Αγαπητέ συνάδερφε δε νομίζω κανένας να σε εμποδίζει να τελειώσεις, αφού από την αρχή των κινητοποιήσεων ειπώθηκε πως θα καταβληθεί κάθε δυνατή προσπάθεια για να δώσουν κανονικά εξετάσεισ όσοι βρίσκονται στο πτυχίο. Κανένας δεν σας αγνοεί, ούτε και θέλει να σας καταστρέψει. Μπορεί εσύ να διαφωνείς με το λόπγο και την αιτία των κινητοποιήσεων, αυτό όμως είναι άλλη κουβέντα...και μην μπλέκεισ τις καταστάσεις...Proxenos wrote:
Ενώ το να εμποδίζεις τους τελειόφοιτους να πάρουν πτυχίο δεν είναι άδικο...
Το ένα έχει βέβαια να κάνει με ανώτερα ιδανικά: τις "ελευθερίες" των φοιτητών (να κωλοβαράνε) και τα "δίκαια" των "φτωχών" αυτής της "φτωχής χώρας με τους πλούσιους κατοίκους" (να εκπληρώσουν τους πόθους μιας περασμένης γενιάς). Ενώ το άλλο έχει να κάνει με το μέλλον του κάθε φοιτητή, που ποσώς μας ενδιαφέρει...
Κατάληψη
- tZoLe
- Venus Former Team Member
- Posts: 1925
- Joined: Wed Feb 22, 2006 12:21 am
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Lausanne-Pasalimani
- Contact:

"αν ελευθερία σημαίνει κάτι τελικά , σημαίνει το δικαίωμα να λες στους ανθρώπους αυτό που δεν θέλουν να ακούσουν"
George Orwell (1903 - 1950)
έτσι
Θα μας λείψεις μάγκα Σισσέ...σε ευχαριστούμε για όλα...
-
- Kilobyte level
- Posts: 185
- Joined: Mon Jun 05, 2006 1:35 am
- Academic status: 4th year
- Gender: ♂
- Location: Ζωγράφου
Ουσιαστικά ναι. Προσωπικά δε γνωρίζω κανέναν ο οποίος καθυστερεί για άλλους λόγους, εκτός αν πρέπει να δίνουμε 45 χρόνια περιθώριο και σε αυτούς που καθυστερούν λόγω χαμηλού IQ.PASCAL wrote:Καθυστερούν να τελειώσουν μόνο αυτοί που "κωλοβαράνε";
Εσύ αναφέρεσαι βεβαίως στους φοιτητές οι οποίοι εργάζονται. Εδώ θα συμφωνήσω ότι τίθεται ένα ζήτημα. Ένα δίκαιο αίτημα είναι να ζητήσουμε κατάλληλες διατάξεις για όσους φοιτητές μπορούν να αποδείξουν ότι εργάζονται (όχι 2 ώρες την ημέρα βέβαια). Το να ζητάς τη μη εφαρμογή περιορισμών γενικά και εξ' ολοκλήρου είναι αίτημα παράλογο, δε συμβαίνει πουθενά στον κόσμο.
Το πανεπιστήμιο δεν είναι χώρος εξιλασμού του κάθε κατακαημένου. Είναι χώρος προαγωγής της επιστήμης. Όποιος δεν έχει τη διάθεση να ασχοληθεί με αυτήν, τότε πολύ απλά δεν έχει θέση στην Ανώτατη Εκπαίδευση. Γι' αυτό θεωρώ ότι κάποιο όριο πρέπει να υπάρχει. Όσοι θεωρούν ότι το ν+ν/2 είναι βάρβαρο, ας κοιτάξουν τι γίνεται στον υπόλοιπο κόσμο και θα διαπιστώσουν ότι πιο ελαστικό μέτρο από αυτό δεν υπάρχει.
- PASCAL
- Wow! Terabyte level
- Posts: 3587
- Joined: Wed Nov 23, 2005 10:58 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Αν θίγεται το IQ ορισμένων.... έ τότε να μας δανείσουν και μας λίγο...Τι να κάνουμε κάποιοι το έχουν μπόλικο....(φιλικά πάντα))Dog oF wAr wrote:Ουσιαστικά ναι. Προσωπικά δε γνωρίζω κανέναν ο οποίος καθυστερεί για άλλους λόγους, εκτός αν πρέπει να δίνουμε 45 χρόνια περιθώριο και σε αυτούς που καθυστερούν λόγω χαμηλού IQ.PASCAL wrote:Καθυστερούν να τελειώσουν μόνο αυτοί που "κωλοβαράνε";
Όχι, δεν αναφέρομαι μόνο σε αυτούς που εργάζονται. Αναφέρομαι και σε αυτούς που κόβονται ή περνούν μαθήματα με άδικο τρόπο.Εσύ αναφέρεσαι βεβαίως στους φοιτητές οι οποίοι εργάζονται. Εδώ θα συμφωνήσω ότι τίθεται ένα ζήτημα. Ένα δίκαιο αίτημα είναι να ζητήσουμε κατάλληλες διατάξεις για όσους φοιτητές μπορούν να αποδείξουν ότι εργάζονται (όχι 2 ώρες την ημέρα βέβαια). Το να ζητάς τη μη εφαρμογή περιορισμών γενικά και εξ' ολοκλήρου είναι αίτημα παράλογο, δε συμβαίνει πουθενά στον κόσμο.
Και ποιός είπε ότι ότι το χρονικό καθεστώς φοίτησης που ισχύει στα Πανεπιστήμια του εξωτερικού είναι "θαυμαστο" για όλους μας;Το πανεπιστήμιο δεν είναι χώρος εξιλασμού του κάθε κατακαημένου. Είναι χώρος προαγωγής της επιστήμης. Όποιος δεν έχει τη διάθεση να ασχοληθεί με αυτήν, τότε πολύ απλά δεν έχει θέση στην Ανώτατη Εκπαίδευση. Γι' αυτό θεωρώ ότι κάποιο όριο πρέπει να υπάρχει. Όσοι θεωρούν ότι το ν+ν/2 είναι βάρβαρο, ας κοιτάξουν τι γίνεται στον υπόλοιπο κόσμο και θα διαπιστώσουν ότι πιο ελαστικό μέτρο από αυτό δεν υπάρχει.
-
- Kilobyte level
- Posts: 185
- Joined: Mon Jun 05, 2006 1:35 am
- Academic status: 4th year
- Gender: ♂
- Location: Ζωγράφου
Αυτό είναι ζήτημα διαφάνειας και υποτίθεται ότι είναι ένα από τα ζητήματα που έρχεται να διευθετήσει η αλλαγή του νόμου Πλαισίο. Άρα οι χρονικοί περιορισμοί δεν έχουν σχέση, εφόσον τα ζητήματα διαφανών διαδικασιών διευθετηθούν.PASCAL wrote:Όχι, δεν αναφέρομαι μόνο σε αυτούς που εργάζονται. Αναφέρομαι και σε αυτούς που κόβονται ή περνούν μαθήματα με άδικο τρόπο.
