Κατάληψη
- Kandy_Kandy
- Kilobyte level
- Posts: 159
- Joined: Mon May 31, 2004 10:48 am
- Academic status: N>4
- Gender: ♀
- Location: Where the mind is...
Πρόγραμμα Κατάληψης
Φοιτητικού Συλλόγου ΑΣΟΕΕ
Δευτέρα 29/5 ως Δευτέρα 5/6
Τρίτη 30 Μαϊου
18:00-20:00: Προβολή ταινίας
Νύχτα, μετά το συντονιστικό κατάληψης: Προβολή ταινίας
Τετάρτη 31 Μαϊου
12:00: Κλείσιμο Πατησίων
14:00: Εκδήλωση-Συζήτηση για την εκπαιδευτική αναδιάρθρωση
18:00: Πορεία Αντιπληροφόρησης στις γειτονιές γύρω από την Αθήνα
23:00: Προβολή ταινίας «Ρεμπέτικο» και Ρεμπέτικο Γλέντι
Πέμπτη 1 Ιουνίου
11:00: Προσυγκέντρωση ΑΣΟΕΕ για την πορεία
11:30: Συμμετοχή του Φοιτητικού Συλλόγου στην πανεκπαιδευτική πορεία
18:00: Εκδήλωση: Φοιτητικά – Κοινωνικά κινήματα
22:30: Ταινίες – Ντοκυμαντέρ
Παρασκευή 2 Ιουνίου
15:00: Εκδήλωση «Λειτουργία εστιατορίου και κυλικείου χωρίς ιδιωτικο-οικονομικά κριτήρια»1
19:00: Εκδήλωση «Πολεοδομία και ελληνικά Πανεπιστήμια – Μεταφορά ΑΣΟΕΕ»
22:00: Αθλοπαιδειές στο προαύλιο της Σχολής
Σάββατο 3 Ιουνίου
10:30: Εξόρμηση Γκράβα
12:00-17:00: Ο θερμός Μάης της Ευρώπης
19:00: Εκδήλωση «Ιμπεριαλιστική επέμβαση στο Ιράν»
23:00: Party & Events
Κυριακή 4 Ιουνίου
12:00-17:00: Beach Party: Η επιστροφή
18:00: Καθαρισμός
19:00: Περί Τέχνης
21:00: Συντονιστικό Κατάληψης (Απολογιστικό)
*Κάθε βράδυ στις 21:00 θα πραγματοποιείται Συντονικό Κατάληψης και Απολογισμός ημέρας
Δευτέρα 5 Ιουνίου
13:00: Γενική Συνέλευση Συλλόγου Φοιτητών
ΑΠΟΦΑΣΗ Γ.Σ. ΦΟΙΤΗΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ Α.Σ.Ο.Ε.Ε.
«ΣΩΤΗΡΗΣ ΠΕΤΡΟΥΛΑΣ»
29 ΜΑΪΟΥ 2006
Η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας μετά την ψήφιση των νομοσχεδίων της αξιολόγησης, της δια βίου μάθησης και τον ΔΟΑΤΑΠ σύμφωνα με τις συνθήκες Μπολόνιας-Πράγας των Ευρωπαίων Υπουργών Παιδείας έρχεται σήμερα να ολοκληρώσει την αναδιάρθρωση μέσα από την εξαγγελία της ψήφισης του νέου νόμου πλαίσιο και της αναθεώρησης του άρθρου 16 του Συντάγματος (ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων), κάτι που συμφωνεί και το ΠΑΣΟΚ.
Έτσι επιχειρείται μέσω των ψηφισμένων νόμων η αντικατάσταση και η αντιστοίχηση των επαγγελματικών δικαιωμάτων από το πτυχίο μέσω της αντικατάστασης αυτού από ένα ατομικό φάκελο δεξιοτήτων. Παράλληλα με τη δια βίου μάθηση επιχειρείται η μετατροπή των σημερινών φοιτητών και αυριανών εργαζομένων σε άμεσα παραγωγικούς και ευέλικτους για το κεφάλαιο απόφοιτους με λιγότερα δικαιώματα και προσδοκίες από τον εργοδότη και συγχρόνως μεταφέροντας το κόστος επανακατάρτισης σε εμάς (δίδακτρα). Με την αναθεώρηση του άρθρου 16 κατοχυρώνονται και θεσμικά τα ιδιωτικά πανεπιστήμια θέτοντας τις βάσεις για τη νομιμοποίηση της ύπαρξης «κολεγίων-πανεπιστημίων» (ΚΕΣ) πολλών ταχυτήτων στο εσωτερικό της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης με κύριο στόχο την ένταση του ανταγωνισμού και την άσκηση πίεσης στα κρατικά πανεπιστήμια για θεσμικές αλλαγές (2 κύκλοι σπουδών, αντιδραστικά προγράμματα σπουδών, καθεστώς χρηματοδότησης και λειτουργίας) αναιρώντας και τυπικά το δημόσιο και δωρεάν χαρακτήρα της εκπαίδευσης. Τέλος με το νέο νόμο πλαίσιο επιχειρείται να επαναπροσδιορισθεί σε πιο αντιδραστική μορφή ο τρόπος λειτουργίας του πανεπιστημίου θεσμοθετώντας ανώτατο όριο φοίτησης, επαναπροσδιορισμό και κατάργηση του ασύλου, κατάργηση των δωρεάν συγγραμμάτων (βιβλιοκάρτα), διορισμό manager για τα πανεπιστήμια και περαιτέρω εντατικοποίηση και πειθάρχηση των φοιτητικών συλλόγων.
Απέναντι σε όλα αυτά οι φοιτητικοί σύλλογοι πρέπει να απαντήσουν δυναμικά, ενιαία και με συγκεκριμένες πολιτικές αιχμές. Γι΄ αυτό απαιτούμε:
• Να μην εφαρμοστούν - να καταργηθούν οι νόμοι για την «Αξιολόγηση», τη «Δια βίου μάθηση» και του «ΔΟΑΤΑΠ».
• Όχι στα ιδιωτικά πανεπιστήμια και την αναθεώρηση του άρθρου 16 του Συντάγματος.
• Όχι στην αντιδραστική αλλαγή του Νόμου-Πλαίσιο.
• Όχι στην απαξίωση των πτυχίων και των επαγγελματικών δικαιωμάτων-εργασιακή προοπτική που αυτά κατοχυρώνουν.
• Όχι στις πιστωτικές μονάδες και στο «Συμπλήρωμα Διπλώματος Σπουδών».
• Καθιέρωση πτυχιακής εξεταστικής.
• Ενιαία πτυχία με κατοχυρωμένα επαγγελματικά δικαιώματα σε αυτά.
• Μία σχολή ανά γνωστικό αντικείμενο με ενιαίο πτυχίο - καμία ειδίκευση
Αποφασίζουμε:
• Συμμετοχή του φοιτητικού συλλόγου στην πανεκπαιδευτική πορεία της 1ης Ιουνίου σε ανοιχτό συντονισμό με τους υπόλοιπους κατειλλημένους φοιτητικούς συλλόγους & τους απεργούς καθηγητές.
• Κατάληψη της σχολής από Δευτέρα 29 Μαΐου μέχρι και Δευτέρα 5 Ιουνίου 2006.
• Μαζική παράσταση διαμαρτυρίας στη Σύγκλητο.
• Επόμενη Γενική Συνέλευση τη Δευτέρα 5 Ιουνίου με Προεδρείο και ψηφοφορία με φοιτητική ταυτότητα.
• Κλείσιμο του ΚΟΕ από 29/5 έως 5/6.
• Παράσταση διαμαρτυρίας στο επόμενο Δ.Σ. του Δήμου Αμαρουσίου.
