Με λεφτά άλλων έχουμε ότι πανεπιστήμιο γουστάρουμε καλό??:=2b|~2b wrote:ΑΚΡΙΒΩΣtsilochr wrote:ξέχασες να συμπληρώσεις ότι το αυτόνομο και ελεύθερο πανεπιστήμιο πληρώνεται με τα λεφτά τα φορολογούμενων. Υπάρχει μια εκρεμμότητα βέβαια να διευκρινήσουμε ποιοι πληρώνουν φόρους στην Ελλάδα, και πόσα από τα λεφτά που έδινε το κράτος ήταν από τα δανεικά (κι αγύριστα) που έπαιρνε η χώρα. Σε κάθε περίπτωση, νομίζω ότι ο λόγος για το τι πανεπιστήμιο θέλει η χώρα, πέφτει σε αυτόν που πληρώνει.PASCAL wrote:Πρέπει να γίνει σαφές: έχουμε πόλεμο. Από τη μια οι ανεξάρτητοι-χαζοχαρούμενοι-απολιτικ-αφασικοί υπερ ενός πανεπιστημίου της αγοράς και από την άλλη όσοι αγωνίζονται για ένα αυτόνομο και ελεύθερο πανεπιστήμιο.
Συζήτηση περί Καταλήψεων, Νόμου Πλαισίου και Συνελεύσεων
Re: Συζήτηση περί αποτελεσματικότητας Καταλήψεων
που θα πάει θα το δουμε...
- Kostas1601
- Mbyte level
- Posts: 695
- Joined: Sat Aug 29, 2009 12:30 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Re: Συζήτηση περί αποτελεσματικότητας Καταλήψεων
Η εμφάνιση του πανεπιστημίου δείχνει πολλά, όχι οσον αφορά την ποιότητα της εκπαίδευσης, αλλα όσον αφορά το πόσο πολιτισμένοι είμαστε και πόσο σεβασμό έχουμε για τον χώρο καθώς και για τον συμφοιτητή μας.chriskin wrote: για το μηνυμα σου παραπανω παντως : ειναι τουλαχιστον παιδιαστικο να πιστευει κανεις οτι η εμφανιση του κτηριου ενος πανεπιστημιου δειχνει το αμα ειναι ενα απο τα καλυτερα της ελλαδας η οχι - ποσο μαλλον μιας και η εμφανιση του ειναι ηδη χαλια ειτε γραψουν πανω του ειτε οχι
edit : κανεις δεν ειδα να ειπε θετικα λογια που μαζεψαν τις αφισες που τοσο καιρο βριζατε παντως. Περιεργο
Το πανεπιστήμιο εάν αφαιρέσεις τις αφίσες , τα γκράφιτι και τα σπασμένα πλακάκια είναι ενα πολυ ωραίο κτήριο, τουλάχιστον κατα την αποψή μου
όσο για τις αφίσες, τις έβγαλαν για να βάλλουν καινούριες μόλις ανοίξουμε με το καλό και το ξέρεις...
+++++++ αυτό είναι πάρα πολύ σωστό και σημαντικό, αλλα κανείς δεν μιλάει για το ποιός πληρώνει...tsilochr wrote:ξέχασες να συμπληρώσεις ότι το αυτόνομο και ελεύθερο πανεπιστήμιο πληρώνεται με τα λεφτά τα φορολογούμενων. Υπάρχει μια εκρεμμότητα βέβαια να διευκρινήσουμε ποιοι πληρώνουν φόρους στην Ελλάδα, και πόσα από τα λεφτά που έδινε το κράτος ήταν από τα δανεικά (κι αγύριστα) που έπαιρνε η χώρα. Σε κάθε περίπτωση, νομίζω ότι ο λόγος για το τι πανεπιστήμιο θέλει η χώρα, πέφτει σε αυτόν που πληρώνει. Πρέπει λοιπόν να πειστεί η κοινωνία, και προς το παρόν δεν βλέπω η κατάληψη να είναι το μέσο που θα πείσει την κοινωνία. Το αντίθετο μάλιστα, νομίζω ότι η κατάληψη ήταν ένα μέσο που έπειθε τον Χ πολιτικό που δεν ήθελε να λουστεί το πολιτικό κόστος προκειμένου να επανεκλεγεί. Πλεόν όμως, λόγω των συνθηκών, μάλλον το πολιτικό κόστος για τον πολιτικό είναι να μην προχωρήσει σε αλλαγές (κάθε τύπου) που θα εξοικονομήσουν χρήματα.PASCAL wrote:Πρέπει να γίνει σαφές: έχουμε πόλεμο. Από τη μια οι ανεξάρτητοι-χαζοχαρούμενοι-απολιτικ-αφασικοί υπερ ενός πανεπιστημίου της αγοράς και από την άλλη όσοι αγωνίζονται για ένα αυτόνομο και ελεύθερο πανεπιστήμιο.
~Yesterday is History, Tommorow's a Mystery...But Today is a Gift...And That's Why They Call It Present
~

Re: Συζήτηση περί αποτελεσματικότητας Καταλήψεων
Kostas1601 wrote:Η εμφάνιση του πανεπιστημίου δείχνει πολλά, όχι οσον αφορά την ποιότητα της εκπαίδευσης, αλλα όσον αφορά το πόσο πολιτισμένοι είμαστε και πόσο σεβασμό έχουμε για τον χώρο καθώς και για τον συμφοιτητή μας.chriskin wrote: για το μηνυμα σου παραπανω παντως : ειναι τουλαχιστον παιδιαστικο να πιστευει κανεις οτι η εμφανιση του κτηριου ενος πανεπιστημιου δειχνει το αμα ειναι ενα απο τα καλυτερα της ελλαδας η οχι - ποσο μαλλον μιας και η εμφανιση του ειναι ηδη χαλια ειτε γραψουν πανω του ειτε οχι
edit : κανεις δεν ειδα να ειπε θετικα λογια που μαζεψαν τις αφισες που τοσο καιρο βριζατε παντως. Περιεργο
Το πανεπιστήμιο εάν αφαιρέσεις τις αφίσες , τα γκράφιτι και τα σπασμένα πλακάκια είναι ενα πολυ ωραίο κτήριο, τουλάχιστον κατα την αποψή μου
όσο για τις αφίσες, τις έβγαλαν για να βάλλουν καινούριες μόλις ανοίξουμε με το καλό και το ξέρεις...
