Μήπως πρέπει να ξεκινήσουμε από τα βασικά;

Συζητήσεις σχετικές με την λειτουργία του Πανεπιστημίου και του Τμήματος, νέα, αποφάσεις συγκλήτου, αποφάσεις συνελεύσεων πληροφορικής. Γενικότερα ό,τι έχει σχέση με τον Πανεπιστημιακό χώρο.
User avatar
Proxenos
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1095
Joined: Fri Apr 30, 2004 4:20 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Κολωνία, Γερμανία
Contact:

Re: Μήπως πρέπει να ξεκινήσουμε από τα βασικά;

Post by Proxenos » Mon Mar 16, 2009 2:39 pm

tsilochr++
One who pays some attention to history will not be surprised if those who cry most loudly that we must smash and destroy are later found among the administrators of some new system of repression. - Noam Chomsky
User avatar
rose
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1921
Joined: Sun May 20, 2007 8:59 pm
Academic status: 4th year
Gender:

Re: Μήπως πρέπει να ξεκινήσουμε από τα βασικά;

Post by rose » Mon Mar 16, 2009 4:52 pm

tsilochr wrote:Η μήπως επειδή ξ***λοθήκαμε να διαβάζουμε στο λύκειο, τέλειωσαν οι ευθύνες μας?
Χμμ...το πιστεύει κανένας αυτό; :-(
που θα πάει θα το δουμε...
User avatar
tsilochr
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 3246
Joined: Tue Mar 16, 2004 2:47 pm
Academic status: PhD
Gender:
Location: mm.aueb.gr
Contact:

Re: Μήπως πρέπει να ξεκινήσουμε από τα βασικά;

Post by tsilochr » Mon Mar 16, 2009 4:57 pm

rose wrote:
tsilochr wrote:Η μήπως επειδή ξ***λοθήκαμε να διαβάζουμε στο λύκειο, τέλειωσαν οι ευθύνες μας?
Χμμ...το πιστεύει κανένας αυτό; :-(
rose χάνεις το νόημα. Όμως επειδή ίσως το έγραψα ατυχώς, κι ίσως έχεις ένα point, το αφαιρώ από το υπόλοιπο post.
User avatar
Proxenos
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1095
Joined: Fri Apr 30, 2004 4:20 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Κολωνία, Γερμανία
Contact:

Re: Μήπως πρέπει να ξεκινήσουμε από τα βασικά;

Post by Proxenos » Mon Mar 16, 2009 5:10 pm

tsilochr wrote:
rose wrote:
tsilochr wrote:Η μήπως επειδή ξ***λοθήκαμε να διαβάζουμε στο λύκειο, τέλειωσαν οι ευθύνες μας?
Χμμ...το πιστεύει κανένας αυτό; :-(
rose χάνεις το νόημα. Όμως επειδή ίσως το έγραψα ατυχώς, κι ίσως έχεις ένα point, το αφαιρώ από το υπόλοιπο post.
Μπορώ να φανταστώ ότι αποποίηση ευθυνών υπάρχει όταν:

1. έχουμε απαίτηση αφού πέρασαμε στο Πανεπιστήμιο (ιδιαίτερα αφού ήταν δύσκολο) τώρα οπωσδήποτε να πάρουμε και πτυχίο

και

2. τα 1-2 πρώτα χρόνια στη σχολή δεν κάνουμε τίποτα, γιατί "κουραστήκαμε πολύ" για να περάσουμε
One who pays some attention to history will not be surprised if those who cry most loudly that we must smash and destroy are later found among the administrators of some new system of repression. - Noam Chomsky
User avatar
tsilochr
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 3246
Joined: Tue Mar 16, 2004 2:47 pm
Academic status: PhD
Gender:
Location: mm.aueb.gr
Contact:

Re: Μήπως πρέπει να ξεκινήσουμε από τα βασικά;

Post by tsilochr » Mon Mar 16, 2009 5:17 pm

proxene με αυτή τη λογική το σκέφτηκα κι εγώ, αλλά ΟΚ, όντως δεν είναι επικρατούσα άποψη οπότε το αφήνω εκτός
User avatar
maxthebest
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 180
Joined: Fri Dec 02, 2005 5:23 pm
Location: Παράδεισος

Re: Μήπως πρέπει να ξεκινήσουμε από τα βασικά;

Post by maxthebest » Mon Mar 16, 2009 5:50 pm

1.2 Να υπάρχουν αλυσίδες μαθημάτων. Έτσι κάποιος που χρωστάει την Java 1 δεν θα μπορεί να περάσει τους Μεταγλωττιστές.
Το θεωρω χαζω να υπαρχουν αλυσιδες μαθηματων , πχ. εγω θα μπορουσα να περασω ολα τα μαθηματα με 7.5 (δηλαδη βαθμο που ειναι κατω απο το κατωτερο επιτρεπτο οριο που εχω θεσει στον εαυτο μου), αλλα δεν το κανω αυτο, καθως αυτο θα μου εριχνε τον μεσο ορο.
Αρα προτιμω ενω ξερω το μαθημα, να το αφηνω για επομενα ετη.
Γιατι αυτη η επιλογη μου να μην μου επιτρεψει να δωσω το μαθημα που θελω ?

Για το μαθηματα java1 : το περναει ενας μαθητης του 4ου ετους αν παει αδιαβαστος με τουλαχιστον 8. Αρα γιατι να το δωσει στο 1ο ετος ? Αφου ετσι και αλλιως στο 4ο ετος, θα τα ξερει γιατι θα εχει κανει απειρες εργασιες σε java.

Επισης , για να περασεις μεταγλωτιστες δεν χρειαζεται να εχεις περασει java. Γιατι πολυ απλα η μεταγλωτιστες δεν εχουν σαν προαπαιτουμενο την java (στις εξετασεις ποτε δεν εχει πεσει θεμα με java) , αρα γιατι να ισχυει ο περιορισμος που εθεσες.