• Κλείσιμο της Πατησίων και αντιπληροφόρηση.
• Την Τετάρτη 31/5 στις 6:00 μαζική αντιπληροφόρηση γύρω από την ΑΣΟΕΕ.
• Λειτουργία του ανοιχτού συντονιστικού της Γενικής Συνέλευσης (1η συνάντηση αμέσως μετά τη Γ.Σ.). Να έχει όλη την ευθύνη της κατάληψης των εκδηλώσεων και των δελτίων τύπου. Να μην έχει απλά το ρόλο της εφαρμογής της απόφασης αλλά να είναι χώρος πραγματικής πολιτικής ζύμωσης και αντιπαράθεσης. Να γίνει προσπάθεια για κινηματική και πολιτική ενοποίηση όλων των δυνάμεων της αντίστασης, όλων των συνιστωσών του κινήματος και των ανεξάρτητων αγωνιστών. Αποτέλεσμα αυτού μπορεί να είναι η κοινή δράση, ο περαιτέρω σχεδιασμός, ακόμα και μία πρόταση σε επόμενη Γενική Συνέλευση. Σε καμία περίπτωση δεν θα αντιτίθεται στην απόφαση της Γενικής Συνέλευσης του Συλλόγου.
Πρόγραμμα
Κατάληψης
Φοιτητικού Συλλόγου ΑΣΟΕΕ
«ΣΩΤΗΡΗΣ ΠΕΤΡΟΥΛΑΣ»
Φοιτητικού Συλλόγου ΑΣΟΕΕ
Δευτέρα 29/5 ως Δευτέρα 5/6
Τρίτη 30 Μαϊου
18:00-20:00: Προβολή ταινίας
Νύχτα, μετά το συντονιστικό κατάληψης: Προβολή ταινίας
Τετάρτη 31 Μαϊου
12:00: Κλείσιμο Πατησίων
14:00: Εκδήλωση-Συζήτηση για την εκπαιδευτική αναδιάρθρωση
18:00: Πορεία Αντιπληροφόρησης στις γειτονιές γύρω από την Αθήνα
23:00: Προβολή ταινίας «Ρεμπέτικο» και Ρεμπέτικο Γλέντι
Πέμπτη 1 Ιουνίου
11:00: Προσυγκέντρωση ΑΣΟΕΕ για την πορεία
11:30: Συμμετοχή του Φοιτητικού Συλλόγου στην πανεκπαιδευτική πορεία
18:00: Εκδήλωση: Φοιτητικά – Κοινωνικά κινήματα
22:30: Ταινίες – Ντοκυμαντέρ
Παρασκευή 2 Ιουνίου
15:00: Εκδήλωση «Λειτουργία εστιατορίου και κυλικείου χωρίς ιδιωτικο-οικονομικά κριτήρια»1
19:00: Εκδήλωση «Πολεοδομία και ελληνικά Πανεπιστήμια – Μεταφορά ΑΣΟΕΕ»
22:00: Αθλοπαιδειές στο προαύλιο της Σχολής
Σάββατο 3 Ιουνίου
10:30: Εξόρμηση Γκράβα
12:00-17:00: Ο θερμός Μάης της Ευρώπης
19:00: Εκδήλωση «Ιμπεριαλιστική επέμβαση στο Ιράν»
23:00: Party & Events
Κυριακή 4 Ιουνίου
12:00-17:00: Beach Party: Η επιστροφή
18:00: Καθαρισμός
19:00: Περί Τέχνης
21:00: Συντονιστικό Κατάληψης (Απολογιστικό)
*Κάθε βράδυ στις 21:00 θα πραγματοποιείται Συντονικό Κατάληψης και Απολογισμός ημέρας
Δευτέρα 5 Ιουνίου
13:00: Γενική Συνέλευση Συλλόγου Φοιτητών
ΑΠΟΦΑΣΗ Γ.Σ. ΦΟΙΤΗΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ Α.Σ.Ο.Ε.Ε.
«ΣΩΤΗΡΗΣ ΠΕΤΡΟΥΛΑΣ»
29 ΜΑΪΟΥ 2006
Η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας μετά την ψήφιση των νομοσχεδίων της αξιολόγησης, της δια βίου μάθησης και τον ΔΟΑΤΑΠ σύμφωνα με τις συνθήκες Μπολόνιας-Πράγας των Ευρωπαίων Υπουργών Παιδείας έρχεται σήμερα να ολοκληρώσει την αναδιάρθρωση μέσα από την εξαγγελία της ψήφισης του νέου νόμου πλαίσιο και της αναθεώρησης του άρθρου 16 του Συντάγματος (ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων), κάτι που συμφωνεί και το ΠΑΣΟΚ.
Έτσι επιχειρείται μέσω των ψηφισμένων νόμων η αντικατάσταση και η αντιστοίχηση των επαγγελματικών δικαιωμάτων από το πτυχίο μέσω της αντικατάστασης αυτού από ένα ατομικό φάκελο δεξιοτήτων. Παράλληλα με τη δια βίου μάθηση επιχειρείται η μετατροπή των σημερινών φοιτητών και αυριανών εργαζομένων σε άμεσα παραγωγικούς και ευέλικτους για το κεφάλαιο απόφοιτους με λιγότερα δικαιώματα και προσδοκίες από τον εργοδότη και συγχρόνως μεταφέροντας το κόστος επανακατάρτισης σε εμάς (δίδακτρα). Με την αναθεώρηση του άρθρου 16 κατοχυρώνονται και θεσμικά τα ιδιωτικά πανεπιστήμια θέτοντας τις βάσεις για τη νομιμοποίηση της ύπαρξης «κολεγίων-πανεπιστημίων» (ΚΕΣ) πολλών ταχυτήτων στο εσωτερικό της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης με κύριο στόχο την ένταση του ανταγωνισμού και την άσκηση πίεσης στα κρατικά πανεπιστήμια για θεσμικές αλλαγές (2 κύκλοι σπουδών, αντιδραστικά προγράμματα σπουδών, καθεστώς χρηματοδότησης και λειτουργίας) αναιρώντας και τυπικά το δημόσιο και δωρεάν χαρακτήρα της εκπαίδευσης. Τέλος με το νέο νόμο πλαίσιο επιχειρείται να επαναπροσδιορισθεί σε πιο αντιδραστική μορφή ο τρόπος λειτουργίας του πανεπιστημίου θεσμοθετώντας ανώτατο όριο φοίτησης, επαναπροσδιορισμό και κατάργηση του ασύλου, κατάργηση των δωρεάν συγγραμμάτων (βιβλιοκάρτα), διορισμό manager για τα πανεπιστήμια και περαιτέρω εντατικοποίηση και πειθάρχηση των φοιτητικών συλλόγων.
Απέναντι σε όλα αυτά οι φοιτητικοί σύλλογοι πρέπει να απαντήσουν δυναμικά, ενιαία και με συγκεκριμένες πολιτικές αιχμές. Γι΄ αυτό απαιτούμε:
• Να μην εφαρμοστούν - να καταργηθούν οι νόμοι για την «Αξιολόγηση», τη «Δια βίου μάθηση» και του «ΔΟΑΤΑΠ».
• Όχι στα ιδιωτικά πανεπιστήμια και την αναθεώρηση του άρθρου 16 του Συντάγματος.
• Όχι στην αντιδραστική αλλαγή του Νόμου-Πλαίσιο.
• Όχι στην απαξίωση των πτυχίων και των επαγγελματικών δικαιωμάτων-εργασιακή προοπτική που αυτά κατοχυρώνουν.
• Όχι στις πιστωτικές μονάδες και στο «Συμπλήρωμα Διπλώματος Σπουδών».
