Ρε φίλε θέλεις να μάθεις computer vision σε business school; Δεν γίνεται πώς να το κάνουμε, αν δεν σου αρέσει, άλλαξε σχολή η διάβασε κανένα χρόνο πάρε πτυχιο και δώσε κατατακτήριες στη Κρήτη η στο ΕΜΠ - αν θέλεις ακαδημαϊκές σπουδές. Ακόμη όμως και σε αυτό το χώρο υπάρχουν μια ντουζίνα από τεχνικές και ιδέες, δεν μπορούν να κάνουν όλοι core και καλα science. Το να ξεχ**** κανονικά μια σχολή με τι θα ήθελα εγώ να κάνει και οχι με με βάση τη θέση της ειναι πραγματικά απαράδεκτο αλλά και προκλητικό.AmmarkoV wrote:Σε περίπτωση όμως που θέλει κάποιος να ασχοληθεί με Computer Vision ( λέω την προσωπική μου εμπειρία :P ) για να διαβάσει ένα paper και να καταλάβει τι έγινε θα πρέπει να πάρει να διαβάσει 1-2 βιβλιαράκια 400 σελίδων για να αρχήσει να καταλαβαίνει ).
Έχουμε Γραμμική Άλγεβρα , Γραφικά , Τεχνολογία Πολυμέσων αλλά απλά δεν είναι αρκετά.. Θα μου πεί κάποιος εε ναι αλλά δεν μπορούμε να έχουμε ολα τα μαθήματα για όλα τα πιθανά πεδία που μπορεί να ακολουθήσει κάποιος και θα συμφωνήσω.. Είναι όντως λίγο περίεργο να πληρώνει το πανεπιστήμιο ένα μάθημα το οποίο θα εκμεταλλευτεί το 1% του πληθυσμού του. Αλλά τότε βασικά δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει να κάνω και κάποια άλλα μαθήματα..
Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
Last edited by Bloody Mary on Wed Jun 03, 2009 8:32 pm, edited 1 time in total.
Reason: bad language
Reason: bad language
που θα πάει θα το δουμε...
- AmmarkoV
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2838
- Joined: Thu Nov 04, 2004 2:55 pm
- Gender: ♂
- Location: Reloaded @ Santa Friday
- Contact:
Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
http://www.cs.aueb.gr/about/about.shtml wrote:To Τμήμα Πληροφορικής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ) ιδρύθηκε το 1984 για να παρέχει προπτυχιακή και μεταπτυχιακή εκπαίδευση στην Πληροφορική, και να επιτελεί έρευνα στην Πληροφορική, την Επιχειρησιακή Έρευνα, και τις διεπιστημονικές περιοχές επαφής τους με τα Οικονομικά και τη Διοίκηση Επιχειρήσεων. Το Τμήμα μας δέχεται περίπου 200 πρωτοετείς φοιτητές το χρόνο, οργανώνει δυο μεταπτυχιακά προγράμματα ειδίκευσης, και εκπαιδεύει διδακτορικούς φοιτητές. Το διαρκώς ανανεούμενο πρόγραμμα σπουδών, η αναλογία φοιτητών-διδασκόντων, η γόνιμη σχέση διδασκαλίας και έρευνας, και η σύνδεση με την αγορά εργασίας Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών, χαρακτηρίζουν το Τμήμα Πληροφορικής του Ο.Π.Α.
To Τμήμα μας αποτελεί κέντρο ερευνητικής δραστηριότητας με σημαντική συμβολή σε πολλές ερευνητικές περιοχές, όπως δίκτυα υπολογιστών, διαχείριση πληροφορίας, πολυμέσα, επιχειρησιακή έρευνα και θεωρητική πληροφορική. Τα 30 μέλη Διδακτικού και Ερευνητικού Προσωπικού (ΔΕΠ) του Τμήματος έχουν να επιδείξουν σημαντικό ερευνητικό έργο με πάνω από 1000 ερευνητικές δημοσιεύσεις που έχουν προσελκύσει πάνω από 8000 αναφορές από άλλους ερευνητές διεθνώς. 18 από τα 30 μέλη ΔΕΠ του Τμήματος έχουν διατελέσει καθηγητές σε πανεπιστήμια των ΗΠΑ και της Ευρώπης. Στα 20 χρόνια από την ίδρυσή του το Τμήμα Πληροφορικής του ΟΠΑ συνεισέφερε ουσιαστικά στην προώθηση της επιστήμης της Πληροφορικής και την ανάπτυξη του εγχώριου κλάδου Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ).
...
Στόχος των προπτυχιακών σπουδών στο Τμήμα μας είναι η προετοιμασία επιστημόνων Πληροφορικής ικανών να συνεισφέρουν ουσιωδώς στην ανάπτυξη τεχνολογιών Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών και στην εισαγωγή τους σε όλους τους τομείς της οικονομικής και κοινωνικής δραστηριότητας. Το Τμήμα δίνει επίσης ιδιαίτερη έμφαση στο θεωρητικό υπόβαθρο των φοιτητών του, ώστε να είναι σε θέση να παρακολουθήσουν και μετά την αποφοίτησή τους τις ραγδαίες τεχνολογικές και επιστημονικές εξελίξεις του κλάδου. Πεποίθησή μας είναι ότι η ουσιαστική συνεισφορά στο χώρο της Πληροφορικής απαιτεί μία πολύπλευρη θεώρηση της Επιστήμης των Υπολογιστών και των σημαντικών νέων πεδίων εφαρμογής της.
Βασικό αντικείμενο του προπτυχιακού προγράμματος σπουδών μας είναι η Επιστήμη των Υπολογιστών, αλλά και οι προεκτάσεις και εφαρμογές της στα Οικονομικά, τη Διοικητική Επιστήμη και την Επιχειρησιακή Έρευνα. Το πρόγραμμα σπουδών μας καλύπτει πλήρως όλα τα θέματα των πρότυπων προγραμμάτων σπουδών Πληροφορικής των διεθνών οργανισμών ACM και IEEE. Εκτός από τον πυρήνα των μαθημάτων πληροφορικής, το πρόγραμμα παρέχει ισχυρό μαθηματικό υπόβαθρο και περιλαμβάνει μαθήματα εμβάθυνσης και ειδίκευσης σε τομείς έντονης επιστημονικής δραστηριότητας και αξίας στην αγορά εργασίας, όπως οι Βάσεις Δεδομένων και τα Δίκτυα Υπολογιστών. Περιλαμβάνει επίσης προχωρημένα διεπιστημονικά μαθήματα επιλογής, που συνδυάζουν την Επιστήμη των Υπολογιστών με τις Οικονομικές Επιστήμες.