οχι , αφου τις αφισες τις βαζουν οι παραταξεις αλλα τις εβγαλε το συντονιστικο καταληψης και , απ'οτι καταλαβα, κυριως οι αναρχικοι που συμμετειχαν σε αυτο.
μια κινηση που δεν με χαλασε καθολου να πω την αληθεια - οι τοιχοι ειναι αρκετα πιο ομορφοι χωρις αυτες, ακομα και με τις ταινιες αφημενες πανω
η εμφανιση της σχολης δειχνει καποια πραγματα, ναι, αλλα δεν πρεπει ΠΟΤΕ να ειναι κριτηριο για το ποσο καλο ειναι το πανεπιστημιο. δειχνει αισθητικη ΟΧΙ επιπεδο σπουδων
stoupeace wrote:Aπλά με αφορμή την κατάληψη ξαφνικά όλοι ανοίγουν τα μάτια τους και λένε: "ΓΟΥΑΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΑ σκατ* Η ΣΧΟΛΗ, Η ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΦΤΑΙΕΙ. ΕΙΝΑΙ Ο,ΤΙ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΧΩ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ, Η ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΜΟΥ".
Pathetic...







αυτο ακριβως
Last edited by chriskin on Tue Sep 13, 2011 8:43 pm, edited 1 time in total.
- stoupeace
- Wow! Terabyte level
- Posts: 5372
- Joined: Tue Aug 26, 2008 4:08 pm
- Academic status: High school
- Gender: ♀
Re: Συζήτηση περί αποτελεσματικότητας Καταλήψεων
Aπλά με αφορμή την κατάληψη ξαφνικά όλοι ανοίγουν τα μάτια τους και λένε: "ΓΟΥΑΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΑ σκατ* Η ΣΧΟΛΗ, Η ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΦΤΑΙΕΙ. ΕΙΝΑΙ Ο,ΤΙ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΧΩ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ, Η ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΜΟΥ".
Pathetic...
Pathetic...
Η καλύτερη μπάντα όλου του κόσμου: Sonata Antartika
Mpomp is building an army army. And I got my head back.
░░░░░███████ ]▄▄▄▄▄▄▄▄
▂▄▅█████████▅▄▃▂ ____☻/︻╦╤─
Il███████████████████]. /▌
_◥⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙◤.. . / \
Mpomp is building an army army. And I got my head back.
░░░░░███████ ]▄▄▄▄▄▄▄▄
▂▄▅█████████▅▄▃▂ ____☻/︻╦╤─
Il███████████████████]. /▌
_◥⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙◤.. . / \
- mpatsis
- Gbyte level
- Posts: 1030
- Joined: Mon Nov 03, 2008 8:18 pm
- Academic status: MSc
- Gender: ♂
- Location: Riding the train of thought!!!
Re: Συζήτηση περί αποτελεσματικότητας Καταλήψεων
Σωστός ο Stou!!! Άλλα πράγματα είναι που μας καίνε τώρα...
I'm Starting With The Man In The Mirror. I'm Asking Him To Change His Ways...
Aueb's NLP Group!

May the foss be with you!!!
Aueb's NLP Group!


- Kostas1601
- Mbyte level
- Posts: 695
- Joined: Sat Aug 29, 2009 12:30 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Re: Συζήτηση περί αποτελεσματικότητας Καταλήψεων
Δέν νομίζω οτι ισχύει αυτό, απλώς συζητάμε, βλέπουμε και αξιολογούμε τα αποτελέσματα μίας κατάληψης(όπως λέει και το τοπικ ετσι και αλλιώς :P)...προφανώς η εμφάνιση της σχολής ειναι το τελευταίο πράγμα που μας απασχολεί....stoupeace wrote:Aπλά με αφορμή την κατάληψη ξαφνικά όλοι ανοίγουν τα μάτια τους και λένε: "ΓΟΥΑΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΑ σκατ* Η ΣΧΟΛΗ, Η ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΦΤΑΙΕΙ. ΕΙΝΑΙ Ο,ΤΙ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΧΩ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ, Η ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΜΟΥ".
Pathetic...
~Yesterday is History, Tommorow's a Mystery...But Today is a Gift...And That's Why They Call It Present
~

- stoupeace
- Wow! Terabyte level
- Posts: 5372
- Joined: Tue Aug 26, 2008 4:08 pm
- Academic status: High school
- Gender: ♀
Re: Συζήτηση περί αποτελεσματικότητας Καταλήψεων
To ελληνικό πανεπιστήμιο είναι δυσλειτουργικό έτσι κι αλλιώς, και το ζούμε καθημερινά αυτό. Αλλοι βιώνουν τη σαπίλα στο μέγεθός της, άλλοι δε νοιάζονται, και άλλοι επωφελούνται απ'αυτήν.
Δε θα κάτσω να συζητήσω για την αποτελεσματικότητα της κατάληψης σαν κίνηση (συγνώμη).
Απλά με ενοχλεί η υποκρισία που σέρνεται εδώ μέσα τις τελευταίες μέρες. Ξαφνικά παραπονιούνται όλοι για τη μυρωδιά. Τόσα χρόνια βουτηγμένοι στα σκατ* είμαστε, τώρα σας μύρισε?
