Επίπεδο σπουδών στο Τμήμα
- ailouros
- Gbyte level
- Posts: 1041
- Joined: Fri Apr 30, 2004 4:36 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Contact:
Το τμήμα στην Κρήτη πριν δύο χρόνια τουλάχιστον ήταν ολόιδιο με το Καποδιστριακό.Το γεγονός αυτό μας ωθεί να αναζητήσουμε τα αίτια στην διαφορά βάσης που για μένα εντοπίζονται στο όνομα και στην τοποθεσία των δύο σχολών.Κατά τα άλλα το περιεχόμενο σπουδών είναι ίδιο.Όσο για το επίπεδο , αρκεί ως επιχείρημα το υψηλό επίπεδο όλων των θετικών σχολών στην Κρήτη σε αντίθεση με την ανοργανωσιά και το χάος στις αντίστοιχες σχολές του Καποδιστριακού.Παρολαυτά το Ηράκλειο είναι πιο χαμηλά σε βάση αλλά το επίπεδο σπουδών πολύ υψηλότερα.Έτσι δεν χρειάζεται να υπερμεγενθύνουμε το θέμα και να το αντιμετωπίζουμε ως πρόβλημα.Άλλα είναι τα προβλήματα στην σχολή και όχι η βάση.
- HdkiLLeR
- Venus Project Founder
- Posts: 4356
- Joined: Tue Jan 27, 2004 4:41 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: New York, NY
- Contact:
Αυτό πιστεύω έχει περάσει εδώ και καιρό...Αλλά και μετά τις τελαυταίες αλλαγές στο πρόγραμμα σπουδών πλέον το τμήμα δεν κάνει αυτό που κάνει το ΔΕΤ, αποτελεί τμήμα Πληροφορικής και όχι τπτ Εφαρμοσμένης Πληροφορικής στα Οικονομικά κλπ κλπ. Όσο γιατί υπάρχει το ΔΕΤ παιδιά δυστιχώς φτιάχτηκε απο αντιδικία και όχι επειδή έπρεπε να καλυφθούν νέες θέσεις εργασίας και νέοι τομείς.semis19 wrote: Εγώ δε μίλησα για πληροφορική μίλησα για συνδυασμό της πληροφορικής με οικονομικά κάτι που υποτίθεται θέλει να επιτύχει το δικό μας τμήμα ... αυτοί είναι καλύτεροι στο θέμα αυτό όπως και εμείς είμαστε καλύεροι από αυτούς στην επιστήμη των υπολογιστών.
-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.12
GCS d-->--- s+:+ a- C++(+++) BILS++++$ P--- L++++>+++++ E--- W+++ N+ o+ K w--
O M+ V-- PS++>+++ PE- Y++ PGP++ t+ 5+ X+ R* tv b++ DI- D+ G+++ e+++>++++ h r++ y++
------END GEEK CODE BLOCK------
"UNIX is basically a simple operating system, but you have to be a genius to understand the simplicity." -- Dennis Ritchie
Version: 3.12
GCS d-->--- s+:+ a- C++(+++) BILS++++$ P--- L++++>+++++ E--- W+++ N+ o+ K w--
O M+ V-- PS++>+++ PE- Y++ PGP++ t+ 5+ X+ R* tv b++ DI- D+ G+++ e+++>++++ h r++ y++
------END GEEK CODE BLOCK------
"UNIX is basically a simple operating system, but you have to be a genius to understand the simplicity." -- Dennis Ritchie
- semis19
- Gbyte level
- Posts: 1607
- Joined: Sat May 01, 2004 12:10 am
- Location: Άνω Γλυφάδα - Αθήνα
- Contact:
Aν αυτό που λες ισχύει (αμφιβάλλω) τότε πρέπει να μας διώξουνε όλους από την ΑΣΟΕΕ και μην ξαναπατήσουμε στην Πατησίων 76, πρέπει να καταλάβουμε όλοι μας ότι είτε μας αρέσει έιτε όχι είμαστε σε ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ πανεπιστήμιο και πρέπει να κάνουμε και οικονομικομαθηματικο...κτλ και σε τελική ανάλυση αυτή τη βάση που έχουμε την χρωστάμε στο ΟΠΑ όχι στην πληροφορική ...αποτελεί τμήμα Πληροφορικής και όχι τπτ Εφαρμοσμένης Πληροφορικής στα Οικονομικά κλπ κλπ.
ΥΓ ούτε εμένα μου αρέσουν τα οικονομικά αλλά αφενός είναι χρήσιμα και αφετέρου να ξεκολλήσουμε λίγο από το import java.io.*; να μπορούμε και να μιλάμε με κανένα άνθρωπο στην επιχείρηση όχι να είμαστε στο υπόγειο αυτών ...
- HdkiLLeR
- Venus Project Founder
- Posts: 4356
- Joined: Tue Jan 27, 2004 4:41 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: New York, NY
- Contact:
Ο νέος οδηγός σπουδών είναι εδώ:semis19 wrote: Aν αυτό που λες ισχύει (αμφιβάλλω)...