Είναι όμως ένας από τους παράγοντες που καθιστούν τα πιο διακεκριμένα πανεπιστήμια του κόσμου ακριβώς αυτό: ποιοτικότερα.Και ποιός είπε ότι ότι το χρονικό καθεστώς φοίτησης που ισχύει στα Πανεπιστήμια του εξωτερικού είναι "θαυμαστο" για όλους μας;
Δε θέλω να φαίνομαι ξενομανής, αλλά πώς θα σου φαινόταν αν το Yale έλεγε ότι "ΟΚ φίλε, αφού πέρασες μπορείς πλέον να πάρεις πτυχίο σε όσα χρόνια θέλεις και μπορείς" ;;; Θα θεωρούσες το Berkeley τόσο καλό όσο πιθανόν το θεωρείς τώρα αν δε λειτουργούσε σε αυστηρά πλαίσια;
Ειλικρινά όμως δεν καταλαβαίνω τι θέλεις να αποδείξεις με αυτό το επιχείρημα. Αν δηλαδή κάποιος σου υποσχεθεί ότι θα λύσει τα ζητήματα διαφάνειας και εργαζόμενων φοιτητών τότε πού είναι το πρόβλημα;
Μήπως θα ήταν καλύτερα να αντιπροτείνουμε τρόπους επίλυσης των ζητημάτων διαφάνειας; Αφού από τη συζήτηση συμπεραίνεται ότι αυτό είναι ουσιαστικά το κώλυμα για την εφαρμογή ορίων (άσε που είναι και το πιο σοβαρό για να μην πω το μόνο επιχείρημα που διάβασα εδώ μέσα όσον αφορά το ζήτημα των ορίων φοίτησης).
- Ganther
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2273
- Joined: Fri Jun 18, 2004 9:31 am
- Academic status: 3rd year
- Gender: ♀
1. Δε θυμαμαι να ταχθηκα στο φορουμ υπερ της καταληψης ποτεProxenos wrote:
Ενώ το να εμποδίζεις τους τελειόφοιτους να πάρουν πτυχίο δεν είναι άδικο...
Θα κωλοβάραγες Ganther αν δεν πλήρωνε ο μπαμπάς κι η μαμά;


2.Προφανως και Δεν θα κωλοβαραγα αν δεν πληρωνε η μαμα και ο μπαμπας, αλλα τι να κανουμε, ο καθενας με τις ανεσεις του... Καποιοι κανουν το ταξιδι Αθηνα-Αλεξανδρουπολη με τα ποδια γιατι δεν εχουν μαμα και μπαμπα, αλλοι με την BMW528 του Μπαμπα μες τη χλιδα... Δηλαδη, ο καθενας με τις ευκαιριες που εχει στη ζωη, με αυτα πορευεται... Τι να κανουμε τωρα? μερικοι πεσαν απο φτωχα αρx**ια...

Νομιζω οτι πρεπει να αφησεις αυτο το στυλακι του "τη λεω σε ολους" προσωπικα θεωρω οτι εχεις δικιο σε παρα πολλα, αλλα το οτι την λες σε ολους και για ολα σε κανει να το χανεις...
Νομιζω οτι ειμαι ενα απο τα λιγα ατομα που εχει πει οτι χρωσταει της Παναγιας τα αυτια και τα ματια απο μαθηματα, και γιαυτο δε μου φταει ουτε ο κακος Βασσαλος, ουτε ο Κακος Συντιχακης, ουτε κανενας... Φταει το κεφαλι μου, και κανω καποιες προσπαθειες οσο μπορω να το διορθωσω και να περασω τα μαθηματα μου... οποτε save the pi-jaw.... Αλλοι το χρειαζονται περισσοτερο... Εγω εχω πληρη επιγνωση του εαυτου μου...
Last edited by Ganther on Mon Jun 19, 2006 2:22 pm, edited 1 time in total.
-
- Venus Former Team Member
- Posts: 7561
- Joined: Thu Oct 27, 2005 1:43 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Boston, MA
- Proxenos
- Gbyte level
- Posts: 1095
- Joined: Fri Apr 30, 2004 4:20 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Κολωνία, Γερμανία
- Contact:
Ganther wrote:1. Δε θυμαμαι να ταχθηκα στο φορουμ υπερ της καταληψης ποτεProxenos wrote:
Ενώ το να εμποδίζεις τους τελειόφοιτους να πάρουν πτυχίο δεν είναι άδικο...
Θα κωλοβάραγες Ganther αν δεν πλήρωνε ο μπαμπάς κι η μαμά;και κυριως δεν θυμαμαι να ειπα ποτε οτι δε θελω να δωσουν οι τελειοφοιτοι και να παρουν πτυχιο...
Αν θυμασαι κατι και το βρεις, καντο ενα quote...
Δεν ήταν για σένα αυτή η απάντηση αλλά για τον tzole, διάβασε το post μου...
Όταν βγαίνεις και όχι μόνο θεωρείς λογικό το γεγονός να κωλοβαράει κάποιος τα πρώτα δύο χρόνια αλλά και το χρησιμοποιείς σαν επιχείρημα για τη μη εισαγωγή (έστω την αναδρομική) ενός χρονικού ορίου για τη φοίτηση, τι άλλο να πω; Επίσης, δε με νοιάζει αν χάνω το δίκιο μου έτσι, γιατί ούτως ή άλλως ελάχιστοι βγαίνουν να μιλήσουν με επιχειρήματα και με απόψεις και σκέψεις που είναι δικές τους. Στου "άγομαι και φέρομαι" την πόρτα όσο θέλεις βρόντα... Αν θεωρούν ότι αυτός είναι σοβαρός τρόπος συζήτησης, τότε είναι σοβαρός και ο τρόπος "προσωπικής" συζήτησης. Στο κάτω-κάτω οι σκέψεις και απόψεις μου είναι προσωπικές και θέλω να θεωρούμαι υπεύθυνος γι αυτές (και όχι να μιλάω στον αέρα).Ganther wrote: 2.Προφανως και Δεν θα κωλοβαραγα αν δεν πληρωνε η μαμα και ο μπαμπας, αλλα τι να κανουμε, ο καθενας με τις ανεσεις του... Καποιοι κανουν το ταξιδι Αθηνα-Αλεξανδρουπολη με τα ποδια γιατι δεν εχουν μαμα και μπαμπα, αλλοι με την BMW528 του Μπαμπα μες τη χλιδα... Δηλαδη, ο καθενας με τις ευκαιριες που εχει στη ζωη, με αυτα πορευεται... Τι να κανουμε τωρα? μερικοι πεσαν απο φτωχα @@...![]()
Νομιζω οτι πρεπει να αφησεις αυτο το στυλακι του "τη λεω σε ολους" προσωπικα θεωρω οτι εχεις δικιο σε παρα πολλα, αλλα το οτι την λες σε ολους και για ολα σε κανει να το χανεις...
Χαίρομαι πραγματικά που μπορείς να κάνεις κριτική στον εαυτό σου (αυτή η κοινωνία το χρειάζεται). Μη δίνεις όμως βάση "κενών" επιχειρημάτων σε κάποιους...Ganther wrote: Νομιζω οτι ειμαι ενα απο τα λιγα ατομα που εχει πει οτι χρωσταει της Παναγιας τα αυτια και τα ματια απο μαθηματα, και γιαυτο δε μου φταει ουτε ο κακος Βασσαλος, ουτε ο Κακος Συντιχακης, ουτε κανενας... Φταει το κεφαλι μου, και κανω καποιες προσπαθειες οσο μπορω να το διορθωσω και να περασω τα μαθηματα μου... οποτε save the pi-jaw.... Αλλοι το χρειαζονται περισσοτερο... Εγω εχω πληρη επιγνωση του εαυτου μου...