Au contraire mon frère , δεν είναι τι θα ήθελα να κάνει εγώ , το να μην ξέρεις φυσική και να θές να ασχοληθείς με ασύρματες τηλεπικοινωνίες είναι λίγο κουφό , το να θέλεις να ασχοληθείς με πολυμέσα και να μην ξέρεις να κάνεις FFT είναι πολύ κουφό , κτλ κτλ κτλ..rose wrote:Το να ξεχ**** κανονικά μια σχολή με τι θα ήθελα εγώ να κάνει και οχι με με βάση τη θέση της ειναι πραγματικά απαράδεκτο αλλά και προκλητικό.
Επίσης θα σου αντιστρέψω το όλο σου επιχείρημα ( όπως έχω κάνει και στο παρελθόν

Last edited by AmmarkoV on Wed Jun 03, 2009 5:31 pm, edited 1 time in total.
- Spoiler: εμφάνιση/απόκρυψη

- Zifnab
- Venus Former Team Member
- Posts: 7581
- Joined: Tue Nov 15, 2005 2:42 am
- Academic status: MSc
- Gender: ♂
- Location: Connecticut
- Contact:
Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
Παρακαλώ κρατήστε τους τόνους χαμηλά - αποφύγετε άσχημη γλώσσα και μη μιλάτε επι προσωπικού (για σένα rose το δεύτερο) Δεν θα ανοίξουμε flame ....!
- Spoiler: εμφάνιση/απόκρυψη
- AmmarkoV
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2838
- Joined: Thu Nov 04, 2004 2:55 pm
- Gender: ♂
- Location: Reloaded @ Santa Friday
- Contact:
Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback


--------------------------------------
Αφιερωμένο στον Rose!
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- Spoiler: εμφάνιση/απόκρυψη

-
- Mbyte level
- Posts: 810
- Joined: Mon Mar 21, 2005 2:45 am
- Academic status: Alumnus/a
- Location: Stony Brook, NY
Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
Επειδή η σχολή λέγεται ΟΠΑ, το τμήμα είναι business; Από που και ως πού; Να καταργήσουμε τις μη-οικονομικές κατεθύνσεις τότε, να φύγουν δίκτυα/πολυμέσα/γραφικά/κλπ και να κάνουμε καμιά 15αριά μαθήματα operational research μετά τα υποχρεωτικά μας...rose wrote: Ρε φίλε θέλεις να μάθεις computer vision σε business school;
Από τη στιγμή που η σχολή λέγεται ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ και προσφέρει τις κατευθύνσεις που προσφέρει, οφείλει να είναι πλήρης και σωστά δομημένη.
"Liberal" isn't a dirty word Blackadder!
Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
shodanjr_gr wrote:Επειδή η σχολή λέγεται ΟΠΑ, το τμήμα είναι business; Από που και ως πού; Να καταργήσουμε τις μη-οικονομικές κατεθύνσεις τότε, να φύγουν δίκτυα/πολυμέσα/γραφικά/κλπ και να κάνουμε καμιά 15αριά μαθήματα operational research μετά τα υποχρεωτικά μας...rose wrote: Ρε φίλε θέλεις να μάθεις computer vision σε business school;
Από τη στιγμή που η σχολή λέγεται ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ και προσφέρει τις κατευθύνσεις που προσφέρει, οφείλει να είναι πλήρης και σωστά δομημένη.
Προφανώς ναι, αν η σχολή το πιστεύει η το υποστηρίζει οπως πρέπει ειναι το θέμα της συζήτησης, γενικά cs & business δεν ειναι κατι καινουργιο. Αυτή ειναι η σχολή, αυτό προσφέρει ας το βελτιώσουμε. Ολα τα αλλα ειναι θορυβος. Αντι να φωνάζουμε που δεν κάνουμε ηλεκτρονική - που θέλει και εργαστήρια που δεν έχουμε και που να τα βρούμε - καλύτερα να πούμε τι δεν μας αρέσει σε αυτά που προσφέρει η θα μπορούσε, χωρίς να αλλοιώσει τη δομή της - όπως οφείλει. Αυτή ειναι η άποψη μου.
που θα πάει θα το δουμε...
- tsilochr
- Wow! Terabyte level
- Posts: 3246
- Joined: Tue Mar 16, 2004 2:47 pm
- Academic status: PhD
- Gender: ♂
- Location: mm.aueb.gr
- Contact:
Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
rose, για την ιστορία, στα χαρτιά το τμήμα ήταν εφαρμοσμένης Πληροφορικής (a.k.a. business, όπως το ΠΑΜΑΚ) και κάπου μετά το 2000 το γύρισαν σε καθαρό Πληροφορικής για να αναγνωρίζονται εξίσου με το ΕΚΠΑ, Κρήτη, Ιωάννινα. Για κάποιο λόγο το τμήμα δεν θέλει να λέγεται business oriented.
Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
...και εγένετο η ΔΕΤ.tsilochr wrote:rose, για την ιστορία, στα χαρτιά το τμήμα ήταν εφαρμοσμένης Πληροφορικής (a.k.a. business, όπως το ΠΑΜΑΚ) και κάπου μετά το 2000 το γύρισαν σε καθαρό Πληροφορικής για να αναγνωρίζονται εξίσου με το ΕΚΠΑ, Κρήτη, Ιωάννινα. Για κάποιο λόγο το τμήμα δεν θέλει να λέγεται business oriented.
Τώρα που το λές, παρακάτω μερικά τα υποχρεωτικά μαθήματα απο το ΠΑΜΑΚ πληροφορική, οσο για τα μαθήματα επιλογής χαμός. Το δικό μας ειναι core μποστα σε αυτό. Η λογιστική ειναι στο 4ο εξ, οχι στο 2ο - κοινώς, ξεπέτα.
http://www.uom.gr/modules.php?op=modloa ... gorymenu=2
Οικονομικές, Διοικητικές και Κοινωνικές Επιστήμες
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
ΜΙΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ
ΜΑΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ
ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΟΙΚΟΝΟΜΕΤΡΙΑ Ι
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
ΟΙΚΟΝΟΜΕΤΡΙΑ ΙΙ
ΜΗΧΑΝΟΡΓΑΝΩΣΗ ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟΥ
που θα πάει θα το δουμε...