• Καθιέρωση πτυχιακής εξεταστικής.
• Ενιαία πτυχία με κατοχυρωμένα επαγγελματικά δικαιώματα σε αυτά.
• Μία σχολή ανά γνωστικό αντικείμενο με ενιαίο πτυχίο - καμία ειδίκευση
Αποφασίζουμε:
• Συμμετοχή του φοιτητικού συλλόγου στην πανεκπαιδευτική πορεία της 1ης Ιουνίου σε ανοιχτό συντονισμό με τους υπόλοιπους κατειλλημένους φοιτητικούς συλλόγους & τους απεργούς καθηγητές.
• Κατάληψη της σχολής από Δευτέρα 29 Μαΐου μέχρι και Δευτέρα 5 Ιουνίου 2006.
• Μαζική παράσταση διαμαρτυρίας στη Σύγκλητο.
• Επόμενη Γενική Συνέλευση τη Δευτέρα 5 Ιουνίου με Προεδρείο και ψηφοφορία με φοιτητική ταυτότητα.
• Κλείσιμο του ΚΟΕ από 29/5 έως 5/6.
• Παράσταση διαμαρτυρίας στο επόμενο Δ.Σ. του Δήμου Αμαρουσίου.
• Κλείσιμο της Πατησίων και αντιπληροφόρηση.
• Την Τετάρτη 31/5 στις 6:00 μαζική αντιπληροφόρηση γύρω από την ΑΣΟΕΕ.
• Λειτουργία του ανοιχτού συντονιστικού της Γενικής Συνέλευσης (1η συνάντηση αμέσως μετά τη Γ.Σ.). Να έχει όλη την ευθύνη της κατάληψης των εκδηλώσεων και των δελτίων τύπου. Να μην έχει απλά το ρόλο της εφαρμογής της απόφασης αλλά να είναι χώρος πραγματικής πολιτικής ζύμωσης και αντιπαράθεσης. Να γίνει προσπάθεια για κινηματική και πολιτική ενοποίηση όλων των δυνάμεων της αντίστασης, όλων των συνιστωσών του κινήματος και των ανεξάρτητων αγωνιστών. Αποτέλεσμα αυτού μπορεί να είναι η κοινή δράση, ο περαιτέρω σχεδιασμός, ακόμα και μία πρόταση σε επόμενη Γενική Συνέλευση. Σε καμία περίπτωση δεν θα αντιτίθεται στην απόφαση της Γενικής Συνέλευσης του Συλλόγου.
Πρόγραμμα
Κατάληψης
Φοιτητικού Συλλόγου ΑΣΟΕΕ
«ΣΩΤΗΡΗΣ ΠΕΤΡΟΥΛΑΣ»
- Fairy
- Gbyte level
- Posts: 1733
- Joined: Tue Jan 24, 2006 4:48 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♀
- Location: Mairyland Park
Re: Katalhch
Αγαπητέ Marauder, μπορώ να πω ότι σέβομαι γενικά τις απόψεις σου, άλλοστε φαίνεται να διαθέτεις πολύ περισσότερες εμπειρίες σε τέτοια θέματα από εμένα. Θα ήθελα όμως να διαφωνήσω ευγενικά σε ένα σημείο:
Κατά τα άλλα, δεν μπορώ να παραγνωρίσω τη δύσκολη θέση των παιδιών επί πτυχίω και αν και δεν βοηθώ καθόλου, εκφράζω τη λύπη μου. Ελπίζω να γίνει δεκτή μιας και δεν ήμουν καν στην ψηφοφορία εκείνης της μέρας, ούτε έχω πάρει ανοιχτή θέση υπέρ ή κατά της κατάληψης σαν μορφή κινητοποίησης.
Αρχικά, πώς είσαι σίγουρος πώς όλοι όσοι δήλωσαν υπέρ των κοινητοποιήσεων σκοπεύουν να πάνε στο εξωτερικό για μεταπτυχιακά; Από τη μία υπάρχουν καλές επιλογές και στη χώρα μας, κι από την άλλη δεν μπορούν όλες μα όλες οι οικογένειες να άντέξουν οικονομικά τις σπουδές σε άλλη πόλη, πόσο μάλλον στο περίφημο "έξω". Τώρα από τη στιγμή που μπορούν, νομίζω ότι διαλέγουν σχολή με βάση το όνομα και την αξιοπιστία και επίπεδο σπουδών κι όχι με βάση το δίλημμα κραρτικό - μη κρατικό. Τώρα αν κάποια από τα πιο περήφημα ιδρύματα του εξωτερικου είναι μη κρατικά, απέκτησαν status με την πάροδο πολλών δεκαετιών. Και κάτι τελευταίο. Τα μεταπτυχιακά, ακόμη και στην Ελλάδα, στοιχίζουν αρκετά χρήματα. Γνωρίζεις αρκετούς 22χρονους στην Ελλάδα, που να παίρνουν τόσο μεγάλο μισθό ώστε να χρηματοδοτήσουν εξ ολοκλήρου το μεταπτυχιακό + σίτηση, στέγαση κτλ... Εκτός κι αν είχαν μυαλό και μάζευαν τα χαρτζιλίκια τους από τριών ετών...Marauder wrote:Και πόσο γελοίο είναι να διαφωνείς με τα μη κρατικά πανεπιστήμια, όταν αγαπητέ μου σε τέτοιο θα πας να κανεις τα μεταπτυχιακά σου με τα λεφτά της μαμας και του μπαμπα; Είσαι λίγο τσάμπα αγωνιστής μήπως; Να σε δώ να κάνεις μεταπτυχιακά στο πανεπιστήμιο της Τασκένδης και να το βουλώσω.
Κατά τα άλλα, δεν μπορώ να παραγνωρίσω τη δύσκολη θέση των παιδιών επί πτυχίω και αν και δεν βοηθώ καθόλου, εκφράζω τη λύπη μου. Ελπίζω να γίνει δεκτή μιας και δεν ήμουν καν στην ψηφοφορία εκείνης της μέρας, ούτε έχω πάρει ανοιχτή θέση υπέρ ή κατά της κατάληψης σαν μορφή κινητοποίησης.
"Αν αυτό που έκανες χτες σου φαίνεται ακόμα μεγάλο, δεν έχεις κάνει αρκετά σήμερα."
Απάντηση στο Maurauder
Από ότι βλέπω χειρίζεσαι πολύ καλά τη γλώσσα.Σαν επιχειρήματα πολιτικού είναι αυτά που γράφεις.Σε κάποιο σημείο αναφέρεις ότι διαφωνούμε σε κάτι καινούργιο.Εδώ νομίζω πως κάνεις πολύ μεγάλο λάθος.Δεν φοβάτε κανένας την αλλαγή.Οι αλλαγές όμως πρέπει να γίνονται μετά από συζήτηση έτσι ώστε να βρίσκεται μια ικανοποιητική λύση που να εξυπηρετεί τον πολίτη.Ποτέ δεν γίνεται να είναι όλοι ικανοιποιημένοι,υπάρχουν αντικρουόμενα συμφέροντα.Και εδώ πρέπει η κυβέρνηση να βοηθήσει ώστε να προστατευτούν τα συμφέροντα των "ασθενέστερων".Δεν πρέπει να δημιουργεί νόμους που να εξυπηρετούνται κάποιοι για να βγάλουν περισσότερα χρήματα.Μπορείς να μου πεις τι όφελος θα έχει η χώρα αν δημιουργηθούν τα ιδιωτικά πανεπιστήμια τη στιγμή που υπάρχει κατά τη γνώμη μου ικανοποιητικός αριθμός πανεπιστημίων ήδη;
Λες ότι το όνειρο των περισσοτέρων είναι να πιάσουν δουλειά στο δημόσιο.
