Μην διαβάζεις ότι θέλεις....Vag_plir wrote:ΑΌσο για την σφραγίδα του συλλόγου αυτή τη στιγμή την έχει η ΠΚΣ αν και βλέπω σύντομα να αλλάζει χέρια καθώς δεν την χρησιμοποιεί σωστά αλλά για το δικό της συμφέρον.
Κατάληψη
- Theofaman
- Mbyte level
- Posts: 984
- Joined: Sat Sep 24, 2005 1:07 am
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Running from the weak side to the low post
Μα σε αυτό συμφωνώ αλλα ανέφερες το εξήςVag_plir wrote:Μην διαβάζεις ότι θέλεις....Vag_plir wrote:ΑΌσο για την σφραγίδα του συλλόγου αυτή τη στιγμή την έχει η ΠΚΣ αν και βλέπω σύντομα να αλλάζει χέρια καθώς δεν την χρησιμοποιεί σωστά αλλά για το δικό της συμφέρον.
και από την στιγμή που, όπως και εσύ λες, δεν την χρησιμοποιεί σωστα αποφασίζει για όλο τον σύλλογο όπως έγινε και την προηγούμενη εβδομάδα.Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι αποφασίζει η ΠΚΣ για όλο τον σύλλογο...
Theo(pame na)fam(e mprizoles)an!
- MiRacLe^f
- Kilobyte level
- Posts: 178
- Joined: Tue May 31, 2005 10:38 pm
- Academic status: N>4
- Location: ALAMPRA, CYPRUS
Από όλα αυτά που ανάφερερθηκαν πιο πάνω που γίνονται στον κόσμο αλλά και στην Ασοεε πιστεύει κάποιος από όλους ότι με την κατάληψη στην Ασοεε θα λυθεί το πρόβλημα της Παιδείας, το πρόβλημα της ανισότητας(*estrngd wrote:φρίκη... ο φόβος μην χαθεί η εξεταστική... τι είναι αυτό ρε γαμώτο; σε κάτι τέτοια πατάνε και μας κάνουν ότι θέλουν... Η μόρφωση, η γνώση, η ελευθερία, ανήκει ΣΕ ΟΛΟΥΣ και δεν μας την προσφέρουν... Καριερίστες είστε αξιολύπητοι... Άνθρωποι βασανίζονται \ απαγάγωνται, φυλακίζονται, αλλά και η παιδεία παράγει όλο και πιο δυνατά ρομποτάκια ενός οργουελικού συστήματος...
Τώρα μόνο τα ρομπότ αυτής της γαμ**** εκπαίδευσης και οι λεφτάδες, ή τα βύσματα, ή οι γλύφτες θα σπουδάσουν....
Κι εσείς, γνήσιοι φοιτητές που ονειρεύστε μια θεσούλα διευθυντή, manager, πληροφορικού σχεδιαστή και λοιπά, είστε αξιολύπητοι! Αυτή η κολοσχολή, η ΑΣΟΕΕ, με τα γκλαμουράτα πάρτυ των κομματικών ενώ οι κυβερνώντες αλωνίζουν, μιλάει για την μαλα**α το άσυλο και την εξεταστική...
Ρε παιδιά, είστε για κλάματα.... Ένα φοβισμένο ανθρωπάκι είστε... επιστήμονες της κλάψας...
(ένας φοιτητής 2ν, που ναι, αν γινόταν εξεταστική θα τελείωνε.)
ΥΓ.: Όσοι θεωρούν τον λόγο μου άσχημο, ας ανοίξουν κανά βιβλίο της αΣΟΕΕ περί management ή ινφορματιον σιστεμσ εκεί τα σκατ* είναι ιλουστρασιόν!
George Orwell)«Όλα τα ζώα είναι ίσα, αλλά κάποια ζώα είναι περισσότερο ίσα από τα άλλα.»
Η Φάρμα των Ζώων
,το πρόβλημα του ασύλου κτλ κτλ ;
Τα ρομποτακια αυτές τις ώρες συνήθως φορτίζονται
και δεν νομίζω να είναι σε θέση να κρίνει κανείς τι ονειρεύεται ο καθένας.
Επίσης αυτοί που είναι για κλάματα είναι όσοι πιστεύουν ότι με το να ανοίγουν το στόμα τους και να εκστομίζουν ότι τους κατέβει (ευτυχώς υπάρχουν και γνωστικοί ακόμη)
για να δείξουν την αυτοθυσία τους
π.χ χάνοντας την ευκαιρία να πάρουν το πτυχίο
ή και ότι μπορεί να προβάλλει κάποιος ως επιχείρημα για να περάσει η "δική" του απαίτηση,
ότι μπορούν με μια κατάληψη ή μια απεργία
να διεκδικήσουν ένα καλύτερο κόσμο!
Αυτές είναι αυταπάτες και γελοιότητες
Ο ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΜΑΣ ΜΕ ΤΗΝ
ΦΥΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΝΑ
ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΜΕ
ΦΥΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΝΑ
ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΜΕ
- MiRacLe^f
- Kilobyte level
- Posts: 178
- Joined: Tue May 31, 2005 10:38 pm
- Academic status: N>4
- Location: ALAMPRA, CYPRUS
Αυταπάτη σημαίνει πλάνη, εσφαλμένη αντίληψηVag_plir wrote:Αυταπάτη είναι η πίστη στην νίκη χωρίς αγώνα.
Πρέπει να διαχωρίσεις την έννοια "ρεαλισμός" με την έννοια "μοιρολατρισμός"
ενώ μοιρολατρία σημαίνει πίστη ότι όλα ελέγχονται
από μια ανώτερη δύναμη και κατεπέκταση στο θέμα
μας δεν μπορούν να αλλάξουν.
