Φυσική;
- AnINffected
- Gbyte level
- Posts: 1935
- Joined: Fri Jul 30, 2004 7:12 am
- Location: There and Back Again
-
- Venus Project Founder
- Posts: 488
- Joined: Wed Apr 21, 2004 12:00 am
- Location: a world without time
μήπως πριν την κβαντομηχανική (που για να την κατανοήσουν οι φυσικοί κάνουν 2 μαθήματα στο 3ο έτος) να κάνουμε πρώτα καμία κλασσική μηχανική. πάντως ένα μάθημα φυσικο-ηλεκτρονικής πριν την ψηφιακή σχεδίαση δεν θα ήταν κακό! (θα μας έκανεκαι περισσότερο γνώστες και ανταγωνιστικούς)
People are never more insecure than when they become obsessed with their fears at the expense of their dreams
- rapadder
- Gbyte level
- Posts: 1897
- Joined: Thu Jun 17, 2004 7:12 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Μπορούμε να έχουμε ένα τουλάχιστον μάθημα ηλεκτρομηχανικής. Τόσες μπούρδες μαθήματα επιλογής υπάρχουν, γιατί να μην μάθουμε και κάποια (θεωρητικά) πράγματα παραπάνω. Εδώ σκέπτονταν να καταργήσουν την Αρχιτεκτονική Υπολογιστών. Μέχρι και στο ΔΕΤ είχα κάνει παράδειγματα ημιαθροιστή και αθροιστή στο ά εξάμηνο... Θεωρώ ανόητο να προσφέρονται μαθήματα όπως Φορολογική Νομοθεσία ΙΙ ή Αγροτική Οικονομική (στα ελεύθερης επιλογής) και να μην υπάρχει ένα μάθημα που να έχει και λίγο Φυσική μέσα.
... Γράφτε κώδικα όσο είναι καιρός ...
- AnINffected
- Gbyte level
- Posts: 1935
- Joined: Fri Jul 30, 2004 7:12 am
- Location: There and Back Again
Για να το παίξω λίγο "Δικηγόρος του Διαβόλου"rapadder wrote:Θεωρώ ανόητο να προσφέρονται μαθήματα όπως Φορολογική Νομοθεσία ΙΙ ή Αγροτική Οικονομική (στα ελεύθερης επιλογής)

...Αλλα έχεις δίκιο σε αυτό.rapadder wrote: και να μην υπάρχει ένα μάθημα που να έχει και λίγο Φυσική μέσα.
Εγώ απορώ πάλι το "Αστικό Δίκαιο" που κολλάει!

The Analytical Engine has no pretensions to originate anything. It can do whatever we know how to order it to perform (...)
Ada Lovelace
Θέλω και εγώ να παίξω D&D λέμε!!!

Ada Lovelace
Θέλω και εγώ να παίξω D&D λέμε!!!