-
- Mbyte level
- Posts: 810
- Joined: Mon Mar 21, 2005 2:45 am
- Academic status: Alumnus/a
- Location: Stony Brook, NY
Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
Ε ναι. Αφού το τμήμα είναι Applied Informatics, ψιλόλογικό.
Αλλά εμείς να λέμε ότι είμαστε Πληροφορική, να έχουμε 3 μαθήματα μόνο για δίκτυα υπολογιστών και να μην κάνουμε μία φυσική και μία επεξεργασία σήματος είναι λίγο τραγικό...
Σχετικά offtopic, αλλά μ'αρέσει που το τμήμα μας είναι Informatics, αλλά το url του site είναι www.CS.aueb.gr :P.
Αλλά εμείς να λέμε ότι είμαστε Πληροφορική, να έχουμε 3 μαθήματα μόνο για δίκτυα υπολογιστών και να μην κάνουμε μία φυσική και μία επεξεργασία σήματος είναι λίγο τραγικό...
Σχετικά offtopic, αλλά μ'αρέσει που το τμήμα μας είναι Informatics, αλλά το url του site είναι www.CS.aueb.gr :P.
"Liberal" isn't a dirty word Blackadder!
- PaP
- Venus Project Founder
- Posts: 1077
- Joined: Wed Apr 21, 2004 12:06 am
- Academic status: Alumnus/a
- Location: San Francisco
- Contact:
Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
Είμαστε ξεκάρφωτοι στο ΟΠΑ ότι και να λέμε από εκεί και πέρα για επαγγελματική αποκατάσταση και ειδικά στην Ελλάδα είμαστε μια χαρά!
Από εκεί και πέρα 2 θέματα που θέλω να καυτηρίασω είναι η μη πλήρη μηχανογράφηση της γραμματείας και η έλλειψη σύγχρονων γνώσεων και πρακτικών από τους καθηγητές. Δε νοείται να μην υπάρχουν blogs, cms για κάθε μια ερευνητική ομάδα και ότι έρευνα γίνεται να μένει στα χαρτία ή σε papers σε κλειστές βάσεις δεδομένων.
Επίσης καλό θα ήταν που και που να γίνεται και καμια ενημέρωση πάνω σε νέες τεχνολογίες πχ καμία πτυχιακή σε Android κλπ
Από εκεί και πέρα 2 θέματα που θέλω να καυτηρίασω είναι η μη πλήρη μηχανογράφηση της γραμματείας και η έλλειψη σύγχρονων γνώσεων και πρακτικών από τους καθηγητές. Δε νοείται να μην υπάρχουν blogs, cms για κάθε μια ερευνητική ομάδα και ότι έρευνα γίνεται να μένει στα χαρτία ή σε papers σε κλειστές βάσεις δεδομένων.
Επίσης καλό θα ήταν που και που να γίνεται και καμια ενημέρωση πάνω σε νέες τεχνολογίες πχ καμία πτυχιακή σε Android κλπ
-
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2057
- Joined: Tue Jun 27, 2006 12:32 pm
- Academic status: Professor
- Gender: ♂
Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
Μια (μετα)πτυχιακή εργασία (M.Sc. thesis) σε Android Security ανατέθηκε πριν από μόλις 1 βδομάδα...
Δ. Γκρ.

Δ. Γκρ.
- PaP
- Venus Project Founder
- Posts: 1077
- Joined: Wed Apr 21, 2004 12:06 am
- Academic status: Alumnus/a
- Location: San Francisco
- Contact:
Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
Αυτά είναι !
Προσπαθείστε μετά να διαδώσετε τα αποτελέσματα της έρευνας και να ακουστεί από σχετικά διεθνή blogs και λοιπα, έτσι έρχεται η αναγνώριση και η φήμη!
Συγχαρητήρια, επιτέλους ένα θέμα cutting edge!
Προσπαθείστε μετά να διαδώσετε τα αποτελέσματα της έρευνας και να ακουστεί από σχετικά διεθνή blogs και λοιπα, έτσι έρχεται η αναγνώριση και η φήμη!
Συγχαρητήρια, επιτέλους ένα θέμα cutting edge!
- Zifnab
- Venus Former Team Member
- Posts: 7581
- Joined: Tue Nov 15, 2005 2:42 am
- Academic status: MSc
- Gender: ♂
- Location: Connecticut
- Contact:
Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
Και στα Κατανεμημένα έγινε ανάπτυξη σε android προσομοιοτή σε x υπολογιστές για την παράλληλη εκτέλεση εφαρμογής.
Για προπτυχιακό project είναι κάτι πολύ μπροστά! Για τον κ.Γκρίτζαλη δεν το συζητάτω η εργασία αποτελεί cutting edge! Αν και κατα τη γνώμη μου το Android δεν είναι τόσο διαδεδομένο για να αποτελέσει στόχο.Συγχαρητήρια στον κ.Γκρίτζαλη και στην κ.Καλογεράκη από μένα!
Για προπτυχιακό project είναι κάτι πολύ μπροστά! Για τον κ.Γκρίτζαλη δεν το συζητάτω η εργασία αποτελεί cutting edge! Αν και κατα τη γνώμη μου το Android δεν είναι τόσο διαδεδομένο για να αποτελέσει στόχο.Συγχαρητήρια στον κ.Γκρίτζαλη και στην κ.Καλογεράκη από μένα!
- eos_expert
- bit level
- Posts: 16
- Joined: Mon Nov 07, 2005 1:13 am
- Academic status: Alumnus/a
Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
Η δικιά μου άποψη...
Φιλοσοφία Πανεπιστημίου:
Πρέπει επιτέλους οι καθηγητές να ελέγχονται για το αν κάνουν σωστά την δουλεία τους. Δεν ξέρω πως ακριβώς μπορεί να γίνει αυτό. Ίσως, μια ανεξάρτητη αρχή σε συνδυασμό με αξιολόγηση από τους ίδιους τους φοιτητές. Κάποιοι καθηγητές είναι καιρός να πάνε σπίτι τους.
Φιλοσοφία Καθηγητών:
Όλα ξεκινούν από εδώ. Αν ο καθηγητής δεν είναι υπεύθυνος, δεν οργανώνει αλλά ούτε αναβαθμίζει το μάθημα ανάλογα με τις εξελίξεις, είναι αλλαζονικός ζητώντας υπερβολικά πράγματα, δεν δίνει κατάλληλα βιβλία, δεν ελέγχει τους βοηθούς του μαθήματος, ... τότε μάλλον δεν είναι άξιος της θέσης που του έχει δοθεί.
