Αξιολόγηση Πληροφορικής ΑΣΟΕΕ

Συζητήσεις σχετικές με την λειτουργία του Πανεπιστημίου και του Τμήματος, νέα, αποφάσεις συγκλήτου, αποφάσεις συνελεύσεων πληροφορικής. Γενικότερα ό,τι έχει σχέση με τον Πανεπιστημιακό χώρο.
*estrngd
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 612
Joined: Thu Dec 16, 2004 1:45 pm
Academic status: N>4
Gender:
Contact:

Re: Αξιολόγηση Πληροφορικής ΑΣΟΕΕ

Post by *estrngd » Sat May 15, 2010 1:23 am

Αυτά τα ερωτηματολόγια θα πρέπει να είναι κάτι φυσικά με μέλλον/σχεδιασμό/συμπεράσματα κλπ και όχι κάτι που απλά καλύπτει μια χορήγηση χρημάτων ...
Spoiler: εμφάνιση/απόκρυψη
Δεν τα έχω δει
Επίσης σήμερα με την τεχνολογία, θα ήταν ίσως καλύτερα να γίνουν όπως πχ το e-grammateia και όχι έτσι.
liam
byte level
byte level
Posts: 65
Joined: Wed Feb 11, 2009 11:54 am

Re: Αξιολόγηση Πληροφορικής ΑΣΟΕΕ

Post by liam » Sat May 15, 2010 12:12 pm

Η μειωμενη παρακολουθηση μπορει να εγειρει πολλες υποψιες κατα την γνωμη μου οσον αφορα την ποιοτητα και πληροτητα του μαθηματος. Σε καθε περιπτωση επειδη λογικο ειναι να αμφιβαλλεται για την αξιοπιστια των αποτελεσματων πρεπει ο ιδιος ο καθηγητης να λαμβανει μετρα ωστε η υπαρξη λιγων ατομων στην ταξη να μην οφειλεται σε λογους που ολοι ξερουμε και εχουμε βαρεθει να βιωνουμε σε αυτο το και σε αλλα πανεπιστημια. Φυσικα τα αποτελεσματα που θα εξαχθουν απο αυτες τις αξιολογησεις θα ηταν μεγαλο λαθος αν επικεντρωθουν μονο στο μεριδιο ευθυνης που φερει ο καθηγητης.
User avatar
Zifnab
Venus Former Team Member
Posts: 7581
Joined: Tue Nov 15, 2005 2:42 am
Academic status: MSc
Gender:
Location: Connecticut
Contact:

Re: Αξιολόγηση Πληροφορικής ΑΣΟΕΕ

Post by Zifnab » Sat May 15, 2010 12:51 pm

Οι αναλυτικές απαντήσεις έστω και από 3-4 φοιτητές που πήγαν στα τελευταία μαθήματα μπορεί να δώσουν ιδέες και feedback για το μάθημα! (Ειδικά αν δεν ήταν τυχαίοι αλλά πραγματικά αφιερώνουν χρόνο για το μάθημα) :smt023
Οπότε κάθε feedback είναι σημαντικό (Είμαι υπερ του ηλεκτρονικού συστήματος - αν διατηρείται η ανωνυμία)
redlabel
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2057
Joined: Tue Jun 27, 2006 12:32 pm
Academic status: Professor
Gender:

Re: Αξιολόγηση Πληροφορικής ΑΣΟΕΕ

Post by redlabel » Sat May 15, 2010 12:59 pm

Zifnab wrote:...κάθε feedback είναι σημαντικό
...οι Στατιστικοί θα διαφωνούσαν μαζί σου. Ένα "feedback" που δεν πληροί μια σειρά προϋποθέσεων μπορεί να είναι, κάλλιστα, αποκαλυπτικό ή αποπροσανατολιστικό. Το θέμα χρειάζεται προσοχή, επιστημονική προσέγγιση και υπευθυνότητα.