Δε θα κάτσω να συζητήσω για την αποτελεσματικότητα της κατάληψης σαν κίνηση (συγνώμη).
Απλά με ενοχλεί η υποκρισία που σέρνεται εδώ μέσα τις τελευταίες μέρες. Ξαφνικά παραπονιούνται όλοι για τη μυρωδιά. Τόσα χρόνια βουτηγμένοι στα σκατ* είμαστε, τώρα σας μύρισε?
Η καλύτερη μπάντα όλου του κόσμου: Sonata Antartika
Mpomp is building an army army. And I got my head back.
░░░░░███████ ]▄▄▄▄▄▄▄▄
▂▄▅█████████▅▄▃▂ ____☻/︻╦╤─
Il███████████████████]. /▌
_◥⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙◤.. . / \
Mpomp is building an army army. And I got my head back.
░░░░░███████ ]▄▄▄▄▄▄▄▄
▂▄▅█████████▅▄▃▂ ____☻/︻╦╤─
Il███████████████████]. /▌
_◥⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙◤.. . / \
- PASCAL
- Wow! Terabyte level
- Posts: 3587
- Joined: Wed Nov 23, 2005 10:58 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Re: Συζήτηση περί αποτελεσματικότητας Καταλήψεων
Για το πανεπιστήμιο πληρώνει ΚΑΙ ο φοιτητής είτε με το φόρο του ως εργαζόμενος είτε με το νοίκι του, τα μεταφορικά του και ένα σωρό άλλο έξοδα για να σπουδάσει. Επίσης το πληρώνει με το χρόνο του για διάβασμα και τη συμμετοχή στις διαλέξεις ακόμα κι αν δεν συμφωνεί με το χαρακτήρα των σπουδών ή το χαρακτήρα των καθηγητών του.tsilochr wrote:ξέχασες να συμπληρώσεις ότι το αυτόνομο και ελεύθερο πανεπιστήμιο πληρώνεται με τα λεφτά τα φορολογούμενων. Υπάρχει μια εκρεμμότητα βέβαια να διευκρινήσουμε ποιοι πληρώνουν φόρους στην Ελλάδα, και πόσα από τα λεφτά που έδινε το κράτος ήταν από τα δανεικά (κι αγύριστα) που έπαιρνε η χώρα. Σε κάθε περίπτωση, νομίζω ότι ο λόγος για το τι πανεπιστήμιο θέλει η χώρα, πέφτει σε αυτόν που πληρώνει. Πρέπει λοιπόν να πειστεί η κοινωνία, και προς το παρόν δεν βλέπω η κατάληψη να είναι το μέσο που θα πείσει την κοινωνία. Το αντίθετο μάλιστα, νομίζω ότι η κατάληψη ήταν ένα μέσο που έπειθε τον Χ πολιτικό που δεν ήθελε να λουστεί το πολιτικό κόστος προκειμένου να επανεκλεγεί. Πλεόν όμως, λόγω των συνθηκών, μάλλον το πολιτικό κόστος για τον πολιτικό είναι να μην προχωρήσει σε αλλαγές (κάθε τύπου) που θα εξοικονομήσουν χρήματα.PASCAL wrote:Πρέπει να γίνει σαφές: έχουμε πόλεμο. Από τη μια οι ανεξάρτητοι-χαζοχαρούμενοι-απολιτικ-αφασικοί υπερ ενός πανεπιστημίου της αγοράς και από την άλλη όσοι αγωνίζονται για ένα αυτόνομο και ελεύθερο πανεπιστήμιο.
Αυτή τι στιγμή τι έχουμε; Έχουμε ένα νέο νόμο πλαίσιο που κόβει κάθε αυτονομία από το πανεπιστήμιο ορίζοντας πόση θα είναι η διάρκεια σπουδών, τα εξάμηνα, οι εξεταστικές, τα συγγράμματα και η φοιτητική εκπροσώπηση. Αν αυτό δεν λέγεται ωμή παρέμβαση στα εσωτερικά μας τότε πως λέγεται; Επίσης σαν να μη φτάνει αυτό έρχεται και η κατάργηση του ασύλου για να εξασφαλίσει την επιβολή του νόμου με τη βία της αστυνομίας. Επομένως ποιός άλλος δρόμος υπάρχει πέρα από την κατάληψη; Πέρα από τη βία στη βία της εξουσίας; Κανένας άλλος.
Όσον για το τι είναι η σχολή υπο κατάληψη το ξέρει ο καθένας που συμμετέχει σε αυτή και τις δράσεις της. Είναι ένας χώρος που σταματά η καπιταλιστική αναπαραγωγή γνώσεων, η καταστολή της εξεταστικής και το γενικότερο κλίμα της απολιτικ στάσης απέναντι σε μια κοινωνία που φλέγεται. Συζητήσεις, συνελεύσεις, μοίρασμα φυλλαδίων, συνθήματα και πορείες κάνουν τη σχολή ένα ζωντανό κέντρο αγώνα. Ένα κέντρο που σαφώς κάνει το αυτί της κυβέρνησης να ιδρώνει. Διότι καταλαβαίνει πολύ καλά πως νόμοι χωρίς διάλογο και καταπάτηση ιστορικών κατακτήσεων όπως το άσυλο θα σταματούν επ' αόριστον τη λειτουργία του πανεπιστημίου μέχρι να ανατραπούν. Γιατί καταλαβαίνει πολύ καλά πως μαζί με όλες τις κοινωνικές ομάδες που εξεγείρονται θα βρει μπροστά της άλλη μία: τους φοιτητές. Και αυτός ο όγκος των εξεγερμένων τους τρομάζει.
