Επίπεδο σπουδών στο Τμήμα

Συζητήσεις σχετικές με την λειτουργία του Πανεπιστημίου και του Τμήματος, νέα, αποφάσεις συγκλήτου, αποφάσεις συνελεύσεων πληροφορικής. Γενικότερα ό,τι έχει σχέση με τον Πανεπιστημιακό χώρο.
User avatar
rapadder
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1897
Joined: Thu Jun 17, 2004 7:12 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Post by rapadder » Thu Jul 08, 2004 8:36 pm

Οι Διαφάνειες στα Λειτουργικά είχαν όντως κάποια λάθοι. Μου το' χε επιβεβαιώσει και ένας βοηθός, όταν τον ρώτησα για συγκεκριμένα σημεία. Πάντως ο Καλλέργης είναι φιλότιμος, απαντάει στα mail (όποτε του έχω στείλει) και είναι θετικό σημείο αναφοράς. Καλό είναι να είμαστε πιο ήρεμοι σε αυτά που γράφουμε, χωρίς περιττές κακές λεξούλες...
User avatar
koki
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 403
Joined: Fri Apr 30, 2004 5:19 pm
Academic status: N>4
Location: Αργυρούπολη
Contact:

Post by koki » Thu Jul 08, 2004 8:38 pm

...αχ.. αποφεύγω εδώ και μέρες να ασχοληθώ με αυτο το θέμα που συζητάτε εδώ, γιατί νομίζω ότι θα μου βγει μεγάλο κράμα ρομαντισμού και κακίας. Σε κάθε περίπτωση, επειδή δε φταίνε οι φτωχοί και αδαείς συμφοιτητές που εγώ δεν πατάω στη σχολή, δε θα αρχίσω τα κομπλεξικά σχόλια. Παρ'όλα αυτά, από το έτος μου δεν ειναι πάνω από 15 τα άτομα που θα πρότεινα στο αφεντικό μου να προσλάβει (το εκτιμώ το αφεντικό μου :) ) Αλλά αυτό δεν είναι σε κάθε σχολή? Απλά πιστεύω ότι στη δική μας μπήκαν πολλοί από "ξώφαλτση", και δεν αγάπησαν ποτέ το άθλημα παρά το ακολουθούν ως εύκολη λύση για μια μέτρια καρριέρα.
Δυστυχώς για εκείνους, και κάπως χαιρέκακα για τους υπόλοιπους, η ελληνική αγορά ωριμάζει πολύ στον τομέα μας. Τα πράγματα δεν είναι όπως πριν μερικά χρόνια, και ένα πτυχίο δε θα σου δώσει πάρα πολλά αν δεν έχει αντίκρυσμα στις γνώσεις και τις δυνατότητές σου. Οι άβγαλτοι στα περι Η/Υ ιδιοκτήτες/διευθυντές/κλπ εταιρειών που θα στα σκάσουν για να τους κάνεις δουλειά, έχουν αρχίσει και πονηρεύονται.
Βέβαια η άλλη όψη του νομίσματος είναι ότι καθώς οι απαιτήσεις αυξάνονται, το πτυχίο κρίνεται ακόμα πιο αναγκαίο για όσους έχουν δυνατότητες και αγάπη προς την πληροφορική.

Πάντως πιστεύω πως αν το αγαπάς, θα σε ανταμείψει. Οι υπόλοιποι ας πρόσεχαν (όταν κάναν μηχανογραφικό).
``Άναρθρες κραυγές τύπου απόλυσης από στρατό' ' + ``'Άναρθρες κραυγές τύπου θα πάω στο Παρίσι' ' + ``Άναρθρες κραυγές τύπου μαμά μου φοβάμαι' '

Τα βλογς είναι σαν τις ********, όλοι έχουν από μία ;)

Death By Popcorn : Η απάντηση σε κάθε εσωτερική και εξωτερική σινε/σειρο-αναζήτηση. :D
crontab
byte level
byte level
Posts: 53
Joined: Sat May 01, 2004 7:10 pm
Contact:

Post by crontab » Thu Jul 08, 2004 9:40 pm

Καταρχάς ο Καλλέργης μου είχε απαντήσει και μένα στο mail λέγοντας απλά οτι θα το κοιτάξει.
Sorry αν μίλησα σκληρά για τον Καλλέργη , αλλά όταν γνωρίζει πως υπάρχουν λάθη , μπορεί να τα διορθώσει και να βγάλει και μια ανακοίνωση για τις ανανεωμένες διαφάνειες.Δεν είναι πια τόσο δύσκολο.Απεναντίας αυτός δεν έκανε τίποτα απο αυτά , μάλλον θα έδωσε βαρύτητα σε άλλες δουλειές , αφήνοντας τις διαφάνειες έτσι όπως έχουν (με τα λάθη).
Αυτό είναι που με τσαντίζει.
User avatar
semis19
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1607
Joined: Sat May 01, 2004 12:10 am
Location: Άνω Γλυφάδα - Αθήνα
Contact:

Post by semis19 » Thu Jul 08, 2004 9:42 pm

Φιλε σεβαστε Hdkiller πιστευω οτι απο τις διαφωνειες και την προοδο του διαλογου οσων συμμετεχουν στο venus να βγαινουν πολυτιμα συμπερασματα για ολους...
Οσο αφορα τα Λειτ.Συστησ. θελω να κανω τα εξης σχολια:
Οταν εδινα το μαθημα ηταν 60% το γραπτο (70% θεωρ. + 30% προγ.) +
20% ασκησεις (προγ) + 20% προοδος (θεωρ)
Αν κανει κανεις καποιες πραξεις καταλαβαινει οτι συνολικα το μαθημα
ειναι 60% θεωρ. και 40% προγ. κατανομη που κατα τη γνωμη μου ειναι δικαιη. Για μενα το μονο πραγμα που θα μου μεινει απο το μαθημα θα ειναι η θεωρια του η οποια ειναι ο,τι καλυτερο διαβασα ποτε σε θεωρια υπολογιστων. Οσο αφορα τους καθηγητες ο Μηλης αν εξαιρεσεις το πολυ βαρετο του μαθημα δεν εχω παραπονο αλλα απο το Καλλεργη (τον οποιο δε ξερω γιατι δε μου εχει κανει τιποτα) δε το παω καθολου :twisted: :twisted: , νομιζω πως το μαθημα του δεν ειναι καλο πολυ και ειναι ο ανθρωπος που εχει καθιερωσει 25 λεπτα διαλειμματα... :-D :-D :-D
User avatar
silegav
Venus Project Founder
Venus Project Founder
Posts: 2098
Joined: Tue Mar 09, 2004 4:03 pm
Academic status: Alumnus/a
Location: The Center of the World -> Piraeus

Post by silegav » Fri Jul 09, 2004 12:43 am

Δεν έχω τίποτα παραπάνω να προσθέσω σε ότι έχει πει ο HdkiLLer, άλλωστε ούτε έχει τύχει να ζητήσω έξω δουλειά, ούτε να ψαχτώ υπερβολικά σοβαρά για μεταπτυχιακό, επομένως δεν μπορώ να πω σίγουρα, αλλά να πω πως το βλέπω απ'έξω. Μπορεί να έχει και δίκιο semis.

Αυτό που είπα για το σοβαρό του κλίματος δεν σήμαινε ότι είχα τσαντιστεί ή ότι θεωρούσα αυτήν την συζήτηση κόντρα, απλά ήθελα να βεβαιωθώ πως αυτό είναι αμοιβαίο.Το venus άνοιξε σαν χώρος ανταλλαγής απόψεων, λειτουργεί πολύ καλά και αν οι απόψει αρχίσουν να συγκλίνουν πάντα θα έχουμε πρόβλημα. :-D

Όσο για τα λειτουργικά, ξεκολήστε. Μην αναφέρετε συνέχεια το συγκεκριμένο μάθημα καθώς είναι εκτός θέματος της συζήτησης και κυρίως καλό θα ήταν να λείπουν γενικά οι "άγαρμπες" προσωπικές επιθέσεις προς τους διδάσκοντες.