Όλα μπορούν να αλλάξουν αλλά με τις σωστές ενέργειες, εγω είπα πως η κατάληψη δεν είναι ο σωστός τρόπος.
Τον μοιρολατρισμό που τον διέκρινες?
Ο ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΜΑΣ ΜΕ ΤΗΝ
ΦΥΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΝΑ
ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΜΕ
ΦΥΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΝΑ
ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΜΕ
-
- Venus Former Team Member
- Posts: 7561
- Joined: Thu Oct 27, 2005 1:43 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Boston, MA
Για πρόσεχε λίγο τους χαρακτηρισμούς σου λέω εγώ...γιατί τελικά, όσοι καατκρίνουν είναι αυτοί που στο μέλλον ακολουθούν αυτό που κατέκριναν στο παρελθόν ...*estrngd wrote:φρίκη... ο φόβος μην χαθεί η εξεταστική... τι είναι αυτό ρε γαμώτο; σε κάτι τέτοια πατάνε και μας κάνουν ότι θέλουν... Η μόρφωση, η γνώση, η ελευθερία, ανήκει ΣΕ ΟΛΟΥΣ και δεν μας την προσφέρουν... Καριερίστες είστε αξιολύπητοι... Άνθρωποι βασανίζονται \ απαγάγωνται, φυλακίζονται, αλλά και η παιδεία παράγει όλο και πιο δυνατά ρομποτάκια ενός οργουελικού συστήματος...
Τώρα μόνο τα ρομπότ αυτής της γ******ς εκπαίδευσης και οι λεφτάδες, ή τα βύσματα, ή οι γλύφτες θα σπουδάσουν....
Κι εσείς, γνήσιοι φοιτητές που ονειρεύστε μια θεσούλα διευθυντή, manager, πληροφορικού σχεδιαστή και λοιπά, είστε αξιολύπητοι! Αυτή η κ***σχολή, η ΑΣΟΕΕ, με τα γκλαμουράτα πάρτυ των κομματικών ενώ οι κυβερνώντες αλωνίζουν, μιλάει για την μ*****α το άσυλο και την εξεταστική...
Ρε παιδιά, είστε για κλάματα.... Ένα φοβισμένο ανθρωπάκι είστε... επιστήμονες της κλάψας...
(ένας φοιτητής 2ν, που ναι, αν γινόταν εξεταστική θα τελείωνε.)
ΥΓ.: Όσοι θεωρούν τον λόγο μου άσχημο, ας ανοίξουν κανά βιβλίο της αΣΟΕΕ περί management ή ινφορματιον σιστεμσ εκεί τα σ***ά είναι ιλουστρασιόν!

Όπως επίσης ανήκει σε ΟΛΟΥΣ το δικαίωμα να διαφωνούμε με την ιδέα της κατάληψης ή ακόμα και με αυτά που αυτή υπερασπίζεται και γι'αυτόν ακριβώς το λόγο να θεωρούμε οτί η κατάληψη είναι αυτή που μας στερεί το δικαίωμα στη "μόρφωση, στη γνώση και στην ελευθερία".*estrngd wrote:Η μόρφωση, η γνώση, η ελευθερία, ανήκει ΣΕ ΟΛΟΥΣ και δεν μας την προσφέρουν...
Μήπως για σένα έχουμε όλοι το δικαίωμα της γνώμης μας αρκεί να είναι ίδια με τη δική σου;*estrngd wrote: Κι εσείς, γνήσιοι φοιτητές που ονειρεύστε μια θεσούλα διευθυντή, manager, πληροφορικού σχεδιαστή και λοιπά, είστε αξιολύπητοι!
Ε βέβαια η κατάληψη της ΑΣΟΕΕ θα παίξει καθοριστικό ρόλο στο να σταματήσουν οι άνθρωποι να "βασανίζονται \ απαγάγωνται, φυλακίζονται"!*estrngd wrote:Άνθρωποι βασανίζονται \ απαγάγωνται, φυλακίζονται, αλλά και η παιδεία παράγει όλο και πιο δυνατά ρομποτάκια ενός οργουελικού συστήματος...
Αλήθεια γιατί επέλεξες να σπουδάσεις σε μια "κολοσχολή, με τα γκλαμουράτα πάρτυ των κομματικών" όπως η ΑΣΟΕΕ με "γνήσιους φοιτητές που ονειρεύονται μια θεσούλα διευθυντή, manager, πληροφορικού σχεδιαστή και λοιπά"; Αν δε σε εκφράζει η σχολή, και δεν θες μια αντίστοιχη θέση εργασίας, είχες σίγουρα πολλές επιλογές και μπορούσες να επιλέξεις κάτι αλλό.*estrngd wrote:Αυτή η κολοσχολή, η ΑΣΟΕΕ, με τα γκλαμουράτα πάρτυ των κομματικών ενώ οι κυβερνώντες αλωνίζουν, μιλάει για την μαλα**α το άσυλο και την εξεταστική...
- SpUga5
- Kilobyte level
- Posts: 227
- Joined: Wed Nov 23, 2005 9:10 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Πέρα από τα πολλά λόγια και τις συζητήσεις μεταξύ φοιτητών υπέρ-κατά της κατάληψης ελπίζω ότι αύριο όλοι, άσχετα με το τι υποστηρίζουν, πρέπει να παερευρεθούν στη Γ.Σ για να παρθεί μια απόφαση που θα αντικατοπτρίζει την θέση των φοιτητών, η οποία άσχετα με το αν μας εκφράζει ή όχι προσωπικά, θα πρέπει να γίνει σεβαστή αρκεί να εκφράζει τη πλειοψηφία των φοιτητών...