Έχεις όμως αναρωτηθεί γιατί έχουμε οι πιο πολλοί αυτό το στόχο;Εγώ νομίζω ότι υπάρχει πολύ ανασφάλεια στο ιδιωτικό τομέα.Ακόμα οι αμοιβές είναι μικρές σε σχέση με τις ώρες εργασίας και πολλά άλλα.
Και κάτι ακόμα,
οι δημόσιοι υπάλληλοι παράγουν και ένα έργο για την κκοινωνία(μικρό μεγάλο πάντως κάτι κάνουν).
Όταν είσαι επαγγελματίας "παράγοντας" όπως είναι κάποιοι συμφοιτητές μας και το κόμμα τους κόβει μισθό ,αυτοί τι είναι;Δεν παίρνουν χρήματα του κράτους;
Και τέλος για ποιο λόγο πηγαίνουμε να κάνουμε μεταπτυχιακό έξω και πληρώνει ο μπαμπάς;Για να βρούμε καλύτερη δουλειά.Δεν σημαίνει ότι επειδή αναγκάζεσαι από την κοινωνία να κάνεις κάτι ότι δεν μπορείς να έχεις τις απόψεις σου και τα πιστεύω σου.
Υ.Γ.Γουστάρω Μαζωνάκη και όχι Θεοδωράκη ,δεν μπορώ να είμαι αγωνιστής;
Απάντηση στον vasvas
vasvas και όραμα έχουμε και ιδέες.Και αν πιστεύεις ότι τα χρήματα που δίνει η πολιτεία είναι αρκετά ,γιατί δεν επαρκούν για παράδειγμα οι υπολογιστές στα εργαστήρια;Η γιατί δεν γίνεται έρευνα στο βαθμό που θα έπρεπε στα ελληνικά πανεπιστήμια;Από αυτά που γράφεις καταλαβαίνω ότι για όλα φταίνε οι 24 εβδομάδες που κάνουμε μάθημα.Αν ήταν 52 θα ήταν όλα καλά;
[/b]
Από ότι βλέπω χειρίζεσαι πολύ καλά τη γλώσσα.Σαν επιχειρήματα πολιτικού είναι αυτά που γράφεις.Σε κάποιο σημείο αναφέρεις ότι διαφωνούμε σε κάτι καινούργιο.Εδώ νομίζω πως κάνεις πολύ μεγάλο λάθος.Δεν φοβάτε κανένας την αλλαγή.Οι αλλαγές όμως πρέπει να γίνονται μετά από συζήτηση έτσι ώστε να βρίσκεται μια ικανοποιητική λύση που να εξυπηρετεί τον πολίτη.Ποτέ δεν γίνεται να είναι όλοι ικανοιποιημένοι,υπάρχουν αντικρουόμενα συμφέροντα.Και εδώ πρέπει η κυβέρνηση να βοηθήσει ώστε να προστατευτούν τα συμφέροντα των "ασθενέστερων".Δεν πρέπει να δημιουργεί νόμους που να εξυπηρετούνται κάποιοι για να βγάλουν περισσότερα χρήματα.Μπορείς να μου πεις τι όφελος θα έχει η χώρα αν δημιουργηθούν τα ιδιωτικά πανεπιστήμια τη στιγμή που υπάρχει κατά τη γνώμη μου ικανοποιητικός αριθμός πανεπιστημίων ήδη;
Λες ότι το όνειρο των περισσοτέρων είναι να πιάσουν δουλειά στο δημόσιο.
Έχεις όμως αναρωτηθεί γιατί έχουμε οι πιο πολλοί αυτό το στόχο;Εγώ νομίζω ότι υπάρχει πολύ ανασφάλεια στο ιδιωτικό τομέα.Ακόμα οι αμοιβές είναι μικρές σε σχέση με τις ώρες εργασίας και πολλά άλλα.
Και κάτι ακόμα,
οι δημόσιοι υπάλληλοι παράγουν και ένα έργο για την κκοινωνία(μικρό μεγάλο πάντως κάτι κάνουν).
Όταν είσαι επαγγελματίας "παράγοντας" όπως είναι κάποιοι συμφοιτητές μας και το κόμμα τους κόβει μισθό ,αυτοί τι είναι;Δεν παίρνουν χρήματα του κράτους;
Και τέλος για ποιο λόγο πηγαίνουμε να κάνουμε μεταπτυχιακό έξω και πληρώνει ο μπαμπάς;Για να βρούμε καλύτερη δουλειά.Δεν σημαίνει ότι επειδή αναγκάζεσαι από την κοινωνία να κάνεις κάτι ότι δεν μπορείς να έχεις τις απόψεις σου και τα πιστεύω σου.
Υ.Γ.Γουστάρω Μαζωνάκη και όχι Θεοδωράκη ,δεν μπορώ να είμαι αγωνιστής;
Απάντηση στον vasvas
vasvas και όραμα έχουμε και ιδέες.Και αν πιστεύεις ότι τα χρήματα που δίνει η πολιτεία είναι αρκετά ,γιατί δεν επαρκούν για παράδειγμα οι υπολογιστές στα εργαστήρια;Η γιατί δεν γίνεται έρευνα στο βαθμό που θα έπρεπε στα ελληνικά πανεπιστήμια;Από αυτά που γράφεις καταλαβαίνω ότι για όλα φταίνε οι 24 εβδομάδες που κάνουμε μάθημα.Αν ήταν 52 θα ήταν όλα καλά;
[/b]
- Ganther
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2273
- Joined: Fri Jun 18, 2004 9:31 am
- Academic status: 3rd year
- Gender: ♀
Τι διαολο ρε γαμωτο καλυτερα ειναι να την πανε για Σεπτεβρη μου φενεται ετσι οπως τα καναμε... το χειροτερο παντως ειναι να δινουμε οσους καθηγητες δεν απεργουν, και να μη δινουμε τους αλλους και να γινει μπαχαλο...
Αυτο ειναι το χειροτερο γιατι δεν μπορεις να συγκεντρωθεις να διαβασεις...
Αντε να δουμε τι θα αποφασιστει...
Αυτο ειναι το χειροτερο γιατι δεν μπορεις να συγκεντρωθεις να διαβασεις...
Αντε να δουμε τι θα αποφασιστει...