- HdkiLLeR
- Venus Project Founder
- Posts: 4356
- Joined: Tue Jan 27, 2004 4:41 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: New York, NY
- Contact:
Ρε παιδιά για να κάνουμε μηχανική/ηλετρομαγνιτισμό κλπ κλπ θέλει και εργαστήρια. Τι να το κάνεις ένα μάθημα που μπορεί να σου αναλύσει τα θέματα αυτά εάν δεν έχεις ένα lab να κάνεις εφαρμογές/πειράματα κλπ κλπ. Είναι σαν να διαβάζεις βιβλιογραφία.Αυτό βέβαια δεν προκειται ποτέ να γίνει στο τμήμα μας.
ΥΓ: Όσον αφορά τα θέματα quantum computing κλπ δεν χρειάζεται να έχεις βασικό υπόβαθρο νευτόνειας μηχανικής μιας και κβαντομηχανική βασίζεται σε εντελώς διαφορετικές παραδοχές,αρχές κλπ. Αλλά και πάλι τα θέμτα που μάλλον θα αναφερθεί ο κ.Μαγείρου είναι τα κλασσικά που αναφέρονται σε όλα τα τμήματα: qbits, quantum cryptography,..., απο ένα αφηρημένο επίπεδο μιας και η εφαρμογή τους απαιτεί τρελές διατάξεις που υπάρχουν σε 1,2 labs και ίσως να δώσει έμφαση στης παραλληλία καταστάσεων και την συσχέτιση η οποία βοηθάει πολύ στο complexity και στην επίλυση προβλημάτων.
ΥΓ: Όσον αφορά τα θέματα quantum computing κλπ δεν χρειάζεται να έχεις βασικό υπόβαθρο νευτόνειας μηχανικής μιας και κβαντομηχανική βασίζεται σε εντελώς διαφορετικές παραδοχές,αρχές κλπ. Αλλά και πάλι τα θέμτα που μάλλον θα αναφερθεί ο κ.Μαγείρου είναι τα κλασσικά που αναφέρονται σε όλα τα τμήματα: qbits, quantum cryptography,..., απο ένα αφηρημένο επίπεδο μιας και η εφαρμογή τους απαιτεί τρελές διατάξεις που υπάρχουν σε 1,2 labs και ίσως να δώσει έμφαση στης παραλληλία καταστάσεων και την συσχέτιση η οποία βοηθάει πολύ στο complexity και στην επίλυση προβλημάτων.
-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.12
GCS d-->--- s+:+ a- C++(+++) BILS++++$ P--- L++++>+++++ E--- W+++ N+ o+ K w--
O M+ V-- PS++>+++ PE- Y++ PGP++ t+ 5+ X+ R* tv b++ DI- D+ G+++ e+++>++++ h r++ y++
------END GEEK CODE BLOCK------
"UNIX is basically a simple operating system, but you have to be a genius to understand the simplicity." -- Dennis Ritchie
Version: 3.12
GCS d-->--- s+:+ a- C++(+++) BILS++++$ P--- L++++>+++++ E--- W+++ N+ o+ K w--
O M+ V-- PS++>+++ PE- Y++ PGP++ t+ 5+ X+ R* tv b++ DI- D+ G+++ e+++>++++ h r++ y++
------END GEEK CODE BLOCK------
"UNIX is basically a simple operating system, but you have to be a genius to understand the simplicity." -- Dennis Ritchie
- sudtuwup
- Mbyte level
- Posts: 707
- Joined: Fri May 14, 2004 6:46 pm
- Academic status: MSc
- Gender: ♂
- Location: Xavier Institute for Higher Learning
Σιγουρα χρειαζονται εργαστηρια. Αλλα αφου δεν υπαρχουν αντιστοιχα μαθηματα μετα και εγω το κοβω δυσκολο αλλα ποτε δεν ξερεις. Παντως ακουσα οτι σε καποια συνελευση απ ολες-εχασα λογαριασμο πλεον- εβγαλαν το νεο προγ. σπουδων ή το προσχεδιο του.
Χωρις να ειμαι σιγουρος 100%, ακουσα για java 1,2 καποιες μεταφορες σε εξαμηνα και ισως νεα μαθηματα. Θα δουμε και επισημα.
Χωρις να ειμαι σιγουρος 100%, ακουσα για java 1,2 καποιες μεταφορες σε εξαμηνα και ισως νεα μαθηματα. Θα δουμε και επισημα.

