Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
- eos_expert
- bit level
- Posts: 16
- Joined: Mon Nov 07, 2005 1:13 am
- Academic status: Alumnus/a
Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
Νομίζω η θεώρηση αυτή είναι πολύ αυθαίρετη, αφού τα ποσοστά θα πρέπει να έχουν άμεση σχέση με το περιεχόμενο των τεσσάρων τμημάτων αξιολόγησης, το οποίο δεν γνωρίζουμε. Έτσι δεν είναι;
- proskopos
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2808
- Joined: Tue Dec 18, 2007 4:01 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Στα φεγγάρια του Πλάνταρ...
- Contact:
Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
το μάθημα το παρακολουθησα φέτος... Και δεν νομίζω ότι είναι αυθαιρετη... Ειχε μια εργασια που συνδίαζε και θεωρία και πρακτική (κυρίως) και απο του χρόνου όλο και περισσότερη πρακτική, όπως ενημερωθήκαμε. Θεωρία που ειναι στην γενική της μορφή γνωστη σε πολλούς, και 8 εργαστήρια που σίγουρα αξίζουν 2 μονάδες (το λιγότερο)...eos_expert wrote:Νομίζω η θεώρηση αυτή είναι πολύ αυθαίρετη, αφού τα ποσοστά θα πρέπει να έχουν άμεση σχέση με το περιεχόμενο των τεσσάρων τμημάτων αξιολόγησης, το οποίο δεν γνωρίζουμε. Έτσι δεν είναι;
- WoLfeN Ilic
- Mbyte level
- Posts: 527
- Joined: Sun Jun 14, 2009 10:44 pm
- Gender: ♂
- Location: Lat. 51°29'31.14"N Lon. 0° 7'33.27"W
Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
εξακριβωση στοιχειων μεσω DNA καλυτερα, γιατι ταυτοτητες βγαζεις και ψευτικες στην ομονοιαbarbarosa wrote:Οσον αφορα τις αντιγραφες εγω μπορω να δω 2 κατευθυνσεις. Χρησιμοποιω τον ορο κατευθυνση γιατι ειναι προφανες πως δεν μπορει να βρεθει λυση απο την μια μερα στην αλλη.
1η κατευθυνση) Μείωση της αντίγραφης στο υπαρχον συστημα με κατασταλτικά μέτρα.
Πχ. Απαγορευση τουαλετας η αυστηρα με συνοδο.
Αυστηροτερη επιτηρηση και οχι να παιζουν με τα κινητα τους οι επιτηρητες.
Αυθεντικοποιηση με αστυνομικη ταυτοτητα ΜΟΝΟ.
Αυτα εχουν ειπωθει και πιο πανω λιγο πολυ... Αυτου του τυπου οι λυσεις μπορουν να εφαρμοστουν στο υπαρχον συστημα αξιολογησης στο πανεπιστημιο. Το κακο ειναι οτι ειναι περισσοτερο 'ασφαλίτικες' και δεν μ αρεσουν καθολου.
και οι παραβατες να εκτελουνται
- marios
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2810
- Joined: Wed Sep 26, 2007 3:44 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας
Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
Και ας ξεκινήσουμε με εσένα...WoLfeN Ilic wrote:εξακριβωση στοιχειων μεσω DNA καλυτερα, γιατι ταυτοτητες βγαζεις και ψευτικες στην ομονοιαbarbarosa wrote:Οσον αφορα τις αντιγραφες εγω μπορω να δω 2 κατευθυνσεις. Χρησιμοποιω τον ορο κατευθυνση γιατι ειναι προφανες πως δεν μπορει να βρεθει λυση απο την μια μερα στην αλλη.
1η κατευθυνση) Μείωση της αντίγραφης στο υπαρχον συστημα με κατασταλτικά μέτρα.
Πχ. Απαγορευση τουαλετας η αυστηρα με συνοδο.
Αυστηροτερη επιτηρηση και οχι να παιζουν με τα κινητα τους οι επιτηρητες.
Αυθεντικοποιηση με αστυνομικη ταυτοτητα ΜΟΝΟ.
Αυτα εχουν ειπωθει και πιο πανω λιγο πολυ... Αυτου του τυπου οι λυσεις μπορουν να εφαρμοστουν στο υπαρχον συστημα αξιολογησης στο πανεπιστημιο. Το κακο ειναι οτι ειναι περισσοτερο 'ασφαλίτικες' και δεν μ αρεσουν καθολου.
και οι παραβατες να εκτελουνται
Αν έχεις κάτι άλλο πες το, μην ειρωνεύεσε τους άλλους. Έκτος αν η πρόταση σου είναι να κρεμάμε και ένα κάδρο με τον "Αντιγραφέα του μήνα" σε κάθε αμφιθέατρο

