nachos wrote:
- Spoiler: εμφάνιση/απόκρυψη
- Spoiler: εμφάνιση/απόκρυψη
nachos wrote:
- Spoiler: εμφάνιση/απόκρυψη
Ακριβως για αυτο το λόγο υπάρχουν τόσες αντιδράσεις.Αν η εργασια είχε ποσοστό >=60% και εγκαιρη ενημερωση για την φυση της εργασιας,δεν θα υπηρχαν τοσες αντιδρασεις.nachos wrote:
Συμφωνώ σε αυτό που λες για τη διαβάθμιση, αλλά μη ξεχνάς ότι αυτή περιλαμβάνει και βαθμούς < 5, ήτοι μη πρσβάσιμους, που καταφέρνουν να ξεχωρίζουν το επίπεδο των φοιτητών εξίσου καλά. Όσο δε για το ακραίο του μέτρου, κάνεις λάθος αφου εφαρμόζεται κατά κόρον, απλά με διαφορετικό τρόπο. Τσέκαρε να δεις πόσα μαθήματα έχουν κολοσσιαία προγραμματιστικά projects, με βαθμό συμμετοχής στην τελική βαθμολογία >= 60%. Πράγμα που κατουσίαν σημαίνει πως αποτυχία παράδοσης εργασίας συνεπάγεται αποτυχία στο μάθημα. Η προτοτυπία απλά στη συγκεκριμένη περίπτωση, είναι πως ο διδάσκων κράτησε και την πίτα ολόκληρη, και το σκύλο χορτάτο.
.
Αυτό είναι αποτυχία των φοιτητών όχι του συστήματος διδασκαλίας.Αλλά βέβαια όταν οι άλλοι σπάνε τα μούτρα τους και ο χ,ψ αρχικά θα πάρει έτοιμη την εργασία της java1 από κάποια παράταξη , μετά θα φορτωθεί σε κάποιον "καλό" για την εργασία της java2 , μετά θα αφήσει την εργασία δομές και πάει λέγοντας καταλήγει να βλέπει από το 3ο έτος και μετά κάθε project ως βουνό.Και φυσικά πληρώνει.Δεν είναι αποτυχία του συστήματος αυτή , είναι η τιμωρία του φυγόπονου που έμαθε στα φροντιστήρια του λυκείου και νομίζει ότι μια ζωή θα παίρνει μασημένη τροφή.Αμ δε...v for vendetta wrote:.Οσο για το συστημα διδασκαλιας,καντε μια ερευνα για το πόσα εξωσχολικα φροντιστηρια εχουν ενσωματωσει μαθηματα ΟΠΑ(προσφορα-ζητηση) και ποσες αφίσες υπαρχουν στη σχολη που αναλαμβανουν εργασιες φοιτητων...
Επακριβώς η εικόνα όχι μόνο της πληροφορικής ασοεε, αλλά του ελληνικού πανεπιστημίου γενικότερα.ja_the_invincible wrote:Αυτό είναι αποτυχία των φοιτητών όχι του συστήματος διδασκαλίας.Αλλά βέβαια όταν οι άλλοι σπάνε τα μούτρα τους και ο χ,ψ αρχικά θα πάρει έτοιμη την εργασία της java1 από κάποια παράταξη , μετά θα φορτωθεί σε κάποιον "καλό" για την εργασία της java2 , μετά θα αφήσει την εργασία δομές και πάει λέγοντας καταλήγει να βλέπει από το 3ο έτος και μετά κάθε project ως βουνό.Και φυσικά πληρώνει.Δεν είναι αποτυχία του συστήματος αυτή , είναι η τιμωρία του φυγόπονου που έμαθε στα φροντιστήρια του λυκείου και νομίζει ότι μια ζωή θα παίρνει μασημένη τροφή.Αμ δε...v for vendetta wrote:.Οσο για το συστημα διδασκαλιας,καντε μια ερευνα για το πόσα εξωσχολικα φροντιστηρια εχουν ενσωματωσει μαθηματα ΟΠΑ(προσφορα-ζητηση) και ποσες αφίσες υπαρχουν στη σχολη που αναλαμβανουν εργασιες φοιτητων...
