Κατάληψη
- PASCAL
- Wow! Terabyte level
- Posts: 3587
- Joined: Wed Nov 23, 2005 10:58 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Πρακτικά οι καταλήψεις και διαδηλώσεις είναι μέτρα που όταν γίνονται σωστά αποφέρουν τα μεγαλύτερα αποτελέσματα γιατί ασκούν πιο έντονες πιέσεις.
Από την άλλη μπορείς να στείλεις επιστολές διαμαρτυρίας προς τα αρμόδια πρόσωπα, να κάνεις μαζικές αποχές από τα μαθήματα, να επιδιωξεις έναν διάλογο με τους ψηλά ιστάμενους(στον οποίον θα κρατήσεις σκλήρη στάση αλλιώς θα σε πατήσουν στο λαιμό), να συμμετέχεις σε forum στο internet και άλλα.
Από την άλλη μπορείς να στείλεις επιστολές διαμαρτυρίας προς τα αρμόδια πρόσωπα, να κάνεις μαζικές αποχές από τα μαθήματα, να επιδιωξεις έναν διάλογο με τους ψηλά ιστάμενους(στον οποίον θα κρατήσεις σκλήρη στάση αλλιώς θα σε πατήσουν στο λαιμό), να συμμετέχεις σε forum στο internet και άλλα.
- AnINffected
- Gbyte level
- Posts: 1935
- Joined: Fri Jul 30, 2004 7:12 am
- Location: There and Back Again
Παιδιά μπορούμε σας παρακαλώ πολύ να μην αναμασάμε τα λόγια μας ξανά και ξανά;Μόνο στο να κλειδωθεί το topic θα οδηγήσει αυτό και δε θα μπορεί να μιλήσει κανείς μετα.
Αντ'αυτού ας προσπαθήσουμε να βρούμε εμείς οι ίδιοι κάποια λύση.Άλλωστε το forum υπάρχει και με αυτό το σκοπό.
Υ.Γ. Θα μπορούσε κάποιος να μου πεί που θα μπορέσω να βρώ το εν λόγω νομοσχέδιο;στο ίδιο το ΥΠΕΠΘ δεν το εντόπισα.
Ευχαριστώ πολύ.
EDIT
Αντ'αυτού ας προσπαθήσουμε να βρούμε εμείς οι ίδιοι κάποια λύση.Άλλωστε το forum υπάρχει και με αυτό το σκοπό.
Υ.Γ. Θα μπορούσε κάποιος να μου πεί που θα μπορέσω να βρώ το εν λόγω νομοσχέδιο;στο ίδιο το ΥΠΕΠΘ δεν το εντόπισα.
Ευχαριστώ πολύ.
EDIT
Σ'ευχαριστώ PASCAL για την απάντηση σου, η παρατήρηση μου πήγαινε στα πιό πάνω post και όχι στο δικό σου.PASCAL wrote:Πρακτικά οι καταλήψεις και διαδηλώσεις είναι μέτρα που όταν γίνονται σωστά αποφέρουν τα μεγαλύτερα αποτελέσματα γιατί ασκούν πιο έντονες πιέσεις.
Από την άλλη μπορείς να στείλεις επιστολές διαμαρτυρίας προς τα αρμόδια πρόσωπα, να κάνεις μαζικές αποχές από τα μαθήματα, να επιδιωξεις έναν διάλογο με τους ψηλά ιστάμενους(στον οποίον θα κρατήσεις σκλήρη στάση αλλιώς θα σε πατήσουν στο λαιμό), να συμμετέχεις σε forum στο internet και άλλα.
Last edited by AnINffected on Mon May 29, 2006 2:41 am, edited 2 times in total.
The Analytical Engine has no pretensions to originate anything. It can do whatever we know how to order it to perform (...)
Ada Lovelace
Θέλω και εγώ να παίξω D&D λέμε!!!

Ada Lovelace
Θέλω και εγώ να παίξω D&D λέμε!!!