Αγαπητέ συνάδερφε, ακόμη και αν γινόταν αυτό για οσους βρίσκονται στο πτυχίο (και δε γίνεται, και μην πεις τώρα: μα οι καθηγητές φταίνε μπλα μπλα..., φταίνε όλοι), έχεις σκεφτεί ότι αυτοί που δεν είναι τώρα στο πτυχίο αλλά θα είναι σε έναν χρόνο θα δυσκολευτούν τότε να πάρουν πτυχίο; Οι σπουδές πηγαίνουν πίσω για όλους, αλλά δε φαίνεται να νοιάζονται όλοι...Ganther wrote: Αγαπητέ συνάδερφε δε νομίζω κανένας να σε εμποδίζει να τελειώσεις, αφού από την αρχή των κινητοποιήσεων ειπώθηκε πως θα καταβληθεί κάθε δυνατή προσπάθεια για να δώσουν κανονικά εξετάσεισ όσοι βρίσκονται στο πτυχίο. Κανένας δεν σας αγνοεί, ούτε και θέλει να σας καταστρέψει. Μπορεί εσύ να διαφωνείς με το λόπγο και την αιτία των κινητοποιήσεων, αυτό όμως είναι άλλη κουβέντα...και μην μπλέκεισ τις καταστάσεις...
One who pays some attention to history will not be surprised if those who cry most loudly that we must smash and destroy are later found among the administrators of some new system of repression. - Noam Chomsky
- Fairy
- Gbyte level
- Posts: 1733
- Joined: Tue Jan 24, 2006 4:48 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♀
- Location: Mairyland Park
Πηγή: news.in.grΤροποποιούνται βασικά σημεία
Έξι αλλαγές στο νόμο-πλαίσιο για την Παιδεία μελετά η κυβέρνηση
Την τροποποίηση έξι βασικών σημείων του νόμου-πλαισίου για την Παιδεία μελετά το αρμόδιο υπουργείο, σε μία προσπάθεια να αποκλιμακωθεί η κρίση που έχει ξεσπάσει στην πανεπιστημιακή κοινότητα. Μέτωπα κινητοποιήσεων ανοίγουν από τον Σεπτέμβριο δάσκαλοι και καθηγητές.
Σύμφωνα με δημοσίευμα των Νέων, η κυβέρνηση αναμένεται να δώσει στη δημοσιότητα το σχέδιο νόμου τροποποιημένο.
Οι έξι αλλαγές που μελετώνται αφορούν:
- Τη μεταφορά μαθημάτων: Πιθανότατα θα περάσει στα Πανεπιστήμια η αρμοδιότητα του καθορισμού των προαπαιτούμενων μαθημάτων, δηλαδή των μαθημάτων που δεν θα μπορεί ο φοιτητής να μεταφέρει σε άλλο έτος.
- Την αποτυχία στις εξετάσεις: Με την τροποποίηση οι φοιτητές είτε θα μπορούν να εξεταστούν περισσότερες από μία φορές από επιτροπή είτε θα παραμένουν στα ΑΕΙ έως ότου συμπληρώσουν τον ανώτατο χρόνο φοίτησης.
- Πανεπιστημιακό άσυλο: Ενδεχομένως δεν θα υπάρξει καμία αλλαγή στον υφιστάμενο νόμο, ενώ η αρμοδιότητα για την άρση του ασύλου θα περάσει στη Σύγκλητο ή στο Πρυτανικό Συμβούλιο.
- «Αιώνιοι» φοιτητές: Μελετάται το εάν οι 4ετείς σπουδές μπορούν να έχουν ως ανώτατο όριο τα 8 έτη, οι 5ετείς σπουδές τα 10 έτη, και οι 6ετείς σπουδές τα 12 έτη.
- Εκλογές πρυτανικών αρχών: Δεν φαίνεται να αλλάζει η πρόταση να ψηφίζουν όλοι οι φοιτητές στις πρυτανικές εκλογές. Ωστόσο, εξετάζεται το εάν το ποσοστό βαρύτητας της ψήφου τους θα παραμείνει 80% (επί των ψηφοφόρων καθηγητών) ή εάν θα μειώνεται ανάλογα με το ποσοστό αποχής τους.
- Συγγράμματα: Όπως όλα δείχνουν έχει εγκαταλειφθεί η σκέψη να καταργηθούν τα δωρεάν συγγράμματα, τουλάχιστον μέχρι να οργανωθούν επαρκώς οι πανεπιστημιακές βιβλιοθήκες.
Νέα μέτωπα κινητοποιήσεων
Την ίδια ώρα, νέα μέτωπα κινητοποιήσεων φαίνεται ότι ανοίγουν από τον Σεπτέμβριο. Όπως αναφέρει η Ελευθεροτυπία, από τις 21 έως τις 24 Ιουνίου η Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας προσέρχεται στην 75η ετήσια γενική συνέλευσή της και τότε αναμένεται να αποφασίσει το πρόγραμμα δράσης κατά την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς.
Επιπλέον, οι καθηγητές της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης έχουν ήδη προγραμματίσει τις γενικές συνελεύσεις των ΕΛΜΕ (τοπικές ενώσεις του κλάδου) με την έναρξη του νέου σχολικού έτους.
Αυτά λοιπόν είναι τα έξι σημεία που ανέφερε ο PASCAL. Αυτό που με προβληματίζει είναι πώς θα κάνουν αναθεώρηση των προτάσεών τους μέσα σε μία μόνο εβδομάδα... Anyway, μια ερώτηση: οι σχολές που δεν έχουν κατάληψη έκαναν εξετάσεις κανονικά;
"Αν αυτό που έκανες χτες σου φαίνεται ακόμα μεγάλο, δεν έχεις κάνει αρκετά σήμερα."
- Ganther
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2273
- Joined: Fri Jun 18, 2004 9:31 am
- Academic status: 3rd year
- Gender: ♀
Proxenos wrote:
Όταν βγαίνεις και όχι μόνο θεωρείς λογικό το γεγονός να κωλοβαράει κάποιος τα πρώτα δύο χρόνια αλλά και το χρησιμοποιείς σαν επιχείρημα για τη μη εισαγωγή (έστω την αναδρομική) ενός χρονικού ορίου για τη φοίτηση, τι άλλο να πω;
Αγαπητέ συνάδερφε, ακόμη και αν γινόταν αυτό για οσους βρίσκονται στο πτυχίο (και δε γίνεται, και μην πεις τώρα: μα οι καθηγητές φταίνε μπλα μπλα..., φταίνε όλοι), έχεις σκεφτεί ότι αυτοί που δεν είναι τώρα στο πτυχίο αλλά θα είναι σε έναν χρόνο θα δυσκολευτούν τότε να πάρουν πτυχίο; Οι σπουδές πηγαίνουν πίσω για όλους, αλλά δε φαίνεται να νοιάζονται όλοι...
Με βαση το συστημα και το κλιμα που επικρατει στο πανεπιστημιο, ναι δεν το θεωρω παραλογο να κωλοβαραει καποιος... Και οχι δεν ειμαι περηφανος που κωλοβαρεσα... Απλα καπως αργησα να ξυπνησω... Δεν ειναι περιεργο που οσοι ξερω ακομα και αν κωλοβαραγαν στο πανεπιστημιο το ελληνικο, στο εξωτερικο τα περασαν ολα?? Αντι για μετρα καταστολης, ας κοιταξουμε λιγο την "παιδεια" και το κλιμα που υπαρχει μεσα στα πανεπιστημια...