Ουσιαστικα σε ολα τα μαθηματα της σχολης που εχω παρακολοθουσει, εχω παρατηρηση οτι δεν υπαρχουν προαπαιτουμενα γιατι παντα οι καθηγητες τα αναφερουν ολα ξανα απο την αρχη , δηλαδη ολη τη θεωρια που εχουμε κανει και απαιτηται να την ξερουμε.(μεγαλη επικαλυψη).
Ούτοι συνέχθειν, αλλά συμφιλείν έφυν (Αντιγόνη στοίχος 523) =
Δεν γεννήθηκα για να συμμερίζομαι το μίσος , αλλά για να αγαπώ και να με αγαπούν.
User avatar
rose
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1921
Joined: Sun May 20, 2007 8:59 pm
Academic status: 4th year
Gender:

Re: Μήπως πρέπει να ξεκινήσουμε από τα βασικά;

Post by rose » Mon Mar 16, 2009 6:06 pm

Στη σχολή δεν υπάρχει λόγος για αλυσίδες - ισως δύο περιπτώσεις - αν ο χαρακτήρας των μαθήματων ηταν άλλος ισως να υπήρχαν θέματα. Σε κάθε περίπτωση οι αλυσίδες υπάρχουν για να προστατεύουν και να βελτιώνουν την ποιότητα των μαθημάτων.


Στο πρώτο πτυχίο για να πάρω java έπρεπε να περάσω 2 μαθήματα c και δομές, τηλεπικοινωνιακά 3 ΜΙ,ΜΙΙ και πιθανότητες...κτλκτλ
που θα πάει θα το δουμε...
User avatar
rapadder
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1897
Joined: Thu Jun 17, 2004 7:12 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Re: Μήπως πρέπει να ξεκινήσουμε από τα βασικά;

Post by rapadder » Mon Mar 16, 2009 6:53 pm

maxthebest wrote:Για το μαθηματα java1 : το περναει ενας μαθητης του 4ου ετους αν παει αδιαβαστος με τουλαχιστον 8. Αρα γιατι να το δωσει στο 1ο ετος ? Αφου ετσι και αλλιως στο 4ο ετος, θα τα ξερει γιατι θα εχει κανει απειρες εργασιες σε java.
Το να περάσεις μαθήματα του 1ου έτους στο 4ο επειδή ξέρεις π.χ. καλύτερο προγραμματισμό είναι λίγο χαζό. Ακόμα και 5 να πάρεις στην Java του πρώτου έτους όταν είσαι πρωτοετής, αν στην συνέχεια περάσεις τα επόμενα μαθήματα με καλό βαθμό θα αποδείξεις ότι ξέρεις προγραματισμό. Κανένας δεν θα δώσει σημασία στο τι ήξερες στο 1ο εξάμηνο αλλά στο τι ξέρεις στο 7ο εξάμηνο.
Επί της ουσίας, θα πρέπει να βρεις πιο έξυπνους τρόπους για να ανεβάσεις τον μέσο σου όρο. Η σχολή δεν θα πρέπει απαραίτητα να επιτρέπει τέτοιους είδους "ανεβάσματα". Ήδη η αναβαθμολόγηση και η επιλογή των μαθημάτων από τα οποία υπολογίζεται ο μέσος όρος του πτυχίου είναι υπέρ-αρκετά.
Η ποιότητα της διδασκαλίας ενός μαθήματος έχει άμεση σχέση με το γνωστικό επίπεδο όσων το παρακολουθούν. Πρέπει να εξασφαλιστεί ότι οι φοιτητές ανωτέρων εξαμήνων θα έχουν ενα minimum γνώσεων. Οι αλυσίδες αυτόν τον σκοπό έχουν. Είναι χρήσιμο λοιπόν να υπάρχουν αλυσίδες σε τουλάχιστον 1-2 μαθήματα. Επίσης με τον τρόπο αυτό θα αναγκαστούν οι φοιτητές να μπούν σε εναν παραγωγικό ρυθμό από νωρίς.
Σε κάθε περίπτωση έγραψα να έχει περάσει κάποιος είτε την Java 1 είτε την C++. Η λογική είναι να μπορεί να αποδείξει ότι έχει κάποια προαπαιτούμενη γνώση για να περάσει ενα μάθημα.
... Γράφτε κώδικα όσο είναι καιρός ...
Erevodifwntas
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1098
Joined: Thu Apr 22, 2004 2:18 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: In a Long Time Ago in A Galaxy far far away
Contact:

Re: Μήπως πρέπει να ξεκινήσουμε από τα βασικά;

Post by Erevodifwntas » Mon Mar 16, 2009 8:02 pm

"Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές"...
Go To Statement Considered Harmful (Τιτλος δημοσίευσης του Edsger Dijkstra).

my personal site
User avatar
tZoLe
Venus Former Team Member
Posts: 1925
Joined: Wed Feb 22, 2006 12:21 am
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Lausanne-Pasalimani
Contact:

Re: Μήπως πρέπει να ξεκινήσουμε από τα βασικά;