Δ. Γκρ.
User avatar
ultimate_aektzis
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 6373
Joined: Tue Nov 13, 2007 10:11 pm
Gender:

Re: Αξιολόγηση Πληροφορικής ΑΣΟΕΕ

Post by ultimate_aektzis » Sat May 15, 2010 1:02 pm

Μπορουμε ομως να υποθεσουμε οτι η πλειοψηφια των φοιτητων που ενδιαφερονται για το μαθημα ειναι παρων.Κατα τη γνωμη μου, ενας αδιαφορος φοιτητης θα αντιμετωπισει θετικα το γεγονος οτι ειναι και ο καθηγητης αδιαφορος και αρα χαλαρος.Και φυσικα το αντιστροφο.Ειναι σωστο αυτο?Μαλλον οχι.... :smt017
User avatar
enum21
Venus Former Team Member
Posts: 5436
Joined: Mon Feb 16, 2009 9:06 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Underworld

Re: Αξιολόγηση Πληροφορικής ΑΣΟΕΕ

Post by enum21 » Sat May 15, 2010 1:07 pm

ultimate_aektzis wrote:Μπορουμε ομως να υποθεσουμε οτι η πλειοψηφια των φοιτητων που ενδιαφερονται για το μαθημα ειναι παρων.Κατα τη γνωμη μου, ενας αδιαφορος φοιτητης θα αντιμετωπισει θετικα το γεγονος οτι ειναι και ο καθηγητης αδιαφορος και αρα χαλαρος.Και φυσικα το αντιστροφο.Ειναι σωστο αυτο?Μαλλον οχι.... :smt017
Όχι, αφού είναι αδιάφορος τι τον ενδιαφέρει πώς θα είναι ο καθηγητής? :-p
Η πλειοψηφία είναι μεν παρούσα αλλά μην ξεχνάς ότι πολλοί φοιτητές παράλληλα δουλεύουν και δεν μπορούν να έρθουν σε όοολες τις διαλέξεις έστω και αν τους ενδιαφέρει. ;)
redlabel
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2057
Joined: Tue Jun 27, 2006 12:32 pm
Academic status: Professor
Gender:

Re: Αξιολόγηση Πληροφορικής ΑΣΟΕΕ

Post by redlabel » Sat May 15, 2010 1:16 pm

enum21 wrote:
ultimate_aektzis wrote:Μπορουμε ομως να υποθεσουμε οτι η πλειοψηφια των φοιτητων που ενδιαφερονται για το μαθημα ειναι παρων.Κατα τη γνωμη μου, ενας αδιαφορος φοιτητης θα αντιμετωπισει θετικα το γεγονος οτι ειναι και ο καθηγητης αδιαφορος και αρα χαλαρος.Και φυσικα το αντιστροφο.Ειναι σωστο αυτο?Μαλλον οχι.... :smt017
Όχι, αφού είναι αδιάφορος τι τον ενδιαφέρει πώς θα είναι ο καθηγητής? :-p
Η πλειοψηφία είναι μεν παρούσα αλλά μην ξεχνάς ότι πολλοί φοιτητές παράλληλα δουλεύουν και δεν μπορούν να έρθουν σε όοολες τις διαλέξεις έστω και αν τους ενδιαφέρει. ;)
Όλες αυτές οι (ορθές) παρατηρήσεις σας, αλλά και πολλές άλλες ακόμη, καθιστούν επιτακτική την επιστημονική προσέγγιση του ζητήματος.

Δ. Γκρ.
User avatar
Loner
Venus Former Team Member
Posts: 4004
Joined: Fri Oct 26, 2007 11:08 pm
Academic status: N>4
Gender:
Location: Στη ρωγμή του χρόνου