Άρα λοιπόν ένας καλός καθηγητής πρέπει να αγαπάει το αντικείμενο που διδάσκει δηλαδή να είναι μέσα στα ερευνητικά του ενδιαφέροντα. Επίσης, πρέπει να διατηρεί υπεύθυνη στάση απέναντι στους φοιτητές βγάζοντας έγκαιρες ανακοινώσεις. Να γνωστοποιεί την βαρύτητα που δίνει στις εκάστοτε εργασίες και να γνωστοποιεί τα αποτελέσματα των εργασιών ξεχωριστά και έγκαιρα πριν την εξέταση (όταν η παράδοση είναι ικανοποιητικά πριν την εξέταση). Να διαθέτει τις διαφάνειες του στους φοιτητές (και αυτή που πρόκειται να διδάξει από την προηγουμένη). Η ύλη πρέπει να διατίθεται από την αρχή και απλά να τροποποιείται αν υπάρξουν αλλαγές. Οι διαφάνειες πρέπει να είναι περιεκτικές με κατάλληλες αναφορές και σωστά επιλεγμένα χρώματα για τους φοιτητές που έχουν προβλήματα όρασης. Θα πρέπει να διατίθεται πάντα τουλάχιστον ένα βιβλίο και ας μην καλύπτεται όλη ύλη σε αυτό. Όταν το περιεχόμενο του μαθήματος αφορά πράγματα που αλλάζουν καθημερινά στην πληροφορική, θα πρέπει ο καθηγητής να προσαρμόζει την διδακτέα ύλη και τις διαφάνειες αναλόγως ούτως ώστε να μην μαθαίνουμε για “διάτρητες κάρτες” όταν σήμερα έχουμε “blue ray” (σχήμα λόγου).
Πρέπει να επιλέγει τους κατάλληλους βοηθούς που να γνωρίζουν καλά το θέμα που θα διδάξουν και να μην είναι παντελώς άχρηστοι όπως συμβαίνει πολλές φορές. Οι βοηθοί επίσης πρέπει να ελέγχονται και κατά την διάρκεια του εξαμήνου και να δίνουν οι φοιτητές feedback στον καθηγητή και αυτός να κάνει τις απαραίτητες αλλαγές. Επίσης, όταν σε κάποια μαθήματα οι βοηθοί είναι παραπάνω από 1 θα πρέπει να συνεννοούνται όλοι μαζί με επιβλέποντα τον καθηγητή και να αποφασίζουν την στάση που θα ακολουθήσουν και να μην διορθώνει ο καθένας με άλλα κριτήρια για να υπάρχει αντικειμενικότητα. Επιπλέον καλό θα ήταν η διόρθωση των τελικών γραπτών να γίνεται από τον καθηγητή για να είναι αντικειμενικοί και οι βαθμοί. Τέλος, πρέπει τα θέματα που βάζει στο τέλος να περιέχονται σε αυτά που έχει διδάξει κατά την διάρκεια της χρονιάς στο μάθημα, όχι δηλαδή να βρίσκονται κάπου μέσα στο βιβλίο χωρίς να έχει αναφερθεί ποτέ σε αυτά, πόσο μάλλον να μην υπάρχουν πουθενά. Φυσικά, οι ερωτήσεις κρίσεως μπορούν να υπάρχουν φτάνει να συνδέονται άμεσα με αυτά που έχει διδάξει.
Τελικές Εξετάσεις και Τελικός Βαθμός:
Πρέπει επιτέλους να αποφασίσουμε την σημασία του βαθμού, δηλαδή τι θέλουμε να αντιπροσωπεύει. Φαντάζομαι ότι ο τελικός βαθμός είναι ένα μείγμα αξιολόγησης που αφορά: απομνημόνευση, κριτική σκέψη, ταχύτητα, προσπάθεια, ενασχόληση, συνεργασία (στις εργασίες), δημιουργικότητα κ.τ.λ.
Κάθε μάθημα δίνει διαφορετική βαρύτητα σε κάθε ένα από αυτά με αποτέλεσμα οι φοιτητές να προσπαθούν να βρούνε τον κατάλληλο “αλγόριθμο επιτυχίας”. Όταν για παράδειγμα ο καθηγητής βάζει θέματα τέτοια που αξιολογούν κατά βάση την ικανότητα απομνημόνευσης, τότε οι φοιτητές καταλήγουν να αντιγράφουν στο τέλους από σκονάκια/βιβλία/κινητά. Όταν ο καθηγητής στηρίζεται για την αξιολόγηση κατά βάση σε μεγάλα και δύσκολα project οι φοιτητές καταλήγουν και πάλι σε αντιγραφές/ψώνισμα εργασιών. Πιστεύω λοιπόν ότι πρέπει να διατηρείται μία ισορροπία μεταξύ των παραμέτρων αξιολόγησης.
Όσον αφορά τις τελικές εξετάσεις θα πρέπει να γίνουν τα εξής:
Καταρχήν το πρόγραμμα εξετάσεων(και του Σεπτεμβρίου) πρέπει να είναι γνωστό πριν την δήλωση μαθημάτων για να μπορεί να κατανέμει τα μαθήματα σωστά.
Επίσης όταν ανακοινώνεται από το πανεπιστήμιο το πρόγραμμα εξετάσεων θα πρέπει η διάρκεια εξέτασης να είναι έγκυρη και όχι όταν πάμε να εξεταστούμε να βλέπουμε ότι είναι η μισή!
Πιστεύω επίσης ότι πρέπει τα παλιά θέματα να γίνονται γνωστά (από τους καθηγητές) ή/και να γίνονται φροντιστήρια με ασκήσεις που να αντιπροσωπεύουν την τελική εξέταση.
Αντιγραφή:
Η αντιγραφή στο τμήμα μας κινείται σε τραγικά επίπεδα. Αυτό πρέπει να διορθωθεί λίαν συντόμως διότι το πτυχίο όλων μας υποβαθμίζεται. Οι συνήθεις τρόποι αντιγραφής είναι: το σκονάκι, το βιβλίο και το κινητό. Και τα 3 χρησιμοποιούνται και μέσα και έξω από την αίθουσα εξέτασης. Η αυστηρότερη επιτήρηση θα μείωνε την εντός αίθουσας αντιγραφή. Η απαγόρευση εξόδου από την αίθουσα (κλασική τουαλέτα) θα ήταν επίσης σωτήρια. Ένα επιπλέον μέτρο θα ήταν η υιοθέτηση ενός συστήματος απενεργοποίησης των κινητών κατά την διάρκεια της εξέτασης. Τέλος, θα πρέπει να υιοθετηθεί ένα πολύ αυστηρό μέτρο τιμωρίας για τους παραβάτες όπως να πρέπει να το δώσουν μετά από ένα έτος, ή και αποβολής τους από το πανεπιστήμιο.