http://www.cs.aueb.gr/grad_studies/curr ... ndex.shtml
Οι κατευθύνσεις αντικαταστάθηκαν απο 3 τομείς σπουδών εκ των οποίων τα οικονομικομαθηματικά ανήκουν όλα σε ένα. Αυτό το αναφέρω γιατί το τμήμα απο την στιγμή που έγεινε τμήμα Πληροφορικής αλλάζει η υπόσταση του. Κάποτε ήταν τμήμα Ε.Π και σίγουρα κάτι Λογιστικά Π.Σ και εφαρμογές Π.Σ ήταν το αντικείμενο μελέτης του. Πλέον αποτελεί ανέξατητο τμήμα Πληροφορικής και αυτό φάινεται απο τις συνεχέις αναμορφώσεις στο πρόγραμμα σπουδών. Στην αρχή 2 κατευθύνσεις με φίσκα τα μαθήματα αναλύσης, Π.Σ, επιχειρησιακής έρευνας κλπ κλπ, τώρα 3 τομείς με 2 απο τους οποίους ανεξάρτητους απο οικονομικά μεγέθη(περισσότερο τεχνολογικοί). Επειδή μάλιστα τυχαίνει τα ήμουν παρών στην συσήτηση σχετικά με την αναμόρφωση έχω να πώ πως υπήρχε πλάνο να υπάρξουν 6 τομείς-ροές(κάτι αντίχτοιχο με το πολυτεχνείο). Κάτι το οποίο κατά την γνώμη μου θα γίνει στην επόμενη ανανέωση(σε 3-4 χρόνια).
Αυτό δεν το έπιασα, γιατί να μην ξανακατέβουμε; Το ότι είμαστε σε οικονομικό πανεπιστήμιο μας δίνει την δυνατότητα να κάνουμε μερικά ειδικά μαθήματα τα οποία σίγουρα σε άλλα τμήματα δεν γίνονται. Δεν μας κολάει καμιά ταμπέλα όμως που να λέει ότι οπ εσύ κάνεις μόνο για σχετικά με οικονομικά θέματα. Τα εργασιακά δικαιώματα που θα έχει ο καθένας απο εμάς αύριο θα είναι τα ίδια με όλων των άλλων αποφοίτων πληροφορικής. Σε καμία περίπτωση τουλάχιστον εγώ δεν θέλω να εξασφαλίζει μερικά παραπάνω κάποιος επειδή υποτείθεται πως ξέρεις καλύτερα λειτουργικά, δομές, programming κλπ κλπ..Αυτό προσπαθεί να κάνει και ο νέος οδηγός σπουδών. Να μας ξεκολήσει απο την φάση Οικονομικά - Π.Σ και μόνο. Σίγουρα υπάρχει και αυτή η δυνατότητα και όποιος την θέλει την ακολουθεί αλλά εξίσου καλά(και κατά την γνώμη μου καλύτερα) προχωράει το επίπεδο του τμήματος και σε άλλα θέματα.semis19 wrote: ...τότε πρέπει να μας διώξουνε όλους από την ΑΣΟΕΕ και μην ξαναπατήσουμε στην Πατησίων 76, πρέπει να καταλάβουμε όλοι μας ότι είτε μας αρέσει έιτε όχι είμαστε σε ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ πανεπιστήμιο και πρέπει να κάνουμε και οικονομικομαθηματικο...κτλ και σε τελική ανάλυση αυτή τη βάση που έχουμε την χρωστάμε στο ΟΠΑ όχι στην πληροφορική ...
ΥΓ ούτε εμένα μου αρέσουν τα οικονομικά αλλά αφενός είναι χρήσιμα και αφετέρου να ξεκολλήσουμε λίγο από το import java.io.*;
l0l η επιχείρηση σε έχει ανάγκη οπότε δεν νομίζω να σε βάλει σε καμιά υπόγα.semis19 wrote: να μπορούμε και να μιλάμε με κανένα άνθρωπο στην επιχείρηση όχι να είμαστε στο υπόγειο αυτών ...
-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.12
GCS d-->--- s+:+ a- C++(+++) BILS++++$ P--- L++++>+++++ E--- W+++ N+ o+ K w--
O M+ V-- PS++>+++ PE- Y++ PGP++ t+ 5+ X+ R* tv b++ DI- D+ G+++ e+++>++++ h r++ y++
------END GEEK CODE BLOCK------
"UNIX is basically a simple operating system, but you have to be a genius to understand the simplicity." -- Dennis Ritchie
Version: 3.12
GCS d-->--- s+:+ a- C++(+++) BILS++++$ P--- L++++>+++++ E--- W+++ N+ o+ K w--
O M+ V-- PS++>+++ PE- Y++ PGP++ t+ 5+ X+ R* tv b++ DI- D+ G+++ e+++>++++ h r++ y++
------END GEEK CODE BLOCK------
"UNIX is basically a simple operating system, but you have to be a genius to understand the simplicity." -- Dennis Ritchie
- semis19
- Gbyte level
- Posts: 1607
- Joined: Sat May 01, 2004 12:10 am
- Location: Άνω Γλυφάδα - Αθήνα
- Contact:
Λαϊκή ρήση αποδεικνύεται για πολλοστή φορά σοφή:
Άλλαξε ο Μανωλιός και έβαλε τα ρούχα του αλλιώς...
Μπορεί να μπήκαν οι τομείς που για μένα μόνο ταμπέλες σε καθηγητές βάζει.
Αλλά οι κατευθύνσεις μένουν ίδιες καθώς και τα μαθήματα (με εξαίρεση της κα Δημέλη που μετονομάστηκε!) που είναι η αλλαγή στο αμιγώς τμήμα της πληροφορικής ... εγώ άλλη αλλαγή δε βρίσκω ... ακόμα και η fortran που όλοι συμφώνησαν να καταργηθεί (ήμουνα και εγώ στη συζήτηση των καθηγητών ακόμα μέσα είναι ...).
Είναι αδιανόητο να βγεις από εδώ και να μην ξέρεις ισολογισμό είναι σαν σου πουν πήγες σχολείο και συ να λες ναι και μετά να τους λες δε ξέρω όμως να γράφω! (η μεταφορά μπορεί να είναι τραβηγμένη αλλά πολύ αληθινή στο νόημά της...)