Last edited by PASCAL on Tue Sep 13, 2011 9:21 pm, edited 1 time in total.
- necrofear_13
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2141
- Joined: Sun Nov 18, 2007 5:32 am
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΑΤΤΙΚΗΣ
Re: Συζήτηση περί αποτελεσματικότητας Καταλήψεων
Να σου πω όμως κάτι. Εγώ και εσύ τόσα χρόνια που είμαστε στη σχολή δεν φέρνουμε ψησταριές να ψήνουμε μέσα στο προαύλιο. ΑΛλιώς να βάλουμε και μια ταμπέλα "Τα τρία αδέρφια" και να βάλουμε και τιμοκατάλογο να βγάλουμε και κάτι. Επίσης τις γελοιότητες σε κάθε κατάληψη, ότι κάθε φορά φτιάχνουν ομάδες για να καθαρίζουν τη σχολή και θα την προσέχουν δεν θα τις σχολιάσω καν. Και κάτι ακόμα η εποχή των λουλουδιών και των Beatles πέρασε. Δεν χρειάζεται να γίνετα κατάληψη για να θυμούνται κάποιοι αυτές τις εποχές.stoupeace wrote:To ελληνικό πανεπιστήμιο είναι δυσλειτουργικό έτσι κι αλλιώς, και το ζούμε καθημερινά αυτό. Αλλοι βιώνουν τη σαπίλα στο μέγεθός της, άλλοι δε νοιάζονται, και άλλοι επωφελούνται απ'αυτήν.
Δε θα κάτσω να συζητήσω για την αποτελεσματικότητα της κατάληψης σαν κίνηση (συγνώμη).
Απλά με ενοχλεί η υποκρισία που σέρνεται εδώ μέσα τις τελευταίες μέρες. Ξαφνικά παραπονιούνται όλοι για τη μυρωδιά. Τόσα χρόνια βουτηγμένοι στα σκατ* είμαστε, τώρα σας μύρισε?
No matter what kind of sadness envelops the darkness of our despair, if you put one foot in front of the other, at some point you will reach a place where you can see the light.
In heaven or earth, no matter to where we progress, no matter where we walk, that becomes our road.
As long as we keep walking the battle will continue.
And that is exactly why this place will always be a paradise
In heaven or earth, no matter to where we progress, no matter where we walk, that becomes our road.
As long as we keep walking the battle will continue.
And that is exactly why this place will always be a paradise
- tsilochr
- Wow! Terabyte level
- Posts: 3246
- Joined: Tue Mar 16, 2004 2:47 pm
- Academic status: PhD
- Gender: ♂
- Location: mm.aueb.gr
- Contact:
Re: Συζήτηση περί αποτελεσματικότητας Καταλήψεων
Το πανεπιστήμιο σαφώς και το πληρώνει και ο φοιτητής. Όπως και όλοι οι υπόλοιποι φορολογούμενοι (είπαμε, όσοι πληρώνουν φόρους και μαζί και τα δανεικά). Αν το βάλεις αναλογικά, πόσα λεφτά αναλογούν στο φοιτητή και πόσα στους υπόλοιπους, ο φοιτητής δίνει μικρή μερίδα από αυτά τα χρήματα. Οι γονείς του φοιτητή δίνουν και αλλά πολλά χρήματα σε άλλες πηγές (το ενοίκιο, η σίτηση και το χαρτζιλίκι) είναι μεγάλο ποσό για την πλάτη μιας οικογένειας, όμως όλα αυτά τα λεφτά πάνε σε άλλους ιδιώτες (ενοικιαστές, super-market κλπ). Τα λεφτά για τους καθηγητές, το διοικητικό προσψπικό, τα βιβλία κλπ πληρώνονται από όλους, σπουδάζουν δεν σπουδάζουν. Για τα κόστη του φοιτητή λοιπόν, ο φοιτητής παίρνει μια φοβερή αποζημίωση για το κόπο που αναφέρεις ("χρόνο του για διάβασμα και τη συμμετοχή στις διαλέξεις"): α) τις γνώσεις και β) το πτυχίο. Και απ' οσο καταλαβαίνω, η ελληνική κοινωνία νοιάζεται για πρωτίστως για το 2ο.PASCAL wrote:Για το πανεπιστήμιο πληρώνει ΚΑΙ ο φοιτητής είτε με το φόρο του ως εργαζόμενος είτε με το νοίκι του, τα μεταφορικά του και ένα σωρό άλλο έξοδα για να σπουδάσει. Επίσης το πληρώνει με το χρόνο του για διάβασμα και τη συμμετοχή στις διαλέξεις ακόμα κι αν δεν συμφωνεί με το χαρακτήρα των σπουδών ή το χαρακτήρα των καθηγητών του.