ναι αλλά υπάρχει πάντα και η επιλογή, το ότι πέρασε κάποιος σε μια σχολή που δεν του αρέσει δεν σημαίνει ότι πρέπει και να μείνει, έχει πλέον την δυνατότητα(ως πια ενήλικος) να αλλάξει, να ξαναδώσει εξετάσεις, δεν υποχρεώνουν κανένα να μείνει.Το ξέρω πολύ καλά γιατί εμένα αυτή η σχολή ήταν η 9η επιλογή μου, αλλά αφού μπήκαμε στο χορό χορέψαμε.dimitra13 wrote:Αυτη η ατάκα οτι κ καλα μπλα μπλα όσοι είναι σε αυτη τη σχολή κ δε μπορούν να ανταπεξέλθουν καλό είναι να σκεφτούν αν κάναν σωστή επιλογή που πέρασαν σε αυτο το τμήμα μπλα μπλα μπλα, πρέπει πραγματικά να σταματήσει...ναιιι οοοκει..με το σύστημα των πανελληνίων δε περάσαμε όλοι στο τμήμα των ονείρων μας!!γουοου..σοκινγκ νιους!
++ αλλά σκληρός.ala_mages wrote:ναι αλλά υπάρχει πάντα και η επιλογή, το ότι πέρασε κάποιος σε μια σχολή που δεν του αρέσει δεν σημαίνει ότι πρέπει και να μείνει, έχει πλέον την δυνατότητα(ως πια ενήλικος) να αλλάξει, να ξαναδώσει εξετάσεις, δεν υποχρεώνουν κανένα να μείνει.Το ξέρω πολύ καλά γιατί εμένα αυτή η σχολή ήταν η 9η επιλογή μου, αλλά αφού μπήκαμε στο χορό χορέψαμε.dimitra13 wrote:Αυτη η ατάκα οτι κ καλα μπλα μπλα όσοι είναι σε αυτη τη σχολή κ δε μπορούν να ανταπεξέλθουν καλό είναι να σκεφτούν αν κάναν σωστή επιλογή που πέρασαν σε αυτο το τμήμα μπλα μπλα μπλα, πρέπει πραγματικά να σταματήσει...ναιιι οοοκει..με το σύστημα των πανελληνίων δε περάσαμε όλοι στο τμήμα των ονείρων μας!!γουοου..σοκινγκ νιους!
Όταν κάποιος αποφασίζει να μείνει σε μια σχολή οφείλει να σεβαστεί την επιστήμη που σπουδάζει και να ακολουθήσει το πρόγραμμα σπουδών ότι αυτό και να είναι. Ότι κάνουμε στην σχολή από θέμα προγραμματισμού είναι όοοοτι πιο minimum ζητάνε έξω για δουλειά, η σχολή είναι υποχρεωμένη να σου δώσει κατευθύνσεις και ΟΧΙ να σε πιάσει από το χεράκι και να σου μάθει προγραμματισμό κτλ. Καλός ή κακός αν κάτι πρέπει να μάθουμε πρέπει να το μάθουμε κατά κύριο λόγο μόνοι μας και σε συνεργασία συμφοιτητών μας που έχουμε κοινά ενδιαφέροντα, αυτός είναι και ο πρωταρχικός ρόλος του πανεπιστημίου να σε κάνει να μαθαίνεις μόνος σου όταν κάποιος σου δίνει υλικό και κατευθύνσεις. Σαφώς και κάποια μαθημάτα είναι ψιλοαποτυχία,καθαρά λόγο του διδάσκοντα, αλλά αυτό δεν αλλάζει κάτι στην υπάρχουσα κατάσταση.