Άλλαξε ο Μανωλιός και έβαλε τα ρούχα του αλλιώς...
Μπορεί να μπήκαν οι τομείς που για μένα μόνο ταμπέλες σε καθηγητές βάζει.
Αλλά οι κατευθύνσεις μένουν ίδιες καθώς και τα μαθήματα (με εξαίρεση της κα Δημέλη που μετονομάστηκε!) που είναι η αλλαγή στο αμιγώς τμήμα της πληροφορικής ... εγώ άλλη αλλαγή δε βρίσκω ... ακόμα και η fortran που όλοι συμφώνησαν να καταργηθεί (ήμουνα και εγώ στη συζήτηση των καθηγητών ακόμα μέσα είναι ...).
Είναι αδιανόητο να βγεις από εδώ και να μην ξέρεις ισολογισμό είναι σαν σου πουν πήγες σχολείο και συ να λες ναι και μετά να τους λες δε ξέρω όμως να γράφω! (η μεταφορά μπορεί να είναι τραβηγμένη αλλά πολύ αληθινή στο νόημά της...)
- ailouros
- Gbyte level
- Posts: 1041
- Joined: Fri Apr 30, 2004 4:36 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Contact:
Οι αλλαγές που λες αντικατοπτρίζονται στον οδηγό σπουδών http://www.cs.aueb.gr/grad_studies/curr ... iculum.pdf; γιατί από ότι είδα οι κατευθυνσεις παραμένουν όπως ήταν ,όπως και τα μαθήματα κλπ.
- HdkiLLeR
- Venus Project Founder
- Posts: 4356
- Joined: Tue Jan 27, 2004 4:41 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: New York, NY
- Contact:
Κοίταξε δεν έγειναν βασικές αλλαγές σε μαθήματα γιατί κάτι τέτοιο είναι πολύ δύσκολο, αλλά αφού κάνουμε που κάνουμε πολλά διαφορετικά και απαλαγμένα απο οικονομικά μαθήματα γιατί να είμαστε κολημένοι στον ισολογισμό; Αυτό κάνει ο νέος οδηγός σπουδών...Και ξαναλέω επειδή τυχαίνει να ήμουν στην συζήτηση σχετικά με την αναμόρφωση υπήρχαν προτάσεις για περισσότερες ροές, ενώ μάλιστα υπήρξε και πρόταση για εισαγωγή hardware μαθημάτων. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί πρέπει να ξέρει κάποιος απόφοιτος απο την σχολή οικονοικούς όρους; Εγώ πχ δεν θέλω μιας και υπάρχουν άτομα που σπούδασαν αυτά τα πράγματα και όχι απλά πασάλειψαν 2-3 μαθήματα.
-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.12
GCS d-->--- s+:+ a- C++(+++) BILS++++$ P--- L++++>+++++ E--- W+++ N+ o+ K w--
O M+ V-- PS++>+++ PE- Y++ PGP++ t+ 5+ X+ R* tv b++ DI- D+ G+++ e+++>++++ h r++ y++
------END GEEK CODE BLOCK------
"UNIX is basically a simple operating system, but you have to be a genius to understand the simplicity." -- Dennis Ritchie
Version: 3.12
GCS d-->--- s+:+ a- C++(+++) BILS++++$ P--- L++++>+++++ E--- W+++ N+ o+ K w--
O M+ V-- PS++>+++ PE- Y++ PGP++ t+ 5+ X+ R* tv b++ DI- D+ G+++ e+++>++++ h r++ y++
------END GEEK CODE BLOCK------
"UNIX is basically a simple operating system, but you have to be a genius to understand the simplicity." -- Dennis Ritchie
- Proxenos
- Gbyte level
- Posts: 1095
- Joined: Fri Apr 30, 2004 4:20 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Κολωνία, Γερμανία
- Contact:
Οι προτάσεις για εισαγωγή hardware δεν έγιναν πράξη. Το Πανεπιστήμιο είναι τελικά όπως το Λύκειο στις αλλαγές. Όλοι θέλουμε να αλλάξει κάτι για μας, αλλά τα πράγματα αλλάζουν για εμάς πριν από εμάς... Όσο είμαστε μέσα, συζητάμε για τις μελλοντικές αλλαγές. Και όταν πια τελειώσουμε, δε μας ενδιαφέρουν οι αλλαγές, γιατί εμείς βρισκόμαστε σε άλλο χώρο.HdkiLLeR wrote: ενώ μάλιστα υπήρξε και πρόταση για εισαγωγή hardware μαθημάτων. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί πρέπει να ξέρει κάποιος απόφοιτος απο την σχολή οικονοικούς όρους; Εγώ πχ δεν θέλω μιας και υπάρχουν άτομα που σπούδασαν αυτά τα πράγματα και όχι απλά πασάλειψαν 2-3 μαθήματα.
Το γιατί "πρέπει" να ξέρει κάποιος από τη σχολή οικονομικούς όρους θα μπορούσε να στο πει η αγορά εργασίας και το ποσοστό των φοιτητών που διαλέγουν την κατ. Πληροφοριακών Συστημάτων και Διοίκησης. Δεν υπάρχουν πιο περιζήτητες σπουδές αυτή τη στιγμή από Οικονομικά και Πληροφορική, πόσο μάλλον αν τις συνδυάσεις (γιατί περί συνδυασμού πρόκειται). Τώρα θα μου πεις, εγώ σε Πληροφορική πέρασα. Σύμφωνοι, αλλά δες το κι απ τη θετική πλευρά. Εμένα πάντως, πιο πολύ μου τη δίνει η απουσία hardware μαθημάτων (και η παρουσία τους σε άλλα τμήματα Πληροφορικής)...