Μια χαρά ατομάκι είναι ο Καλλέργης, και αν κάτσεις και σκεφτείς σε πόσα μαθήματα αναμιγνείεται καθώς και το πλήθως φοιτητών κι εργασιών που έχουν τα μαθήματα αυτά, θα καταλάβεις γιατί σε "έγραψε".Αν είναι αμέλεια κάποιου οι διαφάνειες ενός μαθήματος, είναι του διδάσκοντα και όχι του βοηθού.
User avatar
lumenintervalum
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2377
Joined: Thu May 06, 2004 7:06 pm
Location: somewhere far beyond..
Contact:

Post by lumenintervalum » Fri Jul 09, 2004 2:06 pm

Εγώ θεωρώ ότι σε μαθήματα, όπως τα Λειτουργικά, που έχει πολύ μεγάλη σημασία ο προγραμματισμός καλό θα ήταν να είναι τουλάχιστον τα παραδείγματα του προγραμματισμού λίγο περισσότερο προσεγμένα ή έστω η διδασκαλία τους.
Ήταν φανερό ότι ο Καλλέργης έχει κουραστεί από τα ίδια και τα ίδια κάθε χρόνο και δεν μπορεί να δώσει κάτι παραπάνω,γιατί πολύ απλά δείχνει σαν να μην έχει διάθεση.. Οι σημειώσεις του φροντιστηρίου ήταν κάπως αναλυτικές στα θέματα των εντολών Unix, αλλά όταν πας στα messages που είναι τόσος κώδικας δεν μπορείς να βασιστείς..Που είναι τα απαραίτητα σχόλια στον κώδικα;;Χίλιες φορές να τα διαβάσει κανείς από το βιβλίο του Κάβουρα!!Επίσης θεωρώ ότι και οι εκφωνήσεις ήταν σε μερικά σημεία ασαφείς..Μαθημένοι γεννηθήκαμε;;

Ο προγραμματισμός θέλει ν ασχοληθείς, αλλά χρειάζεται κάποιος να σου πει το Α για να πας εσύ στο Β!!!
We are just a moment in time
A blink of an eye
A dream for the blind
Visions from a dying brain
I hope you don't understand
_______________________
scraps& photo gallery στο deviantart- last update 25/08/06
User avatar
rapadder
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1897
Joined: Thu Jun 17, 2004 7:12 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Post by rapadder » Fri Jul 09, 2004 2:32 pm

Για να επανέλθω λίγο στη συζήτηση για το επίπεδο σπουδών στο τμήμα, θα πρότεινα σε κάθε μάθημα να καθορίζεται με τον καθηγητή του ένα ερωτηματολόγιο αξιολόγησης. Όταν εξετάζεται το μάθημα, θα μοιράζεται στους φοιτητές και αυτοί θα το συμπληρώνουν σε 5 λεπτά. Όπως το είχε κάνει ο Γιαννακουδάκης στην εξέταση τον Φλεβάρη. Το θέμα είναι βέβαια πόσο θα λαμβάνονται οι παρατηρήσεις υπόψιν.
User avatar
Ganther
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2273
Joined: Fri Jun 18, 2004 9:31 am
Academic status: 3rd year
Gender:

Post by Ganther » Fri Jul 09, 2004 4:10 pm

με μια κουβεντα. (λεμε τωρα... :-D )
Το επιπεδο των σπουδων το διαμορφωνουν πρωτα οι φοιτητες, και μετα οι καθηγητες...
Οταν βλεπεις την αντιγραφη της αντιγραφης, οταν βλεπεις φωτοτυπια ολο το βιβλιο σε 2χ3 εκατοστα, οταν βλεπεις να γινεται της κακομοιρας (μην πω τιποτα χειροτερο) στα εργαστηρια κατα την εξεταση των εργασιων, τι περιμενεις...
Ειμαι ενας απο τους φοιτητες που εχουν τελειωσει σχεδον το 2ο ετος και εχουνε περασει ελαχιστα μαθηματα...
Παρολαυτα ποτε δεν μου εχει περασει απο το μυαλο να αντιγραψω!!!! (σε τετοιο βαθμο εστω... αλλο να πεις ενα Σ-Λ με το διπλανο...)
Ε τι επιπεδο περιμενουμε με αυτα τα εκτροπα και οταν οι εργασιες ειναι με στανταρ απαντησεις απο τα κομματα? ας μην κοροιδευομαστε, εμεις οι ιδιοι φταιμε...
και για αυτο φταιει η λογικη, θα μπω στο πανεπιστημιο, για να κωλοβαρεσω... δεν ειναι ετσι ομως... Μλκια του συστηματος...
sarge
bit level
bit level
Posts: 24
Joined: Fri Mar 19, 2004 7:43 pm

Post by sarge » Fri Jul 09, 2004 10:14 pm

είμαι από τους ανθρώπους που τα βλέπουν μάταια όλα αυτά. κακώς, το ξέρω.
δεν έχω να συνεισφέρω κάτι στην ουσία της συζήτησης. απλά ήθελα να επαναλάβω και εγώ, ύστερα από τόσους άλλους ότι ο Μυτιληναίος είναι ο καλύτερος δάσκαλος του τμήματος.

α!
HdkiLLeR wrote:
Στο κάτω κάτω δες τους υποψήφιους Ph.Ds οι περισσότεροι έχουν πτυχίο 7
Είναι γιατί αυτοί που έχουν 9+ πήγαν στην αμερική (βλέπε ξυλωμένο παλιά, κατσή τώρα).
άρα (κατά κανόνα - μπορεί να υπάρχουν εξαιρέσεις) ξέμειναν οι 7 για τα εδώ διδακτορικά.
User avatar
HdkiLLeR
Venus Project Founder
Venus Project Founder
Posts: 4356
Joined: Tue Jan 27, 2004 4:41 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: New York, NY
Contact:

Post by HdkiLLeR » Sat Jul 10, 2004 3:59 pm

sarge wrote:...
άρα (κατά κανόνα - μπορεί να υπάρχουν εξαιρέσεις) ξέμειναν οι 7 για τα εδώ διδακτορικά.
Στο συγκεκριμένο επέτρεψε μου να έχω διαφορετική άποψη. Σίγουρα μερικοί πρέπει να πάνε και κάπου αλλού δεν λέω αλλά υπάρχουν άτομα εδώ οι οποίοι μετράνε(η καλύτερα κ***μετράνε). Δεν λέω για όλους αλλά επειδή έχει τύχει να γνωρίσω μερικούς απλά το αναφέρω. Βέβαια σε περιπτώσεις τύπου xgeorge οκ, σίγουρα το παλικάρι έβγαλε 9,5 πτυχίο καλά έκανε...αλλά νομίζεις δηλαδή ότι ένα 8.5 που διαφέρει μόνο εξαιτίας της λογιστικής, οικονομίας κλπ εαν πήγαινε στο berkeley δεν θα μέτραγε; Η άποψη μου είναι πως δεν υπάρχει διαφορά πάντος(προσωπική εκτίμηση πάντα έτσι!) :-D
-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.12
GCS d-->--- s+:+ a- C++(+++) BILS++++$ P--- L++++>+++++ E--- W+++ N+ o+ K w--
O M+ V-- PS++>+++ PE- Y++ PGP++ t+ 5+ X+ R* tv b++ DI- D+ G+++ e+++>++++ h r++ y++
------END GEEK CODE BLOCK------

"UNIX is basically a simple operating system, but you have to be a genius to understand the simplicity." -- Dennis Ritchie
sarge
bit level
bit level
Posts: 24
Joined: Fri Mar 19, 2004 7:43 pm

Post by sarge » Sat Jul 10, 2004 4:23 pm

HdkiLLeR wrote: αλλά νομίζεις δηλαδή ότι ένα 8.5 που διαφέρει μόνο εξαιτίας της λογιστικής, οικονομίας (...) Η άποψη μου είναι πως δεν υπάρχει διαφορά πάντος
σε αυτό συμφωνώ, γενικά. σε κάποιους απλά δεν αρέσει να ασχολούνται με άσχετα πράγματα και δικαίωμά τους.