Επίσης, αν όπως λες "δεν συμφωνείς με το χαρακτήρα των σπουδών ή το χαρακτήρα των καθηγητών" είσαι ελεύθερος να μην τα παρακολουθήσεις. Κανείς δεν ανάγκασε κανένα να πάει στο πανεπιστήμιο. Μάλιστα, αν υποννοείς ότι δεν συμφωνείς με το χαρακτήρα των σπουδών, θα έπρεπε τότε να είσαι υπέρ της αναθεώρησης τους άρθρου 16 έτσι ώστε να είσαι ελεύθερος να παρακολουθήσεις σπουδές με τις οποίες συμφωνείς (και γιατί όχι, να φτιάξεις εσύ ενα ίδρυμα που παρέχει τριτοβάθμια εκπαίδευση εφαρμόζωντας μεθλοδολογίες που εγκρίνεις). Το έκανα τελείως twist τώρα ε;

- PASCAL
- Wow! Terabyte level
- Posts: 3587
- Joined: Wed Nov 23, 2005 10:58 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Re: Συζήτηση περί αποτελεσματικότητας Καταλήψεων
Ο φοιτητής όμως μετά το πανεπιστήμιο θα είναι εργαζόμενος και άρα θα συνεχίσει να πληρώνει. Επίσης πολλοί φοιτητές όπως προείπα δουλεύουν παράλληλα με τις σπουδές. Επιπλέον το πτυχίο και οι γνώσεις δεν είναι αποζημίωση. Είναι απλήρωτη εργασία. Η αντίληψη αυτή μη νομίσεις είναι τίποτα αναρχική. Το ίδιο το καταστατικό της ΕΦΕΕ της δεκαετίας του '60 αναφέρει το φοιτητή ως εργαζόμενο. Και εν πάση περιπτώσει για να μην μείνουμε στο στενό πλαίσιο που το θέτεις, ο φοιτητής είναι αυτός που λούζεται και το πρόγραμμα σπουδών και τους καθηγητές και την κακοργάνωση και το όποιο πανεπιστήμιο του προσφέρεται και έχει κάθε δικαίωμα να το αλλάξει. Έ, στα πλάισια της προσπάθειας να το αλλάξει είναι και η κατάληψη και οι πορείες και οι παρεμβάσεις και ότι άλλο αποφασίσει η φοιτητική κοινότητα.tsilochr wrote:Το πανεστήμιο σαφώς και το πληρώνει και ο φοιτητής. Όπως και όλοι οι υπόλοιποι φορολογούμενοι (είπαμε, όσοι πληρώνουν φόρους και μαζί και τα δανεικά). Αν το βάλεις αναλογικά, πόσα λεφτά αναλογούν στο φοιτητή και πόσα στους υπόλοιπους, ο φοιτητής δίνει μικρή μερίδα από αυτά τα χρήματα. Οι γονείς του φοιτητή δίνουν και αλλά πολλά χρήματα σε άλλες πηγές (το ενοίκιο, η σίτηση και το χαρτζιλίκι) είναι μεγάλο ποσό για την πλάτη μιας οικογένειας, όμως όλα αυτά τα λεφτά πάνε σε άλλους ιδιώτες (ενοικιαστές, super-market κλπ). Τα λεφτά για τους καθηγητές, το διοικητικό προσψπικό, τα βιβλία κλπ πληρώνονται από όλους, σπουδάζουν δεν σπουδάζουν. Για τα κόστη του φοιτητή λοιπόν, ο φοιτητής παίρνει μια φοβερή αποζημίωση για το κόπο που αναφέρεις ("χρόνο του για διάβασμα και τη συμμετοχή στις διαλέξεις"): α) τις γνώσεις και β) το πτυχίο. Και απ' οσο καταλαβαίνω, η ελληνική κοινωνία νοιάζεται για πρωτίστως για το 2ο.PASCAL wrote:Για το πανεπιστήμιο πληρώνει ΚΑΙ ο φοιτητής είτε με το φόρο του ως εργαζόμενος είτε με το νοίκι του, τα μεταφορικά του και ένα σωρό άλλο έξοδα για να σπουδάσει. Επίσης το πληρώνει με το χρόνο του για διάβασμα και τη συμμετοχή στις διαλέξεις ακόμα κι αν δεν συμφωνεί με το χαρακτήρα των σπουδών ή το χαρακτήρα των καθηγητών του.
Επίσης, αν όπως λες "δεν συμφωνείς με το χαρακτήρα των σπουδών ή το χαρακτήρα των καθηγητών" είσαι ελεύθερος να μην τα παρακολουθήσεις. Κανείς δεν ανάγκασε κανένα να πάει στο πανεπιστήμιο. Μάλιστα, αν υποννοείς δεν συμφωνείς με το χαρακτήρα των σπουδών, θα έπρεπε τότε να είσαι υπέρ της αναθεώρησης τους άρθρου 1 έτσι ώστε να είσαι ελεύθερος να παρακολουθήσεις σπουδές με τις οποίες συμφωνείς (και γιατί όχι, να φτιάξεις εσύ ενα ίδρυμα που παρέχει τριτοβάθμια εκπαίδευση). Το έκανα τελείως twist τώρα ε;
Κι εγώ το έκανα τελείως twist τώρα και δεν θα κάτσω να το ξανα-αναλύσω.

Btw,
Απόφαση Γενικής Συνέλευσης Φοιτητικού Συλλόγου Σωτήρης Πέτρουλας
Συνεχίζεται η κατάληψη στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών μετά το τέλος της Γενικής Συνέλευσης με την απόφαση για εβδομαδιαία κατάληψη του ιδρύματος μέχρι την Τρίτη 20/9, όπου και θα πραγματοποιηθεί νέα Γενική Συνέλευση σε κατειλημμένη σχολή.
1173 φοιτητές της Ασοεε ψήφισαν ενάντια στο νόμο πλαίσιο
και 979 φοιτητές ψήφισαν υπέρ της κατάληψης χωρίς να ψηφιστεί κάποιο πλαίσιο,αφού ο κόσμος αποχώρησε.
Θα ακολουθήσει η συντονιστική επιτροπή της κατάληψης ασοεε.
http://katalipsi-fsasoee.blogspot.com/2 ... st_13.html
Last edited by PASCAL on Tue Sep 13, 2011 10:02 pm, edited 1 time in total.
- Gewitter
- Venus Former Team Member
- Posts: 1609
- Joined: Mon Jan 19, 2009 11:42 am
- Academic status: PhD
- Gender: ♀
Re: Συζήτηση περί αποτελεσματικότητας Καταλήψεων
δεν μου φαίνονται και πολύ σωστά τα αποτελέσματα..Τα κατά που είναι?