Re: Αξιολόγηση Πληροφορικής ΑΣΟΕΕ

Post by Loner » Sat May 15, 2010 1:17 pm

enum21 wrote:
ultimate_aektzis wrote:Μπορουμε ομως να υποθεσουμε οτι η πλειοψηφια των φοιτητων που ενδιαφερονται για το μαθημα ειναι παρων.Κατα τη γνωμη μου, ενας αδιαφορος φοιτητης θα αντιμετωπισει θετικα το γεγονος οτι ειναι και ο καθηγητης αδιαφορος και αρα χαλαρος.Και φυσικα το αντιστροφο.Ειναι σωστο αυτο?Μαλλον οχι.... :smt017
Όχι, αφού είναι αδιάφορος τι τον ενδιαφέρει πώς θα είναι ο καθηγητής? :-p
Η πλειοψηφία είναι μεν παρούσα αλλά μην ξεχνάς ότι πολλοί φοιτητές παράλληλα δουλεύουν και δεν μπορούν να έρθουν σε όοολες τις διαλέξεις έστω και αν τους ενδιαφέρει. ;)
Αυτό που θέλει να πει ο ultimate_aektzis (νομίζω) είναι ότι αν κάποιος φοιτητής είναι αδιάφορος και ο καθηγητής δεν είναι (κάνει καλό μάθημα στην αίθουσα,λύνει απορίες,δίνει εργασίες για το μάθημα) τότε είναι πολύ πιθανό να έχει πρόβλημα στις εξετάσεις (ο αδιάφορος φοιτητής)... Ενώ αν είναι και ο καθηγητής αδιάφορος (διδάσκει σαν να βαριέται,κάνει το μάθημα σαν να πατάς play στο ipod (κασετόφωνο μου ήρθε να πω,αλλά ακούστηκε άκυρο :smt016),δεν λύνει απορίες στην αίθουσα,δεν δίνει τακτικά εργασίες) , δεν έχει και πολύ σημασία για τον φοιτητή να είναι ή να μην είναι αδιάφορος...
You either die a Spongebob or live long enough to see yourself become the Squidward.
User avatar
enum21
Venus Former Team Member
Posts: 5436
Joined: Mon Feb 16, 2009 9:06 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Underworld

Re: Αξιολόγηση Πληροφορικής ΑΣΟΕΕ

Post by enum21 » Sat May 15, 2010 1:27 pm

Loner wrote:
enum21 wrote:
ultimate_aektzis wrote:Μπορουμε ομως να υποθεσουμε οτι η πλειοψηφια των φοιτητων που ενδιαφερονται για το μαθημα ειναι παρων.Κατα τη γνωμη μου, ενας αδιαφορος φοιτητης θα αντιμετωπισει θετικα το γεγονος οτι ειναι και ο καθηγητης αδιαφορος και αρα χαλαρος.Και φυσικα το αντιστροφο.Ειναι σωστο αυτο?Μαλλον οχι.... :smt017
Όχι, αφού είναι αδιάφορος τι τον ενδιαφέρει πώς θα είναι ο καθηγητής? :-p
Η πλειοψηφία είναι μεν παρούσα αλλά μην ξεχνάς ότι πολλοί φοιτητές παράλληλα δουλεύουν και δεν μπορούν να έρθουν σε όοολες τις διαλέξεις έστω και αν τους ενδιαφέρει. ;)
Αυτό που θέλει να πει ο ultimate_aektzis (νομίζω) είναι ότι αν κάποιος φοιτητής είναι αδιάφορος και ο καθηγητής δεν είναι (κάνει καλό μάθημα στην αίθουσα,λύνει απορίες,δίνει εργασίες για το μάθημα) τότε είναι πολύ πιθανό να έχει πρόβλημα στις εξετάσεις (ο αδιάφορος φοιτητής)... Ενώ αν είναι και ο καθηγητής αδιάφορος (διδάσκει σαν να βαριέται,κάνει το μάθημα σαν να πατάς play στο ipod (κασετόφωνο μου ήρθε να πω,αλλά ακούστηκε άκυρο :smt016),δεν λύνει απορίες στην αίθουσα,δεν δίνει τακτικά εργασίες) , δεν έχει και πολύ σημασία για τον φοιτητή να είναι ή να μην είναι αδιάφορος...
Οκ αλλά εξαρτάται πώς ορίζεις την έννοια του "αδιάφορος". Από την πλευρά του καθηγητή μια χαρά έκανες τον διαχωρισμό. Από την πλευρά του φοιτητή όμως εγώ αδιάφορος καταλαβαίνω ότι είναι αυτός που δεν τον ενδιαφέρει να τελειώσει τη σχολή, ασχολείται με άλλες δραστηριότητες (κυρίως έξω από τη σχολή ή κομματικές) και με λίγα λόγια δεν αγαπά αυτό που σπουδάζει αφού δεν τον τραβάει να ασχοληθεί και επιιβαρύνει οικονομικά τα άτομα από τα οποία εξαρτάται (αν δεν είναι οικονομικά ανεξάρτητος). Επομένως για έναν τέτοιο φοιτητή δεν έχει τίποτα περί ακαδημαϊκής φύσης σημασία. :-p
Τώρα όσον αφορά τους φοιτητές που έχουν βάλει κάποιους στόχους, και ενδιαφέρονται για τη σχολή κλπ, φυσικά και η συμπεριφορά του εκάστοτε καθηγητή θα είναι αυτή που θα τους ελκύσει ή θα τους απωθήσει να ασχοληθούν. Αλλά νομίζω ότι οι προτιμήσεις όλων των φοιτητών ως προς το ποιον καθηγητή θέλουν είναι διαφορετικές..
User avatar
ultimate_aektzis
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 6373
Joined: Tue Nov 13, 2007 10:11 pm
Gender:

Re: Αξιολόγηση Πληροφορικής ΑΣΟΕΕ

Post by ultimate_aektzis » Sat May 15, 2010 1:29 pm

Λοιπον, ο κυριος Χ(τυχαιο ονομα) ειναι αντιπαθης στους περισσοτερους φοιτητες.Ειναι απαιτητικος, το μαθημα του εχει αρκετο φορτο και απο αποψη υλης και απο αποψη εργασιων.Επισης τα θεματα του ειναι κατα γενικη ομολογια tricky, αλλα κανει καλο μαθημα και τα εχει παρουσιασει ολα στις διαλεξεις.Προφανως ενας αδιαφορος φοιτητης που θελει να παρει το 5 και να φυγει δυσανασχετει που το 5 φανταζει τοσο δυσκολο(και γω το ιδιο θα κανα, αν ηθελα ενα 5 και επρεπε να μου βγει το λαδι για να το παρω) ειναι αναμενομενο να μην το χωνευει και να τον βαθμολογησει αρνητικα.Ομως ο Χ μονο κακος δεν ειναι στην δουλεια του και το πιστοποιουν οσοι ασχοληθηκαν με το μαθημα.Ασχετα με το οτι δεν πηραν καλο βαθμο λογω της δυσκολιας των θεματων.Πραγμα που νομιζω δειχνει και μια αντικειμενικοτητα.Αν "ψηφιζε" και ενα υποσυνολο των αδιαφορων φοιτητων το αποτελεσμα θα ηταν διαφορετικο.

Βεβαια εδω μπαινει και το θεμα αντικειμενικοτητας των αποτελεσματων...οτι δηλαδη οι καθηγητες πρεπει να απευθυνονται στον μεσο φοιτητη και οχι στην ελιτ/φυτα/geeks ή οπως αλλιως θελετε να τους χαρακτηρισετε.Οπως και το διλλημα:Να ανεβουν επιπεδο οι φοιτητες ή να κατεβει το μαθημα?

Αυτο ειναι το point μου. :smt006
Spoiler: εμφάνιση/απόκρυψη
Καθε ομοιοτητα με προσωπα και καταστασεις ειναι συμπτωματικη και ουδεμια σχεση εχει με την πραγματικοτητα. :-p
User avatar
stoupeace
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 5372
Joined: Tue Aug 26, 2008 4:08 pm
Academic status: High school
Gender:

Re: Αξιολόγηση Πληροφορικής ΑΣΟΕΕ

Post by stoupeace » Sat May 15, 2010 1:31 pm

Χθες ρώτησα τον κ.Βασσάλο (Βάσεις M-Ω), αν θα υπάρξει κάποια αλλαγή απο τις αξιολογήσεις και μου είπε ότι τα πράγματα δεν είναι ξεκάθαρα ακόμα, αλλά όταν κάποιος απο το διδακτικό προσωπικό πάρει 2-3 κακές αξιολογήσεις το λογικό είναι να ληφθούν μέτρα παραπάνω απο το "ντα" του προϊστάμενου.

Με λίγα λόγια, για τα παιδιά μας δουλεύουμε :lol:
Η καλύτερη μπάντα όλου του κόσμου: Sonata Antartika
Mpomp is building an army army. And I got my head back.
░░░░░███████ ]▄▄▄▄▄▄▄▄
▂▄▅█████████▅▄▃▂ ____☻/︻╦╤─
Il███████████████████]. /▌
_◥⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙◤.. . / \
redlabel
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2057
Joined: Tue Jun 27, 2006 12:32 pm
Academic status: Professor
Gender:

Re: Αξιολόγηση Πληροφορικής ΑΣΟΕΕ

Post by redlabel » Sat May 15, 2010 1:40 pm

Stoupeace wrote:...να ληφθούν μέτρα παραπάνω απο το "ντα" του προϊστάμενου
Τέτοιο ενδεχόμενο (αναφέρομαι στα περί "Προϊστάμενου", αλλά όχι μόνο) δεν υφίσταται ουσιαστικά, πλην ακραίων εξαιρέσεων. Το Πανεπιστήμιο δεν είναι Δημόσια Υπηρεσία και τα μέλη ΔΕΠ δεν είναι Δημόσιοι Υπάλληλοι. Τα μέλη ΔΕΠ υπόκεινται, βεβαίως, σε έλεγχο, αλλά με διαφορετικό τρόπο. Αυτό οφείλεται στο ότι επιτελούμε λειτούργημα, όπως ο νομοθέτης ρητά αναγνωρίζει.