Τώρα για το πασάλειμμα, πόσα τμήματα Πανεπιστημίων σε αυτή τη χώρα "πασαλείβουν" γνώσεις Πληροφορικής; Μην περιμένεις "καθαρά" τμήματα με παντογνώστες, οι εποχές αυτές έχουν ευτυχώς περάσει ανεπιστρεπτί...
- lumenintervalum
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2377
- Joined: Thu May 06, 2004 7:06 pm
- Location: somewhere far beyond..
- Contact:
Να ρωτήσω κάτι που δεν έχω καταλάβει πολύ καλά;;ΤΙ χρησιμότητα έχουν οι τομείς για μας από τη στιγμή που είμαστε ελεύθεροι να επιλέξουμε τι μαθήματα θα διαλέξουμε;Τι θέλει να δείξει η ύπαρξη του ενός ή του άλλου τομέα;;Θα μας βάζουν να διαλέγουμε από την αρχή κάτι συγκεκριμένο;;αν είναι έτσι εμένα δε μου αρέσει καθόλου αυτό..
We are just a moment in time
A blink of an eye
A dream for the blind
Visions from a dying brain
I hope you don't understand
_______________________
scraps& photo gallery στο deviantart- last update 25/08/06
A blink of an eye
A dream for the blind
Visions from a dying brain
I hope you don't understand
_______________________
scraps& photo gallery στο deviantart- last update 25/08/06
- HdkiLLeR
- Venus Project Founder
- Posts: 4356
- Joined: Tue Jan 27, 2004 4:41 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: New York, NY
- Contact:
Βασικά δεν διαφωνούμε πουθενά απλά ξεκινάμε απο διαφορετικό σημείο και καταλήγουμε στο ίδιοProxenos wrote: Οι προτάσεις για εισαγωγή hardware δεν έγιναν πράξη. Το Πανεπιστήμιο είναι τελικά όπως το Λύκειο στις αλλαγές. Όλοι θέλουμε να αλλάξει κάτι για μας, αλλά τα πράγματα αλλάζουν για εμάς πριν από εμάς... Όσο είμαστε μέσα, συζητάμε για τις μελλοντικές αλλαγές. Και όταν πια τελειώσουμε, δε μας ενδιαφέρουν οι αλλαγές, γιατί εμείς βρισκόμαστε σε άλλο χώρο.
Το γιατί "πρέπει" να ξέρει κάποιος από τη σχολή οικονομικούς όρους θα μπορούσε να στο πει η αγορά εργασίας και το ποσοστό των φοιτητών που διαλέγουν την κατ. Πληροφοριακών Συστημάτων και Διοίκησης. Δεν υπάρχουν πιο περιζήτητες σπουδές αυτή τη στιγμή από Οικονομικά και Πληροφορική, πόσο μάλλον αν τις συνδυάσεις (γιατί περί συνδυασμού πρόκειται). Τώρα θα μου πεις, εγώ σε Πληροφορική πέρασα. Σύμφωνοι, αλλά δες το κι απ τη θετική πλευρά. Εμένα πάντως, πιο πολύ μου τη δίνει η απουσία hardware μαθημάτων (και η παρουσία τους σε άλλα τμήματα Πληροφορικής)...
Τώρα για το πασάλειμμα, πόσα τμήματα Πανεπιστημίων σε αυτή τη χώρα "πασαλείβουν" γνώσεις Πληροφορικής; Μην περιμένεις "καθαρά" τμήματα με παντογνώστες, οι εποχές αυτές έχουν ευτυχώς περάσει ανεπιστρεπτί...



-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.12
GCS d-->--- s+:+ a- C++(+++) BILS++++$ P--- L++++>+++++ E--- W+++ N+ o+ K w--
O M+ V-- PS++>+++ PE- Y++ PGP++ t+ 5+ X+ R* tv b++ DI- D+ G+++ e+++>++++ h r++ y++
------END GEEK CODE BLOCK------
"UNIX is basically a simple operating system, but you have to be a genius to understand the simplicity." -- Dennis Ritchie
Version: 3.12
GCS d-->--- s+:+ a- C++(+++) BILS++++$ P--- L++++>+++++ E--- W+++ N+ o+ K w--
O M+ V-- PS++>+++ PE- Y++ PGP++ t+ 5+ X+ R* tv b++ DI- D+ G+++ e+++>++++ h r++ y++
------END GEEK CODE BLOCK------
"UNIX is basically a simple operating system, but you have to be a genius to understand the simplicity." -- Dennis Ritchie
- HdkiLLeR
- Venus Project Founder
- Posts: 4356
- Joined: Tue Jan 27, 2004 4:41 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: New York, NY
- Contact:
Όχι είναι σαν τις ροές. Απλά πρόκειται για μια ομαδοποίηση μαθημάτων. Απο εκεί και πέρα έχεις την δυνατότητα να επιλέξεις ότι θέλεις απλά πρέπει να αντιμετωπιστεί το φαινόμενο που οι περισσότεροι επιλέγουν τα πιο εύκολα μαθήματα και μερικά παρακμάζουν, ενώ ταυτόχρονα είναι πολύ ενδιαφέρονται και βασικά. Μέχρι σιτγμής αυτό λύνονταν με το να κάνεις μαθήματα υποχρεωτικά αλλά δεν γίνεται να συνεχιστεί αυτό γι' αυτό και οι τομείς.lumenintervalum wrote:Να ρωτήσω κάτι που δεν έχω καταλάβει πολύ καλά;;ΤΙ χρησιμότητα έχουν οι τομείς για μας από τη στιγμή που είμαστε ελεύθεροι να επιλέξουμε τι μαθήματα θα διαλέξουμε;Τι θέλει να δείξει η ύπαρξη του ενός ή του άλλου τομέα;;Θα μας βάζουν να διαλέγουμε από την αρχή κάτι συγκεκριμένο;;αν είναι έτσι εμένα δε μου αρέσει καθόλου αυτό..