Και κάτι άλλο, όσοι θα πάτε σχολή άυριο , τα τρόλλευ και τα ταξί έχουν απεργία...
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=244
Και κάτι άλλο, όσοι θα πάτε σχολή άυριο , τα τρόλλευ και τα ταξί έχουν απεργία...

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=244
- PASCAL
- Wow! Terabyte level
- Posts: 3587
- Joined: Wed Nov 23, 2005 10:58 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Για όσους ενδιαφέρονται να διαβάσουν ολόκληρο το κείμενο του πορίσματος του ΕΣΥΠ σε αυτή τη σελίδα (3η του φόρουμ) θα βρουν ένα ζιπάκι με το αντίστοιχο pdf μέσα.
http://www.forums.gr/showthread.php?s=0 ... genumber=3
Όσοι το διαβάσουν θα καταλάβουν πολλά από αυτά που συμβαίνουν γύρω τους...
http://www.forums.gr/showthread.php?s=0 ... genumber=3
Όσοι το διαβάσουν θα καταλάβουν πολλά από αυτά που συμβαίνουν γύρω τους...
Αυτή η ψευτοκουλτούρα θα σε φάει... όσα δε φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια. Κάτσε εσυ λοιπόν στα παγκάκια να φιλοσοφείς όσο εμείς θα αποκτάμε κάποιο νόημα στην ζωή μας ενώ εσύ θα κλαις γιατι γεννήθηκες σε λάθος δεκαετία.*estrngd wrote:φρίκη... ο φόβος μην χαθεί η εξεταστική... τι είναι αυτό ρε γαμώτο; σε κάτι τέτοια πατάνε και μας κάνουν ότι θέλουν... Η μόρφωση, η γνώση, η ελευθερία, ανήκει ΣΕ ΟΛΟΥΣ και δεν μας την προσφέρουν... Καριερίστες είστε αξιολύπητοι... Άνθρωποι βασανίζονται \ απαγάγωνται, φυλακίζονται, αλλά και η παιδεία παράγει όλο και πιο δυνατά ρομποτάκια ενός οργουελικού συστήματος...
Τώρα μόνο τα ρομπότ αυτής της γ******ς εκπαίδευσης και οι λεφτάδες, ή τα βύσματα, ή οι γλύφτες θα σπουδάσουν....
Κι εσείς, γνήσιοι φοιτητές που ονειρεύστε μια θεσούλα διευθυντή, manager, πληροφορικού σχεδιαστή και λοιπά, είστε αξιολύπητοι! Αυτή η κολοσχολή, η ΑΣΟΕΕ, με τα γκλαμουράτα πάρτυ των κομματικών ενώ οι κυβερνώντες αλωνίζουν, μιλάει για την μαλα**α το άσυλο και την εξεταστική...
Ρε παιδιά, είστε για κλάματα.... Ένα φοβισμένο ανθρωπάκι είστε... επιστήμονες της κλάψας...
(ένας φοιτητής 2ν, που ναι, αν γινόταν εξεταστική θα τελείωνε.)
ΥΓ.: Όσοι θεωρούν τον λόγο μου άσχημο, ας ανοίξουν κανά βιβλίο της αΣΟΕΕ περί management ή ινφορματιον σιστεμσ εκεί τα σκατ* είναι ιλουστρασιόν!
Οσο για αυτά που πρεσβεύεις περι ελευθερίες κτλ το είδαμε που κλείσατε την σχολή με το έτσι θέλω. Τέλος αμα δε σου αρέσει το σύστημα να μην έδινες πανελλήνιες να πέρναγε κανένας άλλος στην θέση σου που θα αν μη τη άλλο θα γούσταρε. Απο τον τρόπο παντως που μιλάς και αναπτυσεις τις αποψεις σου δίχνεις πως πιστεύεις αυτά που πιστεύεις
Last edited by fotisaueb on Mon May 29, 2006 12:12 am, edited 1 time in total.
- PASCAL
- Wow! Terabyte level
- Posts: 3587
- Joined: Wed Nov 23, 2005 10:58 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Πρώτον όχι βρισιές και δεύτερον όχι όλοι στο ίδιο τσουβάλι.*estrngd wrote:φρίκη... ο φόβος μην χαθεί η εξεταστική... τι είναι αυτό ρε γαμώτο; σε κάτι τέτοια πατάνε και μας κάνουν ότι θέλουν... Η μόρφωση, η γνώση, η ελευθερία, ανήκει ΣΕ ΟΛΟΥΣ και δεν μας την προσφέρουν... Καριερίστες είστε αξιολύπητοι... Άνθρωποι βασανίζονται \ απαγάγωνται, φυλακίζονται, αλλά και η παιδεία παράγει όλο και πιο δυνατά ρομποτάκια ενός οργουελικού συστήματος...
Τώρα μόνο τα ρομπότ αυτής της γ******ς εκπαίδευσης και οι λεφτάδες, ή τα βύσματα, ή οι γλύφτες θα σπουδάσουν....
Κι εσείς, γνήσιοι φοιτητές που ονειρεύστε μια θεσούλα διευθυντή, manager, πληροφορικού σχεδιαστή και λοιπά, είστε αξιολύπητοι! Αυτή η κολοσχολή, η ΑΣΟΕΕ, με τα γκλαμουράτα πάρτυ των κομματικών ενώ οι κυβερνώντες αλωνίζουν, μιλάει για την μαλα**α το άσυλο και την εξεταστική...
Ρε παιδιά, είστε για κλάματα.... Ένα φοβισμένο ανθρωπάκι είστε... επιστήμονες της κλάψας...