Μην κλαις επειδή τελείωσε. Χαμογέλα επειδή συνέβη- G.G.M.
Η μεγαλύτερη ευτυχία είναι να ξέρεις την πηγή της δυστυχίας-F.D.
Η μουσική εκφράζει αυτά που δεν μπορούν να ειπωθούν και που είναι αδύνατο να μείνουν στη σιωπή-V.H.
Πίστη στην πρόοδο, δεν σημαίνει και πίστη στο ότι έχει συμβεί κάποια πρόοδος-F.K.
Χωρίς μουσική, η ζωή θα ήταν ένα λάθος-F.N
Η μεγαλύτερη ευτυχία είναι να ξέρεις την πηγή της δυστυχίας-F.D.
Η μουσική εκφράζει αυτά που δεν μπορούν να ειπωθούν και που είναι αδύνατο να μείνουν στη σιωπή-V.H.
Πίστη στην πρόοδο, δεν σημαίνει και πίστη στο ότι έχει συμβεί κάποια πρόοδος-F.K.
Χωρίς μουσική, η ζωή θα ήταν ένα λάθος-F.N
-
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2057
- Joined: Tue Jun 27, 2006 12:32 pm
- Academic status: Professor
- Gender: ♂
Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
Η συζήτηση προχωράει και πέφτουν στο τραπέζι χρήσιμες και ρεαλιστικές προτάσεις. Για παράδειγμα, ο περιορισμός της βαρύτητας της γραπτής τελικής εξέτασης και η αξιοποίηση διαφόρων μεθόδων αξιολόγησης (midterm project, εργαστηριακές ασκήσεις, γραπτή πρόοδος κλπ.) φαίνεται να συγκεντρώνει αρκετή υποστήριξη.
Δ. Γκρ.
Δ. Γκρ.
- ultimate_aektzis
- Wow! Terabyte level
- Posts: 6373
- Joined: Tue Nov 13, 2007 10:11 pm
- Gender: ♂
Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
Να ξαναπω κατι που ειπα παραπανω αλλα περασε λιγο στα ψιλα?Απαλλακτικες γιατι δεν εχουμε σε(σχεδον) κανενα μαθημα?Δεν το θεωρειτε δικαιο μετρο?
- proskopos
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2808
- Joined: Tue Dec 18, 2007 4:01 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Στα φεγγάρια του Πλάνταρ...
- Contact:
Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
Ανάλογα το μάθημα ναι.. στην ασφάλεια που είπαμε προηγουμένος είναι για εμένα αδύνατο. Για μαθήματα όπως java, c++, compilers, αρχιτεκτονική και γενικά μαθήματα πρακτικής είναι μια πολύ καλή λύση.. Στο 3-4 έτος υπάρχουν μαθήματα που δίνουν απαλακτικές... όχι πολλά...ultimate_aektzis wrote:Να ξαναπω κατι που ειπα παραπανω αλλα περασε λιγο στα ψιλα?Απαλλακτικες γιατι δεν εχουμε σε(σχεδον) κανενα μαθημα?Δεν το θεωρειτε δικαιο μετρο?
Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
agree, αφού λιώνουμε και λιώνουμε να λιώσουμε λίγο παραπάνω και να γλυτώσουμε τη τελική εξέτασηultimate_aektzis wrote:Να ξαναπω κατι που ειπα παραπανω αλλα περασε λιγο στα ψιλα?Απαλλακτικες γιατι δεν εχουμε σε(σχεδον) κανενα μαθημα?Δεν το θεωρειτε δικαιο μετρο?
http://foss.aueb.gr the penguin strikes back <(' ) | channel #foss-aueb @ irc.freenode.net
Play and help!

- ~~Wind~~
- Gbyte level
- Posts: 1747
- Joined: Thu Nov 30, 2006 1:07 am
- Academic status: N>4
- Gender: ♂
- Location: *void
Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
bump!
και οι εργασίες αντιγράφονται... . .. . .. . .
και οι εργασίες αντιγράφονται... . .. . .. . .