-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.12
GCS d-->--- s+:+ a- C++(+++) BILS++++$ P--- L++++>+++++ E--- W+++ N+ o+ K w--
O M+ V-- PS++>+++ PE- Y++ PGP++ t+ 5+ X+ R* tv b++ DI- D+ G+++ e+++>++++ h r++ y++
------END GEEK CODE BLOCK------
"UNIX is basically a simple operating system, but you have to be a genius to understand the simplicity." -- Dennis Ritchie
Version: 3.12
GCS d-->--- s+:+ a- C++(+++) BILS++++$ P--- L++++>+++++ E--- W+++ N+ o+ K w--
O M+ V-- PS++>+++ PE- Y++ PGP++ t+ 5+ X+ R* tv b++ DI- D+ G+++ e+++>++++ h r++ y++
------END GEEK CODE BLOCK------
"UNIX is basically a simple operating system, but you have to be a genius to understand the simplicity." -- Dennis Ritchie
- HdkiLLeR
- Venus Project Founder
- Posts: 4356
- Joined: Tue Jan 27, 2004 4:41 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: New York, NY
- Contact:
Ισχύει απο φέτος.ailouros wrote:Αυτή η ομαδοποίηση σε τομείς από πότε θα ισχύει;Θα καταργήσει τις κατευθύνσεις;Δεν είδα κάτι στον οδηγό σπουδών γι'αυτό και απορώ!
Βασικά καταλήξαμε σε 3 τομείς γιατί οι μισές προτάσεις ήταν για 6 ροές και οι άλλες για 3 κατευθύνσεις. Έγεινε κάτι ενδιαάμεσο.semis19 wrote:Εμένα αυτό με τους τομείς μου "βρωμάει" όπως έλεγε και ο κ. Κάβουρας στις αλησμόνητες διαλέξεις του ...
-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.12
GCS d-->--- s+:+ a- C++(+++) BILS++++$ P--- L++++>+++++ E--- W+++ N+ o+ K w--
O M+ V-- PS++>+++ PE- Y++ PGP++ t+ 5+ X+ R* tv b++ DI- D+ G+++ e+++>++++ h r++ y++
------END GEEK CODE BLOCK------
"UNIX is basically a simple operating system, but you have to be a genius to understand the simplicity." -- Dennis Ritchie
Version: 3.12
GCS d-->--- s+:+ a- C++(+++) BILS++++$ P--- L++++>+++++ E--- W+++ N+ o+ K w--
O M+ V-- PS++>+++ PE- Y++ PGP++ t+ 5+ X+ R* tv b++ DI- D+ G+++ e+++>++++ h r++ y++
------END GEEK CODE BLOCK------
"UNIX is basically a simple operating system, but you have to be a genius to understand the simplicity." -- Dennis Ritchie
- HdkiLLeR
- Venus Project Founder
- Posts: 4356
- Joined: Tue Jan 27, 2004 4:41 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: New York, NY
- Contact:
Ισχύει απο φέτος. Δεν καταργεί κάτι απλά σου "προτείνει" μια σειρά απο μαθήματα που συγχέονται μεταξύ τους και έχουν περιοχές αλληλοεπικαλυπτόμενες. Στο τέλος μπορείς και πάλι να συμπληρώσεις κατεύθυνση, να επιλέξεις ότι θέλεις κλπ κλπ.ailouros wrote:Αυτή η ομαδοποίηση σε τομείς από πότε θα ισχύει;Θα καταργήσει τις κατευθύνσεις;Δεν είδα κάτι στον οδηγό σπουδών γι'αυτό και απορώ!
Βασικά καταλήξαμε σε 3 τομείς γιατί οι μισές προτάσεις ήταν για 6 ροές και οι άλλες για 3 κατευθύνσεις. Έγεινε κάτι ενδιάμεσο.semis19 wrote:Εμένα αυτό με τους τομείς μου "βρωμάει" όπως έλεγε και ο κ. Κάβουρας στις αλησμόνητες διαλέξεις του ...