- nocturna_gr
- byte level
- Posts: 122
- Joined: Tue Sep 27, 2005 2:20 pm
Οι ταινιες, τα ντοκυμαντερ, τα party, οι αθλοπαιδειες και τα λοιπα "happenings" σε τι συνεισφερουν;mindcrime wrote:Πρόγραμμα Κατάληψης
Φοιτητικού Συλλόγου ΑΣΟΕΕ
Δευτέρα 29/5 ως Δευτέρα 5/6
Τρίτη 30 Μαϊου
18:00-20:00: Προβολή ταινίας
Νύχτα, μετά το συντονιστικό κατάληψης: Προβολή ταινίας
Τετάρτη 31 Μαϊου
12:00: Κλείσιμο Πατησίων
14:00: Εκδήλωση-Συζήτηση για την εκπαιδευτική αναδιάρθρωση
18:00: Πορεία Αντιπληροφόρησης στις γειτονιές γύρω από την Αθήνα
23:00: Προβολή ταινίας «Ρεμπέτικο» και Ρεμπέτικο Γλέντι
Πέμπτη 1 Ιουνίου
11:00: Προσυγκέντρωση ΑΣΟΕΕ για την πορεία
11:30: Συμμετοχή του Φοιτητικού Συλλόγου στην πανεκπαιδευτική πορεία
18:00: Εκδήλωση: Φοιτητικά ? Κοινωνικά κινήματα
22:30: Ταινίες ? Ντοκυμαντέρ
Παρασκευή 2 Ιουνίου
15:00: Εκδήλωση «Λειτουργία εστιατορίου και κυλικείου χωρίς ιδιωτικο-οικονομικά κριτήρια»1
19:00: Εκδήλωση «Πολεοδομία και ελληνικά Πανεπιστήμια ? Μεταφορά ΑΣΟΕΕ»
22:00: Αθλοπαιδειές στο προαύλιο της Σχολής
Σάββατο 3 Ιουνίου
10:30: Εξόρμηση Γκράβα
12:00-17:00: Ο θερμός Μάης της Ευρώπης
19:00: Εκδήλωση «Ιμπεριαλιστική επέμβαση στο Ιράν»
23:00: Party & Events
Κυριακή 4 Ιουνίου
12:00-17:00: Beach Party: Η επιστροφή
18:00: Καθαρισμός
19:00: Περί Τέχνης
21:00: Συντονιστικό Κατάληψης (Απολογιστικό)
*Κάθε βράδυ στις 21:00 θα πραγματοποιείται Συντονικό Κατάληψης και Απολογισμός ημέρας
Δευτέρα 5 Ιουνίου
13:00: Γενική Συνέλευση Συλλόγου Φοιτητών
ΑΠΟΦΑΣΗ Γ.Σ. ΦΟΙΤΗΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ Α.Σ.Ο.Ε.Ε.
«ΣΩΤΗΡΗΣ ΠΕΤΡΟΥΛΑΣ»
29 ΜΑΪΟΥ 2006
Πρόγραμμα
Κατάληψης
Φοιτητικού Συλλόγου ΑΣΟΕΕ
«ΣΩΤΗΡΗΣ ΠΕΤΡΟΥΛΑΣ»
Συναδελφε,Marauder
Πρωτον, καλο θα ηταν να σεβεσαι την αλλη αποψη και οχι να την χλευαζεις!
Δεν σου δινει κανεις το δικαιωμα να ειρωνευεσαι καποιον επειδη εχει αλλη αποψη απο εσενα!
Μιλας για μειοψηφια αυτων που εκλεισαν την σχολη!!!!!επειδη ετσι τους ηρθε!!Μαλλον δεν τα ξερεις
καλα τα πραγματα!Ηταν μια απο τις μεγαλυτερες συνελευσεις των τελευταιων χρονων!στην οποια περιπου το
60% ταχθηκε υπερ(υπερ οχι της καταληψης οπως εσυ θεωρεις). Η καταληψη δεν ειναι αυτοσκοπος,
αλλα μια μορφη παλης,ενα μετρο πιεσης προς την κυβερνηση η οποια παει να μας λανσαρει εναν νομο
πλαισιο που τουλαχιστον κατα την δικη μου αποψη(και οχι μονο) ειναι απαραδεκτος!Ακουω τοσο καιρο την καραμελα περι ανταγωνισμου
των δημοσιων με των ιδιωτικων πανεπιστημιων και οτι αυτο θα "αναγκασει" την κυβερνηση να δωσει παραπανω χρηματα
για την εκπαιδευση!και οτι στοχος της ειναι να αναβαθμισει την εκπαιδευση!!Τριχες!Αν νοιαζοτανε θα εδινε τοσα χρονια παραπανω
χρηματα!!και εσυ αφου ξερεις τοσο καλα τι γινεται στην Γαλλια και στην Ευρωπη ΜΗΠΩΣ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ
ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΤΙ ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΧΩΡΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ!!! και ποσο δινει η δικια μας χωρα!!
Δυστυχως υπαρχει μια ομαδα φοιτητων που οντως απανταει και συμπεριφερεται με αυτον τον τροπο,αλλα σε καμμια περιπτωση αυτη δεν ειναι η
πλειοψηφια!
Πραγματικα καταννοω την ανυσηχια που υπαρχει για το ενδεχομενο να χασουμε την εξεταστικη!Οπως καταννοω και την δικη σου αγανακτηση!
Ουτε εγω επιθυμω να χαθει η εξεταστικη,ειλικρινα!!Ωστοσο ειμαι διαθετημενος αν χρειαστει να την χασω!Δεν ξερω αν αυτη η κινηση μπορει
να αλλαξει σε καποιον βαθμο τα σχεδια της κυβερνησης,ξερω τουλαχιστον οτι δε θα κατσω με σταυρωμενα τα χερια ενω βλεπω να απειλειται το μελλον μου!
Πρωτον, καλο θα ηταν να σεβεσαι την αλλη αποψη και οχι να την χλευαζεις!
Δεν σου δινει κανεις το δικαιωμα να ειρωνευεσαι καποιον επειδη εχει αλλη αποψη απο εσενα!
Μιλας για μειοψηφια αυτων που εκλεισαν την σχολη!!!!!επειδη ετσι τους ηρθε!!Μαλλον δεν τα ξερεις
καλα τα πραγματα!Ηταν μια απο τις μεγαλυτερες συνελευσεις των τελευταιων χρονων!στην οποια περιπου το
60% ταχθηκε υπερ(υπερ οχι της καταληψης οπως εσυ θεωρεις). Η καταληψη δεν ειναι αυτοσκοπος,
αλλα μια μορφη παλης,ενα μετρο πιεσης προς την κυβερνηση η οποια παει να μας λανσαρει εναν νομο
πλαισιο που τουλαχιστον κατα την δικη μου αποψη(και οχι μονο) ειναι απαραδεκτος!Ακουω τοσο καιρο την καραμελα περι ανταγωνισμου
των δημοσιων με των ιδιωτικων πανεπιστημιων και οτι αυτο θα "αναγκασει" την κυβερνηση να δωσει παραπανω χρηματα
για την εκπαιδευση!και οτι στοχος της ειναι να αναβαθμισει την εκπαιδευση!!Τριχες!Αν νοιαζοτανε θα εδινε τοσα χρονια παραπανω
χρηματα!!και εσυ αφου ξερεις τοσο καλα τι γινεται στην Γαλλια και στην Ευρωπη ΜΗΠΩΣ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ
ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΤΙ ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΧΩΡΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ!!! και ποσο δινει η δικια μας χωρα!!
Δυστυχως υπαρχει μια ομαδα φοιτητων που οντως απανταει και συμπεριφερεται με αυτον τον τροπο,αλλα σε καμμια περιπτωση αυτη δεν ειναι η
πλειοψηφια!
Πραγματικα καταννοω την ανυσηχια που υπαρχει για το ενδεχομενο να χασουμε την εξεταστικη!Οπως καταννοω και την δικη σου αγανακτηση!
Ουτε εγω επιθυμω να χαθει η εξεταστικη,ειλικρινα!!Ωστοσο ειμαι διαθετημενος αν χρειαστει να την χασω!Δεν ξερω αν αυτη η κινηση μπορει
να αλλαξει σε καποιον βαθμο τα σχεδια της κυβερνησης,ξερω τουλαχιστον οτι δε θα κατσω με σταυρωμενα τα χερια ενω βλεπω να απειλειται το μελλον μου!
- nocturna_gr
- byte level
- Posts: 122
- Joined: Tue Sep 27, 2005 2:20 pm
- Zifnab
- Venus Former Team Member
- Posts: 7581
- Joined: Tue Nov 15, 2005 2:42 am
- Academic status: MSc
- Gender: ♂
- Location: Connecticut
- Contact:
Αλήθεια, αν και άσχετος επί του θέματος, μπορεί κάποιος να μου απαντήσει σε αυτές τις ερωτήσεις?
1.Στη γενική συνέλευση ποιός ήταν ο αριθμός των φοιτητών, που ψήφισε στις εκλογές?