Come to foss-aueb ...we have cookies.. yamyam~nomnomnomnomnomnomnomnom
a cookie ~ I will do science to it
Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
Wind πέφτω από τα σύννεφα!
που θα πάει θα το δουμε...
- marios
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2810
- Joined: Wed Sep 26, 2007 3:44 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας
Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
Επειδή είναι ίδιες κάθε 2 χρόνια... Αν ήταν διαφορετικές δεν θα ήταν τόσο εύκολο(προφανώς, δεν μπορείς να σταματήσεις 100% την αντιγραφή, αλλά μπορείς να την μειώσεις, και οι (δύσκολες) εργασίες είναι ένας τρόπος)~~Wind~~ wrote:bump!
και οι εργασίες αντιγράφονται... . .. . .. . .

Μην κλαις επειδή τελείωσε. Χαμογέλα επειδή συνέβη- G.G.M.
Η μεγαλύτερη ευτυχία είναι να ξέρεις την πηγή της δυστυχίας-F.D.
Η μουσική εκφράζει αυτά που δεν μπορούν να ειπωθούν και που είναι αδύνατο να μείνουν στη σιωπή-V.H.
Πίστη στην πρόοδο, δεν σημαίνει και πίστη στο ότι έχει συμβεί κάποια πρόοδος-F.K.
Χωρίς μουσική, η ζωή θα ήταν ένα λάθος-F.N
Η μεγαλύτερη ευτυχία είναι να ξέρεις την πηγή της δυστυχίας-F.D.
Η μουσική εκφράζει αυτά που δεν μπορούν να ειπωθούν και που είναι αδύνατο να μείνουν στη σιωπή-V.H.
Πίστη στην πρόοδο, δεν σημαίνει και πίστη στο ότι έχει συμβεί κάποια πρόοδος-F.K.
Χωρίς μουσική, η ζωή θα ήταν ένα λάθος-F.N
- Loner
- Venus Former Team Member
- Posts: 4004
- Joined: Fri Oct 26, 2007 11:08 pm
- Academic status: N>4
- Gender: ♂
- Location: Στη ρωγμή του χρόνου
Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
Ή να είναι εργασίες με διαφορετικά θέματα για κάθε φοιτητή,νομίζω υπάρχουν σε κάποια μαθήματα...
You either die a Spongebob or live long enough to see yourself become the Squidward.
- ~~Wind~~
- Gbyte level
- Posts: 1747
- Joined: Thu Nov 30, 2006 1:07 am
- Academic status: N>4
- Gender: ♂
- Location: *void
Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
rose wrote:Wind πέφτω από τα σύννεφα!