Το καλό είναι πως εάν παρατηρήσει κανείς προσεκτικά τον οδηγό εκεί που αναφέρει τα εργαστήρια προπτυχιακών λέει και για CSLAB-III στο υπόγειο

-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.12
GCS d-->--- s+:+ a- C++(+++) BILS++++$ P--- L++++>+++++ E--- W+++ N+ o+ K w--
O M+ V-- PS++>+++ PE- Y++ PGP++ t+ 5+ X+ R* tv b++ DI- D+ G+++ e+++>++++ h r++ y++
------END GEEK CODE BLOCK------
"UNIX is basically a simple operating system, but you have to be a genius to understand the simplicity." -- Dennis Ritchie
Version: 3.12
GCS d-->--- s+:+ a- C++(+++) BILS++++$ P--- L++++>+++++ E--- W+++ N+ o+ K w--
O M+ V-- PS++>+++ PE- Y++ PGP++ t+ 5+ X+ R* tv b++ DI- D+ G+++ e+++>++++ h r++ y++
------END GEEK CODE BLOCK------
"UNIX is basically a simple operating system, but you have to be a genius to understand the simplicity." -- Dennis Ritchie
- ailouros
- Gbyte level
- Posts: 1041
- Joined: Fri Apr 30, 2004 4:36 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Contact:
Τώρα ψιλοκατάλαβα.Παρολαυτά μπαίνουν κάποια νέα μαθήματα;Στον οδηγό γράφει στα γνωστικά αντικείμενα των τομέων ενδεικτικάΑπό το 2003 στο Τµήµα Πληροφορικής συστάθηκαν τρεις Τοµείς στους οποίους εντάχθηκε όλο το προσωπικό και τα Ερευνητικά Εργαστήρια του Τµήµατος, µε απόφαση της Γενικής Συνέλευσης του Τµήµατος. Κάθε Τοµέας συγκεντρώνει το προσωπικό του Τµήµατος που ασχολείται µε µία οµάδα συναφών γνωστικών πεδίων από τη γενικότερη περιοχή της Πληροφορικής. Ο Τοµέας έχει ως επικεφαλής έναν ∆ιευθυντή που εκλέγεται µε µονοετή θητεία και διοικείται από τη Γενική Συνέλευση του Τοµέα, στην οποία συµµετέχουν εκπρόσωποι όλων των µελών του Τοµέα καθώς και εκπρόσωποι των φοιτητών του Τµήµατος
Να περιμένω δηλαδή μάθημα "Τεχνολογία Εκπαίδευσης και Κατάρτισης από Απόσταση" όπως υπάρχει η Τεχνητή ή η Εξόρυξη;Η εμπεριέχεται το συγκεκριμένο αντικείμενο σε ήδη υπάρχοντα μαθήματα;Γενικά ήθελα να ξέρω πως οι τομείς προτείνουν κάποια συναφή μεταξύ τους πεδία.Με ποια μαθήματα αλληλοσχετίζονται δηλαδή οι τομείς πέρα από τα προφανή,• Εξόρυξη Γνώσεων από Βάσεις ∆εδοµένων, Συστήµατα Επικοινωνίας Ανθρώπου-Υπολογιστή, Τεχνητή Νοηµοσύνη, Επεξεργασία Φυσικής Γλώσσας, Αποθήκευση και Ανάκτηση
20
Πληροφοριών, ∆ιαχείριση ∆εδοµένων & Γνώσης σε περιβάλλον ∆ιαδικτύου / Απανταχού Υπολογίζειν (Global Computing).
• Τεχνολογία Εκπαίδευσης και Κατάρτισης από Απόσταση, Ανάπτυξη Εφαρµογών σε Περιβάλλοντα Πολυµέσων και Ιδεατής Πραγµατικότητας σε ειδικούς τοµείς εκπαίδευσης και κατάρτισης, Ανάπτυξη υλικού µάθησης και Εφαρµογών της Πληροφορικής για Ειδικές οµάδες Χρηστών, Συγχρονισµός Πολυµέσων, ∆ιαδραστικότητα και Σενάρια Ιδεατής Πραγµατικότητας
- AnINffected
- Gbyte level
- Posts: 1935
- Joined: Fri Jul 30, 2004 7:12 am
- Location: There and Back Again
Διάβασα όσα ειπώθηκαν το τελευταίο καιρό για το τμήμα, το πανεπιστήμιο και τις αλλαγές σε αυτό, και είπα να "αναζοπυρώσω" λιγάκι το θέμα...Δυστυχώς δεν έχω διαβάσει ολόκληρο το θέμα από την αρχή επειδή ήταν τρομαχτικά τεράστιο γι'αυτό και άν κάπου κάνω λάθος συγχωρήστε με!Επίσης, εννοείται πως όλα όσα λέγονται απευθύνονται πάντα-και με φιλική διάθεση-στα επιχειρήματα που προβλήθηκαν εδώ και όχι στα άτομα που τα έφεραν.
Πρώτα απ'όλα, μου φαίνεται ανώφελο εώς και ανούσιο να συγκρίνουμε συνεχώς τις βάσεις των τμημάτων καί τους μέσους όρους βαθμολογιών αποφοίτησης για να διαπιστώσουμε ποιό είναι το καλύτερο τμήμα και ποιοί οι καλύτεροι φοιτητές.
Υπάρχουν πολλά άλλα κριτήρια μεγαλύτερης βαρύτητας για την εξέταση της ποιότητας και της οργάνωσης του τμήματος...Οι καθηγητές, τα βιβλία/εξοπλισμός, οι εναλλακτικοί τρόποι διδασκαλίας, οι δυνατότητες πρόσβσης στο εκπαιδευτικό υλικό, η όλη έρευνα που διεξάγεται, η διάθεση που επικρατεί από άποψη προσωπικού και φοιτητών (πολύ βασικό) και τόσα άλλα...Βέβαια δε ξέρω πόσα από αυτά έχουν θιχτεί ήδη γιατί όπως προανέφερα δεν παρακολούθησα ολόκληρη τη συζήτηση...Πάντως στις 3 τελευταίες σελίδες γίνεται αναφορά μόνο σε βάσεις & βαθμούς.Το ξέρω ότι όλες οι συζητήσεις γίνονται με απώτερο στόχο την βελτίωση του Τμήματος και του Ο.Π.Α-αλίμονο!Αλλά με όλες αυτές τις στατιστικές χάνουμε το νόημα, βρε αδερφέ...