Δ. Γκρ.
User avatar
ultimate_aektzis
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 6373
Joined: Tue Nov 13, 2007 10:11 pm
Gender:

Re: Αξιολόγηση Πληροφορικής ΑΣΟΕΕ

Post by ultimate_aektzis » Sat May 15, 2010 1:45 pm

To peer review εννοειτε?Αυτο αν δεν απατωμαι σας αξιολογει ως ερευνητες και οχι αν εχετε παιδαγωγικη επαρκεια.
Last edited by ultimate_aektzis on Sat May 15, 2010 1:51 pm, edited 1 time in total.
User avatar
stoupeace
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 5372
Joined: Tue Aug 26, 2008 4:08 pm
Academic status: High school
Gender:

Re: Αξιολόγηση Πληροφορικής ΑΣΟΕΕ

Post by stoupeace » Sat May 15, 2010 1:47 pm

redlabel wrote: Τέτοιο ενδεχόμενο (αναφέρομαι στα περί "Προϊστάμενου", αλλά όχι μόνο) δεν υφίσταται ουσιαστικά, πλην ακραίων εξαιρέσεων. Το Πανεπιστήμιο δεν είναι Δημόσια Υπηρεσία και τα μέλη ΔΕΠ δεν είναι Δημόσιοι Υπάλληλοι. Τα μέλη ΔΕΠ υπόκεινται, βεβαίως, σε έλεγχο, αλλά με διαφορετικό τρόπο. Αυτό οφείλεται στο ότι επιτελούμε λειτούργημα, όπως ο νομοθέτης ρητά αναγνωρίζει.

Δ. Γκρ.
Τότε με την διετή εμπειρία μου μπορώ με ασφάλεια και ζωντανά παραδείγματα να πω, ότι αυτή η αξιολόγηση δεν δουλεύει σωστά. No personal offense implied.
Η καλύτερη μπάντα όλου του κόσμου: Sonata Antartika
Mpomp is building an army army. And I got my head back.
░░░░░███████ ]▄▄▄▄▄▄▄▄
▂▄▅█████████▅▄▃▂ ____☻/︻╦╤─
Il███████████████████]. /▌
_◥⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙◤.. . / \
redlabel
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2057
Joined: Tue Jun 27, 2006 12:32 pm
Academic status: Professor
Gender:

Re: Αξιολόγηση Πληροφορικής ΑΣΟΕΕ

Post by redlabel » Sat May 15, 2010 1:56 pm

Stoupeace wrote:
redlabel wrote: Τέτοιο ενδεχόμενο (αναφέρομαι στα περί "Προϊστάμενου", αλλά όχι μόνο) δεν υφίσταται ουσιαστικά, πλην ακραίων εξαιρέσεων. Το Πανεπιστήμιο δεν είναι Δημόσια Υπηρεσία και τα μέλη ΔΕΠ δεν είναι Δημόσιοι Υπάλληλοι. Τα μέλη ΔΕΠ υπόκεινται, βεβαίως, σε έλεγχο, αλλά με διαφορετικό τρόπο. Αυτό οφείλεται στο ότι επιτελούμε λειτούργημα, όπως ο νομοθέτης ρητά αναγνωρίζει.

Δ. Γκρ.
Τότε με την διετή εμπειρία μου μπορώ με ασφάλεια και ζωντανά παραδείγματα να πω, ότι αυτή η αξιολόγηση δεν δουλεύει σωστά...
...ναι, και αυτή και πολλές άλλες, συνformίτη Stoupeace!

Υπάρχει ακόμα δρόμος να διανύσουμε, προτού ανταποκριθούμε - όλοι, κι εμείς κι εσείς - επαρκέστερα στο καθήκον μας.