Προσωπικα, δεν ειδα να αλλαζει κατι στο ΑΙΣΧΟΣ που λεγεται παρανομο παρκαρισμα στην Αθηνα, επειδη καναν το προστιμο απο 15 ευρω, 65 + 2 μηνες χωρις πινακιδες... Παλι το ιδιο αισχος επικρατει... Στο εξωτερικο ομως, μονο και μονο λογω παιδειας, κανεις δεν κλεινει ραμπες αναπηρων...

Οσον αφορα το οτι οι σπουδες καθυστερουν για ολους, που ειμαι ΣΥΜΦΩΝΟΣ ας οψονται κατι 1-2-3οετακια που δεν καταλαβαινουν τι κανουν, και πανε στις γενικες συνελευσεις και ψηφιζουν υπερ για να "γλυτωσουν" την εξεταστικη... been there, done that Που λεμε και στο πατριδα μου...

-
- Gbyte level
- Posts: 1098
- Joined: Thu Apr 22, 2004 2:18 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: In a Long Time Ago in A Galaxy far far away
- Contact:
- Fairy
- Gbyte level
- Posts: 1733
- Joined: Tue Jan 24, 2006 4:48 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♀
- Location: Mairyland Park
Παραθέτω δύο άρθρα ακόμη, με τη μορφή συνδέσμου για να μην σας κουράζω:
Όχι στα ιδιωτικά ΑΕΙ, ναι στις καταλήψεις: Πανελλαδική δημοσκόπηση της «Μέτρον ANALYSIS»
Πραγματική αυτονομία ζητούν τέσσερις πρυτάνεις

Όχι στα ιδιωτικά ΑΕΙ, ναι στις καταλήψεις: Πανελλαδική δημοσκόπηση της «Μέτρον ANALYSIS»
Πραγματική αυτονομία ζητούν τέσσερις πρυτάνεις
"Αν αυτό που έκανες χτες σου φαίνεται ακόμα μεγάλο, δεν έχεις κάνει αρκετά σήμερα."
Αν περασουν τα μετρα, θα ηταν αν μη τι αλλο , δικαιο να ισχυσουν μονο για τους νεοεισαγωμενους...Δεν γινεται κατα την διαρκεια της φοιτησης να προγραμματιζεις την ζωη σου βασισμενος σε καποια πραγματα και ξαφνικα στο αλλαζει και σου φερνει τα πανω κατω (ειτε κωλοβαρας απο χαβαλε, ειτε επειδη εργαζεσαι)!Το θεωρω απαραδεκτο...Οσο για τα ξενα πανεπιστημια εχω βαρεθει να το ακουω...Μην συγκρινετε αγγουρια με ντοματες ( ή τη μερα με την νυχτα)!Δεν γινεται συγκριση γιατι μιλαμε για δυο διαφορετικους κοσμους( αλλοι καθηγητες , αλλη υποδομη , αλλο συστημα ...)!ΠΩΣ(!?) μερικοι νομιζουν οτι μπορει να λειτουργησει το συστημα αγνοοντας τα θετικα τους στοιχεια και υιοθετοντας τα αρνητικα???(Οποιος ακομα και τωρα συγρινει τα ξενα με τα δικα μας, ή δεν το εχει ψαξει καλα , ή ειναι ξεροκεφαλος και δεν προκειται να αλλαξει ποτε γνωμη και να παει να να νααα!...)
- Proxenos
- Gbyte level
- Posts: 1095
- Joined: Fri Apr 30, 2004 4:20 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Κολωνία, Γερμανία
- Contact:
Ακολούθει η λίστα εκείνων που ευχαρίστως πήγαν να......(Οποιος ακομα και τωρα συγρινει τα ξενα με τα δικα μας, ή δεν το εχει ψαξει καλα , ή ειναι ξεροκεφαλος και δεν προκειται να αλλαξει ποτε γνωμη και να παει να να νααα!...)
...καταφέρουν κάτι στη ζωή τους
...ξεπεράσουν το οθωμανικό τους παρελθόν και άλλοθι
...δοθούν σε αντιδραστικά καπιταλιστικά χέρια γιατί βαρέθηκαν τον βαλκανικό εθνικοσοσιαλισμό
Code: Select all
Το ερευνητικό έργο πρυτάνεων ελληνικών πανεπιστημίων
Την εποχή αυτή διεξάγονται πρυτανικές εκλογές σε αρκετά πανεπιστήμια της χώρας. Η κάλυψη των
εκλογών αυτών από τον τύπο περιορίζεται κυρίως στην αναφορά του πολιτικού χώρου στον οποίο
πρόσκεινται οι νεοεκλεγέντες πρυτάνεις. Στο σημείωμα αυτό εξετάζω το επιστημονικό έργο αυτών,
καθώς και άλλων πρυτάνεων, με βάση τη διεθνή βιβλιογραφία όπως αυτή καταγράφεται στο Web of
Science. Παραθέτω το συνολικό αριθμό δημοσιεύσεων/περιλήψεων (Δ) και τον δείκτη h, που είναι ένα
μέτρο της απήχησης του έργου κάποιου σε άλλους επιστήμονες (είναι ο αριθμός των δημοσιεύσεων
που έχουν η κάθε μία τουλάχιστον τον ίδιο αριθμό από παραπομπές). Κανένα μέτρο δεν είναι τέλειο,
αλλά αυτά τα δύο αρκούν για μια αρχική αποτίμηση. Τα αποτελέσματα δίνονται στον παρακάτω
πίνακα. Στον ίδιο πίνακα παραθέτω και τις επιδόσεις ενός μικρού δείγματος διακεκριμένων Ελλήνων
επιστημόνων. Είναι αξιοσημείωτο ότι πολλοί βρίσκονται σε ελληνικά πανεπιστήμια.