2.Στη γενική συνέλευση έγινε ψηφοφορία με φοιτητική ταυτότητα?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Zifnab
1.Στη γενική συνέλευση ποιός ήταν ο αριθμός των φοιτητών, που ψήφισε στις εκλογές?
2.Στη γενική συνέλευση έγινε ψηφοφορία με φοιτητική ταυτότητα?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Zifnab
Last edited by Zifnab on Wed May 31, 2006 3:33 pm, edited 1 time in total.
- rapadder
- Gbyte level
- Posts: 1897
- Joined: Thu Jun 17, 2004 7:12 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
tara wrote:Απάντηση στο Maurauder
Μπορείς να μου πεις τι όφελος θα έχει η χώρα αν δημιουργηθούν τα ιδιωτικά πανεπιστήμια τη στιγμή που υπάρχει κατά τη γνώμη μου ικανοποιητικός αριθμός πανεπιστημίων ήδη;
Θα σου απαντήσω αν και δεν είμαι ο Marauder. Γιατί πολύ απλά δεν είμαστε σε μια σοσιαλιστική κοινωνία. Το κράτος έχει υποχρέωση να προσφέρει παιδεία σε όλους τους πολίτες του. Δεν έχει όμως κανένα δικαίωμα να στερεί από τους πολίτες του την δυνατότητα να διεκδικήσουν καλύτερη, ποιοτικότερη παιδεία από αυτήν που είναι σε θέση να τους προσφέρει. Σε τελική ανάλυση, αν εγώ είμαι πλούσιος βιτσιόζος και θέλω να πληρώνω για να κάνω μάθημα όσες ώρες προβλέπει το ακαδημαϊκό πρόγραμμα (ούτε μια ώρα λιγότερη), να έχω το εργαστήριο μου, τις ανέσεις μου, το parking μου, το δασάκι δίπλα στη σχολή, όπου θα υπάρχει security και δεν θα μπαίνει ο κάθε ανώμαλος, όπου δεν θα υπάρχει άσυλο, όπου οι τοίχοι θα είναι καθαροί, όπου οι καθηγητές θα αξιολογούνται, όπου τα μαθήματα θα γίνονται σε κλιματιζόμενες αίθουσες, γιατί το κράτος να μου στερεί αυτήν την δυνατότητα;
Last edited by rapadder on Wed May 31, 2006 3:48 pm, edited 2 times in total.
... Γράφτε κώδικα όσο είναι καιρός ...
Συναδελφε nocturna_gr
Καταρχας να σου διευκρινισω οτι δεν ανηκω σε καμια παραταξη!!
Πιστευω οτι ειναι αρκετα μεγαλο το ποσοστο!Δυστυχως!!
θεωρω ομως οτι τετοιες αποφασεις δε πρεπει να παιρνονται με βαση
την γραμμη που σου παιρναει η παραταξη στην οποια ανηκεις.θεωρω οτι καθε ανθρωπος πρεπει να λειτουργει με βαση την αποψη του και μονο!!
Τουλαχιστον ετσι λειτουργω εγω!!
Καταρχας να σου διευκρινισω οτι δεν ανηκω σε καμια παραταξη!!
Πιστευω οτι ειναι αρκετα μεγαλο το ποσοστο!Δυστυχως!!
θεωρω ομως οτι τετοιες αποφασεις δε πρεπει να παιρνονται με βαση
την γραμμη που σου παιρναει η παραταξη στην οποια ανηκεις.θεωρω οτι καθε ανθρωπος πρεπει να λειτουργει με βαση την αποψη του και μονο!!
Τουλαχιστον ετσι λειτουργω εγω!!
- Zifnab
- Venus Former Team Member
- Posts: 7581
- Joined: Tue Nov 15, 2005 2:42 am
- Academic status: MSc
- Gender: ♂
- Location: Connecticut
- Contact:
Ναι αλλά όσοι ψηφιζουν στις φοιτητικές εκλογές, δεν σημαίνει ότι ψηφίζουν και στις γενικές συνελεύσεις...rapadder wrote: Φίλε Zifnab μπορώ να σου απαντήσω (με επιφύλαξη) ότι το ποσοστό των φοιτητών που ψηφίζουν στις φοιτητικές εκλογές είναι γύρω στο 20%. Και αυτό με τηλεφωνήματα και παρακάλια και άντε να βγάλουμε την υποχρέωση κλπ. Η διαδικασία είναι αξιόπιστη (οι φοιτητές έχουν φοιτητικές/ αστυνομικές ταυτότητες - υπάρχουν καταστάσεις).
Όταν λες 20% εννοείς ότι περίπου 1400 άτομα πήραν μέρος στη γενική συνέλευση-που χώρεσαν?
- ailouros
- Gbyte level
- Posts: 1041
- Joined: Fri Apr 30, 2004 4:36 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Contact:
Όλα αυτά τα μέτρα προσπαθούν να τα περάσουν καλοκαιριάτικα που ο κόσμος δεν ασχολείται.Εμένα αυτό μου φανερώνει τις προθέσεις τους.Θέλουν να πιάσουν την πλειοψηφία στον ύπνο.Αν ήταν για το κοινό καλό θα είχανε τα φρύδια να το προσπαθήσουν κάποια άλλη στιγμη.Ότι πάει να γίνει στα μουλωχτά δεν το γουστάρω.

Στο μεταξύ το συνδικαλιστικό ,φοιτητικό κίνημα είναι καλά ελεγχόμενο από τους φοιτητό-εργατοπατέρες.Και αυτό κυρίως έχει στερήσει την δυνατότητα για άρθρωση πολιτικού λόγου στον καθένα μας.Η παθητική καταψήφιση ενός πλαισίου ,συντεταγμένου από μελλοντικούς υπουργούς ,προέδρους ΓΕΣεΕ ,βουλευτές ,γλάστρες στα παράθυρα ,δεν μπορεί να θεωρηθεί πολιτική διαδικασία.
Για να γίνεται πάντως κατάληψη σημαίνει ότι κάποιοι άνθρωποι ανησυχούν έντονα για το μέλλον τους .Και δυστυχώς δεν έχουν τον τρόπο να το εκφράσουν αυτό δημιουργικά και ανατρεπτικά γιατί δεν έχουμε μάθει να σκεφτόμαστε γνήσια και κριτικά ,χωρίς να εμπλέκουμε στους συλλογισμούς μας ,ξένα οράματα ,αναλύσεις και επιδιώξεις άλλων ,τον Μαρξ ,τον Αντρέα ,και την παρθενογένεση στην μεταμοντέρνα τέχνη.
Υπάρχει ένας ευνουχισμός άνευ προηγουμένου και σε αυτό οφείλω να ομολογήσω ότι δεν φταιν οι 24 εβδομάδες που δεν είναι 52 ,αλλά η γενικότερη έλλειψη παιδείας και κουλτούρας που μαστίζει την ελληνική ,μεταδικτατορική κοινωνία ,αφού το μεσομικροαστικό όνειρο δεν προϋποθέτει ούτε το ένα ούτε το άλλο(θεσούλα στο δημόσιο ή και ιδιωτικό τομέα,σε καρέκλα πάντως ,υλική ευδαιμονία ,ο εαυτούλης μας ,το κόμμα μας ή η ομάδα μας και τα μυαλά στο μπλέντερ).
Επί της ουσίας του νόμου (γιατί θα ψηφιστεί):
α)Η ελληνική κοινωνία μαστίζεται από υπερπληθώρα επιστημόνων και έλλειψη τεχνικού προσωπικού -εργατών.Για να ικανοποιηθεί η ματαιοδοξία όλων μας και να γίνουμε όλοι επιστήμονες (περάστε όλοι στα Πανεπιστήμια) υποβαθμίζεται η αξία της επιστημονικής γνώσης και ποδηγέτες της επιστημονικής κοινότητας γίνονται είτε οι πολύ ικανοί ,είτε οι πολύ βυσματωμένοι ,ενώ οι υπόλοιποι υποβαθμίζονται σε εργάτες.
