΜ. 108 108 19249 19.23 38.5 16698 17.17 31.0
338 ΠΛHPOΦOPIKHΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ ΗΜ. 117 117 19272 19.20 39.0 17134 17.81 28.8
339 ΠΛHPOΦOPIKHΣ ΠΕΙΡΑΙΑ ΗΜ. 144 144 18325 18.63 34.3 16947 17.34 30.3
366 ΠΛHPOΦOPIKHΣ ΙΟΝΙΟΥ (ΚΕΡΚΥΡΑ) ΗΜ. 54 54 17077 17.37 32.5 16097 16.74 25.7
330 ΠΛHPOΦOPIKHΣ ΚΑΙ ΤΗΛ/ΝΙΩΝ ΑΘΗΝΑΣ ΗΜ. 171 171 19154 19.03 39.0 18117 18.24 34.5
369 ΠΛHPOΦOPIKHΣ ΜΕ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΣΤΗΝ ΒΙΟΙΑΤΡΙΚΗ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ (ΛΑΜΙΑ) ΗΜ. 63 63 18077 18.36 34.1 15504 15.88 28.0
344 ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ & ΕΠΙΚ/ΝΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΑΙΓΑΙΟΥ (ΣΑΜΟΣ) ΗΜ. 108 108 17196 17.53 31.6 15512 16.01 25.6
216 EΠIΣTHMHΣ YΠOΛOΓIΣTΩN ΚΡΗΤΗΣ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ) ΗΜ. 121 121 18737 18.57 38.9 16103 15.90 33.5
358 EΠIΣTHMHΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ YΠOΛOΓIΣTΩN ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ(ΤΡΙΠΟΛΗ) ΗΜ. 58 58 17620 17.41 36.8 15911 16.42 27.9
335 EΦAPMOΣMENHΣ ΠΛHPOΦOPIKHΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ (ΘΕΣ/ΝΙΚΗ) ΗΜ. 126 126 19297 19.17 39.7 17457 17.59 32.5
359 EΠIΣTHMHΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ(ΤΡΙΠΟΛΗ) ΗΜ. 58 58 19149 19.27 37.9 15495 16.33 24.7
415 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ & ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ΗΜ. 5 5 14558 14.79 26.6 14071 14.50 25.1
416 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ΗΜ. 7 7 16697 17.52 27.5 15656 15.46 33.6


Συγγνώμη που δεν μπορούσα να το βάλω σε καλύτερη μορφή αλλά είναι αργά ;) . Η τιμή αυτή είναι ο βαθμός πρόσβασης του πρώτου εισαγόμενου σε κάθε τμήμα. Ας πάρουμε κι εμείς το αίμα μας πίσω. 29 υψηλόβαθμοι απόφοιτοι Λυκείου συνιστούν Πληροφορική Ο.Π.Α... αυτοί ξέρουν. Περιττό να σας πω βέβαια ότι το ΔΕΤ μας τρώει... Θα το βρείτε στη διεύθυνση http://www.in.gr/exams2004/ΑΕΙ-Η-90.htm
User avatar
semis19
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1607
Joined: Sat May 01, 2004 12:10 am
Location: Άνω Γλυφάδα - Αθήνα
Contact:

Post by semis19 » Mon Aug 30, 2004 3:19 am

Θέλω να κάνω μια ερώτηση αν κάποιος είχε τα ίδια μόρια με αυτού του παλικαριού θα δήλωνε το δικό μας τμήμα Πληροφορικής ως πρώτη επιλογή σε σχέση με τα άλλα ... εγώ πάντως σε καμμία περίπτωση ... γιατί και στη χείριστή περίπτωση που θέλει να συνδυάσει πληροφορική με οικονομικά κοκ πάλι σε λάθος τμήμα μπήκε το ΔΕΤ στο θέμα αυτό είναι κλάσης ανώτερο ... δυστηχώς!
ΥΓ μιας και λέγαμε για το επίπεδο των φοιτητών που επηρεάζεται από το επίπεδο της βάσης μια ματιά στο μάθημα του κ. Βασσάλου θα σας πείσει...
έχουν περάσει 91 στους 287 δηλ. ~30% με 4 παλικάρια πάνω από 8.5 αυτό δεν έχει γίνει πουθενά...
(ααα ... και μιλάμε για θέματα αποκλειστικά πολλαπλής επιλογής χωρίς αρνητική βαθμολογία και χωρίς αιτιολόγηση...+ ανοικτά βιβλία)
Last edited by semis19 on Mon Aug 30, 2004 4:08 pm, edited 1 time in total.
alexo
Venus Former Team Member
Posts: 1305
Joined: Wed Apr 21, 2004 7:00 pm

Post by alexo » Mon Aug 30, 2004 3:52 am

semis19 wrote:Θέλω να κάνω μια ερώτηση αν κάποιος είχε τα ίδια μόρια με αυτού του παλικαριού θα δήλωνε το δικό μας τμήμα Πληροφορικής ως πρώτη επιλογή σε σχέση με τα άλλα
Ο 1ος σε κάθε σχολή είναι παράξενη ιστορία...Δεν ξέρεις τι συμβαίνει σε τέτοιες περιπτώσεις ..Μπορεί να είναι κοντά το σπίτι του στην ΑΣΟΕΕ,να είναι καθηγητής στο τμήμα κάποιος συγγενείς του και άλλα τέτοια παράξενα...
semis19 wrote:το ΔΕΤ στο θέμα αυτό είναι κλάσης ανώτερο ... δυστηχώς!
Σε ποιό θέμα είναι κλάσης ανώτερο το ΔΕΤ;;Τι μαθήματα πληροφορικής κάνει ;;Το ότι μας περνάει στην βαθμολογία αυτό δε λέει απολύτως ΤΙΠΟΤΑ .Ποιά επαγγελματική αποκατάσταση έχει;;Όχι ότι εμείς είμαστε σε τραγικά καλύτερη θέση ...
semis19 wrote:ΥΓ μιας και λέγαμε για το επίπεδο των φοιτητών που επηρεάζεται από το επίπεδο της βάσης μια ματιά στο μάθημα του κ. Βασσάλου θα σας πείσει...
έχουν περάσει 91 στους 287 δηλ. ~30% με 4 παλικάρια πάνω από 8.5 αυτό δεν έχει γίνει πουθενά...
(ααα ... και μιλάμε για θέματα αποκλειστικά πολλαπλής επιλογής χωρίς αρνητική βαθμολογία και χωρίς αιτιολόγηση...)
Όσο για τα θέματα του Βασσάλου,το μάθημα το έδωσα και το πέρασα και έχω να πώ οτι τα θέματα ήταν πολύ δύσκολα ...Επιτρεπόταν ανοιχτό βιβλίο...Αυτό τα λέει όλα για τη δυσκολία των θεμάτων ...Το ότι δεν είχε δικαιολόγηση ήταν αρνητικό αφού δεν μπορούσες να πάρεις καμία μονάδα αν έκανες λάθος ...
User avatar
semis19
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1607
Joined: Sat May 01, 2004 12:10 am
Location: Άνω Γλυφάδα - Αθήνα
Contact:

Post by semis19 » Mon Aug 30, 2004 4:12 pm

Σε ποιό θέμα είναι κλάσης ανώτερο το ΔΕΤ;;Τι μαθήματα πληροφορικής κάνει ;;Το ότι μας περνάει στην βαθμολογία αυτό δε λέει απολύτως ΤΙΠΟΤΑ .Ποιά επαγγελματική αποκατάσταση έχει;;Όχι ότι εμείς είμαστε σε τραγικά καλύτερη θέση ...
Εγώ δε μίλησα για πληροφορική μίλησα για συνδυασμό της πληροφορικής με οικονομικά κάτι που υποτίθεται θέλει να επιτύχει το δικό μας τμήμα ... αυτοί είναι καλύτεροι στο θέμα αυτό όπως και εμείς είμαστε καλύεροι από αυτούς στην επιστήμη των υπολογιστών.
User avatar
semika
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 998
Joined: Sat May 01, 2004 2:21 pm
Location: Αθήνα - Β.Π.