(ένας φοιτητής 2ν, που ναι, αν γινόταν εξεταστική θα τελείωνε.)
ΥΓ.: Όσοι θεωρούν τον λόγο μου άσχημο, ας ανοίξουν κανά βιβλίο της αΣΟΕΕ περί management ή ινφορματιον σιστεμσ εκεί τα σκατ* είναι ιλουστρασιόν!
- Fairy
- Gbyte level
- Posts: 1733
- Joined: Tue Jan 24, 2006 4:48 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♀
- Location: Mairyland Park
Διάβασα το πόρισμα, από το link που παρατέθηκε πιο πάνω. Σαν γενικό σχόλιο - για να λέμε και του στραβού το δίκιο - έχω να πω ότι σε καμία περίπτωση δεν είναι όλο ένα μάτσο σκουπίδια. Έχει και κάποιες αξιόλογες προτάσεις, πχ.:
1) Αξιολόγηση των καθηγητών από τους φοιτητές στο κατά πόσο ήταν παρόντες, προετοιμασμένοι και κατανοητοί (παραγρ. 7.3) κατά το εξάμηνο. Αν αυτό εφαρμοστεί με καλή διάθεση κι όχι με εμπάθεια και τάσεις εκδίκησης πιστεύω θα βοηθούσε.)
2) Δημιουργία επιτροπών υποδοχής των πρωτοετών φοιτητών, ανεξαρτήτων των γραμματειών, για βοήθεια σε θέματα ενημέρωσης, εύρεσης στέγασης κτλ.
3) Κάποια μέτρα για μείωση του αριθμού φοιτητών στις αίθουσες διδασκαλίας (κάτι σαν χωρισμός σε γκρουπ, αν κατάλαβα καλά).
Και υπήρχαν και άλλες εύστοχες παρατηρήσεις.
Ωστόσο ήταν και κάτι σημεία, Παναγιά βοήθα!
Ειδικά οι παράγραφοι 5 και 8.4... Δεν παραθέτω κάτι, απλά σας προτρέπω να τις διαβάσετε για να ξέρουμε για τι μιλάμε... Τις διάβασα από τρεις φορές για να κλείσει το στόμα μου που έχασκε... Τα συμπεράσματα δικά σας.
Όσο για τις μαζικές κινητοποιήσεις, το παράδειγμα της Γαλλίας έδειξε ότι έχουν αποτέλεσμα. Το θέμα είναι αν έχουμε το ψυχικό σθένος να κάνουμε το Κέντρο κόλαση για κάτι βδομάδες. Και είναι άραγε ηθικό, από τη στιγμή που όχι απλά ενοχλούμε τους συμφοιτητές μας να κάνουν την εργασία τους στα εργαστήρια, αλλά και τον κοσμάκη να πάει στη δουλειά του; Κι αν οι γνωστοί άγνωστοι, που κάνουν βανδαλισμούς ακόμη και σε μία πορεία ειρήνης, δεν αμαυρώσουν την όλη προσπάθεια; Ούτε αυτή η προοπτική μου φαίνεται και πολύ σωστή... Ας δούμε τις εναλλακτικές. Εκτός από κατάληψη και πορεία τι άλλο λέτε να μένει, να στείλουμε γράμματα;;; Να κάτσουμε στα αυγά μας; Να μην συμμετάσχουμε στην Eurovision του χρόνου σε ένδειξη διαμαρτυρίας; Δεν ξέρω, ειλικρινά... Μοιάζει άλυτο το πρόβλημα... Ή τελοσπάντων σε καμιά περίπτωση δεν θα μείνουν όλοι ικανοποιημένοι. Για μένα το σωστό (αναπάντητο ως τώρα) ερώτημα είναι το εξής:
"Ποια είναι εκείνη η λύση, που μπορέι να έχει αποτέλεσμα, με τις ελάχιστες δυνατές απώλειες;"
1) Αξιολόγηση των καθηγητών από τους φοιτητές στο κατά πόσο ήταν παρόντες, προετοιμασμένοι και κατανοητοί (παραγρ. 7.3) κατά το εξάμηνο. Αν αυτό εφαρμοστεί με καλή διάθεση κι όχι με εμπάθεια και τάσεις εκδίκησης πιστεύω θα βοηθούσε.)
2) Δημιουργία επιτροπών υποδοχής των πρωτοετών φοιτητών, ανεξαρτήτων των γραμματειών, για βοήθεια σε θέματα ενημέρωσης, εύρεσης στέγασης κτλ.
3) Κάποια μέτρα για μείωση του αριθμού φοιτητών στις αίθουσες διδασκαλίας (κάτι σαν χωρισμός σε γκρουπ, αν κατάλαβα καλά).
Και υπήρχαν και άλλες εύστοχες παρατηρήσεις.
Ωστόσο ήταν και κάτι σημεία, Παναγιά βοήθα!