β)ΤΟ επιχείρημα ότι αντί να βγαίνει το συνάλλαγμα στην Βρετανία ας μείνει εδώ οπότε φτίαχνουμε ιδιωτικά ,είναι πολύ έγκυρο ,και ενίοτε προκαλεί και γέλια.
Σου λεεί ο άλλος γιατί να σου κόψω το όνειρο να γίνεις επιστήμονας;Γίνε εσύ όπου και όπως γουστάρεις και γω για να μην σου λείψει η Ελλαδίτσα θα σε βοηθήσω και μετά κόψε το λαιμό σου ,ελεύθερη αγορά έχουμε.
γ)Το μέτρο για τους ν-ετείς είναι κατασταλτικό και σε πρώτο επίπεδο θα δουλέψει.Αλλά ας φροντίσουν να καθιερώσουν επαγγελματικό προσανατολισμό τουλάχιστον στο Λύκειο και συμβουλευτική ,ώστε να μην βρίσκεται κανείς και να μην αναγκάζεται να σπουδάζει κάτι που δεν του αρέσει.
δ)Να γίνουν αλλαγές κανείς δεν είπε όχι ,ούτε είμαστε όλοι ευτυχισμένοι με την υπάρχουσα κατάσταση.Αλλά να γίνουν αλλαγές ώστε να σταματήσουν την κατρακύλα της δημόσιας παιδείας ,σε πρώτη φάση,γιατί η παιδεία (και όχι η πρόσβαση στο Πανεπιστήμιο) από το νηπιαγωγείο ως την τριτοβάθμια είναι δημόσιο αγαθό.
Φυσικά και μπορεί να ζήσει ο καθένας το δικό του Μπέβρελυ Χιλς.Δεν υπάρχουν ήδη ιδιωτικά πανεπιστήμια-κολλέγια;Απλώς υπάγονται στο υπουργείο εμπορίου και όχι σε αυτό της παιδείας.Σε τελική ανάλυση, αν εγώ είμαι πλούσιος βιτσιόζος και θέλω να πληρώνω για να κάνω μάθημα όσες ώρες προβλέπει το ακαδημαϊκό πρόγραμμα (ούτε μια ώρα λιγότερη), να έχω το εργαστήριο μου, τις ανέσεις μου, το parking μου, το δασάκι δίπλα στη σχολή, όπου θα υπάρχει security και δεν θα μπαίνει ο κάθε ανώμαλος, όπου δεν θα υπάρχει άσυλο, όπου οι τοίχοι θα είναι καθαροί, όπου οι καθηγητές θα αξιολογούνται, όπου τα μαθήματα θα γίνονται σε κλιματιζόμενες αίθουσες, γιατί το κράτος να μου στερεί αυτήν την δυνατότητα;
nocturna_gr wrote:Οι ταινιες, τα ντοκυμαντερ, τα party, οι αθλοπαιδειες και τα λοιπα "happenings" σε τι συνεισφερουν;mindcrime wrote:Πρόγραμμα Κατάληψης
Φοιτητικού Συλλόγου ΑΣΟΕΕ
Δευτέρα 29/5 ως Δευτέρα 5/6
Τρίτη 30 Μαϊου
18:00-20:00: Προβολή ταινίας
Νύχτα, μετά το συντονιστικό κατάληψης: Προβολή ταινίας
Τετάρτη 31 Μαϊου
12:00: Κλείσιμο Πατησίων
14:00: Εκδήλωση-Συζήτηση για την εκπαιδευτική αναδιάρθρωση
18:00: Πορεία Αντιπληροφόρησης στις γειτονιές γύρω από την Αθήνα
23:00: Προβολή ταινίας «Ρεμπέτικο» και Ρεμπέτικο Γλέντι
Πέμπτη 1 Ιουνίου
11:00: Προσυγκέντρωση ΑΣΟΕΕ για την πορεία
11:30: Συμμετοχή του Φοιτητικού Συλλόγου στην πανεκπαιδευτική πορεία
18:00: Εκδήλωση: Φοιτητικά ? Κοινωνικά κινήματα
22:30: Ταινίες ? Ντοκυμαντέρ
Παρασκευή 2 Ιουνίου
15:00: Εκδήλωση «Λειτουργία εστιατορίου και κυλικείου χωρίς ιδιωτικο-οικονομικά κριτήρια»1
19:00: Εκδήλωση «Πολεοδομία και ελληνικά Πανεπιστήμια ? Μεταφορά ΑΣΟΕΕ»
22:00: Αθλοπαιδειές στο προαύλιο της Σχολής
Σάββατο 3 Ιουνίου
10:30: Εξόρμηση Γκράβα
12:00-17:00: Ο θερμός Μάης της Ευρώπης
19:00: Εκδήλωση «Ιμπεριαλιστική επέμβαση στο Ιράν»
23:00: Party & Events
Κυριακή 4 Ιουνίου
12:00-17:00: Beach Party: Η επιστροφή
18:00: Καθαρισμός
19:00: Περί Τέχνης
21:00: Συντονιστικό Κατάληψης (Απολογιστικό)
*Κάθε βράδυ στις 21:00 θα πραγματοποιείται Συντονικό Κατάληψης και Απολογισμός ημέρας
Δευτέρα 5 Ιουνίου
13:00: Γενική Συνέλευση Συλλόγου Φοιτητών
ΑΠΟΦΑΣΗ Γ.Σ. ΦΟΙΤΗΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ Α.Σ.Ο.Ε.Ε.
«ΣΩΤΗΡΗΣ ΠΕΤΡΟΥΛΑΣ»
29 ΜΑΪΟΥ 2006
Πρόγραμμα
Κατάληψης
Φοιτητικού Συλλόγου ΑΣΟΕΕ
«ΣΩΤΗΡΗΣ ΠΕΤΡΟΥΛΑΣ»





Καλά έριξα τρελό γέλιο όταν διάβασα το πρόγραμμα!
Αθλοπαιδειές στο προαύλιο;;;; Βέβαια... κάνοντας το πανεπιστήμιο παιδική χαρά σίγουρα αλλάζουμε πολλά πράγματα στην παιδεία!
Μη χάσει κανένας λοιπόν το εορταστικό πρόγραμμα καθυστέρησης της εξεταστικής μας. (Party & Events




Ειδικά το happening 18:00 "Καθαρισμός " είμαι σίγουρος ότι θα τηρηθεί.
Αν είναι δυνατόν... πρόγραμμα... κατάληψης! Τι άλλο θα δουν τα μάτια μας!
I am a nobody, and nobody is perfect; therefore I am perfect.
-
- Mbyte level
- Posts: 810
- Joined: Mon Mar 21, 2005 2:45 am
- Academic status: Alumnus/a
- Location: Stony Brook, NY
Είναι φανερό ότι ούκ ολίγοι πέρασαν στην σχολή για να πάψουν να τους κυνηγάν οι γονείς τους.
Απλώς, δεν περίμεναν να αρχίσει να τους κυνηγάει το σύστημα.
Έτσι, κατέφυγαν πάλι στην ίδια, σταθερή και επιβεβαιωμένη αξία...
Όταν το σύστημα σου φαίνεται άδικο, έχεις ήδη επαναστατήσει.
Αυτή η "κατάληψη" είναι τρίχες κατα την γνώμη μου. Αλλά όσοι επιθυμούν ας την υποστηρίξουν. Είμαι σίγουρος ότι το χορταστικό πρόγραμμα θα τους ικανοποιήσει...