- Fairy
- Gbyte level
- Posts: 1733
- Joined: Tue Jan 24, 2006 4:48 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♀
- Location: Mairyland Park
Τίποτα από αυτά που αναφέρεις δεν είναι εξ' ορισμού λάθος. Αλλά...Proxenos wrote: Για την παράγραφο 5 θα συμφωνήσω, είναι περίεργα διατυπωμένη.![]()
Η 8.4 όμως, τι το περίεργο έχει; Σε φοιτητή χωρίς οικονομική δυσχέρεια γιατί να επιτρέπεται να σπουδάζει πάνω από 1,5ν χρόνια; Τους γονείς που πληρώνουν τους σκέφτεσαι; Ωραία τα πάρτυ, οι εκδρομές και οι καφετέριες αλλά και οι σπουδές κάποτε πρέπει να τελειώνουν.
Σκέφτεσαι ότι πολλοί σπουδάζουν κάτι που ούτε τους αρέσει ούτε τα καταφέρνουν ιδιαίτερα; Γι αυτό φταίει το σύστημα εισαγωγής, το οποίο ουσιαστικά μία ευκαιρία σου δίνει και η κοινωνία (αρχής γενομένης από την οικογένεια) που σου επιβάλλει (και υποβάλλει) σώνει και καλά να σπουδάσεις. Μερικοί φτάνουν στο σημείο να πιστεύουν ότι ήθελαν οι ίδιοι να σπουδάσουν (και δη το αντικείμενο που κατέληξαν να σπουδάζουν)...
Ας αποσαφηνίσω λοιπόν, τι εννοώ, αν και δεν ήθελα να το κάνω. Θεωρείς αρχικά ότι σε φοιτητή χωρίς οικονομική δυσχέρεια δεν πρέπει να επιτρέπεται να σπουδάζει πάνω από 1,5ν χρόνια. Το ίδιο και γι' αυτούς που τους συντηρούν οι γονείς στο εν λόγω στάδιο. Δεν θα έπρεπε όμως αυτή η διαφωνία να λυθεί ενδοοικογενειακά και να μην περιμένουν από το σύνταγμα να λύσει τα κόμπλεξ της προηγούμενης γενιάς; Αν κάποιος έχει χρήματα δεν έχει το δικαίωμα να ζήσει ανέμελα όσο το θελήσει; Αν κάποιος, έχει στόχο υψηλούς βαθμούς σε όλα τα μαθήματα με κόστος να τα δίνει λίγα λίγα, να μην πετύχει το στόχο του;
Όσο για αυτούς που δεν τους αρέσει το αντικείμενό τους, τι πιστεύεις πως θα ήταν καλύτερο: να πάρουν κουτσά - στραβά κάποτε πτυχίο ή να τους πετάξουν έξω με το ζόρι χωρίς ούτε αυτή την ικανοποίηση; Γιατί πολύ αμφιβάλλω πως θα δώσουν πχ, εξετάσεις για άλλη σχολή, αν δεν είχαν το σθένος να τα παρατήσουν μόνοι τους.
Να σου πω και τι με πείραξε στο άρθρο, γιατί δεν ήταν ακριβώς αυτό που μου τράβηξε την προσοχή.
Αρχικά από αυτή την απειλή απαλλάσσονται όσοι δουλεύουν επίσημα. Αυτό δεν είναι κίνδυνος να σπεύσουν όλοι να βρουν δουλειά παράλληλα με τη σχολή κι αυτό να υποβαθμίσει τις σπουδές τους; Στο κάτω κάτω, πόσοι φοιτητές δουλεύουν επίσημα με ΙΚΑ, κατώτατο επιτρεπτό μισθό κτλ; Οι περισσότεροι ή συμβασιούχοι είναι ή δουλεύουν εποχιακά για το χαρτζιλίκι τους χωρίς πολλές πολλές επισημότητες.
Ακόμη, αυτό με την εργασία των μη προνόμιούχων μέσα στη σχολή βρωμά από το κεφάλι... Κι αν σου πούνε "Κάτσε παραπάνω από τις 40 ώρες να μας κάνεις το παιδί για όλες τις δουλειές γιατί πτυχίο γιοκ" ποιός θα σε προστατέψει;
Λες και είσαι μες το μυαλό μου!PASCAL wrote:Θέλουν να περιορίσουν τα έξοδα από τους αιώνιους φοιτητές; Ας τους κόψουν το Πάσο, τη δωρεάν σίτηση, τα δωρεάν βιβλία, τα επιδόματα. Αλλά όχι να στερείς στον άλλο το δικαίωμα να σπουδάζει. Λες και το μόνο πράγμα που κάνει κάποιον φοιτητή "αιώνιο" είναι η συμμετοχή στα πάρτυ και στις παρατάξεις.
ΥΓ. AnINffected, στο δεύτερο post της σελίδας 6 του θέματος που βρισκόμαστε, ο PASCAL έχει ένα χρήσιμο link. Κάπου στη μέση της σελίδας που βγάζει θα δεις ένα link για pdf αρχείο.
"Αν αυτό που έκανες χτες σου φαίνεται ακόμα μεγάλο, δεν έχεις κάνει αρκετά σήμερα."
- AnINffected
- Gbyte level
- Posts: 1935
- Joined: Fri Jul 30, 2004 7:12 am
- Location: There and Back Again
Σ'ευχαριστώ πολύ, Fairy...