Όνομα Ίδρυμα Ειδικότητα Δ h
Α. Πρυτάνεις
Kittas C Αθηνών (νέος) Ιατρική 225 24
Gerothanassis IP Ιωάννινα (νέος) Χημικός 89 18
Pallikaris IG or I Κρήτη Ιατρική 134 16
Andreopoulos AG Μετσόβιο Χημικός Μηχανικός 80 13
Antonopoulos JG Αριστοτέλειο Φυσικός 34 10
Papastamou S Πάντειο Ψυχολογία 15 6
Katsikas SK Αιγαίου Πληροφορική 45 6
Zervas G or GP Γεωπονικό Ζωϊκή διατροφή 40 6
Siafarikas P or PD Ανοικτό Πανεπιστήμιο Μαθηματικός 45 6
Bagiatis K Θεσσαλίας Ψυχολογία 9 5
Grispolakis J Πολυτεχνείο Κρήτης Μαθηματικός 16 4
Simopoulos K or KE Δημοκρίτειο (νέος) Ιατρική 10 4
Karabinis AI Δημοκρίτειο Πολιτικός Μηχανικός 6 3
Manthos A or AK Αριστοτέλειο (νέος) Ιατρική 24 2
Karvounis S Πειραιώς Βιομηχανική Τεχνολογία 2 2
Velentzas K Μακεδονίας Οικονομικά 7 2
Hadjitheodorou C Πάτρας Πολιτικός Μηχανικός 5 2
Moutzouris CI Μετσόβιο Πολιτικός Μηχανικός 3 1
Kouskouvelis I Μακεδονίας (νέος) Διεθνείς Σχέσεις 2 0
Venieris G Οικ. Παν. Αθηνών Οικονομικά 1 0
Β. Διακεκριμένοι επιστήμονες στην Ελλάδα και το εξωτερικό
Ioannidis JPA Ιωάννινα Ιατρική 258 34
Lambris JD Univ. Pennsylvania Ιατρική/Βιοχημεία 271 44
Artavanis-Tsakonas S Harvard Medical School Ιατρική/Βιολογία 119 56
Kafatos FC Imperial College Βιολόγος 326 61
Nicolaou KC Scripps Research Institute Χημικός 651 86
Hadjichristidis Ν Αθηνών Χημικός 372 43
Kaxiras E Harvard Φυσικός/Επ. Υλικών 169 38
Antoniadis I CERN, Ελβετία Φυσικός 169 51
Economou EN Κρήτη Φυσικός 211 39
Aifantis EC Αριστοτέλειο Φυσικός 185 32
Pantelides ST Vanderbilt Φυσικός 269 48
Avouris P IBM Φυσικός 288 65
Kouveliotou C NASA Αστροφυσικός 277 44
Efstathiou G Cambridge Αστροφυσικός 211 72
Theodorou DN Μετσόβιο Χημικός Μηχανικός 139 36
Papadimitriou CH Berkeley Πληροφορική 157 33
Fokas AS Cambridge Μαθηματικά 145 33
Papanicolaou G Stanford Μαθηματικά 62 20
Psacharopoulos G World Bank Οικονομικά 163 16
Constantinides GM Univ. Chicago Οικονομικά 38 18
Kitanidis PK Stanford Πολιτικός Μηχανικός 112 25
Τα σχόλια περιττεύουν. Μήπως θα ήταν καλύτερα οι πρυτάνεις να επιλέγονται όχι από τους
καθηγητές και τις φοιτητικές παρατάξεις αλλά από έναν ανεξάρτητο φορέα μετά από ανοικτό,
διεθνή, αξιοκρατικό διαγωνισμό; Η αλλαγή αυτή θα επέτρεπε την μετάκληση διακεκριμένων
επιστημόνων από το εξωτερικό οι οποίοι με τις ικανότητες και τις εμπειρίες τους, σε συνδυασμό με
αυξημένες αρμοδιότητες, θα μπορούσαν να δώσουν νέα πνοή στην ελληνική ανώτατη εκπαίδευση.
Γενικότερα, διαφαίνεται η ανάγκη ενός ριζικά νέου τρόπου διοίκησης των πανεπιστημίων που να
διασφαλίζει την αυτονομία τους χωρίς όμως να επιτρέπει την ασυδοσία και τη συναλλαγή (δείτε και
άρθρο του καθ. Δ. Κρεμαστινού στο Βήμα, 28/5/06). Επίσης, μήπως θα έπρεπε για την ποιοτική
αναβάθμιση των πανεπιστημίων να ζητείται πρωτίστως η γνώμη των ατόμων του πίνακα Β αντί
αυτών του πίνακα Α;
Θέμης Λαζαρίδης, Αναπληρωτής Καθηγητής, City University of New York
Νέα Υόρκη, 29 Μαΐου 2006
Πηγή:
http://www.sci.ccny.cuny.edu/~themis/gr ... taneis.pdf
One who pays some attention to history will not be surprised if those who cry most loudly that we must smash and destroy are later found among the administrators of some new system of repression. - Noam Chomsky
- Proxenos
- Gbyte level
- Posts: 1095
- Joined: Fri Apr 30, 2004 4:20 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Κολωνία, Γερμανία
- Contact:
Kατάληψη, μια σύγχρονη διεργασία εκπαίδευσης νέων ιατρών
Tων Xαραλαμπου M. Mουτσοπουλου και Xαραλαμπου Σ. Pουσσου καθηγητών της Iατρικής του Πανεπιστημίου Aθηνών
Σκοπός της Iατρικής Σχολής είναι η δημιουργία ικανών τεχνιτών και επιστημόνων, αλλά και λειτουργών με υψηλή ευαισθησία και υπευθυνότητα στη συμπαράσταση του πάσχοντος και στην απάλειψη του ανθρώπινου πόνου. Στις ιατρικές σχολές μας, όμως, φαίνεται ότι αυτά δεν διδάσκονται επαρκώς. Oι φοιτητές μας για σημαντικούς λόγους, όπως αυτοί πιστεύουν, επέλεξαν την αναστολή σημαντικού μέρους της λειτουργίας της Iατρικής Σχολής, «καταλαμβάνοντας» τα κτίρια διδασκαλίας και εργαστηρίων στην περιοχή Γουδί. Tέσσερις εβδομάδες τώρα τα μέλη του διδακτικού προσωπικού των παραπάνω τμημάτων περιφέρονται χωρίς να επιτελούν το διδακτικό και ερευνητικό τους έργο. Δυστυχώς, η διοίκηση της Σχολής παρακολουθεί άβουλη τις εξελίξεις και αποδέχεται σιωπηλά την καταρράκωση του δικαιώματος του προσωπικού για εργασία. Tο πιο τραγικό είναι ότι η Σχολή αποφασίζει να διενεργηθούν εξετάσεις, ενώ η κατάληψη συνεχίζεται ώστε να μη χαθεί η εξεταστική περίοδος. H ύλη που δεν διδάχθηκε ένα μήνα τώρα πώς θα εξεταστεί άραγε; Mήπως αποφάσεις σαν αυτές αποτελούν έμμεση ομολογία ότι η διδασκαλία είναι περιττή και η απόκτηση πτυχίου μπορεί να συντελεστεί σε μια σχολή που έχει καταντήσει εξεταστικό κέντρο; Tέτοια πανεπιστήμια θέλουν οι φοιτητές μας; Πού είναι τα οράματα για πανεπιστήμια - κοιτίδες έρευνας, διδασκαλίας και έμπνευσης της νέας γενιάς; H διοίκηση της σχολής θα πρέπει να γνωρίζει ότι αποφάσεις σαν κι αυτές είναι επικίνδυνες διότι: α) παραβλέπουν την ανάγκη της διδασκαλίας ως προϋπόθεση για γνώση και β) διαπαιδαγωγούν λανθασμένα τους φοιτητές και τους οδηγούν στην εσφαλμένη εντύπωση ότι όλα μπορούν να κερδηθούν χωρίς αντίτιμο.