Εξ'άλλου, νομίζω πως αυτό που έχει πραγματικά σημασία για εμάς είναι η ποιότητα σπουδών με βάση τις δικές μας ανάγκες και όχι σε σχέση με άλλα τμήματα.Δέ χρειάζεται να βλέπουμε τα πράγματα τόσο ανταγωνιστικά!Εκτός και άν επικεντρώνεστε στο ζήτημα της προσέλευσης νέων φοιτητών στο Τμήμα, οπότε πάω πάσο σε αυτό!Ούτως ή αλλιώς, αν δεν απατώμαι είμαστε το τρίτο καλύτερο τμήμα στην Ευρώπη...
θέλετε τίποτ'άλλο; 
Πιστεύω οτι το τμήμα μας είναι καλά οργανωμένο σε αρκετούς τομείς...Εντάξει, δε λέω ότι όλα είναι τέλεια, καθώς:
-Έχουμε υπερβολικό φόρτο εργασίας
-Κάποια βιβλία είναι πεπαλαιωμένα η/και ανύπαρκτα
-Κάποια μαθήματα είναι πολύ "βαριά" για να δηλώνονται απ'τα πρώτα εξάμηνα (π.χ. ΟΣΥ.Assembly απ'το πρώτο έτος;)
-Μερικοί καθηγητές δεν έχουν εκπ.υλικό προσβάσιμο μέσω internet(σε μαθήματα Πληροφορικής είναι ανεπίτρεπτο)...Ελπίζω πως αυτό θ'αλλάξει τώρα με την e-class.
-Απ'ότι ξέρω δεν υπάρχει δυνατότητα αναβαθμολόγησης.
-Και κάτι που αφορά το Ο.Π.Α. γενικώς:Δέν υπάρχει αρκετή φροντίδα για τα άτομα με ειδικές ανάγκες (και εγώ ως ένα απ'αυτά το έχω νοιώσει στο πετσί μου
).Η, μάλλον, αυτό αφορά την Ελλάδα ολόκληρη! :(((
-Επίσης:κάτι πρέπει να γίνει με τα ασανσέρ!
Αλλά παρ'όλα αυτά και τα εργαστήρια μας έχουμε, και την φοβερή e-class, και τηλεκπαίδευση-αν και δέ ξέρω πως λειτουργεί στην πράξη, η σύνδεση μου είναι φτωχή για κάτι τέτοιο) και τη συνεργασία με την e-academy, και τώρα και την αναβαθμισμένη e-Γραμματεία, και πολύ φιλόξενο περιβάλλον (εμένα πάντως μου έχουν φερθεί όλοι άψογα μέχρι στιγμής
), και άλλα τόσα...Μήν ξεχνάμε και αυτό εδω το forum!
Τέλος, όσον αφορά στις ικανότητες των αποφοίτων, αυτές αντικατοπτρίζονται μόνο εν μέρει στο βαθμό πτυχίου και στις επιδόσεις τους στη σχολή...η πραγματική τους ικανότητα και γνώση θα φανεί κάπου εκει εξω... ;-) αυτό όμως είναι κάτι που μόνο το πέρασμα του χρόνου θα το δείξει.
Πρώτα απ'όλα, μου φαίνεται ανώφελο εώς και ανούσιο να συγκρίνουμε συνεχώς τις βάσεις των τμημάτων καί τους μέσους όρους βαθμολογιών αποφοίτησης για να διαπιστώσουμε ποιό είναι το καλύτερο τμήμα και ποιοί οι καλύτεροι φοιτητές.
Υπάρχουν πολλά άλλα κριτήρια μεγαλύτερης βαρύτητας για την εξέταση της ποιότητας και της οργάνωσης του τμήματος...Οι καθηγητές, τα βιβλία/εξοπλισμός, οι εναλλακτικοί τρόποι διδασκαλίας, οι δυνατότητες πρόσβσης στο εκπαιδευτικό υλικό, η όλη έρευνα που διεξάγεται, η διάθεση που επικρατεί από άποψη προσωπικού και φοιτητών (πολύ βασικό) και τόσα άλλα...Βέβαια δε ξέρω πόσα από αυτά έχουν θιχτεί ήδη γιατί όπως προανέφερα δεν παρακολούθησα ολόκληρη τη συζήτηση...Πάντως στις 3 τελευταίες σελίδες γίνεται αναφορά μόνο σε βάσεις & βαθμούς.Το ξέρω ότι όλες οι συζητήσεις γίνονται με απώτερο στόχο την βελτίωση του Τμήματος και του Ο.Π.Α-αλίμονο!Αλλά με όλες αυτές τις στατιστικές χάνουμε το νόημα, βρε αδερφέ...

Εξ'άλλου, νομίζω πως αυτό που έχει πραγματικά σημασία για εμάς είναι η ποιότητα σπουδών με βάση τις δικές μας ανάγκες και όχι σε σχέση με άλλα τμήματα.Δέ χρειάζεται να βλέπουμε τα πράγματα τόσο ανταγωνιστικά!Εκτός και άν επικεντρώνεστε στο ζήτημα της προσέλευσης νέων φοιτητών στο Τμήμα, οπότε πάω πάσο σε αυτό!Ούτως ή αλλιώς, αν δεν απατώμαι είμαστε το τρίτο καλύτερο τμήμα στην Ευρώπη...


Πιστεύω οτι το τμήμα μας είναι καλά οργανωμένο σε αρκετούς τομείς...Εντάξει, δε λέω ότι όλα είναι τέλεια, καθώς:
-Έχουμε υπερβολικό φόρτο εργασίας
-Κάποια βιβλία είναι πεπαλαιωμένα η/και ανύπαρκτα
-Κάποια μαθήματα είναι πολύ "βαριά" για να δηλώνονται απ'τα πρώτα εξάμηνα (π.χ. ΟΣΥ.Assembly απ'το πρώτο έτος;)
-Μερικοί καθηγητές δεν έχουν εκπ.υλικό προσβάσιμο μέσω internet(σε μαθήματα Πληροφορικής είναι ανεπίτρεπτο)...Ελπίζω πως αυτό θ'αλλάξει τώρα με την e-class.