Come to foss-aueb ...we have cookies.. yamyam~nomnomnomnomnomnomnomnom
a cookie ~ I will do science to it
- AmmarkoV
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2838
- Joined: Thu Nov 04, 2004 2:55 pm
- Gender: ♂
- Location: Reloaded @ Santa Friday
- Contact:
Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
Ας υποθέσουμε οτι οι εξετάσεις είναι ένα ανταγωνιστικό παιχνίδι ( προς το http://en.wikipedia.org/wiki/Prisoner%27s_dilemma το πάω.. ) ν φοιτητών στο οποίο όποιος κλέψει ( σκονάκι , αντιγραφή ) έχει +1 βαθμό και ο στόχος είναι να γράψουν τουλάχιστον πάνω από 5 ..
Ο John Nash ( http://en.wikipedia.org/wiki/Nash_equilibrium ) λέει οτι θα προσπαθήσουν να κλέψουν όλοι
και εγώ αυτό βλέπω
..
Μόνο όσοι είναι ξανθοί ( για να μην το πώ αλλιώς , including myself ) θα προσπαθήσουν τίμια ελπίζοντας οτι οι άλλοι δεν θα κλέψουν και αυτό δεν πρόκειται να γίνει ποτέ..
Επίσης για τις εργασίες που είπε πιο πριν ο Punisher ..
Εκεί και αν γίνεται η τρελή κλεψιά .. Προσωπικά από όλες τις εργασίες της σχολής , μόνο 2 δεν τις έχω κάνει εντελώς μόνος μου και σε κάθε εργασία από όλες υπήρχε πάντα τουλάχιστον ένας που δεν έκανε τίποτα..! Και μιλάμε για βαρβάτα projects όπως Τεχνητής Νοημοσύνης κτλ
Οπότε ούτε αυτό είναι αντικειμενικό..!
Γενικά δεν πιστεύω οτι είναι δυνατόν να γίνει enforce τιμιότητα στις εξετάσεις , είναι εξίσου χαοτικό φαινόμενο με την ψυχοσύνθεση των φοιτητών και πιστεύω το καλύτερο είναι να γίνονται με ανοιχτά βιβλία και απλά να είναι τόσα πολλά τα θέματα που μόνο εαν κάποιος τα ελέγχει να μπορεί να ανταπεξέλθει..
Επίσης θεωρητικά οι καθηγητές θα έπρεπε να θέλουν τα θέματα που θα βάλουν να μπορούν να τα γράψουν οι φοιτητές τους γιατί υποτίθεται οτι αυτός ήταν ο στόχος τους στο εξάμηνο.. Δηλαδή να μάθουν στους φοιτητές τα απαραίτητα και όταν τα εξετάσουν οι φοιτητές να τα ξέρουν..
Δεν καταλαβαίνω αφού και οι φοιτητές θέλουν να περάσουν το μάθημα και ο καθηγητής το θέλει γιατί δεν το περνάνε..
Το να βάζουν άσχετες ερωτήσεις με 2 nested παγίδες μέσα είναι αστείο γιατί ούτως ή άλλως ο περισσότερος κόσμος που δεν θα έχει ιδέα απλά δεν θα ξέρει τα βασικά δεν θα απαντήσει καθόλου , θα απαντήσει προφανείς βλακείες ή θα το πάρει copy paste από κάποιον κοντινό αν είναι τυχερός..
Θέλω να πιστεύω οτι οι καθηγητές με πολλά γραπτά ανα μάθημα διορθώνουν με σχετική προσοχή και όχι με βάση το πόσες σελίδες και δειγματοληψία..
( όπως σε μερικά μαθήματα που αν έγραφες την ίδια άσκηση 5 φορές πχ έπαιρνες 5 , μέσω ενός bug ..
)
Τέλος οι εξετάσεις είναι μόνο μια από τις εκφάνσεις του φαινομένου..
Δεν χρειάζεται κάν πχ να δυσκολευτείς με εξετάσεις σε κάποιο μάθημα που είναι δύσκολο αφού μπορείς να διαλέξεις πιο εύκολο κύκλο μαθημάτων και πάει λέγοντας..
BTW καλώς δεχτήκαμε τις φωτιές και φέτος
Ο John Nash ( http://en.wikipedia.org/wiki/Nash_equilibrium ) λέει οτι θα προσπαθήσουν να κλέψουν όλοι



Μόνο όσοι είναι ξανθοί ( για να μην το πώ αλλιώς , including myself ) θα προσπαθήσουν τίμια ελπίζοντας οτι οι άλλοι δεν θα κλέψουν και αυτό δεν πρόκειται να γίνει ποτέ..
Επίσης για τις εργασίες που είπε πιο πριν ο Punisher ..
Εκεί και αν γίνεται η τρελή κλεψιά .. Προσωπικά από όλες τις εργασίες της σχολής , μόνο 2 δεν τις έχω κάνει εντελώς μόνος μου και σε κάθε εργασία από όλες υπήρχε πάντα τουλάχιστον ένας που δεν έκανε τίποτα..! Και μιλάμε για βαρβάτα projects όπως Τεχνητής Νοημοσύνης κτλ
Οπότε ούτε αυτό είναι αντικειμενικό..!
Γενικά δεν πιστεύω οτι είναι δυνατόν να γίνει enforce τιμιότητα στις εξετάσεις , είναι εξίσου χαοτικό φαινόμενο με την ψυχοσύνθεση των φοιτητών και πιστεύω το καλύτερο είναι να γίνονται με ανοιχτά βιβλία και απλά να είναι τόσα πολλά τα θέματα που μόνο εαν κάποιος τα ελέγχει να μπορεί να ανταπεξέλθει..
Επίσης θεωρητικά οι καθηγητές θα έπρεπε να θέλουν τα θέματα που θα βάλουν να μπορούν να τα γράψουν οι φοιτητές τους γιατί υποτίθεται οτι αυτός ήταν ο στόχος τους στο εξάμηνο.. Δηλαδή να μάθουν στους φοιτητές τα απαραίτητα και όταν τα εξετάσουν οι φοιτητές να τα ξέρουν..
Δεν καταλαβαίνω αφού και οι φοιτητές θέλουν να περάσουν το μάθημα και ο καθηγητής το θέλει γιατί δεν το περνάνε..
Το να βάζουν άσχετες ερωτήσεις με 2 nested παγίδες μέσα είναι αστείο γιατί ούτως ή άλλως ο περισσότερος κόσμος που δεν θα έχει ιδέα απλά δεν θα ξέρει τα βασικά δεν θα απαντήσει καθόλου , θα απαντήσει προφανείς βλακείες ή θα το πάρει copy paste από κάποιον κοντινό αν είναι τυχερός..