Έλεος.
[Σημείωση: Συγγνώμη για την έλλειψη σαφήνειας στο μήνυμα]
Απλώς, δεν περίμεναν να αρχίσει να τους κυνηγάει το σύστημα.
Έτσι, κατέφυγαν πάλι στην ίδια, σταθερή και επιβεβαιωμένη αξία...
Όταν το σύστημα σου φαίνεται άδικο, έχεις ήδη επαναστατήσει.
Αυτή η "κατάληψη" είναι τρίχες κατα την γνώμη μου. Αλλά όσοι επιθυμούν ας την υποστηρίξουν. Είμαι σίγουρος ότι το χορταστικό πρόγραμμα θα τους ικανοποιήσει...
Έλεος.
[Σημείωση: Συγγνώμη για την έλλειψη σαφήνειας στο μήνυμα]

"Must float like lotus on river... and kill old lady!"
- ailouros
- Gbyte level
- Posts: 1041
- Joined: Fri Apr 30, 2004 4:36 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Contact:
Επειδή είναι δεδομένο ότι μεγάλος όγκος Ελλήνων μαθητών που αποτυγχάνουν να περάσουν στις Πανελλήνιες ,καταλήγει σε σπουδές στην Βρετανία,και συνεπώς δίνει τα χρήματά του στο εκεί κράτος ,πολλοί πιστεύουν ότι το ιδιωτικό Πανεπιστήμιο θα κρατήσει τους μαθητές εδώ συνεπώς και τα λεφτά τους .συμφωνώ μαζί σου στα περισσότερα ailouros
τι εννοείς με αυτό;
Παράθεση:
β)ΤΟ επιχείρημα ότι αντί να βγαίνει το συνάλλαγμα στην Βρετανία ας μείνει εδώ οπότε φτίαχνουμε ιδιωτικά ,είναι πολύ έγκυρο ,και ενίοτε προκαλεί και γέλια.
Φυσικά κάτι τέτοιο στερείται σοβαρότητας.Σαν να προσπαθώ εγώ να περάσω νόμο ώστε οι βιαστές να χρησιμοποιούν προφυλακτικό (αδόκιμο παράδειγμο)
το ειπα και νωριτερα παιδια... σε καποιους η ευκαιρια ηταν τελεια, ετυχε πανω στην εξεταστικη, καλοκαιρακι, η θαλασσα ειναι ηδη ζεστη κτλ... σε μερκους απλα ακομα και που δνε ξερουν το παραμικρο για το νομοσχεδιο αρεσουν δυο πραγματα σιγουρα :
1ον : να ακολουθουν τον ενθουσιασμο
2ον : να μην κανουν μαθημα και προπαντων εξετασεις...
"δεν βαριεσαι, θα τα περασουμε τον Σεπτεμβρη" θα λενε και φυσικα οπως και καθε Ελληνα, δεν τους ενδιαφερει τιποτα για τους υπολοιπους...
καλα το λες φιλε μου, μερικοι περασαν στην σχολη απλα για να βγαλουν τους γονεις απο το σβερκο τους, ειτε απο επαρχια για να μην τους εχουν μπαστακες είτε απο Αθηνα για να μπορουν να εκμεταλλευτουν πληρως την φοιτητικη ζωη...
ξερουμε τι ειναι για μερικους το πανεπιστημιο... βολτιτσα Φωκιωνος, καφεδακι στο Θησειο, αραλικι στα τραπεζακια των παραταξεων και σχολιασμος για το Dream Show! Κατα τ'αλλα αντιδρουν για το νομοσχεδιο και την ιδεα του. Καντε ενα galop...ποιοι γνωριζουν το παραμικρο απο το τι λεει και θα δειτε...
Τι να λεμε εμεις... οταν οντως καλει η παραλια και το φραπεδακι, ποιο συστημα και ποια πιεση, καταληψη ετσι να για γουσταρουμε ολοι...!!!
Τα μαθήματά μου εμένα ποιός θα μου τα περάσει; Ειπα και πριν, να πανε να κανουν ηλιοθεραπεια μπροστα απο την Βουλη και απο το σπιτι του πρωθυπουργου!
1ον : να ακολουθουν τον ενθουσιασμο
2ον : να μην κανουν μαθημα και προπαντων εξετασεις...
"δεν βαριεσαι, θα τα περασουμε τον Σεπτεμβρη" θα λενε και φυσικα οπως και καθε Ελληνα, δεν τους ενδιαφερει τιποτα για τους υπολοιπους...
καλα το λες φιλε μου, μερικοι περασαν στην σχολη απλα για να βγαλουν τους γονεις απο το σβερκο τους, ειτε απο επαρχια για να μην τους εχουν μπαστακες είτε απο Αθηνα για να μπορουν να εκμεταλλευτουν πληρως την φοιτητικη ζωη...
ξερουμε τι ειναι για μερικους το πανεπιστημιο... βολτιτσα Φωκιωνος, καφεδακι στο Θησειο, αραλικι στα τραπεζακια των παραταξεων και σχολιασμος για το Dream Show! Κατα τ'αλλα αντιδρουν για το νομοσχεδιο και την ιδεα του. Καντε ενα galop...ποιοι γνωριζουν το παραμικρο απο το τι λεει και θα δειτε...
Τι να λεμε εμεις... οταν οντως καλει η παραλια και το φραπεδακι, ποιο συστημα και ποια πιεση, καταληψη ετσι να για γουσταρουμε ολοι...!!!
Τα μαθήματά μου εμένα ποιός θα μου τα περάσει; Ειπα και πριν, να πανε να κανουν ηλιοθεραπεια μπροστα απο την Βουλη και απο το σπιτι του πρωθυπουργου!
The power of the Dark Side of the Force...
ρε παιδιά γιατί έχετε βαλθεί να μας βγάλετε όλους τεμπελόσκυλα?Πόσοι από εσάς που δεν θέλετε τις κινητοποιήσεις ήρθατε να το υποστηρίξετε αυτο?Όλοι ξέραμε πως την Δευτέρα είχαμε συνέλευση.Ας ερχόσασταν να ψηφίζατε κατά.Formax wrote: ξερουμε τι ειναι για μερικους το πανεπιστημιο... βολτιτσα Φωκιωνος, καφεδακι στο Θησειο, αραλικι στα τραπεζακια των παραταξεων και σχολιασμος για το Dream Show! Κατα τ'αλλα αντιδρουν για το νομοσχεδιο και την ιδεα του. Καντε ενα galop...ποιοι γνωριζουν το παραμικρο απο το τι λεει και θα δειτε...
...Τι να λεμε εμεις... οταν οντως καλει η παραλια και το φραπεδακι, ποιο συστημα και ποια πιεση, καταληψη ετσι να για γουσταρουμε ολοι...!!!
Τα μαθήματά μου εμένα ποιός θα μου τα περάσει; Ειπα και πριν, να πανε να κανουν ηλιοθεραπεια μπροστα απο την Βουλη και απο το σπιτι του πρωθυπουργου!
Και όσο για αυτό με το φραπεδάκι και την παραλία τέτοιου είδους παιδάκια που περιγράφεις όντως τα συναντάμε στα τραπεζάκια των κομμάτων και πολλά απο αυτά ήταν στην γενική και υποστήριζαν την γνώμη σου Formax. Οπότε μην τα κατηγορείς.Αυτοί δεν ήθελαν τις κινητοποιήσεις.
Τέλος σε ότι αφορά το ποιός θα σου περάσει τα μαθήματα η απάντηση είναι :Ο ίδιος που θα μου τα περάσει και εμένα!