Όσο για τις μαζικές κινητοποιήσεις, το παράδειγμα της Γαλλίας έδειξε ότι έχουν αποτέλεσμα. Το θέμα είναι αν έχουμε το ψυχικό σθένος να κάνουμε το Κέντρο κόλαση για κάτι βδομάδες. Και είναι άραγε ηθικό, από τη στιγμή που όχι απλά ενοχλούμε τους συμφοιτητές μας να κάνουν την εργασία τους στα εργαστήρια, αλλά και τον κοσμάκη να πάει στη δουλειά του; Κι αν οι γνωστοί άγνωστοι, που κάνουν βανδαλισμούς ακόμη και σε μία πορεία ειρήνης, δεν αμαυρώσουν την όλη προσπάθεια; Ούτε αυτή η προοπτική μου φαίνεται και πολύ σωστή... Ας δούμε τις εναλλακτικές. Εκτός από κατάληψη και πορεία τι άλλο λέτε να μένει, να στείλουμε γράμματα;;; Να κάτσουμε στα αυγά μας; Να μην συμμετάσχουμε στην Eurovision του χρόνου σε ένδειξη διαμαρτυρίας; Δεν ξέρω, ειλικρινά... Μοιάζει άλυτο το πρόβλημα... Ή τελοσπάντων σε καμιά περίπτωση δεν θα μείνουν όλοι ικανοποιημένοι. Για μένα το σωστό (αναπάντητο ως τώρα) ερώτημα είναι το εξής:
"Ποια είναι εκείνη η λύση, που μπορέι να έχει αποτέλεσμα, με τις ελάχιστες δυνατές απώλειες;"

"Αν αυτό που έκανες χτες σου φαίνεται ακόμα μεγάλο, δεν έχεις κάνει αρκετά σήμερα."
- PASCAL
- Wow! Terabyte level
- Posts: 3587
- Joined: Wed Nov 23, 2005 10:58 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Ναι έχουν και καλές προτάσεις όπως αυτές που είπε η Fairy.
Παρτε όμως και τις αηδίες:
ΕΣΥΠ Τελικό Πόρισμα ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Αθήνα, 28 Απριλίου 2006
................................
ΤΕΛΙΚΟ ΠΟΡΙΣΜΑ
................................
...προτείνεται η αντικατάσταση της υφιστάμενης Επιτροπής Ασύλου από το Πρυτανικό Συμβούλιο. Ως αρμόδιο αποφασιστικό όργανο για το πανεπιστημιακό άσυλο, το Πρυτανικό Συμβούλιο προτείνεται να λειτουργεί με αυξημένη πλειοψηφία δύο τρίτων.
Η παράγραφος 6 του άρθρου 2 του Ν. 1268/1982 αντικαθίσταται ως εξής:
Το όργανο αυτό είναι το Πρυτανικό Συμβούλιο με δικαίωμα ψήφου όλων των μελών του. Οι αποφάσεις θα λαμβάνονται με πλειοψηφία των 2/3 των παρόντων. Ο Πρύτανης μπορεί να παραπέμψει το θέμα στη Σύγκλητο, που συγκαλείται εκτάκτως και αποφασίζει επίσης με πλειοψηφία των 2/3 των παρόντων.
...να αντικατασταθεί η σημερινή δωρεάν διανομή συγγραμμάτων....
................................
Στον Ν. 1268/1982 προστίθεται άρθρο 25α που έχει ως εξής:
1. Ανώτατο χρονικό όριο φοίτησης στις προπτυχιακές σπουδές είναι ο ελάχιστος αριθμός εξαμήνων που απαιτούνται για τη λήψη του πτυχίου προσαυξανόμενος κατά 50% ή, προκειμένου για εργαζόμενους φοιτητές ή για γονείς ανήλικων τέκνων, διπλασιαζόμενος.
2. Εργαζόμενος θεωρείται ο φοιτητής που κατά τη διάρκεια των σπουδών του είχε, αθροιστικά επί τουλάχιστον ένα έτος, πλήρη απασχόληση με ασφαλιστική κάλυψη ή εάν πιστοποιείται με άλλο τρόπο η πλήρης απασχόληση, σε συνδυασμό με δυσχερή οικονομική κατάσταση του φοιτητή, όπως προκύπτει από την ατομική και οικογενειακή φορολογική δήλωση.
3. Ο φοιτητής έχει το δικαίωμα να διακόπτει, με έγγραφη δήλωσή του προς τη γραμματεία του Τμήματος, τις σπουδές του για ένα έως τέσσερα το πολύ εξάμηνα, συνεχόμενα ή μη, που δεν θα προσμετρώνται στον παραπάνω ανώτατο χρόνο σπουδών.
4. Μετά την πάροδο του ανώτατου χρόνου σπουδών, ο φοιτητής θεωρείται αυτοδικαίως απολέσας τη φοιτητική ιδιότητα. Συμμετοχή του σε εξετάσεις δεν είναι πλέον δυνατή. Εξαίρεση επιτρέπεται μόνο σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας και με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Τμήματος λαμβανόμενη με πλειοψηφία 3/4 του συνόλου των μελών του.
5. Οι διατάξεις του άρθρου αυτού εφαρμόζονται για τους φοιτητές που θα εγγράφονται σε Πανεπιστήμια από το ακαδημαϊκό έτος 2006-2007 και εφεξής.
..............................
Η παράγραφος 8 του άρθρου 9 του Ν. 2083/1992 αντικαθίσταται ως εξής:
8. (α) Μετά από τρεις αποτυχημένες εξετάσεις σε ένα μάθημα, ο φοιτητής, αν το ζητήσει εγγράφως ένα μήνα τουλάχιστον πριν από την επόμενη εξεταστική περίοδο, εξετάζεται κατά την περίοδο αυτή από τριμελή επιτροπή. Με την ίδια αίτηση ο φοιτητής δικαιούται να ζητήσει την εξαίρεση του εξεταστή από την τριμελή αυτή επιτροπή. Το τελευταίο αυτό αίτημα εξετάζεται από το Δ.Σ. ή τη Γ.Σ. του Τμήματος, που λαμβάνει υπόψη τυχόν πρόσθετες προϋποθέσεις που προβλέπονται στον εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας του Τμήματος.
...................................
«Δεν επιτρέπονται μετεγγραφές φοιτητών από περιφερειακά Πανεπιστήμια προς Πανεπιστήμια με έδρα την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη.»