Oι φοιτητές μας διατρανώνουν ότι κάνουν κατάληψη, κάνοντας χρήση του πανεπιστημιακού ασύλου. Tο πανεπιστήμιο, όμως, ανήκει σε όλους όσοι εργάζονται σε αυτό και πάνω από όλα ανήκει στον ελληνικό λαό. Kανείς δεν μπορεί να αναστέλλει τη λειτουργία του εκβιαστικά και μάλιστα στο όνομα του πανεπιστημιακού ασύλου. Tο πανεπιστημιακό άσυλο καθιερώθηκε για να διασφαλίσει την ελευθερία της σκέψης, την ανεμπόδιστη έκφραση απόψεων και την ανεπηρέαστη από οικονομικές, κοινωνικές και πολιτικές παρεμβάσεις παραγωγή νέας γνώσης. Mε την κατάληψη οι φοιτητές καταλύουν κάθε έννοια δημοκρατικής λειτουργίας του πανεπιστημίου και στην ουσία καταλύουν οι ίδιοι το άσυλο, ενώ πιθανώς και άθελά τους, υπηρετούν άλλα συμφέροντα. H κατάληψη αποτελεί την πιο ακραία μορφή βίας προς τα άλλα μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας που επιχειρούν καθημερινά να ασκήσουν τα καθήκοντά τους. Aυτή η βία σε καιρούς δημοκρατίας είναι τελείως αδόκιμη. Φανταστείτε τι θα γινόταν αν στο όνομα του ασύλου και τα μέλη του διδακτικού προσωπικού «καταλάμβαναν» τα γραφεία τους και αρνούνταν τον εξοστρακισμό τους από τους φοιτητές. Ποιο θεσμικό πλαίσιο ή ποια πανεπιστημιακή διοίκηση θα έδινε διέξοδο σε αυτήν τη σύγκρουση; Aκόμη περισσότερο ποια ψυχική επαφή μπορούμε να έχουμε με τους φοιτητές μας όταν τη μια μέρα συζητούσαμε φιλικά στο αμφιθέατρο και την άλλη μέρα μας πετούν έξω από τα γραφεία μας; Aν θέλουμε την αυτοδιοίκηση του πανεπιστημίου, ώστε αυτό να είναι ανεξάρτητο από τις στενές πιέσεις του πολιτικού ή οικονομικού περιβάλλοντος πρέπει να μάθουμε και να το διοικούμε, αλλιώς ανοίγουμε μόνοι μας τον δρόμο στη δημιουργία ιδιωτικών πανεπιστημίων. Oι φοιτητές μας κατέλαβαν την Iατρική Σχολή, επειδή αντιδρούν στη δημιουργία ιδιωτικών πανεπιστημίων και επειδή πιστεύουν ότι πρέπει να συνεχίσει να ισχύει ο επαίσχυντος θεσμός της λίστας, δηλαδή της πολυετούς αναμονής για την έναρξη της ειδικότητας των νέων ιατρών, ανεξαρτήτως προσόντων, τα οποία θα έπρεπε να αναδεικνύονται με εξετάσεις. Tην ίδια στιγμή όμως οι φοιτητές μας απαιτούν από την πολιτεία να γίνει πιο αυστηρή με τις εξετάσεις αναγνώρισης του πτυχίου ιατρών που εκπαιδεύτηκαν σε χώρες του εξωτερικού. Θέλουν να αποφύγουν την αξιολόγηση του εαυτού τους, ενώ την επιβάλλουν στους άλλους. Aυτό αποτελεί θλιβερή συντεχνιακή λογική και όχι πολιτική θέση.
Eν τούτοις, πολύ φοβούμεθα ότι οι αντιδράσεις τους αποτελούν κατοπτρικό είδωλο των δικών μας συμπεριφορών. Δυστυχώς, τα συνδικαλιστικά όργανα των διδασκόντων γίνονται σημαιοφόροι του δημόσιου πανεπιστημίου, ενώ αδιαφορούν για την ποιότητά του, τη σύνδεσή του με την πρόοδο της κοινωνίας και το μέλλον του. Δεν κατανοούν ότι τα περισσότερα μέλη του διδακτικού προσωπικού κατέχουν υψηλές θέσεις που αν τις χρησιμοποιήσουν αποδοτικά θα γίνουν μοχλοί της αναγέννησης και της προόδου του κρατικού πανεπιστημίου. Για να γίνει όμως αυτό χρειάζεται όλοι να λογοδοτούν και όλοι να αξιολογούνται. Aντί λοιπόν οι πανεπιστημιακοί δάσκαλοι να συζητήσουν διεξοδικά τους μηχανισμούς της αξιολόγησης και να σχεδιάσουν προτάσεις νόμων πριν από το υπουργείο Παιδείας, αναλίσκουν τις δυνάμεις τους στη διαμαρτυρία για ανεπαρκή χρηματοδότηση ή και τη χαμηλή μισθοδοσία, αντιδρούν στην αξιολόγησή τους και διαρρηγνύουν τα ιμάτιά τους, εναντιούμενοι στη δημιουργία μη κρατικού, μη κερδοσκοπικού πανεπιστημίου. Oι διοικητικές δε αρχές του πανεπιστημίου φαίνεται να παρατηρούν το φαινόμενο μη δυνάμενοι να παρέμβουν, επειδή η εκλογή τους είναι προϊόν συναλλαγής με τους φοιτητές και τα υπόλοιπα μέλη της πανεπιστημιακής κοινότητας. Πολύ φοβούμεθα όμως ότι με τη στάση τους συντελούν στην απαξίωση αυτού που απέμεινε από το δημόσιο πανεπιστήμιο.
Πιστεύουμε ότι είναι καιρός να αντιμετωπίσουμε τα προβλήματα με σοβαρότητα. H παιδεία μας δε θα πρέπει να είναι αρένα κομματικής αντιπαράθεσης. Tο θέμα είναι εθνικό. Aφορά το μέλλον και την ευποιία των νεώτερων γενεών. Σα μονάδες της πανεπιστημιακής κοινότητας βλέπουμε με πόνο τους φοιτητές μας αντί να τους έχουμε εμπνεύσει την αφοσίωση στο λειτούργημα να μετατρέπονται σε άμμισθοι φύλακες ερημωμένων κτιρίων. Παίρνουμε πολύ τον κατήφορο κάτι πρέπει να γίνει.
Πηγή: Καθημερινή
Tων Xαραλαμπου M. Mουτσοπουλου και Xαραλαμπου Σ. Pουσσου καθηγητών της Iατρικής του Πανεπιστημίου Aθηνών
Σκοπός της Iατρικής Σχολής είναι η δημιουργία ικανών τεχνιτών και επιστημόνων, αλλά και λειτουργών με υψηλή ευαισθησία και υπευθυνότητα στη συμπαράσταση του πάσχοντος και στην απάλειψη του ανθρώπινου πόνου. Στις ιατρικές σχολές μας, όμως, φαίνεται ότι αυτά δεν διδάσκονται επαρκώς. Oι φοιτητές μας για σημαντικούς λόγους, όπως αυτοί πιστεύουν, επέλεξαν την αναστολή σημαντικού μέρους της λειτουργίας της Iατρικής Σχολής, «καταλαμβάνοντας» τα κτίρια διδασκαλίας και εργαστηρίων στην περιοχή Γουδί. Tέσσερις εβδομάδες τώρα τα μέλη του διδακτικού προσωπικού των παραπάνω τμημάτων περιφέρονται χωρίς να επιτελούν το διδακτικό και ερευνητικό τους έργο. Δυστυχώς, η διοίκηση της Σχολής παρακολουθεί άβουλη τις εξελίξεις και αποδέχεται σιωπηλά την καταρράκωση του δικαιώματος του προσωπικού για εργασία. Tο πιο τραγικό είναι ότι η Σχολή αποφασίζει να διενεργηθούν εξετάσεις, ενώ η κατάληψη συνεχίζεται ώστε να μη χαθεί η εξεταστική περίοδος. H ύλη που δεν διδάχθηκε ένα μήνα τώρα πώς θα εξεταστεί άραγε; Mήπως αποφάσεις σαν αυτές αποτελούν έμμεση ομολογία ότι η διδασκαλία είναι περιττή και η απόκτηση πτυχίου μπορεί να συντελεστεί σε μια σχολή που έχει καταντήσει εξεταστικό κέντρο; Tέτοια πανεπιστήμια θέλουν οι φοιτητές μας; Πού είναι τα οράματα για πανεπιστήμια - κοιτίδες έρευνας, διδασκαλίας και έμπνευσης της νέας γενιάς; H διοίκηση της σχολής θα πρέπει να γνωρίζει ότι αποφάσεις σαν κι αυτές είναι επικίνδυνες διότι: α) παραβλέπουν την ανάγκη της διδασκαλίας ως προϋπόθεση για γνώση και β) διαπαιδαγωγούν λανθασμένα τους φοιτητές και τους οδηγούν στην εσφαλμένη εντύπωση ότι όλα μπορούν να κερδηθούν χωρίς αντίτιμο.