(ας ελαφρύνουμε και λίγο το κλίμα)

Ποιά άλλα fora προτείνεις;
Άλλες ιδέες;Να στηθεί κάτι σαν "site διαμαρτυρίας" παίζει;

Προς το παρόν δεν είμαι αρκετά ενημερωμένος σχετικά με τα επίμαχα ζητήματα ώστε να πράξω κάτι τέτοιο.Προς το παρόν όμως.Μέχρι τότε θα μπορούσε να το αναλάβει κάποιος άλλος (να θίξετε προς το παρόν τα ζητήματα στα οποία συμφωνούν όλοι);PASCAL wrote:Από την άλλη μπορείς να στείλεις επιστολές διαμαρτυρίας προς τα αρμόδια πρόσωπα (...) ... να επιδιωξεις έναν διάλογο με τους ψηλά ιστάμενους(στον οποίον θα κρατήσεις σκλήρη στάση αλλιώς θα σε πατήσουν στο λαιμό) (...)
Ώς άτομο με ειδικές ανάγκες, είμαι από μόνος μου μία μαζική αποχήPASCAL wrote:να κάνεις μαζικές αποχές από τα
μαθήματα

(ας ελαφρύνουμε και λίγο το κλίμα)
Εδώ είμαστε!PASCAL wrote:(...) να συμμετέχεις σε forum στο internet και άλλα

Ποιά άλλα fora προτείνεις;
Άλλες ιδέες;Να στηθεί κάτι σαν "site διαμαρτυρίας" παίζει;
The Analytical Engine has no pretensions to originate anything. It can do whatever we know how to order it to perform (...)
Ada Lovelace
Θέλω και εγώ να παίξω D&D λέμε!!!

Ada Lovelace
Θέλω και εγώ να παίξω D&D λέμε!!!


-
- Mbyte level
- Posts: 810
- Joined: Mon Mar 21, 2005 2:45 am
- Academic status: Alumnus/a
- Location: Stony Brook, NY
Να διεκρυνήσουμε επίσης ότι μιλάμε για ν+ν/2 χρόνια με δυνατότητα διακοπής σπουδών για μέχρι και 4 εξάμηνα κατόπιν αίτησης... οπότε τα πράγματα δεν είναι τόσο μελανά όσο τα περιγράφετε...απλά κάποιοι που είναι χαλαροί (εμού συμπεριλαμβανομένου θα έλεγα) θα πρέπει να ζοριστούν λίγο παραπάνω...
"Liberal" isn't a dirty word Blackadder!
- AnINffected
- Gbyte level
- Posts: 1935
- Joined: Fri Jul 30, 2004 7:12 am
- Location: There and Back Again
Μάλλον συμφωνώ με τον shodanjr_gr.Γενικώς πάντως για το θέμα το v+MAX_INT
είμαι της άποψης ότι θα μπορούσε να ισχύει μόνο για όσους φοιτούν εκτός εστίας.

The Analytical Engine has no pretensions to originate anything. It can do whatever we know how to order it to perform (...)
Ada Lovelace
Θέλω και εγώ να παίξω D&D λέμε!!!

Ada Lovelace
Θέλω και εγώ να παίξω D&D λέμε!!!