Δ. Γκρ.
*estrngd
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 612
Joined: Thu Dec 16, 2004 1:45 pm
Academic status: N>4
Gender:
Contact:

Re: Αξιολόγηση Πληροφορικής ΑΣΟΕΕ

Post by *estrngd » Sat May 15, 2010 3:59 pm

Ένα σωστά φτιαγμένο ερωτηματολόγιο μπορεί να καλύψει αρκετά καλά πιστεύω όλους τους φόβους που εκφράζονται. Αν και δεν έχω δει κάποιο, νομίζω ότι θα έπρεπε να υπάρχει και ερωτηματολόγιο με γενικότερες ερωτήσεις για το τμήμα και όχι αποκλειστικά για τον καθηγητή. Δεν μπορείς να τον αποκόψεις αυτόν, ή τον φοιτητή του, από το γενικότερο περιβάλλον της σχολής (γραμματεία, προσωπικό, αίθουσες, θόρυβος εξωτερικός, ρύπανση (!), άστατο πρόγραμμα κλπ κλπ).

Κανονικά επιπλέον, θα έπρεπε να συμπληρώνουν και οι υπάλληλοι ερωτηματολόγιο (καθηγητές, γραμματείς, φαρισαίοι, καθαριστές κλπ κλπ).
User avatar
darkness
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 301
Joined: Fri Jan 30, 2009 1:30 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Re: Αξιολόγηση Πληροφορικής ΑΣΟΕΕ

Post by darkness » Sat May 15, 2010 4:55 pm

*estrngd wrote:Ένα σωστά φτιαγμένο ερωτηματολόγιο μπορεί να καλύψει αρκετά καλά πιστεύω όλους τους φόβους που εκφράζονται. Αν και δεν έχω δει κάποιο, νομίζω ότι θα έπρεπε να υπάρχει και ερωτηματολόγιο με γενικότερες ερωτήσεις για το τμήμα και όχι αποκλειστικά για τον καθηγητή. Δεν μπορείς να τον αποκόψεις αυτόν, ή τον φοιτητή του, από το γενικότερο περιβάλλον της σχολής (γραμματεία, προσωπικό, αίθουσες, θόρυβος εξωτερικός, ρύπανση (!), άστατο πρόγραμμα κλπ κλπ).

Κανονικά επιπλέον, θα έπρεπε να συμπληρώνουν και οι υπάλληλοι ερωτηματολόγιο (καθηγητές, γραμματείς, φαρισαίοι, καθαριστές κλπ κλπ).
Από αυτά που λες, υπάρχουν μερικές ερωτήσεις σχετικά με τις αίθουσες διδασκαλίας και τα εργαστήρια. Εκεί που επικεντρώνονται όμως τα ερωτηματολόγια είναι στην μέθοδο διδασκαλίας του εκάστοτε μαθήματος και στον καθηγητή σαν άτομο (και τους βοηθούς αν υπάρχουν).
For science. You monster.
User avatar
darkness
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 301
Joined: Fri Jan 30, 2009 1:30 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Re: Αξιολόγηση Πληροφορικής ΑΣΟΕΕ

Post by darkness » Fri May 21, 2010 2:08 am

Μαθηματικα 2
Υπολογισιμότητα
Λογιστικά Πληροφοριακά Συστήματα (7/5/10) ~30 άτομα
Διαχείρηση Έργων Πληροφορικής (10/5/10) ~ 15 άτομα
Ασφαλεια Πληροφοριακών Συστημάτων (10/5/10) ~25 άτομα
Δίκτυα Υπολογιστών (11/5/10) ~ 11 άτομα
Λειτουργικά (11/5/10) Ξυλωμένος ~ 30 άτομα
Τεχνολογία Λογισμικού (11/05/2010), ~40 άτομα
Εφαρμοσμένες Πιθανότητες και Στατιστική (12/05/2010) ~15 άτομα
Ανάπτυξη Εφαρμογών Πληροφοριακών Συστημάτων (17/05/2010) ~12 άτομα
Αυτόματα και πολυπλοκότητα, σήμερα ~60 άτομα
Ασφάλεια Πληροφοριακών Συστημάτων ~45 άτομα
Βασεων Δεδομένων Α-Λ
Ειδικά Αλγορίθμων - 5 άτομα
Θεωρία Πληροφορίας - 3 προπτυχιακοί
ειδικα θέματα επιχειρησιακης ερευνας ~30 ατομα
μεταγλωττιστες ~25 ατομα
Aσφάλεια Δικτύων ~10 άτομα
Βάσεις Δεδομένων Μ-Ω ~20 άτομα
Τεχνητή Νοημοσύνη ~15 άτομα
Ειδικά Θέματα Διακριτών -8 άτομα
Αλγόριθμοι ~ 25 άτομα
Θεωρία Παιγνίων και Αποφάσεων (18/05/2010) 13 άτομα
For science. You monster.
User avatar
Zifnab
Venus Former Team Member
Posts: 7581
Joined: Tue Nov 15, 2005 2:42 am
Academic status: MSc
Gender:
Location: Connecticut
Contact:

Re: Αξιολόγηση Πληροφορικής ΑΣΟΕΕ

Post by Zifnab » Sat May 22, 2010 12:30 pm

Σε ποιά μαθήματα δεν έχει γίνει αξιολόγηση?

Ένα από αυτά είναι οι Τεχνολογίες στον Παγκόσμιο Ιστό αν δεν κάνω λάθος!
User avatar
enum21
Venus Former Team Member
Posts: 5436
Joined: Mon Feb 16, 2009 9:06 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Underworld

Re: Αξιολόγηση Πληροφορικής ΑΣΟΕΕ

Post by enum21 » Sun May 23, 2010 11:55 am

Zifnab wrote:Σε ποιά μαθήματα δεν έχει γίνει αξιολόγηση?

Ένα από αυτά είναι οι Τεχνολογίες στον Παγκόσμιο Ιστό αν δεν κάνω λάθος!
Αρχιτεκτονική,Λογιστική,Java 2,Σχεδίαση,Υπολογιστικά..
User avatar
proskopos
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2808
Joined: Tue Dec 18, 2007 4:01 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Στα φεγγάρια του Πλάνταρ...
Contact:

Re: Αξιολόγηση Πληροφορικής ΑΣΟΕΕ

Post by proskopos » Sun May 23, 2010 12:03 pm

Υπολογιστηκά στο τμήμα του κ. Βασσάλου έχει γίνει αξιολόγηση εδώ και μέρες...
Extreme Makeover... Mind edition...
3,6 μαθήματα/εξεταστική....
Image
User avatar
enum21
Venus Former Team Member
Posts: 5436
Joined: Mon Feb 16, 2009 9:06 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Underworld

Re: Αξιολόγηση Πληροφορικής ΑΣΟΕΕ

Post by enum21 » Sun May 23, 2010 12:06 pm

Μαθηματικα 2
Υπολογισιμότητα
Λογιστικά Πληροφοριακά Συστήματα (7/5/10) ~30 άτομα
Διαχείρηση Έργων Πληροφορικής (10/5/10) ~ 15 άτομα
Ασφαλεια Πληροφοριακών Συστημάτων (10/5/10) ~25 άτομα
Δίκτυα Υπολογιστών (11/5/10) ~ 11 άτομα
Λειτουργικά (11/5/10) Ξυλωμένος ~ 30 άτομα
Τεχνολογία Λογισμικού (11/05/2010), ~40 άτομα
Εφαρμοσμένες Πιθανότητες και Στατιστική (12/05/2010) ~15 άτομα
Ανάπτυξη Εφαρμογών Πληροφοριακών Συστημάτων (17/05/2010) ~12 άτομα
Αυτόματα και πολυπλοκότητα, σήμερα ~60 άτομα
Ασφάλεια Πληροφοριακών Συστημάτων ~45 άτομα
Βασεων Δεδομένων Α-Λ
Ειδικά Αλγορίθμων - 5 άτομα
Θεωρία Πληροφορίας - 3 προπτυχιακοί
ειδικα θέματα επιχειρησιακης ερευνας ~30 ατομα
μεταγλωττιστες ~25 ατομα
Aσφάλεια Δικτύων ~10 άτομα
Βάσεις Δεδομένων Μ-Ω ~20 άτομα
Τεχνητή Νοημοσύνη ~15 άτομα
Ειδικά Θέματα Διακριτών -8 άτομα
Αλγόριθμοι ~ 25 άτομα
Θεωρία Παιγνίων και Αποφάσεων ~ 13 άτομα
Υπολογιστικά
Java 2 ~ 7 άτομα
Αρχιτεκτονική ~ 18 άτομα
Τεχνολογίες και Προγραμματισμός Εφαρμογών στον Ιστό
updated!

thx για την ενημέρωση proskope & bikk & gasparosoft & Zifnab! :)
Post Reply

Return to “Τμήμα - Πανεπιστήμιο”