- rapadder
- Gbyte level
- Posts: 1897
- Joined: Thu Jun 17, 2004 7:12 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Δεν είμαι σίγουρος εάν χρειάζονται εργαστήρια. Σε μαθήματα της Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Αθηνών που κάνουν ηλεκρομαγνητισμό δεν κάνουν εργαστήρια (σ' όλα τουλάχιστον). Θα μπορούσε να υπάρχει ένα μάθημα που να συνδυάζει ηλεκτρομαγνητισμό, quantum computing και να είναι θεωρητικό (με μικρές ασκήσεις, σε στύλ Μετάδοση). Για να πάρουμε μια ιδέα απλά, δεν θα ανταγωνιστούμε τους ΗΜΜΥ. Πιστεύω ότι τα μαθήματα ελεύθερης επιλογής, δεν πρέπει να είναι "εντελώς ελεύθερης". Μου είναι δύσκολο να φανταστώ απόφοιτο Πληροφορικής με 36 μαθήματα πτυχίο και μεταξύ αυτών τα: 1. Μαρξιστική Οικονομική Ανάλυση ΙΙ 2. Προχωρημένη Οικονομική Ανάλυση ΙΙ 3. Αποτίμηση Χρεογράφων και Διαχείρηση Χαρτοφυλακίου 4. Εργατικό Δίκαιο και εργασιακές σχέσεις. Ήδη τα 36 μαθήματα για πτυχίο είναι λίγα, άμα τα 4 είναι τελείως άσχετα με Πληροφορική τότε άστα να πάνε.
... Γράφτε κώδικα όσο είναι καιρός ...
- rapadder
- Gbyte level
- Posts: 1897
- Joined: Thu Jun 17, 2004 7:12 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Έψαξα λίγο το θέμα και κατέληξα στο συμπέρασμα ότι και να υπάρχει ένα μάθημα το οποίο να συνδυάζει πολλά πράγματα μαζί, στην πράξη δεν θα μας χρειαστεί πουθενά. Μάλλον περισσότερο παπαγάλισμα θα προσέθετε. Στο θέμα των μαθημάτων ελεύθερης επιλογής (off-topic
) πρέπει να ισχύει ότι και παλαιότερα. Να υπάρχουν καμιά 15αριά ψιλοάσχετα μαθήματα και να διαλέγεις τα 4, όχι 80 ψιλοάσχετα και εντελώς άσχετα μαθήματα και να μην ξέρεις τι είναι το καθένα από αυτά.

... Γράφτε κώδικα όσο είναι καιρός ...
Το τι είναι άσχετο η όχι επαφίεται στην οπτική γωνία του κρίνοντος...Μπορεί π.χ αν ήμουν απο αγροτική περιοχή να με ενδιέφερε εξόχως η αγροτική οικονομική - ιδιαίτερα αν σπούδαζα πληροφορική με στόχο να ασχοληθώ με αυτοματοποίηση αγροτικών υπηρεσιών κτλ...Δηλαδή όλα είναι τελείως σχετικα
..Εμένα π.χ με ενδιαφέρει πολύ η οικονομική κατάσταση του κράτους και του δημοσίου τομέα και χαίρομαι που το τμήμα μου δίνει τη δυνατότητα να δηλώσω δημόσια οικονομική, μακροοικονομική κτλ....είναι καθαρά θέμα οπτικής..