...................................
Στο άρθρο 23 του Ν. 2083/1992, όπως αντικαταστάθηκε από την παράγραφο 5 του άρθρου 41 του Ν. 2413/1996, προστίθεται μετά το εδάφιο (ε) νέο εδάφιο ως εξής:
Στους προπτυχιακούς φοιτητές παρέχονται από τα ιδρύματα στα οποία φοιτούν ανταποδοτικές υποτροφίες με την υποχρέωση εκ μέρους των φοιτητών προσφοράς εργασίας με περιορισμένη απασχόληση σαράντα (40) ωρών μηνιαίως σε διάφορες υπηρεσίες του Πανεπιστημίου. Η έκταση, η διαδικασία και οι προϋποθέσεις χορήγησης των ανταποδοτικών υποτροφιών καθορίζονται από τον Εσωτερικό Κανονισμό Λειτουργίας του κάθε Πανεπιστημίου ή με ειδική κανονιστική πράξη της Συγκλήτου.»
..................................
Παρτε όμως και τις αηδίες:
ΕΣΥΠ Τελικό Πόρισμα ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Αθήνα, 28 Απριλίου 2006
................................
ΤΕΛΙΚΟ ΠΟΡΙΣΜΑ
................................
...προτείνεται η αντικατάσταση της υφιστάμενης Επιτροπής Ασύλου από το Πρυτανικό Συμβούλιο. Ως αρμόδιο αποφασιστικό όργανο για το πανεπιστημιακό άσυλο, το Πρυτανικό Συμβούλιο προτείνεται να λειτουργεί με αυξημένη πλειοψηφία δύο τρίτων.
Η παράγραφος 6 του άρθρου 2 του Ν. 1268/1982 αντικαθίσταται ως εξής:
Το όργανο αυτό είναι το Πρυτανικό Συμβούλιο με δικαίωμα ψήφου όλων των μελών του. Οι αποφάσεις θα λαμβάνονται με πλειοψηφία των 2/3 των παρόντων. Ο Πρύτανης μπορεί να παραπέμψει το θέμα στη Σύγκλητο, που συγκαλείται εκτάκτως και αποφασίζει επίσης με πλειοψηφία των 2/3 των παρόντων.
...να αντικατασταθεί η σημερινή δωρεάν διανομή συγγραμμάτων....
................................
Στον Ν. 1268/1982 προστίθεται άρθρο 25α που έχει ως εξής:
1. Ανώτατο χρονικό όριο φοίτησης στις προπτυχιακές σπουδές είναι ο ελάχιστος αριθμός εξαμήνων που απαιτούνται για τη λήψη του πτυχίου προσαυξανόμενος κατά 50% ή, προκειμένου για εργαζόμενους φοιτητές ή για γονείς ανήλικων τέκνων, διπλασιαζόμενος.
2. Εργαζόμενος θεωρείται ο φοιτητής που κατά τη διάρκεια των σπουδών του είχε, αθροιστικά επί τουλάχιστον ένα έτος, πλήρη απασχόληση με ασφαλιστική κάλυψη ή εάν πιστοποιείται με άλλο τρόπο η πλήρης απασχόληση, σε συνδυασμό με δυσχερή οικονομική κατάσταση του φοιτητή, όπως προκύπτει από την ατομική και οικογενειακή φορολογική δήλωση.
3. Ο φοιτητής έχει το δικαίωμα να διακόπτει, με έγγραφη δήλωσή του προς τη γραμματεία του Τμήματος, τις σπουδές του για ένα έως τέσσερα το πολύ εξάμηνα, συνεχόμενα ή μη, που δεν θα προσμετρώνται στον παραπάνω ανώτατο χρόνο σπουδών.
4. Μετά την πάροδο του ανώτατου χρόνου σπουδών, ο φοιτητής θεωρείται αυτοδικαίως απολέσας τη φοιτητική ιδιότητα. Συμμετοχή του σε εξετάσεις δεν είναι πλέον δυνατή. Εξαίρεση επιτρέπεται μόνο σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας και με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Τμήματος λαμβανόμενη με πλειοψηφία 3/4 του συνόλου των μελών του.
5. Οι διατάξεις του άρθρου αυτού εφαρμόζονται για τους φοιτητές που θα εγγράφονται σε Πανεπιστήμια από το ακαδημαϊκό έτος 2006-2007 και εφεξής.
..............................
Η παράγραφος 8 του άρθρου 9 του Ν. 2083/1992 αντικαθίσταται ως εξής:
8. (α) Μετά από τρεις αποτυχημένες εξετάσεις σε ένα μάθημα, ο φοιτητής, αν το ζητήσει εγγράφως ένα μήνα τουλάχιστον πριν από την επόμενη εξεταστική περίοδο, εξετάζεται κατά την περίοδο αυτή από τριμελή επιτροπή. Με την ίδια αίτηση ο φοιτητής δικαιούται να ζητήσει την εξαίρεση του εξεταστή από την τριμελή αυτή επιτροπή. Το τελευταίο αυτό αίτημα εξετάζεται από το Δ.Σ. ή τη Γ.Σ. του Τμήματος, που λαμβάνει υπόψη τυχόν πρόσθετες προϋποθέσεις που προβλέπονται στον εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας του Τμήματος.
...................................
«Δεν επιτρέπονται μετεγγραφές φοιτητών από περιφερειακά Πανεπιστήμια προς Πανεπιστήμια με έδρα την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη.»
...................................