Δεν έχω δει κάποιο που να γνωρίζει αρκετά πράγματα πάνω σε πληροφορική να μου πει "ξέρεις αυτή η σχολή μου έμαθε πολλά κτλ κτλ" ΟΧΙ από την σχολή δέχεσαι ερεθίσματα τα οποία οφείλεις να εκμεταλλευτείς, η υπόλοιπη δουλειά που θα σε κάνει καλό σε αυτό που κάνεις(aka προγραμματισμό) πρέπει να γίνει από τον καθένα ξεχωριστα και όχι από τα μαθήματα και τους διδάσκοντες. Είναι αυτό που λέει παραπάνω ο ja_the_invincible δεν μπορούμε μια ζωή να περιμένουμε μασημένη τροφή
@dimitra13 δεν αναφέρομαι σε εσένα προσωπικά () απλά βρήκα αφορμή με το post σου
OK..περάσαμε στη σχολή και εφόσον δεν έχουμε τη δυνατότητα να ξαναδώσουμε ή να σπουδάσουμε έξω κάτι άλλο θα το παλέψουμε όσο μπορούμε..ala_mages wrote: ναι αλλά υπάρχει πάντα και η επιλογή, το ότι πέρασε κάποιος σε μια σχολή που δεν του αρέσει δεν σημαίνει ότι πρέπει και να μείνει, έχει πλέον την δυνατότητα(ως πια ενήλικος) να αλλάξει, να ξαναδώσει εξετάσεις, δεν υποχρεώνουν κανένα να μείνει.Το ξέρω πολύ καλά γιατί εμένα αυτή η σχολή ήταν η 9η επιλογή μου, αλλά αφού μπήκαμε στο χορό χορέψαμε.
Και πολύ καλά έκανες εσυ που είχες τη δυνατότητα να ξαναδώσεις!Ποιος είπε οτι δεν ενδιαφέρεται να μάθει απο μόνος του?Το μόνο που λέω είναι πως όσοι τα βρίσκουν πιο σκούρα απο άλλους δε χρειάζεται να μειώνονται..Εσυ έφτασες σε αυτους που τα χουν παρατήσει για τα καλά?Όλοι όσοι μιλάμε εδώ έστω και λίγο ασχολιόμαστε....chriskin wrote:εγω ξερω, παντως, οτι στην πρωτη σχολη που περασα δεν μπηκα στο χορο, ξαναδωσα και ηρθα ασοεε.
το αναλογο θα μπορουσε να ειχε κανει και καποιος που περασε "κατα λαθος" πληροφορικη και δεν ενδιαφερεται να μαθει μονος του 2-3 πραγματα.
Αν αναφέρεσαι στο ποστ μου καλά θα κάνεις να βάζειςdimitra13 wrote:Αυτη η ατάκα οτι κ καλα μπλα μπλα όσοι είναι σε αυτη τη σχολή κ δε μπορούν να ανταπεξέλθουν καλό είναι να σκεφτούν αν κάναν σωστή επιλογή που πέρασαν σε αυτο το τμήμα μπλα μπλα μπλα, πρέπει πραγματικά να σταματήσει...ναιιι οοοκει..με το σύστημα των πανελληνίων δε περάσαμε όλοι στο τμήμα των ονείρων μας!!γουοου..σοκινγκ νιους!
για να ξέρω άμα κράζω σωστά.
Ναι για μένα όχι μόνο στο τμήμα αλλά στο πανεπιστήμιο γενικά δεν έχεις θέση άμα η επιδίωξή σου είναι να πάρεις πτυχίο πλαγίως.Πρώτον γιατί υποτίθεται ότι υποβάλλεις τον εαυτό σου σε αυτή την ταλαιπωρία για να αποκτήσεις ικανότητες που θα σε βοηθήσουν να εργαστείς αποτελεσματικά.Άρα το να θάβουμε το πρόβλημα δεν είναι λύση εκτός και αν μετά το πτυχίο δεν σκοπεύεις να δουλέψεις ως programmer άρα καταλήγουμε στην αρχική πρόταση ότι βρίσκεσαι σε λάθος μέρος.Δεύτερον γιατί είναι τουλάχιστον ξιπασμένο να προσπαθείς να τελειώσεις με αυτό το τρόπο και να αναγνωρίζεσαι εξ ίσου με κάποιον που φτύνει αίμα και δεν έχει ζήσει την φοιτητική του ζωάρα όπως άλλοι.