Post by tZoLe » Mon Mar 16, 2009 8:27 pm

tsilochr++

Νομίζω πως πολλά ξεκινάνε από την κοινωνία μας. Στο χώρο του πανεπιστημίου συναντιόνται πολλές από τις επικρατούσες κοινωνικές αντιλήψεις της ελληνικής οικογένειας. Η δημοσιοϋπαλληλική συμπεριφορά ορισμένων καθηγητών και βοηθών, η νοοτροπία της παραλίας από μερίδα φοιτητών, η σχεδόν πλήρης απαξίωση της δημόσιας περιουσίας, ο φόβος της αξιολόγησης και του ελέγχου, ο φοιτητικός συνδικαλισμός που θέλει να παίζει κυρίαρχο ρόλο στα εκπαιδευτικά ιδρύματα,η έλλειψη οργάνωσης... συνθέτουν μία μικρογραφία της κοινωνίας μας, ενώ ταυτόχρονα ορθώνονται ως ένα τεράστιο εμπόδιο για να αλλάξουν ριζικά οι καταστάσεις.
Δεν έχει νόημα πέρα από την διαπίστωση αυτής της κατάστασης, να μείνουμε σε αυτά μόνο και να μεμψιμοιρούμε. Όλα τα προβλήματα που έχουν διατυπωθεί είναι υπαρκτά και επηρεάζουν σε διαφορετικό βαθμό την ποιότητα των σπουδών μας. Θεωρώ πολύ σημαντικά μέτρα να υπάρξει σε κάποια βασικά μαθήματα ο διαχωρισμός σε Α-Λ και Κ-Ω, και μία υποτυπώδης οργάνωση, η οποία σε κάποια μαθήματα υπάρχει ήδη. Ταυτόχρονα, πρέπει οι καθηγητές να φροντίσουν να δρομολογηθεί και να γίνει όσο πιο ουσιαστική γίνεται η διαδικασία της αξιολόγησης, στην οποία εμείς ως φοιτητές πρέπει να συμμετάσχουμε υπεύθυνα. Επιτέλους, ας υπάρξει μία δεύτερη πρόταση πέρα από το Μενίδι(πχ Ελληνικό που πάει και το μετρό εκεί) για μετεγκατάσταση του πανεπιστημίου σε ένα χώρο πιο ανθρώπινο και με καλύτερες υποδομές.
Image
"αν ελευθερία σημαίνει κάτι τελικά , σημαίνει το δικαίωμα να λες στους ανθρώπους αυτό που δεν θέλουν να ακούσουν"
George Orwell (1903 - 1950)

έτσι

Θα μας λείψεις μάγκα Σισσέ...σε ευχαριστούμε για όλα...
StormRider
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1040
Joined: Mon Dec 18, 2006 5:34 pm
Gender:

Re: Μήπως πρέπει να ξεκινήσουμε από τα βασικά;

Post by StormRider » Tue Mar 17, 2009 1:53 am

Από ό,τι φαίνεται το παρόν thread εξελίχθηκε σε ένα όργιο νεοφιλελεύθερης "σκέψης" -θα το ζήλευε το greekuniversityreform forum.

Περισσότερη: αξιολόγηση, εντατικοποίηση, εξειδίκευση, μονομέρεια, εφήμερη κατάρτιση, tricks & tips για τη βελτίωση της παραγωγικότητας, αποτελούν το όνειρο (μακάρι να κάνω λάθος) του εκάστοτε φυτού (ή wanna-be), που έβγαλε τη σχολή στα 3,5 χρόνια. Τα παραπάνω συνδυαζόμενα με το (ξεθωριασμένο) American Dream και τις (αμερικάνικες και ευρωπαϊκές) νεοφιλελεύθερες πρακτικές των τελευταίων 25 ετών "αποδίδουν βέλτιστα" -όπως, βέβαια, μαρτυρά η επικαιρότητα.

Ελευθερία, Παιδεία, στοχασμός, αμφισβήτηση, Επιστήμη: κενές λέξεις, ανερμάτιστες ακολουθίες γραμμάτων, "αμπελοφιλοσοφίες της υπόγας/κουκούλας".

Υ.Γ. Σχετικά με τη γελοιοποίηση των κοινωνικών αγώνων και του φοιτητικού κινήματος δε σχολιάζω κάτι, γιατί δεν έχω χιούμορ (μάλλον).
Image
User avatar
maxthebest
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 180
Joined: Fri Dec 02, 2005 5:23 pm
Location: Παράδεισος

Re: Μήπως πρέπει να ξεκινήσουμε από τα βασικά;

Post by maxthebest » Tue Mar 17, 2009 6:54 am

Η λογική είναι να μπορεί να αποδείξει ότι έχει κάποια προαπαιτούμενη γνώση για να περάσει ενα μάθημα.
Κανεις λαθος αν νομιζεις οτι το πια μαθηματα εχεις περασει , εκφραζουν τις γνωσεις σου.
Γιατι α) μπορει να ηταν ερωτησης σωστου/λαθου και να τις εκανες σωστα απο τυχη και να περασεις το μαθημα.
β) μπορει να τα ξερεις ηδη καλα , και να μην το δινεις λογου βαθμου, οπως προανεφερα.

Προτασεις Μου.
1) αναδρομικη δρομολογηση : αν εχουμε γραψει χαλια σε ενα μαθημα , να μπορουμε να το κοψουμε, σε οποιο χρονο θελουμε.
2) Αντι για υποχρεωτικες ασκησεις , να εχουμε μονο προαιρετικες προσθετικες ασκησες (την ιδια προσπαθια καταβαλουν οι φοιτητες και για τις προαιρετικες και για τις υποχρεωτικες εργασιες) , γιατι λοιπον να υπαρχουν υποχρεωτικες εργασιες και α) φοιτητες που δουλεουν παραλληλα να μην μπορουν να τα βγαλουν περα σε αυτη την σχολη.
β) καλοι μαθητες να χανουν βαθμο απο τις τελικες εξετασεις επειδη πηραν 78% στην εργασια αντι για 100%.
γ) Ηδη προταθηκε και ειναι καλυτερο απο την παρουσα κατασταση (αν και οχι τελειο), οτι οσοι δεν καταφερουν να παρουν 100% στην κυρια υποχρεωτικη εργασια, να υπαρχουν προαιρετικες που να μπορουν να τον βοηθησουν να φτασει το 100%.
3)

Κρισεις της τροπης που πηρε το thread :
Πιστευω οτι το thread , δεν εκφραζει την αποψη της πλεοψηφιας τον φοιτητων.
α) οπως αναφερε ο/η stormrider (αν εννωουσε αυτο, δεν ξερω σιγουρα) , οι περισσοτερες αποψεις που εκφραστικαν ηταν απο το εκάστοτε φυτού (ή wanna-be) , (αναφερομαι και στον εαυτο μου). Δηλαδη μπορει ναι μεν , σε εμενα να φαινεται κανονικης δυσκολιας η σχολη , αλλα αυτο δεν ισχυει στην πλεοψηφια τον φοιτητων. Πολλοι εχουν παραλληλα να δουλεψουν ή αλλες υποχρεωσεις που δεν τις εχουμε εμεις (τα φυτά).