Φιλοσοφία Μαθητών:
Οι φοιτητές όταν μπαίνουν στην σχολή πρέπει να γνωρίζουν ότι πρέπει να ασχοληθούν σοβαρά με όλες τις εργασίες και τον υπολογιστή τους. Σε αντίθετη περίπτωση θα έχουν μεγάλο πρόβλημα κατά την διάρκεια της σχολής και φαντάζομαι και μετέπειτα στην δουλεία τους. Αυτή την φιλοσοφία πρέπει να την έχουν από την 1η μέρα που θα μπούνε στην σχολή μας, αλλιώς θα δυσκολευτούν πολύ να την τελειώσουν.
Εισαγωγή στον προγραμματισμό:
Εδώ θα ήθελα να πω ότι η χρήση ενός καλού IDE πρέπει να γίνεται από την αρχή. Τα προτεινόμενα κατά μένα είναι NetBeans και Eclipse(όχι το JCreator). Μπορεί να φαίνεται βουνό στην αρχή, αλλά αυτό το βουνό πρέπει να το περάσουν, και καλό είναι από την αρχή να είναι εξοικειωμένοι και αυτό θα τους βοηθήσει πολύ σε όλα τα μαθήματα.
Όσον αφορά για το ποια γλώσσα πρέπει να διδάσκεται δεν μπορώ να απαντήσω με σιγουριά. Το σίγουρο όμως είναι ότι η ουσία βρίσκεται στο να κατανοήσουν οι φοιτητές το πώς να προγραμματίζουν σωστά ανεξάρτητα γλώσσας, και αυτό είναι μία αργή διαδικασία που προχωράει με την τριβή των φοιτητών μετά από πολύ ενασχόληση με τις εργασίες τους, μελέτη καλού κώδικα από άλλα projects (π.χ. open source) αλλά και αργότερα ως εργαζόμενοι. Χρειάζεται πολύ προσπάθεια και μελέτη, ενημέρωση από το internet κ.τ.λ.
Προγραμματισμός με Java:
Είναι προφανές ότι δεν πρέπει να επιτρέπεται η αυτόματη παραγωγή κώδικα για το γραφικό περιβάλλον του Project ούτως ώστε να πάρουν μία πρώτη γεύση για το πως κανείς φτιάχνει το GUI ενός προγράμματος. Άλλωστε αν μάθουν να δουλεύουν καλά ένα toolkit για GUI τότε είναι εύκολο να μάθουν και ένα καινούργιο διότι αυτά ακολουθούν παρόμοια φιλοσοφία συνήθως.
Προγραμματισμός με C++:
Πιστεύω ότι το μάθημα είναι καλό, αυτό που θα έπρεπε να γίνει είναι το μάθημα να μετονομαστεί σε Εισαγωγή στον προγραμματισμό σε C++ και να υπάρχει και κάποιο μάθημα επιλογής όπου να μαθαίνονται advanced τεχνικές με πιο δύσκολες εργασίες που να καλύπτουν όλη την έκταση της γλώσσας και να δίνουν μία επιπλέον ευκαιρία στους φοιτητές που επιθυμούν να λερώσουν τα χέρια τους λίγο παραπάνω με την γλώσσα αυτή.
Φιλοσοφία Πανεπιστημίου:
Πρέπει επιτέλους οι καθηγητές να ελέγχονται για το αν κάνουν σωστά την δουλεία τους. Δεν ξέρω πως ακριβώς μπορεί να γίνει αυτό. Ίσως, μια ανεξάρτητη αρχή σε συνδυασμό με αξιολόγηση από τους ίδιους τους φοιτητές. Κάποιοι καθηγητές είναι καιρός να πάνε σπίτι τους.
Φιλοσοφία Καθηγητών:
Όλα ξεκινούν από εδώ. Αν ο καθηγητής δεν είναι υπεύθυνος, δεν οργανώνει αλλά ούτε αναβαθμίζει το μάθημα ανάλογα με τις εξελίξεις, είναι αλλαζονικός ζητώντας υπερβολικά πράγματα, δεν δίνει κατάλληλα βιβλία, δεν ελέγχει τους βοηθούς του μαθήματος, ... τότε μάλλον δεν είναι άξιος της θέσης που του έχει δοθεί.
Άρα λοιπόν ένας καλός καθηγητής πρέπει να αγαπάει το αντικείμενο που διδάσκει δηλαδή να είναι μέσα στα ερευνητικά του ενδιαφέροντα. Επίσης, πρέπει να διατηρεί υπεύθυνη στάση απέναντι στους φοιτητές βγάζοντας έγκαιρες ανακοινώσεις. Να γνωστοποιεί την βαρύτητα που δίνει στις εκάστοτε εργασίες και να γνωστοποιεί τα αποτελέσματα των εργασιών ξεχωριστά και έγκαιρα πριν την εξέταση (όταν η παράδοση είναι ικανοποιητικά πριν την εξέταση). Να διαθέτει τις διαφάνειες του στους φοιτητές (και αυτή που πρόκειται να διδάξει από την προηγουμένη). Η ύλη πρέπει να διατίθεται από την αρχή και απλά να τροποποιείται αν υπάρξουν αλλαγές. Οι διαφάνειες πρέπει να είναι περιεκτικές με κατάλληλες αναφορές και σωστά επιλεγμένα χρώματα για τους φοιτητές που έχουν προβλήματα όρασης. Θα πρέπει να διατίθεται πάντα τουλάχιστον ένα βιβλίο και ας μην καλύπτεται όλη ύλη σε αυτό. Όταν το περιεχόμενο του μαθήματος αφορά πράγματα που αλλάζουν καθημερινά στην πληροφορική, θα πρέπει ο καθηγητής να προσαρμόζει την διδακτέα ύλη και τις διαφάνειες αναλόγως ούτως ώστε να μην μαθαίνουμε για “διάτρητες κάρτες” όταν σήμερα έχουμε “blue ray” (σχήμα λόγου).