Το γιατί δήλωσες μία σχολή που δεν σου αρέσει είναι δικό σου θέμα.Με 17.000 + μόρια υπάρχουν ένα σωρό σχολές και κλάδοι να μπεις αλλά βλέπεις μετράει πιο πολύ να κάνεις μούρη γιατί μπήκες ασοεε παρά να μπεις κάπου που πραγματικά σου αρέσει.Δεν το θεωρώ δικαιολογία , είσαι άλλωστε 18 χρονών ενήλικος άνθρωπος και γνωρίζεις ότι μπαίνεις σε μία σχολή που θα σε ξενερώσει αν δεν έχεις την διάθεση να καείς με τις ώρες στο Pc.Ακόμα όμως κι να κάνεις το λάθος αφού μπήκες προσπάθησε να είσαι αξιοπρεπής όχι να πάρεις πτυχίο κλέβοντας.Γιατί άλλοι συνάδελφοί σου δεν έχουν καν την δυνατότητα να ονειρευτούν τα λεφτά για φροντιστηριάκι και την παλεύουν δουλεύοντας - εδώ κολλάει και το "πενία τέχνας κατεργάζεται".
Αφήστε τα λουλούδια να ανθίσουν.enum21 wrote:Παρακαλώ μείνετε on-topic.
Κλαίω. Αλήθεια.necrofear_13 wrote:Αφήστε τα λουλούδια να ανθίσουν.enum21 wrote:Παρακαλώ μείνετε on-topic.
Αφήστε τα λουλούδια να ανθίσουν.
n.p.++ja_the_invincible wrote:Αν αναφέρεσαι στο ποστ μου καλά θα κάνεις να βάζειςdimitra13 wrote:Αυτη η ατάκα οτι κ καλα μπλα μπλα όσοι είναι σε αυτη τη σχολή κ δε μπορούν να ανταπεξέλθουν καλό είναι να σκεφτούν αν κάναν σωστή επιλογή που πέρασαν σε αυτο το τμήμα μπλα μπλα μπλα, πρέπει πραγματικά να σταματήσει...ναιιι οοοκει..με το σύστημα των πανελληνίων δε περάσαμε όλοι στο τμήμα των ονείρων μας!!γουοου..σοκινγκ νιους!
για να ξέρω άμα κράζω σωστά.
Ναι για μένα όχι μόνο στο τμήμα αλλά στο πανεπιστήμιο γενικά δεν έχεις θέση άμα η επιδίωξή σου είναι να πάρεις πτυχίο πλαγίως.Πρώτον γιατί υποτίθεται ότι υποβάλλεις τον εαυτό σου σε αυτή την ταλαιπωρία για να αποκτήσεις ικανότητες που θα σε βοηθήσουν να εργαστείς αποτελεσματικά.Άρα το να θάβουμε το πρόβλημα δεν είναι λύση εκτός και αν μετά το πτυχίο δεν σκοπεύεις να δουλέψεις ως programmer άρα καταλήγουμε στην αρχική πρόταση ότι βρίσκεσαι σε λάθος μέρος.Δεύτερον γιατί είναι τουλάχιστον ξιπασμένο να προσπαθείς να τελειώσεις με αυτό το τρόπο και να αναγνωρίζεσαι εξ ίσου με κάποιον που φτύνει αίμα και δεν έχει ζήσει την φοιτητική του ζωάρα όπως άλλοι.
Το γιατί δήλωσες μία σχολή που δεν σου αρέσει είναι δικό σου θέμα.Με 17.000 + μόρια υπάρχουν ένα σωρό σχολές και κλάδοι να μπεις αλλά βλέπεις μετράει πιο πολύ να κάνεις μούρη γιατί μπήκες ασοεε παρά να μπεις κάπου που πραγματικά σου αρέσει.Δεν το θεωρώ δικαιολογία , είσαι άλλωστε 18 χρονών ενήλικος άνθρωπος και γνωρίζεις ότι μπαίνεις σε μία σχολή που θα σε ξενερώσει αν δεν έχεις την διάθεση να καείς με τις ώρες στο Pc.Ακόμα όμως κι να κάνεις το λάθος αφού μπήκες προσπάθησε να είσαι αξιοπρεπής όχι να πάρεις πτυχίο κλέβοντας.Γιατί άλλοι συνάδελφοί σου δεν έχουν καν την δυνατότητα να ονειρευτούν τα λεφτά για φροντιστηριάκι και την παλεύουν δουλεύοντας - εδώ κολλάει και το "πενία τέχνας κατεργάζεται".