-
- Mbyte level
- Posts: 810
- Joined: Mon Mar 21, 2005 2:45 am
- Academic status: Alumnus/a
- Location: Stony Brook, NY
Προβλέψεις γενικά για τους φοιτητές που ΟΝΤΩΣ έχουν ανάγκη τα έξτρα χρόνια φοίτησης υπάρχουν.
Επίσης οι θεσμοί της αξιολόγησης και της επιτροπής εξέτασης εισάγονται για να εξαλείψουν το φαινόμενο των καθηγητών-θεριστών που αποτελεί τον κυριότερο λόγο για τον οποίο φοιτητές αναγκάζονται να παρατείτουν αρκετά την διάρκεια φοίτησής τους.
Επίσης οι θεσμοί της αξιολόγησης και της επιτροπής εξέτασης εισάγονται για να εξαλείψουν το φαινόμενο των καθηγητών-θεριστών που αποτελεί τον κυριότερο λόγο για τον οποίο φοιτητές αναγκάζονται να παρατείτουν αρκετά την διάρκεια φοίτησής τους.
"Liberal" isn't a dirty word Blackadder!
- AnINffected
- Gbyte level
- Posts: 1935
- Joined: Fri Jul 30, 2004 7:12 am
- Location: There and Back Again
Ναι, έχεις δίκιο για τη διαφήμιση.Thanks.
Για το site διαμαρτυρίας ας πούνε πρώτα αρκετοί τη γνώμη τους και βλέπουμε για τα υπόλοιπα.
Για το site διαμαρτυρίας ας πούνε πρώτα αρκετοί τη γνώμη τους και βλέπουμε για τα υπόλοιπα.
The Analytical Engine has no pretensions to originate anything. It can do whatever we know how to order it to perform (...)
Ada Lovelace
Θέλω και εγώ να παίξω D&D λέμε!!!

Ada Lovelace
Θέλω και εγώ να παίξω D&D λέμε!!!