Θέλω να πιστεύω οτι οι καθηγητές με πολλά γραπτά ανα μάθημα διορθώνουν με σχετική προσοχή και όχι με βάση το πόσες σελίδες και δειγματοληψία..

( όπως σε μερικά μαθήματα που αν έγραφες την ίδια άσκηση 5 φορές πχ έπαιρνες 5 , μέσω ενός bug ..

Τέλος οι εξετάσεις είναι μόνο μια από τις εκφάνσεις του φαινομένου..
Δεν χρειάζεται κάν πχ να δυσκολευτείς με εξετάσεις σε κάποιο μάθημα που είναι δύσκολο αφού μπορείς να διαλέξεις πιο εύκολο κύκλο μαθημάτων και πάει λέγοντας..
BTW καλώς δεχτήκαμε τις φωτιές και φέτος

Last edited by AmmarkoV on Mon Jun 15, 2009 4:09 pm, edited 1 time in total.
- Spoiler: εμφάνιση/απόκρυψη

- ultimate_aektzis
- Wow! Terabyte level
- Posts: 6373
- Joined: Tue Nov 13, 2007 10:11 pm
- Gender: ♂
Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
Θα μπορουσαν αν ειναι ολες στο στυλ του project των βασεων.Θελω αν κανετε μια εφαρμογη του y στυλ.Δεν με απασχολει η θεματολογια.Ή ακομα καλυτερα καθε χρονο και διαφορετικες.Στις εργασιες αν σε πιασουν οτι αντεγραψες σε μηδενιζουν απλα.Στην απαλλακτικη χανεις το μαθημα.Θα το σκεφτει 2 η φορα οποιος παει να "χαρισει" κωδικα.
- eos_expert
- bit level
- Posts: 16
- Joined: Mon Nov 07, 2005 1:13 am
- Academic status: Alumnus/a
Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
Δεν συμφωνώ με τις απαλλακτικές, αφού το κάθε μάθημα έχει ένα εύρος ύλης που υποτίθεται ότι πρέπει να γνωρίζει ο φοιτητής όταν το παιρνάει. Κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει με τις απαλλακτικές συνήθως όπου το εύρος είναι πολύ μικρότερο.
Όταν δίνονται απαλλακτικές καλό θα ήταν να αναφέρονται στο πτυχίο με ειδική σημείωση.
Όταν δίνονται απαλλακτικές καλό θα ήταν να αναφέρονται στο πτυχίο με ειδική σημείωση.
- emperormario
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2569
- Joined: Fri Jun 15, 2007 12:30 pm
- Gender: ♂
- Location: Over the hills and far away..
Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
Σκέψου όμως πόσα θα σου εντυπωθούν με ένα project ή με μια μεγάλης κλιμακας εργασία (καθώς έτσι συνθέτεις, και δεν καταναλώνεις γνώση), και πόσα θα σου μείνουν υστερα απο την εξέταση με τον τυπικό τρόπο...eos_expert wrote:Δεν συμφωνώ με τις απαλλακτικές, αφού το κάθε μάθημα έχει ένα εύρος ύλης που υποτίθεται ότι πρέπει να γνωρίζει ο φοιτητής όταν το παιρνάει. Κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει με τις απαλλακτικές συνήθως όπου το εύρος είναι πολύ μικρότερο.
Όταν δίνονται απαλλακτικές καλό θα ήταν να αναφέρονται στο πτυχίο με ειδική σημείωση.
Don't drink and drive. You might spill your drink :b-The Snake
- Spoiler: εμφάνιση/απόκρυψη
- Spoiler: εμφάνιση/απόκρυψη
- eos_expert
- bit level
- Posts: 16
- Joined: Mon Nov 07, 2005 1:13 am
- Academic status: Alumnus/a
Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
Συμφωνώ, μ'αρέσουν τα μεγάλα project αλλά όταν συνοδεύονται και από την τελική εξέταση (η οποία θα με κάνει να διαβάσω και όλη την ύλη) θα μου δώσει ακόμα πιο πληρέστερη γνώση και εμπειρία. Γι' αυτό τον λόγο είπα να αναφέρονται με ειδική σημείωση.emperormario wrote:Σκέψου όμως πόσα θα σου εντυπωθούν με ένα project ή με μια μεγάλης κλιμακας εργασία (καθώς έτσι συνθέτεις, και δεν καταναλώνεις γνώση), και πόσα θα σου μείνουν υστερα απο την εξέταση με τον τυπικό τρόπο...eos_expert wrote:Δεν συμφωνώ με τις απαλλακτικές, αφού το κάθε μάθημα έχει ένα εύρος ύλης που υποτίθεται ότι πρέπει να γνωρίζει ο φοιτητής όταν το παιρνάει. Κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει με τις απαλλακτικές συνήθως όπου το εύρος είναι πολύ μικρότερο.
Όταν δίνονται απαλλακτικές καλό θα ήταν να αναφέρονται στο πτυχίο με ειδική σημείωση.
Επιπλέον, θα ήθελα να θίξω και το θέμα της πρακτικής άσκησης, όπου σε πολλές περιπτώσεις τα παιδιά δεν κάνουν απολύτως τίποτα (ακόμα και όταν θέλουν). Επομένως, πρέπει να βρούμε λύσεις και γι' αυτό το ζήτημα.
- ultimate_aektzis
- Wow! Terabyte level
- Posts: 6373
- Joined: Tue Nov 13, 2007 10:11 pm
- Gender: ♂
Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
Ρε συ, ποσα μαθηματα εξεταζουν κυριολεκτικα καθε εννοια της υλης ωστε η απαλλακτικη να ειναι "λιγη" μπροστα στις εξετασεις? 