Στο άρθρο 23 του Ν. 2083/1992, όπως αντικαταστάθηκε από την παράγραφο 5 του άρθρου 41 του Ν. 2413/1996, προστίθεται μετά το εδάφιο (ε) νέο εδάφιο ως εξής:
Στους προπτυχιακούς φοιτητές παρέχονται από τα ιδρύματα στα οποία φοιτούν ανταποδοτικές υποτροφίες με την υποχρέωση εκ μέρους των φοιτητών προσφοράς εργασίας με περιορισμένη απασχόληση σαράντα (40) ωρών μηνιαίως σε διάφορες υπηρεσίες του Πανεπιστημίου. Η έκταση, η διαδικασία και οι προϋποθέσεις χορήγησης των ανταποδοτικών υποτροφιών καθορίζονται από τον Εσωτερικό Κανονισμό Λειτουργίας του κάθε Πανεπιστημίου ή με ειδική κανονιστική πράξη της Συγκλήτου.»
..................................
- Proxenos
- Gbyte level
- Posts: 1095
- Joined: Fri Apr 30, 2004 4:20 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Κολωνία, Γερμανία
- Contact:
Fairy wrote: Ωστόσο ήταν και κάτι σημεία, Παναγιά βοήθα!Ειδικά οι παράγραφοι 5 και 8.4... Δεν παραθέτω κάτι, απλά σας προτρέπω να τις διαβάσετε για να ξέρουμε για τι μιλάμε... Τις διάβασα από τρεις φορές για να κλείσει το στόμα μου που έχασκε... Τα συμπεράσματα δικά σας.
Για την παράγραφο 5 θα συμφωνήσω, είναι περίεργα διατυπωμένη.

Η 8.4 όμως, τι το περίεργο έχει; Σε φοιτητή χωρίς οικονομική δυσχέρεια γιατί να επιτρέπεται να σπουδάζει πάνω από 1,5ν χρόνια; Τους γονείς που πληρώνουν τους σκέφτεσαι; Ωραία τα πάρτυ, οι εκδρομές και οι καφετέριες αλλά και οι σπουδές κάποτε πρέπει να τελειώνουν.
Σκέφτεσαι ότι πολλοί σπουδάζουν κάτι που ούτε τους αρέσει ούτε τα καταφέρνουν ιδιαίτερα; Γι αυτό φταίει το σύστημα εισαγωγής, το οποίο ουσιαστικά μία ευκαιρία σου δίνει και η κοινωνία (αρχής γενομένης από την οικογένεια) που σου επιβάλλει (και υποβάλλει) σώνει και καλά να σπουδάσεις. Μερικοί φτάνουν στο σημείο να πιστεύουν ότι ήθελαν οι ίδιοι να σπουδάσουν (και δη το αντικείμενο που κατέληξαν να σπουδάζουν)...
Στη Γαλλία οι νέοι, σε αντίθεση με τη γενιά του '68 (που βρήκε ευημερία και αναζητούσε νέες ιδέες) θέλουν την ευημερία που χάνουν. Στην Ελλάδα δυστυχώς δεν μπορούμε να σκεφτούμε τόσο μακριά, γιατί το κοινωνικό κράτος και τους χαμηλούς μισθούς των νέων εργαζομένων τους αναπληρώνει η οικογένεια (και το θεωρούμε φυσιολογικό). Έτσι αν κατεβούμε στους δρόμους (που γιατί να το κάνουμε, αφού το επίπεδο διαβίωσης μας το εγγυάται η οικογένεια) θα είναι για δευτερεύοντα ζητήματα που χωρίς να έχουμε ποτέ καθήσει να σκεφτούμε αποτελούν εξ ορισμού "άβατο". Τα σημαντικά και καίρια απλά δεν τα σκέφτεται κανείς, τα παίρνει για δεδομένα. Αυτός είναι ο τρόπος που μας έμαθαν να σκεφτόμαστε. Η προηγούμενη γενιά δεν απαίτησε νέες ιδέες και κατευθύνσεις στην κοινωνία και η νέα γενιά ακολουθεί πιστά τα βήματά της... Δε βαριέσαι, σημασία έχει να πούμε ότι είμαστε "αντί". Είσαι άλλωστε ό,τι δηλώσεις.Fairy wrote: Όσο για τις μαζικές κινητοποιήσεις, το παράδειγμα της Γαλλίας έδειξε ότι έχουν αποτέλεσμα. Το θέμα είναι αν έχουμε το ψυχικό σθένος να κάνουμε το Κέντρο κόλαση για κάτι βδομάδες. Και είναι άραγε ηθικό, από τη στιγμή που όχι απλά ενοχλούμε τους συμφοιτητές μας να κάνουν την εργασία τους στα εργαστήρια, αλλά και τον κοσμάκη να πάει στη δουλειά του; Κι αν οι γνωστοί άγνωστοι, που κάνουν βανδαλισμούς ακόμη και σε μία πορεία ειρήνης, δεν αμαυρώσουν την όλη προσπάθεια; Ούτε αυτή η προοπτική μου φαίνεται και πολύ σωστή...
One who pays some attention to history will not be surprised if those who cry most loudly that we must smash and destroy are later found among the administrators of some new system of repression. - Noam Chomsky
- PASCAL
- Wow! Terabyte level
- Posts: 3587
- Joined: Wed Nov 23, 2005 10:58 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Καταρχάς ας μας πει το ΥΠΕΠΘ και το ΕΣΥΠ ποιόν θεωρούν αιώνιο φοιτητή;
Δηλαδή αυτός που παίρνει πτυχίο στα 6.5 χρόνια και όχι στα 4 είναι αιώνιος;
Επιτέλους πόσοι είναι αυτοί "αιώνιοι" φοιτητές και τι "τεράστιο" οικονομικό βάρος τους δημιουργούν...