Οι φοιτητές άνω του 6ου έτους δεν έχουν δικαίωμα για πάσο, δωρεάν σίτηση , στέγαση και σύγγραμα.Είναι κάτι που ΗΔΗ ισχύει με σκοπό να μην πλήττεται οικονομικά το πανεπιστήμιο από αυτους.Το θεμα είναι ότι με το 1,5ν σκοπός είναι η εντατικοποίηση των σπουδών και να γίνει το πανεπιστήμιο κέντρο επαγγελματικής κατάρτισης και όχι παροχής επιστημονικής γνώσης .Ας μη ξεχνάμε ότι η παιδεία είναι κοινωνικό δικαίωμα και ότι ο οποισδήποτε σε οποιαδήποτε ηλικία θα πρέπει να μπορεί να αποκτήσει επιστημονικές γνώσεις σε ένα αντικείμενο που τον ενδιαφέρει
-
- Mbyte level
- Posts: 810
- Joined: Mon Mar 21, 2005 2:45 am
- Academic status: Alumnus/a
- Location: Stony Brook, NY
Το πρόβλημα ΔΕΝ είναι καθαρά οικονομικό. Προβλήματα χώρου, προβλήματα οργάνωσης, αναξιοκρατεία και αντιγραφή στις εξετάσεις είναι θέματα για τα οποία το φαινόμενο του αιώνιου φοιτητή ευθύνεται μερικώς. Να μην μιλήσουμε για τους "φοιτητές" που θυμούνται την σχολή τους μόνο στις εκλογές...Vag_plir wrote:Οι φοιτητές άνω του 6ου έτους δεν έχουν δικαίωμα για πάσο, δωρεάν σίτηση , στέγαση και σύγγραμα.Είναι κάτι που ΗΔΗ ισχύει με σκοπό να μην πλήττεται οικονομικά το πανεπιστήμιο από αυτους.
Μαζί σου σε αυτό!Το θεμα είναι ότι με το 1,5ν σκοπός είναι η εντατικοποίηση των σπουδών
Επειδή ο φοιτητής θα αναγκαστεί να κάθεται λιγότερο και να διαβάζει περισσότερο; Οι ώρες διδασκαλίας δεν αλλάζουν (άρα και δεν μεταδίδεται λιγότερη γνώση), απλά ο φοιτήτης δεν πρέπει πλέον να "κοπροσκυλιάζει".και να γίνει το πανεπιστήμιο κέντρο επαγγελματικής κατάρτισης και όχι παροχής επιστημονικής γνώσης .
Δεν είπε κανείς να περιοριστεί η ηλικία εισαγωγής στα πανεπιστήμια. Απλά αν κάποιος αποφασίσει να μπει στην διαδικασία της ανώτατης εκπαίδευσης ας αφιερωθεί σε αυτή και ας μην πιάνει απλά χώρο...Ας μη ξεχνάμε ότι η παιδεία είναι κοινωνικό δικαίωμα και ότι ο οποισδήποτε σε οποιαδήποτε ηλικία θα πρέπει να μπορεί να αποκτήσει επιστημονικές γνώσεις σε ένα αντικείμενο που τον ενδιαφέρει
"Liberal" isn't a dirty word Blackadder!
- Kandy_Kandy
- Kilobyte level
- Posts: 159
- Joined: Mon May 31, 2004 10:48 am
- Academic status: N>4
- Gender: ♀
- Location: Where the mind is...
Έχει μάθει κανείς τι θα γίνει τελικά με την εξεταστική; Διότι άκουσα στις ειδήσεις και δίάβασα ότι αποφάσισε η ΠΟΣΔΕΠ να ανασταλούν οι εξεταστικές όλων των πανεπιστημίων μέχρι να δουν τι θα γίνει....ακόμη άκουσα ότι υπάρχει περίπτωση για διπλή εξεταστική τον Σεπτέβριο. Ξέρει κανένας τι από όλα αυτά παίζει; Εγώ είμαι κάτω στη Κύπρο και υποτίθεται έρχομαι την Κυριακή....τι θα γίνει....δεν θέλω να πάρω άδεια και να έρθω άδικα....Μπορεί κανείς να βοηθήσει;
The Grand essentials of happiness are: something to do, something to love, and something to hope for.
- Kandy_Kandy
- Kilobyte level
- Posts: 159
- Joined: Mon May 31, 2004 10:48 am
- Academic status: N>4
- Gender: ♀
- Location: Where the mind is...
Αυτή είναι η ανακοίνωση τησ ΠΟΣΔΕΠ που βρήκα:
Η ΠΟΣΔΕΠ αντιμετωπίζοντας την ακραία αυτή επιθετική πολιτική:
- Εμμένει στα αιτήματα και στις θέσεις της προηγούμενης απόφασης της Δ.Ε
και
- Αποφασίζει τη συνέχιση της απεργιακής κινητοποίησης με απεργεία διαρκείας από την 1η Ιουνίου 2006
Επιδιώκωντας μαζί με τους φοιτητές που έχουν καταλάβει μέχρι σήμερα τα 3/4 περίπου των σχολών της χώρας διεκδηκώντας ανάλογα αιτήματα με αυτά των πανεπηστιμιακών ώστε:
- Να ασκηθεί στη Κυβέρνηση η μέγιστη δυνατή πίεση και να υποχρεωθεί να αλλάξει στάση απέναντι στο Ελληνικό Δημόσιο πανεπιστημιο και τους Πανεπιστημιακούς