- eos_expert
- bit level
- Posts: 16
- Joined: Mon Nov 07, 2005 1:13 am
- Academic status: Alumnus/a
Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
Το θέμα είναι ότι τουλάχιστον κάθεσε και την διαβάζεις μια φορά την ύλη, έστω και στα πεταχτά, άρα κάτι σου μένει. Ενώ όταν έχεις και μεγάλο project και εξέταση, κερδίζεις διπλά.ultimate_aektzis wrote:Ρε συ, ποσα μαθηματα εξεταζουν κυριολεκτικα καθε εννοια της υλης ωστε η απαλλακτικη να ειναι "λιγη" μπροστα στις εξετασεις?

-
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2057
- Joined: Tue Jun 27, 2006 12:32 pm
- Academic status: Professor
- Gender: ♂
Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
Στην περίπτωση αυτή, όμως, τίθεται ζήτημα ίσης μεταχείρισης των φοιτητών, καθώς η δυσκολία των εργασιών θα διαφέρει, λίγο-πολύ.Loner wrote:Ή να είναι εργασίες με διαφορετικά θέματα για κάθε φοιτητή,νομίζω υπάρχουν σε κάποια μαθήματα...
Δ. Γκρ.
- marios
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2810
- Joined: Wed Sep 26, 2007 3:44 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας
Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
Νομίζω ότι αν η ζητούμενη ύλη(από το μάθημα) είναι η ίδια, 100 γραμμές κώδικα ή μισή σελίδα παραπάνω δεν θα πειράξουν κανέναredlabel wrote:Στην περίπτωση αυτή, όμως, τίθεται ζήτημα ίσης μεταχείρισης των φοιτητών, καθώς η δυσκολία των εργασιών θα διαφέρει, λίγο-πολύ.Loner wrote:Ή να είναι εργασίες με διαφορετικά θέματα για κάθε φοιτητή,νομίζω υπάρχουν σε κάποια μαθήματα...
Δ. Γκρ.

Μην κλαις επειδή τελείωσε. Χαμογέλα επειδή συνέβη- G.G.M.
Η μεγαλύτερη ευτυχία είναι να ξέρεις την πηγή της δυστυχίας-F.D.
Η μουσική εκφράζει αυτά που δεν μπορούν να ειπωθούν και που είναι αδύνατο να μείνουν στη σιωπή-V.H.
Πίστη στην πρόοδο, δεν σημαίνει και πίστη στο ότι έχει συμβεί κάποια πρόοδος-F.K.
Χωρίς μουσική, η ζωή θα ήταν ένα λάθος-F.N
Η μεγαλύτερη ευτυχία είναι να ξέρεις την πηγή της δυστυχίας-F.D.
Η μουσική εκφράζει αυτά που δεν μπορούν να ειπωθούν και που είναι αδύνατο να μείνουν στη σιωπή-V.H.
Πίστη στην πρόοδο, δεν σημαίνει και πίστη στο ότι έχει συμβεί κάποια πρόοδος-F.K.
Χωρίς μουσική, η ζωή θα ήταν ένα λάθος-F.N