- Spoiler: εμφάνιση/απόκρυψη
Re: Συζήτηση περί αποτελεσματικότητας Καταλήψεων
τα κατα στην καταληψη ηταν 707Gewitter wrote:δεν μου φαίνονται και πολύ σωστά τα αποτελέσματα..Τα κατά που είναι?
για υπερ του νομου φανταζομαι μικρος διψηφιος αριθμος, νομιζω γυρω στο 5-6 ηταν στο Α αρα γυρω στους 40 στη σχολη max; τυχαιο νουμερο λεω, δεν το ξερω
- Gewitter
- Venus Former Team Member
- Posts: 1609
- Joined: Mon Jan 19, 2009 11:42 am
- Academic status: PhD
- Gender: ♀
Re: Συζήτηση περί αποτελεσματικότητας Καταλήψεων
Έκανα λάθος υπολογισμούς..you have a point..chriskin wrote:τα κατα στην καταληψη ηταν 707Gewitter wrote:δεν μου φαίνονται και πολύ σωστά τα αποτελέσματα..Τα κατά που είναι?
για υπερ του νομου φανταζομαι μικρος διψηφιος αριθμος, νομιζω γυρω στο 5-6 ηταν στο Α αρα γυρω στους 40 στη σχολη max; τυχαιο νουμερο λεω, δεν το ξερω
- Spoiler: εμφάνιση/απόκρυψη
- Zifnab
- Venus Former Team Member
- Posts: 7581
- Joined: Tue Nov 15, 2005 2:42 am
- Academic status: MSc
- Gender: ♂
- Location: Connecticut
- Contact:
Re: Συζήτηση περί αποτελεσματικότητας Καταλήψεων
Άντε να δούμε πότε θα γίνεται η ψήφιση μόνο με ταυτότητες με έλεγχο άτομο προς άτομο..ποτέ φυσικά η σχολή πρέπει με οποιοδήποτε τρόπο να μένει κλειστή, άρα φέρνουμε φίλους από παντού να ψηφίζουν και κάνουμε τουρ όλες τις σχολές...
- MoonShadow
- Venus Former Team Member
- Posts: 867
- Joined: Sun Nov 21, 2010 7:28 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Re: Συζήτηση περί αποτελεσματικότητας Καταλήψεων
Τα αποτελέσματα όπως ανέβηκαν σε site παράταξης
Η ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΦΟΙΤΗΤΩΝ “ΣΩΤΗΡΗΣ ΠΕΤΡΟΥΛΑΣ” ΓΙΑ ΤΟ ΝΟΜΟ ΑΠΟΡΡΥΘΜΙΣΗΣ ΤΗΣ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΚΑΤΑ 1173
ΥΠΕΡ 101
ΛΕΥΚΟ 74
ΣΥΝΟΛΟ 1348
ΚΑΤΑΛΗΨΗ ή ΌΧΙ (Μέχρι την Τρίτη 20/9/2011)
ΚΑΤΑΛΗΨΗ 979
ΟΧΙ 707
ΛΕΥΚΟ 1
ΣΥΝΟΛΟ 1687
Αυτοι οι 339 είχαν άποψη μόνο για την κατάληψη και όχι για τον νόμο?
Η ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΦΟΙΤΗΤΩΝ “ΣΩΤΗΡΗΣ ΠΕΤΡΟΥΛΑΣ” ΓΙΑ ΤΟ ΝΟΜΟ ΑΠΟΡΡΥΘΜΙΣΗΣ ΤΗΣ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΚΑΤΑ 1173
ΥΠΕΡ 101
ΛΕΥΚΟ 74
ΣΥΝΟΛΟ 1348
ΚΑΤΑΛΗΨΗ ή ΌΧΙ (Μέχρι την Τρίτη 20/9/2011)
ΚΑΤΑΛΗΨΗ 979
ΟΧΙ 707
ΛΕΥΚΟ 1
ΣΥΝΟΛΟ 1687
Αυτοι οι 339 είχαν άποψη μόνο για την κατάληψη και όχι για τον νόμο?


Re: Συζήτηση περί αποτελεσματικότητας Καταλήψεων
Υπάρχει και το αλλο για σκέψου να πληρώνεις ενα φοιτητή μέχρι και το μεταπτυχιακο του και να σου γινεται δυ?tsilochr wrote:Το πανεπιστήμιο σαφώς και το πληρώνει και ο φοιτητής. Όπως και όλοι οι υπόλοιποι φορολογούμενοι (είπαμε, όσοι πληρώνουν φόρους και μαζί και τα δανεικά). Αν το βάλεις αναλογικά, πόσα λεφτά αναλογούν στο φοιτητή και πόσα στους υπόλοιπους, ο φοιτητής δίνει μικρή μερίδα από αυτά τα χρήματα. Οι γονείς του φοιτητή δίνουν και αλλά πολλά χρήματα σε άλλες πηγές (το ενοίκιο, η σίτηση και το χαρτζιλίκι) είναι μεγάλο ποσό για την πλάτη μιας οικογένειας, όμως όλα αυτά τα λεφτά πάνε σε άλλους ιδιώτες (ενοικιαστές, super-market κλπ). Τα λεφτά για τους καθηγητές, το διοικητικό προσψπικό, τα βιβλία κλπ πληρώνονται από όλους, σπουδάζουν δεν σπουδάζουν. Για τα κόστη του φοιτητή λοιπόν, ο φοιτητής παίρνει μια φοβερή αποζημίωση για το κόπο που αναφέρεις ("χρόνο του για διάβασμα και τη συμμετοχή στις διαλέξεις"): α) τις γνώσεις και β) το πτυχίο. Και απ' οσο καταλαβαίνω, η ελληνική κοινωνία νοιάζεται για πρωτίστως για το 2ο.PASCAL wrote:Για το πανεπιστήμιο πληρώνει ΚΑΙ ο φοιτητής είτε με το φόρο του ως εργαζόμενος είτε με το νοίκι του, τα μεταφορικά του και ένα σωρό άλλο έξοδα για να σπουδάσει. Επίσης το πληρώνει με το χρόνο του για διάβασμα και τη συμμετοχή στις διαλέξεις ακόμα κι αν δεν συμφωνεί με το χαρακτήρα των σπουδών ή το χαρακτήρα των καθηγητών του.