HdkiLLeR wrote: Δεν λέω για όλους αλλά επειδή έχει τύχει να γνωρίσω μερικούς απλά το αναφέρω
ποιους; δεν νομίζω ότι είναι κακό να αναφέρεις ονόματα. για καλό θα τους πεις.
User avatar
Ethel
Venus Project Founder
Venus Project Founder
Posts: 2395
Joined: Fri Mar 19, 2004 10:41 am
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: New York City, NY
Contact:

Post by Ethel » Sat Jul 10, 2004 5:27 pm

Δε νομίζω ότι έχει πολύ νόημα να πει κανείς ονόματα, όποιος είναι καλός μετράει κλπ θα φανεί εκεί που πρέπει.
Πάντως εγώ πιστεύω πως μετράει ένας καλός βαθμός (πάνω από 8) αλλά αυτό επηρεάζεται από μαθήματα που σε "καταδικάζουν" να πάρεις 5 ή 6. Αν δεν υπήρχαν αυτά τα μαθήματα κάποιος "καλός" θα έβγαζε σίγουρα και πολύ παραπάνω. Θα μου πεις αν είσαι όντως καλός θα πάρεις βαθμό>5 και θα΄σαι jet. Μαθήματα όμως του στυλ υπολογιστικά μαθηματικά, ή τα οικονομικά που πολλοί δεν τα συμπαθούν, ή μερικά από τα μαθηματικά στα οποία έχει καταντήσει δύσκολο να πάρεις ένα 7αράκι, πώς θα γίνει θα ρίξουν το μέσο όρο. Άρα αν είσαι ή όχι πολύ καλός στη επιστήμη που σπουδάζεις, δυστυχώς ή ευτυχώς δεν φαίνεται μόνο από το βαθμό, αυτή είναι η άποψή μου. Και επιτέλους δε θα'πρεπε να ξεφύγουμε από τη "βαθμοθηρική" αντίληψη που μας κυνηγούσε στο σχολείο; Ναι όλοι παλεύουμε για ένα καλό πτυχίο που θα εξασφαλίσει μια θέση σε ένα μεταπτυχιακό ίσως, αλλά πρώτα απ'όλα δε μετράει η γνώση και η επαφή σου με τα τρέχοντα ζητήματα που αφορούν στην επιστήμη σου;
There's no place like 127.0.0.1
User avatar
P3
Venus Project Founder
Venus Project Founder
Posts: 2722
Joined: Mon Mar 22, 2004 4:12 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: !! El Paso !!

Post by P3 » Sat Jul 10, 2004 5:31 pm

Σίγουρα δεν φαίνεται μόνο από το βαθμό του πτυχίου.Γιάυτο και σε πολλά μεταπτυχιακά μετράνε οι βαθμοί σε συγκεκριμένα μαθήματα περισσότερο από το μέσω όρο.
"Το δικό μου το ποίημα δεν έχει ομοιοκαταληξία.", ο υπογράφων
User avatar
koki
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 403
Joined: Fri Apr 30, 2004 5:19 pm
Academic status: N>4
Location: Αργυρούπολη
Contact:

Post by koki » Sat Jul 10, 2004 7:07 pm

Σε πολλά μεταπτυχιακά και στο 99% των θέσεων εργασιας, μετράνε και πολλά άλλα πράγματα εκτός από το βαθμό :)
Σε κάθε περίπτωση, είμαι σκληρή και ρομαντική ταυτόχρονα αλλά ό,τι έχω δει στη σύντομη ζωή μου μέχρι σήμερα με οδήγησε στο συμπέρασμα ότι αν είσαι καλός δε χάνεσαι. Απλά μερικές σημερινές επιλογές μας μπορεί να μας δώσουν λίγη παραπάνω ευκολία αύριο.
``Άναρθρες κραυγές τύπου απόλυσης από στρατό' ' + ``'Άναρθρες κραυγές τύπου θα πάω στο Παρίσι' ' + ``Άναρθρες κραυγές τύπου μαμά μου φοβάμαι' '

Τα βλογς είναι σαν τις ********, όλοι έχουν από μία ;)

Death By Popcorn : Η απάντηση σε κάθε εσωτερική και εξωτερική σινε/σειρο-αναζήτηση. :D
haritonas

Post by haritonas » Sat Jul 10, 2004 8:07 pm

Λοιπόν παίδες ως παλιός και εισαχθείς με το σύστημα των δεσμών και πιάνοντας και τη βάση των ηλεκτρολόγων στο ΕΜΠ θέλω κι εγώ να καταθέσω την άποψή μου σε αυτό το ΥΠΕΡδιευρυμένο θέμα.
1.Οι βάσεις είναι κάτι που απλά δεν πρέπει να κοιτάμε σε ένα απο τα κορυφαία τμήματα ενός εκ των κορυφαίων πανεπιστημιακών ιδρυμάτων στην Ελλάδα.Είναι πολλοί οι παραγοντες που τις καθορίζουν και απλά δεν μπορούμε να τα ρίχνουμε όλα στον ένα ή στον άλλο.

2.Μαθήματα προγραμματισμού όπως Java C++ έχουν ανέβει τουλάχιστον 1-2 επίπεδα από τότε που μπήκα εγώ.

3.Οι αντιγραφές στις ερασίες είναι κάτι που το "επιτρέπει"(ΔΥΣΤΥΧΩΣ) ο τρόπος που εξετάζονται αν εξαιρέσεις τους φετινούς μεταγλωττιστές της Σιδέρη που με ανάγκασαν να διαβάσω και να κάτσω μπροστά στην οθόνη για να ασχοληθώ με προγραμματισμό σοβαρά.
4.Η αγορά εργασίας ειναι αυτή που θα μας κρίνει τελικά.
5.Το venus ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΒΗΜΑ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΕΛΕΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΣΚΕΦΤΕΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΤΟΣ απλά ουδέποτε ασχολήθηκα σοβαρά με τη σχολή ελπίζω να το αλλάξω αυτό γιατί απλά δεν θέλω ΓΙΑ ΜΕΝΑ(όπως και οι περισσότεροι). πτυχίο χωρίς γνώσεις=άχρηστο πτυχίο.
6.Το ΔΕΤ το ομολογώ ότι αν υπήρχε όταν έδινα θα ήταν η πρώτη μου επιλογή αν και όντως δεν μ'αρέσει η λογική να υπάρχει ένα τμήμα που θα έπρεπε να είναι μεταπτυχιακό.Απλά η εξειδίκευση είναι φαινόμενο της εποχής στο οποίο δύσκολα μπορούμε να αντισταθούμε.
7.Είμαι κι εγώ softcore πληροφορηκάριος και μου άρεσε πολύ αυτός ο όρος/διαχωρισμός.
8.Πολλά μπορούμε να κάνουμε για να πιέσουμε για καλύτερο επίπεδο σπουδών στο τμήμα σε ένα αντικείμενο μάλιστα όπου η εξέλιξη είναι απλά καταιγιστική!
9.Όλοι μαζί χωρίς ταμπέλες και αφορισμούς θα γίνουμε καλύτεροι και άνθρωποι(το σημαντικότερο) και επιστήμονες(σημαντικό αλλά δευτερεύων).
10.Είναι εξαιρετικά ενδιφέρουσα η ιδέα ενός project το οποίο θα είναι εκτός κάποιου μαθήματος και πολλά μπράβο σε αυτόν που την έριξε.
11.Το μάθημα ΛΠΣ είναι ενδιαφέρων αλλά δεν είναι σε καμία περίπτωση δύσκολο όσο αναφέρθηκε παραπάνω. :smile:


ps1:Venus RULEZZZZZZ
ps2:Think also those who chose this department for the promised combination of informatics/computer science/management.
ps3:Είμαι από αυτούς που έχουν αντιγράψει εργασίες και δεν είμαι καθόλου υπερήφανος για αυτό. :-(
ps4:Με σεβασμό και εκτίμηση σε όλους τους συμφοιτητές μου. :-)
sarge
bit level
bit level
Posts: 24
Joined: Fri Mar 19, 2004 7:43 pm

Post by sarge » Sat Jul 10, 2004 11:35 pm

Ethel wrote: Δε νομίζω ότι έχει πολύ νόημα να πει κανείς ονόματα, όποιος είναι καλός μετράει κλπ θα φανεί εκεί που πρέπει.
είχα νομίσει ότι ο HdkiLLeR αναφερόταν σε διδακτορικούς, ενώ κατάλαβα από το δικό σου σχόλιο ότι μάλλον αναφερόταν σε συμφοιτητές μας. έχεις δίκιο.

Ethel wrote: Άρα αν είσαι ή όχι πολύ καλός στη επιστήμη που σπουδάζεις, δυστυχώς ή ευτυχώς δεν φαίνεται μόνο από το βαθμό, αυτή είναι η άποψή μου.
συμφωνώ
koki wrote: Σε πολλά μεταπτυχιακά και στο 99% των θέσεων εργασιας, μετράνε και πολλά άλλα πράγματα εκτός από το βαθμό

συμφωνώ απόλυτα.

Επιπλέον νομίζω ότι δεν είμαι μόνο εγώ που συμφωνώ. Όποιον και αν ρωτήσετε τα ίδια που λέτε θα πει.


απλά πώς ξεκίνησε αυτό:
HdkiLLeR wrote: Στο κάτω κάτω δες τους υποψήφιους Ph.Ds οι περισσότεροι έχουν πτυχίο 7
σκεφτείτε τη σύγκριση μεταξύ των διδακτορικών του UCSD (ούτε καν Berkeley) και των διδακτορικών της ΑΣΟΕΕ. δε λέω ότι οι τελευταίοι είναι άσχετοι. απλά φαντάζομαι, χωρίς φυσικά να τους έχω περάσει ούτε τους μεν ούτε τους δε από τεστ, ότι υπάρχει μια διαφορά κλάσης.


ως κάτι τελευταίο, δίνετε υπερβολική σημασία στην επίδραση επιχ. οικ. αναλ., λογιστικής, υπολογιστικών μαθηματικών.
έστω ένας καλός, με ή χωρίς εισαγωγικά, φοιτητής που βγάζει μέσο όρο 8 σε όλα τα μαθήματα εκτός από αυτά τα τρία. και ας πούμε ότι σε αυτά έχει 5. ο μέσος όρος του θα είναι (33χ8 + 3χ5)/36 = 7.75. δεν είναι τόσο φοβερή διαφορά και εννοείται ότι όταν πάει για δουλειά, ούτε ρόλο θα παίξει, ενώ σε τελική ανάλυση θα μπορεί να πει στους (μελλοντικούς) εργοδότες του γιατί είναι έτσι.
User avatar
Ethel
Venus Project Founder
Venus Project Founder
Posts: 2395
Joined: Fri Mar 19, 2004 10:41 am
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: New York City, NY
Contact:

Post by Ethel » Sun Jul 11, 2004 11:41 am

Ναι έχεις δίκιο δίνουμε υπερβολική σημασία.Αλλά είναι πολύ ξενερωτικό να μην τα χωνεύεις και να λες άντε να τα περάσω, να προσπαθείς, και να παίρνεις 5 ή 6. Τότε δεν τα χωνεύεις ακόμα περισσότερο!!!! :)
There's no place like 127.0.0.1
sarge
bit level
bit level
Posts: 24
Joined: Fri Mar 19, 2004 7:43 pm