Αρα το να ζηταμε τα εξης :
__6.2 Θα πρέπει να υπάρχει αξιολόγηση των φοιτητών του τμήματος, ανεξάρτητα από τις εξετάσεις, με ερωτηματολόγια. Θα πρέπει να επιλέγεται τυχαία μια ομάδα φοιτητών (από κάθε έτος) και να συμπληρώνουν ερωτηματολόγια που θα καλύπτουν γενικές γνώσεις.
__1.3 Να αυξηθεί ο αριθμός των μαθημάτων που απαιτούνται για την απόκτηση του πτυχίου σε 38. Τα 2 επιπλέον μαθήματα να είναι υποχρεωτικά.
__1.2 Να υπάρχουν αλυσίδες μαθημάτων. Έτσι κάποιος που χρωστάει την Java 1 δεν θα μπορεί να περάσει τους Μεταγλωττιστές.

Παρατηρηση στην μορφη του τροπου διδασκαλιας που παρεχει το οικονομικο πανεπιστημιο :
Εγω κατα την διαρκεια της χρονιας, προλαβενω να κανω ολες τις εργασιες, αλλα οχι να διαβασω για ολα τα μαθηματα.
Καθε εργασια περνει 1-3 εβδομαδες. Η εργασιες πεφτουν συνεχομενα , συχνα η μια πανω στην αλλη, πραγμα που οχι μονο σου απαγορευει να διαβαζεις για τα μαθηματα (μικρο το κακο), αλλα σου απαγορευει και να πας στην διαλεξεις (μονο και μονο για να τελιωσεις την εργασια) (τεραστιο το κακο, καθως μενεις πισω).
Πραγμα που σημενει οτι μονο τις τελευταιες 3 μερες στην εξεταστικη ειναι που προλαβενω να διαβασω ολο το βιβλιο, την θεωρια, τις σημειωσεις.

Αρα δηλαδη λογο της βαθμοθηριας που υπαρχει στο πανεπιστιμιο, καταληγεις να διαβαζεις ολοκληρο το μαθημα σε 3-5 μερες(κατα την διαρκεια της εξεταστικης). Ωραια περνεις 10 στις εργασιες, περνεις 10 και στις εξετασεις (με 3 μερες διαβασμα), αλλα μετα απο 1 εβδομαδα τα ξεχνας ολα γιατι δεν εκανες συστηματικο διαβασμα, (το ποσο καλα θυμομαστε κατι, ξεχνιεται με λογαριθμικο ρυθμο ).

Αυτη την μορφη διδασκαλιας ονειρευονται η πρυτανικες αρχες ? να δουμε που θα μας χρησιμευση.
Ναι μεν λογο των εργασιων ειμαστε στην πραξη καλη, αλλα στην θεωρια δεν ξερουμε τιποτα. Αποτελεσμα ?
Ειμαστε τελειοι στο να λυνουμε προβληματα απλα , μικρου μεγεθους /τετρημενα, αλλα οταν ερχετε για προβληματα που
α) δεν εχουν λυθει απο την ανθρωποτητα.
β) απαιτουν διεπιστημονικη γνωση (απο διαφορους τομοις γνωση).
Τοτε δεν τα καταφερνουμε, γιατι δεν εχουμε το θεωριτικο υποβαθρο.

βαθμοθηρια++. Τουλαχιστον το πτυχιο θα λεει καλο βαθμο και ας μην ξερουμε τιποτα στην πραξη. (ή αυτο που θα ξερουμε θα ειναι απλη αποστηθησει του βιβλιου).
Ούτοι συνέχθειν, αλλά συμφιλείν έφυν (Αντιγόνη στοίχος 523) =
Δεν γεννήθηκα για να συμμερίζομαι το μίσος , αλλά για να αγαπώ και να με αγαπούν.
User avatar
Crab
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 755
Joined: Mon Mar 26, 2007 7:03 pm
Academic status: N>4
Gender:
Location: highway 163

Re: Μήπως πρέπει να ξεκινήσουμε από τα βασικά;

Post by Crab » Tue Mar 17, 2009 7:14 am

maxthebest,όταν περνάς όλα τα μαθήματα στην ώρα τους,δεν αντιμετωπίζεις αυτά τα προβλήματα.

Κι αυτό στο λέει ο Crab που χρωστάει πολλά...
User avatar
Proxenos
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1095
Joined: Fri Apr 30, 2004 4:20 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Κολωνία, Γερμανία
Contact:

Re: Μήπως πρέπει να ξεκινήσουμε από τα βασικά;

Post by Proxenos » Tue Mar 17, 2009 11:31 am

StormRider wrote:Από ό,τι φαίνεται το παρόν thread εξελίχθηκε σε ένα όργιο νεοφιλελεύθερης "σκέψης" -θα το ζήλευε το greekuniversityreform forum.

Περισσότερη: αξιολόγηση, εντατικοποίηση, εξειδίκευση, μονομέρεια, εφήμερη κατάρτιση, tricks & tips για τη βελτίωση της παραγωγικότητας, αποτελούν το όνειρο (μακάρι να κάνω λάθος) του εκάστοτε φυτού (ή wanna-be), που έβγαλε τη σχολή στα 3,5 χρόνια. Τα παραπάνω συνδυαζόμενα με το (ξεθωριασμένο) American Dream και τις (αμερικάνικες και ευρωπαϊκές) νεοφιλελεύθερες πρακτικές των τελευταίων 25 ετών "αποδίδουν βέλτιστα" -όπως, βέβαια, μαρτυρά η επικαιρότητα.

Ελευθερία, Παιδεία, στοχασμός, αμφισβήτηση, Επιστήμη: κενές λέξεις, ανερμάτιστες ακολουθίες γραμμάτων, "αμπελοφιλοσοφίες της υπόγας/κουκούλας".