Oι φοιτητές μας διατρανώνουν ότι κάνουν κατάληψη, κάνοντας χρήση του πανεπιστημιακού ασύλου. Tο πανεπιστήμιο, όμως, ανήκει σε όλους όσοι εργάζονται σε αυτό και πάνω από όλα ανήκει στον ελληνικό λαό. Kανείς δεν μπορεί να αναστέλλει τη λειτουργία του εκβιαστικά και μάλιστα στο όνομα του πανεπιστημιακού ασύλου. Tο πανεπιστημιακό άσυλο καθιερώθηκε για να διασφαλίσει την ελευθερία της σκέψης, την ανεμπόδιστη έκφραση απόψεων και την ανεπηρέαστη από οικονομικές, κοινωνικές και πολιτικές παρεμβάσεις παραγωγή νέας γνώσης. Mε την κατάληψη οι φοιτητές καταλύουν κάθε έννοια δημοκρατικής λειτουργίας του πανεπιστημίου και στην ουσία καταλύουν οι ίδιοι το άσυλο, ενώ πιθανώς και άθελά τους, υπηρετούν άλλα συμφέροντα. H κατάληψη αποτελεί την πιο ακραία μορφή βίας προς τα άλλα μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας που επιχειρούν καθημερινά να ασκήσουν τα καθήκοντά τους. Aυτή η βία σε καιρούς δημοκρατίας είναι τελείως αδόκιμη. Φανταστείτε τι θα γινόταν αν στο όνομα του ασύλου και τα μέλη του διδακτικού προσωπικού «καταλάμβαναν» τα γραφεία τους και αρνούνταν τον εξοστρακισμό τους από τους φοιτητές. Ποιο θεσμικό πλαίσιο ή ποια πανεπιστημιακή διοίκηση θα έδινε διέξοδο σε αυτήν τη σύγκρουση; Aκόμη περισσότερο ποια ψυχική επαφή μπορούμε να έχουμε με τους φοιτητές μας όταν τη μια μέρα συζητούσαμε φιλικά στο αμφιθέατρο και την άλλη μέρα μας πετούν έξω από τα γραφεία μας; Aν θέλουμε την αυτοδιοίκηση του πανεπιστημίου, ώστε αυτό να είναι ανεξάρτητο από τις στενές πιέσεις του πολιτικού ή οικονομικού περιβάλλοντος πρέπει να μάθουμε και να το διοικούμε, αλλιώς ανοίγουμε μόνοι μας τον δρόμο στη δημιουργία ιδιωτικών πανεπιστημίων. Oι φοιτητές μας κατέλαβαν την Iατρική Σχολή, επειδή αντιδρούν στη δημιουργία ιδιωτικών πανεπιστημίων και επειδή πιστεύουν ότι πρέπει να συνεχίσει να ισχύει ο επαίσχυντος θεσμός της λίστας, δηλαδή της πολυετούς αναμονής για την έναρξη της ειδικότητας των νέων ιατρών, ανεξαρτήτως προσόντων, τα οποία θα έπρεπε να αναδεικνύονται με εξετάσεις. Tην ίδια στιγμή όμως οι φοιτητές μας απαιτούν από την πολιτεία να γίνει πιο αυστηρή με τις εξετάσεις αναγνώρισης του πτυχίου ιατρών που εκπαιδεύτηκαν σε χώρες του εξωτερικού. Θέλουν να αποφύγουν την αξιολόγηση του εαυτού τους, ενώ την επιβάλλουν στους άλλους. Aυτό αποτελεί θλιβερή συντεχνιακή λογική και όχι πολιτική θέση.
Eν τούτοις, πολύ φοβούμεθα ότι οι αντιδράσεις τους αποτελούν κατοπτρικό είδωλο των δικών μας συμπεριφορών. Δυστυχώς, τα συνδικαλιστικά όργανα των διδασκόντων γίνονται σημαιοφόροι του δημόσιου πανεπιστημίου, ενώ αδιαφορούν για την ποιότητά του, τη σύνδεσή του με την πρόοδο της κοινωνίας και το μέλλον του. Δεν κατανοούν ότι τα περισσότερα μέλη του διδακτικού προσωπικού κατέχουν υψηλές θέσεις που αν τις χρησιμοποιήσουν αποδοτικά θα γίνουν μοχλοί της αναγέννησης και της προόδου του κρατικού πανεπιστημίου. Για να γίνει όμως αυτό χρειάζεται όλοι να λογοδοτούν και όλοι να αξιολογούνται. Aντί λοιπόν οι πανεπιστημιακοί δάσκαλοι να συζητήσουν διεξοδικά τους μηχανισμούς της αξιολόγησης και να σχεδιάσουν προτάσεις νόμων πριν από το υπουργείο Παιδείας, αναλίσκουν τις δυνάμεις τους στη διαμαρτυρία για ανεπαρκή χρηματοδότηση ή και τη χαμηλή μισθοδοσία, αντιδρούν στην αξιολόγησή τους και διαρρηγνύουν τα ιμάτιά τους, εναντιούμενοι στη δημιουργία μη κρατικού, μη κερδοσκοπικού πανεπιστημίου. Oι διοικητικές δε αρχές του πανεπιστημίου φαίνεται να παρατηρούν το φαινόμενο μη δυνάμενοι να παρέμβουν, επειδή η εκλογή τους είναι προϊόν συναλλαγής με τους φοιτητές και τα υπόλοιπα μέλη της πανεπιστημιακής κοινότητας. Πολύ φοβούμεθα όμως ότι με τη στάση τους συντελούν στην απαξίωση αυτού που απέμεινε από το δημόσιο πανεπιστήμιο.
Πιστεύουμε ότι είναι καιρός να αντιμετωπίσουμε τα προβλήματα με σοβαρότητα. H παιδεία μας δε θα πρέπει να είναι αρένα κομματικής αντιπαράθεσης. Tο θέμα είναι εθνικό. Aφορά το μέλλον και την ευποιία των νεώτερων γενεών. Σα μονάδες της πανεπιστημιακής κοινότητας βλέπουμε με πόνο τους φοιτητές μας αντί να τους έχουμε εμπνεύσει την αφοσίωση στο λειτούργημα να μετατρέπονται σε άμμισθοι φύλακες ερημωμένων κτιρίων. Παίρνουμε πολύ τον κατήφορο κάτι πρέπει να γίνει.
Πηγή: Καθημερινή
One who pays some attention to history will not be surprised if those who cry most loudly that we must smash and destroy are later found among the administrators of some new system of repression. - Noam Chomsky
H κατάληψη συνεχίζεται μέχρι (και?) 28/06gianna wrote:τελικά τι αποφασίστηκε σήμερα σχετικά με την κατάληψη???