-Απ'ότι ξέρω δεν υπάρχει δυνατότητα αναβαθμολόγησης.
-Και κάτι που αφορά το Ο.Π.Α. γενικώς:Δέν υπάρχει αρκετή φροντίδα για τα άτομα με ειδικές ανάγκες (και εγώ ως ένα απ'αυτά το έχω νοιώσει στο πετσί μου

-Επίσης:κάτι πρέπει να γίνει με τα ασανσέρ!

Αλλά παρ'όλα αυτά και τα εργαστήρια μας έχουμε, και την φοβερή e-class, και τηλεκπαίδευση-αν και δέ ξέρω πως λειτουργεί στην πράξη, η σύνδεση μου είναι φτωχή για κάτι τέτοιο) και τη συνεργασία με την e-academy, και τώρα και την αναβαθμισμένη e-Γραμματεία, και πολύ φιλόξενο περιβάλλον (εμένα πάντως μου έχουν φερθεί όλοι άψογα μέχρι στιγμής


Τέλος, όσον αφορά στις ικανότητες των αποφοίτων, αυτές αντικατοπτρίζονται μόνο εν μέρει στο βαθμό πτυχίου και στις επιδόσεις τους στη σχολή...η πραγματική τους ικανότητα και γνώση θα φανεί κάπου εκει εξω... ;-) αυτό όμως είναι κάτι που μόνο το πέρασμα του χρόνου θα το δείξει.
- Einherjar
- Venus Project Founder
- Posts: 3751
- Joined: Tue Jan 27, 2004 4:42 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Washington DC, USA
- Contact:
Υπάρχει δυνατότητα αναβαθμολόγησης μέχρι 4 μαθήματαAnINffected wrote:Απ'ότι ξέρω δεν υπάρχει δυνατότητα αναβαθμολόγησης.
πληροφοριακά.... ποια είναι τα 2 καλύτερα?AnINffected wrote:αν δεν απατώμαι είμαστε το τρίτο καλύτερο τμήμα στην Ευρώπη...
[Better to understand a little than to misunderstand a lot]
- silegav
- Venus Project Founder
- Posts: 2098
- Joined: Tue Mar 09, 2004 4:03 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Location: The Center of the World -> Piraeus
Καλό θα ήταν να μας ανέφεραν όταν μας το είπαν με ποιά λογική μπορείς να πείς αν ένα τμήμα είναι καλύτερο από ένα άλλο.Einherjar wrote:πληροφοριακά.... ποια είναι τα 2 καλύτερα?AnINffected wrote:αν δεν απατώμαι είμαστε το τρίτο καλύτερο τμήμα στην Ευρώπη...
Πιστεύω ότι τα κριτήρια δεν μπορούν να είναι αντικειμενικά. Ένας λόγος είναι ότι ένα πανεπιστήμιο δεν μπορεί να βγάζει και καλούς δικτυάδες και καλούς προγραμματιστές και καλούς OSάδες και καλούς σε ΠΣ και τα πάντα....με ποιά λογική μπορείς να πείς ότι είμαστε καλύτεροι από άλλους;
- AnINffected
- Gbyte level
- Posts: 1935
- Joined: Fri Jul 30, 2004 7:12 am
- Location: There and Back Again
Δέν ξέρω ρε παιδιά...Εγώ αυτό έχω ακούσει.Τώρα το πώς είμαστε τρίτοι και μετά από ποιούς δεν το ξέρω γιατί δεν καίγομαι για το ζήτημα...Όχι οτι με χαλάει κιόλας
απλά θεωρώ περιττό να αναλωνόμαστε συνεχώς σε τέτοιου είδους συγκρίσεις.
Τώρα όσον αφορά τα κριτήρια, δεν είπα οτι δεν είναι υποκειμενικά, απλά ανέφερα μερικά σύμφωνα με την αντίληψη μου ώς αφετηρία για συζητήσεις.Άποψη μου είναι ότι θα ήταν προτιμότερο να τα χρησιμοποιούμε περισσότερο σε σχέση με το τί θέλουμε εμείς απ'τη σχολή μας και λιγότερο ώς μέσα σύγκρισης με άλλες σχολές.
BTW, είδα και το διάγραμμα συχνοτήτων βαθμών πτυχίου...αλλά δεν το σχολιάζω!

Τώρα όσον αφορά τα κριτήρια, δεν είπα οτι δεν είναι υποκειμενικά, απλά ανέφερα μερικά σύμφωνα με την αντίληψη μου ώς αφετηρία για συζητήσεις.Άποψη μου είναι ότι θα ήταν προτιμότερο να τα χρησιμοποιούμε περισσότερο σε σχέση με το τί θέλουμε εμείς απ'τη σχολή μας και λιγότερο ώς μέσα σύγκρισης με άλλες σχολές.
BTW, είδα και το διάγραμμα συχνοτήτων βαθμών πτυχίου...αλλά δεν το σχολιάζω!

The Analytical Engine has no pretensions to originate anything. It can do whatever we know how to order it to perform (...)
Ada Lovelace
Θέλω και εγώ να παίξω D&D λέμε!!!

Ada Lovelace
Θέλω και εγώ να παίξω D&D λέμε!!!