Υ.Γ. Σχετικά με τη γελοιοποίηση των κοινωνικών αγώνων και του φοιτητικού κινήματος δε σχολιάζω κάτι, γιατί δεν έχω χιούμορ (μάλλον).
Άλλες πρακτικές είχε την ευκαιρία η ανθρωπότητα να τις τεστάρει για πάνω από 70 χρόνια. Έχουμε σιγουρευτεί και για εκείνες ότι δεν αποδίδουν... Έχεις καμιά άλλη συγκεκριμένη πρόταση που δεν θα εξαντλείται στην απλή απαρίθμηση βαθυστόχαστων λέξεων της ελληνικής γλώσσας, γνωστή και ώς "κασσέτα";

Όσο για την αμφισβήτηση, μην αμφισβητείς το γεγονός ότι η αμφισβήτηση που δέχεσαι από μεγάλη μερίδα συμφοιτητών σου δεν μπορεί να αμφισβητηθεί αψήφιστα... Για πόσο καιρό θα γίνονται "κοινωνικοί αγώνες και φοιτητικά κινήματα" χωρίς εμάς για εμάς; Και για πόσο καιρό όσοι σκίζονται για τα δίκαια των άλλων θα είναι εκείνοι που τα καταπατούν πιο βάναυσα; Είναι εύκολο να βάζουμε στους άλλους φιλελεύθερες ταμπέλες. Πως θα σου φαινόταν για τον εαυτό σου μια σταλινική;
One who pays some attention to history will not be surprised if those who cry most loudly that we must smash and destroy are later found among the administrators of some new system of repression. - Noam Chomsky
User avatar
necrofear_13
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2141
Joined: Sun Nov 18, 2007 5:32 am
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΑΤΤΙΚΗΣ

Re: Μήπως πρέπει να ξεκινήσουμε από τα βασικά;

Post by necrofear_13 » Tue Mar 17, 2009 11:45 am

Proxene συμφωνω μαζι σου αλλα δεν ειναι μονο αυτο που λες.Εκτος αυτου που λες εγω γιατι να δεχτω τους αγωνες τις προτασεις οτιδηποτε οταν αυτοι που τις κανουν η πλειοψηφια τους χρωστανε τα παντα απο μαθηματα φτανουν πολλες φορες ακομα διψηφιο αριθμο ετων και δεν ξερω εγω τι αλλα.Δεν διαφωνω ωραια ολα αυτα ,ωραιοι οι αγωνες το ενα το αλλο οι διεκδικησεις,αλλα οταν γινονται απο ανθρωπους που ουτε την κουραση των εργασιων τρωνε ουτε του διαβασματος που τρωμε εμεις, μου φαινονται ατοποι.Και μην μου πει κανεις οτι υπαρχουν καλοι φοιτητες που ασχολουνται και με τα δυο γιατι τουλαχιστον στο δικο μας πανεπιστημιο αμφιβαλλω αμα μετριουνται στα πεντε δαχτυλα του χεριου.
No matter what kind of sadness envelops the darkness of our despair, if you put one foot in front of the other, at some point you will reach a place where you can see the light.

In heaven or earth, no matter to where we progress, no matter where we walk, that becomes our road.
As long as we keep walking the battle will continue.
And that is exactly why this place will always be a paradise
User avatar
rapadder
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1897
Joined: Thu Jun 17, 2004 7:12 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Re: Μήπως πρέπει να ξεκινήσουμε από τα βασικά;

Post by rapadder » Tue Mar 17, 2009 12:02 pm

Για να μην ανοίξουμε την συζήτηση σε ιδεοπολιτικά πλαίσια. Το πρόβλημα με τις εργασίες είναι υπαρκτό. Στο ΔΕΤ, το οποίο έχει ίσως την καλύτερη οργάνωση Πανεπιστημιακού τμήματος στην Ελλάδα, από το 2001 είχε τεθεί αυτό το πρόβλημα. Τι γίνεται; Οι καθηγητές συνεννοούνται έτσι ώστε οι εργασίες να μοιράζονται και ο φόρτος να κατανέμεται ομαλά. Έτσι κάθε εβδομάδα θα έχουν από 1 ή και 2 εργασίες, όμως δεν θα τύχει να έχουν 3 εργασίας στην ίδια εβδομάδα και καμία σε μια άλλη.
Επομένως για να ανέβει η ποιότητα σπουδών, θα πρέπει να υπάρχει καλύτερη οργάνωση και συνεννόηση. Οι διδάσκοντες όμως δεν έχουν πάντα οργάνωση και συνεννόηση. Έτσι ο καθένας θυμάται να βάλει μια σειρά ασκήσεων όποτε θέλει. Στα σοβαρά Πανεπιστήμια υπάρχει το πρόγραμμα διδασκαλίας απο την αρχή του εξαμήνου, ανά εβδομάδα. Ο καθηγητής έχει οργανωθεί και έχει βγάλει θέματα εργασιών από νωρίς.
Εδώ όμως δεν υπάρχει κεντρικός συντονισμός (σε επίπεδο έτους) που υπάρχει στο ΔΕΤ και αρκετοί καθηγητές δεν ανέχονται υποδείξεις για το πώς θα κάνουν το μάθημα τους, το πότε θα βάλουν εργασίες κλπ. Είναι δημόσιοι υπάλληλοι και δεν τους αγγίζει κανείς. Αντίθετα στο ΔΕΤ ο τότε πρόεδρος του τμήματος είχε ενα ειδικό βάρος και είχε διαλέξει τους καθηγητές προσεκτικά ώστε να είναι συνεργάσιμοι.

Έχω επίσης να προσθέσω μερικά σχόλια:

1. Για τους φοιτητές που εργάζονται.