Πρέπει να επιλέγει τους κατάλληλους βοηθούς που να γνωρίζουν καλά το θέμα που θα διδάξουν και να μην είναι παντελώς άχρηστοι όπως συμβαίνει πολλές φορές. Οι βοηθοί επίσης πρέπει να ελέγχονται και κατά την διάρκεια του εξαμήνου και να δίνουν οι φοιτητές feedback στον καθηγητή και αυτός να κάνει τις απαραίτητες αλλαγές. Επίσης, όταν σε κάποια μαθήματα οι βοηθοί είναι παραπάνω από 1 θα πρέπει να συνεννοούνται όλοι μαζί με επιβλέποντα τον καθηγητή και να αποφασίζουν την στάση που θα ακολουθήσουν και να μην διορθώνει ο καθένας με άλλα κριτήρια για να υπάρχει αντικειμενικότητα. Επιπλέον καλό θα ήταν η διόρθωση των τελικών γραπτών να γίνεται από τον καθηγητή για να είναι αντικειμενικοί και οι βαθμοί. Τέλος, πρέπει τα θέματα που βάζει στο τέλος να περιέχονται σε αυτά που έχει διδάξει κατά την διάρκεια της χρονιάς στο μάθημα, όχι δηλαδή να βρίσκονται κάπου μέσα στο βιβλίο χωρίς να έχει αναφερθεί ποτέ σε αυτά, πόσο μάλλον να μην υπάρχουν πουθενά. Φυσικά, οι ερωτήσεις κρίσεως μπορούν να υπάρχουν φτάνει να συνδέονται άμεσα με αυτά που έχει διδάξει.
Τελικές Εξετάσεις και Τελικός Βαθμός:
Πρέπει επιτέλους να αποφασίσουμε την σημασία του βαθμού, δηλαδή τι θέλουμε να αντιπροσωπεύει. Φαντάζομαι ότι ο τελικός βαθμός είναι ένα μείγμα αξιολόγησης που αφορά: απομνημόνευση, κριτική σκέψη, ταχύτητα, προσπάθεια, ενασχόληση, συνεργασία (στις εργασίες), δημιουργικότητα κ.τ.λ.
Κάθε μάθημα δίνει διαφορετική βαρύτητα σε κάθε ένα από αυτά με αποτέλεσμα οι φοιτητές να προσπαθούν να βρούνε τον κατάλληλο “αλγόριθμο επιτυχίας”. Όταν για παράδειγμα ο καθηγητής βάζει θέματα τέτοια που αξιολογούν κατά βάση την ικανότητα απομνημόνευσης, τότε οι φοιτητές καταλήγουν να αντιγράφουν στο τέλους από σκονάκια/βιβλία/κινητά. Όταν ο καθηγητής στηρίζεται για την αξιολόγηση κατά βάση σε μεγάλα και δύσκολα project οι φοιτητές καταλήγουν και πάλι σε αντιγραφές/ψώνισμα εργασιών. Πιστεύω λοιπόν ότι πρέπει να διατηρείται μία ισορροπία μεταξύ των παραμέτρων αξιολόγησης.
Όσον αφορά τις τελικές εξετάσεις θα πρέπει να γίνουν τα εξής:
Καταρχήν το πρόγραμμα εξετάσεων(και του Σεπτεμβρίου) πρέπει να είναι γνωστό πριν την δήλωση μαθημάτων για να μπορεί να κατανέμει τα μαθήματα σωστά.
Επίσης όταν ανακοινώνεται από το πανεπιστήμιο το πρόγραμμα εξετάσεων θα πρέπει η διάρκεια εξέτασης να είναι έγκυρη και όχι όταν πάμε να εξεταστούμε να βλέπουμε ότι είναι η μισή!
Πιστεύω επίσης ότι πρέπει τα παλιά θέματα να γίνονται γνωστά (από τους καθηγητές) ή/και να γίνονται φροντιστήρια με ασκήσεις που να αντιπροσωπεύουν την τελική εξέταση.
Αντιγραφή:
Η αντιγραφή στο τμήμα μας κινείται σε τραγικά επίπεδα. Αυτό πρέπει να διορθωθεί λίαν συντόμως διότι το πτυχίο όλων μας υποβαθμίζεται. Οι συνήθεις τρόποι αντιγραφής είναι: το σκονάκι, το βιβλίο και το κινητό. Και τα 3 χρησιμοποιούνται και μέσα και έξω από την αίθουσα εξέτασης. Η αυστηρότερη επιτήρηση θα μείωνε την εντός αίθουσας αντιγραφή. Η απαγόρευση εξόδου από την αίθουσα (κλασική τουαλέτα) θα ήταν επίσης σωτήρια. Ένα επιπλέον μέτρο θα ήταν η υιοθέτηση ενός συστήματος απενεργοποίησης των κινητών κατά την διάρκεια της εξέτασης. Τέλος, θα πρέπει να υιοθετηθεί ένα πολύ αυστηρό μέτρο τιμωρίας για τους παραβάτες όπως να πρέπει να το δώσουν μετά από ένα έτος, ή και αποβολής τους από το πανεπιστήμιο.
Φιλοσοφία Μαθητών:
Οι φοιτητές όταν μπαίνουν στην σχολή πρέπει να γνωρίζουν ότι πρέπει να ασχοληθούν σοβαρά με όλες τις εργασίες και τον υπολογιστή τους. Σε αντίθετη περίπτωση θα έχουν μεγάλο πρόβλημα κατά την διάρκεια της σχολής και φαντάζομαι και μετέπειτα στην δουλεία τους. Αυτή την φιλοσοφία πρέπει να την έχουν από την 1η μέρα που θα μπούνε στην σχολή μας, αλλιώς θα δυσκολευτούν πολύ να την τελειώσουν.
Εισαγωγή στον προγραμματισμό:
Εδώ θα ήθελα να πω ότι η χρήση ενός καλού IDE πρέπει να γίνεται από την αρχή. Τα προτεινόμενα κατά μένα είναι NetBeans και Eclipse(όχι το JCreator). Μπορεί να φαίνεται βουνό στην αρχή, αλλά αυτό το βουνό πρέπει να το περάσουν, και καλό είναι από την αρχή να είναι εξοικειωμένοι και αυτό θα τους βοηθήσει πολύ σε όλα τα μαθήματα.
Όσον αφορά για το ποια γλώσσα πρέπει να διδάσκεται δεν μπορώ να απαντήσω με σιγουριά. Το σίγουρο όμως είναι ότι η ουσία βρίσκεται στο να κατανοήσουν οι φοιτητές το πώς να προγραμματίζουν σωστά ανεξάρτητα γλώσσας, και αυτό είναι μία αργή διαδικασία που προχωράει με την τριβή των φοιτητών μετά από πολύ ενασχόληση με τις εργασίες τους, μελέτη καλού κώδικα από άλλα projects (π.χ. open source) αλλά και αργότερα ως εργαζόμενοι. Χρειάζεται πολύ προσπάθεια και μελέτη, ενημέρωση από το internet κ.τ.λ.