Last edited by Marauder on Sun Feb 27, 2005 2:10 am, edited 1 time in total.
- rapadder
- Gbyte level
- Posts: 1897
- Joined: Thu Jun 17, 2004 7:12 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Εν μέρει συμφωνώ μαζί σου. Είναι λοιπόν θέμα σύμβασης να καθορίσουμε μέχρι ποιού σημείου τα ενδιαφέροντα ενός ατόμου θα πρέπει να καλύπτονται από την σχολή του. Ένα άλλο πρόβλημα με μαθήματα όπως η Κοινωνική Ψυχολογία (που εκ πρώτης όψεως φαντάζουν ανιαρά) είναι ότι δεν εξετάζονται από την πλευρά του πληροφορικάριου. Αν κάναμε μια εφαρμογή (πχ ηλεκτρονικό κατάστημα) η οποία θα είχε σαν σκοπό να συλλέξει στοιχεία των επισκεπτών χρησιμοποιώντας τεχνικές CRM (Customer Relationship Management) που έχουν άμεση σχέση με τις θεωρείες της Κοινωνικής Ψυχολογίας, τότε δεν θα θεωρούσα το μάθημα καθόλου ανιαρό. Η εφαρμογή δηλαδή θα κρατάει στοιχεία για τις κινήσεις του χρήστη (πελάτη), ώστε να ξέρει τι αγόρασε, τι επισκέφτηκε, πόσο χρόνο ξόδεψε, έτσι ωστέ να μπορεί να του προσφέρει προϊόντα που να ταιριάζουν στο καταναλωτικό του προφίλ (πχ το site θα έχει ελαφρά διαφορετική όψη για τους διάφορους τύπους καταναλωτών). Αυτό θα ήταν ένα ωραία μάθημα (κάτι σαν Ψηφιακό Μάρκετινγκ Προϊόντων και Υπηρεσιών). Θα μπορούσαν οι φοιτητές της Πληροφορικής στα πλαίσια των μαθημάτων Διδακτική/ Παιδαγωγική να έγραφαν εκπαιδευτικό λογισμικό και να το έδιναν σε παιδιά κατάλληλης ηλικίας και στη συνέχεια να έκαναν μια αξιολόγηση πάνω στα αποτελέσματα τους. Το πρόβλημα με τα μαθήματα ελεύθερης επιλογής είναι ότι δεν τα εξετάζουμε από την πλευρά του Πληροφορικάριου και γενικά δεν υπάρχει υποδομή ώστε τα μαθήματα αυτά να προσαρμοστούν στις ανάγκες μας.
... Γράφτε κώδικα όσο είναι καιρός ...
- sudtuwup
- Mbyte level
- Posts: 707
- Joined: Fri May 14, 2004 6:46 pm
- Academic status: MSc
- Gender: ♂
- Location: Xavier Institute for Higher Learning
Συμφωνω μαζι σου rapadder. Ολα τα μαθηματα μας θα επρεπε να ειναι απο την σκοπια του πληροφορικου κι ας ειναι οικονομιες κτλ-οσο ειναι δυνατον- τοτε δεχομαι να υπαρχουν κι ολα αυτα.
Εξαλλου δεν πειραζουν τα επιλογης γιατι ειναι απλα επιλογης. Τα πιο σημαντικα-υποχρεωτικα- ειναι το θεμα.
Τα μαθηματα των αλλων τμηματων ειναι δικαιωμα τους να κανουν οτι θελουν κι αν γουσταρεις το παιρνεις.
Αλλα θα μπορουσαν να υπαρχουν καλυτερα επιλογης.
Εξαλλου δεν πειραζουν τα επιλογης γιατι ειναι απλα επιλογης. Τα πιο σημαντικα-υποχρεωτικα- ειναι το θεμα.
Τα μαθηματα των αλλων τμηματων ειναι δικαιωμα τους να κανουν οτι θελουν κι αν γουσταρεις το παιρνεις.
Αλλα θα μπορουσαν να υπαρχουν καλυτερα επιλογης.

- AnINffected
- Gbyte level
- Posts: 1935
- Joined: Fri Jul 30, 2004 7:12 am
- Location: There and Back Again
Συμφωνώ και εγώ, και ειδικά αυτό το τελευταίο θα ήταν πολύ-πολύ ωραίο!rapadder wrote:Θα μπορούσαν οι φοιτητές της Πληροφορικής στα πλαίσια των μαθημάτων Διδακτική/ Παιδαγωγική να έγραφαν εκπαιδευτικό λογισμικό και να το έδιναν σε παιδιά κατάλληλης ηλικίας και στη συνέχεια να έκαναν μια αξιολόγηση πάνω στα αποτελέσματα τους.
Άν και πιστεύω πως αυτά τα δύο μαθήματα χρησιμεύουν και από μόνα τους σε κάποιον που επιδιώκει να διδάξει.
Το πολύ-πολύ να πάρουμε κομμάτια από αχρησιμποποίητους υπολογιστές και να παίξουμε μ'αυτά!HdkiLLeR wrote: Ρε παιδιά για να κάνουμε μηχανική/ηλετρομαγνιτισμό κλπ κλπ θέλει και εργαστήρια. Τι να το κάνεις ένα μάθημα που μπορεί να σου αναλύσει τα θέματα αυτά εάν δεν έχεις ένα lab να κάνεις εφαρμογές/πειράματα κλπ κλπ. Είναι σαν να διαβάζεις βιβλιογραφία.Αυτό βέβαια δεν προκειται ποτέ να γίνει στο τμήμα μας.

The Analytical Engine has no pretensions to originate anything. It can do whatever we know how to order it to perform (...)
Ada Lovelace
Θέλω και εγώ να παίξω D&D λέμε!!!

Ada Lovelace
Θέλω και εγώ να παίξω D&D λέμε!!!