Επί της ουσίας δεν μπορώ να κάνω κάποιο σχόλιο γιατί δεν ξέρω τι ανάγκη/ προτεραιότητες έχει ο καθένας. Πέρα από το γνωστό επιχείρημα (η σχολή είναι full time), προτείνω επίσης καλύτερη οργάνωση. Οι καθηγητές να ελέγχονται και να υπάρχει οργάνωση, συντονισμός. Αυτό θα τους βοηθήσει πολύ. Θα παρακολουθούν 3 μαθήματα και θα μπορούν να ξέρουν τις ώρες και τις υποχρεώσεις των μαθημάτων. Έτσι θα οργανωθούν καλύτερα.

2. Για την εντατικοποίηση και τους φοιτητές "φυτά".

Νομίζω ότι δεν πρέπει να κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλο μας. Οι φοιτητές "φυτά" είναι (συνήθως) φοιτητές εργατικών οικογενειών. Ανήκουν στο λούμπεν - προλεταριάτο :-). Θα ασκήσουν βιοπορισμό από την Πληροφορική. Δεν είναι αριστοκρατία που σπουδάζει για την πλάκα της, "γαλλικά και πιάνο". Δεν έχουμε λοιπόν κανένα δικαιώμα να τους κοροϊδεύουμε! Πρέπει να μάθουν 5 πράγματα και πρέπει να πιεστούν. Να μάθουν να λειτουργούν υπό πίεση, να (αναγκαστούν) να οργανωθούν, να λειτουργούν στις υψηλές στροφές, να τηρούν deadlines. Να μην ζούν σε εναν γυάλινο κόσμο.
... Γράφτε κώδικα όσο είναι καιρός ...
User avatar
maxthebest
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 180
Joined: Fri Dec 02, 2005 5:23 pm
Location: Παράδεισος

Re: Μήπως πρέπει να ξεκινήσουμε από τα βασικά;

Post by maxthebest » Tue Mar 17, 2009 8:20 pm

Στο ΔΕΤ, το οποίο έχει ίσως την καλύτερη οργάνωση Πανεπιστημιακού τμήματος στην Ελλάδα, από το 2001 είχε τεθεί αυτό το πρόβλημα. Τι γίνεται; Οι καθηγητές συνεννοούνται έτσι ώστε οι εργασίες να μοιράζονται και ο φόρτος να κατανέμεται ομαλά. Έτσι κάθε εβδομάδα θα έχουν από 1 ή και 2 εργασίες, όμως δεν θα τύχει να έχουν 3 εργασίας στην ίδια εβδομάδα και καμία σε μια άλλη.
rapadder++.
Στα σοβαρά Πανεπιστήμια υπάρχει το πρόγραμμα διδασκαλίας απο την αρχή του εξαμήνου, ανά εβδομάδα. Ο καθηγητής έχει οργανωθεί και έχει βγάλει θέματα εργασιών από νωρίς.
rapadder *=2 ;

Καλο , θα ηταν απο την αρχη να μας εδιναν τις ασκησεις, ετσι ωστε τον πρωτο καιρο που εχουμε μειωμενο φορτο, να τις αρχισουμε , ετσι ωστε μετα να ισοφαριθει ο φορτος εργασιας.
Δεν έχουμε λοιπόν κανένα δικαιώμα να τους κοροϊδεύουμε!
Συμφωνο, σε καμια περιπτωση δεν πρεπει να κρινουμε τον αλλο. Αν στο προηγουμενο μου post , εδωσα αλλη εντυπωση (δεν αναφερομουνα σε καποιον αλλον) τοτε με συγχωρειται :oops:
Ούτοι συνέχθειν, αλλά συμφιλείν έφυν (Αντιγόνη στοίχος 523) =
Δεν γεννήθηκα για να συμμερίζομαι το μίσος , αλλά για να αγαπώ και να με αγαπούν.
User avatar
rapadder
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1897
Joined: Thu Jun 17, 2004 7:12 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Re: Μήπως πρέπει να ξεκινήσουμε από τα βασικά;

Post by rapadder » Tue Mar 17, 2009 9:21 pm

Χαίρομαι που συμφωνούμε σε πολλά θέματα. Είναι χρήσιμο να διαμορφωθεί μια ατζέντα συγκεκριμένων προτάσεων και να ξεκινήσει ένας διάλογος με τους φορείς του Πανεπιστημίου πάνω σε αυτές.
Θα ήθελα να σταθώ περισσότερο στο θέμα της οργάνωσης. Η ανθρωπότητα έχει επιλύσει τα πρόβληματα των Πανεπιστημιακών τμημάτων με την καλύτερη οργάνωση. Το θέμα είναι ποιός είναι ο ρόλος των καθηγητών. Πρέπει να υπάρχει ενας συντονισμός σε επίπεδο έτους:

- Δεν μπορεί να υπάρχουν μαθήματα χωρίς site, χωρίς κάποιες διαφάνειες, χωρίς (συγκεκριμένη) διδακτέα ύλη αναρτημένη από την αρχή του εξαμήνου.
- Πρέπει να υπάρχει αναλυτικό πλάνο διδασκαλίας σε επίπεδο εβδομάδων από την αρχή του εξαμήνου.
- Δεν μπορεί να υπάρχουν καθηγητές χωρίς e-mail, μαθήματα χωρίς κανέναν βοηθό.
- Οι καθηγητές πρέπει να συνεργαστούν και να μην έχουν αλαζονική συμπεριφορά. Να έχουν πλάνο μαθήματος, να κάνουν σωστή προετοιμασία. Δεν μπαίνουμε στην τάξη για να ρωτάμε τους φοιτητές τι λέγαμε την άλλη φορά και εάν έχουμε αναφέρει αυτές τις διαφάνειες. Αυτό είναι ντροπή.
- Γενικά οι καθηγητές: Δεν πρέπει να μπαίνουν αργοπορημένοι, να τρώνε 10 λεπτά για να συνδέσουν το προβολικό (ας ερχόντουσταν νωρίτερα ή ας το ανέθεταν σε κάποιον άλλο), να ανέχονται ανακοινώσεις παρατάξεων σε βάρος του χρόνου διδασκαλίας, να ανέχονται ενα κλίμα χάβρας "και όποιος θέλει να ακούσει ας κάτσει στα πρώτα έδρανα", να δίνουν παρατάσεις στις εργασίες (γιατί καλλιεργούν κλίμα ανευθυνότητας) και γενικά να αντιλαμβάνονται ότι ο ρόλος τους είναι αυτός του καθηγητή Πανεπιστημίου και ότι πρέπει να είναι σοβαροί για να τους πάρουν στα σοβαρά.