Post by semika » Mon Aug 30, 2004 6:04 pm

Τι μάθημα κάνει ο Βασσάλος????

Οσο για το ΔΕΤ. Δεν πιστεύω οτι αποκτούν ειδίκευση σε κάτι...Ούτε οικονομικά ούτε πληρ. Ενώ εμείς πληροφορική (αν μη τι άλλο) την κατέχουμε.
Οι βαθμοί δε λένε τπτ. Εξάλλου το ΔΕΤ παίρνει 139 φοιτητές ενώ εμείς 184 -> μιλάω για τη βάση

---
240 ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΠΑΝ. ΑΘΗΝΑΣ ΗΜ. 139 139 19739 19.70 39.7 17896 17.84 36.6

Με bold είναι ο πρώτος και ο τελευταίος
User avatar
PaP
Venus Project Founder
Venus Project Founder
Posts: 1077
Joined: Wed Apr 21, 2004 12:06 am
Academic status: Alumnus/a
Location: San Francisco
Contact:

Post by PaP » Mon Aug 30, 2004 6:55 pm

Το ΔΕΤ απλά δεν έπρεπε να υπάρχει γιατί δεν υπάρχει τέτοιο επιστημονικό πεδίο και δεν μπορώ να καταλάβω από τη στιγμή που η ΟΔΕ έχει κατεύθυνση πληροφοριακών συστημάτων γιατί να υπάρχει το ΔΕΤ. Αλλά και πάλι αυτό που λείπει στην Ελλάδα μάλλον είναι το know-how και αυτό κάνει η Πληροφορική, τουλάχιστον όσοι μάθουν κάτι, τώρα ΔΕΤ και τέτοια σε κάτι κρατικοδίαιτες και αποτυχημένες εταιρίες Πληροφορικής δε μας λείπουν. Είμαστε τελευταίοι στην ΕΕ σε παραγωγή λογισμικού και λίγες εταιρίες τα πάνε καλά και έχω μιλήσει με άτομα σε software houses που η μόνη λύση που έχουν για όλα είναι το format. Αντε οι πτυχιούχοι να παίρνουν πρωτοβουλίες... ;-) Α και επίσης για τις βάσεις... Το τμήμα στην Κρήτη έχει πολύ χαμηλότερη βάση από το Καποδιστριακό, μην μου πει κάποιος ότι το Καποδιστριακό είναι καλύτερο... Δείτε απλά το site τους...
User avatar
Einherjar
Venus Project Founder
Venus Project Founder
Posts: 3751
Joined: Tue Jan 27, 2004 4:42 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Washington DC, USA
Contact:

Post by Einherjar » Mon Aug 30, 2004 7:34 pm

PaP wrote:Το τμήμα στην Κρήτη έχει πολύ χαμηλότερη βάση από το Καποδιστριακό, μην μου πει κάποιος ότι το Καποδιστριακό είναι καλύτερο...
Η χαμηλότερη βάση για το συγκεκριμένο τμήμα, αλλά και γενικότερα για τμήματα της επαρχίας, δεν σχετίζεται με το επίπεδό του, αλλά με το γεγονός ότι η πλειοψηφία των μαθητών δηλώνουν τμήματα Αθήνας (η πλειοψηφία είναι Αθηναίοι και δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να πάνε επαρχία)
[Better to understand a little than to misunderstand a lot]
Post Reply

Return to “Τμήμα - Πανεπιστήμιο”