Post by sarge » Sun Jul 11, 2004 2:43 pm

είναι πραγματικά αχώνευτα για πάρα πολλούς εδώ.
User avatar
semis19
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1607
Joined: Sat May 01, 2004 12:10 am
Location: Άνω Γλυφάδα - Αθήνα
Contact:

Post by semis19 » Mon Jul 12, 2004 12:54 am

Παιδιά ας είμαστε ρεαλιστές το να λέμε για το επίπεδο των φοιτητών μας ασχέτου γούστου και κατεύθυνσης (κλίσης κτλ) ότι στην επιχειρησιακή ή τη λογιστική ή τα μαθηματικά πάμε για 5 για ΜΕΝΑ προσωπικά είναι ντροπή. Στα μαθήματα αυτά με στοιχειώδες διάβασμα κάτω από 7 είναι πολύ δύσκολο να πάρεις το τονίζω ασχέτου κλίσης γιατί ξέρω πολλούς φοιτητές (πάρα πολλούς) που ΜΙΣΟΥΝ τα οικονομικά αλλά σε αυτά έχουν τους καλύτερους βαθμούς μιλώ για 8, 9 και 10 δηλαδή για έναν άνθρωπο που παίρνει 9 και 10 στα δίκτυα, λειτουργικά οργάνωση κοκ και λογιστική 5 αφενώς χαραμίζει και αδικεί τον εαυτό του και αφετέρου είναι έγκλημα να συμβαίνει αυτό...
:shock: :shock: ΥΓ Αφού τα ΛΠΣ είναι εύκολο μάθημα γιατί το 10 είναι το 7?
User avatar
Einherjar
Venus Project Founder
Venus Project Founder
Posts: 3751
Joined: Tue Jan 27, 2004 4:42 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Washington DC, USA
Contact:

Post by Einherjar » Mon Jul 12, 2004 2:02 am

Πίστεψέ με έχω κάνει κάτι παραπάνω από στοιχειώδες διάβασμα και δεν θεωρώ τον εαυτό μου ηλίθιο ;)
Last edited by Einherjar on Mon Jul 12, 2004 2:14 am, edited 1 time in total.
[Better to understand a little than to misunderstand a lot]
User avatar
semis19
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1607
Joined: Sat May 01, 2004 12:10 am
Location: Άνω Γλυφάδα - Αθήνα
Contact:

Post by semis19 » Mon Jul 12, 2004 2:12 am

Δεν έδωσα εγώ αυτό το χαρακτηρισμό απλά είπα ότι τα παιδιά που ανήκουν στην παραπάνω κατηγορία είναι κρίμα να έχουν βαθμάρες στα βαρβάτα μαθήματα και στα μαθήματα αυτά της πλάκας να έχουν 5... :!: :!: :!:
User avatar
Einherjar
Venus Project Founder
Venus Project Founder
Posts: 3751
Joined: Tue Jan 27, 2004 4:42 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Washington DC, USA
Contact:

Post by Einherjar » Mon Jul 12, 2004 2:18 am

Είναι πράγματι κρίμα, αλλά όταν δίνεσαι για τα βαρβάτα μαθήματα, θεωρώ ότι θα κάνω έκπτωση αν χαλάσω φαιά ουσία γι'αυτά τα μαθηματάκια. Έχω κάνει πάντως προσπάθεια. Μέχρι τώρα όμως δεν κατάφερα τίποτα πάνω από 5-6 σε αυτά. Είναι βλέπεις που οι καθηγητές των μαθημάτων αυτών νομίζουν ότι είμαστε σε στατιστικό/οικονομικό τμήμα. Δεν μας αρκούν δηλαδή γενικές γνώσεις
[Better to understand a little than to misunderstand a lot]
Post Reply

Return to “Τμήμα - Πανεπιστήμιο”