Κάποιος πρέπει να τους συντονίσει, να τους κάνει υποδείξεις. Δεν γίνεται αλλιώς.
... Γράφτε κώδικα όσο είναι καιρός ...
User avatar
fo@
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 337
Joined: Mon Jun 19, 2006 12:35 pm

Re: Μήπως πρέπει να ξεκινήσουμε από τα βασικά;

Post by fo@ » Tue Mar 17, 2009 9:30 pm

Εκ μέρους των φυτών θέλω να σας ευχαριστήσω όλους.

Κάποιους από εσάς γιατί διαθέτετε αυτήν την εσωτερική ποιότητα και αντιληφθήκατε ότι δε διαθέτουμε πολιτική σκέψη. Το δικό σας φως η πολύτιμη φωτοσύνθεση που αποζητούμε. Πόσες φορές αλήθεια φοβήθηκα να ακολουθήσω την καινοτόμο προσωπικότητα σας και προσπάθησα να συμβιβαστώ αντί να ασπαστώ τις προφανά δίκαιες και σωστές λύσεις που προτείνετε. Αλήθεια για ποιο άλλο λόγο να μη σας ακολουθήσω;

Κάποιους από εσάς γιατί θεωρείτε ότι είμαστε προστατευόμενο είδος και αναλαμβάνετε το δυσάρεστο κόστος να μας κρατήσετε μακρυά από την κακία των ανθρώπων. Καταλαβαίνετε ότι όλα είναι αποτέλεσμα της οικονομικής μας θέσης και όχι της αγάπης για το αντικείμενο που σπουδάζουμε. Το μειονέκτημα μας προσπαθούμε να το καλύψουμε με μια μάσκα ενδιαφέροντος άκουσον άκουσον για το γνωστικό μας περιέχομενο. Μια μάσκα που αποδεικνύει πόσο άβουλα και ανυπεράσπιστα φυτάκια είμαστε. Ντροπή δεν είναι που δεν συνειδητοποιούμε πως μια συζήτηση για το πανεπιστήμιο δεν είναι αρκετά προχωρημένη αν υπαινείσεται αγάπη για τα γράμματα, τις επιστήμες και τις τέχνες;

Χίλια ευχαριστώ
"With soap, baptism is a good thing"
User avatar
rapadder
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1897
Joined: Thu Jun 17, 2004 7:12 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Re: Μήπως πρέπει να ξεκινήσουμε από τα βασικά;

Post by rapadder » Tue Mar 17, 2009 9:57 pm

fo@ wrote:Κάποιους από εσάς γιατί θεωρείτε ότι είμαστε προστατευόμενο είδος και αναλαμβάνετε το δυσάρεστο κόστος να μας κρατήσετε μακρυά από την κακία των ανθρώπων. Καταλαβαίνετε ότι όλα είναι αποτέλεσμα της οικονομικής μας θέσης και όχι της αγάπης για το αντικείμενο που σπουδάζουμε.
Δεν έγραψα κάτι τέτοιο. Αυτό που έγραψα είναι ότι ένα από τα κίνητρα είναι η ανάγκη για βιοπορισμό. Προφανώς υπάρχουν και άλλα, δεν εξαντλώ το θέμα.
Last edited by rapadder on Tue Mar 17, 2009 10:00 pm, edited 2 times in total.
... Γράφτε κώδικα όσο είναι καιρός ...
User avatar
ultimate_aektzis
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 6373
Joined: Tue Nov 13, 2007 10:11 pm
Gender:

Re: Μήπως πρέπει να ξεκινήσουμε από τα βασικά;

Post by ultimate_aektzis » Tue Mar 17, 2009 9:59 pm

Δεν νομιζω να αναφεροταν σε σενα rap ;)
User avatar
aguero88
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 337
Joined: Mon Oct 15, 2007 8:09 pm
Academic status: N>4
Gender:

Re: Μήπως πρέπει να ξεκινήσουμε από τα βασικά;

Post by aguero88 » Tue Mar 17, 2009 10:53 pm

@ Όσο αναφορά την σελίδα 4 του παρών θέματος απλά λέω κοιτάξτε τον τίτλο του topic πριν μας πείτε τι γίνεται στα ξένα Πανεπιστήμια...

@Όσο αναφορά την νοοτροπία των φοιτητών συμφωνώ ότι είναι λάθος αλλά δεν μπήκε και κανένας στην διαδικασία να την αλλάξει(νομίζω μόνο ο κ.Γιακουμάκης )...

@
proxenos wrote:Άλλες πρακτικές είχε την ευκαιρία η ανθρωπότητα να τις τεστάρει για πάνω από 70 χρόνια. Έχουμε σιγουρευτεί και για εκείνες ότι δεν αποδίδουν... Έχεις καμιά άλλη συγκεκριμένη πρόταση που δεν θα εξαντλείται στην απλή απαρίθμηση βαθυστόχαστων λέξεων της ελληνικής γλώσσας, γνωστή και ώς "κασσέτα";
Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

Σχετικά με τις προτάσεις rappader Διαφωνώ σε αρκετές...
Απλά εγώ είμαι της εξής λογικής. Δεν γίνεται να μην υπάρχουν οι κατάλληλες προϋποθέσεις π.χ εργαστήρια σε Java1 και να ζητάς το μάθημα να γίνει με αλυσίδα με Java2...Αν πληροίς όλες τις προϋποθέσεις στο φοιτητή έτσι ώστε το μάθημα να γίνει αλυσίδα τότε κάντο. Και όταν εννοώ όλες τις προϋποθέσεις εννοώ και π.χ στέγαση και σίτιση για να μην αναγκάζεται να δουλεύει παράλληλα...Εφόσον λοιπόν δεν μπορείς να εξασφαλίσεις στο ελάχιστο βασικές προϋποθέσεις δεν μπορείς να προτρέχει....Εξού και ο τίτλος του topic...