Το κοστος για τον φοιτητή ειναι ακριβώς τα χρηματα ελευθερος χρονος κτλ που χάνει οσο σπουδάζει. Το κοστος των φορολογουμενων εκτος απο το λογιστικό ειναι δύσκολο να υπολογιστει και πρεπει να το βλέπουμε παντα σε σχεση με την μεγέθυνση.
που θα πάει θα το δουμε...
Re: Συζήτηση περί αποτελεσματικότητας Καταλήψεων
Super fail σήμερα που δεν ψηφίστηκαν τα πλαίσια. Γιατί ρε παιδιά? Μόνο η κατάλειψη ή η άρση της μετράει? Τι σηκωθήκαν και φύγαν όλοι μόλις τέλειωσε αυτή η ψηφοφορία?
Το τι μέσα διαμαρτυρίας θα χρησιμοποιήσουμε για να αντισταθούμε στον νέο νόμο για την παιδεία (άρα και ποιο πλαίσιο θα περάσει) κανέναν δεν ενδιαφέρει? Κρίμα γιατί οι περισσότεροι (υπέρ και κατά της κατάληψης) λένε ότι είναι εναντίον του (συνολικά ή εν μέρη) αλλά στην πράξη κανέναν δεν νοιάζει να κανονιστεί κάποιο είδος οργανωμένης αντίδρασης.
Επίσης το θέμα με τους τραμπουκισμούς και την ασέβεια κάποιων προς τον ομιλητή την αναφέρω ξανά με τον κίνδυνο να θεωρηθώ στο τέλος γραφικός. Κι όμως για μένα είναι από τα ποιο βασικά. Όσο συνεχίζονται αυτά τα φαινόμενα από διάφορους "ιδεολόγους" όλο και περισσότερο ο μέσος φοιτητής δυστυχώς θα αποστασιοποιείται από τα κοινά.
Το τι μέσα διαμαρτυρίας θα χρησιμοποιήσουμε για να αντισταθούμε στον νέο νόμο για την παιδεία (άρα και ποιο πλαίσιο θα περάσει) κανέναν δεν ενδιαφέρει? Κρίμα γιατί οι περισσότεροι (υπέρ και κατά της κατάληψης) λένε ότι είναι εναντίον του (συνολικά ή εν μέρη) αλλά στην πράξη κανέναν δεν νοιάζει να κανονιστεί κάποιο είδος οργανωμένης αντίδρασης.
Επίσης το θέμα με τους τραμπουκισμούς και την ασέβεια κάποιων προς τον ομιλητή την αναφέρω ξανά με τον κίνδυνο να θεωρηθώ στο τέλος γραφικός. Κι όμως για μένα είναι από τα ποιο βασικά. Όσο συνεχίζονται αυτά τα φαινόμενα από διάφορους "ιδεολόγους" όλο και περισσότερο ο μέσος φοιτητής δυστυχώς θα αποστασιοποιείται από τα κοινά.
Re: Συζήτηση περί αποτελεσματικότητας Καταλήψεων
barbarosa wrote:Super fail σήμερα που δεν ψηφίστηκαν τα πλαίσια. Γιατί ρε παιδιά? Μόνο η κατάλειψη ή η άρση της μετράει? Τι σηκωθήκαν και φύγαν όλοι μόλις τέλειωσε αυτή η ψηφοφορία?
Το τι μέσα διαμαρτυρίας θα χρησιμοποιήσουμε για να αντισταθούμε στον νέο νόμο για την παιδεία (άρα και ποιο πλαίσιο θα περάσει) κανέναν δεν ενδιαφέρει? Κρίμα γιατί οι περισσότεροι (υπέρ και κατά της κατάληψης) λένε ότι είναι εναντίον του (συνολικά ή εν μέρη) αλλά στην πράξη κανέναν δεν νοιάζει να κανονιστεί κάποιο είδος οργανωμένης αντίδρασης.
Επίσης το θέμα με τους τραμπουκισμούς και την ασέβεια κάποιων προς τον ομιλητή την αναφέρω ξανά με τον κίνδυνο να θεωρηθώ στο τέλος γραφικός.