Προγραμματισμός με Java:
Είναι προφανές ότι δεν πρέπει να επιτρέπεται η αυτόματη παραγωγή κώδικα για το γραφικό περιβάλλον του Project ούτως ώστε να πάρουν μία πρώτη γεύση για το πως κανείς φτιάχνει το GUI ενός προγράμματος. Άλλωστε αν μάθουν να δουλεύουν καλά ένα toolkit για GUI τότε είναι εύκολο να μάθουν και ένα καινούργιο διότι αυτά ακολουθούν παρόμοια φιλοσοφία συνήθως.
Προγραμματισμός με C++:
Πιστεύω ότι το μάθημα είναι καλό, αυτό που θα έπρεπε να γίνει είναι το μάθημα να μετονομαστεί σε Εισαγωγή στον προγραμματισμό σε C++ και να υπάρχει και κάποιο μάθημα επιλογής όπου να μαθαίνονται advanced τεχνικές με πιο δύσκολες εργασίες που να καλύπτουν όλη την έκταση της γλώσσας και να δίνουν μία επιπλέον ευκαιρία στους φοιτητές που επιθυμούν να λερώσουν τα χέρια τους λίγο παραπάνω με την γλώσσα αυτή.
-
- Mbyte level
- Posts: 810
- Joined: Mon Mar 21, 2005 2:45 am
- Academic status: Alumnus/a
- Location: Stony Brook, NY
Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
Διαφωνώ κάθετα με αυτό. Καλές οι ανέσεις του IDE, και σίγουρα χρήσιμες όταν πρέπει να παράγεις χιλιάδες γραμμές κώδικα. Αλλά όταν σκοπός του μαθήματος είναι:Εδώ θα ήθελα να πω ότι η χρήση ενός καλού IDE πρέπει να γίνεται από την αρχή. Τα προτεινόμενα κατά μένα είναι NetBeans και Eclipse(όχι το JCreator). Μπορεί να φαίνεται βουνό στην αρχή, αλλά αυτό το βουνό πρέπει να το περάσουν, και καλό είναι από την αρχή να είναι εξοικειωμένοι και αυτό θα τους βοηθήσει πολύ σε όλα τα μαθήματα.
α) να μάθεις το συντακτικό της γλώσσας
β) να μάθεις το βασικό ΑΡΙ της γλώσσας
τότε οι δυνατότητες code generation και code completion ενός IDE μειώνουν την άμεση τριβή σου με τον κώδικα.
Ειλικρινά μετά από 5 χρόνια στη σχολή πιστεύω ότι τουλάχιστον η εισαγωγή στον προγραμματισμό θα έπρεπε να γίνεται σε κάποιο notepad/vi (άντε notepad++ για να έχεις και το code annotation).
"Liberal" isn't a dirty word Blackadder!
- HdkiLLeR
- Venus Project Founder
- Posts: 4356
- Joined: Tue Jan 27, 2004 4:41 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: New York, NY
- Contact:
Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
vi{m}/Emacs are enough -- ολόκληρα OSes, libs, base apps, etc αναπτύχθηκαν και συνεχίζουν να αναπτύσονται με αυτά. Όσο για τα win υπάρχει και το gvim. Όλα έχουν syntax highlighting και για τα περισσότερα coding styles (K&R/GNU/Allman/etc) υπάρχουν έτοιμα scripts για σε βοηθάνεshodanjr_gr wrote: Ειλικρινά μετά από 5 χρόνια στη σχολή πιστεύω ότι τουλάχιστον η εισαγωγή στον προγραμματισμό θα έπρεπε να γίνεται σε κάποιο notepad/vi (άντε notepad++ για να έχεις και το code annotation).
-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.12
GCS d-->--- s+:+ a- C++(+++) BILS++++$ P--- L++++>+++++ E--- W+++ N+ o+ K w--
O M+ V-- PS++>+++ PE- Y++ PGP++ t+ 5+ X+ R* tv b++ DI- D+ G+++ e+++>++++ h r++ y++
------END GEEK CODE BLOCK------
"UNIX is basically a simple operating system, but you have to be a genius to understand the simplicity." -- Dennis Ritchie
Version: 3.12
GCS d-->--- s+:+ a- C++(+++) BILS++++$ P--- L++++>+++++ E--- W+++ N+ o+ K w--
O M+ V-- PS++>+++ PE- Y++ PGP++ t+ 5+ X+ R* tv b++ DI- D+ G+++ e+++>++++ h r++ y++
------END GEEK CODE BLOCK------
"UNIX is basically a simple operating system, but you have to be a genius to understand the simplicity." -- Dennis Ritchie
- AmmarkoV
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2838
- Joined: Thu Nov 04, 2004 2:55 pm
- Gender: ♂
- Location: Reloaded @ Santa Friday
- Contact:
Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
[sarcasm=on]
Τι notepad και e-macs ..
Όλα τα σοβαρά projects φτιάχνονται με Visual Studio , mfc , object oriented approaches και μετά από τουλάχιστον 50 UML διαγράμματα !
http://mail.linux.ie/pipermail/social/1 ... 00483.html
[sarcasm=off]
Τι notepad και e-macs ..
Όλα τα σοβαρά projects φτιάχνονται με Visual Studio , mfc , object oriented approaches και μετά από τουλάχιστον 50 UML διαγράμματα !
http://mail.linux.ie/pipermail/social/1 ... 00483.html
[sarcasm=off]
- Spoiler: εμφάνιση/απόκρυψη

-
- Mbyte level
- Posts: 810
- Joined: Mon Mar 21, 2005 2:45 am
- Academic status: Alumnus/a
- Location: Stony Brook, NY
Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
[sarcasm_continuation] Επίσης αν υπάρχει έστω και μία γραμμή κώδικα που δεν έχει προέλθει από με-το-ζόρι εφαρμογή κάποιου design pattern, τότε ο προγραμματιστής απολύεται και ο κώδικας ξαναγράφεται [/sarcasm_continuation]
edit: Good point Stou :P
edit: Good point Stou :P
Last edited by shodanjr_gr on Tue Jun 09, 2009 7:21 pm, edited 1 time in total.
"Liberal" isn't a dirty word Blackadder!