Για παράδειγμα εγώ ένας λυσσαλέος πολέμιος των Ιδιωτικων Πανεπιστημίων θα σου έλεγα ότι δεν με ενδιαφέρει αν υπάρχουν ιδιωτικά πανεπιστήμια αν τα Δημόσια ήταν ΙΔΑΝΙΚΑ και παρείχαν ποιοτικές σπουδές σε ΌΛΟΥΣ. Επειδή όμως κάτι τέτοιο είναι όνειρο θερινής νυχτός στο βωμό του να γίνει κάτι παραπάνω προτιμώ να γίνει κάτι βασικό και μέχρι να γίνει το κάτι παραπάνω. Γιατί δεν μπορούμε να μιλάμε για το τι μαθήματα κάνουν άλλα πανεπιστήμια ενώ δεν έχουμε καλύψει τα βασικές ανάγκες....

Περί φυτών και τα σχετικά:
necrofear_13 wrote:Proxene συμφωνω μαζι σου αλλα δεν ειναι μονο αυτο που λες.Εκτος αυτου που λες εγω γιατι να δεχτω τους αγωνες τις προτασεις οτιδηποτε οταν αυτοι που τις κανουν η πλειοψηφια τους χρωστανε τα παντα απο μαθηματα φτανουν πολλες φορες ακομα διψηφιο αριθμο ετων και δεν ξερω εγω τι αλλα.Δεν διαφωνω ωραια ολα αυτα ,ωραιοι οι αγωνες το ενα το αλλο οι διεκδικησεις,αλλα οταν γινονται απο ανθρωπους που ουτε την κουραση των εργασιων τρωνε ουτε του διαβασματος που τρωμε εμεις, μου φαινονται ατοποι.Και μην μου πει κανεις οτι υπαρχουν καλοι φοιτητες που ασχολουνται και με τα δυο γιατι τουλαχιστον στο δικο μας πανεπιστημιο αμφιβαλλω αμα μετριουνται στα πεντε δαχτυλα του χεριου.
Ωραία και; Δηλαδή υπάρχουν 2 δρόμοι νομίζεις; Ένας διαβάζω ένας κάνω αγώνες; Ξέρεις πια είναι η πλάκα όμως; Ότι ναι πολλές φορές αυτοί που ασχολούνται με τα κοινά αφήνουν τα μαθήματα πίσω. Ωραία αυτοί θα γίνουν σουβλατζήδες. Οι άλλοι που θα διαβάζουν όλη την ώρα θα πάρουν πτυχίο ξέρεις τι θα πάθουν; Θα χάσουν μία θέση στο Δημόσιο(και για να προλάβω αντιδράσεις Δημόσιο=κατι σαν βιομηχανία στην Ελλάδα όπου "οι εργάτες του εργοστασίου Δημόσιο τρώνε ψωμάκι") από έναν που έχει αντίστοιχο αγορασμένο πτυχίο μια και θα υπάρχει ισοτίμηση πτυχίων(άνευ αγώνα). Οπότε σε αυτή την περίπτωση μπορούν να πάνε να δουλέψουν στο σουβλατζίδικο των πρώτων με το κλασσικό πλέον τρικ το πτυχίο σαν περιτύλιγμα...Για τους πολύ καλούς δε...Αυτοί θα δουλεύουν 16+++ ώρες την ημέρα (γιατί ποτέ δεν νοιάστηκαν ότι κάποτε κάποιοι έχυσαν αίμα για το 8ωρο!) θα βγάζουν λεφτά και το σύστημα θα τους έχει κάνει να είναι χαρούμενοι επειδή έχουν γρήγορο αμάξι και εξοχικό!
rappader wrote:Για την εντατικοποίηση και τους φοιτητές "φυτά".

Νομίζω ότι δεν πρέπει να κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλο μας. Οι φοιτητές "φυτά" είναι (συνήθως) φοιτητές εργατικών οικογενειών. Ανήκουν στο λούμπεν - προλεταριάτο :-). Θα ασκήσουν βιοπορισμό από την Πληροφορική. Δεν είναι αριστοκρατία που σπουδάζει για την πλάκα της, "γαλλικά και πιάνο". Δεν έχουμε λοιπόν κανένα δικαιώμα να τους κοροϊδεύουμε! Πρέπει να μάθουν 5 πράγματα και πρέπει να πιεστούν. Να μάθουν να λειτουργούν υπό πίεση, να (αναγκαστούν) να οργανωθούν, να λειτουργούν στις υψηλές στροφές, να τηρούν deadlines. Να μην ζούν σε εναν γυάλινο κόσμο.
Και μπαίνουμε στην λογική ο προλετάριος να γίνει μικροαστός. Ο μικροαστός να γίνει μεγαλοαστός. Ο μεγαλοαστός να έχει πρόσβαση στα μέσα παραγωγής κ.ο.κ...ΛΑΘΟΣ!!

Τέλος ΒΑΣΙΚΟ είναι επίσης να καταλάβουμε ότι το πανεπιστήμιο δεν θα πρέπει να παράγει γρανάζια μιας μηχανής αλλά ανοιχτόμυαλους ανθρώπους και επιστήμονες.
Λεφτά υπάρχουν: Και άξιοι επίσης δείτε αυτή την εκπληκτική ιστορία --------> http://www.youtube.com/watch?v=yraCtUo9N6E Και για όσους βαριούνται εδω ---------> http://blogthea.gr/NextStep/aeeaeidhyo/ ... -ueea.html
Spoiler: εμφάνιση/απόκρυψη
Eytixws den eimai Notios Makedonas na mou leei o Anthimos ti na psifisw...
Post Reply

Return to “Τμήμα - Πανεπιστήμιο”