Δεν υποστηρίζω τη αιώνια φοίτηση αλλά δεν είμαι και της άποψης: "πονάει κεφάλι, κόβω κεφάλι".
Θέλουν να περιορίσουν τα έξοδα από τους αιώνιους φοιτητές; Ας τους κόψουν το Πάσο, τη δωρεάν σίτηση, τα δωρεάν βιβλία, τα επιδόματα. Αλλά όχι να στερείς στον άλλο το δικαίωμα να σπουδάζει. Λες και το μόνο πράγμα που κάνει κάποιον φοιτητή "αιώνιο" είναι η συμμετοχή στα πάρτυ και στις παρατάξεις. Την εργασία δεν την σκέφτονται; Και μην πει κανείς ότι η τα 2Ν χρονια φοίτησης για τους "εργαζόμενους" φοιτητές είναι λύση γιατί αυτό αφορά τους πλήρως ασφαλισμένους. Ας μας πουν όμως που θα τη βρούμε αυτή τη ρημάδα την πλήρη ασφάλιση;
Δηλαδή αυτός που παίρνει πτυχίο στα 6.5 χρόνια και όχι στα 4 είναι αιώνιος;
Επιτέλους πόσοι είναι αυτοί "αιώνιοι" φοιτητές και τι "τεράστιο" οικονομικό βάρος τους δημιουργούν...
Δεν υποστηρίζω τη αιώνια φοίτηση αλλά δεν είμαι και της άποψης: "πονάει κεφάλι, κόβω κεφάλι".
Θέλουν να περιορίσουν τα έξοδα από τους αιώνιους φοιτητές; Ας τους κόψουν το Πάσο, τη δωρεάν σίτηση, τα δωρεάν βιβλία, τα επιδόματα. Αλλά όχι να στερείς στον άλλο το δικαίωμα να σπουδάζει. Λες και το μόνο πράγμα που κάνει κάποιον φοιτητή "αιώνιο" είναι η συμμετοχή στα πάρτυ και στις παρατάξεις. Την εργασία δεν την σκέφτονται; Και μην πει κανείς ότι η τα 2Ν χρονια φοίτησης για τους "εργαζόμενους" φοιτητές είναι λύση γιατί αυτό αφορά τους πλήρως ασφαλισμένους. Ας μας πουν όμως που θα τη βρούμε αυτή τη ρημάδα την πλήρη ασφάλιση;
- AnINffected
- Gbyte level
- Posts: 1935
- Joined: Fri Jul 30, 2004 7:12 am
- Location: There and Back Again
Εκτός από τις καταλήψεις και τις διαδηλώσεις (που είναι γνωστοί) με ποιούς άλλους τρόπους πιστεύετε οτι μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο;rapadder wrote:το θέμα είναι να κινητοποιηθούν οι φοιτητές σε ότι τους αφορά (όχι μόνο σχετικό με νομοσχέδια) και όχι απλά να ξανανακαλύψουμε τον τρόχο.
The Analytical Engine has no pretensions to originate anything. It can do whatever we know how to order it to perform (...)
Ada Lovelace
Θέλω και εγώ να παίξω D&D λέμε!!!

Ada Lovelace
Θέλω και εγώ να παίξω D&D λέμε!!!


-
- Mbyte level
- Posts: 810
- Joined: Mon Mar 21, 2005 2:45 am
- Academic status: Alumnus/a
- Location: Stony Brook, NY
Ε ρε τί σου κάνει η προπαγάνδα του ΚΚΕ....σε μερικά χρονάκια φίλε μου να δω τί θα λες όταν θα κάθεσαι ζεστά ζεστά σε μία καρεκλίτσα στο δημόσιο ή ιδιωτικό τομέα και θα κάνεις τουμπεκί...*estrngd wrote:φρίκη... ο φόβος μην χαθεί η εξεταστική... τι είναι αυτό ρε γαμώτο; σε κάτι τέτοια πατάνε και μας κάνουν ότι θέλουν... Η μόρφωση, η γνώση, η ελευθερία, ανήκει ΣΕ ΟΛΟΥΣ και δεν μας την προσφέρουν... Καριερίστες είστε αξιολύπητοι... Άνθρωποι βασανίζονται \ απαγάγωνται, φυλακίζονται, αλλά και η παιδεία παράγει όλο και πιο δυνατά ρομποτάκια ενός οργουελικού συστήματος...
Τώρα μόνο τα ρομπότ αυτής της γ******ς εκπαίδευσης και οι λεφτάδες, ή τα βύσματα, ή οι γλύφτες θα σπουδάσουν....
Κι εσείς, γνήσιοι φοιτητές που ονειρεύστε μια θεσούλα διευθυντή, manager, πληροφορικού σχεδιαστή και λοιπά, είστε αξιολύπητοι! Αυτή η κολοσχολή, η ΑΣΟΕΕ, με τα γκλαμουράτα πάρτυ των κομματικών ενώ οι κυβερνώντες αλωνίζουν, μιλάει για την μαλα**α το άσυλο και την εξεταστική...
Ρε παιδιά, είστε για κλάματα.... Ένα φοβισμένο ανθρωπάκι είστε... επιστήμονες της κλάψας...
(ένας φοιτητής 2ν, που ναι, αν γινόταν εξεταστική θα τελείωνε.)
ΥΓ.: Όσοι θεωρούν τον λόγο μου άσχημο, ας ανοίξουν κανά βιβλίο της αΣΟΕΕ περί management ή ινφορματιον σιστεμσ εκεί τα σκατ* είναι ιλουστρασιόν!
(για να μιλήσουμε στον ίδιο τόνο).
"Liberal" isn't a dirty word Blackadder!