- Να υποχρεωθεί η Κυβέρνηση να εφαρμόσει το σύνταγμα και να ικανοποιήσει τις ανάγκες και προτεραιότητες των πανεπιστημίων και
- Να μην αναθεωρηθεί το άρθρο 16 του ΣΥντάγματος
Γι αυτό η ΠΟΣΔΕΠ καλεί τους Συλλόγους των Διδασκόντων να συγκαλέσουν άμεσα (μέχρι 31 Μαίου) Γενικές Συνελεύσεις για:
- Να αποφασίσουν την απεργία διαρκείας
- Να αναλάβουν πρωτοβουλίες σε συνεργασία με τους φοιτητές ώστε να διευκολυνθεί η ολοκλήρωση τωμ αναγκαίων εκείνων εκαπιδευτικών λειτουργιών που δεν είναι δυνατόν να αναβληθούν και ΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΝΑ ΑΝΑΣΤΕΙΛΟΥΝ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΤΟΥ ΙΟΥΝΙΟΥ ΩΣΤΕ ΑΥΤΗ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΙΗΘΕΙ ΣΕ ΕΥΘΕΤΟ ΧΡΟΝΟ.
Η ΠΟΣΔΕΠ αντιμετωπίζοντας την ακραία αυτή επιθετική πολιτική:
- Εμμένει στα αιτήματα και στις θέσεις της προηγούμενης απόφασης της Δ.Ε
και
- Αποφασίζει τη συνέχιση της απεργιακής κινητοποίησης με απεργεία διαρκείας από την 1η Ιουνίου 2006
Επιδιώκωντας μαζί με τους φοιτητές που έχουν καταλάβει μέχρι σήμερα τα 3/4 περίπου των σχολών της χώρας διεκδηκώντας ανάλογα αιτήματα με αυτά των πανεπηστιμιακών ώστε:
- Να ασκηθεί στη Κυβέρνηση η μέγιστη δυνατή πίεση και να υποχρεωθεί να αλλάξει στάση απέναντι στο Ελληνικό Δημόσιο πανεπιστημιο και τους Πανεπιστημιακούς
- Να υποχρεωθεί η Κυβέρνηση να εφαρμόσει το σύνταγμα και να ικανοποιήσει τις ανάγκες και προτεραιότητες των πανεπιστημίων και
- Να μην αναθεωρηθεί το άρθρο 16 του ΣΥντάγματος
Γι αυτό η ΠΟΣΔΕΠ καλεί τους Συλλόγους των Διδασκόντων να συγκαλέσουν άμεσα (μέχρι 31 Μαίου) Γενικές Συνελεύσεις για:
- Να αποφασίσουν την απεργία διαρκείας
- Να αναλάβουν πρωτοβουλίες σε συνεργασία με τους φοιτητές ώστε να διευκολυνθεί η ολοκλήρωση τωμ αναγκαίων εκείνων εκαπιδευτικών λειτουργιών που δεν είναι δυνατόν να αναβληθούν και ΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΝΑ ΑΝΑΣΤΕΙΛΟΥΝ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΤΟΥ ΙΟΥΝΙΟΥ ΩΣΤΕ ΑΥΤΗ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΙΗΘΕΙ ΣΕ ΕΥΘΕΤΟ ΧΡΟΝΟ.
The Grand essentials of happiness are: something to do, something to love, and something to hope for.
- Fairy
- Gbyte level
- Posts: 1733
- Joined: Tue Jan 24, 2006 4:48 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♀
- Location: Mairyland Park
Έλενα, σήμερα Δευτέρα έχει γενική συνέλευση οπότε υποθέτω πως θα έχεις νέα σύντομα...Έλενα Γεωργίου wrote:Έχει μάθει κανείς τι θα γίνει τελικά με την εξεταστική; Διότι άκουσα στις ειδήσεις και δίάβασα ότι αποφάσισε η ΠΟΣΔΕΠ να ανασταλούν οι εξεταστικές όλων των πανεπιστημίων μέχρι να δουν τι θα γίνει....ακόμη άκουσα ότι υπάρχει περίπτωση για διπλή εξεταστική τον Σεπτέβριο. Ξέρει κανένας τι από όλα αυτά παίζει; Εγώ είμαι κάτω στη Κύπρο και υποτίθεται έρχομαι την Κυριακή....τι θα γίνει....δεν θέλω να πάρω άδεια και να έρθω άδικα....Μπορεί κανείς να βοηθήσει;

"Αν αυτό που έκανες χτες σου φαίνεται ακόμα μεγάλο, δεν έχεις κάνει αρκετά σήμερα."
- Kandy_Kandy
- Kilobyte level
- Posts: 159
- Joined: Mon May 31, 2004 10:48 am
- Academic status: N>4
- Gender: ♀
- Location: Where the mind is...
-
- Mbyte level
- Posts: 810
- Joined: Mon Mar 21, 2005 2:45 am
- Academic status: Alumnus/a
- Location: Stony Brook, NY
Αυτό που άκουσα είναι ότι τα πρώτα μαθήματα θα εξεταστούν στο τέλος.
Λογικά θα βγεί και ανακοίνωση εδώ:http://www.syldep.aueb.gr/
Λογικά θα βγεί και ανακοίνωση εδώ:http://www.syldep.aueb.gr/