απο τη στιγμη που ειχε μπει το ψηφισμα για καταληψη η οχι πριν απο τα πλαισια ηταν προφανες οτι δεν θα ψηφιζονταν - και να ψηφιζοταν δεν θα ειχε νοημα
θα επρεπε να ειχε ιδια ευκαιρια να βγει οποιοδηποτε πλαισιο, ειτε ηταν υπερ ειτε κατα στην καταληψη. αμα καποιοι ηθελαν να ενωθουν να το εκαναν ανοιχτα και οχι οπως εγινε τωρα
(μεχρι εκει απο εμενα, αν και το ποιοι ψηφισαν τι και το ποιοι δεν αντεδρασαν ηταν ψιλοπροφανες και για τις δυο πλευρες)
(και ηταν λιγο ηλιθιο που εγινε γιατι ουτε η αντικαταληψη ουτε η δαπ ειχε μαζεψει αρκετο κοσμο ωστε να τους 'τρομαξει' , ακομα δεν καταλαβαινω γιατι το εκαναν)
μακαρι την αλλη τριτη να μην ξαναπαιχτει κατι τετοιο γιατι μου φαινεται ψιλοαπιθανο να καθομαι
(αυτη τη φορα δεν θα σου πω πως λες ψεματα παντως - εγιναν καποια 'επεισοδια' κυριως με την επιθεση στο δαπιτη στο τελος και με το κειμενο που εγραψαν απο την κνε στον πινακα που δεν μ'αρεσαν καθολου. προφανως δεν ηταν τα μονα που εγιναν, απλα ανεφερα δυο περιπτωσεις ασεβειας που μου ερχονται τωρα)
- marios
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2810
- Joined: Wed Sep 26, 2007 3:44 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας
Re: Συζήτηση περί αποτελεσματικότητας Καταλήψεων
Λέγεται ότι το κράτος κάνει κουμάντο στο δημόσιο πανεπιστήμιο. Δεν συμφωνώ με τον νόμο(τουλάχιστον σε πολλά σημεία), αλλά καλώς ή κακώς όσο είμαστε δημόσιο, ακολουθούμε τους κανόνες του κράτους. Άλλο το αγώνας κατά του νόμου, άλλο το αγώνας κάτα της "ωμής παρέμβασης στα εσωτερικά μας".PASCAL wrote:Έχουμε ένα νέο νόμο πλαίσιο που κόβει κάθε αυτονομία από το πανεπιστήμιο ορίζοντας πόση θα είναι η διάρκεια σπουδών, τα εξάμηνα, οι εξεταστικές, τα συγγράμματα και η φοιτητική εκπροσώπηση. Αν αυτό δεν λέγεται ωμή παρέμβαση στα εσωτερικά μας τότε πως λέγεται;
???PASCAL wrote:Είναι ένας χώρος που σταματά η καπιταλιστική αναπαραγωγή γνώσεων
Το εξηγείς αν θες; Πως η αναπαραγωγή γνώσεων είναι καπιταλιστική; Στην Σοβιετική Ένωση στα πανεπιστήμια το μάθημα τι ήταν; Ξεκίναγαν τα παιδιά κατ'ευθείαν από έρευνα;
Μην κλαις επειδή τελείωσε. Χαμογέλα επειδή συνέβη- G.G.M.
Η μεγαλύτερη ευτυχία είναι να ξέρεις την πηγή της δυστυχίας-F.D.
Η μουσική εκφράζει αυτά που δεν μπορούν να ειπωθούν και που είναι αδύνατο να μείνουν στη σιωπή-V.H.
Πίστη στην πρόοδο, δεν σημαίνει και πίστη στο ότι έχει συμβεί κάποια πρόοδος-F.K.
Χωρίς μουσική, η ζωή θα ήταν ένα λάθος-F.N
Η μεγαλύτερη ευτυχία είναι να ξέρεις την πηγή της δυστυχίας-F.D.
Η μουσική εκφράζει αυτά που δεν μπορούν να ειπωθούν και που είναι αδύνατο να μείνουν στη σιωπή-V.H.
Πίστη στην πρόοδο, δεν σημαίνει και πίστη στο ότι έχει συμβεί κάποια πρόοδος-F.K.
Χωρίς μουσική, η ζωή θα ήταν ένα λάθος-F.N
- necrofear_13
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2141
- Joined: Sun Nov 18, 2007 5:32 am
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΑΤΤΙΚΗΣ
Re: Συζήτηση περί αποτελεσματικότητας Καταλήψεων
Λέγεται ότι το κράτος κάνει κουμάντο στο δημόσιο πανεπιστήμιο. Δεν συμφωνώ με τον νόμο(τουλάχιστον σε πολλά σημεία), αλλά καλώς ή κακώς όσο είμαστε δημόσιο, ακολουθούμε τους κανόνες του κράτους. Άλλο το αγώνας κατά του νόμου, άλλο το αγώνας κάτα της "ωμής παρέμβασης στα εσωτερικά μας".PASCAL wrote:
- Spoiler: εμφάνιση/απόκρυψη
???PASCAL wrote:Είναι ένας χώρος που σταματά η καπιταλιστική αναπαραγωγή γνώσεων
Το εξηγείς αν θες; Πως η αναπαραγωγή γνώσεων είναι καπιταλιστική; Στην Σοβιετική Ένωση στα πανεπιστήμια το μάθημα τι ήταν; Ξεκίναγαν τα παιδιά κατ'ευθείαν από έρευνα;[/quote]
Το ότι σε αναγκάζουν να δώσεις Καπιταλιστική Πολιτική Οικονομία στο πρώτο έτος Πληροφορικής είναι ένα παράδειγμα.[/spoiler][/quote]
Μήπως λέω μήπως σου πέρασε απο το μυαλό ότι είμαστε σε πανεπιστήμιο που έχει και business. Επίσης μήπως λέω μήπως σου πέρασε από το μυαλό ότι έχουμε και οικονομικό κύκλο?
Ειλικρινά το να μάθεις λίγο καμπύλες αγοράς και ζήτησης, λίγο εμπορικό ισοζύγιο και λίγο ισορροπία κατά Nash δεν μου φαίνεται και πολύ καπιταλιστικό, αντίθετα λέω μήπως αποτελεί κάποια βάση αυτό το μάθημα για τον οικονομικό κύκλο? Αλλά μάλλον είμαι εγώ χαζός και εσύ έξυπνος για αυτό δεν καταλαβαίνω.
No matter what kind of sadness envelops the darkness of our despair, if you put one foot in front of the other, at some point you will reach a place where you can see the light.
In heaven or earth, no matter to where we progress, no matter where we walk, that becomes our road.
As long as we keep walking the battle will continue.
And that is exactly why this place will always be a paradise
In heaven or earth, no matter to where we progress, no matter where we walk, that becomes our road.
As long as we keep walking the battle will continue.
And that is exactly why this place will always be a paradise