- stoupeace
- Wow! Terabyte level
- Posts: 5372
- Joined: Tue Aug 26, 2008 4:08 pm
- Academic status: High school
- Gender: ♀
Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
I dont wanna sound geeky αλλά το ":P" μέσα στο sarcasm tag ακυρώνει πρακτικά τον σαρκασμόshodanjr_gr wrote:[sarcasm_continuation] Επίσης αν υπάρχει έστω και μία γραμμή κώδικα που δεν έχει προέλθει από με-το-ζόρι εφαρμογή κάποιου design pattern, τότε ο προγραμματιστής απολύεται και ο κώδικας ξαναγράφεται :Ρ [/sarcasm_continuation]

Double Negative's effect...
Η καλύτερη μπάντα όλου του κόσμου: Sonata Antartika
Mpomp is building an army army. And I got my head back.
░░░░░███████ ]▄▄▄▄▄▄▄▄
▂▄▅█████████▅▄▃▂ ____☻/︻╦╤─
Il███████████████████]. /▌
_◥⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙◤.. . / \
Mpomp is building an army army. And I got my head back.
░░░░░███████ ]▄▄▄▄▄▄▄▄
▂▄▅█████████▅▄▃▂ ____☻/︻╦╤─
Il███████████████████]. /▌
_◥⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙◤.. . / \
- HdkiLLeR
- Venus Project Founder
- Posts: 4356
- Joined: Tue Jan 27, 2004 4:41 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: New York, NY
- Contact:
Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
Επειδή υποθέτεις ότι είναι boolean attribute. Εάν είναι βαθμωτό τότε απλά τον αυξάνει περισσότερο.Stoupeace wrote: I dont wanna sound geeky αλλά το ":P" μέσα στο sarcasm tag ακυρώνει πρακτικά τον σαρκασμό![]()
Double Negative's effect...

-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.12
GCS d-->--- s+:+ a- C++(+++) BILS++++$ P--- L++++>+++++ E--- W+++ N+ o+ K w--
O M+ V-- PS++>+++ PE- Y++ PGP++ t+ 5+ X+ R* tv b++ DI- D+ G+++ e+++>++++ h r++ y++
------END GEEK CODE BLOCK------
"UNIX is basically a simple operating system, but you have to be a genius to understand the simplicity." -- Dennis Ritchie
Version: 3.12
GCS d-->--- s+:+ a- C++(+++) BILS++++$ P--- L++++>+++++ E--- W+++ N+ o+ K w--
O M+ V-- PS++>+++ PE- Y++ PGP++ t+ 5+ X+ R* tv b++ DI- D+ G+++ e+++>++++ h r++ y++
------END GEEK CODE BLOCK------
"UNIX is basically a simple operating system, but you have to be a genius to understand the simplicity." -- Dennis Ritchie
- Zifnab
- Venus Former Team Member
- Posts: 7581
- Joined: Tue Nov 15, 2005 2:42 am
- Academic status: MSc
- Gender: ♂
- Location: Connecticut
- Contact:
Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
Συμφωνώ για τα IDE ότι δεν πρέπει να μαθαίνουν οι καινούριοι σε αυτά. Κάποια στιγμή για να είμαι ανταγωνιστικός στα πρώτα χρόνια μου θα κάτσω να μάθω λίγο Visual Studio και C#, αλλά μέχρι εκεί - τα IDE προκαλούν πολλά προβλήματα για τον άπειρο προγραμματιστή. Διαφωνώ εν μέρει για τα UML και τα Design Patterns. Σίγουρα τα τελευταία έχουν να διδάξουν αρκετά σε φοιτητές που φτιάχνουν για τα πάντα και για κάθε συνδυασμό των πάντων ξεχωριστά αντικείμενα, ή κάνουν τρελό subclassing και δεν ξέρουν καν γιατί χρειάζονται τα interfaces ή τελος πάντων το "programming to interface" όπως λέγεται ανεξαρτήτως γλώσσας - με έχει βοηθήσει να γράφω ξαφνικά πολύ καλό κώδικα και να καταλαβαίνω γιατί στην Java δομούνται τα πράγματα έτσι όπως δομούνται. Προφανώς τα Design Patterns πρέπει να εφαρμόζονται με μέτρο και όχι σε κάθε γραμμή κώδικα γιατί τότε πραγματικά αν θέλεις να γράψεις Hello world και σου έρχονται design patterns υπάρχει πρόβλημα
. Για την UML, μερικά πράγματα αυτής νομίζω ότι είναι σημαντικά για την εύρεση λύσεων και ανταλλαγή απόψεων πάνω στην σχεδίαση, ανάμεσα σε πολλά άτομα. Αλλά θεωρώ κουραστική και ανούσια την φάση της ανάλυσης με διαγράμματα...Οκ για την Σχεδίαση...Τέλος η υλοποίηση δεν μπορεί αυτούσια να προκύψει απο διαγράμματα που είναι απλουστευμένα για να χωρέσουν στην οθόνη, χωρίς να βλάψουν και να περιορίσουν την υλοποίηση.
Τέλος προτείνω να μην σπαμμάρετε και να μην χρησιμοποιείτε fuzzy logic από τώρα

Τέλος προτείνω να μην σπαμμάρετε και να μην χρησιμοποιείτε fuzzy logic από τώρα

- tsilochr
- Wow! Terabyte level
- Posts: 3246
- Joined: Tue Mar 16, 2004 2:47 pm
- Academic status: PhD
- Gender: ♂
- Location: mm.aueb.gr
- Contact:
Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
χμμ..., δεν ξέρω πόσο μαύρα τα βλέπετε τα πράγματα στο τμήμα αλλά εγώ βλέπω ότι πολλά πράγματα βελτιώνονται. Για παράδειγμα σε αυτήν την κουβέντα έχουν αναφερθεί πολλές φορές τα design patterns και αν θυμάμαι σωστά, όταν φτιάχτηκε αυτό το φόρουμ 4-5 χρόνια πίσω, δεν ξέραμε καν τι είναι (οκ, κάποιοι θα ήξεραν, αλλά δεν κάναμε ποτέ κουβέντα).
Δεν ξέρω αν τα design patterns τα έχετε διδαχτεί σε κάποιο μάθημα ή αν τα βρήκατε από μόνοι σας, αλλά για να τα ξέρετε μάλλον κάτι κάνετε καλύτερα από εμάς τότε. Cool
Δεν ξέρω αν τα design patterns τα έχετε διδαχτεί σε κάποιο μάθημα ή αν τα βρήκατε από μόνοι σας, αλλά για να τα ξέρετε μάλλον κάτι κάνετε καλύτερα από εμάς τότε. Cool