ΘΑ καταβληθεί; Έχει ανακοινωθεί μέχρι τώρα κάτι; Χωρίς να είμαι από τα άτομα που θίγονται άμεσα από την αναβολή της εξεταστικής από την άποψη οτί δεν χάνω διαγωνισμούς/μεταπτυχιακά κτλ, δεν θα έπρεπε από την αρχή της κατάληψης αυτοί που την αποφάσισαν να μεριμνήσουν γι'αυτό το θέμα; Δεν είναι τεράστιας σημασίας δηλαδή αν κάποιος χάσει έναν διαγωνισμό ή μεταπτυχιακό ή οτιδήποτε ώστε να μπει στα θέματα άμεσης προτεραιότητας; Και αν κανονιστεί κάτι τώρα καλώς, αλλά γιατί έχω την ενύπωση ότι τελικά σε κάποιες σχολές δε θα γίνει τίποτα;tZoLe wrote:Αγαπητέ συνάδερφε δε νομίζω κανένας να σε εμποδίζει να τελειώσεις, αφού από την αρχή των κινητοποιήσεων ειπώθηκε πως θα καταβληθεί κάθε δυνατή προσπάθεια για να δώσουν κανονικά εξετάσεισ όσοι βρίσκονται στο πτυχίο. Κανένας δεν σας αγνοεί, ούτε και θέλει να σας καταστρέψει. Μπορεί εσύ να διαφωνείς με το λόπγο και την αιτία των κινητοποιήσεων, αυτό όμως είναι άλλη κουβέντα...και μην μπλέκεισ τις καταστάσεις...Proxenos wrote:
Ενώ το να εμποδίζεις τους τελειόφοιτους να πάρουν πτυχίο δεν είναι άδικο...
Το ένα έχει βέβαια να κάνει με ανώτερα ιδανικά: τις "ελευθερίες" των φοιτητών (να κωλοβαράνε) και τα "δίκαια" των "φτωχών" αυτής της "φτωχής χώρας με τους πλούσιους κατοίκους" (να εκπληρώσουν τους πόθους μιας περασμένης γενιάς). Ενώ το άλλο έχει να κάνει με το μέλλον του κάθε φοιτητή, που ποσώς μας ενδιαφέρει...
Έχεισ απόλυτο δίκιο πως προσπαθούν να περάσουν κάποια μέτρα που πιέζουν μόνο τους φοιτητές... Αυτά τα μέτρα δεν είναι απαραίτητα αρνητικά απλά μπορούν να λειτουργήσουν σε συνδυασμό με άλλα (π.χ.: Περιορίζουν την περίοδο φοίτησης του φοιτητή χωρίς όμως να περιορίσουν και την αυθαιρεσία του καθηγητή...). Όμως το πρόβλημα που βλέπω στις κινητοποιήσεις μας είναι πως αυτό που ουσιαστικά ζητάμε είναι να παραμείνουν όλα όπως είναι... Έχω παρακολουθήσει συζητήσεις στον τύπο με "εκπροσώπους μας" (φοιτητοπατέρες) και κανένας δεν είπε κάποιο θετικό αίτημα (όχι, το "αύξηση των κονδυλίων" δεν το θεωρώ αίτημα, όχι γιατί δεν είναι σωστό και λογικό αλλά γιατί δεν πρόκειται να εισακουστεί ποτέ. Ας ζητήσουμε κάτι που έχει πιθανότητα να γίνει μα τα υπάρχοντα κονδύλια), το ίδιο οπουδήποτε ακούγονται τα αιτήματα τις κατάληψης... Δεν λέω ότι σαν φοιτητές δεν έχουμε αιτήματα αλλά αυτό που ακούγεται τελικά είναι ένα ΟΧΙ.DeadEye wrote:Οσο για τα ξενα πανεπιστημια εχω βαρεθει να το ακουω...Μην συγκρινετε αγγουρια με ντοματες ( ή τη μερα με την νυχτα)!Δεν γινεται συγκριση γιατι μιλαμε για δυο διαφορετικους κοσμους( αλλοι καθηγητες , αλλη υποδομη , αλλο συστημα ...)!ΠΩΣ(!?) μερικοι νομιζουν οτι μπορει να λειτουργησει το συστημα αγνοοντας τα θετικα τους στοιχεια και υιοθετοντας τα αρνητικα???(Οποιος ακομα και τωρα συγρινει τα ξενα με τα δικα μας, ή δεν το εχει ψαξει καλα , ή ειναι ξεροκεφαλος και δεν προκειται να αλλαξει ποτε γνωμη και να παει να να νααα!...)

"Life is not measured by the number of breaths we take, but by the moments that take our breath away"
- Fairy
- Gbyte level
- Posts: 1733
- Joined: Tue Jan 24, 2006 4:48 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♀
- Location: Mairyland Park
Δεν ξέρω αν σκέφτομαι με αφέλεια, αλλά υποθέτω πως αν έχετε γίνει δεκτοί σε κάποιο μεταπτυχιακό, και οι περισσότεροι από αυτούς που έχουν επίσης γίνει δεκτοί, σε όποια σχολή και να ανήκουν προπτυχιακά, έχουν το ίδιο ακριβώς πρόβλημα. Ίσως οι υπεύθυνοι των μεταπτυχιακών να το λάβουν υπόψη τους και να γίνει κάποια ρύθμιση... Το εύχομαι δηλαδή. Με τον ΑΣΕΠ, όντως μοιάζει άλυτο το πρόβλημα.
ΥΓ. Δεν είμαι εναντίον των παιδιών με το εν λόγω πρόβλημα, απεναντίας προσπαθώ να κάνω μια θετική σκέψη
(Πτυχιακή εξεταστική υποστηρίζω κι εγώ).
ΥΓ. Δεν είμαι εναντίον των παιδιών με το εν λόγω πρόβλημα, απεναντίας προσπαθώ να κάνω μια θετική σκέψη

"Αν αυτό που έκανες χτες σου φαίνεται ακόμα μεγάλο, δεν έχεις κάνει αρκετά σήμερα."
Αν πρόκειται για μεταπτυχιακό εδώ κι εγω πιστεύω να βρεθεί κάποια λύση, αλλά αν πρόκειται για μεταπτυχιακό στο εξωτερικό φαντάζομαι να μην τους νοιάζει ιδιαίτερα αν εμείς στην Ελλάδα κάνουμε κατάληψη
... Τέσπα μακάρι να πάνε όλα καλά και να βρεθεί τελικά μια λύση!

"Life is not measured by the number of breaths we take, but by the moments that take our breath away"
-
- Kilobyte level
- Posts: 185
- Joined: Mon Jun 05, 2006 1:35 am
- Academic status: 4th year
- Gender: ♂
- Location: Ζωγράφου
Ποιος σου είπε ότι εμείς που υποστηρίζουμε την αντίθετη άποψη από αυτήν της πλειοψηφίας (?) δεν το έχουμε ψάξει καλά; Και ποιος σου έδωσε το δικαίωμα να μιλάς έτσι ("να πάει να να νααα!...") ???DeadEye wrote:Οποιος ακομα και τωρα συγρινει τα ξενα με τα δικα μας, ή δεν το εχει ψαξει καλα , ή ειναι ξεροκεφαλος και δεν προκειται να αλλαξει ποτε γνωμη και να παει να να νααα!...
Τι να σου πω συνάδελφε...